Luier school 2

suprima

Superlid
Ben heel benieuwd wat het vervolg gaat worden watermeloen tot jungle was het een heeeeelll goed verhaal
 

Watermeloen

Superlid
Deel 4
Laatste schooljaar.
"Kom Britt, we zijn al te laat." Britt Pakt de tassen uit het busje en loopt achter Sam aan. ze geeft haar de tassen en pakt daarna de handvaten van haar rolstoel vast. "Geen nood, is pas de eerste dag he." In de aula zij alleen nog een paar verpleegsters die de tafels opruimen van de jongeren die daar hebben ontbeten vanochtend. Een van de verpleegsters merkt op dat Britt en Sam binnen zijn gekomen. "Hey dames, beetje te laat he?" Zegt ze opgewekt tegen ze. Sam kijkt een beetje beschaamd weg. "Zal ik jullie nog even verschonen voor jullie naar de les gaan?" Britt zegt glimlachend ja. Na de lange rit is haar luier wel goed gebruikt. Sam stemt ermee in, ook zij is de zompige luier van haar nu wel beu aan het worden. De verpleegster knikt en neemt ze mee naar de verschoning tafels.

Britt wordt als eerste verschoond omdat de verpleegster inschat dat zij de volste luier heeft. "Laatste schooljaar voor jullie he? Al een beetje voorlichting gehad van hoe het dit jaar gaat met luiers?" Britt ligt ondertussen halfnaakt op de tafel en kijkt Sam vragend aan. "We weten dat het iets anders gaat, maar niet veel van wat er verder nog gaat gebeuren." Beantwoord Sam. De verpleegster doet eerst Britt de nieuwe pastel blauwe luier om en geeft dan antwoord. "Ergens halverwege dit schooljaar gaan jullie weer toilettraining krijgen om weer de wc te gaan gebruiken. We willen uiteindelijk niet jullie ouders belasten met een onzindelijk kind." Weer kijken Britt en Sam naar elkaar. Dit was hun nog niet verteld. Britt vindt het wel een beetje jammer dat ze uiteindelijk weer zonder luiers moet maar is wel weer nieuwsgierig naar hoe het ook alweer voelt om een onderbroek te dragen.

"Kom maar, ik zet jullie spullen wel op jullie kamer, Britt en Sam zijn jullie hé?" Samen knikken ze ja naar de verpleegster. Die geeft ze een vriendelijke glimlach terug en stuurt ze naar hun natuurkunde les. Dat is iets wat Brit wel interessant vindt, maar moeilijk. Snel haasten ze zich naar het juiste lokaal. In de pauze krijgen ze allebei een flesje sap en een boterham om te eten. In de tijd die ze nog pauze hebben na dat ze dat op hebben gaan ze nog even naar de speelruimte. Sam speelt met blokken en Britt tekent wat. Aan het einde van de schooldag gaat alleen Britt naar de verschoningstafels. Sam vindt het voor nu nog wel lekker in haar natte luier. Na even wachten komt er een verpleegster bij haar om haar te verschonen. "Vertel me eens hoe jou blaas werkt, twee uur geleden lag je hier ook al met een doorweekte luier."

Britt giechelt en trekt haar benen op zodat de verpleegster haar kruis goed schoon kan maken. Die veegt er een paar keer over met een vochtig doekje en pakt dan een nieuwe luier van onder de tafel. Als ze die uitgevouwen onder Britt d'r blote billen heeft liggen komt er een slap straaltje plas uit Britt. Snel doet ze de luier om Britt heen en tapet hem vast. "En nu even geen verschoningen tot bedtijd madam." Zegt ze grappend tegen Britt. Die knikt glimlachend ja en gaat naar Sam toe. Die zit in de speelkamer kindertelevisie te kijken terwijl ze een flesje zoete melk drinkt. Britt pakt ook een flesje en gaat op een stoel naast Sam zitten. Na even naar de kinderachtige serie te hebben gekeken begint Britt de luier van Sam waar ze inmiddels al in gepoept heeft sterk te ruiken, wat best knap is gezien die lucht veel rondhangt hier op school.

"Hey stinkbips, misschien slim om even te verschonen voor het eten?" Sam kijkt geconcentreerd door naar de televisie. Britt duwt haar lichtjes tegen haar schouder en herhaalt haar vraag. "Oh, ja dat is misschien wel verstandig ja. Had niet eens door dat mijn luier al zo vol was." Britt glimlacht en duwt haar rolstoel naar de tafels. Na het avondeten gaan ze naar hun kamer. Britt gaat op het onderste bed zitten wat gewoonlijk al die jaren al van Sam is geweest. "Kijk jij ernaar uit om weer toiletten te gaan gebruiken?" Vraagt Britt nieuwsgierig. Een beetje onverschillig haalt Sam haar schouders op. "Ik weet niet eens of ik wel weer zindelijk kan worden. Gezien de spieren van mijn onderlichaam toch al zo slap zijn." Britt legt een hand op Sam d'r schoot en wrijft erover.

"Ze zullen je vast niet permanent onzindelijk hebben gemaakt" Sam antwoord daar opgewekt op. "En als dat wel zo is vind ik dat alleen maar leuk." Britt geeft en een knuffel en fluistert in haar oor. "Zou ik ook wel leuk vinden." Na nog even met elkaar te praten komt een verpleegster binnen om Sam om te kleden en in bed te leggen. Het is pas de eerste dag maar nu al vindt Britt het alweer super leuk om weer op school te zijn. Elke pauze verschoond te worden als een klein kind, na schooltijd en in de pauze in de speelruimte spelen, geen zorgen hebben over het toilet. In het genot van die gedachte voelt ze aan haar romper. Ze gaat die nacht met een heerlijk gevoel van het zijn wie ze wilt zijn slapen.

De volgende schooldag beginnen ze met biologie. Daarna zouden ze eigenlijk gym hebben, maar een van de eerstejaars had zowel poep als plas gelekt uit zijn luier dus dit uur is de gymzaal dicht zodat dat even goed opgeruimd kan worden. Ze hebben in plaats van gym dan een studie uur. Halverwege het studie uur komt de mentor Britt ophalen voor een gesprek in haar kantoor. "Britt, ga lekker even zitten." Britt neemt plek en voelt de zompige luier tegen haar billen op duwen. "Wat is er aan de hand? Had ik iets fout gedaan?" "Nee nee, ik heb dit geprek al met meerdere klasgenoten gehad. Het is om je volgende stap na je hier op school klaar bent te bespreken." Britt zucht van opluchting. "Had je al enig idee wat je hierna wilt gaan doen?" Ze haalt haar schouders op. "Ik heb wel ideeën gehad van wat ik wil, maar dat is vaak nogal hoog gegrepen."

De mentor geeft Britt een papier met allerlei opleidingen en interesses. Na het invullen daarvan geeft het terug en de mentor zegt dat Britt even moet blijven zitten. Hij vult de gegevens in in de computer. "De computer zegt hetzelfde als wat jij eigenlijk ook al hebt ingevuld. De sport sector ligt het beste bij jouw interesses." Britt glimlacht. "Maar daar heb ik toch nog een hoger niveau diploma voor nodig?" De mentor schudt zijn hoofd nee. "Ik zal eens opzoeken waar die opleiding overal wordt gegeven." Een korte stilte valt tussen de twee. Britt kijkt een beetje sipjes naar haar schoot. "Wat is er Britt? Kan ik je met nog iets helpen?" Nerveus beantwoord Britt. "Nou, ik eeeh." " Zeg maar Britt, blijft tussen ons. Beloof ik." Verlegen geeft Britt antwoord.

"Als ik een vervolg opleiding ga doen zou ik dan heel misschien daar ook luiers kunnen dragen?" De Docent geeft een lach die Britt een beetje gerust stelt. "Je bent heus niet de enige die dat wilt hoor. Ik zal eens kijken wat er allemaal is. Is het erg als het wel wat verder van huis ligt?" Opgewekt schudt Britt haar hoofd nee. Liever nog een paar jaar weg van huis en in luiers mogen rondlopen in plaats van weer onderbroeken moeten dragen. Opgelucht verlaat ze het kantoortje en gaat terug naar de plek waar ze zat. Door dat ze nu diep in de gedachte van dat ze nog een hele tijd luiers gaat dragen is weggezakt merkt ze niet eens dat ze in haar luier heeft gepoept. Ze gaat vrolijk weer aan de slag met haar schoolwerk.

Later die week gaan Sam en Britt achter de school weer eens de tuin in tijdens de grote pauze. Allebei zijn ze nat maar ze doen wel verschonen tegen het einde van de pauze. "Had jij ook al een gesprek met de mentor gehad?" Vraagt Britt nogal nieuwsgierig. Sam knikt met haar mond vol ja. "Ik wou iets met dieren gaan doen, maar weet nog niet precies wat. De mentor zou wat dingen voor me uitzoeken. En hoe ging het bij jou?" Britt giechelt als ze eraan terug denkt. "Ik wist het helemaal niet, maar uit een korte test blijkt dat sport me wel goed ligt." Even kijkt ze naar de grond. enigszins verlegen begint ze weer. "En misschien had ik hem gevraagd of ik bij die opleiding ook nog luiers kan dragen." Ze moet er van blozen. Sam omhelst haar.

"Wat dapper van je. Zou ik niet durven te vragen." Als Sam haar weer los laat ziet ze dat Britt aan het lekken is. "Zullen we maar gaan verschonen?" Britt kijk haar even verbaasd aan en kijkt dan naar haar lekkende luier, Ze stemt ermee in en ze gaan samen terug naar binnen om achterin de rij aan te sluiten van alle studenten die ook een verschoning nodig hebben. De geur van plas en poep vult de lucht altijd rondom de verschoning tafels. Beide Britt en Sam vinden dat eigenlijk geen probleem, het is gewoon geworden voor ze allebei. Britt wordt als eerste verschoond en daarna Sam. De rest van de schooldag lekt Britt gelukkig niet meer, het verraste haar al dat ze voor de laatste lesuren al lekte. Normaal gezien lekt ze pas aan het einde van de schooldag als ze in de tweede pauze vergeet te verschonen.

Het zal wel zijn dat ze meer heeft gedronken dan gewoonlijk. Aan het einde van de dag tekent ze nog een beetje met Sam op de kamer tot een verpleegster ze komt vertellen dat het bedtijd is. Een beetje mopperend kruipt Britt haar bed in. "Sorry Britt, maar het is schoolbeleid dat ik jullie en ook andere studenten om 20.30 vertel om naar bed te gaan. En nu lekker onder de deken voordat ik aan jullie mentor vertel dat jullie ongehoorzaam zijn." Dat laatste zegt ze een beetje grappend. Britt weet dat ze het wel kan doen, is haar al 2 keer eerder gebeurd. Een paar weken later wordt Britt teruggeroepen naar het kantoor van haar mentor. Ze had van tevoren eigenlijk moeten verschonen, maar ja, is nu te laat.

"Wat heeft U nog kunnen vinden meneer?" Vraagt Britt best opgewonden. De mentor glimlacht. "Ik heb je twee locaties kunnen vinden. De ene ligt in Amersfoort, en de andere bij Eindhoven. Allebei de plekken bieden dezelfde opleidingen." Verlegen reageert Britt. "En dat ene wat ik je vroeg?" De ogen van de mentor worden groter en zijn wenkbrauwen schieten omhoog. "Och ja, jij vroeg dat he? Wacht even." Hij zet snel zijn monitor aan en doet even wat op de computer. "Ja hier heb ik het. Bij de opleiding in Amersfoort hebben ze er geen problemen mee als je een luier draagt maar willen ze wel dat je erover een plastic broekje draagt voor het geval dat je lekt en dat jij je iedere pauze door de verpleegster daar laat controleren."

"En die andere?" Vraagt Britt blij. "Daar zijn ze een beetje terughoudend over hoe ze erover denken. Ze vragen hoezo je luiers zou dragen, of dat voor incontinentie zou zijn, omdat je je lesje nog niet geleerd hebt hier op school of om een andere reden. Daar wou ik het even met jou dus over hebben. Wat is de reden dat ik ze moet zeggen? Je bent hier niet voor straf gekomen en ware incontinentie is het ook niet echt." Britt denkt even. "Wat zou Uw suggestie zijn?" "Dat ligt eraan hoe jij door wilt gaan met luiers dragen. Wil je dat je daar buiten de lessen en tijdens het verschonen ook als een kleuter wordt behandelt?" Nu begint Britt stil te worden. Ze zou dat natuurlijk heel leuk vinden, maar daar zitten dan wel normale mensen om haar heen. Zou ze dat wel durven?

"Misschien, word ik dan door mijn klasgenoten en zo ook als kleuter behandeld?" "Dat proberen we natuurlijk te vermijden. Ik kan altijd als extraatje opgeven dat de klasgenoten van niks mogen weten. Maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag. Hoe wil je door met luiers dragen? Wat zal ik ze zeggen als reden voor je luiers?" Britt haar luier begint ongemakkelijk te voelen. De warme, natte luier die tegen haar kruis drukt begint vervelend te worden. "Excuses meneer, mag ik even gaan verschonen? Ik ben zo weer terug." De mentor knikt en Britt gaat snel naar een van de verpleegsters om voor een schone luier te vragen. De verpleegster kijkt naar haar luier en stemt er mee in dat ze een nieuwe nodig heeft.

"Je hebt weer eens helemaal niet op je luier gelet he?" Zegt de verpleegster grappend. Die verpleegster kent haar inmiddels al goed. Het gebeurt inderdaad wel vaker dat Britt helemaal niet oplet van hoe vol haar luier is. Op de een of andere manier voelt Britt zich altijd extra als een kleine meid als zij haar verschoond. Misschien door wat ze zegt, of door hoe ze het doet. Britt vindt het in ieder geval fijn voelen. Met schone billen loopt ze terug naar het kantoortje. "Sorry daarvoor, hij begon iets te vol te raken naar mijn mening." En ze neemt weer plaats in de stoel. "Geeft niks, waar waren we? Oh ja, wat moet ik tegen die school zeggen?" Britt haalt haar schouders een beetje op. "Mag ik er nog even over denken?" De mentor knikt vriendelijk. "Tuurlijk, maar wacht niet te lang anders moeten we voor die andere gaan." Britt bedankt de Mentor en gaat verder naar de les waar ze nu eigenlijk had moeten zitten.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
Watermeloen Luier school L 84
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
Similar threads


















































Bovenaan