Luier school 2

Watermeloen

Superlid
Deel 1​

De rit door Nederland is erg lang. Na twee uur rijden tikt Sam zachtjes op de schouder van de mentor die voor haar zit. ''Eeh... kan ik zo verschoond worden? Ik begin best wel vol te raken.'' vraagt ze voorzichtig omdat er niet een parkeerplaats in zicht is. ''Natuurlijk Sam, We stoppen wel bij de volgende parkeerplaats.'' Britt vraagt of zij moet helpen dan. ''Nee Britt, lukt me wel alleen.'' Britt vindt dat jammer. Na nog een 5 minuten rijden pauzeren ze bij een wegrestaurant. Ze parkeren en de docent maakt Sam los en loopt met haar naar het toilet. Britt die nu alleen in het busje kijkt naar het open pak luiers.

Ze sluit haar ogen en begint te fluisteren tegen zichzelf ''Niet nu Britt. Niet weer doen, gewoon nog even wachten.'' Ze doet haar bloesje even goed als ze van buiten de mentor tegen haar hoort roepen. ''Britt, breng me even het talkpoeder!'' Naast het pak luiers staat een wit flesje. Dat zal het talkpoeder wel zijn. Britt pakt het, doet de deur open en loopt naar de mentor. ''Dankjewel Britt, Sam is bijna klaar.'' Na korte tijd komt Sam met de mentor uit het invaliden toilet van het restaurant. De mentor zet Sam weer vast en ze rijden weer door. Na nog een uurtje rijden komen ze alweer bij de school uit. ''Best een oud gebouw.'' denkt Britt. Samen gaan ze naar binnen.

Sam wordt bij de ingang meteen besprongen door Lara. ''Oh, wat heb ik jou weer gemist!'' Zegt ze enorm vrolijk. Sam en Lara praten bij terwijl Britt door de mentor naar ene verpleegster Anne is gestuurd. Als ze de meest linkse ingang van het gebouw zou nemen een lange gang zijn. Aan het einde van die gang zou Anne d'r kantoortje zijn. Terwijl Britt over die gang loopt kijkt ze rechts door de ramen in de tussenmuur. Ze ziet een hoop kinderen in dezelfde kleding, jongens en meisjes verschillend. Aan de andere kant van de zaal ziet ze nog een zaal met allemaal hoge bedden of tafeltjes. Ze kan niet precies zien wat het is. Aan het einde van de gang is er links van haar een trap en een lift, en rechts van haar een opening naar de zaal. Voor haar is de deur naar het kantoortje.

Ze opent de deur, maar er is niemand binnen. Ze gaat maar op een krukje zitten en wacht tot die ''Anne'' komt. Na even te hebben gezeten en het kantoortje te hebben geïnspecteerd komt er een verpleegster binnen. Verward kijkt ze naar Britt ''Wat doe jij hier meisje?'' Vraagt ze streng en verbaasd. ''Yo, ik ben Britt. Ik ben de nieuwe hier.'' Beantwoord Britt erop. Ze loopt naar haar bureau wat links achter in de hoek staat. ''Volgende keer wacht je buiten, oke?'' Zegt ze meer gerust gesteld daartegen. ''Ga maar staan, dan kan ik je wegen en meten.'' Britt staat op en moet tegen de muur aan gaan staan, er wordt een latje tegen haar hoofd aangeduwd. Dan moet ze op een weegschaal gaan staan.

Als ze daar vanaf stapt pakt Anne een meetlint en doet die rond Britt d'r heupen. ''Waarvoor doe je dat?'' Vraagt ze lichtjes verbaasd. ''Je kleding bestaat hier uit een rok en een wit shirt. Ik heb je heup breedte nodig voor de juiste rok.'' krijgt ze als antwoord. ''Kun je je nu even uitkleden voor een nader medisch onderzoek?'' Onzeker over die vraag maakt Britt rustig haar blouse los en trekt ze haar gescheurde spijkerbroek uit. Ze staat nu in haar ondergoed. ''Kun je even op die onderzoekstafel gaan liggen?'' Vraagt Anne terwijl ze wat papieren op haar bureau nakijkt. Britt gaat maar op de tafel liggen wachtende op Anne. Hier had Sam niks over verteld.

Anne loopt naar Britt toe en maakt haar polsen met roze leren bandjes vast. ''Voor de veiligheid.'' Zegt Anne rustig. Ze loopt naar de ijzeren kast tegenover de deur en opent een lade om een houten stokje eruit te pakken. Ze kijkt in Sam d'r mond en gaat dan naar Britt haar voeten. Ze streelt het stokje langs haar zolen en Britt trekt haar benen giechelend op. ''Oke dat werkt gewoon.'' Ze loopt daarna terug naar de lade die nog openstaat. Ze haalt er een flesje en een spuit uit. Angstig kijkt Britt haar aan. ''Toch niet voor mij hé?'' Vraagt Britt nerveus. Weg kan ze nu niet meer. ''Mocht je willen.'' zegt de verpleegster lachend. Ze legt de spuit tussen de benen van Britt. Een van de leren bandjes maakt ze los zodat ze bij de rug van Britt kan.

Britt, die te slap is om tegen Anne in te gaan, begint haar hele vocabulaire aan scheldwoorden tegen Anne te gebruiken. Anne stopt even, kijkt Britt Serieus aan en loopt weer naar de lade toe. Ze rommelt een beetje maar haalt er uiteindelijk een rode bal met een leren band eraan uit. De losgemaakte hand van Britt was vastgemaakt aan de andere hand. Anne loopt weer naar Britt en forceert de bal in haar mond. ''Zo'n woorden gebruiken wij hier niet jongedame.'' Snel maakt ze het bandje vast en gaat weer door met waar ze mee bezig was. Opnieuw rolt ze Britt naar haar zij en doet wat verdovende alcohol op haar rug. Deze keer prikt ze in haar onderrug.

''Dat was ervoor om je zindelijkheid weg te halen voor het schooljaar. Een van de bijeffecten is wel dat je de eerste paar dagen je benen niet goed kan gebruiken.''

Ze doet de onderbroek van Britt uit en pakt een pastel blauwe luier. Snel doet ze deze bij Britt aan. Ze loopt het kantoortje uit en laat Britt alleen en vastgebonden achter. Britt schrikt hier wel een beetje van. Deze dingen had Sam haar helemaal niet verteld. De zachte binnenkant van de luier rust tegen haar bepoederde kruis. Het lijkt wel een eeuwigheid wachten voor Britt. Stilletjes begint ze onder haar latex bal te kreunen. Na een 5 minuutjes komt Anne eindelijk terug met een vrij professionele rolstoel. Ze zet die naast de onderzoekstafel. ''Wat is je cupmaat Britt?'' Vraagt ze als ze de deur dichtgemaakt heeft. Onverstaanbare geluiden komen van Britt. Anne was vergeten dat ze haar het zwijgen had opgelegd.

Ze haalt de bal weer uit haar mond en vraagt het opnieuw. ''34 D.'' beantwoord Britt hijgend naar adem. Anne kijkt weer in een van de lades en haalt er een bh uit. Ze maakt die van Britt los en doet haar de nieuwe aan. Britt zwijgt deze keer. Ook doet ze haar een rok en een shirt van school aan. Britt wordt weer losgemaakt en opgetild. ''Je ligt op een kamer die je deelt met Sam, die ken je wel denk ik.'' Enthousiast kijkt Britt naar Anne. Ze begint met Britt te duwen en gaat met de lift naar de tweede etage. Ze stopt bij een kamer ongeveer halverwege de gang. ''Dit is de etage waar alle leerlingen hier op school verblijven 's nachts, en eventueel 's avonds.

Ze maakt de deur open en Sam ziet voor zich een dubbeldekker bed. Rechts van haar staat een bureau tegen de muur. Verder staat er nog een kastje met schone schoolkleding erin. Anne tilt Britt in het onderste bed. ''Sinds Sam onderop moet slapen vanwege haar handicap, zal ik wel regelen dat we vanavond een extra matras voor op de grond hebben. Wel iets makkelijker toch?'' En Anne verlaat de kamer weer. De kamer is wel precies zoals Sam hem omschreef. Naast het bed is een hoog raam dat uitkijkt over de zaal die Britt net ook zag. Maar nu ziet ze hem van de achterkant in plaats van de zijkant. Ze kan nu ook de vooringang zien. De verpleegster had wel gelijk, Britt geniet wel van haar luier.

Stiekem had ze al een langere tijd luiers willen dragen, daar heeft ze nauwelijks de kans voor gekregen. Na een tijdje Rusten op haar kamer voelt ze haar blaas voller raken. Ze probeert het op te houden, wat natuurlijk kansloos is. Een flinke stroom plas komt haar luier binnen. De luier vangt het nog best wel goed op. Ze gaat wat rechter zitten en kijkt eens naar zichzelf. ''Ik zie er echt belachelijk uit.'' zegt ze tegen zichzelf. Ze legt haar hand op haar kruis en drukt de luier tegen haar aan. Rustig beweegt ze haar hand op een neer. Zo gaat ze even door tot ze voetstappen op de gang hoort. Snel trekt ze haar rok normaal. ''Ik heb je een extra matras gehaald.'' Zegt Anne als ze zich laat zien.

De rolstoel van Britt wordt naar buiten de kamer gereden en het matras wordt neergelegd. Er worden ook een kussen en deken op gelegd. De kamer is door de matras nu gevuld. De rest van de middag ligt ze maar wat op bed. Bij het avondeten wordt ze pas weer opgehaald door Anne. ''Het avondeten is nu. Ik kom je daarvoor weer ophalen.'' Zegt ze terwijl ze Britt van het bed naar de rolstoel buiten tilt. Anne is eigenlijk best wel sterk voor haar leeftijd, dat ze Britt zonder te veel moeite kan optillen. Britt rolt met de rolstoel naar de lift toe. Anne volgt haar. Onder aangekomen rijdt ze rechtdoor. Rechts van haar is de zaal en links van haar een activiteiten ruimte. Ze rijdt met de stoel de grote zaal in.

Ze ziet Sam tussen de mensenmassa achterin zitten. ''Hey Britt, heb jij nu ook een rolstoel?'' vraagt Sam een beetje verbaasd. ''Ja, een bijeffect van de spierverslapper voor de blaas en zo. Trekt wel weer bij.'' geeft ze glimlachend antwoord. Ze zitten bij het avondeten bij elkaar. ''Eindelijk fatsoenlijk voedsel.'' fluistert Britt tegen Sam. Sam knikt vrolijk. De docent, van ze allebei nu, tikt Britt op haar schouder tijdens het eten. ''Je spullen staan voor je kamer. Sam of een verpleegster kunnen je wel helpen met uitpakken.'' Toestemmend knikt Britt ja. Na een heerlijke maaltijd is het tijd om Britt d'r spullen uit te gaan pakken. ''Kom je Sam?'' Vraagt Britt die aan het wachten is tot Sam onder de tafel uit is. Samen rijden ze zij aan zij naar de lift toe. Ze passen er net met z'n tweetjes in.

Het matras ligt midden in de kamer, daar had Britt even niet aan gedacht. Dus ze gaat weer naar onder om een verpleegster te halen. Ze rijdt naar de zaal waar een hoop verpleegsters en studenten de tafels afruimen. Ze trekt de dichtstbijzijnde verpleegster aan haar wit met blauwe shirt. Een beetje schrikkend kijkt die om. ''Ik heb hulp nodig bij het uitpakken van mijn spullen. Zou jij dat kunnen doen?'' De verpleegster zegt vriendelijk ja, maakt af waar ze mee bezig was en gaat met Britt mee. Veel heeft Britt niet meegenomen, één tas kleren, één tas persoonlijke dingen en toilet spullen en tenslotte haar eigen elektrische gitaar. Die mag ze wel alleen bespelen in de muziekruimte of in haar eigen kamer. En niet meer na bedtijd.

''Die matras werkt niet echt hé? Anne kan je ook wel in het bovenste bed tillen, dus laten we dat maar niet doen.'' Suggereert de verpleegster. Na nog even met Sam te praten op haar kamer merkt ze dat haar luier vrij vol is. Ze trekt haar rok omhoog om ernaar te kijken. Erg vol, tijd voor een verschoning dus. ''Nat? Ik ben ook aan een verschoning toe.'' Zegt Sam. Dus samen gaan ze naar onder toe. Britt wil naar het kantoortje van Anne toegaan voor te verschonen. ''Nee, daar is het toch niet grapjas.'' Zegt Sam half lachend. Britt haalt haar schouders op en volgt Sam. Ze gaan naar de ruimte met de bedden die Britt niet kon herkennen. Gelukkig is het nu rustig daar. Sam gaat bij een lege staan en wacht tot er een verpleegster komt. Britt doet maar hetzelfde.

De tafels zijn meer een soort van balken met licht houten planken aan de zijkant en bovenop een leren bekleding die best zacht ligt. In het midden van de balken is het hol en staan er verschoning attributen, talkpoeder, luiers, crème en doekjes. Gelukkig komt er al snel een verpleegster. Zonder iets te zeggen of vragen tilt ze Britt uit haar stoel op de balk. Ze maakt de rok los en legt deze opzij. Van de balk pakt ze een pak doekjes. De goed gebruikte luier van Britt wordt losgemaakt. Een opengeklapt. De verpleegster begint Sam haar kruis en billen goed schoon te vegen. Als ze klaar is doet ze de luier in de prullenbak die naast de balk staat. Britt krijgt de nieuwe luier vast getapet. Ze vindt het niet zo leuk dat er geen, tot weinig rekening wordt gehouden met privacy. Sam is ondertussen ook al klaar.

Samen gaan ze weer terug naar hun kamer. ''Dus Britt, hoe vind je je eerste dag zo?'' Britt moet even denken en zoeken voor de juiste woorden. ''Wel vreemd. Maar niet vervelend. Het is wel anders dan wat ik me had voorgesteld.'' Vrolijk knikt Sam. Ze rusten nog een beetje uit voor bedtijd. ''Sam wat ik je vroeg toen in de muziekruimte over wat je van mij vindt,'' Sam kijkt op. ''Ja?'' Britt schudt haar hoofd. ''Nee laat maar.'' Als het dan zover is om naar bed te gaan gaat Sam zich al laten verschonen terwijl Britt nog even naar Anne gaat voor een slaap romper te halen. Als ze die heeft gehaald gaat ze naar de verschoon ruimte om haar luier te laten verschonen naar een nachtluier.

Op haar kamer helpt een verpleegster Britt wisselen tussen haar schoolkleren en de slaap romper. ''Slaap lekker Sam.'' Zucht Britt terwijl ze lekker gaat liggen in het bovenste bed. Na een nacht goede slaap te hebben gekregen, wordt Britt vreedzaam wakker. Haar luier is enorm nat na die nacht. Ze begrijpt nu waarom een nachtluier zo dik is. ''Goedemorgen Britt.'' Zegt Sam die al wakker is nog slaperig tegen Britt. Samen wachten ze tot een verpleegster ze komt ophalen om ze in de stoel te tillen. Britt heeft nu wel het gevoel dat ze haar benen weer lichtjes kan bewegen. Maar ze is nog lang niet sterk genoeg om te staan.

Uiteindelijk komt er een verpleegster ze ophalen en zet ze in de rolstoelen. Samen gaan ze weer naar onder om te verschonen. De verschoon ruimte is bomvol. ''Doen we wel na het ontbijt'' Zegt Sam tegen de nog steeds vermoeide Britt. Na een lekker ontbijt gaan ze hun luiers verschonen. De eerste les vandaag is gym. Britt is nog best wel moe dus dit is misschien wel een goede manier wakker te worden. Ze gaan na het verschonen weer terug naar hun kamer om om te wisselen naar de gym kleding. Hiermee worden ze weer geholpen door een verpleegster. Snel gaan ze er weer vandoor op weg naar de gymles. Die les doen ze tikkertje, maar dan met een trefbal.

Na een leuke maar vermoeiende les gaan de meiden terug om zich weer om te kleden. De volgende les is Engels. Die les verloopt ook leuk vindt Britt. Snel gaat ze erna naar de verpleegsters om zich te laten verschonen. ''Weer een volle luier hé? Laten we dat eens veranderen.'' Zegt de verpleegster aardig voor het verschonen. Britt wordt op de tafel getild en ze gaat lekker liggen. Ze sluit haar ogen en geniet van haar verschoning. Als ze klaar is wordt ze weer met enige moeite in haar rolstoel gezet. De dag verloopt soepel voor Britt. Die avond in bed praat ze nog even met Sam. ''Weet je wat Sam? Hier kan ik wel even mee doorgaan. De luiers hebben echt een manier van ontspannen met
zich.''

Deel 2 wordt aan gewerkt.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Watermeloen zei:
Ze doet de onderbroek van Sam uit en pakt een pastel blauwe luier. Snel doet ze deze bij Britt aan.
Hoort de dikgedrukte naam niet Britt te zijn in dit geval?

Trouwens, dit is ook een goed verhaal !1
 

Watermeloen

Superlid
achtergrond informatie

Achtergrond info: Britt​

Toen Britt nog jong was, rond de leeftijd van 12, begon ze zichzelf meer te ontdekken. Waar ze goed in is, wat ze leuk vindt qua muziek en wat haar hobby's zijn. Na het spelen van een akoestische gitaar bij een vriendin komt ze er bijvoorbeeld achter dat ze muziek maken leuk vindt. Met kerst hetzelfde jaar krijgt ze met kerst dan ook een elektrische gitaar van haar ouders. Erg blij gaat ze naar haar kamer met haar nieuwe gitaar. Ze begint er rustig op te spelen. Ze kan er nog niks van. Maar ze zal het leren, uiteindelijk.

Als ze 14 is heeft ze het wel wat beter leren spelen. Ze gaat op een dag bij haar vriendin Duwertje slapen, maar haar vriendin is erg nerveus. ''Gaat het een beetje? Je ziet wat wit.'' Vraagt Britt zorgwekkend. ''Ja hoor, een beetje moe is alles.'' Krijgt ze als antwoord. Zonder er te veel op te letten stapt ze samen met haar vriendin de deur binnen. ''Hey Britt, heb je alles bij je?'' zegt Duwertje d'r vader vriendelijk. ''Ja hoor, we gaan nog even naar boven als dat nog kan voor het avondeten.'' De man knikt. Samen gaan ze naar haar kamer toe. Britt is nog nooit bij Duwertje blijven slapen dus dit is ook weer een nieuwe ervaring.

''Dus wat wil je gaan doen? We kunnen tv kijken of zoiets.'' Duwertje zucht. ''Laten we een bordspelletje doen!'' Zegt ze opgewonden. Ze gaan naar onder om ganzenbord te pakken en gaan weer terug naar de kamer van Duwertje. Na een tijdje leuk te hebben gespeeld worden ze weer naar onderen geroepen. Britt gaat eerst nog naar het toilet voor het eten. Ze trekt haar broek en onderbroek omlaag en gaat zitten. Ze hebben hier een redelijk groot toilet er is ook een wastafel en een prullenbak op het toilet.

Als ze klaar is met plassen wast ze haar handen en schuift aan tafel. Na het avondeten gaan ze weer door met hun bordspelletje. Ze spelen het spel nog een paar keer tot het bedtijd is. Duwertje staat op. ''Ik ga even naar de badkamer om mijn pyjama aan te trekken.'' Britt begrijpt haar wel. Ze begint al borsten te krijgen dus dat ze wat privacy wil is logisch. Britt maakt haar rugzak open en kleedt zich ook om. Ze is al snel klaar dus gaat ze maar vragen hoever Duwertje is. Ze legt haar oor tegen de deur aan om te luisteren of ze iets aan het doen is. Ze hoort niks dus gaat naar binnen

Ze staart even en staat stil. Duwertje ligt naakt op de grond met een luier onder haar kont. Geschrokken kijkt ze achter zich. Britt maakt snel weer de deur dicht. ''Heeft zij nog luiers nodig?'' Denkt Britt nog steeds geschrokken van wat ze zag. Snel gaat ze weer terug naar de slaapkamer. Na even wachten komt Duwertje terug in haar pyjama. Ze ziet er erg beschaamd uit. ''Wat je net zag blijft tussen ons toch?'' Vraagt ze nerveus. Britt staat op en loopt naar haar toe. Ze legt een hand op haar schouder. ''Absoluut, niemand zal het weten.'' Duwertje wist dat ze Britt op haar woord kon vertrouwen. Daar waren ze al lang genoeg vrienden voor.

Direct gaan ze niet slapen. Dus ze blijven nog wakker en praten wat. De rest van de avond blijft Duwertje erg verlegen. ''Hey, je hoeft je niet te schamen, ik vind je niet raar hoor.'' Duwertje blijft beschaamd naar de grond kijken. Britt probeert iets te verzinnen waardoor ze zich beter zal voelen. ''Wat als ik nou eens een luier droeg?'' Vraagt ze aarzelend. Nu kijkt Duwertje omhoog. ''Kan helpen.'' Zegt ze zachtjes. Ze begeleidt Britt naar de badkamer toe. Gelukkig horen haar ouders hier niks van.

Duwertje opent een kastje en haalt er een wit met paarse luier uit. Ze vouwt deze open voor Britt. “'Weet je hoe het werkt?'' Vraagt ze een beetje nieuwsgierig. ''Lukt wel.'' Zegt Britt die zich nu ook wel een beetje schaamt. Als Britt de luier wilt vastpakken trekt Duwertje hem een beetje terug. ''Jij hebt mij naakt gezien, nu is de beurt aan jou.'' Zegt ze vrolijk. Het is Britt gelukt om haar niet meer beschaamd te laten voelen. Maar nu moet zij naakt voor Duwertje gaan liggen. Eerst doet ze de deur op slot, iets wat Duwertje was vergeten. Britt is nu nerveus. ''Moet ik echt mijn broek uittrekken?'' Duwertje knikt.

Aarzelend maakt ze haar broek los en doet hem uit. Dan gaat ze liggen voor Duwertje. Duwertje buigt de luier nog eens goed open en legt hem weer naast Britt. Ze pakt de onderbroek van Britt en begint die naar onder te trekken. Britt verschuilt zich achter haar handen. Nu ligt ze halfnaakt voor Duwertje. Duwertje pakt de luier weer en doet deze onder Britt. Ze trekt hem goed omhoog en vouwt hem over Britt. Ze tapet hem vast en ze trekt Britt weer recht. ''Zo, was dat nu zo moeilijk. Britt schaamt zich wel maar laat het niet zien. Ze doet haar pyjama weer aan en ze gaan terug naar haar kamer.

''Beter zo?'' Vraagt Britt trots. Vrolijk knikt Duwertje. Ze praten nog even door over school. Als ze uit gepraat zijn gaat Duwertje liggen. ''Zo, nu is het tijd om te slapen.'' En Britt gaat ook onder de dekens liggen. Zonder al teveel moeite vallen ze allebei in slaap. De volgende ochtend wordt Britt wakker naast Duwertje die al wakker is. ''Jij slaapt schattig.'' Giechelt ze. De luier van Duwertje is best nat deze ochtend, maar Duwertje heeft het te druk met naar Britt te kijken. ''Ben jij ook nat?'' Vraagt ze verlegen. ''Nee, maar ik moet wel gaan.'' Duwertje houdt Britt tegen van opstaan. ''Daarvoor heb je een luier aan.''

Britt kijkt verlegen naar haar kruis. ''Moet dat echt?'' Duwertje knikt. ''Ik wil jou ook wel eens nat zien.'' Britt zucht. Zij laat haar toch niet gaan voor ze het doet. Ze gaat staan en laat haar blaas rusten. Langzaam voelt ze haar luier dikker en warmer worden. Even voelt ze met haar handen aan haar luier. ''Zo, nu blij?'' Duwertje knikt vrolijk. Samen gaan ze naar de badkamer om de luiers uit te doen. Gelukkig slapen de ouders nog. Als ze weer terug zijn op hun kamer beginnen ze weer het praten.

''Dus, hoe is het om luiers te moeten dragen?'' vraagt Britt als eerste. ''Vervelend als er anderen zijn, behalve bij jou natuurlijk.'' krijgt ze als antwoord. Na het ontbijt wordt Britt weer opgehaald door haar moeder. Dit is de eerste keer dat Britt een luier draagt na haar babytijd. De ervaring vond ze op een vreemde manier best wel fijn. De rest van de dag geniet ze nog van de gedachte ervan.

Twee jaar later scheiden haar ouders. Dit zorgt voor een heel onstabiele situatie, vooral omdat ze volop in de pubertijd zit. Na een maandje is ze alweer een hele rebel geworden. Schelden tegen elke vorm van autoriteit, vandalisme en respectloos voor haar ouders. Op een gegeven moment was haar moeder het beu. ''Britt, of je trekt een beetje bij, of je gaat het huis uit naar een inrichting om bij te komen.'' Zegt haar moeder kwaad tegen Britt.

Britt haalt nonchalant haar schouders op. ''Alles beter als deze wanhoop.'' Geeft ze als antwoord. Haar moeder knikt haar hoofd kalm, ze houdt haar woede schuil. Britt blijft eigenwijs in de deuropening staan. Haar moeder loopt intussen naar de telefoon. ''Hallo, Meliorem toch? Ik wou mijn dochter graag opgeven voor een langdurig verblijf. Omdat ze alleen maar haar eigen regels volgt.'' Britt loopt weer naar haar kamer. Ze pakt haar gitaar en speelt het nummer ''Pieces''.

Een week later is het eindelijk zover, ze moet naar Meliorem gaan. Na een kort ritje door Limburg komen ze aan. Britt pakt haar tassen uit de kofferbak en begint naar de ingang te lopen zonder haar moeder. Bezorgd kijkt die naar Britt die van haar wegloopt. Snel gaat ze erachteraan. Bij de balie worden ze doorverwezen. ''Britt Osterveldt. Ja, ga maar deze gang af, op het einde rechts en dan het gebouw waar U tegenaan loopt is het.'' Zegt ze vriendelijk.

Na alsnog even zoeken komen ze uit bij het gebouw. Aan beide kanten staat gevlochten hek met prikkeldraad bovenop. Britt vindt het veel op een gevangenis lijken maar dat boeit haar niet veel. Binnen zijn vijf afdelingen. Vier op leeftijd gerangschikt en een voor de mentaal beperkte. Sam komt in de groep voor de kinderen van 14 tot 18. ''Welkom, Britt was de naam toch? Jij zal verblijven op kamer 10.'' Britt zit er ongeïnteresseerd bij.

De begeleidster brengt Britt met haar tassen naar haar kamer. Ze mag hier gelukkig haar gitaar hebben. Ze verveelt zich hier erg de eerste paar weken. De derde week komt er een meisje in een rolstoel bij genaamd Sam. Ze ziet er best leuk uit vindt Britt. Ze ziet wel dat ook haar niks interesseert hier. Na een tijdje maakt ze de keuze om haar mee te nemen naar haar favoriete ruimte, de muziekruimte. Daar ontdekt ze iets wat ze al lang niet meer heeft meegemaakt, zij draagt luiers.

''Dus, hoe werkt dat met die luiers van je?'' Vraagt Britt een beetje verlegen voor haar vraag. ''Ik zit op een school waar dat verplicht is. Iedereen, behalve de docenten, draagt luiers daar.'' Nu heeft ze Britt haar interesse. ''Hoe werkt dat dan? Met verschonen en alles.'' Britt gaat er wel vanuit dat ze de luiers ook gebruiken. ''Nou, er zijn een hoop verpleegsters die je verschonen in pauzes of tussen de lessen. Of 's avonds natuurlijk.'' ''En waar slaap je dan?'' Blijft Britt doorvragen. ''We slapen met twee personen op een kamer, dat is op de tweede etage van het gebouw.''

Britt moet haar na een week op school helpen met haar luiers. Dit maakt haar wel ongemakkelijk sinds zij het nog steeds een beetje opwindend vind om luiers te zien of dragen. Sam half naakt te zien help daar niet veel bij. Britt is er langzaam achter gekomen dat ze misschien wel biseksueel of lesbisch is. Haar ouders of wie dan ook weten hier natuurlijk nog niks van. En dat mag zo blijven vindt Britt.

Dit soort hoofdstukken zullen er ook wat van zijn om wat meer informatie te geven over bepaalde dingen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi verhaal tot nu toe.
Mooi ook dat je die achtergrond informatie erbij doet.
Wacht op het vervolg
 

Watermeloen

Superlid
Deel 2​

De volgende ochtend wordt Britt, zoals gewoonlijk, wakker met een volle luier. Sam onder haar is ook al al een beetje wakker. ''Hey Sam, al wakker?'' Fluistert ze. Sam gaat iets rechter zitten. ''Ja nu wel, goedemorgen.'' Na nog even praten wordt er op de deur geklopt. Rustig gaat de deur open. ''Goedemorgen dames, ik kom om Sam in haar stoel te helpen.'' Sam knikt haar hoofd en laat zich in haar stoel tillen. Britt legt een hand op haar luier die omhult wordt door een romper. Zo nat is ze nog niet geweest. Als beide Britt en Sam zijn omgekleed gaan ze naar de zaal om te ontbijten. ''Ik ben wel blij dat het eten hier tenminste eetbaar is.'' Zucht Britt tegen Sam. Vrolijk knikt Sam ja. ''Alles beter als het eten daar.'' Reageert ze.

Na een lange en vermoeiende dag les komen ze weer terug op de kamer. ''Kom mee, ik wil je wat laten zien.'' Zegt Sam nadat Britt op bed is gaan zitten. Ze sleurt Britt mee naar de lift om weer naar onder te gaan. Eenmaal onder trekt Sam Britt mee naar de ruimte tegenover de zaal. Het is een vrolijk geschilderde ruimte. Zachte neon kleuren op de muren, en wat lego in het midden van de ruimte. Aan de muren is een lange tafel met computers erop. Die hebben gelimiteerde internet verbinding. ''Wat is dit nu weer?'' Vraagt Britt overweldigd. Ze had de ruimte al eerder gezien, maar niet zo dichtbij. ''Dit is de speelruimte, voor als je vrije uren hebt en je verveelt je.'' Zegt Sam enthousiast.

Er zitten twee andere meisjes in de ruimte achter de computer. Samen met Sam gaat Britt wat aan de lego bouwen. Na even leuk te hebben gebouwd komt er een verpleegster naar Britt toe. ''Je moest je vandaag badderen. Kom je even mee?'' Britt kijkt de verpleegster aan. ''Oke dan, tot straks Sam.'' Samen met de verpleegster gaat ze de trappen omhoog. Op de tweede etage gaan ze wat gangen door tot ze bij een wijdere, doodlopende gang komen. Er zijn twee deuren met voldoende ruimte ertussen aan beide kanten. De verpleegster. Opent de deur rechts achteraan. Voorzichtig loopt Britt de badkamer naar binnen. ''Ik moet nog wat spullen pakken, wacht jij hier maar even.''

Britt gaat na even rondkijken op de bad rand zitten. De badkamer is vrij groot. ''Zodat mensen als Sam het ook kunnen gebruiken.'' Denkt ze maar. Tijdens de badkamer goed te bekijken komt de verpleegster weer binnen. ''Ik heb alles, kleed je maar uit.'' Britt kijkt verbaasd en verlegen naar de verpleegster. Die glimlacht vriendelijk terug. ''Ik ben hier om je te helpen met je te wassen. Ik heb al genoeg meiden hier naakt gezien, geen reden om je te schamen.'' Legt ze begrijpend uit. Onzeker begint Britt met haar rok los te maken. De verpleegster raakt een beetje ongeduldig van het trage uitkleden. Ze pakt het shirt van Britt van achteren vast en trekt die uit.

Britt schaamt zich nu wel dus legt ze haar handen over haar borsten. De verpleegster loopt ondertussen naar de stapel spullen die ze had meegenomen. Ze pakt er iets vanaf wat Britt niet kan zien. Het is een kontplug. De verpleegster houd deze voor zich en begint met uit te leggen. ''Dit is ervoor zodat.'' Ze wordt onderbroken door Britt. ''Weet ik al, heeft Sam mij al uitgelegd.'' De verpleegster knikt haar hoofd. ''Dat is handig, kun je dan ook even je luier en bh uitdoen?'' De verpleegster gaat dus Britt badderen, zo klinkt het wel voor Britt. Britt doet het maar uit en leunt over het bad.

De verpleegster doet de plug rustig in Britt. Het indoen doet Britt een beetje pijn. Als het eenmaal in haar zit voelt het helemaal niet zo verkeerd ze stapt in bad en de verpleegster doet de kraan open. Tijdens dat Britt in bad zit praat ze met de verpleegster over de school. ''Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om hier naar school te gaan? Het is niet wat je een reguliere middelbare school noemt.'' Vraagt de verpleegster die nieuwsgierig naast het bad zit. ''Toen Sam vertelde over deze school vond ik het al interessant. Want ik eeh...'' Britt stopt even. De verpleegster glimlacht. ''Vind luiers leuk? Geen zorgen hoor, veel meiden en jongens hier op school vinden ze ook leuk.''

Britt zakt een beetje onder in het badwater. De verpleegster is de eerste die ze dit vertelt. Wel fijn dat die het zo goed opneemt. De verpleegster laat na even het bad weer leeglopen. Ze helpt Britt met uit het bad stappen en spoelt het bad verder nog wat schoon. Ze pakt een handdoek en begint Britt droog te wrijven. Britt doet haar ogen dicht. Ze voelt zich opeens vreemd. Ze was er ondertussen wel achter gekomen dat ze meisjes ook leuk vindt, maar dit ook? Een andere vrouw of meid die haar naakt ziet en aanraakt? Ze voelt haar benen inzakken. ''Gaat het Britt?'' Britt kijkt naar de vloer, een beetje geschrokken van dat ze inzakt. Ze weet niet wat ze moet zeggen tegen de verpleegster. ''Ja, denk ik.''

De verpleegster helpt haar met het rechtstaan en gaat door met het afdrogen. Ze was gebleven bij de schouders. Als ze bij de borsten komt voelt Britt haar benen weer verzwakken, maar nu blijft ze staan.
Als de verpleegster klaar is met haar buik gaat ze door naar het kruis. En opnieuw zakt Britt een beetje in elkaar. ''Weet je zeker dat het gaat? Dit is nu al de tweede keer.'' Vraagt de verpleegster bezorgd. ''Gewoon een beetje koud.'' De verpleegster gaat recht staan en helpt Britt omhoog. ''Je bent gevoelig, ik snap het al.'' Ze droogt Britt verder af en loopt naar een kastje en haalt er een metalen riem uit. Ze doet die van achteren door Britt haar benen. Britt schrikt hier een beetje van.

''Geen zorgen, is een kuisheidsriem. Ik merkte dat je gevoelig was en dat kan vervelend zijn bij een verschoning. Dus voor nu is het denk ik wel handig om te dragen.'' Britt zegt niks. De verpleegster trekt eerst de plug uit Britt en dan doet ze het slotje dicht en laat Britt op de handdoek liggen. ''Als je hem niet meer nodig hebt, kom je maar naar mij toe. Kunnen we eens kijken of we er vanaf kunnen.'' Ze pakt een Dikke nachtluier van de stapel spullen die ze had gepakt. Al snel heeft Britt weer een luier aan. Ze krijgt een romper aangedaan met daarover een school rok. Ze verlaten de badkamer weer. Het is ondertussen weer tijd voor Britt om naar bed te gaan.

De volgende ochtend wordt Britt wakker voor een verpleegster dat kan doen. Haar natte luier voelt raar nu. Haar kuisheidsriem haalt de hele ervaring van een luier weg. Zuchtend klimt ze uit bed loopt ze naar haar kleerkast om aan te kleden. Terwijl ze zich aan het kleden is komt er een verpleegster om Ze wakker te maken. Samen met Sam gaat ze na het ontbijt naar de les. Ze vertelt Sam maar niks over de riem, daar schaamt ze zich te veel voor. In de eerste pauze gaat ze zich verschonen. Nu ze een goed gebruikte luier heeft is het oude luier gevoel wel weer iets terug, zonder de warmte dan. Ze gaat naar de verschoningstafels aan het einde van de pauze Gelukkig is het dan rustig daar.

De verpleegster doet gelukkig niet raar over de riem. De verschoning gaat snel. Britt kan erna weer naar de les die tijdens het verschonen was begonnen. Tijdens dat ze naar het lokaal loopt stopt ze even , ze heeft vandaag nog niet gepoept. Ze moet daarom nu poepen. Er komt veel uit haar. Ze voelt het drukken tegen haar billen. In de klas gaat ze snel zitten, de leraar is er nog niet. Ze gaat naast Sam zitten sinds zij nog steeds haar enige vriendin is. De poep in haar luier verspreidt zich over haar kont. Ze wiebelt even op haar plek om het goed te voelen. De leraar komt binnen dus kunnen ze beginnen aan de les.

Na nog een week met de gordel rond te hebben gelopen vindt Britt het toch oncomfortabel en minder fijn met de kuisheidsriem. Ze gaat in de grote pauze naar de verpleegster die hem heeft omgedaan toe. ''Hallo Britt, hoe is de riem?'' zegt ze vrolijk als altijd. ''Ja daarover gesproken, hij is toch best wel oncomfortabel omdat hij in mijn liezen steekt. En het verwijdert wel de ervaring van luiers.'' de verpleegster lacht en knikt. ''Dacht ik al, we hebben wel een andere soort daarvoor.'' Britt blijft gewoon doen maar ze is hiervan wel een beetje verrast. Moet ze dan nu een andere riem aan of hoe wilt die verpleegster dat doen? Als die even heeft gerommeld op het kantoortje van verpleegster Anne.

Ze wuift naar Britt dat zij binnen moet komen. Britt loopt onzeker het kantoortje binnen. ''Ik doe je de gordel wel af, dan doe ik je je nieuwe aan. Dus ze moet een nieuwe riem aan. Ze doet haar rok uit en gaat op het absorberende matje op de verschoningstafel zitten. De verpleegster maakt de tapes los en begeleidt Britt dat ze gaat staan. Ze pakt een sleuteltje en haar het slotje open. De riem wordt weer van Britt afgehaald en op de tafel gelegd. Terwijl de verpleegster in de lade in reikt naar de nieuwe riem begeeft Britt d'r blaas zich. Haar plas klettert op de grond. De verpleegster draait zich om en trekt snel de luier weer onder Britt. Ze drukt deze stevig tegen haar kruis aan.

Als ze het idee heeft dat Britt is gestopt met plassen haalt ze deze weer van Britt af en legt hem terug op de tafel. ''Niet weer doen hé?'' Zegt ze grappend. Ze gaat weer naar de lade om de nieuwe riem te pakken, deze ziet er veel dunner uit. In plaats van de brede kruisriem van de vorige heeft deze een dun metalen buisje met een smal paneeltje in het midden. Ze doet de riem eerst om de heupen vastmaken en dan pakt ze het kruisgedeelte en trekt deze naar voren om hem dan vast te maken. Britt voelt nauwelijks dat hij er zit, buiten het plaatje wat tegen haar kruis zit natuurlijk. De verpleegster doet Britt haar oude luier en rok weer aan en begeleidt Britt terug naar de aula.

In de pauze moet Britt nog een keer plassen. Nu voelt ze de warme plas wel in haar luier verspreiden. Samen met Sam wil ze nog naar de speelruimte voor de rest van de pauze. Sam is de afgelopen dagen een beetje ziek aan het worden. ''Ik zou dat dolgraag willen Britt, maar van de verpleegsters moet ik de rest van de dag naar de medische bedden.'' Britt kijkt haar even raar aan. ''Wat zijn dat?'' Vraagt ze verbaasd. ''Als je erg ziek bent kunnen ze je daar makkelijker behandelen. Stel je bent misselijk, dan kunnen ze je daar makkelijker medicijnen geven en hebben ze een bakje voor als je moet overgeven.'' Britt knikt begrijpend. ''Wordt snel beter Sam.'' wenst Britt haar nog voor ze weer vertrekt.

Ze zit nu alleen op de grond met wat lego te bouwen. Na even komt er een ander meisje bij zitten. Zij heeft wat dikkere armen en benen, maar niet enorm. ''Hey, Britt is je naam toch?'' Vraagt ze vriendelijk. Britt kijkt haar aan en knikt haar hoofd ja. ''Ik ben Jasmine. Ik slaap in de kamer tegenover de jouwe geloof ik.'' Na nog even met de lego te hebben gebouwd en gepraat te hebben met Jasmine, staat Britt op om naar een nachtluier te verschonen. Haar luier begint nu wel te irriteren, de plastic buitenkant van de volle luier schuurt tegen haar dijen. Ze gaat naast de tafel staan om op een verpleegster te wachten. Gelukkig komt er al gauw een.

Die avond slaapt Britt alleen op de kamer. Slapen gaat slecht, waarom weet ze ook niet. Verveelt opent ze voorzichtig de gordijnen een klein beetje. Ze kijkt uit over de aula, wat verpleegsters maken de aula schoon en schuiven de stoelen terug aan de negen lange tafels. Ze mag rond deze tijd eigenlijk niet wakker zijn dus ze doet de gordijnen weer dicht. Ze voelt dat ze binnenkort waarschijnlijk moet poepen. Ze gaat maar snel weer proberen te slapen want dat doen met een volle luier is al heel wat moeilijker. De volgende ochtend wordt ze wakker met een luier waar zeker twee of drie keer in gepoept is. Snel staat ze op en probeert daarbij zo min mogelijk te zitten. Helaas is het bij de verschoningstafels erg druk, zoals gewoonlijk in de ochtend.

Britt gaat maar alvast liggen op de tafel die eindelijk vrij is. Naast haar op de verschoningstafel ligt Jasmine van gisteren die ook wacht op een verpleegster. ''Hey, lekker geslapen?'' Vraagt ze. Britt haalt haar schouders op. Al snel komt er een verpleegster die Britt een fijne verschoning geeft. De eerste les die dag is zwemles. Dat is door de school even terug gekozen in plaats van een studie uur, ''huiswerk'' hebben ze maar weinig en kunnen ze anders nog in hun vrije tijd doen. Dit is de eerste keer dat Britt dat doet, vorige week was de zwembegeleiding ziek. Ze volgt haar klasgenoten maar. Eerst moet ze verschonen naar een zwemluier. Normaal moest ze dat doen in een gewone luier maar, die kregen er toch nog zwembadwater in.

Ze volgt haar klas richting het zwembad aan de andere kant van de straat, tegenover het schoolgebouw. Eenmaal binnen gaat ieder naar een kleedhokje. Britt moet even wachten omdat de hokjes al door andere leerlingen bezet zijn. Uiteindelijk komt er een hokje vrij en kan Britt zich gaan omkleden. Ze doet haar rok en shirt uit. Om een of andere reden is ze verlegen als ze naar zichzelf kijkt nu. Ze probeert het maar te negeren en door te gaan met het omkleden. Op het bankje in het iets grotere kleedhokje liggen een stapel plastic broekjes en een stapel zwempakken. Ze doet ook haar bh uit en stapt in een van de plastic broekjes. Die zit nog best strak tegen haar luier.

Met het zwempak loopt ze naar het zwembad toe. De luier met het plastic broekje steekt nog vrij duidelijk uit de beengaten, ook al is het kruis van het zwempak breder dan normaal. Samen met alle andere leerlingen is ze in het zwembad. Ze moeten die dag gewoon baantjes trekken. Britt heeft tijdens het zwemmen nog een keer gepoept en twee keer geplast. Gelukkig zijn de zwemluiers iets dikker dan de gewone luiers. Met een volle luier loopt ze weer terug naar de kleedhokjes om zich om te kleden. Met de nog steeds dezelfde luier loopt ze terug naar het schoolgebouw voor de volgende les. De luier kan nog genoeg gebruikt worden zei een van de verpleegsters tegen haar, ze zit dus ook het volgende uur met deze luier

Britt heeft aan het einde van de dag weer last van haar luier die tegen haar aan schuurt. Deze keer meldt ze het aan de verpleegster die haar naar een nachtluier verschoont. ''Ik zie het ja, je hebt uitslag ervan.'' ze pakt een tube crème vanonder de tafel. Ze smeert dit in een royale portie over Britt d'r kruis. Daarbij komt nog een laag talkpoeder en een nachtluier. Britt wordt er al vrij vroeg in verschoond. Het is nog een halfuur tot bedtijd. Ze vraagt zich hoe het met Sam is, die heeft ze vandaag de hele dag niet gezien. Voor het laatste halfuurtje gaat ze naar de muziekruimte, die ligt in de buurt van de badkamers. Ze speelt het liedje Oostende een paar keer en gaat dan maar naar haar kamer. Die avond kan ze gelukkig iets beter slapen. Voor het slapen gaan moest ze nog een keer plassen, dat is wel comfortabel vindt ze.

dit is dan deel 2,
enige suggesties voor deel 3?
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Suggesties heb ik zelf niet, dus ik zeg, denk gerust nog even na over een volgende deel, en keep it up! :) !1
 

Watermeloen

Superlid
Deel 3​

Het is nog maar twee weken tot het einde van het schooljaar. Sam is na drie dagen terug gekomen op de kamer met Britt. ''Wat had je nou dat je zolang weg moest?'' Vraagt Britt vastberaden. ''Ik had erg veel last van mijn maag. Op de medische afdeling kunnen ze me meteen medicijnen geven en zijn er altijd verpleegsters voor je te verschonen''. Britt knikt en samen gaan ze naar de volgende les. Britt vraagt zich wel af wat ze gaat doen in de vakantie. Er zijn dan andere regels hier op school voor de kinderen die blijven. Er zijn dan ook activiteiten dagelijks. Als de eerste pauze is aangebroken moet Britt hoognodig verschoond worden. Ze gaat alvast op een lege tafel klaarliggen en wacht tot een verpleegster haar helpt. Zoals gewoonlijk duurt dat wel even in de pauze sinds iedereen dan gaat verschonen.

Sam ligt naast haar en wordt ondertussen al verschoond. Later die avond als ze samen met lego aan het spelen zijn in de speelruimte vraagt Britt wat zij gaat doen in de vakantie. ''Een van mijn ouders komen me ophalen. De rest van de vakantie zit ik thuis.''. Britt bouwt door terwijl ze nog een vraag stelt. ''Wat voor een activiteiten zijn hier tijdens de vakanties?'' ''Ooh, vooral groepsactiviteiten. Dingen als samen sporten, bordspelletjes, wat uitstapjes en heel soms iets meer seksuele dingen.''. Samen giechelen ze om dat laatste. De rest van de avond bouwen ze door tot het bedtijd is. Die nacht droomt Britt over de vakantie. Over dat ze met de hele groep naar de bioscoop gaan.

Het is de volgende ochtend weekend. Britt kleedt zich aan en gaat naar onder om verschoond te worden. In het weekend draagt ze zoals gewoonlijk een nachtluier ook overdag. Een droge nachtluier vindt Britt lekker aanvoelen, een dikke, zachte laag die haar knuffelt. Samen met Sam gaat ze de volgende week op een zonnige middag naar de tuin. ''Britt, mijn moeder belde laatst over de vakantie.''. Begint Sam als ze een plekje hebben gevonden om te gaan zitten. ''Ze vroeg of ik hier wou blijven of naar huis ga. Ik stelde voor dat jij misschien mee kon komen voor de vakantie.''. Opgewekt kijkt Britt op. ''Dus zou jij dat ook willen?''. Britt knikt haar hoofd ja. Samen lachen ze en gaan terug naar binnen om de rest van de pauze door te zitten.

Die avond praten Britt en Sam zachtjes na bedtijd door over de vakantie. Britt maakt de volgende ochtend haar keuze, ze gaat met Sam mee. Lijkt haar eigenlijk wel het leukste. Die ochtend gaat ze eerst uit haar nachtluier verschonen. Dat vind ze altijd wel fijn, het is dan wel een lekker volle luier maar alles is koud wat het oncomfortabel maakt. Er zijn zo af en toe wel wat jongens of meisjes die tijdens het verschonen een beetje raar naar haar kruis kijken vanwege de kuisheidsriem. In de eerste les moet ze al twee keer in haar luier plassen wat zeldzaam is na de ochtend verschoning. Op de zondag is het zover, Lisette komt de dames allebei ophalen. Sam heeft al haar tassen ingepakt, maar Britt niet. Ze heeft in de week het nieuws gekregen dat ze mag komen maar dat het nog een weekje duurt voor ze een bed klaar gemaakt hebben.

Britt vindt het best. Ze duwt Sam die al haar spullen op schoot heeft naar de vooringang. Haar moeder staat buiten een busje. Behendig duwt zij Sam naar binnen en zet haar rolstoel vast. ''Jou zie ik volgende week wel weer.''. zegt ze vriendelijk tegen Britt voor zij ook instapt. Britt zaait ze uit tot ze de hoek aan het einde van de straat zijn omgereden. Ze gaat terug naar binnen en gaat aan een van de lange tafels zitten. Jasmine komt naast haar zitten. ''Afscheid nemen van je vriendin? Geen zorgen, het is leuk hier in de vakantie.''. Zegt ze vriendelijk tegen Britt terwijl ze haar een schouderklopje geeft.

Samen sloffen ze terug naar de kamers sinds het al laat op de dag is. Voor ze de eetzaal uitgelopen zijn geeft Jasmine Britt een tikje. ''Ik ga nog even verschonen.''. Britt knikt en gaat ook maar verschonen. Dat gaat maar traag deze keer, misschien is de verpleegster wel nieuw. Ze hebben eigenlijk nog een uur voor bedtijd maar ze gaan vermoeid nu al naar bed. Die avond moet Britt weer eens alleen slapen, net als de rest van die week. De volgende ochtend komt Britt uitgerust bij de ontbijttafel. Die dag is het Maandag. Britt heeft geen idee wat haar te wachten staat. Na het ontbijt gaat ze even naar de speelkamer voor ze de dagactiviteit beginnen. Die is blijkbaar in de gymzaal.

Zo is er elke dag wel een leuke activiteit te beleven. Op de gang tussen de speelkamer en de eetzaal is er een rooster komen te hangen van welke activiteiten er welke dag zijn. De vrijdag staat vreemd genoeg compleet open. Niks te doen? Een dagje vrij? Britt begreep het niet maar geeft er verder geen aandacht aan. Dat ziet ze vrijdag wel. Op de donderdagavond gaat ze weer eens in bad. Ze is haar kuisheidsriem nu wel gewend, vervelend zit hij ook niet meer. Het voelt wel een beetje raar als ze in bad gaat. Het water glipt er dan onderdoor. Na de tijd in bad wordt ze weer op de grond gelegd door een verpleegster en een comfortabele nachtluier wordt haar omgedaan.
De volgende ochtend wordt ze wakker met Daar nachtluier doorweekt en haar bed een beetje nat, dat ze meer plast nadat ze heeft gebadderd is normaal. Maar ze heeft nog nooit door een nachtluier gelekt. Een verpleegster komt haar wakker en klaar maken. ''Geeft niks dat je hebt gelekt vannacht, wassen we wel.''. Ze wordt aangekleed en gaat naar de eetzaal. Eerst verschoont ze natuurlijk. Na het ontbijt wordt ze naar het kantoor van Anne gestuurd. Die is er nog niet dus gaat Ze maar zitten op de verzorgingstafel in haar kantoor. Na Britt heeft gewacht en nog eens in haar luier heeft geplast komt Anne de deur binnen.

''Hey Britt, overmorgen word je opgehaald om naar Sam d'r huis te gaan voor de vakantie. Mijn vraag was of je die gordel om wou houden of niet?''. Britt moet nu wel even denken. Het was wel fijn om hem te hebben, als een extra gevoel van veiligheid. Maar ze wil ook wel weten hoe het was om hem niet om te hebben. Ze draagt hem nu al ruim een maand. Ze besluit om hem maar af te doen. ''Oke dan, zondag doe ik je hem af. Ik vind het wel knap dat je tot die tijd niet vanuit enige reden hem af hebt geprobeerd te krijgen.''. Britt legt aan Anne uit dat ze wel wat stimulatie wou gedurende die tijd. Anne glimlacht en knikt haar hoofd.

''Ik kan je wel toestaan om vandaag of dit weekend zelfs, die stimulatie te krijgen.''. Britt haar ogen worden groter. Anne lacht als ze Britt zo ziet staan. Ze draait zich naar de kast en rommelt wat in een lade. Britt kijkt nieuwsgierig toe wat ze eruit gaat pakken. Ze draait zich weer om. ''Ga maar liggen, dan kan ik je ermee helpen. Britt gaat liggen en maakt met Anne haar toestemming de luier los. Anne loopt naar haar toe met een metalen ding in haar handen. Ze maakt de riem los en klapt die open. Ze duwt de metalen staaf voorzichtig bij Britt naar binnen. Zachtjes laat Britt een kreuntje los. Anne doet de gordel weer dicht en op slot. Ook vouwt ze de luier dicht.

Na een beetje moeilijk lopen is Britt terug op haar kamer. Vandaag is inderdaad een rustdag voor degene die willen. Er is wel een zwemactiviteit, maar Britt weet niet of ze daar wel naartoe wilt. Alleen als Jasmine ook meegaat. Die komt na een tijdje ook op de kamer. Britt heeft in de tussentijd genoten van haar verbeterde kuisheidsgordel. De dag gaat haar nog best snel voorbij. De volgende dag is er een activiteit die Britt wel heel leuk vindt, verstoppertje. Maar eerst ontbijten. Gaan zitten op een droge nachtluier, een van de beste dingen die ze gevoeld heeft de laatste tijd. Na een stevig ontbijt moeten alle leerlingen naar voren komen voor uitleg.

''Er worden zo 15 mensen gekozen voor te gaan zoeken. Als je gevonden bent dan ga je mee zoeken, tenzij je jezelf eerst af buut. Je krijgt een minuutje om je in het gebouw je te gaan verstoppen.'' Britt gaat alvast bij Jasmine staan om samen een verstop plek te gaan zoeken. De zoekers zijn gekozen en samen rennen ze weg naar de tweede etage. Ze houden het bijna het hele potje daar uit. ''Dus jij blijft hier?''. Vraagt Britt zachtjes aan Jasmine. ''Ja, ik ben hierheen gestuurd in plaats van een gewone school als straf. Mijn ouders willen geen luiers of wat dan ook thuis.''. Die avond zitten ze weer bij elkaar in de speelkamer. De laatste keer dat ze elkaar zien voor voorlopig. Britt slaapt slecht die avond.

De volgende ochtend wordt ze al vroeg wakker gemaakt. ''Britt, wakker worden. Anne verwacht je.''. Slaperig zit Britt rechtop, ze ziet dat het nog een halfuur is tot de tijd dat ze normaal opstaat. De verpleegster helpt haar met aankleden. Als dat is gebeurt neemt ze haar mee naar onder en naar het kantoortje van Anne. ''Goedemorgen Britt, ga zitten.''. Pas als Britt op de tafel gaat zitten merkt ze pas dat ze vannacht veel gepoept heeft. Als ze gaat zitten verspreidt zich dat nog wat over de kont van Britt. Er komt zelfs wat van de poep onder de gordel door bij de vagina van Britt. Maar ze stoort zich er niet aan. Anne rommelt ondertussen wat in een kastje.

''Ga maar alvast liggen Britt, ik kom zo terug.''. En ze verlaat de kamer. Britt gaat maar liggen om op Anne te wachten. Gelukkig komt die wel weer snel terug. ''Sorry, ik had het sleuteltje ergens achtergelaten, maar ik heb hem weer.''. Ze opent de luier van Britt en maakt haar goed schoon. Ze doet de riem open en haalt hem van Britt af. ''Zo, fijn om even te luchten toch?''. Zegt Anne met een glimlach. Ook haalt ze rustig en voorzichtig de metalen staaf uit Britt. Opnieuw veegt ze Britt goed schoon. ''Voor je gaat is het wel lekker om nog even te wassen denk ik.''. Britt knikt en Anne doet haar een plug in en een plastic broekje aan.

Eenmaal op de badkamer met Anne begint Britt met uitkleden. Ze voelt zich niet meer beschaamd tegenover de verpleegsters over haar lichaam. Anne zet de kraan aan en Britt stapt de badkuip in. Na een comfortabele bad beurt haalt Anne de stop er weer uit en helpt Britt met uitstappen. Ze wordt verschoond en aangekleed. ''Voren staat de moeder van Sam op je te wachten. Ik pak wel het laatste voor je in.''. Zegt Anne vriendelijk. Britt knikt en begint met lopen naar de hal toe. Ze heeft het gezelschap van Sam wel gemist. Ze hoort de eerste paar leerlingen op de etage boven haar wakker worden en rond lopen als ze door de gangen loopt. De moeder van Sam zwaait naar Britt en neemt haar mee naar het busje buiten. ''Wacht even, Anne is nog wat spullen pakken.''.

Als ook Anne is gekomen met twee tassen laden ze alles in en vertrekken ze. De reis is vrij lang door het platte Nederland. Maar met wat muziek lijkt dat al veel korter. Na een hele tijd te hebben gereden komen ze in de kleine stad waar Sam woont. Britt stapt uit en samen met de moeder van Sam pakt ze de tassen. Als de deur opent ziet Britt hoe het huis van Sam uit ziet. Sam ligt op haar bed in haar kamer, daar loopt ze dus naartoe. Het hekje naast het bed van Sam staat omhoog maar Sam en Britt kunnen nog goed communiceren. Sam ligt in alleen een shirt en een luier. ''Hey Sam, daar ben ik weer.''. Sam kijkt op van haar telefoon. Haar ogen worden meteen wat groter. ''Britt! Je bent gekomen.''.

Heel opgewonden probeert ze rechter te zitten, Britt helpt hiermee voor zover ze kan. Als ze recht zit doet Britt het hekje omlaag en geeft Sam een knuffel. Voor zo'n halfuur praten ze met elkaar tot de moeder van Sam ze allebei komt halen voor het avond eten. Als bedtijd is aangebroken pakt Britt haar slaap kleding uit een van haar tassen en loopt naar het toilet om om te kleden. ''Britt, wacht even tot ik klaar ben met Sam. Dan kan ik jou ook verschonen.''. Britt knikt en gaat waar op de bank zitten. Als ze gaat zitten voelt ze de poep in haar luier naar de laatste vrije plekken kruipen. Even bevriest ze van het gevoel. Maar gelukkig wordt ze al snel alweer comfortabel ermee.

Zoiets gebeurt nog maar soms als ze op school heeft gepoept en gaat zitten. Het duurt nog even voor Sam klaar is met verschonen en omkleden. Britt is geduldig en zit gewoon stil. Uiteindelijk is Lisette klaar en kan Britt verschoond en omgekleed worden. Het voelt wel raar als dat door haar wordt gedaan maar ze heeft duidelijk al wat ervaring van Sam. Als ook Britt is omgekleed gaat ze meteen naar Sam d'r kamer. Er is een opgemaakt matras neergelegd naast haar bed met een kussen en deken. Daar gaat Britt liggen nadat de moeder klaar is met Sam goed instoppen gaat ook Britt in bed liggen. Ze wenst ook de moeder een fijne avond. Die knikt haar hoofd vriendelijk en doet de deur dicht.

Na even gelegen te hebben merken beide Britt en Sam dat slapen moeilijk gaat. ''Hey Britt, kun je het hekje even omlaag doen?''. Britt denkt even en staat op om het hekje omlaag te doen. ''Dank je. Zeg Britt, vind jij mij toevallig leuk?''. Britt schrikt een beetje, maar laat dat niet zien. Stiekem had ze wel gevoelens ontwikkeld voor Sam. Al is ze daar niet zeker over sinds ze nog niet eerder voor een ander meisje zo'n gevoelens had. ''Eeh, hoezo?''. Zegt ze maar licht nerveus. ''Gewoon, hoe je de laatste tijd op school doet en zo. Ik dacht dat kan een verklaring daarvoor zijn.''. Even valt er een pauze in het gesprek. ''Want om eerlijk te zijn,''. Begint Sam weer. ''Ik vind jou wel een beetje leuk namelijk.''.

Britt haar ogen worden groter. Dit is iets wat ze absoluut niet zag aankomen. ''Ik, eeh, ik vind jou ook wel leuk ja.''. Inmiddels staat Britt naast het bed van Sam. Sam glimlacht en gebaart voor een knuffel. Britt accepteert dat vrolijk. ''Kom maar bij mij liggen.''. Zegt Sam opgelucht, maar wel stilletjes zodat haar moeder haar niet hoort. Allebei hadden ze niet verwacht dat de vriendschap hier zou uitkomen. Sam legt een hand op de heup van Britt die op haar zij ligt en samen vallen ze in slaap. Heerlijk slapen ze de hele avond, Britt wordt wel vroeg wakker. Ze tilt voorzichtig de hand van Sam van haar af en klimt uit haar bed terug op haar eigen matras om nog even door te slapen.

Gelukkig kan Britt nog even doorslapen, het gebeurt vaak genoeg dat ze niet door kan slapen of dat ze dat niet durft omdat ze een volle luier heeft. Na dat ze weer even heeft geslapen wordt ze gewekt door de moeder van Sam. ''Goedemorgen Britt, goed geslapen?''. Britt knikt slaperig als reactie. Het eerste wat ze doet is haar hand in haar broek om te voelen hoe vol haar luier nu eigenlijk is. Sam begint rustig wakker te worden. De moeder wenkt naar Britt om op te staan. ''Kom maar naar de badkamer, dan kan ik je even verschonen. Sam moet eerst even wakker worden.''. Britt staat nog slaperig op met de hulp van de moeder natuurlijk.

Deel 4 onderweg
Suggesties zijn zoals altijd welkom
 
Laatst bewerkt:

Cyril Archambault

Frans-Nederlandse luierliefhebber
Hierbij mijn suggestie.

Een jongen, die ook op deze school zit, is eigenlijk een undercover-politieagent, die de school is geïnfiltreerd en alles wat er gebeurt doorspeelt aan zijn vader, die tegen het reglement van de school. Uiteindelijk wil de verpleegster de jongen straffen voor het niet naleven van bepaalde regels, maar hij laat haar dan zijn politiebadge zien en laat haar merken dat hij, als deze waanzin niet onmiddellijk stopt, de school wegens studentenmisbruik zal aanklagen en haar ook permanent laten sluiten. Daar schrikt de verpleegster van, omdat ze als de dood voor zijn vader is.
 

Watermeloen

Superlid
Goed idee cyril, maar deze manier van lesgeven is in de wereld van dit verhaal goedgekeurd door de overheid. Hier en daar wordt het soms wat extreem maar dat gebeurt dan achter gesloten deuren.

Deel 4 is in de productie, ik heb ook dingen te doen buiten verhalen schrijven.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
leuk verhaal! suggestie 1 van de meisjes is de undercover agente maar vanwege de liefde voor haar vriendin ziet ze af van vervolging.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
Watermeloen Luier school L 84
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Similar threads


















































Bovenaan