Luier school

friendly

Superlid
Leuk verhaal!
Misschien gaan Sam en Lara de luiers toch wel prettig vinden en ontstaat er vervolgens iets moois tussen die twee?
 

Watermeloen

Superlid
Deel 7​

Sam gaat naar haar kamer om daar Lara op haar bed zitten. ‘’Hey Sam, hoe was je straf?’’ vraagt ze afwachtend. Sam gaat op haar bed zitten en beantwoordt haar. ‘’Nou, ik heb een darmspoeling gekregen en heb nu een plug in me.’’ Een beetje geschrokken kijkt Lara naar haar. ‘’Kan ik je misschien helpen?’’ vraagt ze voorzichtig. Samen spreken ze af om na het avond eten nog even naar buiten te gaan.

De dag gaat snel voorbij en Sam mag na het avond eten eindelijk terug naar lokaal 35a. Weer wordt haar best wel natte luier geopend. Haar plug wordt weer verwijderden de luier gaat weer dicht. Snel gaat Sam weer naar buiten om daar Lara te ontmoeten.

‘’Hey Sam. Weet je, het is over vier weken weer vakantie. Ik weet echt niet hoe mijn ouders mij nu wel gaan accepteren.’’ Sam knikt en legt uit dat bij haar die angst er ook is. Opeens draait Lara zich naar Sam en hurkt ze naar haar toe en knuffelt ze Sam. Verbaasd knuffelt Sam haar terug.

‘’Je bent echt een goede vriendin Sam.’’ Zegt Lara tevreden. Opeens voelt Sam haar darmspoeling uit haar lekken. Verstijfd steunt ze zich op haar rolstoel om haar luier de ruimte te geven. Lara kijkt naar Sam en voelt met haar hand aan de hangende luier. ‘’Volgens mij ben jij toe aan een verschoning.’’ Giechelt ze. Lara duwt Sam weer naar binnen richting de medische hal.

Tijdens het verschonen vraagt Sam aan de verpleegster. ‘’Mag er een booster bij?’’ de verpleegster glimlacht en pakt twee langwerpige luier boosters en legt deze ook in de luier. Deze verdikte luier vindt Sam eigenlijk helemaal nog niet zo slecht voelen, lekker zacht.

Als de twee meiden weer in bed liggen kijkt Lara door de kamer naar Sam. ‘’Zeg Sam, vindt jij mij ook een goede vriendin?’’ Sam kijkt terug naar haar en denkt even na. ‘’Natuurlijk Lara, de beste tot nu toe.’’ Zo blijven ze nog even door praten met elkaar tot er een verpleegster de deur open maakt.

‘’Jullie moeten slapen, niet praten.’’ Zegt ze rustig. Ze loopt naar Lara en haalt een rood balletje met een leren riem eraan achter haar rug uit en doet deze in haar mond en bindt het vast achter haar Hoofd. Het zelfde wilt ze bij Sam doen maar Sam houdt haar mond stevig gesloten.

‘’Als je dit niet wilt heb ik altijd nog andere oplossingen hoor.’’ Zegt de verpleegster terwijl ze Sam haar arm losmaakt van het bed. Lara ligt in het andere bed te kreunen terwijl ze met beide armen aan het bed vast zit. Sam wordt door de verpleegster de kamer uitgereden.

Ze gaan naar ergens achterin het gebouw zegt de verpleegster tegen Sam. Ze gaan een kamer binnen met een bed in het midden van de kamer. Aan de muren zitten kastjes. De handen van Sam worden aan het bed vastgemaakt waardoor ze moet gaan liggen. De verpleegster haalt een paar onherkenbare materialen uit een lade en loopt naar Sam toe ermee.

Ze doet weer de luier van Sam open en legt deze in een van de kastjes. ‘’Om ervoor te zorgen dat je al je toilet zaken binnenhoudt zal ik het blokkeren met deze dingen.’’ Ze haalt weer een plug tevoorschijn maar deze heeft een soort pompje eraan vastzitten.

Ze doet deze in de kont van Sam en knijpt een paar keer in het pompje. Sam voelt de plug pijnlijk groter worden in haar. Dan pakt de verpleegster een geel slangetje wat zich in tweeën splitst aan het einde. ‘’Deze katheter kan een beetje pijn doen Sam.’’ Legt ze rustig uit.

Ze doet een of ander doorzichtig goedje op het uiteinde van de katheter. Voorzichtig duwt ze deze in Sam haar plasbuis. Ze loopt met een grote spuit zonder naald naar de kraan toe om daar de spuit met water te vullen. ‘’Maak me gewoon los, ik beloof voortaan stil te zijn.’’ Zegt Sam angstig. ‘’Daar is het nu al veel te laat voor.’’ Zegt de verpleegster.

Ze pakt een van de gespleten uiteindes en zet de spuit eraan. Rustig begint ze al het water door de katheter naar Sam haar blaas te spuiten. Kreunend van de pijn van de plug en katheter ligt Sam weerloos op bed. De verpleegster doet een dopje op het uiteinde van de katheter en doet de luier weer dicht. ‘’Ik kom je morgen voor het ontbijt wel ophalen om alles te verwijderen.’’

Laat me weten wat jij wilt zien voor het komende deel (De dierentuin!)
 

Watermeloen

Superlid
Hoi mensen, ik vind het absoluut geweldig dat jullie een mening over het verhaal achterlaten, maar ik wil ook ontzettend graag weten wat jullie als fantasie hebben. Dan kan ik dat (proberen) te verwerken in dit verhaal. Bij voorbaat dank.
 

Watermeloen

Superlid
Deel 8​
Die nacht heeft Sam maar weinig geslapen. De volgende ochtend komt er al vroeg een verpleegster Beide Lara en Sam wakker maken. ‘’Kom, een beetje opschieten anders zijn jullie te laat voor het ontbijt.’’ Zegt de verpleegster zachtjes. Beide Sam en Lara worden in het kamertje waar Sam de avond daarvoor was gezet.

de verpleegster maakt de luier van Sam los en haalt al het gereedschap uit haar. Ze pakt nog twee boosters en legt deze in de luier. Daarna maakt ze de gag van Lara los en hurkt ze voor haar. Ze legt haar hand in het kruis van Lara die er oncomfortabel bij staat.

‘’Jij bent wel toe aan een verschoning Lara.’’ Zegt ze. ‘’Moet ik in deze luier blijven?’’ vraagt Sam schuw. De verpleegster knikt naar haar en met z’n allen gaan ze weer terug naar de kamer om de meiden om te kleden. Met de hulp van de verpleegster is het snel gedaan.

Snel hebben ze ontbijt krijgt Sam nog snel een nieuwe luier en gaan ze naar voren om een lunchtasje te krijgen voor de dag. Ook worden ze ingedeeld bij een begeleider. Lara en Sam worden in een groepje met een andere jongen genaamd Ben. De begeleider van ze is ook nog een van de aardigste verpleegsters, en ze is maar een jaar of 6 ouder dan Sam. De dag kan niet meer stuk.

Tijdens de busrit moest Sam weer plassen. Opeens zegt een van de begeleiders ‘’Even opgelet allemaal, Ik heb hier tuigjes voor jullie. Deze worden zo uitgedeeld en moeten jullie de rest van vandaag dragen.’’ Verbaasd kijkt Sam naar voren. Leren lichtblauwe tuigjes worden uitgedeeld aan de jongens en leren roze aan de meisjes. Bij de meisjes zit er een roze paneel voorop.

Iedereen in de bus doet ze om terwijl ze aankomen bij de dierentuin. Het is een doordeweekse dag dus het is niet enorm druk. Een de begeleidsters komt naar Sam toe om haar op te tillen en in haar rolstoel buiten te zetten. Snel gaat ze naar de ingang samen met alle anderen.

Samen met de anderen uit haar groepje gaat ze naar binnen ‘’Hallo iedereen. Je zult mijn naam niet kennen, maar vandaag mogen jullie me Jill noemen.’’ Zegt de begeleidster. Met z’n vieren gaan ze naar de apen toe. Onderweg leert Sam Ben nog beter kennen.

Sam is wel erg nerveus dat iemand haar luier ziet. ‘’iedereen van mijn school loopt er toch mee.’’ Denkt ze om zichzelf meer gerust te stellen. Op een gegeven moment trekt Sam aan de arm van Jill. ‘’Wil je me verschonen?’’ vraagt ze zachtjes zodat niemand het hoort. Jill knikt en gaat met Sam naar een baby verschoning ruimte.

Ze wordt op een van de verschoontafels getild en Jill maakt haar schoudertas open en haalt er een nieuwe luier uit. ‘’wil je dat ik je oude luier weggooi of zou ik deze eroverheen doen?’’ vraagt ze. Sam moet hier wel even over denken. ‘’Doe maar deze weggooien.’’ Zegt ze. Waarom zou ze in haar eigen poep blijven zitten?

Snel zijn ze weer klaar. Als ze weer bij de anderen komen vraagt Jill of anderen nog een nieuwe luier nodig hebben. Ben stapt naar voren Sam en Lara blijven buiten staan. Lara kijkt naar Sam. ‘’Je weet dat we nu gewoon weg kunnen gaan toch?’’ Zegt Lara. Sam lacht en zegt dat zij gewoon alleen het park ingaat.

Lara volgt snel en samen gaan ze naar de aquaria afdeling. Na een tijdje zegt Lara opeens dat haar luier best wel vol aan het worden is. Sam bedenkt snel een smoesje om een nieuwe van een andere begeleidsters te krijgen. ‘’Pardon. Onze begeleidster heeft geen luiers meer, mogen wij een van jullie lenen?’’ vraagt ze aan een ander groepje.

De verpleegster knikt en geeft ze twee luiers. ‘’Voor de zekerheid.’’ Zegt ze erbij. Snel gaan ze naar een dichtbij zijnde verzorgging ruimtes. Lara klimt op de verschoningtafel en Sam opent haar luier. ‘’Geen poep, gelukkig maar.’’ Zucht Sam. Snel haalt Sam de luier onder Lara vandaan. Ze vouwt een van de luiers open en legt deze onder Lara. Ze haalt de plakkers los en drukt deze op haar. Allebei giechelen ze naar elkaar.

Ze komen uit de verzorgingsruimte om daarna Jill boos naar ze te zien kijken. ‘’jullie twee zitten diep in de problemen.’’ Zegt ze streng. Ze haalt twee riemen uit haar tas en maakt deze aan de tuigjes vast. ‘’En nu gaan wij terug naar de bus.’’

laat mij weten wat jij wilt lezen in het volgende hoofdstuk.
 
A

Anoniempje17

Guest
Ik zou het tof vinden moest ze eens lekken ofzo en meer poep
 

VolleLuier:)

Nieuw lid
Misschien dat ze hun luiers allemaal heel lang aan moeten houden. En t zou ook leuk zijn als ze meerdere mensen van de school leert kennen misschien
 

Watermeloen

Superlid
Deel 9​
Eenmaal terug op school moeten Sam en Lara in de bus blijven zitten van Jill. Nadat iedereen naar binnen is gegaan komt Jill terug de bus in. ‘’Vanavond zullen jullie niet op jullie kamer komen. Morgen misschien weer.’’ Zegt ze als ze te riemen van Lara en Sam pakt. Ze loopt naar binnen om ze weer naar een van de ruimtes achterin het schoolgebouw.

Daar zien ze twee hangende bouncers. De verpleegster tilt eerst Lara erin en dan Sam. Dan begint ze de kleren van beide meisjes uit te trekken. Vol schaamte hangen Sam en Lara naakt aan het plafond. Alles wat ze nog aan hebben is hun luier. ‘’Ik kom om het uur kijken. Ik bepaal of jullie toe zijn aan een verschoning.’’ Zegt de verpleegster terwijl Sam beide in haar luier is aan het plassen en aan het poepen.

In de bouncers is het kruis vervangen door twee riempjes die naast de luier aan de band om de heup vastzitten. De luiers hangen gewoon tussen de riempjes. De verpleegster pakt ook nog twee paar afsluitbare wanten uit een kasje om die vervolgens om de handen van de meiden te doen. ‘’Ok, ik zie jullie weer in een uur.’’ Zegt ze nog voordat ze wegloopt en de deur dichtdoet.

‘’ben jij al nat?’’ Vraagt Lara beschaamd. ‘’wat denk je?’’ Beantwoord Sam sarcastisch. ‘’Weet je, ik voel me helemaal niet vreemd als ik hier naakt met jou hang.’’ Zegt Lara na een lange stilte. Sam kijkt naar haar en zegt dat zij zich hetzelfde voelt. Sam is ondertussen weer aan het plassen. ‘’Hoelang duurt het nog voor ze terugkomt?’’ vraagt Sam. ‘’Ik begin best wel dorst te krijgen.

Na een hele tijd wachten en praten met elkaar gaat de deur eindelijk open. ‘’Zo, volgens mij is het jullie bedtijd. Wie van jullie moet ik verschonen?’’ ze loopt eerst naar Lara toe. ‘’zo zeg, jij hebt wel veel geplast in deze luier.’’ Ze legt Lara op de verschoning tafel rechts van Sam.

Ze pakt een nachtluier maar haalt de vieze luier niet van haar af maar maakt een zijde ervan open. Ze pakt een 17 cm lange dildo uit hetzelfde kastje. Lara ligt te kreunen terwijl ze langzaam de dildo in haar schuift. Ze doet de luier weer dicht en doet de nachtluier alvast onder haar leggen. Ze scheurt de voorkant van de eerste luier open en plakt de nachtluier vast.

Als Lara eenmaal terug in haar bouncer is haalt ze Sam en herhaalt ze het proces. ‘’Lat me vanavond niks van jullie horen anders wordt het morgen nog erger.’’ Zegt ze streng als ze weer wegloopt en de deur dichtdoet. De kamer is nu alleen nog maar verlicht door een nachtlampje onderaan de muur.

Sam begint aan haar luier te voelen. Het voelt enorm dik aan, het ergste is nog dat het bijna onmogelijk gaat worden om te slapen. Na een lange slapeloze nacht heeft Sam haar luier nog aardig wat opgevuld met poep. Ze heeft nog een keer geplast wat abnormaal is voor wat ze gewoonlijk ‘s avonds plast.

Meteen gaat ze naar Lara toe die wel wat slaap heeft gekregen. ‘’Oh nee, jij hebt gelekt vannacht. Kom maar dan verschoon ik je wel. Lara Wordt op de verschoning tafel getild en wordt deze keer helemaal verschoond. De dildo wordt niet verwijderd. ‘’Ik Verschoon jou zo wel Sam, eerst moet ik jullie rolstoelen pakken.’’

Verbaasd kijken Sam en Lara naar elkaar. ‘’Dit kan niet veel goeds betekenen.’’ Als de verpleegster terug komt met twee rolstoelen met schouderbanden. ‘’Lara als jij even eerst komt zitten dan maak ik je zo vast. Ze verschoont Sam en zet ook haar in een van de rolstoelen. ‘’Lichaam door de lus en we kunnen vertrekken.’’ De lus is er zodat ze niet wegrennen. Een paar gangen verderop is hun bestemming. Nog steeds alleen in hun luier gaan ze ernaartoe

De verpleegster zet ze af en gaat weer weg. ‘’Ah, daar zijn jullie al. Ik heb hier jullie kleding voor vandaag. Wie zal ik het eerst aankleden?’’ uit een kast haalt ze twee paars latex rompers. Eerst pakt ze Sam uit haar rolstoel en legt ze haar op de grond neer.

Met veel moeite krijgt de verpleegster Sam in de strakke latex romper. Het kruis kan bij de variant niet open dus het is veel moeilijker om uit te doen. Ze doet de rits op de rug dicht en sluit het af met een klein hangslotje. Hetzelfde gebeurt bij Lara. ‘’Ik heb jullie riempjes vast dus laten we naar jullie kamer gaan.

Veel mensen kijken naar ze als ze over de gang lopen dus ze zijn blij als ze op hun kamer komen. De verpleegster maakt Sam en Lara vast aan hun bed en ze loopt weg. ‘’Zeg Sam, mag ik je wat vragen?’’ Sam knikt. ‘’Vind jij luiers dragen.’’ Lara wordt onderbroken door Sam. ‘’Alleen droge en natte, geen vol gepoepte.’’ Zegt ze glimlachend terwijl ze in haar luier plast.

Aan de zijkant van het kruis gedeelte van de romper is de luier duidelijk te zien. Onverwacht kom de verpleegster weer terug. ‘’Ik was dit vergeten mee te nemen.’’ Zegt ze terwijl ze twee vibrators en zwarte duct tape omhoog houdt.
Het handvat gedeelte tapet ze vast aan het been van Sam met de bolle vibrerende kant stevig tegen de luier aangedrukt. Bij Lara wordt hetzelfde gedaan. Ze krijgen allebei ook nog tape rond de enkels en knieën. ‘’Voor je eigen veiligheid.’’ Legt de verpleegster uit. Ze drukt de schakelaar om en de vibrator begint. Dit zorgt ervoor dat vooral Sam veel kreunt.

‘’Over een halfuur kom ik wel weer terug.’’ Vol angst kijkt Sam naar de verpleegster. Lara is veel aan het bewegen op haar bed samen zitten ze veel te kreunen. Na tien minuten komt de verpleegster alweer terug met dingen in de handen. ‘’Nu moeten jullie echt stil gaan doen. Dus voor Lara heb ik weer deze bal gag en voor Sam heb ik deze speciale gag.

Het is een soort van paneel met iets in de vorm van een kontplug maar dan iets kleiner. De verpleegster moet het in de mond van Sam forceren en maakt het snel vast achter haar hoofd. Nu zonder dat ze al te veel geluid kunnen maken worden ze alleen gelaten.

Als het uur eindelijk over is zijn beide meiden helemaal moe van de constante orgasmes. De verpleegster komt weer de kamer binnen om ze los te maken van alles. ‘’Hebben jullie veel geplast of zo? Jullie bedden zijn doorweekt!’’ zegt de verpleegster. Ze maakt de sloten in de nek los om aan hun luier te voelen.

‘’Oei, jullie zijn allebei doorweekt. Helaas mag ik alleen maar luiers toevoegen, dus wie wil er als eerste?’’ Sam probeert een geluid te maken maar de verpleegster hoort dat niet vanachter haar gag. Gelukkig kiest ze Sam als eerste om te verschonen. Ze doet haar latex romper weer op slot en rijdt haar naar de drukke medische hal.

Daar wordt de romper pas weer omlaag gedaan en krijgt Sam nog een extra luier laag. Terwijl ze op de tafel ligt kijkt ze naast zich om daar Bram te zien liggen. ‘’Zo hé, jij hebt zekers wat uitgevreten nietwaar?’’ vraagt Bram. Sam legt daarna het hele verhaal aan bram uit.

Terug op haar kamer neemt de verpleegster Lara mee. Ze heeft ook de wanten van Sam afgehaald, nu kan Sam voelen aan haar Latex kleding. Het voelt best wel glad en toch op een goede manier. Opeens komt er een andere verpleegster binnen. ‘’Hey Sam, is het een probleem als ik bram even hier laat? Ik moet even naar iets op zoek.’’ En de verpleegster verlaat haar kamer zonder dat Sam kan reageren.

‘’Hoi Bram.’’ Zegt Sam enthousiast. ‘’Hey Sam. Hoe is het?’’ En zo praten ze nog even door en leren ze elkaar kennen. Bram wordt weer opgehaald en Lara komt ook weer terug. ‘’Ik heb net van mijn ouders aan de telefoon gehoord dat zij me niet kunnen ontvangen deze vakantie. Dus ik kom dan met jouw mee.’’ ‘’Geen zorgen, je gaat het vast wel leuk bij mij hebben.’’ Reageert Sam daarop.

Later die dag als ze worden omgekleed voor bedtijd worden ze uit de romer gehaald en wordt de dildo verwijderd. De volle luier van Sam vergeet de verpleegster te verschonen. De volgende ochtend is haar bed nog droog maar er zit wel heel veel poep in haar luier. Zachtjes begint ze daarover te aaien.

Na drie weken is het eindelijk zover, vakantie. Beide Sam en Lara krijgen een pak luiers voor thuis. Voor het eerst in vier weken zijn ze weer in hun eigen kleding. De rits van de strakke broek die Sam aanheeft kan niet dicht door de luier die ze aanheeft. Eindelijk na een tijdje wachten zien ze de moeder van Sam binnenlopen.

Deel 10 (weer thuis) komt er ook weer aan. laat me weten of je zo'n lang deel leuk vindt.
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
geweldig topie ga vooral zo door en die lange stukken zijn juist fijn kun je lekker in verdiepen en kom je meer in het verhaal
 

Watermeloen

Superlid
Deel 10​

‘’Kom meiden, ga maat alvast naar de auto. Ik vraag nog even voor wat boosters.’’ Bij de auto gluurt Sam door het raam van de auto om twee kinderzitjes op de achterbank te zien. Ze zijn vreemd genoeg groot genoeg voor Lara en Sam. ‘’Zo ik me ook wat boosters gekregen. Stap in en ik maak jullie wel vast.

Met een paar vloeiende bewegingen krijgt Sam zichzelf in de auto. Lara stapt aan de andere kant in. beide zitten ze op de comfortabele zitjes terwijl de moeder van Sam de rolstoel achterin de auto zet. Ze loopt naar Sam om twee riempjes om haar armen te doen die uiteindelijk samenkomen in het kruis.

Daarna doet ze de riempjes van Lara. ‘’Zo, nu kunnen we vertrekken.’’ Onderweg heeft ze het over dat ze aanpassingen heeft gemaakt aan de Kamer van Sam. En dat ze de luiers tot volle potentie moeten gebruiken als ze de hele vakantie luiers gaan gebruiken.

Thuis haalt de moeder van Sam de rolstoel weer uit de auto. Ze vraagt aan Lara of zij alle verpakkingen wilt dragen. Als Sam wordt losgemaakt is dat een opluchting voor haar. Het riempje wat door het kruis gaat zit al de hele reis tegen haar aan te drukken.

Binnen is Sam blij om haar oude huis terug te zien. ‘’Waar is paps?’’ Vraagt ze een beetje verbaasd. ‘’Hij is deze week toevallig op een zakenreis volgende week is hij misschien terug.’’ Vervolgens gaat Sam naar haar kamer om even uit te rusten van de rit.

Op haar kamer is ze erg verrast van de veranderingen. Haar bed is vervangen door een hoger bed wat plaats maakt voor opslag eronder. En er is precies zo’n bed aan de andere kant van de kamer, waarschijnlijk voor Lara. Er zijn ook hekjes rondom het bed die bijna tot het plafond reiken.

Achter Sam komt haar moeder binnen. ‘’En wat vind je ervan?’’ Vraagt ze. Sam zwijgt uit verbazing. ‘’Ik heb gehoord dat jullie beiden niet erg gehoorzaam zijn geweest op school dus heb ik besloten om mijn eigen maatregelen te nemen.’’ Het is al laat dus de moeder zegt dat ze gaan avondeten.

Lara heeft de kamer ondertussen ook al gezien. ‘’Wat ben je van plan deze vakantie allemaal te doen?’’ Vraagt Sam. ‘’Jullie een leren dat luiers dragen en dat er gezorgd voor je wordt nu een deel van jullie leven is.’’ De rest van het eten is het vrijwel stil aan tafel.

‘’Als jullie nu even op bed gaan liggen dan kom ik zo.’’ Zegt Sam haar moeder. Beide Sam en Lara zwijgen en gaan naar de kamer van Sam die ze nu moeten delen. Lara helpt Sam in het hogere bed en gaat daarna in haar bed liggen. Na even wachten komt de moeder van Sam weer binnen. ‘’Jullie mogen me ook gewoon Lisette noemen.’’ Zegt ze vriendelijk. ‘’Zo en dan nu even kijken hoe het ermee staat met jullie luiers.’’

Lisette werkt in het ziekenhuis dus ze is wel ervaren in het verschonen van luiers. ‘’Door ons limiet aan luiers ben ik bang dat ik jullie alleen kan verschonen als je lekt of als je hebt gepoept. ’s Avonds zal ik jullie wel altijd verschonen als hij nat is.’’ Beide hadden ze nog niet gepoept dus Lisette loopt naar een kastje om daar twee Roze plastic broekjes uit te halen.

Ze doet deze snel om Sam heen en controleert daarna Lara. Zij heeft ook nog niet gepoept maar ook zij krijgt een broekje. ‘’Deze broekjes zijn er voor als je lekt om het op te vangen. Nadat Lisette de kamer verlaat met de hekjes van de bedden omhoog voelt Sam veel poep uit haar komen.

Na een tijdje praten en wachten komt Lisette weer de kamer binnen. ‘’Het is bedtijd dus nu ga ik jullie verschonen.’’ Ze pakt een van de luiers van onder het bed van Sam. Ze verschoont Sam snel en doet hetzelfde bij Lara. Voor ze vertrekt doet ze nog een nachtlampje aanzetten.

De volgende ochtend worden ze al om negen uur wakker gemaakt. ‘’Kom op, een beetje meewerken mag wel. We gaan vandaag iets leuks doen dus bereid je maar voor.’’ Zegt Lisette. Sam heeft zoals gewoonlijk de laatste weken, veel geplast in haar slaap. Aan de ontbijt tafel zegt Lisette dat ze vandaag gaan wandelen en misschien naar het zwembad gaan.
Na het ontbijt maakt Lisette alvast een tas klaar met wat extra luiers voor onderweg. Sam en Lara gaan naar hun kamer om die nog eens goed te onderzoeken. In de klerenkast zijn veel kleurrijke rompers. Verder ligt Sam haar normale kleding daar.

‘’Moeten wij nu ook nog jouw kleding delen?’’ vraagt Lara verbaasd. ‘’Ik denk het.’’ Krijgt ze als kort antwoord. Ze zitten allebei nog steeds in een natte luier en een Romper van vannacht. Lisette komt binnen en zegt ze om weer op bed te gaan liggen.

Ze maakt de romper en luier van Lara het eerst open. ‘’Je hebt nog niet gepoept zie ik. Ik voeg wel wat boosters toe.’’ Ze pakt twee boosters van onder de tafel uit en legt deze in haar luier. Ze doet de luier weer dicht en geeft haar een schone Romper en een joggingboek. Daarna gaat ze naar Sam om te zien dat ook zij niet gepoept heeft. ‘’Weet je wat, jullie krijgen zometeen nog wat te drinken.

Ook Sam krijgt dezelfde kleding maar dan een ander shirt. Lisette maakt de glazen melk klaar terwijl Lara Sam uit het bed in haar rolstoel helpt. Lisette doet twee laxeer tabletjes in de melk zonder dat ze het weten. Blij drinken ze het glas melk leeg. Ze stappen terug in de auto en worden weer vastgemaakt in de stoeltjes. Door de dikkere luier wordt er nu nog harder tegen de luiers aangedrukt.

Uiteindelijk komen ze bij een bos aan. Snel gaan ze uit de auto. Ze volgen de verharde weg. Ergens middenin hun route krijgt Sam krampen in haar buik. ‘’Waarschijnlijk omdat je vannacht niet hebt gepoept legt Lisette uit. Later krijgt ook Lara deze krampen. Sam voelt de luier die ze aanheeft gevuld worden met poep.

Na nog een tijdje zitten in de gevulde luier komen ze aan bij een bos café. ‘’Sam, als je verschoond wilt worden kan ik dan misschien hier doen.’’ Stelt Lisette voor. ‘’Nee, doe maar thuis.’’ Zegt Sam beschaamd. Ze gaan het café binnen. Ga maar even op de bank hier zitten dan haal ik wel wat te drinken.

Na even gezellig in het eenzame café gedronken te hebben gaan ze weer terug naar de auto. Thuis besluit Lisette dat ze naar het zwembad gaan dus moet ze even de zwempakken uit de kast halen. Als dat gedaan is pakt ze nog twee luiers en doet deze ook in de zwem tas. Ze gaan snel met de auto naar het zwembad.

Na betaald te hebben gaan ze naar de kleedkamers. ‘’Kom, naar de familie kleedkamer.’’ Lara, die ondertussen ook al veel in haar luier heeft gepoept wordt als eerste geholpen. Lisette scheurt de voorkant van de luier open en legt er een nieuwe luier onder. ‘’Krijgen we geen nieuwe luier?’’ Vraagt ze verbaasd.

‘’Thuis hebben jullie allebei niet erom gevraagd dus nee.’’ De luier wordt weer dicht gemaakt en Lara wordt verteld om op het bankje te gaan zitten en zich alvast uit te kleden. Vervolgens krijgt Sam ook een extra luier om zich heen. Lisette reikt weer in de tas en haalt er twee identieke roze zwempakken met ruches erop.

In alleen haar twee luiers en een roze plastic broekje zit Lara naar een van de zwempakken te reiken. Sam krijgt haar zwempak aangedaan door Lisette. Snel gaan ze naar het bad. Het is Zaterdag dus het is best druk. Sam krijg voor ze in het bad gaat twee zwembandjes om.

Samen gaan ze het Bad in. Het water dat tegen de luier van Sam aandrukt voelt best raar. Na even in het bad gelegen te hebben moet Sam plassen. Zonder dat ze er iets tegen kan doen loopt het al uit haar. Sommige mensen kijken raar naar Sam en Lara, maar dat boeit ze niks. Ze hebben plezier.

Na een tijdje zegt Lisette dat ze het bad weer uit moeten. Samen gaan ze weer richting de kleedkamers. Snel hebben ze zich afgedroogd. ‘’Sam, je hebt de extra luier ook al bijna vol zitten. En je hebt nog meer gepoept.’’ Zegt Lisette afkeurend. ‘’Misschien moet ik je voortaan in dubbele luiers houden.

De poep in Sam haar luier begint nu echt vies aan te voelen. Het lijkt wel of de luier niet meer poep aankan. Thuis worden ze allebei verschoond en krijgen ze een kontplug. ‘’We gaan douchen dames. Dus de plug is ervoor om alles binnen te houden.

Na een snelle douche beurt krijgen ze allebei een luier en Sam zelfs twee. ‘’Slaap zacht.’’ Fluistert Lisette voor ze het nachtlampje aanzet. Sam en Lara kijken door de hekjes naar elkaar. Niet wetende wat er morgen gaat komen.
 

scampi pamper

ik hou van alles wat roze is!!!! <3
ga zo daar het is geweldig kan niet stopen met lezen het is gewoon super doe zo verder !1 !1 !1 !1
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
nee pls er is toch nog wel wat inspitartie aan te geven dat die ouders haar naar een andere school doet of maar nog steeds luiers moet dragen of verliefd wordt of wat dan ook ik vind je verhalen altijd geweldig om te lezen
 

Watermeloen

Superlid

Deel 11​

De volgende ochtend worden ze al vroeg wakker gemaakt. ‘’Ik moet nu naar het ziekenhuis om iemand te vervangen. Een oppas zou zo moeten komen.’’ Beide knikken ze ja en gaan weer slapen. Even later worden ze weer wakker gemaakt door de oppas. Zachtjes schud ze eerst tegen Lara en dan tegen Sam.

‘’Wakker worden schatjes. Ontbijt staat al klaar. Sam kijkt om en ziet de oppas. Ze draait zich om en het hekje wordt omlaag gedaan. Het ongeveer 18 jarige meisje pakt twee luiers en wat boosters onder het bed uit en trekt de deken van Sam af.

Sam legt haar handen meteen op haar kruis. ‘’Kom Sam je hoeft je niet te schamen. Ik heb al genoeg baby’s verschoond, ik doe gewoon net of jij er ook een bent.’’’ Opeens herkent Sam de oppas. Het is Renee, een van de meisjes van haar basis school waarmee ze in de klas zat.

‘’Renee, ik kan mezelf wel verschonen hoor.’’ Zegt Sam. ‘’Nee, Je moeder zei dat ik dat moet doen en als jij mij tegenwerkt mag ik je ook straffen.’’ Sam haalt haar handen van haar kruis af. ‘’Mooi zo.’’ Renee maakt de Romper open en ziet de doorweekte luier. Ze maakt deze open en begint Sam schoon te vegen. Ze vervangt de oude luiers door twee nieuwe met drie boosters. Sam kan haar benen nu niet meer fatsoenlijk dichtdoen.

Ze zet Sam in haar rolstoel en zegt dat ze naar de woonkamer moet. Vervolgens gaat ze naar Lara die ook haar luier vol heeft zitten. Ondertussen zit Sam zich al een boterham te smeren. Als Renee klaar is komt ze ook de woonkamer binnen. ‘’Sam, foei! Je mocht dit niet alleen doen van je moeder.’’ Ze loopt terug de slaapkamer in en komt terug met twee afsluitbare wanten.

Dit maakt het voor Sam onmogelijk om nog iets te doen met haar handen. Rustig gaan ze weer verder met het ontbijt. ‘’Wat gaan we vandaag eigenlijk doen Renee?’’ Vraagt Lara nieuwsgierig. ‘’Vandaag kunnen we thuisblijven.’’ Krijgt ze als antwoord. Het is een warme herfst dus Zowel Sam als Lara zitten te zweten onder hun plastic broekje.

Na een hele zweterige maar toch best leuke dag komt Lisette eindelijk thuis. Renee heeft Sam nooit echt gemogen dus dat is wel wat minder leuk. ‘’En, zijn mijn schatjes braaf geweest?’’ vraagt Lisette. ‘’Lara wel maar Sam ging al zelf ontbijt maken en later werd ze boos omdat ik haar niet wou verschonen dus heeft ze haar luier zelf eraf gehaald.’’

Dat tweede is niet waar dus Sam reageert meteen. ‘’Dat is niet waar Mama, ze liegt!’’ rustig kijkt Lisette naar Renee. ‘’Bedankt voor het oppassen. Ik kan ze nu wel zelf aan.’’ Renee loopt de deur uit en Lisette sluit die. ‘’Sam ik ben teleurgesteld in je.’’ ‘’Maar mama. Ze liegt ik heb mijn luier helemaal niet zelf uitgedaan.’’ Reageert Sam snel. ‘’Verklaar die wanten dan eens? Het is duidelijk dat je meer straf nodig hebt dus morgen kijken we wel weer.

De volgende ochtend wordt alleen Sam wakker gemaakt. Ze wordt niet verschoond. ‘’Vandaag ga ik je niet meer verschonen, alleen vanavond. Dus ik pak twee extra luiers voor je. De twee extra luiers forceren Lara haar benen om uit elkaar te blijven. Ze draagt nu wel vier luiers. Met een beetje moeite maakt Lisette de romper dicht. Later die dag gaat de bel.
‘’Hey Kim, welkom. Sam zit op haar kamer. Zachtjes klopt Kim op de deur. Kim schrikt wel een beetje van haar nieuwe kamer. ‘’Sam wat is er met jou gebeurt?’’ vraagt ze geschrokken. ‘’Tja, Dit is verplicht op die nieuwe school van me.’’ Sam legt het hele verhaal aan Kim uit. ondertussen zit Lara in de woonkamer te spelen.

‘’Hoe is jouw nieuwe school eigenlijk?’’ vraagt Sam nadat ze alles heeft uitgelegd. ‘’Ja best goed. Ik heb alleen wel wat dingen gedaan met een andere jongen dus nu moet ik dit dragen.’’ Ze doet haar shirt omhoog om een kuisheidsgordel te laten zien. ‘’Zo een heb ik ook al eens moeten dragen.’’

‘’Naar het toilet gaan kan alleen nog wel eens wat moeilijk gaan dus ik draag ook trainings broekjes erover.’’ Verbaasd kijkt Sam haar aan. Ze doet haar gulp open en laat paarse goodnites zien. ‘’Dus we zitten nu allebei in luiers?’’ vraagt Sam wetende wat het antwoord is. ‘’Ja.’’ Krijgt ze als kort antwoord.

An nog even gepraat te hebben komt Lisette de kamer binnen ‘’Wij gaan zo eten dus kun je weer naar huis wilt gaan?’’ vraagt ze vriendelijk. Kim knikt en staat op om te gaan. Sam heeft vandaag nu al drie keer gepoept en haar vierde luier begint ook al een beetje nat te worden.

Na het avondeten gaan Sam en Lara weer spelen terwijl Lisette de tafel afruimt. Na nog een keer in haar luier gepoept te hebben is het eindelijk bedtijd voor Sam en Lara. Sam wordt van de grond opgetild en op bed gelegd. Haar luier begint een beetje poep te lekken bij de benen. ‘’Zo, jij hebt veel gepoept.’’ Na een langere verschoon beurt is Sam weer terug in twee luiers en een romper.

Lara is ook weer snel verschoond. De week gaat snel over en voor ze het weten is het alweer Vrijdag. Samen stappen ze weer in de auto en worden Sam en Lara vastgemaakt in hun stoeltjes. Onderweg heeft Sam veel moeten plassen.

deel 12 is alweer onderweg dus zeg wat jij terug wilt zien in dat deel.
 

Watermeloen

Superlid
Deel 12​

Terug op school gaan ze met z’n allen het gebouw binnen. Lisette zegt nog wat tegen een verpleegster voor ze zwaait en terug loopt naar de auto. De verpleegster waar Lisette tegen sprak neemt beide Sam en Lara bij de arm en trekt ze voort naar de medische hal. ‘’Sam, je moeder zei dat ik je in twee luiers moet houden, en zo te zien ben je best wel nat dus ik ga jou even verschonen.’’

Tijdens het verschonen zegt de verpleegster dat ze allebei met de verpleegster naar hun kamer moeten om even om te kleden. Dus als Sam in twee verse luiers zit gaan ze gezamenlijk naar de kamer van Sam en Lara. ‘’Als jullie je even uitkleden pak ik alvast jullie school kleren.’’

Terwijl Lara in haar ondergoed Sam helpt uit te kleden, praten ze over wat er in de toekomst voor ze te wachten staat. De verpleegster komt weer terug met haar handen vol met kleren. ‘’Jullie hebben geluisterd. Goed zo dames.’’ Ze begint met Lara een romper aan te doen en de rest van de kleren. Ook Sam is daarna vlug aangekleed.

De komende weken gaan snel. Maar na een week of drie krijgt Sam van een verpleegster te horen dat haar ouders haar naar een andere school willen sturen. Nadat ze dat hoort ontstaat er een grote glimlach op haar gezicht. Pas later die dag beseft ze zich dat ze Lara dan ook kwijtraakt.

De tijd begint de kerstvakantie al tegen te komen. Nu zouden haar ouders haar weer ophalen. Haar laatste momenten besteed ze met Lara op hun kamer. ‘’Lara, Waar woon jij eigenlijk? Ik woon net als jij in het zuiden van Noord-Brabant. Ik woon zelfs een dorp verderop.’’ Zegt Lara vriendelijk. ‘’Misschien kunnen we nog contact houden in de vakantie.’’

De moeder van Lara komt binnen en begroet Het gezelschap. ‘’Hallo meiden, Alles gezellig?’’ Beide knikken ze. De moeder van Lara begeleidt Lara naar de auto waar Sam en Lara elkaar voor de laatste keer aankijken. Niet veel later komt Lisette ook weer binnen. ‘’Hey Sam, Kom je mee?’’

Sam rolt naar de auto en wordt daar weer stevig vastgezet. In de koude temperatuur is een warme luier helemaal zo slecht nog niet. Thuis wordt Sam begroet door haar Vader Stefan. ‘’Hey Sam. Heb je het een beetje leuk gehad op school?’’ Sam knikt niet wetende wat ze moet zeggen.

‘’We willen je naar een andere school sturen omdat wij vinden dat je wel je lesje geleerd hebt. Je nieuwe school is het Alius college.’’ Sam rijdt het huis naar binnen en neemt een diepe zucht. Als eerste gaat ze naar haar kamer. De kamer ziet er nog precies hetzelfde uit. Alleen het tweede bed is omgebouwd naar een bureau.

Onder haar bed liggen drie pakketten luiers. Tena Maxi ziet ze erop staan. ‘’Moet ik je even verschonen? Je luier ziet er best nat uit.’’ Vraagt Stefan die achter Sam staat. ‘’Paps, ik ben toch klaar met dat luier gedoe?’’ vraagt ze verbaasd. ‘’Sorry schat maar de spuit die ze je begin dit jaar hebben gegeven, werkt voor een heel jaar. Dit schooljaar zal je nog luiers moeten dragen.’’

Sam klimt vanuit haar rolstoel op het hogere bed om verschoond te worden door haar vader. Hij pakt een luier onder de tafel uit en opent rustig de doorweekte buitenste luier van Sam. Vervolgens opent hij de volgende en hij trekt allebei de luiers onder Sam uit. hij begint haar schoon te vegen en vouwt daarna de nieuwe luier open. Deze schuift hij onder haar en maakt deze stevig vast.

Ze gaan weer naar de eetkamer voor het avond eten. Na het avond eten gaan ze tv kijken. Na even kijken merkt Stefan op dat Sam heeft geplast. ‘’Zeg Sam, zullen we jou even verschonen?’’ ‘’Nee dat hoeft niet hoor. Ik denk dat ik nog zo’n twee keer kan plassen voordat deze lekt.’’

Stefan haalt zijn schouders op en kijkt door. Die avond als Sam naar bed gaat, legt Lisette uit over de nieuwe school. ‘’De nieuwe school waar je naartoe gaat is een gehandicapten school. Er zullen dus mensen zijn met lichamelijke of psychische beperkingen. Er wordt dus ook met jou rekening gehouden.’’

Met kerstmis komt de hele familie bij elkaar. Gelukkig weten ze van de situatie van Sam. Na kerstmis gaat de vakantie snel. De laatste dag is aangebroken en Sam is best wel nerveus voor haar nieuwe school. ‘’Sam even over morgen.’’ Begint Lisette. ‘’We zullen een van de pakketten luiers in je rugzak doen. Daarmee kun je naar een verzorgingsruimte gaan om hem daar neer te leggen.’’

Die dag doet Sam nog vrij weinig. Ze gaat nog met Kim naar het park nadat Stefan haar heeft verschoond. ‘’Dus je zit nog steeds in luiers al ben je van die school af?’’ vraagt Kim. ‘’Ja, de spierverslapper heeft nog steeds effect.’’ Kim zit opeens heel ongemakkelijk. ‘’Is er iets Kim?’’ vraagt Sam. ‘’Ik heb een soort van gelogen. Ik draag deze luiers omdat ik last heb van stress incontinentie. Heb ik al voordat ik naar de middelbare ging.’’

Na nog even praten besluiten ze om terug te gaan. Onderweg legt Sam nog uit over haar nieuwe school. Thuis heeft ze nog avondeten en daarna gaat ze omdat ze zo moe is naar bed nadat ze verschoond is.

De volgende ochtend is heel spannend voor haar. Nadat ze ontbijt heeft gehad doet ze nog een etui in haar tas, een lunchpakketje en daarbovenop het pakket luiers. Ze rolt achterin het busje van haar vader. Stefan komt er ook aan en maakt met riempjes de wielen van de rolstoel vast. ‘’Zo, dan kunnen we nu vertrekken.’’

Na een spannend ritje komen ze aan bij de school. Hij ligt zo’n vijf dorpen verderop. Stefan stapt uit en opent de deurtjes achterin het busje. Als Sam los is komt ze via een plank naar buiten. Nerveus gaat ze alleen naar binnen. Ze ziet wel wat andere rolstoelers maar ook veel kinderen die er vrij gewoon van buiten uitzien.

Ze gaat naar de afdeling voor het vmbo, het niveau wat zij doet. In de gang waar haar mentor klas ligt ziet ze een uithangbordje met het icoontje van een rolstoel erop. Ze gaat daar naartoe. Er zijn daar zes schuifdeuren op afstand van elkaar. Ze opent een van de deuren en komt in een ruime kamer met een verzorgingstafel, twee kastjes aan de muur, een prullenbak en een toilet.

Ze haalt de rugzak van de handvatten en haal het pakket luiers eruit. Als ze een van de kastjes opent ziet ze andere luiers in alle varianten liggen: Met of zonder plastic buitenkant, dik of dun. Er liggen zelf wat luierbroekjes. Ze legt haar pakket op een nog lege plank. Voorzichtig scheurt ze de bovenkant open en pakt er een luier uit. haar luier is nog best vol van vannacht. Haar ouders zeiden dat ze in de ochtend geen tijd hadden om haar te verschonen.

Dus ze klimt op de tafel en trekt haar joggingbroek omlaag. Gelukkig zit de deur op slot. Haar luier is zo vol dat ze gewoon niet nog een keer erin kan plassen. Voorzichtig maakt ze hem los en vouwt de nieuwe open. Snel heeft ze zich de nieuwe luier omgedaan. En nu snel naar de les.

In haar klas zitten zowel normaal uitziende kinderen als gehandicapte kinderen. Na even voorgesteld te hebben gaan ze door met de eerste les, Nederlands. Na de eerste les hebben ze studie uur. Dit uur gebruikt Sam om de anderen in de klas ook een beetje wat beter te ontmoeten.

Na het studie uur is het pauze Sam kan zich even gaan verschonen, ze heeft nu al in haar luier gepoept. Maar ze besluit dat tegen het einde van de pauze te doen. De aula stroomt snel vol met leerlingen. Sam besluit om dicht bij een muur te zitten. Opeens komt er een Aziatisch meisje naar haar toe.

‘’Hey, jij bent nieuw hier toch? Ik wou even naar buiten. Wil je mee?’’ Sam knikt en samen gaan ze naar het plein achter de school. Na even rond gelopen te hebben valt Sam iets op aan het meisje. Ze heeft geen handen. ‘’zeg meisje. Hoe komt het eigenlijk dat je geen handen hebt?’’ vraagt Sam. ‘’Ik ben gewoon geboren zonder handen. en je kunt me gewoon Kaija noemen hoor.’’ Beantwoordt ze vriendelijk.

Daarna legt Kaija uit dat ze hulp nodig heeft bij het omlaag doen van haar broek, dus om ongelukjes te voorkomen draagt ze de luierbroekjes die Sam eerder zag. Ook Sam legt haar verhaal achter haar luiers uit. ‘’Ik zie dat je zojuist een ongelukje hebt gehad. Mag ik je verschonen?’’ vraagt Sam verlegen. Kaija knikt en loopt naar binnen.

De pauze is al bijna voorbij dus ze moeten snel zijn. Vlug vinden ze een verschoningsruimte met luierbroekjes. Sam maakt de broek van Kaija los en scheurt de luier open. Voorzichtig haalt ze deze bij het kruis van Kaija weg. ‘’Je hebt volgens mij meer dan een ongelukje gehad nietwaar?’’ Kaija zwijgt.

Sam pakt een nieuw wit luierbroekje en houdt hem open. Als ze klaar zijn pakt Sam nog een van haar luiers en gaat op de tafel liggen. Ze scheurt de onderkant van haar volle luier open en doet de nieuwe luier erover. Als ze allebei volledig aangekleed zijn, gaan ze snel naar de klas toe. Na een blokuur wiskunde is het weer pauze.

Snel gaat Sam weer naar een verschoningsruimte omdat ze weer veel heeft geplast. Ze pakt een nieuwe luier en verschoont zichzelf. Als ze terug komt in de aula ziet ze dat Kaija al op haar aan het wachten is. Na de plezierige pauze gaan ze weer terug naar de klassen voor de laatste drie uren.

Deel 13 gaat komen, laat me weten wat jij wilt dat gebeurt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Watermeloen Luier school 2 L 23
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Similar threads


















































Bovenaan