Luier school

Watermeloen

Superlid
Deel 1​
Sam zit met haar vader en moeder rond de tafel. Haar vader heeft een ernstig gezicht. ‘’Luister Sam, gisteren kreeg ik een telefoontje van je leraar, hij legde uit dat jij je de laatste tijd erg kinderachtig gedraagt op school. Dus sinds je in groep 8 zit en het schooljaar bijna voorbij is hebben wij samen met de leraar een middelbare school voor je gekozen.’’ Ongeïnteresseerd kijkt Sam naar de tafel.

Later op de dag gaat Sam nog even naar buiten. Ze is wel een beetje moe dus gaat ze naar haar vriendin om die te vragen om mee te komen. Ze belt aan en daar staat haar vriendin Kim. ‘’Hey, ik wou even naar buiten. Naar het park of zoiets. Kom je mee?’’ Kim glimlacht en zegt ‘’natuurlijk kom ik mee. Zal ik jou duwen?’’ Sam knikt.

Kim pakt de handvatten van Sam d’r rolstoel en begint te lopen. Onderweg praten ze niet erg veel. In het park gaan ze naar een bankje en gaat Kim zitten. Sam begint met praten ‘’Mijn vader vertelt me net dat mijn leraar en hij een middelbare school voor mij hebben gevonden. Ze vonden mij te kinderachtig om dat zelf te doen.’’ Zo praten ze door over dat onderwerp de rest van de zaterdag middag.

Geschrokken kijkt Sam op haar mobieltje naar de tijd. ‘’Kom we moeten terug!’’ roept ze. Snel pakt Kim de stoel en loopt in een versneld tempo terug naar het huis van Sam. Haar moeder staat boos op de drempel. ‘’Jij zou een halfuur geleden thuis zijn.’’ Zei ze met een strenge stem. Kim zegt dag en gaat ook weer naar huis. Sam gaat snel naar binnen. Haar moeder zet haar rolstoel op de rem en gaat voor haar staan. ‘’Dit is al de derde keer deze week. Ik denk dat jij voor de rest van het weekend binnen zit.’’ Boos gaat Sam naar haar kamer. Ze zet de computer aan om wat dingen na te kijken. De volgende dag wordt het 31 graden. Veel te warm om binnen te zitten dus.

Na een 10 minuten op haar computer te hebben gezeten merkt ze dat ze moet plassen. Ze gaat terug naar de woonkamer om haar moeder te vragen of ze wilt helpen. Haar moeder gaat mee naar het toilet om haar broek omlaag te doen.
Nadat ze klaar is, is het eten klaar. Ze eten macaroni die avond. De volgende ochtend word Sam om elf uur wakker. Ze wacht zo’n kwartier voordat haar vader binnenkomt en haar helpt met omkleden in een shirt en een rokje. Ze eet wat ontbijt en gaat naar de tuin en probeert een ligstoel klaar te zetten. Met veel moeite lukt dat uiteindelijk. Haar vader ging net weg om te werken en haar moeder was al weg naar het ziekenhuis waar ze werkt. Ze gaat terug naar haar kamer om haar bikini aan te doen. En even later gaat ze zonnebaden.

Het duurt niet lang voordat ze weer moet plassen, maar voordat ze terug kan kruipen in haar rolstoel stroomt haar eigen urine langs haar been op het kussen van de ligstoel. Ze verkrampt helemaal. Ze gaat snel in haar rolstoel zitten. Er is geen manier voor haar om het vieze kussen nog te wassen.

Erg gestrest moet ze wachten tot een van haar ouders terug thuiskomt. Uiteindelijk komt haar moeder thuis. Ze gaat naar de tuin omdat ze iets ruikt. Boos komt ze terug uit de tuin. ‘’Wat heeft dit te betekenen? Weet je, je vader en ik zijn al aan het overleggen over de school waar jij naartoe gaat wel goed is. Maar nu weten we dat dat de perfecte school voor jou is.

Een paar weken later rijden ze naar de school in midden Nederland. ‘’Hier moet het zijn schat. Hier zal jij het komende jaar wonen en studeren. Ik mag helaas niet naar binnen maar je weet je de weg wel te vinden hoop ik.’’ Haar moeder haalt haar rolstoel uit de auto en zet die bij Sam neer. Sam zwaait nog een keer terug en dan rijdt ze de school naar binnen.
De lessen waren bezig dus er is niemand op de gang. Toch komt er opeens een leraar langs lopen. ‘’excuseert u mij maar waar vind ik verpleegster Anne?’’ vraagt Sam. Dit was waar ze zich moest melden. Waarom ze zich niet bij de administratie moest melden wist ze ook niet. De leraar wijst naar het einde van de gang en loopt weer door.

deel 2 in productie
 

Martinus

Toplid
Oke. Best netjes, beetje plotseling vond ik. Misschien iets van een introductie over Sam en waarom ze in een rolstoel zit. Maakt het net wat duidelijker
 

Watermeloen

Superlid
Watermeloen zei:
Deel 2
Sam gaat rustig naar de deur terwijl ze observerend om zich heen kijkt. Ze merkt dat elke student hier dezelfde kleding draagt, een blauw wit gestreept shirtje met een rokje voor de meisjes en voor de jongens een wijdere korte broek, een wit shirt en een blauw vestje. Ze opent de deur naar verpleegster Anne. ‘’Hallo, jij bent Sam, toch?’’ Sam knikt. ‘’Eigenlijk best wel speciaal. Onze eerste gehandicapte leerling. Kom binnen.’’ Binnen in de kamer ziet het er medisch uit. ‘’Ok Sam als jij even op deze tafel wil komen zitten, ik help je wel als dat nodig is.’’

‘’kan deze tafel ook wat lager worden gezet?’’ vraagt Sam. ‘’Kom, ik til je er wel op.’’ Sam wil gaan liggen maar de verpleegster zegt ‘’ Je moet je nu even uitkleden voor een medisch onderzoek. ‘’ verbaasd kijkt Sam naar de verpleegster. ‘’Mag ik wel mijn ondergoed aanhouden?’’ vraagt Sam. ‘’Later krijg je nog ander ondergoed maar voor nu mag je het aanhouden.’’ Beantwoord de verpleegster.

Vervolgens doet verpleegster Anne de temperatuur meten, bloeddruk meten en een zicht test. Daarna pakt ze de polsen van Sam en doet er brede leren armbanden omheen en haakt deze aan de tafel vast. Dit zorgt ervoor dat Sam wel moest gaan liggen. ‘’Wat doe je?’’ vraagt Sam verbaasd. ‘’Ik moet even een reflexen test doen en om ervoor te zorgen dat je niet verschiet maak ik je even vast.’’ Legt de verpleegster uit.

Ze gaat met haar pen langs de voeten van Sam maar er is geen reactie. ‘’Voelde je dat wel?’’ vraagt de verpleegster. ‘’ja, maar ik kan mijn benen niet bewegen.’’ De verpleegster knikt. Ze doet daarna nog een test met een lampje. ‘’En dan nu over je school uniform.’’ Begint De verpleegster voor Sam haar onderbreekt. ‘’Wilt u me weer losmaken alstublieft?’’
‘’Ja, daarover wou ik net beginnen. Ik doe je eerst even je nieuwe ondergoed aan. Daarna maak ik je los.’’ Verbaasd kijkt Sam naar wat de verpleegster uit een kastje haalt. Een dikke pastel blauwe luier. ‘’Ik heb geen luiers meer nodig hoor, ik kan gewoon naar het toilet!’’ Roept Sam. De verpleegster negeert haar en gaat door met waar ze mee bezig is. Uiteindelijk lukt het de verpleegster om Sam de luier om te krijgen.

‘’Zie je de Gele lijntjes hier in het midden?’’ de verpleegster wijst naar het midden van de luier. ‘’Pas als deze helemaal weg zijn zal een van ons je verschonen. Ze absorberen redelijk veel dus veel zal dit niet gebeuren.’’ Ze pakt een spuit en een klein buisje met vloeistof erin. Verstijfd van angst zwijgt Sam. ‘’Dit is een spierverslapper voor je blaas en anus.’’ De verpleegster prikt Sam voorzichtig in de buik. ‘’Zo, en dan nu de rest van je ondergoed.’’

De verpleegster loopt terug naar het kastje terwijl ze vraagt ‘’Sam, welke cupmaat heb jij?’’ Met een aarzeling in haar stem zegt Sam ‘’Ik heb maat C 80.’’ De verpleegster rommelt een beetje in het kastje en haalt een geel blauwe bh voor Sam eruit. Daarna maakt ze haar los.

Sam kleedt zich snel om en gaat terug zitten in haar rolstoel. De verpleegster zei dat haar eerste les Engels is dus ze probeert er snel naartoe te gaan. In haar haast naar het lokaal laat haar blaas al de inhoud eruit. Sam merkt het niet tot na een paar seconden. Geschokt voelt ze snel aan het kussen van haar rolstoel. Droog, gelukkig maar.
Nieuwsgierig voelt ze ook eens onder haar rokje aan haar luier. Het voelt warm aan. ‘’Dit is gewoon walgelijk.’’ Denkt ze. Maar nu moet ze opschieten voor Engels, hopende dat ze niet nog meer gaat plassen.

Deel 3 is onderweg
 

mike2

Gewaardeerd Lid
hoi dit heeft potentie maar ik wil vragen om je citaat van jezelf te verwijderen want ik heb liever een verhaal dat gewoon gaat in hoofdstukken zonder de citaaten je naam staat er namelijk al links van
 

Watermeloen

Superlid
Deel 3​
De Engels les ging vrij snel. Nog maar een les tot het avondeten. Ze is door een andere leerling erachter gekomen dat ze alleen in de vakantie naar huis mag gaan, de rest van de tijd slaapt ze in je kamer op school.

Na een les wiskunde mogen de leerlingen naar de medische hal om daar verschoond te worden. De hal zit eigenlijk direct vast aan de eetzaal. Sam rolt rustig ernaar toe. Als ze eenmaal de weg gevonden heeft merkt ze dat de hal al vol zit met andere studenten.

Tijdens het wachten kijkt ze eens naar haar luier. De streepjes zijn er nog dus krijgt ze geen nieuwe luier. Teleurgesteld gaat ze terug naar de eetzaal. Er zijn mensen die al bakken met eten erin op tafel zetten. Na een tijdje begint iedereen aan de lange tafels te zitten. Ze kiest een plekje aan het hoofd van de tafel.

De rest van de avond verloopt redelijk rustig. Sam krijgt haar kamer nog te zien door een van de begeleiders. Ze slaapt samen met een ander meisje, Lara is haar naam. Als het tijd is om te gaan slapen komt er een verpleegster mee naar Sam d’r kamer. ‘’Omdat je nog in het eerste jaar zit ben ik verplicht om je vast te maken. Anders kun je dingen gaan doen die niet mogen.’’ Sam gaat op haar bed zitten terwijl de verpleegster haar rolstoel wegzet.

De verpleegster pakt een zwarte armband van het kastje en doet deze om een van Sam haar polsen. Vervolgens maakt ze deze aan het bed vast. ‘’Hopelijk slaap je een beetje lekker.’’ Zegt de verpleegster daarna met een rustgevende stem. Met een nog steeds natte luier probeert Sam te slapen maak dat lukt haar niet. De verveling maakt haar nieuwsgierig. Ze begint met haar vrije hand aan haar luier te voelen. Ze heeft nog een keer geplast, zonder dat ze het doorhad. Ze begint steeds meer over haar luier te wrijven tot opeens de deur opengaat.

‘’Wat ben jij aan het doen?’’ zegt een verpleegster in de deuropening. Ondertussen begint Lara ook wakker te worden. De verpleegster loopt naar Sam en maakt haar los van het bed. ‘’Kom jij maar even mee.’’ Ze pakt de rolstoel en zet deze naast het bed.

Sam gaat zitten en de verpleegster rijdt haar naar dezelfde ruimte waar ze arriveerde. ‘’Pardon, Anne? Sam hier zat net te masturberen. Ik neem aan dat jij de rest wel af kan handelen?’’ Anne knikt en pakt de rolstoel vast. Verbaasd en angstig laat Sam zich op het medische bed tillen. Vervolgens maakt verpleegster Anne Sam haar luier voorzichtig los. ‘’Ik zie dat je je luier al genoeg gebruikt hebt. Jammer genoeg mag ik je niet verschonen nu.’’ Ze loopt naar een kastje en rommelt er wat in. Ze haalt er een of ander metalen ding uit.

‘’Dit is een kuisheidsgordel, deze zal je de komende week dragen.’’ Ze tilt de benen van Sam op om vervolgens haar in de kuisheidsgordel op te sluiten. Ze doet het slotje op slot en doet de sleutel weer terug in een lade. Dezelfde koude luier wordt weer vastgeplakt.

‘’Ik breng je wel terug naar je kamer.’’ Sam sliep best wel weinig die nacht. De volgende ochtend ligt ze met een volle luier op bed. Er zit gelukkig nog geen poep in. Wachtend op een verpleegster hoort ze dat Lara ook wakker is geworden.

Deel 4 komt eraan
 

Watermeloen

Superlid
Deel 4​

‘’voor het slapen gaan wordt je verschoond in een dikkere luier weet je’’ Zegt Lara als ze de Natte luier van Sam ziet. Vol schaamte kijkt Sam naar de vloer. ‘’Kom, ik breng je wel naar de medische hal.’’

Eenmaal daar gaat Sam bij een van de verschoningstafels staan om een nieuwe luier te krijgen. Na even wachten komt er een verpleegster om Sam op te tafel te tillen. Ze maakt de luier los, pakt de benen van Sam en tilt deze op. Ze veegt nog even onder haar kuisheidsgordel en pakt een nieuwe luier.

Na het verschonen gaan Lara en Sam naar gym les. Eenmaal aangekomen bij de gymzaal liggen er T-shirtjes op de bankjes in de kleedkamer. Snel kleden ze zich om en gaan naar de Zaal. Ze spelen die dag een potje hockey, dat is wel wat ingewikkelder voor Sam.

De dag gaat langzaam voorbij. Aan het eind van de dag, als Sam zich laat verschonen krijgt ze opeens kramp in haar buik. ‘’Wat is er Sam?’’ vraagt de verpleegster verbaasd. ‘’Ik heb kramp in mijn buik.’’ De verpleegster gaat door met een nieuwer luier pakken. ’’ Je hebt sinds je bent gearriveerd ook nog niet gepoept. Ik heb zo na het badderen nog wel wat voor je.

De verpleegster die haar heeft verschoond gaat met Sam naar de badkamer toe. Ze neemt een paar dingen mee die Sam niet kan herkennen. De verpleegster is Maar een paar jaar ouder dan Sam. Ze wist niet eens dat je zo jong hier al kunt werken.
‘’Sam, als jij je even wilt uitkleden, dan kan ik alvast een bad voor je klaarmaken.’’ Zegt de verpleegster rustig ‘’Oh ik kan ook wel alleen wassen hoor.’’ ‘’Nee, jij wordt door mij gewassen. Dat is een van de regels hier.’’ Geschaamd kleedt Sam zich uit. ‘’Ben je klaar? Mooi, dan trek ik dit plastic broekje wel even over je luier en til ik je in bad.’’
Het water in het bad is lekker warm. Sam voelt zich wel een beetje raar, halfnaakt met een vreemdeling. De verpleegster merkt dit en zegt ‘’Je hoeft je niet te schamen hoor. Moet ik anders ook wat minder kleren dragen?’’ Sam probeert haar te negeren en gewoon van haar bad te genieten.

Zonder dat Sam het doorheeft is de verpleegster haar broek en shirt uit aan het doen. ‘’Wat ben je aan het doen?’’ vraagt Sam nerveus. ‘’Rustig maar, we zijn allebei meiden toch.’’ Krijgt ze als antwoord. ‘’Waarom draag je dat dan?’’ vraagt Sam afwachtend. ‘’Wat, deze luier bedoel je? Alle verpleegster dragen die, het hoort bij ons uniform. Als wij jullie moeten verschonen kan dat best wel lang duren dus vandaar.’’

Tijdens het badderen vloog de tijd om. De verpleegster kleed zich ook weer aan en laat het bad leeglopen. Ze probeert Sam een beetje af te drogen in bad. Daarna legt ze een handdoek op de grond en tilt Sam erop. Terwijl ze het plastic broekje aftrekt zegt ze. ‘’We hebben hier op school een rolstoel die makkelijker is voor het dragen van luiers. Ik zal hem zo even pakken.’’ De verpleegster doet de luier open en legt Sam uit wat ze gaat doen. ‘’Dit is een holle kontplug. Als je dit in je hebt zal de stoelgang veel makkelijker eruit komen.’’

Sam wilt dit niet maar wat kan ze doen? Rustig begint de verpleegster een latex handschoen aan te doen en met haar vingers Sam d’r anus te openen. Zachtjes begint Sam te huilen. De plug past er helemaal in.

‘’Hier heb je je bh, ik ben even weg.’’ De verpleegster gaat weg en doet de deur dicht. Sam doet snel haar bh aan en probeert haar ietsjes natte luier dicht te maken. Als de verpleegster eenmaal terug komt met een andere rolstoel begint ze met een boze toon te praten. ‘’Sam wat heb je nu weer gedaan? Je mocht je luier helemaal niet zelf dichtmaken.’’ ‘’Maar ik moest plassen, wat moest ik anders?’’

De verpleegster negeert haar en doet haar luier weer los om haar opnieuw te verschonen. Ze doet Sam haar Pyjama rompertje aan en tilt haar in haar nieuwe rolstoel. Op haar kamer wordt ze weer vastgemaakt en gaat ze slapen.

Deel 5 is in aantocht
 

Watermeloen

Superlid
Deel 5​


De volgende ochtend wordt Sam rustig wakker, het is weekend. Als ze probeert van haar buik naar haar rug te rollen voelt ze poep in haar luier, en niet een beetje. Als er uiteindelijk een verpleegster komt om Sam los te maken voelt Sam aan de dikke gevulde luier van haar. Al haar darm inhoud is in de luier gegaan.

De verpleegster maakt de knoopjes in het kruis van de romper los en helpt Sam met het uit en aankleden. ‘’Kom Sam, als jij even in je rolstoel gaat zitten dan kan ik je zo verschonen.’’ Als Sam gaat zitten verspreidt de poep zich over haar kont. Het lekt zelfs een beetje uit haar luier snel gaat ze met de verpleegster naar de medische hal.

‘’In het weekend zijn er minder verpleegsters aanwezig dus draag je overdag ook gewoon je nachtluiers.’’ Eenmaal op de verschoningstafel. Ligt Sam te wachten tot de verpleegster het beetje gelekte poep uit haar rolstoel heeft gehaald. In haar luier zit veel meer poep dan ze had verwacht. De verpleegster veegt haar schoon en doet haar een nieuwe donkerblauwe nachtluier om.

Sam vindt de maantjes en sterretjes op de nachtluier helemaal niet leuk. Dat zorgt ervoor dat ze zich nog meer kinderachtig voelt. Rustig gaat ze naar de ontbijttafel toe en gaat ontbijten. Daarna gaat ze met Lara naar de rivier die achter de school ligt toe.

Lara begint met praten. ‘’Volgende week hebben we een excursie naar een of andere dierentuin. We krijgen dan een begeleider voor de dag.’’ Verveeld praat Sam over de reis door met Lara. Ondertussen heeft Ze nog twee keer in haar luier geplast Op een gegeven moment komt er een jongen van hun klas aan lopen. ‘’Hey Bart.’’ Zegt Lara.

‘’Ik moest jullie halen omdat jullie mee moeten voor de weekend activiteit.’’ Rustig en verbaasd komen ze mee met Bart. Eerst moeten ze verschonen van de mentor. Als de verpleegster de luier van Sam opent zegt ze ‘’Zo je riem mag nu af. Maar je luier kan nog veel meer hebben.’’

Als de riem eenmaal af is doet ze de luier weer dicht en tilt ze Sam weer terug in haar stoel. Lara begint Sam te duwen. Ze gaan naar een zwembad. Ondertussen moet Sam nog eens poepen. Ze heeft gehoord dat ze dit elk weekend gaan doen. Rustig gaan ze naar binnen iedereen kiest een apart hokje maar Sam en Lara gaan samen de familie kleedkamer in. Sam heeft natuurlijk wel hulp nodig.

Op de bankjes in de kleedkamer liggen cyaan zwempakken en plastic broekjes. Met moeite krijgt Lara Sam veilig op de grond. Nerveus trekt ze het rokje van Sam uit terwijl Sam haar shirtje zelf al uit heeft gedaan. Sam ligt nu op de grond in niks anders dan haar bh en luier.

Snel heeft Lara Sam het plastic broekje aangetrokken maar het zwempak gaat moeilijk. Met veel gestoei lukt het haar wel. Ze helpt haar weer terug in haar rolstoel en begin zelf haar kleren uit te trekken. Lara is Snel omgekleed en gaat samen met Sam naar het bad op school toe.

Voordat Sam erin kan komt er nog een verpleegster in een zwempak aan met een zwemband met gaten voor twee benen erin. ‘’Deze is voor Sam.’’ zegt ze. Als Sam met haar benen in het water zit doet Lara deze zwemband om de benen van Sam zodat ze rustig kan blijven drijven.

De band die door het midden van de zwemband gaat drukt de luier wel tegen Sam aan wat ze heel oncomfortabel vindt. Ze voelt de poep die zich over haar kont verspreiden. Met haar armen probeert ze een beetje van de kant af te drijven. De rest van haar groep heeft plezier met elkaar in het zwembad.

Sam en Lara besluiten een strandbal over te gooien. Sam vergeet snel wat er net is gebeurt. Met veel plezier gaat de middag snel over. Als ze eenmaal uit het bad komen haalt Lara samen met een verpleegster Sam eruit om haar in een rolstoel van het zwembad te zetten.
In de kleedkamer Legt Lara Sam weer op de grond op een handdoek. Rustig begint ze haar af te drogen. Ze doet het zwempak weer bij Sam af. Sam vindt vreemd genoeg niet raar om naakt te zijn bij Lara. ‘’Je hebt zometeen wel een nieuwe luier nodig want deze kan niet veel plas meer hebben denk ik.’’ Als ze klaar zijn gaan ze snel terug naar het school gebouw.

Laat wat ideeën achter voor deel 6 want die is ook al in aantocht.
 

Watermeloen

Superlid
Deel 6​

Op de verschoningstafel wordt Sam alleen gelaten omdat de luiers onder de tafel op zijn. De verpleegster gaat naar een deur achterin de hal. Sam kijkt naar haar luier en ziet dat haar luier echt helemaal vol is. Ze doet haar ogen dicht en begint de luier tegen haar te voelen.

Door de zwemband is er ook wat poep in haar vagina gekomen. Ze doet haar ogen weer open en ziet de verpleegster weer aankomen met een blauwe verpakking in haar handen. ‘’Vanavond moet je denk ik weer in bad.’’ Zegt de verpleegster als ze de luier openmaakt. Ze doet de nieuwe luier dicht en zet Sam in haar stoel.

Sam gaat naar een ruimte die doordeweeks niet open was. Er is een speelruimte binnen. Een paar computers en wat om te knutselen. Lara zit achter een computer en wuift naar Sam om dichterbij te komen. Sam gaat naast Lara op de computer.
De rest van de avond zit Sam wat op de computer. Als het tijd is voor het avondeten. Gaan beide Sam en Lara snel naast elkaar aan de tafel zitten. Verder gebeurt er weinig die dag tot het tijd is voor het bad. Met een vol geplaste luier gaan Sam en dezelfde verpleegster als de vorige keer.

‘’Sam, kom maar even op de grond liggen dan kan ik je luier weghalen.’’ ‘’Moet ik geen Plastic broekje aan?’’ vraagt Sam verbaasd. ‘’Nee ik zag je net nog poepen dus ik denk dat dat wel goed is. Snel is Sam verschoond door de verpleegster en kan ze het bad in, dit keer compleet naakt.

Ze begint als de verpleegster niet kijkt over zichzelf te wrijven om haar lichaam schoon te maken. Boos zegt de verpleegster ‘’Blijf jij eens van jezelf af! Weet je wat, morgen kom je maar naar lokaal 35a voor een beetje discipline. Verschrikt haalt Sam haar handen uit het water. Als het badderen over is maakt de verpleegster een kastje in de badkamer open.

‘’Ik moet je wel verplichten om dit te dragen vannacht. Maar je bent er wel bekend mee.’’ Zegt ze als ze terugloopt. Sam ligt koud te worden op de grond. De verpleegster laat een zwarte plug zoals er net uit haar is gehaald zien. Deze is wel gewoon massief. Rustig duwt de verpleegster deze in haar kont. Het doet nog meer pijn dan de vorige keer.
Ze wordt weer vast gemaakt en probeert te gaan slapen. De volgende ochtend wordt ze iets vroeger wakkergemaakt dan normaal. De verpleegster die haar wakker heeft gemaakt neemt haar zonder haar om te kleden mee naar lokaal 35a. in het lokaal staan drie andere meisjes.

‘’welkom iedereen, vandaag zijn jullie hier omdat jullie ergens deze week de regels niet hebben gevolgd.’’ Begint een verpleegster. ‘’Als jullie even op de grond willen gaan liggen dan kunnen we jullie even verschonen.’’ Ze doe de luiers van de meisjes open en halen de pluggen er weer uit en doen dezelfde luiers weer dicht. ‘’Vandaag verschonen wij jullie maar een keer dus kies verstandig.’’

Sam had die nacht niet enorm veel geplast dus nu was verschonen nog niet nodig. ‘’Kom na het ontbijt direct terug hier.’’ Kondigt de verpleegster nog aan voor ze weer vertrekken. Sam eet twee boterhammen en drinkt een glas sinaasappelsap bij het ontbijt. Ze ziet iedereen weer vertrekken en ook zij gaat van tafel af richting lokaal 35a.

Als ze terug komt is zij de eerste daar. Ze ziet dat er plastic zakken met water aan het plafond hangen met dunne slangetjes eraan. Ze wordt gevraagd om weer even op de grond te gaan liggen. Weer maken ze haar romper open. Dit keer duwen ze het kruis van de luier aan de kant en doen ze een van de slangetjes in haar kont. ‘’Je krijgt nu een darmspoeling Sam, zometeen gaat deze plug er ook weer terug in.’’

Op haar buik ligt Sam te kreunen van de situatie. De rest komt ook nog binnen als Sam al op de grond ligt. Na een paar minuten komt de verpleegster weer naar haar toe om het slangetje uit Sam te halen. Rustig duwt ze weer de plug in haar kont. Ze doet de luier weer normaal en doet de romper weer dicht. ‘’Kom na het avond eten maar weer terug.’’ Zegt ze tegen Sam.

Ook deel 7 is onderweg dus laat me weten wat jij nog in het verhaal wilt zien.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Watermeloen Luier school 2 L 23
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Similar threads


















































Bovenaan