Luier school

Watermeloen

Superlid
Deel 13​

Als school eindelijk klaar is wordt Sam weer opgehaald door haar vader. ‘’En? Hoe was je eerste dag?’’ vraagt hij enthousiast. ‘’Leuk, ik heb veel nieuwe mensen leren kennen.’’ Beantwoord Sam. Voor de rest van de rit praat ze over hoe haar dag is gegaan. Thuis gaat ze naar haar kamer om wat op het internet te surfen.

Opeens komt Lisette binnen. ‘’Hey schat, we gaan zo eten. Hoe is het met je luier?’’ vraagt ze terwijl ze aan de luier van Sam voelt. ‘’Oei, je bent best wel nat. Maar we hebben nu even geen tijd meer om je te verschonen dus stap maar in dit plastic broekje. Ze doet een voor een de benen van Sam in het broekje en trekt hem over de luier. Die avond eten ze spaghetti. Tijdens het eten lekt ze luier van Sam gelukkig niet.

De volgende dag op school is Sam blij om Kaija weer te zien. In de pauze gaan ze weer naar buiten. ‘’Is het niet moeilijk leven zonder handen?’’ vraagt Sam. ‘’Ik ben zo geboren dus ben ik ermee leren leven, heel moeilijk is het niet voor mij.’’ Zo praten ze de rest van de pauze door over hun levens. Sam Kijkt naar de tijd op haar mobiel en schrikt.

Het is 13.00, de les is nu al begonnen. Gehaast gaan ze terug naar binnen. De rolstoel wordt gestopt door de deur drempel en Sam vliegt eruit. Ze probeert zich op te vangen met haar armen maar er is nog steeds een pijnlijke landing. Meteen begint Sam te schreeuwen.

Er komt gelijk personeel naar haar toe om haar terug in de rolstoel te helpen. Machteloos staat Kaija te kijken. ‘’Gaat het een beetje Sam?’’ vraagt een leraar. Sam zwijgt terwijl er tranen over haar wangen rollen. ‘’Kom ik breng je wel naar de school verpleegster.’’

De verpleegster voelt heel voorzichtig aan de armen van Sam. ‘’Probeer ze eens te bewegen.’’ Zegt de verpleegster. ‘’Kan ik niet, doet te veel pijn.’’ Zegt Sam verdrietig. De verpleegster knikt en pakt de telefoon. Als ze klaar is met bellen zegt ze tegen Sam. ‘’Sam ga maar in de aula wachten. Je ouders zullen zo komen.’’

De verpleegster brengt Sam naar de aula en gaat naast haar zitten op een bankje. Na even wachten komen de ouders van Sam binnen. ‘’Alles ok Sam? We hoorden dat je een flinke val hebt gemaakt.’’ Ze kijken naar de verpleegster en vragen wat er aan de hand is. ‘’Het gaat nog best goed, maar ik vrees dat er iets is met haar armen. Ik stel voor om naar het ziekenhuis te gaan voor een röntgenfoto.’’

Samen met haar ouders gaat Sam naar het ziekenhuis. De school had al naar het ziekenhuis gebeld voor een afspraak. Na Sam uit de auto te hebben gehaald gaan ze het ziekenhuis binnen. ‘’Mam?’’ zegt Sam zachtjes. ‘’Ik denk niet dat mijn luier nog veel kan hebben.’’ Zegt ze als ze aandacht van Lisette heeft.

‘’Ik denk dat we wel een luier van het ziekenhuis mogen hebben.’’ Zegt Lisette terug. Ze komen in de grote hal van het ziekenhuis. ‘’we moeten naar de eerste hulp denk ik.’’ Zegt Stefan. Dus daar gaan ze dan naartoe. ‘’Hallo kan ik u helpen?’’ vraagt een vrouw achter de balie. Stefan legt haar het hele verhaal uit.

‘’Ik denk dat het dan verstandig is dat we een scan laten maken. Als u richting afdeling 3b gaat stuur ik ze wel een bericht dat jullie komen.’’ Onderweg naar afdeling 3b komen ze een verpleger tegen. ‘’Pardon, zouden we ergens een luier kunnen krijgen? Ze heeft een nieuwe nodig.’’ Vraagt Lisette.

‘’Als u hier even wacht regel ik dat voor u.’’ zegt de verpleger terwijl hij de rolstoel vastpakt. Samen met de verpleegster gaat Sam naar een afdeling toe die normaal is voor de geopereerde patiënten. Ze gaan een vrije kamer in. de verpleger zet de rolstoel op de rem en tilt Sam uit haar rolstoel op het bed.

‘’Wacht hier maar even dan pak ik de spullen alvast.’’ De verpleger komt weer terug met een pak babydoekjes, babypoeder en een dikke witte luier. Nadat hij met moeite de broek van Sam heeft verwijderd maakt hij de oude luier los. ‘’Je moeder had wel gelijk, hier kan niet veel meer bij.’’ Zegt de verpleger. Hij schuift de luier onder Sam uit en vouwt de nieuwe open.
Deze legt hij onder Sam en hij begint haar schoon te vegen. Daarna strooit hij wat poeder over het kruis van Sam en hij maakt de nieuwe luier weer dicht. Deze vindt Sam veel dikker aanvoelen dan andere luiers die ze aan heeft gehad. Snel is ze weer bij haar ouders. En met een beetje haast gaan ze door naar afdeling 3b.

Daar worden ze ontvangen door een dokter. ‘’Hey Sam, kom je mee naar het röntgen apparaat?’’ zegt hij vriendelijk. In een kamertje die naar het apparaat leidt moet Sam haar shirt uitdoen voor de scan. Voorzichtig doet Lisette Sam het shirt uit. Ze tilt Sam daarna uit de rolstoel naar het bed in de scan ruimte.

Op afstand achter een scherm doet de dokter het scan apparaat goed zetten. Na even wachten en compleet stil liggen is de scan klaar. Sam wordt weer door haar moeder in haar rolstoel getild. Haar shirt gaat weer aan en ze kunnen gaan kijken voor het resultaat. ‘’Zoals je hier op de foto kunt zien is in de rechter arm de onderarm gebroken en in de linker arm het bovenarm.’’ Zegt de dokter terwijl hij naar de foto wijst.

‘’Ik denk dat het verstandig is als we het arm gipsen. Dat is in de kamer hiernaast.’’ En dus gaan ze naar de kamer ernaast. De dokter buigt haar armen tot een rechte hoek terwijl een assistent het gips klaarmaakt. voorzichtig wikkelt de arts het gips eerst om de rechter arm tot over de elleboog en dan de linker tot aan de schouder. Sam is nu volledig machteloos. Geen benen, geen armen.

Ze wachten even tot het gips is opgedroogd en gaan weer naar huis. Onderweg gaan ze nog naar de Mc Donalds omdat ze thuis geen tijd meer hebben om te koken. Dit zorgt ervoor dat Sam d’r blaas weer vol raakt. Thuis wordt Sam richting haar kamer gebracht door Stefan. ‘’Ik kom je zo wel klaarmaken voor bed.’’ Zegt Lisette tegen haar.

Als ze haar spullen heeft weggezet komt ze naar de kamer van Sam. ‘’Heb je al geplast in deze luier?’’ vraagt Lisette verbaasd als ze ziet dat de luier er nog nauwelijks gebruikt uitziet. ‘’Ja, al 2 keer zelfs.’’ Justine besluit om haar niet te verschonen, Sam heeft daar geef probleem mee. Ze krijgt nog een romper aangedaan en wordt dan alleen gelaten in haar bed.

De volgende ochtend wordt Sam wakker met een natte luier, maar hij is niet helemaal vol. Toch verschoont Lisette haar. ‘’Ik heb gisteravond nog gekeken welk merk deze luier is, want ik denk dat hij wel het proberen waard is.’’ Als Sam in de rolstoel wordt gezet nadat ze is aangekleed wordt ze naar de woonkamer gebracht

Door haar moeder wordt ze haar ontbijt gevoerd. Lisette heeft de komende tijd vrij gekregen dus zij zal voor Sam zorgen. Na het ontbijt kijkt Lisette eerst of Sam nog droog is, daarna zet ze Sam voor de tv zodat zij even de afwas kan gaan doen. Als de afwas is gedaan voelt Lisette aan de luier van Sam om erachter te komen dat ze nu wel geplast heeft.

Snel verschoont ze haar. Er wordt gebeld aan de deur, Kim komt even langs. ‘’Hallo, Zou ik mogen vragen of ik met Sam het dorp in mag?’’ vraagt Kim netjes. ‘’Ja tuurlijk, ze komt zo.’’ Lisette pakt een pak doekjes en een luier voor Sam. Deze geeft ze aan Kim. ‘’Voor het geval je haar moet verschonen. Soms moet je wel even aan haar luier voelen om de status van haar luier te weten.’’ Legt ze uit.

Samen met Sam gaat kim naar buiten. ‘’Hoe is het met je armen?’’ vraagt ze ‘’goed zegt Sam en legt daarbij het hele verhaal aan haar vriendin uit. Als ze alles heeft verteld zijn ze al bij de winkelstraat. Na een paar winkels te hebben bezocht doet Kim haar hand in de joggingbroek van Sam. ‘’Zeg, kun je dat even laten?’’ vraagt Sam een beetje streng. ‘’Sorry, je moeder zei dat ik dat moest doen om je te checken.’’

‘’Je bent wel al nat, moet ik je verschonen?’’ vraagt Kim. ‘’Nee hoor, ik denk dat dat nog niet hoeft.’’ En ze gaan samen door naar het park. Kim voert de eenden met wat brood terwijl Sam alleen maar kan toekijken. ‘’Kim, ben jij al nat?’’ vraagt Sam. ‘’Eigenlijk wel een beetje, maar ik denk dat ik wel thuiskom zonder te lekken.’’ Na nog even naar de eenden te hebben gekeken gaan ze weer terug naar huis.

Na een korte pauze is het verhaal weer terug, laat me je suggesties weten voor deel 14
 

Sam2002222

Nieuw lid
Misschien is het leuk om in deel 14 een klysma te laten geven door haar moeder als straf. Dan vervolgens een dag een (opblaasbare) butplug te laten dragen en eventueel is het ook leuke om haar voor een tijdje een katheter te laten dragen. Ook zou het leuk zijn om lara weer terug te zien en hetzelfde te laten ondergaan.(een fopspeen laten dragen in het openbaar is naast de straf ook nog een leuke toevoeging. En vastbinden in bed. Haar babykleding laten dragen i.p.v haar eigen kleding
 

Watermeloen

Superlid
Deel 14​

Als ze weer thuis zijn is Kim opgelucht dat ze er eindelijk zijn. ‘’Het is maar goed dat we op tijd vertrokken, anders zou mijn luier gaan lekken.’’ Zegt ze. Op dat moment merkt Sam dat haar luier eigenlijk ook best wel vol is. Vrolijk ontvangt Lisette de twee vriendinnen. ‘’Hallo! Hoe was het vandaag?’’ met plezier leggen ze hun dag uit.

Kim wil de luier en de doekjes weer terug geven aan Lisette maar die zegt: ‘’Nee hou maar, ik dacht misschien heb je ze ook wel nodig.’’ Kim glimlacht en loopt met de luier in haar handen terug naar haar eigen huis. ‘’Ik zie dat je best wel en volle luier hebt, Kom dan verschoon ik je.’’ Zegt Lisette terwijl ze aan de voorkant van de luier van Sam voelt. De broek had ze ondertussen alweer omlaag gedaan.

Sam wordt van haar rolstoel op haar bed getild. Justine maakt de luiers los en veegt Sam schoon. Ze krijgt een nieuwe luier om en Justine gaat eten koken. Sam wordt alleen op bed gelaten. Na dat Sam al haar avondeten gevoerd heeft gekregen vraagt ze of ze naar bed mag. Justine zegt ja en voelt aan haar luier. ‘’Ik til je zo wel in je bed als ik heb afgeruimd.’’

De komende drie weken gaan langzaam voor Sam. Ze is elke dag alleen met haar moeder en de laatste week is haar vader ook weer teruggekomen van zakenreis. Maar vandaag is een belangrijke dag voor Sam. Haar gips mag er eindelijk af. Haar moeder help haar in de auto en ze vertrekken naar het ziekenhuis.

‘’Hey Sam, Goed je weer te zien. Laten we eerst even een röntgen foto maken voordat we het eraf halen.’’ Zegt de dokter. Ze gaan eerst naar de omkleed ruimte waar Sam door haar moeder wordt uitgekleed. Daarna gaan ze door naar de röntgen ruimte. Al snel is er een foto gemaakt.

‘’Het ziet er goed uit Sam. Ik doe je wel deze armspalken aan voor de komende dagen. Je armen zijn nu nog slap omdat ze 3 weken niet hebben bewogen.’’ Sam knikt en laat zich de armspalken aandoen. De dokter zegt nog iets tegen de ouders, maar Sam kan dat niet verstaan.

Als ze weer thuis zijn hebben ze nog avondeten waar Sam zich weer laat voeren, en daarna kijkt ze nog wat tv. De volgende dag moet ze weer naar school. De eerste les heeft ze geschiedenis. Een aardige jongen bij haar uit de klas duwt haar van klas naar klas. In de pauze komt ze weer met Kaija Samen.

‘’Hey Sam, hoe gaat het met je armen?’’ Vraagt Kaija lief. ‘’Wel goed, Ik heb wel nog deze arm spalken nodig.’’ Ze praten zo even verder tot Kaija aan Sam vertelt dat ze toe is aan een verschoning. Sam knikt en zegt dat zij er ook aan toe is. Samen gaan ze naar de verpleegster om te vragen voor een verschoning. Ze verpleegster is heel behulpzaam en helpt ze meteen.
Sam wordt als eerste verschoond. de verpleegster is duidelijk ervaren aan de snelheid van het verschonen te zien. Kaija komt na Sam en samen gaan ze weer met droge luiers naar de aula. De Jongen komt weer naar Sam toe om haar naar de volgende les te brengen. Onderweg komt Sam erachter dat zijn naam Brian is.

Aan het eind van de dag brengt Brian Sam naar haar vader die buiten staat te wachten. Als ze aan het einde van de gang zijn zegt Sam dat Brian moet stoppen. ‘’Brian, ik ben hoognodig toe aan een nieuwe luier.’’ Even stopt ze in haar zin. ‘’Zou jij mij willen verschonen?’’ vraagt ze verlegen.

‘’Als jij dat ok vindt wil ik dat best voor je doen hoor.’’ Zegt hij terug. Samen gaan ze een verschoningsruimte in en Brian opent een van de kastjes. ‘’Welke luiers zijn van jou?’’ Vraagt hij terwijl hij Sam op de tafel tilt. ‘’De wit met paarse.’’ Zegt Sam. Brian pakt een van de stapel en doet de broek van Sam omlaag.

‘’Zo zeg, jij bent nat. Heb je ook gepoept?’’ Sam schudt haar hoofd nee. Met wat uitleg van Sam krijgt hij de luier los van Sam en krijgt een nieuwe om Sam heen. Snel gaan ze naar Steven die buiten op hun zit te wachten. Brian zwaait Sam uit en gaat ook naar huis. Sam is enthousiast voor het weekend, want dan mag Kim blijven slapen.

Maar eerst de rest van de week. Die donderdag mag Sam ook al zonder armspalken gaan dus dat maakt haar nog meer blij. Lisette besluit om de armspalken in te leveren zonder Sam. Het kost alleen maar meer moeite als ze haar ook nog moet
meenemen. Die Zaterdag is het zover, Kim mag blijven slapen. Ze heeft al een slaapzak klaar gelegd naast het bed van Sam.

Er wordt op de deur geklopt. ‘’Hallo Kim, heb je alle spullen bij je?’’ ‘’Ja hoor, waar is Sam?’’ ‘’Op haar kamer, bezig met een middag dutje.’’ Zachtjes klopt Kim op de deur, geen reactie. Ze opent de deur en ziet Sam achter het hekje van haar bed slapen. Voorzichtig schudt ze tegen haar schouder. Langzaam worst ze wakker.

Kim zet haar rugzak alvast op de grond. ‘’Wat zullen we doen?’’ vraagt Kim enthousiast. ‘’Laten we wat muziek luisteren.’’ Zegt Sam die nog steeds een beetje wakker moet worden. Kim pakt haar mobieltje uit haar tas en zoekt wat leuke muziek op. Met wat muziek op de achtergrond praten ze even met elkaar.

Opeens houdt Kim haar hand tegen de luier van Sam. Sam doet haar handen over die van Kim. Kim begint haar handen voor de grap op en neer te bewegen. Sam kreunt kort. ‘’Rustig aan hé?’’ zegt Kim lachend terwijl ze haar handen weghaalt. ‘’Je bent best wel nat, Zal ik je even verschonen?’’

Kim trekt latex handschoenen aan en pakt de benodigdheden. Ze maakt de luier open, gooit hem weg en begint Sam haar kruis schoon te vegen. Kim veegt meer grondig dan Lisette meestal doet. Terwijl Kim nog een doekje weggooit komt Lisette binnen. ‘’Hey dames. Kan ik Sam zo even spreken?’’ Sam knikt.

Nadat Sam een dikke luier zoals in het ziekenhuis aanheeft gaat ze naar haar moeder toe. ‘’Hey mam, wat is er?’’ Vraagt ze nieuwsgierig. ‘’Nou, mensen van jouw leeftijd hebben wat meer seksuele interesses. Dus omdat je vanavond met Kim slaapt wil ik dat je een kuisheidsgordel draagt.’’ Verbaasd kijkt Sam naar Lisette.

Ze neemt Sam mee naar de badkamer en doet daar de luier van Sam los. Vanuit een kastje haalt ze een kuisheidsgordel. Ze bevestigd de gordel om Sam d’r kruis en maakt de luier weer vast. Terug op de kamer van Sam besluiten de twee nog een keer naar het park te gaan. Lisette vindt het ook goed dus ze mogen het.

In het park begint Sam tegen Kim te praten. ‘’Kim kun je me helpen?’’ Afwachtend kijkt Kim naar Sam. ‘’Mijn moeder heeft me deze gordel omgedaan zodat wij twee geen seksuele dingen gaan doen. Kun je me helpen hem misschien af te krijgen?’’ Sam kijkt smekend naar Kim. Kim pakt een steen van de grond en begint erop te slaan.

Na het even geprobeerd te hebben merken ze dat het niet werkt. Ze gaan weer naar huis. Thuis wordt Sam uit haar doorweekte luier gehaald. ‘’Hoe komen die krasjes op je gordel Sam?’’ Vraagt Lisette. Sam is stil maar ze weet het antwoord. ‘’Heb je geprobeerd hem eraf te krijgen?’’

Teleurgesteld maakt Lisette de verschoning af. Die avond hebben Sam en Lara een film van Disney gekeken. Dit vinden ze allebei heel leuk. Ze hebben er ook frisdrank en snacks bij mogen eten. Na een leuke avond moeten ze allebei naar bed toe. ‘’Slaap lekker dames. Zorg er wel voor dat ik niks van jullie hoor, oké?’’

Beide zeggen ze ja in koor. ‘’Zeg Sam, vind je het eigenlijk wel goed dat je een luier draagt?’’ Een beetje verbaasd kijkt Sam naar Kim. ‘’Ja, soms vind ik het eigenlijk nog best wel leuk. Vind jij het goed dat jij een luier draagt dan?’’ Vraagt ze terug. ‘’Mij lijken die dikkere luiers van jou meer comfortabel. Maar deze zitten ook best lekker hoor.

Laat me jullie ideeën weten voor deel 15.
 

Watermeloen

Superlid
Deel 15​

De volgende ochtend worden ze allebei wakker gemaakt door Stefan. ‘’Hey zonnestraaltjes van me, wakker worden.’’ Na het ontbijt wordt Sam verschoond door Stefan. Kim daarentegen is nog droog. ‘’Tot volgende keer Kim." zegt Sam als ze Kim uitzwaait. Als ze terug naar binnen gaat zegt Lisette tegen haar: ‘’Misschien moeten we Lara nog eens uitnodigen.’’

‘’Of ik kan bij haar langsgaan. Lijkt me ook wel leuk.’’ Na drie weken is het eindelijk zover, Sam mag dan bij Lara
Langsgaan. Haar moeder geeft haar wel een luier tas mee met wat mogelijke benodigdheden. Bij Lara aangekomen komt Lara In haar roze romper naar buiten gerend en omhelst Sam.

‘’Ik ben zo blij om jou weer te zien.’’ zegt ze. Stefan draagt de tas naar binnen en zegt dat hij haar vanavond weer op komt halen. Lara sleurt Sam mee naar binnen en laat Sam haar kamer zien. De moeder van Lara neemt de tas alvast van Stefan aan en Stefan zegt nog iets tegen haar wat beide Lara en Sam niet kunnen horen.

‘’Je kamer is wel erg kinderachtig gedecoreerd zeg.’’ Zegt Sam. ‘’Dus?’’ krijgt ze als snelle reactie. Lara opent haar witte kleren kast en laat al haar rompers zien. ‘’Ik zie dat je ook veel verschillende luiers hebt.’’ Merkt Sam op. Verder praten ze door over hoe het op school gaat.

Na even gepraat te hebben komt de moeder van Lara de kamer binnen. ‘’Heeft er iemand een verschoning nodig?’’ Vraagt ze liefelijk. Sam zegt dat zij er wel aan toe is en rolt met haar mee naar de badkamer. ‘’Kun jij je even uitkleden? Dan kan ik je een romper aandoen.’’ Een beetje beschaamd doet Sam haar T-shirt uit.

Ze krijgt hulp bij het uitdoen van haar broek. In alleen haar luier en bh wordt ze op de grond gelegd. Haar luier wordt verschoond en daar na vraagt de moeder van Lara of ze even op haar buik wil liggen. Sam vindt het goed. De moeder van Lara haalt een paar spullen uit de tas van Sam. Een rubberen zakje houdt ze onder de kraan en laat ze vollopen met water.

Ondertussen maakt ze een slangetje aan de onderkant van de zak vast. Als de zak vol is hangt ze die aan het plafond. Ze doet ze achterkant van de luier van Sam opzij. ‘’Wat doe je allemaal.’’ Zegt Sam angstig. ‘’Omdat jij je hebt misdragen een tijdje terug, heeft je vader gevraagd of ik je een darmspoeling kon geven.’’

Voorzichtig duwt ze het uiteinde van het slangetje in de kont van Sam. Na een lange tijd wachten haalt ze eindelijk het slangetje er weer uit. maar in plaats van het slangetje wordt er nu een plug met een pompje in haar kont gedaan. Haar luier wordt weer goed op de plaats geschoven en ze pompt een paar keer in het pompje.

Sam vindt dit een beetje pijn doen. Ze draait naar haar rug en ziet dat de moeder van Lara een lichtroze romper met kinderachtige plaatjes erop uit de tas van Sam halen. ‘’Stefan zei dat je dit moest dragen.’’ Met de romper aan ziet Sam dat de romper niet heel haar luier verbergt, dus ze mag haar rok terug aandoen.

Terug op de kamer van Lara komt de moeder van Lara achter Sam aan ‘’Zullen we vanmiddag naar de dierentuin gaan?’’ vraagt ze enthousiast. Lara word hier wel vrolijk van. Sam knikt gewoon ja. Sam en Lara maken zich alvast klaar terwijl de moeder van Lara alvast wat luiers inpakt voor beide meisjes.

Sam wordt in de auto getild en haar rolstoel wordt achterin gezet. Ze wordt in een kinderzitje voor kinderen van haar leeftijd vastgezet. Lara wordt ook in zo’n kinderzitje vastgezet. Sam vindt dit zitje veel meer comfortabel dan de vorige waar ze in zat. De riempjes gaan over de schouders en door het kruis en komen bijeen op de buik.

Na even rijden krijgt Sam kramp in haar buik. ‘’Gaat het een beetje?’’ vraagt Lara bezorgd. ‘’Ja, ik heb thuis denk ik teveel gegeten.’’ Liegt Sam snel. Ze vraagt zich wel af of die plug er vandaag nog uit mag. Als ze bij de dierentuin aankomen pakt de moeder de rolstoel van Sam en tilt Sam erin. Als ze binnen zijn brengt ze Sam naar de baby verschoon plek.

Ze doet de rok van Sam omlaag en maakt de romper los. ze doet haar hand in de luier en haalt de plug die nu is leeggelopen uit Sam. Ze spoelt hem even af onder de kraan en doet hem in de luier tas die ze heeft meegenomen. Samen gaan ze weer uit de ruimte naar Lara die buiten op een muurtje aan het wachten is.

Samen gaan ze eerst naar de olifanten. Sam voelt langzaam de halfvaste poep uit haar komen. Ze steunt een beetje op haar rolstoel om plaats te maken voor alles. Als ze weer gaat zitten voelt ze het langzaam verspreiden over haar kont en kruis. Ze probeert gewoon te blijven kijken en niet te gaan huilen of zo.

Na even naar de olifanten te hebben gekeken gaan ze door naar de rest van de savanne dieren. Sam ziet dat Lara nodig moet plassen. Lara trekt eventjes heel kort aan de mouw van haar moeder. ‘’Mam, weet jij waar het toilet is?’’ Vraagt ze verlegen. Haar moeder kijkt haar even serieus aan. ‘’Waarom draag jij luiers?’’ Vraagt ze.

Lara begint nu op haar plaats te huppelen. ‘’Weet ik, Maar ik ben aan een verschoning toe.’’ ‘’Oh, maar in dat geval moeten we even naar zo’n verzorgingsruimte.’’ Snel pakt ze Sam en vertrekken ze naar een verzorgingsruimte. Onderweg vertelt ze dat Sam mee naar binnen moet want ze kan haar niet alleen laten.

Snel gaan ze naar binnen Lara trekt haar Luier los en gaat op het toilet zitten. ‘’Lara! Dat mag jij niet doen en dat weet je. Ik heb nog liever dat je lekt in plaats van dat.’’ Zegt de moeder terwijl ze haar een opengevouwen luier aangeeft. Deze drukt ze tegen haar kruis en ze begint met plassen. Daarna vouwt ze hem dicht en staat weer op.

‘’Mag ik ook verschoond worden?’’ Vraagt Sam hoopvol. ‘’Nee je luier kan nog veel meer hebben. Misschien later.’’ Ze gaan de ruimte weer uit en terug naar waar ze waren. Sam valt het nu pas binnen dat de hele wereld haar kinderachtige romper kan zien, dus Sam houdt haar armen een beetje ervoor. Als ze verder gaan naar de aquarium afdeling tikt Sam de moeder even aan.

‘’Zou ik misschien nu dan een verschoning mogen?’’ De moeder opent de tas en haalt daar een fopspeen uit. Die duwt ze in Sam d’r Mond. ‘’Als je hem eruit haalt krijg je een van die kinderachtige luiers over deze heen.’’ Zegt ze streng. Als ze alles zo’n beetje hebben gezien gaan ze naar een restaurant. ‘’Mam, mag deze plug eruit?’’ vraagt Lara kreunend.

‘’Ja, ik haal hem zo eruit. Sam wist helemaal niet dat Lara er ook een had gekregen. Na een snelle lunch. Gaan ze weer naar de verzorging toe. Lara heeft ook een opblaasbare plug in zich. De moeder haalt het eruit, doet de luier weer goed en wast de plug af. Sam kijkt naar Lara die zich over de afwasbak buigt.

Ze ziet de achterkant van haar luier dikker en een beetje bruiner worden. Als ze klaar is voelt ze meteen aan de achterkant van haar luier. Als ze weer terug zijn bij het restaurant besluiten ze dat het tijd is om naar huis te gaan. Terug in de auto voelt ook Lara alle poep over haar achterwerk en kruis verspreiden.

Laat me weer eens jullie ideeën weten voor deel 16
 

Watermeloen

Superlid
Deel 16​

Terug in de auto moeten ze weer in een kinderzitje zitten. Sam heeft nog steeds geen verschoning gekregen. In de dierentuin heeft ze nog een keer moeten poepen bij de uitgang. Na een lange rit naar huis toe gaan ze weer naar binnen met z’n allen. Na een kwartiertje met Lara te hebben gespeeld komt de moeder van Lara naar ze toe.

‘’Hey Sam, je moeder belde net of jij het oké vindt als je hier een nachtje blijft slapen.’’ Heel verrast kijkt Sam naar de moeder van Lara. ‘’Ja natuurlijk vind ik dat leuk, jij toch ook hé Lara?’’ Enthousiast knikt Lara ja. ‘’Zal ik je een plastic broekje geven voor je gaat lekken. Verbaasd kijkt Sam naar de moeder van Lara.

‘’Kun je me ook verschonen?’’ vraagt ze aardig. ‘’Ik verschoon je misschien vanavond. We hebben niet erg veel luiers op het moment, maar ik ga meer bestellen.’’ Sam zucht en gaat terug naar het spelen. Even later komt de moeder weer met een roze plastic broekje voor Sam. Ze helpt Sam met het aandoen van het broekje.

Het broekje heeft erg strakke elastieken gaten voor de benen en buik. Na nog een tijdje gespeeld te hebben kondigt de moeder van Lara aan dat ze zo gaan uit eten bij de Burger King. Ze neemt Sam mee naar de badkamer en doet haar romper los. Sam gaat voorzichtig op de grond liggen. Ze doet een latex handschoen aan en doet het kruis van de luier van Sam opzij.

Ze pakt weer een zwarte plug en doet die in Sam. ‘’Ik denk dat het niet erg goed is als je nog veel meer poept. Ook pakt ze een luier uit een lade. ‘’Ik kan je een luier over deze aandoen maar ik kan je niet verschonen, anders wordt Lara jaloers.’’ Sam weet niet echt wat ze moet zeggen. ‘’Maar die is zo kinderachtig en zo roze.’’

‘’Het is deze erover heen of straks gaan lekken in het restaurant.’’ Sam reageert een beetje onzeker. ‘’Ja doe maar in dat geval.’’ Na het openscheuren van de oude luier doet ze de nieuwe erover heen vastmaken. Ze maakt de romper weer vast en tilt Sam terug in haar stoel. ‘’Je mag me Meike noemen trouwens.’’

Samen gaan ze terug naar de woonkamer waar Lara nog steeds aan het spelen is. ‘’Laten we vertrekken.’’ Snel gaan ze weer naar de auto toe. Terwijl Lara en Sam wachten bij de auto moet Meike nog wat pakken. Als ze terug komt kunnen ze vertrekken. Sam en Lara worden weer in de kinderzitjes vastgemaakt.

Dit keer voelt het riempje dat door het kruis gaat strakker bij Sam. Dat is natuurlijk omdat ze nu twee luiers draagt. Na een rit waarin Sam nog een keer moest plassen komen ze aan bij de Burger King. Ze gaan de drive thru en bestellen hun eten. ‘’Dit smaakt wel echt lekker!’’ Zegt Sam vrolijk na haar eerste bijt in haar hamburger.

Na lekker gegeten te hebben Sam en Lara veel geknoeid op hun kleren. Snel gaan ze weer naar huis toe. ‘’Dames, wat willen jullie vanavond nog allemaal doen?’’ Vraagt Meike alsof ze het antwoord al weet. ‘’Film kijken!’’ Roept Lara opgewonden. Meike lacht kort als reactie. ‘’Welke film wil je dan zien?’’ Vraagt ze daarna.

Over deze vraag moet Lara even denken. Maar uiteindelijk zegt ze opgewonden ‘’Frozen!’’ Meike pakt de dvd van Frozen en doet die in de speler. Voordat ze op spelen drukt gaat ze eerst met Lara naar de badkamer. Tegen Sam wordt gezegd dat ze moet blijven zitten. ‘’Ok Lara, pak jij even een luier voor me? Dan pak ik je romper alvast.’’

Lara doet een Lade open en pakt er twee roze luiers uit. Meike komt terug en ziet dat Lara zich al heeft uitgekleed op haar luier na. ‘’Weet je zeker dat je twee luiers om wilt vanavond?’’ Vrolijk knikt Lara ja. Meike verschoont Lara in haar twee roze luiers en pakt dan de romper van Lara. Lara trekt de romper met plezier aan.

Op de romper staat een kinderachtige afbeelding van Frozen. Maar dat maakt haar niks uit. ‘’Sam moet ik jou nog verschonen of kun je nog wel even vooruit met je luier?’’ vraagt Meike. ‘’Ik denk dat m’n luiers nog wel wat kunnen hebben.’’ Antwoord Sam. Meike knikt. Gezellig gaan ze met z’n drieën film kijken.

Na de film kondigt Meike aan dat het bedtijd is. De luier van Sam is nu wel tamelijk gevuld. ‘’Meike, wil je me nu wel verschonen?’’ Meike kijkt naar Sam. ‘’Eigenlijk moet je nu naar bed, maar omdat ik niet wil dat je gaat lekken vannacht verschoon ik je wel.’’ Ze pakt iets uit de kamer van Lara en neemt Sam mee naar de badkamer.

‘’IK verschoon je nu wel maar morgenvroeg kan ik je dan niet verschonen.’’ Sam vindt het goed en Meike helpt haar met het liggen. Eerst opent ze de eerste luier en rolt die op. Dan opent ze de tweede luier en begint Sam schoon te vegen. Alles gooit ze in de prullenbak. Ze pakt de romper die ze net uit de kamer van Lara heeft gehaald.

Meike pakt weer een roze luier van de stapel en doet er een booster in. Ze doet Sam de luier aan en pakt daarna de romper van Lara d’r kamer. ‘’Heb je ook een gewone romper of pyjama die niet zwart is?’’ ‘’Sorry dit is alles wat nog schoon is van Lara.’’ Krijgt Sam als antwoord. Meike doet Sam de romper aan en pakt een slotje uit de lade.

Er zitten twee kleine lusjes aan het kruis van de romper. Ze doet het slotje door de lusjes en maakt het dicht. ‘’Waarom doe je dat?’’ Vraagt Sam verbaasd. ‘’Je vader zei dat je geen rare dingen met Lara moet doen dus dit is gewoon uit voorzorg.’’ Sam vindt het niet nodig maar doet er niks tegen.

Op de kamer van Lara ligt Lara al in haar bed met net zoals Sam een hek eraan. Sam moet erbij liggen. Het is een vrij breed bed dus dat kan wel. Lara maakt al ruimte voor Sam op haar bed. Meike tilt Sam van haar stoel naar het bed. ‘’Slaap zacht, maar laat ik niet meer te veel horen van jullie.’’ De twee meisjes knikken.

‘’Ik mis je wel bij ons op school.’’ Zegt Lara na even wachten. ‘’Ik zou ook nog wel eens terug willen. Maar ik weet niet of mijn moeder dat goed vindt.’’ Lara legt een hand op de heup van Sam. ‘’Vraag het haar gewoon. We hebben nu ook meer soorten studie mogelijkheden, dus er is meer kans dat je kunt komen.’’

De deur gaat open en Meike komt binnen. ‘’Jullie zouden stil zijn. Ik denk dat ik daar iets aan moet doen.’’ Ze opent een kastje en haalt daar twee fopspenen uit en twee roze leren riempjes met een gat in het midden. Eerst doet ze Lara een speen in en doet daarover het riempje. Dan doet ze dat bij Lara.

De volgende ochtend worden ze langzaam een beetje wakker. Aan de ene kant van het bed is de muur en aan de andere kant het afgesloten hekje. Ze kunnen allebei niet roepen naar Meike omdat de speen nog steeds aan hun vastgebonden is. Na even wachten komt Meike eindelijk de kamer binnen.

‘’Goedemorgen, hoe hebben jullie geslapen?’’ Meike loopt naar ze toe en doet het hekje omlaag. Sam heeft die avond haar luier helemaal gebruikt. Lara heeft daarentegen haar luier niet helemaal gebruikt. Lara staat als eerste op uit bed. Meike maakt het riempje los en haalt de speen uit de mond van Lara Dan tilt ze Sam eruit en zet haar in haar rolstoel.

Ze zet haar in haar rolstoel en kleedt heer snel aan want haar moeder komt haar over een uur ophalen. Als Sam is aangekleed eet ze snel een boterham als ontbijt. ‘’Weet je Lara, je hebt me overtuigd. Ik vraag m’n moeder wel of ik kan.’’ Lara kijkt blij naar Sam. ‘’Regel het snel, want ik mis je verschrikkelijk.’’

Laat mij jullie ideeën weten voor de nieuwe studie mogelijkheden
 

Luiertje 22

Beginneling
Miss een vriendje voor haar die juist geen luiers draagt en die dat eerst niet weet en dat zei luiers draagt en die haar wel niet als baby behandeld want datgebeurt al de hele tijd en dat hij miss ook voor haar speciaal luiers gaat dragen
 

VolleLuier:)

Nieuw lid
Hoi Watermeloen,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb niet echt een favoriete deel. Ik het vooral leuk als ze een luier lang aan moeten houden en als je dan ook op details ingaat.
Maar het is helemaal jouw verhaal. Ik hoop dat je er iets mee kan.

Groetjes VolleLuier:)
 

Sam2002222

Nieuw lid
Misschien nog iets van een straf dat ze een butplug/dildo in moet. En om het af te maken met alleen een luier en t shirt en speen in. In een buggy/wandwagen zetten.
 

Watermeloen

Superlid
Waar is Luier school deel 17?

Hallo iedereen, het is best wel jammer dat ik dit moet zeggen. Een paar dagen terug was ik de laatste hand aan het leggen aan deel 17.

Toen ik de dag erna terug kwam om te kijken of ik er nog iets aan moest veranderen bleek dat alles van Luier school weg was. Ik kan alles vanaf deel 1 t/m deel 16 kopieëren van deze site. Maar deel 17 helaas niet.

Ik zal m'n best doen om deel 17 opnieuw te typen.
 

beddenplasser

volwassen peuter
In welk programma schrijf je het verhaal ? In Word bvb heb je normaal gezien een recovery-mogelijkheid.

Mvg,
beddenplasser
 

Watermeloen

Superlid
Reactie

ik schreef mijn verhaal met word tot aan deel 14, vanaf daar veranderde ik van apparaat en moest ik open office gebruiken.
 

Watermeloen

Superlid
Waarschuwing

Waarschuwing: Het komende deel van luier school zal wat meer duistere onderwerpen behandelen dan normaal. Als Dit je teveel wordt laat me dat dan alsjeblieft weten.

- watermeloen
 

Watermeloen

Superlid
Reactie

Ik ga even door een moeilijke periode. Maar het volgende deel zal komen. Maar waarschijnlijk pas rond eind mei / begin juni
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Goed om te horen dat er nog een vervolg komt.
Maar goed dat je ook aangeeft dat het de afgelopen tijd.
Teveel was.
Hoewel het schrijven je misschien ook afleiding kan geven.
Wij wachten in ieder geval in spanning af.http://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif
 

Watermeloen

Superlid
Deel 17​

Sam heeft met haar moeder gepraat over teruggaan naar haar oude school. Als ze eindelijk terug op school is, is ze een beetje nerveus. Ze is hier al zeker een half jaar niet meer geweest. Onderweg naar de school arts komt ze langs zowel bekende als nieuwe leerlingen. Ze ziet Lara wel nergens.

''He Sam, weer terug zie ik?'' zegt de jonge verpleegster vriendelijk terwijl ze de deur voor Sam openhoudt. Ze begeleidt Sam naar de verschoningstafel en tilt haar erop. Sam gaat rechtop zitten en trekt haar jas uit. ''Er zijn wel wat dingen veranderd sinds je weg bent. Er gaan vooral dingen veranderen voor je omdat je nu een andere manier van studeren volgt.''

Sam gaat liggen terwijl de verpleegster haar joggingbroek uitdoet. ''Een van de veranderingen hier op school is dat er nieuwe luiers zijn die iets dikker zijn maar ook meer vast kunnen houden.'' Legt de verpleegster uit terwijl ze een pastel roze luier vanonder de tafel uithaalt. Een beetje verrast kijkt Sam toe.

De verpleegster gaat verder met het uitleggen van de veranderingen. ''Straffen zijn ook zwaarder geworden omdat ondanks de straffen nog steeds te vaak gebeurde dat leerlingen ongehoorzaam zijn. Ik zal je zo wel even naar je klas brengen.'' Sam krijgt opeens het gevoel van een volle blaas. Gelukkig trekt de verpleegster net de luier over haar kruis.

Sam d'r blaas laat het meteen gaan. De verpleegster giechelt een beetje als ze de luier iets donkerder ziet worden. ''Geen zorgen hoor, die luier kan nog veel meer hebben.'' De verpleegster doet de rest van Sam haar kleren uit en bergt deze op. Sam draagt nu niks behalve de luier die ze aanheeft.

De verpleegster pakt een stapeltje kleren uit een kastje. De kleding is ook een beetje veranderd. In plaats van een blauw wit gestreept shirt met een rokje krijgt ze er nu ook een lichtgroen hesje bij. ''ik zal je nu niet in deze kleren aankleden omdat je klas zo zwemles krijgt. De verpleegster pakt ook nog een plastic broekje en een roze zwempak erbij, dat is ook nieuw dus.

Eerst doet ze Sam het broekje aan en dan het zwempak erover. Ze geeft Sam ook een handdoek. ''Kun je onderweg omdoen voor een beetje privacy.'' Samen verlaten ze het medische kantoortje. Na een tijdje dwalen door het gebouw komen ze eindelijk aan bij het Zwembad. ''Ik zal straks ook hier zijn om je weer om te kleden. Kom dan naar de familie kleedkamer.

Sam rijdt zelf door de gangetjes van de kleedkamers naar het zwembad zelf toe als ze daar aankomt moet ze van de badmeester op de kant gaan zitten. Lara zit toevallig ook in deze groep. Als ze Sam zit zitten wordt ze heel opgewonden en zwemt ze heel snel naar haar toe. Heel blij begint ze met praten.

''Sam! Je bent nog hier gekomen. Na zo'n drie weken. Je wilt niet weten hoe erg je mij in afwachting hebt gelaten.'' Lara wordt teruggeroepen naar de groep. Sam geeft nog een klein glimlachje aan Lara voor ze teruggaat. Sam kijkt vrolijk toe naar de rest van de les.

Na de zwemles gaan de meiden weer terug om om te kleden. Lara blijft achter om Sam terug te helpen. Eenmaal terug in de kleedkamer zit de jonge verpleegster op Sam te wachten. ''Klaar zie ik?'' zegt ze terwijl ze Sam uit de stoel tilt. Rustig legt ze haar neer op de handdoek. Ze begint de benen af te drogen.

Ze helpt Sam met het strakke zwempak uittrekken. Sam vindt dit een beetje ongemakkelijk omdat ze nu naakt is bij de verpleegster en ook nog wordt aangeraakt door haar. Daarna wordt ze weer aangekleed in haar schoolkleren. Gelukkig is het snel weer voorbij en mag ze naar de aula voor de pauze.



Lara komt meteen bij Sam zitten. ''He, het is zo fijn om jou weer te zien. Hoe vind je het hier?'' Vraagt ze enthousiast. ''Het is wel anders maar wel leuk om weer terug te zijn.'' Als Sam haar boterham op heeft voelt ze langzaam nog wat meer poep in haar luier komen. Haar luier was al best vol na het zwemmen.

Als Lara ook klaar is met eten gaan ze samen naar een verpleegster om hun luier te verschonen.
Sam wordt door een verpleegster op een verschoningstafel getild en Lara gaat op een tafel naast haar liggen. Er is nog geen verpleegster voor Lara dus ze maakt haar rok zelf alvast los. Sam wordt ook al snel geholpen.

De bekende geur van gebruikte luiers komt bij Sam aan. Ze glimlacht en doet haar ogen dicht. Ze is blij met waar ze is. Maar na drie weken merkt ze dat de druk wel hoog ligt qua lessen. Ze moet veel huiswerk maken, haar agenda goed bijhouden en de klas lijkt ook drukker. Ze heeft niet echt gevoel dat ze dit kan volhouden. Ze wordt er zelfs een beetje depressief van.

Maar school gaat gewoon door, Sam moet zich maar aanpassen. Ze gaat met Lara naar de schooltuin in de pauze. Samen zoeken ze een bankje om bij te lunchen. ''Welke les hebben we zo?'' vraagt Lara. ''Gym geloof ik.'' Beantwoord Sam. Na lekker geluncht te hebben nemen ze nog een kleine wandeling.

Als ze langs een stuik lopen krassen er takjes in het been van Lara. ''Au!'' Schreeuwt ze. ''Snel naar de school arts.'' zegt Sam als ze een beetje bloed omlaag ziet lopen. Met Lara zie een beetje op Sam steunt gaan ze snel naar binnen. ''Help, Lara's been bloedt!'' zegt Sam tegen de school arts die toevallig rondloopt.

Ze neemt Lara mee naar haar kantoortje en laat Sam alleen. Na even wachten komt de mentor van Sam naar haar toe. ''Sam, wil je even met me meekomen?'' verbaasd gaat Sam met haar mentor mee naar zijn lokaal. ''Sam, ga maar bij de tafel zitten.'' Zegt de Mentor vriendelijk terwijl hij de deur voor Sam openhoudt.

Sam rolt voor de tafel en wacht tot haar mentor gaat zitten. ''Hé Sam, hoe voel je je?'' Sam knikt een beetje onzeker. ''Ik hoorde dat je veel stress hebt gekregen van weer terugkomen op school. Is dat zo?'' ''Ja'' zegt Sam zachtjes. ''We moeten hier natuurlijk wel een oplossing voor vinden voor het uit de hand loopt.''

''Maar hoe dan?'' Vraagt Sam. ''Ik heb wel wat opties, maar jij moet wel kiezen welke. Optie 1 is dat je gewoon zo doorgaat en hopen dat het bijtrekt. Ik ben daar geen supporter van. Optie 2 is dat je naar een inrichting gaat waar je van alle stress weg bent en er testen kunnen worden gedaan. Ten slotte optie 3, we gaan hier proberen het rooster aan te passen zodat jij je er goed bij voelt. Dit kan wel een tijdje duren om uit te puzzelen.

''Bij optie 2 kan ik dan wel contact blijven houden met de school?'' Vraagt Sam een beetje bang. ''Dat weet ik nog niet omdat ik nog geen contact heb opgenomen met die inrichting. School gaat waarschijnlijk wel gewoon door.'' ''Sorry hoor maar ik kan hier niet nu al een keuze over maken. Geef me even de tijd om hier over na te denken.''

De mentor knikt vriendelijk ja, staat op en doet de deur voor Sam open. Een beetje overvallen gaat Sam naar de verschoningstafels toe. Het is zoals gewoonlijk in de pauze druk daar. Na even wachten komt er een verpleegster naar haar toe om haar te verschonen. In een schone luier gaat ze weer terug naar Lara in de aula

Die avond ligt Sam met haar hoofd vol zorgen in haar bed. Wat moet ze nu doen? Ze heeft het gevoel dat elke stap die ze nu gaat nemen het alleen maar erger maakt. Na ze klaar is met nog eens in haar luier poepen probeert ze te gaan slapen. Ze droomt die avond over dat ze weer terug thuis is.

Hij is er dan eindelijk. Hopelijk vinden jullie het een beetje leuk.
Ik laat deze keer de keuze van het open einde aan jullie.
 

Watermeloen

Superlid
Mensen

Hey mensen,

Zoals je op het einde van het vorige hoofdstuk kunt lezen, zou ik het leuk vinden als deze keer jullie het volgende hoofdstuk bepalen door simpelweg te kiezen uit de keuzes die Sam kreeg.

Alvast bedankt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Watermeloen Luier school 2 L 23
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Similar threads


















































Bovenaan