Luier school

Watermeloen

Superlid
Deel 18​

Na die avond heeft Sam haar keuze kunnen maken, ze heeft wel even genoeg gehad van school. Maar nu moet ze wachten tot de verpleegster haar uit bed haalt. Als ze weer in haar stoel zit gaat ze eerst even verschonen voor ze iets anders doet. Haar luier is die ochtend wel minder vol als gewoonlijk. Als ze klaar is gaat ze naar het kantoor van de Mentor. Zachtjes klopt ze op de deur.

De deur wordt opengemaakt, ''Sam, kom binnen. Ik had jou niet zo vroeg verwacht.'' ''Ik heb mijn besluit kunnen maken meneer. Ik ga denk ik het liefst naar die inrichting.'' Na een korte stilte begint de mentor weer. ''Dan is dat besloten, We kunnen morgen al vertrekken als je wilt.'' Sam knikt stilletjes. Ze voelt zich opeens zo buiten controle.

Ze gaat we terug naar haar kamer om samen met Lara naar de eerste les te vertrekken. In de pauze gaat Sam met Lara naar buiten, dit doen ze wel vaker. ''Lara, ik moet je wat vertellen.'' zegt Sam aarzelend. ''Ja Sam?'' Reageert Lara. ''Morgen, morgen ga ik weer weg naar een inrichting om even weg te komen van alle stress.'' Lara stopt met lopen en draait zich naar Sam.

''Wat? Voor hoelang?'' ''Weet ik niet.'' zegt Sam een beetje droevig. Ze kijken elkaar even aan en geven dan een snelle knuffel. ''weet je überhaupt waar het is?'' Sam schudt haar hoofd nee. Lara zucht en samen met Sam gaat ze weer terug naar binnen. Ze besluit dat nadat ze haar lunch opheeft gaat verschonen. Ze gaat de verpleegsters hier vreemd genoeg ook missen.

Die avond neemt ze nog een laatste bad, natuurlijk met de hulp en toezicht van een verpleegster. Terwijl ze zich in het water laat zakken, probeert ze te genieten van haar laatste avond hier voor voorlopig. De verpleegster vertelt ze het hele verhaal. ''Ga je mij ook een beetje missen?'' Vraagt Sam liefjes. ''Natuurlijk ga ik je missen!'' Zegt de verpleegster lachend. ''Hoe kan ik iemand als jou nou niet missen?''

Sam slaapt gelukkig wel een beetje goed die avond. Een verpleegster maakt haar iets eerder wakker dan de rest. ''kom ik verschoon je alvast.'' fluistert ze zacht. Ze neemt Sam mee naar de verschoontafels. Ze verschoont Sam d'r doorweekte nacht luier. Ze doet Sam een verse luier om en brengt haar naar de kamer van Sam haar mentor.

''Hey Sam, ben je er al een beetje klaar voor?'' vraagt hij. Droevig schudt Sam haar hoofd nee. De mentor knikt zijn hoofd lichtjes. ''Kom, ik pak alvast wat spullen.'' er staat buiten een busje voor haar klaar. De mentor Komt naar buiten met een lichtpaarse luiertas. Hij rolt Sam het busje in en zet haar rolstoel stevig vast.

Het is lange rit naar de inrichting. Sam verveelt zich erg tijdens de rit. Bomen gaan voorbij en Sam valt in half in slaap. Ze moeten ergens in midden Limburg zijn het is hier wel mooier als waar ze vandaan komen. Ze vertrokken om 8 uur en het is inmiddels alweer 12 uur. De mentor maakt Sam weer los als ze aankomen. ''hier zijn we dan.''

Het is een wit gebouw met twee etages. Een koude rilling gaat over Sam d'r rug. Zachtjes rijdt ze naar de ingang. Voor de ingang staat de naam ''Meliorem.'' Zegt Sam zachtjes tegen zichzelf. Haar mentor loopt voor haar uit naar binnen. Hij zegt aan de balie dat Sam er is. Ze gaan door het gebouw heen en achter gaan ze er weer uit om verder te gaan naar een ander gebouw.

''dit is de kinderafdeling.'' Legt de vrouw van de balie uit. Als ze weer binnen zijn wijst de vrouw ze de weg en loopt zelf weer terug. De Mentor loopt met Sam mee een van de 5 afdelingen op en gaat het kantoortje binnen. ''Hoi, jij moet Sam zijn zegt de begeleidster in het kantoortje opgewekt.

''Hier zijn alvast wat spullen voor Sam, morgenvroeg kom ik met wat meer.'' zegt de Mentor terwijl hij de tas afgeeft. ''Zorg goed voor haar oké? De mentor zwaait nog eens liefjes naar Sam voor hij door de deur weer naar buiten gaat. Het is ondertussen alweer 1 uur 's middags. ''Kom dan laat ik je je kamer zien Sam.''
Op haar deur staat een grote 7 geprint, zij ligt dus op kamer 7. ''Je kunt zelf wel even je tas uitpakken hé?''

Zegt ze terwijl ze de tas op het bed zet. Alles wat er op de kamer staat is een bed, een kleerkast, een tafeltje en een wasbak. Er is een raam in de kamer wat uitkijkt op het pad wat langs de kamer van Sam loopt, achter dat pad staat een geweven gaas hekwerk met prikkeldraad erboven.

Als de begeleidster terugkomt vraagt ze of Sam even kan komen voor een gesprekje. Samen gaan ze weer naar het kantoortje. ''Opnieuw, hoi Sam. Ik ben Maud, een van de begeleiders hier. Op het moment is er een halfuurtje een time-out, dan ga je naar je kamer voor een halfuurtje.'' ''kun je me zo even verschonen?'' Vraagt Sam. ''Mij luier is best wel vol.''

''Voor deze keer, maar normaal moet dat pas na de time-out'' Ze neemt Sam mee naar haar kamer en opent de tas om er een luier uit te halen en een verschoningsmatje. Ze legt eerst het matje op bed en tilt Sam erop. Ze pakt de luier erbij. ''nee, niet die.'' Zegt Sam. ''Die is voor 's avonds.'' Maud zucht en pakt een andere luier. Er zitten maar drie luiers in de tas. Twee normale en de nachtluier.

Na een moeizame verschoning gooit Maud de vieze luier in de prullenbak op Sam d'r kamer. ''ik zie je weer na de time-out.'' Sam zit intussen weer terug in haar rolstoel. Maar toch klautert ze terug op bed. ''Hoe ben ik hier terecht gekomen?'' vraagt Sam zich af. Verveeld pakt ze een van de boeken van Meliorem van een boekenplank.

Na een 10 minuten lezen voelt Sam haar luier weer warm worden. Haar luier is dus weer nat. ze negeert het en gaat door met lezen. Het boek gaat over een man die een nieuwe wereld ontdekt. Vrij saai vindt Sam. Haar bed staat naast een wasbak op haar kamertje. Sam heeft best wel wat dorst gekregen dus ze pakt een bekertje en drinkt wat.

De vieze luier in haar prullenbak begint best wel te stinken na even, op school hebben ze geparfumeerde zakken dus daar is het niet zo erg. Na nog even wachten wordt er op haar deur geklopt. ''Hey Sam, het halfuurtje is over. We gaan nu plannen, dus kom je even naar de woonkamer?'' Sam wipt met een beetje tegenzin in haar rolstoel.

Ze is de eerste die de kamer binnenkomt. Ze rolt naar de tafel en kijkt wat rond. De rest komt nu ook binnen, 4 mensen. Een jongen en drie meiden. Allemaal gaan ze zitten. Ze kijken een beetje vreemd naar Sam. Sam kijkt gewoon onverschillig naar de tafel, hopende dat vandaag zo snel mogelijk voorbij gaat. ''Zoals jullie zien is er een nieuw iemand bij vandaag, dus willen jullie je even voorstellen?''

Ze gaan het rijtje af. De jongen begint ''Ik ben Zack.'', dan een van de meisjes. ''Mijn naam is Britt.'' ''Ik ben Jill.'' zegt een ander meisje. De derde zwijgt, maar niemand zegt er iets van. De planning verloopt vrij soepel sinds de begeleiders de keuzes voor Sam maken. Tijdens het plannen moest Sam nog eens plassen, maar niet veel.

Iedereen heeft elke week een taakje. Voor Sam is dat deze week tafel dekken, dus na het plannen moet Sam de tafel dekken voor het avondeten. Dit gaat traag sind sam steeds maar een of twee dingen op haar schoot kan meenemen. Uiteindelijk lukt het haar wel. Als ze klaar is het avond eten gearriveerd. Het is spaghetti, maar Sam vind het vies omdat het erg naar fabriek smaakt.

Na het avondeten heeft Sam een halfuurtje tot de volgende time-out. Ze besluit op haar kamer te zitten gedurende die tijd, dan zal ze een uur daar doorbrengen. Sam staart voor een lange tijd uit het raam.
Na het halfuur klopt Maud op haar deur. ''Hey, nu is er weer een time-out. Ik doe de deur dicht oke?'' Sam kijkt haar gemeen aan en draait zich weer om.

In het halfuurtje time-out brengt Sam haar tijd hetzelfde als net door. Dan wordt er weer op haar deur geklopt. ''Het halfuurtje is over, moet ik je verschonen?'' vraagt Maud liefjes. ''Graag.'' zegt Sam. Haar luier is erg vol nu, dus dat is wel nodig. Sam gaat op bed liggen en Maud doet een matje onder Sam. Ze doet haar luier open. Ze begint schoon te vegen. Na wat vieze gezichten van Maud heeft Sam haar verse luier aan.

Nu staat voor Sam een gesprek ingepland met Maud. Stilletjes rolt ze het kantoortje binnen. ''Sam, neem plaats. Ik wou in dit gesprek een beetje aan jou uitleggen wat we allemaal met jou van plan zijn.'' Sam interesseert het niet veel. ''We hebben je een psycholoog toegeschreven, zodat je geestelijke gezondheid niet op hol slaat.'' zegt Maud een beetje grappig.

''Wij zullen je natuurlijk ook wel in de gaten houden. In het weekend ben je iets meer vrij als de rest van de week.'' Na een vermoeiend gesprek heeft Sam nog een uurtje tot ze in bad gaat. Na een kwartiertje vraagt Sam al om een verschoning. Maud zucht en gaat met Sam naar haar kamer.

Sam is al een beetje moe. Maud pakt de nachtluier en doet hem bij Sam om. Na driekwartier Kan Sam eindelijk in bad. Maud kleedt Sam uit, wat Sam enorm oncomfortabel vindt. Dan doet ze haar luier uit. Nu zit Sam compleet naakt voor Maud. Maud tilt Sam in de badkuip.

''Dat je plas in het Badwater komt is niet een enorm probleem, maar je poep hou ik er liever uit. Ze loopt even de badkamer uit en komt terug met een kontplug. Sam vindt het vervelend dat die in moet. Maud rolt Sam naar haar zij en duwt de plug erin. ''Zo, dan zet ik heb water aan, geef maar een gil als het uit moet.''
En Maud loopt de badkamer af naar het kantoortje, dat ligt ertegenover.

Als het bad redelijk gevuld is komt Maud terug na Sam haar roept. ''Ik sluit de badkamer zo af zodat niemand erop kan. Zeg het maar als je klaar bent.'' En Maud gaat weer. Na een geklik van de deur is Sam eindelijk alleen in de badkamer. Na een 20 minuten te hebben gebadderd roept ze om eruit te gaan.

Maud komt binnen en haalt het water uit het bad. ''Oei Sam, ik zie wel dat al je luiers op zijn.'' Sam geeft een diepe zucht. In die nachtluier had ze al twee keer gepoept, die gaat ze niet weer dragen. ''Volgens mij is er een jongen op de afdeling hiernaast die ook 's nachts luiers draagt. Ik zal hem eens vragen.'' Sam zucht en draait zich een beetje in het lege bad.

Na een paar minuutjes komt Maud terug met twee luiers die duidelijk te klein zijn voor Sam. Maud haalt eerst de plug een beetje ruw uit Sam en dan doet ze Sam de eerste luier aan. Maakt het kruis van die luier kapot en doet de tweede aan. De luiers zitten erg krap, maar blijven zitten.

''Ik denk dat het beter is als ik hier lig vanavond, want deze luiers gaan sowieso lekken.'' Zegt Sam. Maud knikt en zegt ''Goed idee, slaap lekker alvast.'' ze laat alle spullen op de badkamer liggen en doet de deur weer dicht en op slot. Sam denkt dat de luier die avond waarschijnlijk ook poep gaat lekken dus ze pakt de plug die nog op de rand ligt en met tegenzin duwt de die weer in zichzelf.

Daar is ie dan eindelijk!
Als jullie tot nu toe vragen hebben over het verhaal, vraag maar raak.
 

Watermeloen

Superlid
Deel 19​
Sam heeft voor ze in slaap viel nog haar bh kunnen pakken van het tafeltje naast het bad. De rest van haar kleren hangen aan een haakje. Daar komt ze niet aan. Moeizaam valt ze in slaap. Ze laat de stop van het bad per ongeluk dicht. De volgende ochtend wordt ze wakker in de badkuip. Haar maag doet zeer, normaal poept ze veel 's avonds.

Ze ligt in een laag laagje van haar eigen plas. Haar luiers zijn doorweekt. Ze weet dat Maud vandaag niet werkt dus ze roept maar niet om iemand en wacht tot de begeleider komt. Gelukkig is dat al snel. ''Hey, jij moet Sam zijn.'' Zegt de nieuwe begeleider. Ze komt binnen en maakt snel de stop los. ''Je mentor is al onderweg met verse luiers.'' Zegt ze opgewekt.

''Ik laat je luiers maar even aan voor nu, hij zal er over zo'n 10 minuutjes zijn.'' Sam legt haar hand op haar dubbele luiers en kreunt van ergernis. ''Ik ben Samantha, lijkt een beetje op jouw naam toch?'' Zegt de begeleidster om een gesprek te starten. Sam negeert haar. ''Ik laat het bad nog eens vollopen, lijkt me wel lekker na zo'n nacht in je eigen urine.''



Sam knikt lichtjes. Voor Samantha het bad vol doet maakt ze eerst de luiers van Sam los. ''Ah, je hebt je plug al in, dat is handig.'' ze legt de luiers naast het bad en zet de kraan aan. Sam baddert lekker voor zo'n 25 minuten. Ze hoort haar mentor niet eens binnen komen. Ze vraagt zich wel af wat haar mentor allemaal meeneemt.

Samantha komt de badkamer weer binnen. ''Je hebt weer nieuwe luiers, dus zal ik je er maar weer eens uithalen?'' Sam knikt ja. Samantha maakt de stop open en reikt voorzichtig onder Sam om haar op te tillen.
''Hij heeft ook war kleren voor je meegenomen. Sommige van thuis en wat van school.'' Er light een laken op de grond waar Sam op wordt gelegd.

Ze begint Sam af te drogen. Sam vindt dit opnieuw ongemakkelijk. Samantha loopt de badkamer weer uit en komt terug met een groot pak luiers. Wel jammer dat ze nog steeds die kinderachtige pastel blauwe luiers aan moet vind Sam. Samantha haalt rustig de plug uit Sam. Sam ruikt de bekende geur van verse luiers.

Sam wordt verder aangekleed door Samantha. Dat vindt ze vreemd genoeg niet zo ongemakkelijk. Al snel zit ze weer in haar stoel. Tijd voor ontbijt dat smaakt gelukkig wel iets beter. Iedereen gaat naar de school in de buurt. Sam niet, die moet binnen blijven. ''We hebben al de spullen van je op je kamer gelegd.'' Dus Sam gaat daar heen.

Op haar bed staat een doos, drie pakken luiers en nog drie pakken boosters. Sam zet eerst de pakken luiers en boosters op de grond. Dan maakt ze de doos open. Daar zitten haar kleren in en een ijzeren kistje met daarop een kaartje. ''Niet voor jou Sam'' staat er op het kaartje. Sam negeert het en gaat haar kleren inpakken.

Tussen haar kleren zit ook een roze latex romper. Samantha staat ondertussen bij Sam d'r deur. ''Die is voor 's avonds, mocht je luier lekken dan is je pyjama makkelijk schoon te krijgen.'' De randjes bij de armen, benen en nek is wit getrimd. De dag verloopt traag. Sam zet zich nog steeds af tegen de begeleidsters. Bij bedtijd probeert Sam de romper aan.

Samantha helpt haar daarmee. Maar eerst moet Sam verschoond worden. ''Je mentor zei dat je 's nachts veel plast, dus gaf hij deze boosters mee. Een per avond.'' Sam haar volle luier wordt onder haar uitgehaald en de nachtluier wordt onder haar gelegd, dan wordt er een booster in geduwd. Als ze klaar is met verschonen wordt de romper erbij gehaald.

Samantha doet de benen voor Sam erin. Al krakend wordt de romper haar aangedaan. Als de romper helemaal aan is vraagt Samantha Sam om op haar buik te draaien, daar helpt ze ook een beetje mee. Ze ritst de romper dicht en boven hangt ze er een klein slotje aan. ''Moest van de Mentor, hij zei dat je soms een beetje lak hebt aan de regels.''

Samantha wenst Sam nog een goede nacht en doet de deur dicht. Sam kan opnieuw slecht slapen die avond. Na zo'n twee uur begint ze eens aan haar romper te voelen. Voelt best gek vindt ze. Het is wel een speciale romper, er zit bij de beensluitingen een elastisch bandje zoals bij een plastic luierbroekje.

Als ze de volgende ochtend wakker wordt moet ze weer wachten tot een van de begeleiders haar komt helpen. Uiteindelijk komt er een, het is Maud weer vandaag. ''Goedemorgen Sam, nieuwe pyjama?'' zegt ze grappig. ''Draai even naar je buik wil je?'' Sam draait naar haar zij. Ze heeft veel geplast die avond, haar dijen kunnen elkaar niet eens raken.

Zodra Sam uit haar romper is wordt ze verschoond. Er wordt ook weer een booster gepakt. ''Lijkt me wel handig als we deze overdag er ook bijdoen. Dan hoeven we niet zo'n zorgen te maken over een lekkende luier.'' Als ze klaar zijn met verschonen pakt Maud een setje kleren voor Sam, een rokje van school en een T-shirt.

Sam vindt een rokje dragen buiten school helemaal niet leuk, iedereen kan dan haar luier zien. Dan pakt Maud er ook nog een gewone kinderachtige romper bij. Sam krijgt eerst de romper aan en dan de rest van haar kleren. Ze zegt maar niks over het rokje, die krijgt ze anders toch aan. Maud verlaat de kamer en Sam rolt naar de ontbijttafel.

De komende weken verlopen traag. Bij de planning twee weken later zit Sam er zoals gewoonlijk verveeld bij. ''Sam zei dat ze met mij naar de muziekruimte gaat, kan dat?'' Zegt Britt opeens. Sam kijkt een beetje verbaasd op. ''Ja inderdaad.'' Reageert ze. Die avond stond anders toch niks gepland. Dus na het avondeten gaat ze met Britt naar de muziekruimte.

Britt is wel een ruiger type, haar haren is een vlecht en altijd wel een shirt met iets van punk of goth. Maar ook altijd wel vriendelijk. ''Kom, dan laat ik je eens zien hoe je hier een beetje vrij kunt zijn.'' zegt ze lachend. Binnen in die ruimte staan allemaal instrumenten. Britt pakt een elektrische gitaar. Ze begint wild te spelen op de gitaar.

Sam is sprakeloos. ''Geen begeleiders, geen regels.'' Zegt Britt tevreden na haar korte en wilde optreden. De rest van de tijd probeert Britt Sam ook een beetje gitaar te leren. Maar Sam kan er nog niks van dus dat gaat traag. ''Zeg Sam, hoe komt het eigenlijk dat je luiers moet dragen?'' Vraagt ze nieuwsgierig. Sam legt haar verhaal helemaal aan haar uit.

''Zo zeg, dat is een voor de boeken.'' Sam knikt. ''Britt waarom zit jij dan hier?'' Britt lacht een beetje. ''Nou, thuis was ik een hele herrieschopper. Mijn ouders vonden dat op een gegeven moment te veel en stuurde me hierheen.'' Britt ademt diep in en zucht het uit. ''Volgens mij ben je toe aan een verse luier.'' Sam lacht een beetje.

''Ach wat zou het, we mogen toch nog zo'n 20 minuten hier zijn.'' Zegt Sam daarop. Samen gaan ze nog even door met muziek maken. Als ze eruit komen is Sam haar luier compleet gebruikt. Ze klopt op de deur van het kantoortje. ''Kun je me verschonen?'' De begeleidster zucht en komt met Sam mee naar haar kamer.

''Volgende keer moet je eerder komen voor te verschonen zegt de begeleidster na het verschonen. ''deze luier kon niet meer hebben.'' Sam haalt nonchalant haar schouders op. ''Je moet ook eens wat meer respect hebben voor de begeleiders.'' Gelukkig heeft de mentor ook geparfumeerde zakken meegenomen, ander zou haar kamer nu erg stinken.

Sam lacht lichtjes. ''Ik kan voor de begeleiders tenminste het leven wel zuur maken.'' Zucht ze tegen zichzelf. Ze heeft nu een gesprek met de begeleidster. Ze rolt naar het kantoortje toe. ''Sam we hebben laatst nog een telefoontje gepleegd met je mentor, en omdat wij niet altijd tijd hebben om je te verschonen laten wij het nu ook toe dat andere cliënten van deze afdeling je verschonen.''

Sam ziet het niet echt voor zich dat die haar naakt hoeven te zien. ''Kan ik het niet gewoon zelf doen?'' Sam wordt onderbroken door de begeleidster. ''Je mentor zei dat je jezelf niet mag verschonen vanwege de regels van je oude school. Sam zucht, deze discussie valt niet te winnen. De volgende week is haar eerste dag op school hier.

Voor Sam worden 's ochtends de kleren weer uitgezocht. Een shirt met een vest en weer haar rok. ''Geen discussie. Zegt Sam zachtjes tegen zichzelf. Haar luier wordt eerst verschoond en dan wordt ze aangekleed. Na het ontbijt gaat ze met Britt naar school toe. Ze zitten in dezelfde klas. Sam beseft zich nu pas dat iedereen op school haar luier kan zien. Haar romper in ieder geval wel.

''Geen zorgen maken over je luiers, ik verdedig je wel.'' Sam zucht en zegt ''Dank je, je bent echt aardig.'' De school ligt een paar straten verderop. Britt duwt Sam daarheen Onder weg vertelt Britt over wat mensen op school. ''De meesten zullen je wel negeren zolang ik bij je ben. Komt wel goed.''

Het volgende hoofdstuk alweer.
Laat me al je vragen en suggesties weten.
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
Geweldig verhaal weer niks om aan te merken suggestie ja misschien dat brit en Sam samen wat krijgen ofzo en dat brit haar op school dus ook echt moet verdedigen
 

Watermeloen

Superlid
Deel 20​
Als ze op school aankomen ziet Sam dat het helemaal geen groot gebouw is. Maar één etage hoog. ''Kom, dan breng ik je wel naar onze klas. Britt heeft vandaag wel erg open kleren aan, lente is pas halverwege en zij heeft al een korte broek aan en wit hemd met open zijkanten. Er zijn al best wat mensen die Sam raar aankijken.

Hopelijk is dat door haar rolstoel en niet door haar luiers die iedereen kan zien onder haar rok. De Docent kijkt op als Sam binnenkomt met Britt. ''Ah jij moet Sam zijn, neem plaats. Achterin is er nog een plekje vrij.'' Britt heeft twee luiers en boosters bij zich in haar tas om haar schouder. Samen nemen ze plaats in de klas.

Na een snelle twee lesuren is het tijd voor de kleine pauze. Sam en Britt nemen plaats op het schoolplein. ''En, wat vind je van school tot nu toe?'' Vraagt Britt nieuwsgierig. ''Nog best leuk tot nu toe. Wel raar omdat ik hier absoluut niks en niemand ken.'' Britt geeft haar een licht duwtje. ''Je kent mij toch? Dat is al iets.'' Sam knikt ja terwijl ze op haar brood kauwt.

''Zeg Britt, kunnen we teruggaan? Dan kan ik even verschonen.'' Fluister Sam tegen Britt. Britt glimlacht. ''En daarom heb ik de.'' Ze pauzeert even om het uit haar tas te pakken. ''Sleutels van het gehandicapten toilet.'' Sam kijkt haar een beetje scheef aan. Britt pakt haar beugels en loopt met Sam naar het gehandicapten toilet.

''Zo, moet ik je nu uit die stoel tillen naar de grond of wat?'' Een beetje overweldigd zegt Sam ja. Britt schuift haar hand onder Sam en een hand achter haar rug. Voorzichtig tilt ze Sam van haar stoel naar de grond. ''Het is nu wel erg krap hier, nietwaar?'' Zegt Britt terwijl ze haar wenkbrauwen een beetje op en neer doet

Sam giechelt erom. Britt pakt een luier en een booster uit haar tas. Ze begint de rok van Sam los te maken.
Dan begint ze de volle luier los te maken, plakstrip voor plakstrip. Ze pakt er een pak natte doekjes bij en vouwt de luier open. ''Zo hé, had je me niet kunnen waarschuwen hiervoor.'' Britt wappert met haar hand voor haar gezicht

Ze veegt Sam haar kruis een paar keer schoon. Ze trekt de luier onder Sam uit en veegt haar billen ook goed schoon. Ze rolt de oude luier op en legt hem aan de kant. De nieuwe vouwt ze open en legt die onder Sam
''Vergeet de booster niet.'' Britt pakt de booster erbij, ze was die bijna vergeten. Ze duwt die ook onder Sam en strooit nog wat talkpoeder over Sam haar kruis. Sam vind deze verschoning niet echt ongemakkelijk.

Als Sam een verse luier om heeft doet Britt haar de rok nog om en tilt Sam weer terug in haar stoel. Terwijl ze Sam optilt moet Sam net plassen. ''Moet dat nu?'' Zegt Britt sarcastisch. Britt wast haar handen nog en rijdt met Sam weer naar buiten. ''Gaat die luier in je tas niet enorm stinken?'' vraagt Sam afkeurend. '' Die luier zit in een plastic tasje, en dan nog. Boeit het mij iets?''

Sam en Britt gaan weer naar de klas omdat de bel net is gegaan. Na zo'n uur begint Sam haar luier te ruiken ze kijkt naar Britt die er gewoon bijzit. De rest van de klas ruikt het ook niet. Het zal Sam haar getrainde neus wel zijn. Tot de tweede pauze merkt er niemand iets. ''Moet ik je weer verschonen?'' vraagt Britt overdreven liefjes. Sam lacht sarcastisch. ''Nee nu niet nodig.''

Britt haalt haar schouders op. Ze gaan weer op dezelfde plek zitten. Het is vrij leuk tot het einde van de dag. Britt en Sam gaan weer Samen terug. De begeleider vandaag is Marcel. Terwijl Sam naar binnenrijdt begint haar luier te lekken. ''Snel Britt, ik ben aan het lekken.'' Britt loopt nu extra door. Op de afdeling gaat ze snel met Sam naar de badkamer en doet de deur op slot.

Marcel staat op en klopt op de deur. ''Wat zijn wij aan het doen dames?'' vraagt hij streng. Britt haast zich met Sam uit de rolstoel te tillen en op de grond te leggen. Sam roept ''Ik ben toe aan een verschoning en Britt wou dat eens doen.'' Marcel haalt z'n schouders op en loopt terug naar het kantoortje.

Britt maakt snel de natte rok van Sam los en gooit die opzij. Sam haar luier is nog steeds aan het lekken. Britt pakt snel de luier uit haar tas op al de gelekte plas op te zuigen. Ze doet de vieze luier bij Sam uit en veegt Sam goed schoon. De nieuwe luier van Sam voelt zacht na zo'n lange tijd in een natte luier. Sam d'r rok en zit kussen zijn nu nat geworden en moeten de was in.

Britt maakt de deur open en tilt Sam naar haar kamer, sinds het vies zou zijn om op haar natte rolstoel te zitten. Britt vraagt aan Marcel of het washok open mag. Terwijl Britt de vieze spullen van Sam afhandelt ligt Sam met alleen maar een shirt en een luier op haar bed. Zachtjes is ze aan haar luier aan het voelen. Marcel komt bij Sam.

''Sam, ik denk dat het beter is als je voortaan plastic broekjes over je luier draagt.'' Blijkbaar heeft de beensluiting van haar romper geen effect. ''Ik pak er wel even een.'' De mentor heeft ook wat spullen aan de begeleiders gegeven, voor Sam uiteraard. Marcel komt terug met een plastic broekje met een kettinkje rond de taille.

Marcel doet Sam het broekje aan en doet het slotje achteraan dicht. ''Op school zul je een andere dragen omdat ik maar een paar sleuteltjes heb hiervan.'' Sam moet op bed wachten de rest van de avond Britt heeft haar nog naar de eettafel getild voor het avondeten. Daarna was de was gedaan en kon Sam weer terug in haar rolstoel.

Na het plannen die avond gaat ze weer met Britt naar de muziekruimte. ''Hoe komt het eigenlijk dat je al zo goed mij kunt verschonen?'' Vraagt Sam. ''Mijn kleinere broertje thuis had tot late leeftijd last van bedplassen. Ik moest hem verschonen 's ochtends en 's avonds.'' Britt pakt weer eens de gitaar en begint met spelen. ''Wij moeten eens een optreden geven hier. Speel je een ander instrument?'' Vraagt ze na haar liedje.

''Ik kan een beetje de bas spelen, maar dat is alweer een eeuwigheid geleden.'' Britt zucht. ''Daar hebben we niet veel aan.'' Sam haalt haar schouders op en gaat weer terug omdat ze nu een halfuurtje op haar Kamer heeft ingepland. Ze kijkt op haar kamer een beetje uit het raam naar het gevlochten hek wat zo'n meter van haar raam af staat.

De volgende dag duwt Britt Sam weer onderweg naar school. Op het schoolplein aangekomen horen ze een jongen achter ze tegen ze praten. ''En, zijn baby en babysitter er weer?'' Britt stopt met lopen. ''Wat zei je daar?'' Zegt ze streng terug. ''Je hoorde me wel. ''Hij loopt uitdagend langs Britt richting Sam. ''En jij ook nog wat te zeggen kleuter?''

Britt heeft er wel genoeg van gehad. Ze loopt vast beraden op hem af en geeft hem een flinke duw. Hij valt hard op de grond. ''Durf je wel hè? Tegen een gehandicapte.'' De jongen staat rustig weer op. ''Als je wilt vechten kun je het ook vragen.'' Hij stormt op Britt af maar Britt ontwijkt hem. Hij komt hierdoor per ongeluk tegen Sam op.

Sam en haar stoel vallen om. Sam ligt nu buiten haar rolstoel. Leraren komen naar buiten. Een daarvan helpt Sam terug in haar rolstoel en de andere gaat achter de jongen aan die nu aan het vluchten is. Sam en Britt worden allebei naar binnen gebracht. ''Britt! Was is dit nu weer!'' Begint de leraar tegen haar. ''Hij was mij en Sam aan het bespotten. Dat laat ik mij niet zomaar doen.''

Na een lang gesprek komen ze er allebei met geen straf vanaf, voor vandaag moeten ze wel terug naar Meliorem. ''Zo, dat is ook weer achter ons.'' Zegt Britt tevreden. Sam kijkt haar verbaasd aan. ''Hoe bedoel je?'' ''We hebben nu laten weten dat er met ons niet te sollen valt., toch?'' Sam haalt haar wenkbrauwen op en zucht ja.

Dit is dan alweer het volgende deel.
Laat me je vragen en suggesties weten.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooie nieuwe hoofdstukken.
Benieuwd of die jongen straf krijgt.
En zo ja wat voor straf.
Zie al iets van een donderpreek van de directeur.
En/of dat die jongen als peuter/kleuter wordt behandeld op school.
Als waarschuwing voor de rest.
 

Watermeloen

Superlid
Deel 21​

Terug op de afdeling rusten Sam en Britt een beetje uit op Sam d'r kamer. ''Je zegt het maar als je een verschoning nodig hebt, oke?'' Zegt Britt terwijl ze haar oortjes in doet. Sam liggend op bed gaat gewoon door met het lezen van het boek wat ze eigenlijk niet echt leuk vindt. Ze kijkt ook een beetje uit het raam waar ijzeren rek voor staat, zodat ze niet zou kunnen ontsnappen. ''Als dieren opgesloten.'' Denkt Sam.

Na een halfuurtje trekt Sam Britt aan haar arm. ''Ik denk dat ik nu wel verschoond moet worden.'' Haar luier is al best wel nat. Britt doet haar oortjes uit en pakt de benodigdheden. Na een leuke verschoning is het tijd voor het avondeten. Glimlachend komt Sam samen met Britt aan in de woonkamer waar ook de eettafel staat.Het eten is weer erg vies vindt Sam. Na het eten wordt Sam door de begeleider gevraagd voor een gesprekje. ''Sam ik zie dat je de laatste tijd veel door Britt wordt verschoond. Daar is niks mis mee, maar zoals je net binnenkwam is het een beetje verdacht wat jullie misschien doen.'' Sam weet al waar ze het over heeft maar toch kijkt ze verbaasd op.

''Op school doen jullie er ook belachelijk lang over om te verschonen hoor ik'' Sam kijkt Samantha beschaamd aan. Ze voelt zich nu wel heel raar. ''Als ik hier meer over hoor, moet ik helaas wel gaan ingrijpen.'' Sam knikt haar hoofd rustig. ''Je mag weer van je avond gaan genieten.'' Zegt Samantha als Sam het kantoortje uitgaat. Als Sam die avond weer met Britt in de muziekruimte is begint Britt tegen Sam te praten. ''Sam...'' Begint ze zachtjes ''Wat vindt je van mij?'' Sam die achter het keyboard zit kijkt Britt een beetje scheef aan. ''Hoe bedoel je?'' Vraagt ze verbaasd. ''Nou gewoon, wat vind je van mij?'' Sam gaat er even recht voor zitten.

''Je bent wel aardig en alles, ook best wel stoer.'' Britt knikt haar hoofd. Ze gaan weer door met hun muziek te maken. De volgende dag op school moet Sam erg nodig verschoond worden. ''Hoe vindt je dat nu eigenlijk om luiers te dragen?'' Vraagt Britt terwijl ze de compleet gebruikte luier onder Sam uit trekt. ''Ze zijn best wel comfortabel als ze nog droog zijn. Als ze gebruikt zijn ook nog best wel.'' Britt knikt glimlachend. Sam giechelt, ''Wil jij er dan ook eens een aan? Je hebt er toch nog twee over in je tas. Het is pas de eerste pauze dus dan kun je hem de volgende pauze uittrekken.'' Britt heeft vandaag een gescheurde jurk aan, dus ze zou hem wel kunnen verstoppen eronder. ''Britt haalt haar wenkbrauwen op.

''Alleen als jij me verschoont.'' Zegt ze grappend. ''Dat is een deal dan.'' Samengaan ze naar de les toe. De lessen vandaag zijn erg saai. Vooral omdat de docenten de uitleg geven en verder niet helpen. Sam en Britt worden midden in de les naar de directrice geroepen. De directrice op die school is heel sympathiek en aardig vindt Sam. ''Wat hebben we nu weer gedaan fluistert Britt naar Sam op de gang.'' Sam geeft geen antwoord. Bij de directrice aangekomen mogen Sam en Britt plaatsnemen. ''Mike wordt gehaald, wachten jullie maar even.'' Vertelt de directrice aan ze. ''Ooh, dat is waar dit over gaat.'' Zegt Britt. Na even wachten en nog een keer plassen van Sam komt ook Mike erbij. Nonchalant kijkt hij naar Sam en Britt.

''Nu we hier allemaal zijn kunnen we ter zake komen. Mike jij was laatst Sam en Britt uit aan het dagen toch?'' Mike kijkt naar de directrice en zegt vol vertrouwen. ''Ja dat klopt.'' ''Hiervoor moet je gestraft worden vind ik. Welke straf laat ik aan deze twee dames over.'' Sam en Britt kijken allebei de directrice verrast aan. Ze fluisteren even tegen elkaar. ''Ik zeg we laten hem de hele school opruimen voor een week.'' fluistert Britt. ''Beter nog, we Laten hem een luier dragen voor een week.'' fluistert Sam. Britt haar ogen gaan open en ze draait zich tot de directrice. ''We zijn tot het besluit gekomen dat we hem eens een weekje luiers laten dragen.'' Zegt ze heel zakelijk.

De directrice vindt het goed. ''Sam kun jij wat luiers missen?'' vraagt ze deftig. Sam knikt ja. Ondertussen is Mike erg opgefokt, maar hij kan geen scene maken waar de directrice bij is. In de tweede pauze is het dan zover, Britt gaat eens een luier aankrijgen. Eerst wordt Sam op de grond gezet en dan gaat Britt liggen. Ze doet haar jurk omhoog en doet speels haar ondergoed uit. Sam giechelt een beetje. Haar luier is weer vol gepoept, maar dat interesseert haar nu niet, en het kan best comfortabel zitten als het soepel is. Britt die er halfnaakt bij ligt lacht vrolijk naar Sam die haar kruis bepoedert. ''Kietelt het of zo?'' vraagt Sam. ''Doe me maar die luier om.'' Sam verspreidt het poeder een beetje met haar handen en tapet de luier vast.

Britt staat op en begint met Sam te verschonen. Haar ondergoed heeft ze over de luier aan. Na een snelle verschoning van Britt gaan ze weer naar de les toe. Britt durfde maar een keer in haar luier te plassen. Dat was toen ze hem uitdeed aan het einde van de dag. Langzaam voelt ze de warmte over haar kruis verspreiden. Ze voelt er even aan. Ze gaat liggen om hem fatsoenlijk af te doen. Even wrijft ze over haar kruis en dan doet ze hem af en maakt haar kruis schoon. ''Lukt het je?'' vraagt Sam, maar Britt zegt niks. Samen gaan ze weer terug naar de groep.

De volgende dag geeft Britt een plastic tasje met 14 luiers aan de directrice. ''Dankjewel Sam, hopelijk leert hij zo zijn lesje.'' En ze loopt door om er een aan Mike te geven. Na 20 minuten zien ze Mike de klas binnenkomen. Hij schaamt zich erg, ook al kan niemand echt zijn luiers zien. Door de week ziet Sam Mike wel meer zelfvertrouwen worden. Maar hij schaamt zich wel nog een beetje. Op de zaterdag is het de een-na-laatste dag op Meliorem voor Sam en Britt. Ze zitten, zoals bijna elke avond, in de muziekruimte. ''Weet je wat Sam? Ik wil eigenlijk best wel met je meegaan naar die school van je.'' Sam kijkt verbaasd naar Britt. ''Ik vond die luier die ik laatst droeg echt heel lekker aanvoelen. En deze school is mij wel beu denk ik.''

Sam vindt het een goed idee, Britt is inmiddels een goede vriendin geworden. Later die avond vraagt Sam of ze haar mentor mag bellen. Het is dan wel laat, maar het mag nog snel. ''Hallo, ik heb hier een vriendin die ook naar onze school wil, kan dat?'' Na een goede discussie is de keuze gemaakt, Britt mag mee als haar persoonlijke begeleider het goed vindt. Sam vraagt het heel lief aan de begeleider. ''Britt kan daar wonen, voor die tijd dan. En ze is onder vrienden. Ik vindt het goed.'' Dat was ook een van de weinige gesprekken die soepel verloopt met de begeleiding. Die avond wil Sam in bad. Maar Jill heeft de badkamer in beslag genomen

Dus gaat Sam maar naar de lege afdeling ernaast om de badkamer te gebruiken. De begeleidster mag niet van de afdeling afgaan. Sam heeft wel hulp nodig in het bad, dus ze stuurt Britt maar het haar mee. ''En laat me niks van jullie horen, anders zwaait er wat.'' waarschuwt ze ze nog. Op de lege afdeling is het best eng vindt Sam, zo leeg en donker. Op de badkamer tilt Britt Sam op de grond. Ze begint Sam uit te kleden. ''Britt, ik had net met mijn mentor gebeld, en raad eens?'' Britt kijkt Sam verbaasd aan, niet wetende waar ze het over heeft. ''Ik heb het aan hem gevraagd en met wat overleg heb ik hem zover gekregen. Jij mag morgen mee naar mijn school!'' Britt laat het shirt van de nu naakte Sam vallen. ''Dank je, dank je, dank je!'' Zegt ze heel opgewonden.

Ze tilt Sam in bad en zet het water aan. Tijdens het badderen praten ze over hoe het zou zijn met Britt op school. Het is best wel benauwd geworden in de badkamer dus Britt doet haar shirt uit. ''Een beetje ongemakkelijk, nietwaar?'' Zegt Sam onzeker. ''Hoezo? Ik heb het benauwd, en het is toch niet de eerste keer dat je een bh ziet?'' Hier moet Sam een beetje om lachen. Lekker baddert ze door. Als de tijd erop zit trekt Britt de stop eruit en laat het water wegstromen. Ze tilt Sam weer uit de badkuip en legt haar op een handdoek. Rustig begint ze haar af te drogen. ''Hoe lang is dat eigenlijk rijden?'' Vraagt Britt nieuwsgierig.
''Zo'n 4 uur. Het ligt in Noord-Holland.''

Als Britt is afgedroogd begint Britt met Sam een luier aan te doen. ''Wacht even Britt, haal mijn plug er ook nog even uit.'' Britt kijkt Sam een beetje raar aan. De begeleidster heeft Sam de plug ingedaan, dus Britt wist er niet van. Ze tilt de benen van Sam maar op. Voorzichtig trekt ze de plug uit Sam. Sam kreunt hier een beetje bij. Ze legt de plug opzij en gaat door met Sam te verschonen. Ze trekt Sam de latex romper aan. Ze wrijft een beetje over de romper. ''Voelt raar hé?'' Zegt Sam. Britt knikt. Ze trekt Sam d'r broek en shirt weer aan en ze vertrekken weer. Terug op de eigen afdeling gaan ze ieder nog naar de kamer voor een halfuurtje.

Britt kan het nog niet geloven, ze kan weer luiers gaan dragen. Sam wordt na het halfuurtje weer uit haar kleren geholpen tot ze weer alleen de romper en een luier aanheeft. Die avond droomt Britt over haar aankomende leven. De volgende ochtend is het al vroeg dag voor de dames. De begeleider verschoont Sam uit haar nachtluier en kleedt haar aan. Na het ontbijt staan beide Sam en Britt klaar met hun reistassen. De mentor neemt ze mee naar buiten. Sam wordt weer vastgezet achterin zijn busje. Britt gaat voorin zitten. Ze hebben nu een verre reis voor de boeg.

Na dit hoofdstuk heb ik besloten om vanuit het perspectief van Britt te gaan schrijven. Dit verandert verder niks qua setting van het verhaal.
zoals gewoonlijk zou ik het weer leuk vinden om jullie ideeën, reacties of vragen te horen.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Leuk hoofdstuk weer !1 maar heb wel een foutje gevonden: als Sam, Britt en Mike bij de directrice zitten, zegt de directrice dat Mike Sam en Lara lastig viel, in plaats van Sam en Britt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Watermeloen Luier school 2 L 23
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Similar threads


















































Bovenaan