luier tijd! (waargebeurd)

Luierkind_123

hoi, laten we lekker kletsen over luiers en baby's
Hallo allemaal
Laat ik eerst maar eens beginnen met een introductie.
Ik draag graag luiers en het liefst ben ik ook een baby. Dit is mijn verhaal.
(Sorry voor eventuele spellingfouten ik probeer het te beperken)


HOOFDSTUK 1 DE EERSTE LUIER.
Ik heb al heel erg lang de behoefte om een luier aan te hebben, ik heb allemaal foto's op internet gezien van mensen met luiers aan. ik heb ook al een pak DryNites gekocht. Maar dat zijn luierbroekjes en geen echte luiers. Toen ik ze kocht keek de mevrouw achter de kassa mij toch raar aan. Ik heb ze allemaal nat gepiest en ik heb ook in eentje gepoept. Ik vond dat toch een geweldig gevoel, maar ja, toch geen echte luier. Ik wilde graag mijn "macht" over mezelf kwijtraken. Dat wilde ik door iets om mijn lul heen wat ik niet zomaar af mocht doen. (Ik ben ook erg een fan van kuisheid kooien, al heb ik er zelf nooit een omgehad.) dus toen er eens niemand thuis was ging ik weer naar de winkel en kocht ik een pak echte luiers. Het waren luiers voor baby's en ik ben best wel groot. Daarom kocht ik de maat xl. Maar ook deze is eigenlijk te klein. Als ik er een om wil doen, kan ik hem niet vast plakken met de plakkertjes. Dat is erg jammer. Gelukkig lukt het wel met wat Duck tape. Weer plaste ik er een paar lekker vol. Daarna had ik nog zo’n goed idee! Ik dacht: ik heb op internet allemaal plaatjes en tekeningen van mensen en dieren in luiers gezien. Die ga ik na doen. Het eerste plaatse wat ik na deed was van een wolf met een luier om die straf kreeg. Als straf moest hij eerst aan zijn plas luier ruiken en daarna moest hij de luier in zijn mond doen en er hard op bijten. Dat deed ik na. De stank van de plas bleef nog lang in mijn neus zitten en de smaak van plas was niet weg te krijgen. Toch genoot ik er erg van. Toen kreeg ik nog een idee. Ik ging naar de winkel en ik kocht 5 potjes olvarit babyvoeding. Ook kocht ik echte baby lepeltjes. Toen ik thuis was moest ik van mezelf alle babyvoeding op eten. Ik begon met de fruit potjes. Die vond ik erg lekker. Wauw, dat had ik niet verwacht. Vol goede moet dat ik het erg lekker vond deed ik ook het tweede potje open. Dit was vlees. Er zat een stoofpotje in. Ik nam een grote hap omdat ik dacht het lekker te vinden. Dat was een grote fout! Ik spuugde het uit over mijn T-shirt. Nu snapte ik waarom baby’s altijd een slab dragen. Ik maakte mijn kleren schoon en ging naar de winkel om daar slabben te kopen. De hele tijd had ik nog steeds mijn luier aan. Ik had het zelf niet door, maar in de winkel kreeg ik een klopje op mijn billen. Ik schrok me toen echt dood! De mevrouw die het gedaan had werkte hier en ze zij: “je hebt in je luier geplast, wil je een verschoon beurt?” ik begon te stamelen. Ik zei: “n-nee d-dat hoeft niet h-hoor. D-dat doet mijn moeder thuis w-wel” ik liep door naar de baby spulletjes. Ik keek hier rond, al snel had ik de slabben gevonden. Ook hiervan kocht ik de grootste maat. Toen ik naar de kassa wilde lopen zag ik ook fopspenen liggen. Daar had ik er ook maar een van mee genomen, ook kocht ik een baby flesje en een baby knuffeltje. Toen ik had betaald fietste ik snel weer naar huis. Het eerste wat ik deed was natuurlijk mijn luier verschonen. Toen deed ik mezelf een slab om en begon ik met eten. Ik had mezelf verteld dat ik niet mocht stoppen voor ik alle vier resterende potjes op had. Er zat nog een potje bij met kalfsvlees, een met worteltjes, een met boontjes en een met een fruitmix. Ik heb echt heel veel moeten spugen want die baby voeding is echt heel smerig. Toen ik ze allemaal op had keek ik naar beneden en zag ik mijn slab. Die was helemaal smerig. Toen ik in de spiegel keek zag ik dat het met mijn gezicht niet anders was. Snel maakte ik me schoon. Toen deed ik mijn kleren uit, de fopspeen in mijn mond en ging ik slapen met mijn knuffel. Een paar uur later werd ik wakker omdat de voordeur open ging. Het waren mijn ouders! Snel ruimde ik alles op. Mijn ouders zijn er nooit achter gekomen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Tijd voor nieuwe luier AB/DL Fotos 1
M lange tijd in één luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
DL_Michel Wat was de langste tijd dat je in dezelfde luier gelopen hebt? Pub 17
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 8
R Erectie in luier 16+ Board 21
Similar threads


















































Bovenaan