Luier verhaal!!

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Het was zaterdag ochtend, Tim en Daan hoefde niet naar school of werk. Tim lag in bed en werd wakker. Hij dacht gelijk aan zijn luier - hij vond die luier zo fijn zitten dat hij er maar gewoon nog een keer in plaste.

Tim had toen hij ging slapen z’n speen ingedaan maar die zat niet meer in z’n mond. Hij zocht hem en vond z’n speen onder z’n kleed. Daan was nog niet wakker en Tim wilde hem niet wakker maken dus ging hij naar de woonkamer om een broodje te maken.

Daan kwam er ook aan en zei, “goedemorgen kleintje!”

Tim zei, “hey, pap!” Hij werd ineens vuurrood! Het woord pap vloog er zo uit! Daan keek Tim en vroeg, “Pap?”

Tim was echt zó rood maar Daan zei, “je mag me zo noemen hoor!”

“Fijn!” riep Tim.

Daan vroeg of hij warme melk wilde in zijn nieuwe flesje, en aarzelend antwoorde Tim, “ehh… ja, doe maar!”

Daan vroeg of hij een nieuwe luier om wilde vóór of ná het ontbijt. Tim antwoordde, “doe maar na!”

Dus zo gezegd, zo gedaan. Na het ontbijt zei Daan, “kom maar liggen op het matje voor papa.”

Tim keek Daan aan en gaf hem een knipoog. Tim ging liggen en Daan deed zijn romper open. Hij zag voor zich de dikke, gele luier. Daan keek naar Tim en vroeg lief, “zo, die heb je goed gebruikt hè?”

Tim moest giechelen en bevestigde, “jaa!” Er kwam een grote glimlach op Daan’s gezicht, maar ook op die van Tim!
 

Dutch_TeenBaby

hii :D love u :)
Tim legde zich neer op het matje en wachtte op Daan. Voorzichtig en zorgvuldig deed Daan Tim’s luier uit en rolde het op. Hun ogen vonden elkaar en Tim moest blozen. Daan zag Tim’s wangen rood kleuren en stelde hem gerust.

“Zo kleintje, geen probleem hoor! Je luiertje is weer verschoond!”

Daan deed Tim’s luier dicht en zei dat hij wat broodjes ging smeren. Tim bleef even liggen – hij moest even zijn gevoelens op een rijtje zetten. Wat zouden zijn ouders hier allemaal wel niet van denken?!

Tim pakte z’n telefoon en begon een beetje hersenloos op Instagram te kijken. Z’n oog viel op een leuk profiel van een jongen van ongeveer zijn leeftijd. Een beetje terughoudend besloot Tim een privébericht te sturen.

>Hey man, leuk profiel! Hoe gaat het?

Tim deed z’n telefoon weer wegleggen en stond op. Zijn luier voelde heerlijk aan en hij bewonderde zichzelf even in de spiegel. Daan was blijkbaar ondertussen klaar met broodjes smeren en riep Tim om te komen eten. Tim aarzelde maar pakte alleen een t-shirt en liep zo naar Daan.

Daan zag Tim binnenkomen en z’n blik viel gelijk op Tim’s luier onder z’n t-shirt.

“Zo zo, geen schaamte zie ik! Het staat je echt heel schattig Tim! Ik vind het heel tof van je dat je mij er zo mee vertrouwt, hopelijk is het ook een beetje wat je had gehoopt.”

“Nou ja het is wel echt super lekker, luiers dragen! En ik vind het onwijs gaaf dat je mijn papa wilt zijn en mijn luiers wilt verschonen.”

“Graag gedaan mannetje! Hier, trouwens, ik heb twee broodjes voor je.”

Tim pakte de broodjes en genoot van het ongegeneerd geluierd zijn bij Daan. Hij merkte dat Daan’s ogen toch wel steeds stiekem naar z’n luier schoten en weer terug.

Toen was het ineens maandag, het weekend vloog voorbij.

Tim had vandaag college op de planning staan en moest zich na het eten klaar gaan maken om te gaan. Hij besloot maar de luier die hij aanhad uit te doen; zo open en bloot bij z’n studiegenoten luiers dragen was hij nog niet klaar voor.

Maar Daan was vrij. Daan begon ondertussen aardig nieuwsgierig te worden over Tim’s luiers… Alsmaar verschonen en zien hoe Tim zo genoot; Daan wilde wel eens weten waarom Tim het zo leuk vindt. Daan begon een plan te smeden om één van Tim’s luiers te pakken terwijl hij in college zat. Eentje zou Tim niet missen.

Toen Tim de deur uit was en Daan hem uit het raam ook weg zag fietsen liep hij naar Tim’s voorraadje en pakte een luier. Het voelde in z’n handen al onwijs dik en zacht aan. Daan trok z’n broek en boxer uit en deed de luier op bed om.

Het voelde inderdaad heel fijn! Daan moest ondertussen ook eigenlijk plassen dus besloot hij z’n blaas maar te laten gaan terwijl hij daar lag op bed. Het duurde even, maar de warme stroom en de steeds dikker wordende luier was een onwijs fijn gevoel. Daan zonk helemaal in z’n gedachten weg.

Plots ging de voordeur weer open! Tim was wat vergeten en kwam snel nog even langs huis. De slaapkamer deur stond wijd open en Tim zag Daan met z’n natte luier op z’n bed liggen. Tim moest even bedenken wat hij wilde zeggen.

“Oh jo! Oké, je wilde toch maar een luier proberen dus?” zei Tim eindelijk.

“Ehm, ja, sorry, ik zag hoe erg je ervan geniet en ik wilde wel eens weten waarom je er zo blij van wordt. Sorry man, ik had wat moeten zeggen.” Daan werd rood.

Tim moest lachen, “ja dat geeft helemaal niks man! Ik zie dat je ‘m ook gelijk al goed heb gebruikt? Wat vind je ervan?”

“Nou het is wel echt best fijn inderdaad! Misschien moet ik ook maar eens wat gaan bestellen…”

“Dat zou wel leuk zijn! Samen luiers dragen lijkt me echt onwijs gaaf! Maar ik moet nu wel richting college anders kom ik te laat. We hebben het er vanavond wel weer over!” Tim rende zowat de deur uit.

Daan genoot de rest van de dag heerlijk van geluierd rondlopen en z’n plas laten lopen. De luier werd dikker en dikker en voelde geweldig aan. Ondertussen begon hij een beetje op verschillende webshops te zoeken naar wat hij zou willen bestellen.

Terwijl Daan thuis genoot zat Tim tijdens z’n hoorcollege een beetje op z’n telefoon te spelen. Ineens zag hij een melding van Calvin op Instagram! Hij had gereageerd!

> Jo man, dankjewel gaat prima, met jou?

Tim moest even bedenken wat hij wilde gaan zeggen en hoe hij het aan wilde pakken. De foto’s op Calvin’s Instagram waren van een onwijs knappe jongen en Tim werd een beetje verlegen…

… wordt vervolgd.
 

mitch

Gewaardeerd Lid
Vlug even dit verhaal gelezen. Echt een leuk verhaal. Ik hoop echt dat hier nog een vervolg op komt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
L luier drager huub over die verhaal Voorstellen 4
M Luier verhaal L 6
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 6
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 7
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Bam-Bi Wat is de goedkoopste ab luier ? Luiers 13
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
efteling Vacuum bed met luier om ! 16+ Board 2
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Similar threads


















































Bovenaan