Luierclubje is opgericht

Brett010

Toplid
Brett is een 27 jarige jongen uit Dordrecht zijn leven loopt op rolletjes een mooie relatie van bijna 10 jaar en een leuke vrienden groep om hem heen.
Alleen heeft Brett een groot geheim waar hij zijn hele leven al mee leeft alleen zijn vriendin weet het en die ondersteund hem daar in.
Dit geheim zullen jullie uit gaan vinden in het verhaal van Brett's Luierclubje veel lees plezier toegewenst

Deel I : hoe het gebeurde.

Brett stapt met zijn vriendin Ella hun woning binnen in Dordrecht ze wonen nu pas twee weken in het nieuwe huis wat zei samen gekocht hebben.
Het is een kleine paleis wat Brett voor een leuke prijs op de kop heeft kunnen tikken.
In het totaal 5 kamers op de eerste verdieping en een erg grote zolder die over het hele huis heen loopt wat zei gebruiken om al hun verhuis spullen neer te zetten tot dat er een ander idee voor komt.

Ella en Brett zetten hun tassen met spullen in de woonkamer en ploffen neer op de bank.
Zo ben blij dat ik eindelijk kan zitten in een huis wat klaar is antwoord Ella.
Ben het helemaal met je eens Ella antwoord Brett en trekt zijn schoenen uit en staat op en wandelt naar de keuken om wat te drinken te pakken.
Pak voor mij ook even wat te drinken roept Ella naar Brett.
Ja hoor geen probleem en pakt wat te drinken uit de koelkast voor Ella.
Zullen we straks even beginnen om de boven verdieping te gaan uitpakken staan nog 5 dozen met spullen die een plek moeten krijgen dan is dat ook klaar antwoord Brett.
Ja geen probleem zijn we daar vanaf staan daar ook jou doos met spullen tussen schat? vraag Ella.
Ja klopt dat is die grote twee dozen waar wij nog even een plekje voor moeten zoeken antwoord Brett.
Nou in de ene kamer staat een open kast waar wij alles in kunnen leggen en hangen zullen we die daar voor gebruiken antwoord Ella.
Ik vindt het goed antwoord Brett is ook lekker dicht bij de Douche en de slaapkamer dus kunnen wij er zo bij.

Na een minuut of 10 staan Ella en Brett boven en pakken de dozen uit en na een minuut of 30 staan ze bij de laatste twee dozen.
Die moeten in die kamer tussen de douche en de slaapkamer dat zijn mijn dozen antwoord Brett.
Ella maakt de eerste Doos open en begint in te ruimen.
Schat doe je wel even scheiden wat van jou is en wat van mij want voor je het weet pak ik per ongeluk wat van jou lacht Brett.
Ja is geen probleem lieverd antwoord Ella lachend naar Brett en gaat verder met uitpakken en inleggen van de open kast.
Lieverd roept Ella opeens je hebt zoveel van die dingen het past allemaal niet in de open kast zal ik de rest in de douche in het kastje leggen ?
Mocht je het vergeten kan je heb vandaar pakken ?
Ja goed idee roept Brett naar Ella en tilt de doos naar de douche en zet deze daar neer en begint het kastje in te ruimen.

Schatje schiet even op het is bijna 19:00 dan komt alle visite voor de house warming party roept Ella.
Ja ben al klaar ik kom naar beneden roept Brett.

Om precies 19:00 staat Eliza voor de deur met haar vriend Brett en Eliza heten ze hartelijk welkom in hun nieuwe stulpje.
Eliza is de beste vriendin van Ella en kunnen elkaar al sinds de basisschool.
Neem plaats in de tuien en wil je wat drinken vraagt Ella aan Eliza en haar vriend.
Nou doe maar iets fris wat je ook maar in huis hebt ik heb nogal dorst antwoord Eliza lachend naar Ella.
In de tussen tijd is Laura met haar vriend ook binnen gekomen met nog meer gasten in haar kielzog.
Laura is de beste vriendin van Brett en kennen elkaar van het werk waar zei samen al 9 jaar werken.
De avond valt en er wordt een flink feestje gebouwd in de tuin van Ella en Brett want het is natuurlijk maar een keer een house warming in een nieuw huis.
Eliza staat op een gegeven moment op en zwalkt licht naar Ella toe en vraagt waar de WC is want ze moet erg nodig plassen.
Loop even naar boven dat is de schoonste wc voor vrouwen denk ik na zo avond met al die dronken mannen het is de linker deur waar je moet wezen antwoord Ella lachend.
Oke dat moet goed komen antwoord Eliza, Laura staat ook gelijk op nou dan ga ik er maar achterna want ik doe het haast in me broek.
Samen zwalken de twee dames naar boven en Eliza pakt de derde deur link en stapt de rommelkamer in en kijkt verbaasd rond oeps verkeerde deur antwoordt ze en ze loopt de douche in waar de WC wel zit en doet de deur op slot.
Laura schiet in de lach om de dronken Eliza en blijft wachten bij de WC deur en op een of andere manier kan ze het niet laten om even in de rommelkamer een kijkje te nemen.
ze stapt naar binnen en ze gaat met haar handen even door de open kast heen wat is dit dat vraagt ze zich zachtjes af.
Eliza klapt de deur open en roept lachend ik ben klaaaar jij kan en kijkt Laura in de bijkamer aan.
Wat ben jij nou aan het doen? vraagt Eliza lachend en blozend tegelijk.
Ik weet niet ik voelde me even aangetrokken naar de spullen in die kast wat zou dat hier doen? vraagt Laura.
Ik weet het niet antwoord Eliza maar het ziet er schattig uit maar ga nou maar plassen anders heb je straks een natte broek.
Ja inderdaad antwoord Laura en gaat de WC op terwijl Eliza naar beneden loopt en verder gaat met feesten.
Laura is klaar met plassen en ziet dat de WC rol op is en kijkt om zich heen misschien in die kast ? en ze doet het kastje open.
Huh?!?! hier liggen dezelfde dingen als in de rommelkamer ow wacht hier liggen vochtige doekjes die zijn ook goed en zet vervolgens alles weer terug zo als het was en gaat naar beneden het feest geruis in.

De rest van de avond vloeit het alcohol rijkelijk en iedereen gaat verzadigd en dronken naar huis.

een weekje later maar Ella de afspraak met Eliza om samen s'avonds wat te gaan drinken met zijn 2e in het centrum van Dordrecht.
Ella werkt tot 18:00 Eliza wacht haar op bij haar werk en gaan samen de stad in.
Ze gaan samen zitten op een terasje en bestellen allebei een Long Island Icetea beginnen te drinken en te kletsen.
Op een gegeven ogenblikt vraagt Eliza aan Ella ik moet je toch iets vragen.
Wat dan vraagt Ella aan Eliza.
Nou vorige week toen wij je house warming Party hadden ging in toch plassen boven? antwoord Eliza.
Ja dat ken ik me nog wel herinneren ja hoezo ? antwoord Ella.
Nou ik ben de verkeerde kamer ingelopen en zag daar dingen liggen en hangen die ik normaal niet bij volwassenen zie hangen antwoord Eliza.
Ella begint te blozen en kijkt schichtig om haar heen en vraagt hoe bedoel je ?
Nou in die rommelkamer van jullie hebben jullie een open kast met nogal grote kinderkleding en er liggen wel 100 luiers in... antwoord Eliza.
Ella wordt nog meer rood en begint omlaag te kijken uhhh jaa.. uhmmm... stameld Ella uit.
Je hoef je niet te schamen voor me hoor Ella antwoord Eliza het is niks raars als je het fijn vindt te dragen hoor het maakt mij niets uit.
Ella kijkt voorzichtig omhoog en antwoord zachtjes echt niet ?
Nee tuurlijk niet meisje het zag er erg schattig uit en op een of andere manier trok het mijn aandacht ook anders zag ik het niet antwoord Eliza.
Heb je nog meer spulletjes zoals dat dan ? antwoord Eliza.
Ja ik heb in mijn kledingsla ook nog verschillende kledingstukken liggen antwoord Ella.
Nou is Brett niet werken vanavond ?? vraagt Eliza.
Ja die is werken tot 01:00 vanacht hoezo vraagt Ella ?
Nou dan drinken wij dit op en dan gaan we naar jou huis als je dat niet erg vindt ik wil wel meer over weten als jij dat niet erg vind? antwoord Eliza.
uhmm wil je dat echt vraagt Ella aan Eliza ?
Ja tuurlijk wil ik dat wel weten we zijn zo lang vriendinnen en vriendinnen bespreken ook dit soort onderwerpen en ik zie dat je er eigen voor schaamt iets wat niet nodig is antwoord Eliza.
Oke antwoord Ella met een nog steeds rood hooft en drinkt haar drinken verder op.

Na een uurtje zijn beide dames bij Ella thuis en trekken de schoenen uit.
Kom we lopen naar boven antwoord Eliza direct naar Ella en gaat voor uit de trap op ik wil je collectie zien.
Ella begint licht te lachen en ziet er langzamerhand de lol ook wel van in.
Eenmaal boven doet Ella de deur open en loopt naar de kast dit is mijn colletie antwoord ze zachtjes tegen Eliza.
Eliza krijgt grote ogen en kijkt in de open kast rond het ziet er allemaal zo schattig uit maar wat doe je er mee als ik mag vragen Ella?
Ella wordt weer rood en zegt we spelen vaak rollen spelletjes en dan ben ik het kleine meisje met de dikke luier om die moet luisteren naar papa Brett.
Eliza luistert aandachtig en antwoord uit het niets dat lijkt mij ook wel opwindend hoor Ella niks om je voor te schamen gewoon het idee dat je onderdanig bent naar een man die de controlle over je hebt is niks raars hoor en als je dan gekleed gaat als klein meisje zou mij alleen maar meer opwinden geloof me antwoord Eliza naar Ella.
Ella staat verbaasd naar Eliza te kijken meen je dat echt serieus ? doe jij dit dan ook met je vriend ?
Nee antwoord Eliza Jan is niet zo van de dominantie spelletjes daar vindt hij niks aan jammer genoeg als het aan mij lag zou ik het zo doen.
Oke... antwoord Ella tegen Eliza misschien dat het ooit nog wel is gebeurd bij jullie ?
Misschien ooit inderdaad wel is antwoord Eliza en anders kan ik bij jullie terecht antwoord Eliza lachend naar Ella.
Ja jij altijd dat weetje toch antwoord Ella tegen Eliza en zegt kom gaan wat drinken beneden.
Eliza knikt in en loopt naar beneden en drinken samen wat op de bank en Eliza vertrekt even later naar huis.
Ella staat op en ruimt de glazen op en loopt naar bed maar is met haar gedachten bij het gesprek en valt daar ook mee inslaap.

S'morgens worden Brett en Ella wakker en lopen samen naar beneden en gaan aan de eettafel zitten.
Wil je koffie Ella vraagt Brett, Ja lekker antwoord Ella terug doe mij maar een bakkie met niks er in heb het nodig.
Hoezo Antwoord Brett slecht geslapen ?
Ja nog al Eliza is achter ons geheim gekomen antwoord Ella.
Hoezo?!?! reageert Brett verbaasd hoe dan ?
Nou ze is met die verjaardag boven naar het wc gegaan maar de verkeerde kamer opgegaan en heeft alles gezien en gisteren begon ze er over en heb ik haar alles uitgelegd en zei vond het niet erg.
O jezus wat zei ze toen je het verteld had ? vraagt Brett
Nou ze vond zelf ook wel interessant alleen jan wou het niet dus ze kon er wel wat bij indenken antwoord Ella.
Nou gelukkig maar dat ze er zo over denkt inderdaad.. antwoord Brett
Nou ze heeft zelfs voorgesteld een keer mee te willen doen.. antwoord Ella.
o oke nou je weet maar nooit toch hahaaha antwoord Brett.

Ik ga me aankleden en naar me werk maar voor dat ik ga door dat gepraat over die baby gebeuren heb ik er wel zin in.
Brett grijpt Ella bij de arm en trekt haar mee naar boven en doet alles uit bij haar.
Ella kruipt in haar rol en zegt niks en kijkt naar beneden en stemt zwijgend in met alles wat er gebeurd.
Ondertussen doet Brett Ella een Dikke luier om en een romper aan en pakt een schattig jurkje die hij haar aan doet.
Vervolgens zet hij haar op de bank en zet een kinder kanaal op en doet haar een speentje in.

Zo lieverd dit is jou rol voor een paar uurtjes tot dat ik thuis kom gedraag jij je even geef ik je zo nog even de fles nadat ik omgekleed ben.
Ella knikt instemmend ja en begint op haar duim te zuigen terwijl Brett zich omkleed.
Brett is klaar met omkleden en loopt naar beneden naar de keuken waar hij een flesje pakt en melk warm maakt.
Zo lieverd kom maar bij papa liggen en Ella komt met haar hoofd op de schoot van Brett liggen en begint lief het flesje te drinken tot hij leeg is.
Ella wordt licht slapperig en brett laat haar even op de bank liggen terwijl hij het inklap bedje in de woonkamer uitklapt en pakt vervolgens Ella op en leg haar in dat bedje en dekt haar toe.
Brett geeft Ella een zoen op haar hoofd en duwt haar een speentje in haar mond en een knuffeltje onder haar arm.
Zo valt Ella in slaap en brett gaat richting zijn werk en zien elkaar rond 19:00 savonds pas weer.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
plork VK communitie opgericht 16+ Board 4
Similar threads

Bovenaan