Luierdeal

A

Abetterway

Guest
*Dit verhaal is deels waar gebeurd, en zal geupdate worden zodra er meer gebeurd om het echte heen.*

>Prologue<

Een tijdje terug kwam ik een meisje tegen op hyves, we raakten een beetje aan de praat, leken wel de zelfde intressen enzo te hebben.
na een dag of 2 besloten we een afspraak te maken om elkaar te ontmoeten.
heel onserieus zei ik "wat doe je als ik je een luier via internet naar je huis stuur?"
waarop ze reageerde dat als zij ook eentje naar mij mocht sturen we ze die keer als we elkaar zouden zien aan zouden trekken.

>Deel 1<

Ik werd wakker met een blij gevoel, vandaag zou ik haar dan eindelijk zien.
Rekkend en strekkend liep ik richting de douche, beetje opfrissen en een geurtje op.
Na afgedroogd te zijn liep ik naar mijn kamer, waar onder mijn bed de tena luieronderbroek lag, anderhalve week had ik moeten wachten om dat ding aan te trekken.
langzaam trok ik hem omhoog, dat heerlijke gevoel van een luier rond m'n kruis

Eenmaal aangekleed pakte ik mijn ipod en stapte de deur uit, niet nadenkend bij ontbijt of iets anders, ik was te bezig in mijn hoofd met de date.
Ik pakte de bus richting het station en stapte uit, natuurlijk moest de connexxion weet laat zijn...
toen de bus er eenmaal was stapte ik in, vol met spanning en fantasien.

Na een uurtje gezeten te hebben mocht ik eindelijk uitstappen.
En daar stond ze, zacht blond haar, lief gezicht en warme lach.
De eerste seconde dat ik haar zag stond ik helemaal stijf van zenuwen en hormonen, ze was nog leuker dan gedacht!
We omhelsden elkaar en de tijd leek stil te staan.
Zachtjes lieten we elkaar los en begonnen we te lopen naar het bos, waar we heen zouden gaan.

Na een korte loop waren we in het bos, geen mensen, fijne sfeer.
onderweg hadden we nog een beetje lopen praten over wat onze intresses waren en hoe we elkaar leuker vonden dan we dachten.
Na een klein stukje verder lopen gingen we de bosjes door, naar een kleine open plek midden in het bos, de zon scheen er precies op en het was mooi groen gras.

zachtjes vroeg ik aan haar of ze haar luier aanhad
ze knikte ja en ik begon langzaam opgewonden te raken.
Ineens kwam Nynke met de uitdaging : "Trek je broek uit en laat eens zien?"
Ik lagde beetje verlegen en wou niet meteen.
Spontaan besprong ze me en trok de broek weg, verlegen en laggend keek ze nu naar m'n kruis.
Aangezien ze toch op me zat besloot ik ook maar even mijn kans te nemen.
Ik duwde haar om en trok haar rokje naar beneden, legde het aan de kant en daar lag ik dan, boven het meisje waar ik altijd over gedroomd had, starend naar haar drynite die ik voor haar had uitgekozen.
Zachtjes gaven we elkaar een kusje en begonnen we speels te gedragen
als wolvenpups of zoiets.

Na een uurtje als pups spelen besloten we even rustig aan te doen.
Ik trok m'n shirt uit, in die tijd had ik het ongeloofelijk warm gekregen, Wonderbaarlijk genoeg deed Nynke hetzelfde.
daar lagen we dan, alleen luiers en een bh in haar geval.
Door de warmte viel ik dom genoeg in slaap,wat Nynke wel bleek te bevallen aangezien ze beetje rond me lichaam begon te spelen.
Haar bewegingen maakte me al snel wakker en ik was blij dat ze zo speels was.
Ze vertelde dat haar ouders weg waren dit weekend dus meteen pakte ik mijn mobiel en vertelde me vader dat ik het weekend bij haar bleef.

Deel 2 komt later :D
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Leuk verhaal!

Alleen misschien wat meer uitleg van vooraf ging
was wel leuk.

Keep going :D

Luierfan_boy.
 
A

Abetterway

Guest
Deel 2 :)

Ik werd midden in de nacht wakker met een warm gevoel rond m'n kruis, ik was best blij dat t gebeurd was omdat ik nu wel naakt moest voor haar.
Zachtjes maakte ik haar wakker met beetje prikken in haar zij.
Ze keek me beetje lui aan vroeg wat er was, waarop ze blij, verbaast en opgewonden naar me keek.
Zachtjes vertelde ze me dat ik op het bed moest blijven liggen.
Zelf stape ze uit bed en liep naar de kast, waar ze ineens een pak tena uithaalde.
Stomverbaast keek ik haar aan en begon te blozen.

Nog geen minuut later trok ze de luier van mijn middel af en stopte 'm in een plastic zak.
Ze scheurde het pak tena open en pakte er 1tje uit.
"Kontje omhoog" Zei ze zachtjes.
Ik deed zoals ze wou en ze leek het erg te bevallen.
Toen ik weer safe een luier aan had kwam ze naast me liggen.
Ik dacht dat ik maar weer moest gaan slapen maar Nynken haalde haar shirt omhoog en bleek geen BH aan te hebben.
Zachtjes drukte ze m'n hoofd richting haar borst en zei dat ik moet sabbelen.

"Maar er komt niks uit?" vroeg ik beetje verward.
"Maakt niet uit, het gaat om het idee en het voelt voor mij ook nog fijn" was haar antwoord daarop.
Ik knikte en begon zachtjes te sabbelen.
Zelf begon ze beetje te kreunen en ze begon over m'n kont te aaien.

*komt later weer meer :) *
 
A

Abetterway

Guest
*deel 3*

Ik werd wakker met zonsopgang en voelde me nog wat moe en stijfjes.
Langzaam rekte ik me uit, waarbij ik Nynke wakkermaakte.
"Hey slaapkop" zei ik zachtjes waarop ze reageerde met een kusje op m'n wang.
Ik bloosde een beetje en ging weer normaal liggen.
"Wanneer komen je ouders terug?" vroeg ik al half gapend.
Ze haalde haar schouders op, "Zoiezo niet voor morgen avond"

Na nog eventjes uit te luieren in bed besloten we maar in bad te gaan.
Eerst haalde ik de drynite van haar af, die nu wel nat bleek te zijn.
Ik lachde zachtjes naar haar en haalde mijn hand langs haar kruis.
Nog geen minuut later stonden we allebij naakt in haar slaapkamer.
Voor het beetje romantiek tilde ik haar op en legde haar in de badkuip, waar in ik naast haar ging liggen.
We hadden het water lekker warm gemaakt en begonnen elkaar beetje schoon te maken.

Ik denk dat we wel een uur of 2 in het bad hebben gelegen, zo heerlijk.

Na elkaar afgedroogd te hebben moesten we weer een schone luier aan.
Ik was als eerste aan de beurt. Braafjes ging ik op bed liggen met mijn kont omhoog.
Ze schoof de luier onder me en duwde me bij m'n kruig omlaag, daarna sloot ze de luier.
Nu moest ik haar doen, zelfde principe alleen gaf ik haar nog een beetje aandacht rond haar kruis.
Na dat we allebij onze luiers aanhadden besloten we maar beetje te gaan zonnen.

Nynke woonde in een vrijstaand huis vrij ver van het centrum, lekker rustig dus.
Ik lag in mijn zwembroek en zij lag zonder topje naast mij in haar luier.
Ik ben altijd zo'n type die moe wordt van warmte, dus ik viel natuurlijk in slaap.
Nynke besloot hierbij maar voor wolfpup te spelen en beetje aan mijn gezicht en huid te likken.
Eventjes later werd ik wakker en zat ze op me en had ze ook nog eens mijn zwembroek uitgetrokken.
Speels rolden we door de halve tuin, waardoor we dorstig werden.

Snel pakten we wat ijsthee en dronken allebij wel een pak leeg.
"Slaapje doen?" vroeg ik met een beetje verbruind gezicht.
Ze knikte en we liepen terug naar haar kamen.
Al knuffelend vielen we samen met onze luiers in slaap.
 
A

Abetterway

Guest
De volle details zijn allemaal prive, dit is er heel dicht bij in de buurt.
 

LBV

Toplid
Ik bedoel meer van echt bij elkaar wezen slapen een heel weekend wat me nogal sterk lijkt...
Maar wil nog een deel! :D
 
T

ThisSideUp

Guest
Het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit wat hier allemaal wel en niet autobiografisch is. Dit verhaal is leuk, en ik zit er bovenop. Wel wat verbeterpuntjes wat de leesbaarheid betreft:
Gebruik alsjeblieft aanhalingstekens voor de directe rede en hoofdletters aan het begin van elke zin.

Verder heb ik soms het idee dat je hier en daar wat zinnen en of gebeurtenissen weglaat die jij als schrijver wel kent, maar wij als lezers niet. Hierdoor lijkt het verhaal wat gehaast en krijg ik het idee dat ik iets gemist heb.

Nog één wat zifteriger puntje: je gebruikte de zin "Zachtjes gaven we elkaar een kusje en begonnen we speels te gedragen
als wolvenpups of zoiets."
Los van dat er het woord 'ons' tussen 'we' en 'speels' had moeten staan, wat me nu pas opvalt; het gebruik van aspecifieke woorden als "ofzo", "zoiets", "zulke dingen" et cetera werken verzwakkend in je verhaal. In de directe rede mag het, omdat het dan gewoon een opmerking is van een karakter, maar buiten dialogen kun je het beter weglaten of anders verwoorden...

Succes met het volgende hoofdstuk, ik wacht in spanning af (en velen met mij, heb ik het idee ;))
 
Bovenaan