Luierland

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 50,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Luist


In een land met een warm klimaat, had men de steden heel mooi opgebouwd met veel sierstenen en prachtig ingerichte parken. Om overlast van plassende mannen te voorkomen had de regering van dat land het decreet uitgevaardigd, dat mannen altijd een luier moesten dragen. Dit had als bijkomend voordeel dat de mannen altijd aan het werk konden blijven en niet hoefde te stoppen om naar het toilet te gaan.

Iedere man van de gewone werknemer tot en met de bankdirecteur was gehuld in een luier met daarboven een t shirt of voor de directeur een overhemd met colbert jasje, het was verboden om een broek over de luier te dragen, want dan kan men geen controle uitoefenen op de plicht een luier te dragen. Het is een heel komisch gezicht daar de mannen rond te zien lopen met blote benen en een luier die overal onder uitsteekt.

Om te zorgen dat er geen grote afvalberg ontstaat worden deze luiers door de overheid verstrekt en gereinigd. Dit betekende dat de luier die de directeur de enen dag had aan gehad later bij de onderwijzer om zijn billen zat. Om geen opstoppingen bij de verschoon punten te krijgen had iedereen en tijd gekregen waneer de luier verschoond mocht worden men moest dan naar een verschoon unit gaan. Daar ging men aan de voorkant in. Binnen gekomen moest men de luier uitdoen, door lopen naar de volgende ruimte waar men zich kon wassen en met olie verzorgen en in de laatste ruimte kreeg men een nieuwe luier uitgereikt.

Nu was men al aan deze maatregel gewend en de jeugd wist niet beter meer of het hoorde zo want jongentjes werden niet meer op zindelijkheid getraind. In het begin van de maatregel en nu ook nog wel door pubers werd er tegen gerebelleerd. En de voorgeschreven voorzorg niet gedragen. Als men betrapt werd kreeg men een opvoedings traject. Dit betekende dat men gedwongen werd 24 uur in een en dezelfde luier rond te lopen en die ook te gebruiken.

Om te zorgen dat die luiers voldoende absorptie vermogen hadden waren deze zeer dik uitgevoerd. De man die deze luier aankreeg kon onmogelijk zijn benen tegen elkaar doen, om te voorkomen dat hij de luier zou verwijderen kreeg hij hierover een broek aan die met een ketting rond het middel gesloten werd en die men met een loodje verzegelde. Was het zegel verbroken of had de man al meerdere malen zonder luier rond gelopen werd hij gestraft, en moest hij in de wasserij voor luiers gaan werken. Afhankelijk van de straf moesten de schone luiers worden opgevouwen of aan de andere kant de vuile luiers in de wasmachines worden gedaan.

Degene die in de fout bleven gaan weren in een aparte ruimte ten toon gesteld, zij werden in een schandpaal geslagen en moesten hier zeer lange tijd staan. Om te voorkomen dat de vloer werd beschadigd door weglopende vloeistoffen stonden ze op een rooster waar onder een put was aangebracht hier over stroomde constant water, wat weer op de blaas spieren werkte.

Na een dag of twee hier staan was de luier natuurlijk overvol en stroomde de inhoud langs de benen naar beneden. Wat voor de betrokken een vreselijk gevoel was.

Door deze voorschriften was daar bijna iedere man incontinent. Toen ik daar als bezoeker kwam werd er bij de grens aan mij een pakket uitgereikt wat een luier bevatte en de regels waaraan ik me moest houden. Als ik hiermede niet instemde kwam ik gewoon het land niet in.

Om de bezoekers te helpen met het aandoen van de luier was er een aparte ruimte ingericht waar een aantal vrouwen assistentie verleende. Op mijn vraag waarom er maar een luier werd uitgereikt werd verteld dat er over het hele land voldoende punten waren waar men de luier kon wisselen tegen een schone. Deze punten kon men uiteraard vinden door de afbeelding van een luier op de betreffende gebouwen. Ik vond het een raar gedoe en een vreemd gevoel zo'n lap tussen je benen te hebben hangen. Een lap was het eigenlijk niet het waren voor gevormde luierbroeken met langs de benen een elastiek en ook een sterk elastiek in de talie, binnen in waren twee schotjes gemaakt die omhoog gingen staan als je de luier in de goede vorm vouwde.

Toen ik vroeg waar die voor waren werd mij verteld dat die waren om te voorkomen dat de poep naar buiten kon komen, dat ik er moest plassen had ik wel verwacht maar de rest ook vond ik wel heel vervelend. Dat ik bij de grens niet had gemerkt dat mannen in dit land luiers droegen kwam omdat er alleen vrouwelijke grenswachten waren. Om te laten zien hoe de luiers waren geconstrueerd en wat men vroeger gebruikte was er een expositie ingericht.

Hier kon je de luier van nu in een opengewerkt model zien deze bestond aan de buitenzijde uit een niet vocht door latende laag en dan 4 lagen dikke absorberende stof en aan de binnenzijde uit een laag die er voor zorgde dat het vocht zo verdween en niet terug kwam, de luier werd aan de voorzijde gesloten door twee knopen Ook hing daar de broek die sommige over de luier aankregen om uittrekken te voor komen. Voor men aan dit systeem begon had men luiers waarover altijd een plasticbroek gedragen moest worden, Deze waren na een paar keer gebruik en wassen zo versleten dat het afval dat hier van kwam een probleem vormde. Voor de broeken die voor een gedwongen gebruik van de luier zorgde was een aparte hoek ingericht.

Er waren verschillende soorten broeken sommige die je over de luier aanmoest doen zoals al eerder verteld. Maar ook die met de luier uit een stuk bestonden. Eentje leek net op een leren broek. Dit was tamelijk stug leer waarop men met klinknageltjes de luier had vastgemaakt, deze werd met riemen vast gemaakt aan de voorzijde met een gesp, de riemen liepen door naar de achter zijde waarop de band van de broek een oog had bevestigd waarover de riemen werden geschoven en dit werd afgesloten met een slot. Ook waren er modellen die van metaal gemaakt waren hierin werd dan een luier gelegd die over de rand heen werd vastgemaakt met klemmen. Ook stond er een model dat leek uit alleen een aantal aan elkaar gelaste banden te bestaan. Dit was natuurlijk niet zo toen ik vroeg hoe dat geval werkte, zij een van mijn begeleidsters ik wil dat wel bij je voor doen.

De bij dat instrument behorende luier werd te voorschijn gehaald deze was 3 keer zo dik als het exemplaar dat ik nu aan had. De achterzijde werd vastgemaakt aan het geraamte waar aan de buiten zijde om de 10 cm bobbels zaten die door de knoopsgaten van de luier paste deze achterkant liep door tot de plaatsen waar aan de zijkant scharnierenzaten. Mijn huidige luier werd verwijderd en de achterzijde van de stellage tegen mijn rug geduwd, nu werd de luier naar voren gehaald en de stellage gesloten met een slot, en werd de voorkant aan de daarvoor aanwezig bobbels vast gemaakt. Ik voelde dat er iets tegen de zijkant van mijn been drukte, dit waren beugels die met de talie band verbonden waren door een ijzeren strip van 50 cm lang.

Ze maakte deze beugels open en toen moest ik mijn benen spreiden en werden de beugels om mijn bovenbenen gesloten. Het resultaat was dat ik gelijk niet meer mobiel was want door deze stijve constructie kon ik niet meer lopen. Daar stond ik te kijk met een luier die fors tussen mijn benen hing en niet meer in staat een stap te verzetten. Dit was dus duidelijk bedoeld om iemand te straffen. Mijn begeleidster vertelde dat ze nu pauze had en dat ze mij over een halfuurtje weer zou bevrijden, zo maakte ik ineens deel uit van een luier expositie.

Ook andere mensen kwamen naar de expositie kijken en deden net als ik als bekijken en betasten zo werd er ook bij gevoeld hoe het een en ander zat wat een niet verwachte reactie bij me opriep. Maar omdat de buitenkant van metaal was begon nu alles we heel strak te zitten.

Na de pauze kwam mijn begeleidster terug en aan haar vroeg ik hoe ze het met de seks deden want ik zag deze vrouwen niet met een in luiers geheulde vent naar bed gaan. Als men seks wilde hebben werd de man eerst naar de douche gestuurd om zich grondig te wassen, en na de vrij partij kreeg hij zijn luier weer aan of die nu nat of vuil was maakt niets uit. Want in huis waren nooit schone luiers hiervoor moesten ze naar een verschoon punt. Terwijl we daar over praatten stond ik nog steeds in dezelfde positie. Ze vertelde mij dat de zaken die ik nu droeg nog konden worden uitgebreid met een borst stuk en een hoofd masker.

Nu werd het tijd om naar mijn hotel te gaan en werd ik van de metalen luierbroek bevrijd, ik kreeg de eerste luier weer aan, hier over kreeg ik van haar een broek aan die ze met een ketting kon afsluiten in plaats van het loodje deed ze er een slotje in, ze vertelde mij dat ik nu alleen de luier uit kon doen als zij dat wilde en dat ik haar daarvoor maar, moest komen opzoeken. Zo gekleed ben ik naar het hotel gegaan, er was niemand die iets over mijn kleding zei want het was voor dat land een gewone dracht.

Toen ik naar het toilet wilde gaan merkte ik pas hoe vervelend het is om niet over de mogelijkheid daartoe te beschikken. Na een hele tijd met een volle blaas te hebben rondgelopen, heb ik toch maar van de luier gebruik gemaakt. Het is een vreemd gevoel als er een warme stroom vocht je broek in loopt, maar omdat er geen kleding over de luier zat begon die vrij vlug af te koelen wat een heel vies koud gevoel gaf. Doordat ze een slotje in de ketting van mijn broek had gedaan, was het ook niet mogelijk langs een verschoon punt te gaan, want ze had me wel duidelijk gemaakt dat die niet beschikte over de sleutel. Ik zou dus moeten wachten tot zij haar dienst in het opvangcentrum had beƫindigd. Ik vroeg mij af wat ze van plan was, want thuis had niemand luiers dat had ze me wel duidelijk gemaakt.

Laat in de middag arriveerde ze bij mij in het hotel, intussen had ik al meerdere keren in de luier geplast, waarin nu zoveel vocht zat dat ik niet durfde te gaan zitten, bang dat alles er uit zou lopen. Gelukkig voor mij was er voor de hotel gasten een verschoonpunt in de kelder van het hotel. Zij nam mij daar mee naar toe en voor de deur werd het slot los gemaakt. Ik moest naar binnen, de luier uitdoen me wassen en aan de andere zijde een nieuwe aandoen, toen ik buiten kwam stond ze reeds te wachten en werd mijn broek weer afgesloten. Voor de avond had ze bijzondere plannen met mij vertelde ze, daar ik zo veel interesse had getoond in de speciale uitvoeringen van de luiers wilde ze nog het een en ander met mij uitproberen.

Nu we toch alleen waren stelde zij zich voor haar naam was Katie, zij was medewerkster in de ontvangst ruimte maar had ook de verantwoording over de tentoonstelling, en om die regel matig te veranderen kan ze uit een voorraad luiers en werktuigen kiezen. We zijn naar de ruimte waar deze opgeslagen liggen gegaan en daar heeft ze een en ander uitgezocht. Al deze spullen hebben we mee genomen naar de kamer waarzij beschikking over had in het ontvangst gebouw bij de grens. Hier had ze ook een aantal houten geraamtes opgesteld staan.

Het eerste wat ze toonde was een soort dwang buis, Alleen waar normaal het riempje zit dat ze tussen de benen door halen was er nu een luier aan vast gemaakt. Ik moest mij uitkleden en mijn armen in de mouwen van het buis stoppen zij trok de rest goed en maakte dit aan de achterzijde vast. Nu werd het luier gedeelte tussen mijn benen door omhoog getrokken en heel strak vast gezet. Nu nog de armen zodat ik geheel gevangen was. Dit buis was ontworpen voor degen die in het begin niet aan de plicht tot luiers dragen wilde voldoen. Zo iemand werd dan gevangen, kreeg dit ding aan en werd in de auto gezet en men ging op jacht naar de volgende.

Bij de gevangenis werd men in een of andere stellage gezet. En dat is wat zij nu van plan is met mij te doen het hele traject dat die mensen kregen met mij door lopen. Ik moest nu naar voren lopen tot mijn voeten tegen een houten balk aankwamen door wat schuiven kwamen mijn benen in twee uitsparingen terecht, aan de achterzijde schoof ze een ander balk er tegen en ik stond nu op een plek vast. Nu vooroverbuigen zei ze terwijl ik dit deed kwam mijn hoofd in een houtenkraag terecht die ze ook op slot kon doen. Nu verwijderde ze het dwangbuis en maakte ze mijn handen vast in ijzeren boeien die aan de zijkant van de kraag waren bevestigd.

Zo bloot kon ik niet blijven staan want mannen hoorden nu eenmaal in een luier verpakt te zijn. Ze had een speciaal exemplaar uitgekozen toen ze mij deze omdeed merkte ik dat mijn hele geval door een gat naar buitenstak dit was afgewerkt met een ijzeren ring waar een paar riempjes aanvast zaten hier aan maakte ze een penis koker vast die aan de binnen zijde voorzien was van prikkers. Die bevestigde ze om mijn penis en aan de riempjes die uit de luier staken. Hierover heen ging het tweede deel van de luier. Iemand die langs zou lopen zag niet dat de prikkoker was bevestigd. Dit is om te voorkomen dat mannen die straf hebben plezier beleven aan deze straf zei ze. Zoals ik nu stond kon ik haar goed zien, zij kleedde zich voor mijn ogen uit wat reacties opriep die door de koker om mijn deel werden gecorrigeerd.

Geheel in haar blootje legde ze een aantal attributen klaar voor de volgende stap,

Dit was een rubber pak met aangezet hoofdmasker, en een andere dikke luier deze was zo te zien aan de zijkanten vrij normaal van dikte maar over het midden liep een baan van een 20 cm breed en 4 cm dik. Ik kon mij al voorstellen dat deze luier niet te plooien was en mijn benen uit elkaar zou drijven. Na een uur in het blok te hebben gestaan werd ik bevrijd en verlost van de penis koker. Nu kreeg ik de dikke luier aan die dus het effect had wat ik er van verwachte. Hier over trok ze het rubberpak aan, Wat ik niet gezien had was dat er geen mouwen in zaten. Aan de achterzijde werd dit pak gesloten met een ritssluiting.

Ik moest mijn armen in een soort mof steken die aan de binnen kant van het pak was bevestigd, toen ze het pak over mijn schouders trok merkte ik dat de luier zeer strak tegen mijn onderlijf werd gedrukt en dat mijn benen nog iets wijder uit elkaar gingen staan. Nu werd het hoofd stuk over mijn hoofd getrokken en zag ik niets meer. De rits werd gesloten en ik zat in een cocon gevangen.

Zij begon aan de buiten zijde over het pak te strelen, alleen als ze dit over de luier deed voelde ik niets door de dikte ervan. Zo gekleed werd ik op bed gelegd en een tijd met rust gelaten. Door de hele dikke luier kon ik mijn benen niet tegen elkaar doen en ook niet op mijn zij gaan liggen. Omdat ik erg moest drukken was het noodzakelijk de luier te gebruiken. Maar door het strakke pak ging dit niet zo vlot en voelde ik de inhoud alle kanten op gaan. Dit was een zeer vies gevoel en alles plakte aan mijn vel. Na verloop van tijd merkte ik dat er mensen in de kamer waren gekomen. Dus ze was niet alleen uit de fragmenten van het gesprek dat ze voerden, die ik door het pak kon opvangen, was ze het niet eens met wat de ander zei.

Het pak werd bij mij uitgedaan en terzijde gelegd er waren nu twee vrouwen in de kamer, mijn begeleidster, en een strenger uitziende vrouw van ongeveer 40 jaar. Katie heeft blijkbaar een paar voorschriften overtreden, ze had moeten melden dat ze met een van de gasten gebruik wilde maken van het gebouw en de zaken die daar stonden.

Nu ze dit niet gedaan had moest ze de plaats van de gast innemen, wat in dit geval betekende dat ze alles wat ik aanhad aankreeg. Voor vrouwen was het een zware straf om in een luier te moeten rondlopen. Ze was het wel eens met de straf maar ze wilde dan wel met een schone luier beginnen. Maar de straf was dat ze alles aan kreeg wat ik aanhad dus ook de volle luier.

Ze moest deze bij mij afdoen en op het bed leggen, mij wassen en van een schone luier voorzien. Toen ze dat had gedaan, werd ze naar het bed geleid en daar kreeg ze de vieze luier om en werd het pak bij haar aangedaan toen ze eenmaal verpakt was zag je alleen twee bruine benen en een zwart boven lijf met een bolletje er op waarin haar hoofd zat. Zo gekleed moest ze op het bed plaats nemen, net zo als bij mij konden haar benen niet tegen elkaar. Alleen werd ze nog meer immobiel gemaakt door haar voeten met voetzolen tegen elkaar vast te binden.

Wat gaat er nu met mij gebeuren dacht ik, word ik terug gestuurd naar het hotel of is men iets anders van plan. De begeleidster van Katie vertelde dat deze straf 2 uur zou duren en dat ik mocht kijken hoe zij reageerde, Om te voorkomen dat ik haar zou bevrijden. Werd ik in een soort stoel gezet. Mijn armen werden met boeien aan de armleuningen vast gezet en om mijn nek kreeg ik een halsband die met de rugleuning verbonden was. De stoel was zo neer gezet dat ik een goed zicht had op het figuurtje op het bed. Door de plakkerige inhoud van haar luier ging deze irriteren en probeerde ze steeds anders te gaan liggen maar dit viel niet mee door de manier waarop ze was gebonden. Het is een leuk gezicht haar zo te zien kronkelen en in een luier te zien. Want door het strakke pak tekende deze zeer goed af.

Blijkbaar had ze zelf ook van de luier gebruikgemaakt want nu zag je straaltjes viezigheid langs de luier naar buiten lopen. Haar zo machteloos te zien wond mij zeer op gelukkig had ik dat prikding niet meer aan.

Na twee uur werd ze bevrijd en mocht gaan douche mij liet men zo zitten. Nadat ze zich gewassen had vroeg ze mij of ik van dit schouwspel had genoten, ik vertelde haar dat dit mij wel opwond. Zij had het wel vernederend gevonden dat ze die volle luier van mijn aan moest, maat toen zij zo op gevangen op bed lag gaf het haar toch ook weer een opwindend gevoel in de volle luier te liggen van iemand die ze wel mocht. Ik mocht nu de stoel verlaten en

Samen met Katie ben ik gaan eten in het hotel. Wat we tot nu toe gedaan hadden was allemaal gebaseerd op straffen en straf werktuigen. Maar ze kon mij ook omtoveren tot een lief klein jongentje. Als ik tenminste met haar en haar spelletjes verder wilde gaan. Dit wilde ik wel maar voor deze eerste dag waren de indrukken en de dingen die we gedaan hadden wel erg veel geweest, ik dook liever zo met haar in bed. Maar dat ging niet door want ze moest die nacht werken. Zodat ik de nacht alleen doorbracht en terug dacht aan wat er die dag allemaal gebeurd was. Wat haar was overkomen hield mij erg bezig hoe zou het voelen zo'n vuil geval van iemand anders aan te krijgen.

De volgende middag hadden wij weer afgesproken en zou ze mij rond leiden door de stad en laten zien hoe ik de beste foto's kon nemen zonder dat daar mensen in een luier opstonden want anders zou ik thuis als ik de foto's liet zien heel wat uit te leggen hebben. Ik vroeg haar wat ze bedoelde met een lief klein jongentje van mij te maken, ze vertelde dat ze mij dan aankleedde en verzorgde als een baby'tje, de luier was er al en de overkleren had zij ook, ik zou dan door haar vertroeteld worden en gevoerd met de hand. Ook kreeg ik een speen en als ik lief was van haar de borst. Ik vertelde haar waar ik die nacht aan had liggen denken en ik ook wel eens wilde meemaken gedwongen een vuile luier van een ander aan te moeten. En dan het liefst een die zij aan gehad had. Zij zou dit met de ander vrouw opnemen vertelde ze me, dit was meer een vriendin dan een boze chef.

Dit zou dan op haar volgende vrije dag moeten gebeuren over twee dagen. Ze had er wel een idee over maar dat zou ik dan wel zien. Voor deze avond wilde ze graag dat ik toestemde in haar babyplan. Ik heb hierin toegestemd, maar voor we daar aan gingen beginnen moest ik eerst nog langs een verschoonpunt. Niet het gebruikelijk in het hotel maar een speciaal punt. Ik kreeg van haar een briefje mee dat ik op dat verschoon punt moest afgeven.

Toen ik mijn vuile luier en het briefje had afgegeven, heb ik mij gewassen en kreeg een nieuwe luier dit was niet het gewone witte geval dat iedereen kreeg maar eentje met baby figuren er op en langs de benen was deze iets anders afgewerkt en in plaats van met knopen moest ik deze sluiten met grote veiligheids spelden. Dat ik weer een luier aanmoest was nu wel gewend, maar doordat deze zo afweek van de andere kon iedereen op straat zien wat we gingen doen. Ook kreeg ik nog een tas mee voor Katie, hierin zaten nog een aantal luiers want baby's werden uiteraard thuis verzorgd. Door de ander manier waarop deze luier was gemaakt leek het dat je een veel bredere bilpartij had. Langs de benen schulpte de rand doordat men het elastiek dat de luier langs de benen afsloot iets naar binnen had gezet. Samen zijn we naar haar appartement gegaan, dat op een kwartiertje lopen was gelegen. De meeste mensen die we tegen kwamen keken wel, hoewel het gewoon was dat mannen in luiers liepen week die van mij zeer af.

In haar appartement aangekomen, gingen we naar een slaapkamer waar ze een lange lage kast had staan en een bed met hekken er langs. Dit bed leek veel op de bedden waar kleine kinderen in liggen. Uit de kast haalde ze wat kleding die voor mij bestemd was. Mijn T shirt werd uitgedaan en het eerste kledingstuk over mijn hoofd aangedaan. Dit was een soort hemd dacht ik maar wel erg lang, maar toen ze het tussen mijn benen ging sluiten zag ik dat het een luierpak was. Heirover kreeg ik een knal geelpak aan waar rode voeten aan vast gemaakt waren. Dit pak werd gesloten door middel van een ritssluiting die van de achterzijde helemaal door liep tot aan de boord om de hals. In de spiegel kon ik zien dat de luier heel erg aftekende in dit pak.

Hoewel ik toch al een aantal dagen met een luier rond had gelopen maakte dit pak toch dat ik mij heel klein voelde. Zodra ik dit pak had aangekregen was het met lopen voorbij ik mocht mij alleen nog kruipend voortbewegen. Katie ging nu het eten klaar maken, dit zag er smakelijk uit. Ze dekte de tafel voor twee, voor mij werd er een stoel bijgeschoven waarop ik met een tuigje werd vast gezet. Ik kreeg een slabber aan die ze over mijn hoofd trok. Nu werd mij het eten gevoerd met een lepel. Zelf at ze in de tussen tijd haar eigen bord leeg. Wel grappig gevoerd te worden. Na het eten moest ik maar ven op de grond gaan spelen want zij ging afwassen om mij rustig te houden werd er een speen in mijn mond geduwd.

Na de afwas had ze zich omgekleed ze had nu een soort uniform aan van kinderverzorgster een kort jurkje met een schort er over onder de rok zat een petticoat die zorgde dat de rok wijd uitstond. Door dat ik op de grond verbleef kon ik er onderin kijken ze had er een rood broekje onderaan. Uit de kast op de slaapkamer werden ander kleren te voorschijn gehaald. Ook had ze een lang aankleed kussen onder het bed uitgehaald en dit werd op de kast gelegd. Ik moest hier nu op klimmen. De rits van het pak werd opgemaakt en mijn benen uit de pijpen gehaald dit ging gemakkelijk door die lange rits Ik hoefde niet op te staan om het pak uit te doen. Het luier pak werd geopend en er werd gekeken of ik een nieuwe luier nodig had, dat was niet het geval en mijn pakje werd weer gesloten, als bovenkleding had ze nu gekozen voor een overal met korte pijpjes deze sloot met knopen. Toen ik was aangekleed werd ik door haar geknuffeld.

Later op de avond toen zij koffie ging drinken kreeg ik dit in een flesje met speen.

Op een gegeven moment was het tijd om naar bed te gaan ik werd weer verschoond door haar en kreeg nu een zelfde soort pak aan als waar we mee gestart waren alleen deze sloot aan de achterkant met knopen op de rug en het broekdeel werd aan het achterpand vast geknoopt. Voor ik moest gaan slapen kreeg ik van haar nog de borst. Ik werd in het bed vast gelegd met een tuigje. De volgende morgen knoopte ze het broekdeel van mijn babypak los en werd dit gedeelte van mijn benen getrokken en omhoog geslagen het luier pak werd losgemaakt en de luier geopend. Ze pakte een fles baby olie en begon mij daar aan de voorzijde mee in te smeren wat op een bepaald lichaamsdeel een zeer stimulerend effect had. Toen hij stijf stond klom ze op het bed en ging op mij zitten. Best een lekker gevoel door mijn vriendin genomen te worden terwijl ik nog op mijn natte luier lag met de kleren aan die van mij een baby'tje maakten.

Na deze vrijpartij mocht ik mij gaan douchen, hierna kreeg ik weer een baby luier aan die ik zou moeten dragen tot het weer tijd was voor een verschoning bij het verschoon punt wat betekende dat ik weer met een baby luier over straat moest. In het pakket had nog een ander luier gezeten deze was voor haar bestemd, hierbij zat een broek die ze er over aan moest doen en die met een ketting op slot kon. Als bovenkleding deed ze het uniform van de vorige avond aan, wat betekende dat als ze zich bukte iedereen kon zien dat ze ook een luier droeg. Toen ik vroeg waarom ze deze aan deed, vertelde ze me dat dit was om aan mijn wens tegemoet te komen, want zij kon niet zomaar een luier gaan halen bij een verschoon punt. Ze bracht me naar het verschoonpunt van de vorige avond waar ik de tas met vuile luiers inleverde en een standaard luier kreeg uitgereikt. Samen zijn we naar haar werk gegaan, waar haar vriendin ons stond op te wachten. We werden naar een kamer gebracht waar een raar toestel klaar stond.

Katie moest zich uitkleden tot op de luier en werd er naar toe geleid. Ze moest ertegenaan gaan staan zodat haar enkels in twee boeien geslagen konden worden. In het midden liep vanonder naar boven een geleide rail waar aan een kromme beugel was bevestigd. Die omhoog geschoven kon worden. De hele constructie was in een ovaal opgebouwd zodat ze gedwongen was voorover te leunen. De beugel werd omhooggeschoven totdat dit net tegen de in luiers gehulde billen duwde. Nu moest ze zich nog verder voorover bukken tot haar hoofd op een eveneens verstelbaar gedeelte kwam hierop was een gag bevestigd voor haar mond en erboven was ruimte om door haar neus te kunnen ademen. Haar hoofd werd door middel van riemen op dit ding vast gezet. Nu werden haar armen ook nog vast gezet en was ze gevangen.

Ze zou pas verwijderd worden als ik weer terug was. Ik werd meegenomen en kreeg van haar vriendin te horen dat ik pas na het middag eten terug mocht komen wat voor Katie betekende dat ze 3 uur op dat toestel zou moeten doorbrengen.

Toen ik mij later die dag weer melde werd ik meegenomen naar de kamer waar mijn vriendin vaststond, Ik mocht haar los maken en van haar luier bevrijden deze moest ik bij het toestel op de grond leggen en zij kon zich gaan wassen, toen ze schoon was werd ik door haar van mijn kleren ontdaan en naar een tafel gebracht hier op lag een kussen ter hoogte van mijn heupen. Ik werd met arm en voet boeien vast gelegd. Ze is toen haar vieze luier gaan halen en schoof deze onder mijn billen die door dat kussen boven de tafel hingen. Het kussen werd weggetrokken en ik belande met een plof in haar vieze luier die ze meteen sloot. Ik werd door de vrouwen van de tafel gehaald en naar het toestel gebracht en er op vastgezet. Terwijl ze bij katie de beugel maar net tegen de luier hadden geduwd werd deze bij mij strak naar boven geschoven zodat ik voelde dat de inhoud zich ging verspreiden. Ook mijn hoofd werd op het hoofdstuk vast gezet. Spreken kon ik niet meer want ik had mijn mond vol met een prop.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Johnathan Lek-Luierland - Roodklapje L 8
Similar threads

Bovenaan