Luierpoepen in de klas

Luierpisser

Luiers!!!!!
Beste lezers
Dit verhaal is echt gebeurd


Ik ben sofie mijn vriendin iris en ik houden wel van een lolletje en dit in een van die loletjes

Wen hebben allebei een obsessie voor luiers en we verzonnen dus dat we een week elke dag een luier aan moesten en ook naar school en dat we ze zo droog mogelijk moesten houden
Zo gezegd zo gedaan.
We gingen dus in een luier naar school de eerste 4 dagen ging het goed we hoefden niet te poepen of plassen op school maar vrijdag ging het behoorlijk mis tijdens het eerste uur kregen we bijde darmkramp en poepte tijdens de les onze hele luier vol en dat wat nog niet het ergste want we waren bijde schone luiers vergeten en we moesten de rest van de dag in die enorme poepluiers blijven lopen
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
dance !1 ,./ toppie coolman totmorgen benblond nanana funny crazy /./ toppie bounce thanku springmeisje babykraagje buggy1 babywikkel babycool babyrologen babytut babyslab happybounce toppie babyverliefd babyboy babygirl zwaai1 angel2 angel2 bounce toppie welkomopforum byebye bunny springmeisje kuiken kruipbaby kindslaapt2 kindloopt babykraagje babylach happybounce hihi byebye ffdenken /./ funny boww boww yeah1 totmorgen catwave beardance babycool aapje1 verschoonbaby babykraagje kindloopt babyslab baby1 babyboy babytut toppie boww boww nietblij yeah1
 

friendly

Superlid
winnie de poe zei:
dance !1 ,./ toppie coolman totmorgen benblond nanana funny crazy /./ toppie bounce thanku springmeisje babykraagje buggy1 babywikkel babycool babyrologen babytut babyslab happybounce toppie babyverliefd babyboy babygirl zwaai1 angel2 angel2 bounce toppie welkomopforum byebye bunny springmeisje kuiken kruipbaby kindslaapt2 kindloopt babykraagje babylach happybounce hihi byebye ffdenken /./ funny boww boww yeah1 totmorgen catwave beardance babycool aapje1 verschoonbaby babykraagje kindloopt babyslab baby1 babyboy babytut toppie boww boww nietblij yeah1
funny
 
Bovenaan