Luierproblee

Luierpisser

Luiers!!!!!
Hallo allemaal dit in een echt gebeurd verhaal maar ik heb de Namen vervangen veel leesplezier

Ik ben Sarah een meisje van 16 en ik ben een bedplasser daarom draag ik s'nachts luiers mijn vriendin sofie heeft dit probleem ook en heeft ook luiers.
Wij plagen altijd 2 andere kinderen die incontinent zijn met dat ze luiers dragen (dat wij luiers dragen weet niemand) op een dag nodigde de 2 incontinente meisjes aniek en iris ons uit voor een slaapfeestje en wij moesten komen toen werd er waren moesten wel een luier aan en ze zijden dat als ze merkte dat als we moesten plassen of poepen ze iets zouden doen na een tijdje moesten we allebei nodig plassen en we kregen zoon schokband op onze blaas en er kwam een schok en we piste bijdehand in onze luier iris zij dat we 2 kleine baby'tjes waren en dat we de luier maar aan moesten houden.
Toen het tijd wat om te gaan slapen haalde ze twee ledikanten tevoorschijn en wij moeten er in gaan liggen babyspijl we moesten ons uitkleden en we vroegen waar we in moesten slapen ze zijden in Julie luier en verder niets we gingen beschaamd in alleen een natte luier liggen.
Na een tijdje moesten we poepen en we kregen een stroomstoring op de plek waar onze darmen zitten en de.poepen gleed zo in de luier

Word vervolgd
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
Ik weet niet wat de anderen ervan vinden maar
....vervangen veel leesplezier
Dat heb ik niet, van een 16 jarige verwacht ik wel meer lees ervaring, mss zijn mijn verwachtinegen te hoog gegrepen, dat kan hoor.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
TenaMaxi zei:
Ik weet niet wat de anderen ervan vinden maar
....vervangen veel leesplezier
Dat heb ik niet, van een 16 jarige verwacht ik wel meer lees ervaring, mss zijn mijn verwachtinegen te hoog gegrepen, dat kan hoor.
Ik wil geen uitspraken doen aangezien ik de schrijfster niet ken (hint: voorstellen!!! ;) ) Maar wel leuk een poging te wagen om een verhaal te plaatsen.

iig welkom op het forum
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Leuk verhaal.

Ik heb in het echt mee gemaakt toen ik als kind zijnde op zomerkamp was.
Waren twee bedplasser in de groep.
Dat was ik en nog een jongen.

Die jongen nu volwassen man plaste in bed en kreeg net als ik een nachtluier om van de begeleiding.
Maar die jongen had de grote bekken tegen de rest van de groep.

Hij vond het niet leuk dat hij werd uit gemaakt voor baby.
En tegen mijn zijde ze niks.

Maar het alle ergste vond ik en nog steeds is dat hij bij broer met zijn vieze natte luier boven het hoofd van mijn broer is gaan hangen.
 
Bovenaan