Luiers op het podium

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 40,0%
  • 6

    Stemmen: 2 40,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: little_kcids_wear_diapers


Hier sta ik dan. Midden op het podium op school, in alleen een luier en een T-shirt, een zaal vol kinderen kijkt me aan. Wat is er gebeurd? Lees het zelf maar.

Het is een gewone ochtend, ik lig in bed, ik ben net wakker en lig te denken over hoe ik mijn leraar kan laten verdwijnen. "Dick! Kom je uit bed?" Hoor ik opeens. "Ja ja, ik kom al!" Ik kijk op de klok, het is nog maar 7 uur 's ochtends, en het is zaterdag. Ik stap een beetje verward uit bed en ga naar beneden. Ik doe de deur open. En daar, op tafel ligt mijn hele AB verzameling! "Wa w w waar heb je dat gevonden?" Stamel ik, en stap uit de deuropening. Mijn moeder komt aanlopen, kijkt me aan en zegt niks. Ik pak mijn spullen en neem ze mee naar boven.

Een uur later, ik was nog maar net bekomen van de schrik. Ik stop mijn verzameling achter in mijn kast, en ga op bed zitten, wachtend op wat er komen gaat. Opeens wordt er op de slaapkamerdeur geklopt, ik doe de deur open, en mijn vader stapt binnen. "Dick, ik moet met je praten."zegt hij. Shit, ze heeft het verteld denk ik, maar ik zwijg.

"Oké Dick, je moeder heeft iets gevonden" "ja," zeg ik "Wat is dit allemaal"

"Ehh, uhm, hoe moet ik dit uitleggen" zeg ik "ehh, ik zal het zo maar zeggen, ik heb een fetisj voor luiers"

"Een wat?" Zegt mijn vader "nou, ehh, dat betekent dat ik ehh, geil ehh, word van luiers" "Ben je gek geworden ofzo?" Zegt hij. Geschrokken van mijn vaders reactie pak ik mijn laptop, ga naar een website, en laat mijn vader het zien, zwijgend begint hij te lezen, een beetje neergeslagen zegt hij even later: "nou, oké ik begrijp het, maar er komen toch consequenties, ga nu maar naar beneden om te eten"

Twee dagen later, het is maandag, ik heb lekker het eerste uur vrij (toets Frans gaat lekker niet door) want met een groep andere kinderen moet ik vanmiddag optreden voor de brugklassers. Mijn moeder komt mijn kamer binnen, ze loopt naar me kast, en pakt in plaats van mijn gewone kleren, een luier, een rompertje, een T-shirt en mijn tuinbroekje uit de kast. Bang zeg ik: "w w w wat ben je aan het doen?"

Ze zegt: "jij houdt toch zo van die kleren, vandaag mag je ze aandoen voor school"

"Nee" zeg ik "dit trek ik niet aan doen hoor" Ze pakt me bij mijn schouders, legt me op bed, rukt mijn onderbroek van me af, en doet me die luier om. Ze zegt: "nu, aantrekken!" Ik doe het maar. Na het ontbijt van een bord lauwe brintapap en een flesje melk stuurt ze me (met een stijve) naar school.

In de bus kijk ik gespannen om me heen, iedereen staart naar me, een paar jongens lachen. (vooral omdat ik ze de dag ervoor uitschold voor baby's) Ik kruip in een hoekje en neem mijn tas op schoot, hopend dat de rest die binnen stapt me niet ziet. Ineens hoor ik: "He baby, dit is de eindhalte" ik was in slaap gevallen, de chauffeur kijkt me aan. "S s sorrie" zeg ik en stap uit. Buiten staan die jongens weer "hey baby, moet je luier verschoond worden?" Zegt er een.

Ik zeg: "nee, maar als je het wil heb ik er ook een voor jou" en wetend dat ik er geen luiers bij me heb pak ik mijn tas van mijn rug, maar ze zijn al lachend weggelopen. Ik kom bij school aan, en loop nogal gespannen en bang voor wat er komen gaat naar lokaal 53, waar mevrouw van der Valk en de andere kinderen van de groep al op me stonden te wachten. De hele groep kijkt me aan en het wordt nogal druk, maar vreemd genoeg kijkt mevrouw van der Valk alsof er niets aan de hand is. Zodra de groep stil is begint de mevrouw van der Valk te praten, ze houdt een hele toespraak: "straks, gaan jullie het podium op, doen jullie de acts, en doen jullie je best, zo goed dat niemand het na kan doen."

Ik begin jeuk te krijgen onder mijn luier en steek mijn vinger op: "mevrouw, mag ik even naar de wc?" mevr. van der valk zegt: "Dick, doe het maar in je luier, daar is ie toch voor?" ik kijk haar geschrokken aan, "ja, je moeder heeft gebeld en ik weet alles" zegt ze. De hele groep begint te lachen en ik kan wel door de grond zakken.

Ineens gaat de bel. Ik kijk door het raampje en zie de hele aula volstromen, ik kijk de hele zaal door en mis 3 jongens, die jongens die in de bus zaten. Ze hebben vast een strafmiddag ofzo, dacht ik. De show begint. Als vier meiden hebben een dansje hadden gedaan, moet ik op. Alsof er niets aan de hand is pak ik mijn ringen en begin met mijn act. Ik was druk bezig om mijn ringen aan elkaar vast te linken, en opeens hoor ik iemand lachen, ik ga gewoon door, maar opeens voel ik iets, iemand grijpt mijn broek vast en trekt me naar beneden. Sta ik daar, terwijl iedereen mijn natte luier ziet, ik draai me om, die jongen, die jongen die me beledigde toen ik uit de bus stapte, hij staat daar, met mijn broek in zijn handen...

Ik laat mijn ringen vallen en ren van het podium af, en onder luid gejoel en gelach ren ik naar het lokaal, pak een broek uit de verkleedkist die mevrouw van der Valk daar had neergezet en ga naar de bus. De chauffeur kijkt me raar aan, en laat me binnen gelukkig is de bus leeg, ik stap uit bij mijn huis, ga naar binnen en ren naar boven.

Ik ga zo snel mogelijk achter mijn computer zitten en schrijf een verhaal... dit verhaal
 
L

little_kcids_wear_diapers

Guest
Ik (de schrijver) zit nu ook op de site.

Please note, dit verhaal is 100% fictie (in fact, ik ben niet eens AB) mijn ouders namen het goed op.
 

Gay-luierboy1983

Me in natte luier
hey is een goed en leuk verhaal om te lezen maar ik heb er nooit problemen mee gehad doro mijn inco met me ouders maar wel met sommige vrienden die mij niet meer willen zien omdatj e helaas wat anders bent dan normaal omdat ik elke dag in een luier loop om me broek door te houden
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
K Luiers geven af. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B Op eens ging het over luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
I Kies maximaal 10 gratis samples luiers, inleggers etc. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Similar threads


















































Bovenaan