luiers op kamp deel 1

  • Onderwerp starter luierjongenyouri
  • Startdatum
L

luierjongenyouri

Guest
hoofdstuk 1:
hoe het allemaal begon


Het begon allemaal toen ik op een dag thuis kwam en ik zag een pak luiers op mijn stoel liggen dus ik wist meteen al niet wat er aan de hand was.Toen ging ik naar boven naar mijn kamer omdat ik moe was en wou slapen maar ik kon niet slapen want er lagen allemaal luiers op mijn bed.Ik ruimde alle luiers op en deed ze in een tas.ik wist niet wat ik moest doen dus ging ik maar tv kijken want toen ik die luiers zag was ik opeens weer klaarwakker.Ik ging dus tv kijken maar ik kon alleen maar baby programma's kijken want die andere waren geblokkeerd dus zette ik de tv uit en ging lezen.Een paar uur later lag ik te slapen maar ik kon alleen maar dromen over luiers.

hoofdstuk 2:
de volgende dag


Toen ik de volgende dag,nou ja,eigenlijk nacht,rond 1 uur wakker werd kon ik de verleiding niet meer weerstaan.Ik moest een luier aandoen dus zo gezegd zo gedaan,ik deed mijn broek en t-shirt uit en pakte een luier en toen ging ik op bed zitten en deed ik mijn onderbroek ook uit.Ik deed de luier aan en ik vond het echt heerlijk.Toen deed ik mijn broek en mijn t-shirt weer aan.Mijn onderbroek deed ik in de was en toen liep ik naar beneden en ging ik eten en tv kijken want daar kon ik nog wel alles kijken.Toen rond 7.30 uur kwamen mijn ouders naar beneden en gingen eten en toen moest ik al weer naar school :'(.Ik pakte de fiets en ging naar school.Toen de school uit ging fietste ik rustig naar huis en toen ik thuis was ging ik maar tv kijken.

hoofdstuk 3:
de brochure


Toen moest mijn moeder weg en toen ze weg was ging ik in het huis rondneuzen.Ik vond een brochure over een ab-dl kamp.Toen wist ik nog niet wat ab en dl betekenden.Toen ging ik de brochure lezen en toen kwam ik er wel achter.


LET OP!:
Dit is nog niet het einde van het verhaal.deel 2 verschijnt binnenkort en dan komt er bij de reacties een link naar deel 2

deel 2 komt als er genoeg reacties zijn en misschien eventuele tips!
 

jjcvdk

Gewaardeerd Lid
graag nog meer delen alstublieft en nog een goede tip de hoofdstukken mogen veel langer wezen hoor
jjcvdk
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Luier op schoolkamp L 11
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 7
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
Similar threads


















































Bovenaan