Verhaal Klaar Luiers op School (A)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 6 42,9%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 7,1%
  • 4

    Stemmen: 2 14,3%
  • 5

    Stemmen: 2 14,3%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 7,1%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal stemmers
    14
D

drynitesboy

Guest
ik zit momenteel in het 2de midelbaar , het wa enkele weken geleden en ik was 3dagen na elkaar te laat op school.
op een dag kreeg ik een papiertje van een leerkracht dat ik enkele weken moest helpen met de kleuterschool naast de onze moest helpen schoonmaken.
de eerste dag moest ik al direct het vuile werk gaan opkuisen : de toiletten.
ik begon er maar traag aan maar achteraan bij toiletten zag ik een bordje met een logo dat er ook een ruimte aanwezig was waar men kinderen een andere luier kon aandoen.
ik begon met die ruimte ik ben dl dus deze kans kon ik niet laten liggen ik ging er binnen en deed de deur op slot.
ik zag een grote aankleedtafel staan met daarbove een rekje met verschillende maten luiers en plastic broekjes.
ik had een rugzak bij een vulde deze tot er geen luier meer bijkon er waren ook luiers op mijn maat bij samen met plastic broekjes . ik heb hier nog 2weken moet blijven kuisen en iedere dag nam ik een rugzak vol luiers mee.
 

Krokeledorus

DL en Pappa voor lieve en stoute jongens
Hmm, als je twee wekenlang elke dag een rugzak vol hebt meegenomen, kan ik me niet voorstellen dat niemand het gemerkt heeft dat er zoveel luiers verdwenen zijn...
 
L

luierpoepertje

Guest
een kleuterscool waar kinderen luiers dragen??
naar mijn weten moet een kind volledig zindelijk zijn als hij naar school gaat als hij 4 is uitzonderingen daargelaten
groetjes
poepluierbroek
 

ikkemij

Beginneling
Het zou een goede verhaallijn zijn, maar als verhaal vind ik het maar niks. Het verhaal is v??l te kort en bovendien kom je direct tot de clue...
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
Het is inderdaad een kortverhaal, maar niettegenstaande goed geschreven. Niet elk verhaal leent zich ertoe om ellenlang te worden. Zo zijn er toch ook 'kortfilms' en 'langspeelfilms'.
Accoord, je kan bij elk verhaal god en klein peerke bijhalen, maar dan bestaat het gevaar dat het verhaal langdradig word en daardoor quasie onleesbaar word. En niet iedere auteur heeft de muze die hem lange verhalen influisterd die dan ook nog vlot leesbaar blijven tot het laatste woord.
Pasop, het is helemaal mijn bedoeling niet om drynitesboy af te kraken, het is misschien zijn eerste verhaal, ik weet het niet. Maar zoals ik reeds zei: beter een kort verhaal zoals dit waar alle belangrijke dingen inzitten, dan een verhaal dat zes keer langer is en dat halverwege word stopgezet met lezen omdat het langdradig-vervelend is geworden.
Hier heb ik maar drie woorden voor
DOE ZO VOORT.
 
B

baby tom

Guest
niet echt geloofwaardig....

a) het zou direct opvallen , ook al zou jij zogezegd de luiers zelf moeten bijvullen ...
kinderdag verblijven hebben een inventaris.. er verdwijnen niet zomaar rugzakken vol luiers .. elke dag
b) plastic broekjes zouden daar niet te vinden zijn, ben al in veel kinderopvangen geweest (ben ook van jouw streek toevallig ) en nergens... maar dan ook nergens gebruiken ze die (nog). ze verschonen de kinderen tijdig zodat lekken geen kans krijgt.
c) zelf kinderdagverblijven verwachten dat kinderen zindelijk zijn op een aanvaardbare leeftijd.
d) het zou in een kinderdagverblijf enorm hard opvallen moest ineens de verschoonkamer op slot zijn...



maar goed..

tis tenslotte een verhaaltje
 

traviannertje

Nieuw lid
Hier komt het vervolg van Luiers op school. (geschreven door Pieter)
Let wel op, ik ben pas 10, dus het kan zijn dat er fouten in zitten (nu al 3 :D)
HOOFDSTUK 2

Deel I: De Ontdekking
Ik luisterde niet naar de meester. De deur was vlakbij.
Ik voelde handen langs mijn buik gaan. “NEE!” schreeuwde ik. Ik beet in de arm van meester.
“Je begint al op een baby te lijken. Alleen baby’s bijten.” Hij sloeg me tegen het hoofd en ik was weer stil. “Rinke, we gaan even een verassing voor je halen.” Zei vader. Ik liep mee, weg van school. Ik zag dat twee leerlingen me opwachten, maar toen gewoon doorliepen alsof er niets gebeurd was, want ja, bij mijn vader konden ze me niets aan doen. Ik hoorde wel nog enkele jongens zeggen: “Wij weten wat de verassing is …” “Ja hé, een babywinkel.” Ik barste in huilen uit. “Wat is er, mijn baby’tje? Heb je honger? Of moet ik je verschonen?” Vader zei het zo kinderachtig dat de jongens hun lach niet konden inhouden. “Of pesten die jongens je?” Riep hij kwaad terwijl hij zich opeens omdraaide. “Komen jullie maar mee naar huis, en de babywinkel. En de apotheek voor jullie luiers.” Ik lachte. ‘Leuke straf’ dacht ik. De gedachte dat zij nu ook in luiers zouden lopen, was geweldig. Eén van de jongens barste in huilen uit. “Nee … S’ nachts is al genoeg …” Hij zweeg snel. “Zozo, plast ons baby’tje nog in bed?” Zei vader. De andere jongens keken hem verbaasd aan, daarom was hij dus de rustigste pestkop. Hij droeg luiers. “Je vliegt uit de groep! Wij willen geen baby’s!” Riep de leider van de groep. De jongen, Jonas, barste weer in huilen uit. Dit waren de enigste jongens waar hij echt bij hoorde. Tot nu. Nu was hij alleen op de wereld. “Kom, kom, je bent al een baby vanbinnen, ik ga jou vanbuiten ook een baby maken.” De jongen huilde nog harder. Zijn moeder dreigde altijd met hem in een baby te veranderen als hij niet stopte met bedplassen, maar dan was zijn bed nog natter. Maar sinds vorige maand droeg hij s’ nachts ook luiers. Daarom lachte hij iets minder hard, als Rinke verschoond werd. Hoewel hij hem wel grappig vind. “Goed, jullie twee,” Zei vader, wijzend op de twee anderen, “Jullie krijgen morgen op school ook een luier aan.” De jongens huilden. “Maar … Maar morgen is het pretpark” Zei de enige die iets uit kon brengen. “Had je daar maar eerder aan moeten denken.” Zei vader streng. “En het pretpark is binnen een week, vergeten?” Dat stelde de jongens nog gerust. “Morgen moeten gewoon enkele leerlingen van jullie klas een toespraak houden voor lerarendag. En ik weet al wie ik dat zal laten doen. 4 kleine jongetjes Oftewel 2: baby’s en 2 broekplassers. En nu meekomen.” Ik liep gedwee mee.
 

tbkindje16

xD was beetje nattig
ik moet volgend jaar stage lopen, in een opvang voor kinderen rond de 5 en 18 jaar, die autistisch zijn, en ook een medic iets hebben. voor me opleiding heb daar al even gekeken.
en er liggen allerlei soorten luiers.
ook op mijn maat.
dus dat word leuk.,
het kan een verhaal zijn, maar dan geen real gebeurd.
denk ik zo
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
poepluierbroek zei:
een kleuterscool waar kinderen luiers dragen??
naar mijn weten moet een kind volledig zindelijk zijn als hij naar school gaat als hij 4 is uitzonderingen daargelaten
groetjes
poepluierbroek
ik was zelf niet zindelijk toen ik in groep 1 zat
 

knakworst

Gewaardeerd Lid
idd zorgt voor je eigen luiers als je ze wilt.

werk in de zorg.
liggen ook luiers in mijn maat maar dan nog.
koop mn eigen luiers, tis ook MIJN fetisch en ben niet zo zielig om luiers van andere te jatten
 

strikslip

Toplid
:D tja iedereen die commetaar heeft op het meenemen van luiers.

HET IS EEN VERHAAL !!!(Daarin is alles mogelijk en geloof je dat niet lees is de stripverhalen van superman/kuifje etc.......)

Meer wil ik eigenlijk niet schrijven.

Strikslip
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
volleluiers luiers dragen op school Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
DL_Michel Verhaal Klaar Luiers op School (B) L 8
M Goedkopere luiers? VVV 1
D Zijn dit oudere type luiers ? Algemeen 2
L help me: hoe kan je aan luiers wennen dat je geen stijve meer hebt en dat het net zo normaal word als normaal ondergoed dragen 16+ Board 23
D Dilemma maat luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
E Hulp gezocht bij het kiezen van de juiste luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Luiers maat L kopen Contact advertenties 7
soggybottom 1 dag aan volle luiers AB/DL Fotos 0
C Luiers in gezinssituaties Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
S Luiers in combinatie met segufix Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Pamperslove Flink ge pamperd Voorstellen 3
Pamperslove Vandaag afspreken Contact advertenties 0
babyhaag192961 wie hier is in goedkope medische luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
babyhaag192961 is er hier iemand die volledig afhankelijk is van luiers! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Prikkelend Verlangen Luiers zijn geen zomersport Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Tim80 Praktische info over plakkers van luiers Ideeën Bus 12
M Cotten back luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
soggybottom Nog niet klaar De Lerares L 10
Luiert Luiers in frankrijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
A Twijfels over luiers Contact advertenties 6
D Plastic luiers covers Kleding 1
luierboy25frl Wie draagt ook baby luiers Contact advertenties 4
Cloë_dapie_Queen katoenen luiers Vragen & Info Shop 12
Mr.Nobody Wel of niet toestaan, verkoop van gebruikte luiers? moderator talk 8
Pamperslove Pamper vriend je Contact advertenties 0
tranny-abdl aanschaf luiers Luiers 10
C Wat gaat er met de huidige luiers in de toekomst gebeuren terwijl de toekomst niet verweg meer is? Pub 5
Vinnyolsen Vriendschap in luiers Contact advertenties 11
Berth 5XL/ 6XL baby luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
W Luiers zuid frankrijk VVV 13
Pamperslove Pampers baby dry fan Voorstellen 2
A Verhaal Klaar Voor het eerst met een luier naar de Efteling V 11
A Echte luiers kopen Luiers 7
Inco-plastic-24/7 Voordelen van luiers dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
vincp40 Luiers bij duik-expedities Pub 8
Pamperslove Pampers maat 8 om Contact advertenties 0
lkjhgfd aflevering tv programma over afvalverwerking luiers Pub 4
Cloë_dapie_Queen Luiers covers Vragen & Info Shop 10
B Welke rubriek plaats verkoop van luiers Algemene info 2
André Adult Baby Wanneer krijgen de AB & incontinentie luiers Stop en Protect functie VVV 4
Pamperslove Pampers om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
S Luiers met breed absorptie-gedeelte tussen de benen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
S Luiers met plug 16+ Board 26
dwangbuis Luiers te koop op Marktplaats Aanbevolen 3
luierman48 Luiers Contact advertenties 4
A 29m zoekt luier meisje in spijkenisse :) Contact advertenties 3
LuierD Luiers Zuid-Limburg Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan