Luiers op school (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 20,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 20,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 40,0%

  • Totaal stemmers
    5

traviannertje

Nieuw lid
Hier komt het vervolg van Luiers op school. (geschreven door Pieter)
Let wel op, ik ben pas 10, dus het kan zijn dat er fouten in zitten (nu al 3 :D)
HOOFDSTUK 2

Deel I: De Ontdekking
Ik luisterde niet naar de meester. De deur was vlakbij.
Ik voelde handen langs mijn buik gaan. “NEE!” schreeuwde ik. Ik beet in de arm van meester.
“Je begint al op een baby te lijken. Alleen baby’s bijten.” Hij sloeg me tegen het hoofd en ik was weer stil. “Rinke, we gaan even een verassing voor je halen.” Zei vader. Ik liep mee, weg van school. Ik zag dat twee leerlingen me opwachten, maar toen gewoon doorliepen alsof er niets gebeurd was, want ja, bij mijn vader konden ze me niets aan doen. Ik hoorde wel nog enkele jongens zeggen: “Wij weten wat de verassing is …” “Ja hé, een babywinkel.” Ik barste in huilen uit. “Wat is er, mijn baby’tje? Heb je honger? Of moet ik je verschonen?” Vader zei het zo kinderachtig dat de jongens hun lach niet konden inhouden. “Of pesten die jongens je?” Riep hij kwaad terwijl hij zich opeens omdraaide. “Komen jullie maar mee naar huis, en de babywinkel. En de apotheek voor jullie luiers.” Ik lachte. ‘Leuke straf’ dacht ik. De gedachte dat zij nu ook in luiers zouden lopen, was geweldig. Eén van de jongens barste in huilen uit. “Nee … S’ nachts is al genoeg …” Hij zweeg snel. “Zozo, plast ons baby’tje nog in bed?” Zei vader. De andere jongens keken hem verbaasd aan, daarom was hij dus de rustigste pestkop. Hij droeg luiers. “Je vliegt uit de groep! Wij willen geen baby’s!” Riep de leider van de groep. De jongen, Jonas, barste weer in huilen uit. Dit waren de enigste jongens waar hij echt bij hoorde. Tot nu. Nu was hij alleen op de wereld. “Kom, kom, je bent al een baby vanbinnen, ik ga jou vanbuiten ook een baby maken.” De jongen huilde nog harder. Zijn moeder dreigde altijd met hem in een baby te veranderen als hij niet stopte met bedplassen, maar dan was zijn bed nog natter. Maar sinds vorige maand droeg hij s’ nachts ook luiers. Daarom lachte hij iets minder hard, als Rinke verschoond werd. Hoewel hij hem wel grappig vind. “Goed, jullie twee,” Zei vader, wijzend op de twee anderen, “Jullie krijgen morgen op school ook een luier aan.” De jongens huilden. “Maar … Maar morgen is het pretpark” Zei de enige die iets uit kon brengen. “Had je daar maar eerder aan moeten denken.” Zei vader streng. “En het pretpark is binnen een week, vergeten?” Dat stelde de jongens nog gerust. “Morgen moeten gewoon enkele leerlingen van jullie klas een toespraak houden voor lerarendag. En ik weet al wie ik dat zal laten doen. 4 kleine jongetjes Oftewel 2: baby’s en 2 broekplassers. En nu meekomen.” Ik liep gedwee mee.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
volleluiers luiers dragen op school Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
B luiers op school L 20
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
DL_Michel Luiers op school (A) L 8
D Luiers van de school L 19
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 7
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan