luiers op school

  • Onderwerp starter babyluierdrager
  • Startdatum

Wat vind ik van het verhaal

  • Ik geef het een 1

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ik geef het een 2

    Stemmen: 2 4,9%
  • Ik geef het een 3

    Stemmen: 2 4,9%
  • Ik geef het een 4

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ik geef het een 5

    Stemmen: 3 7,3%
  • Ik geef het een 6

    Stemmen: 1 2,4%
  • Ik geef het een 7

    Stemmen: 8 19,5%
  • Ik geef het een 8

    Stemmen: 8 19,5%
  • Ik geef het een 9

    Stemmen: 5 12,2%
  • Ik geef het een 10

    Stemmen: 10 24,4%

  • Totaal stemmers
    41
B

babyluierdrager

Guest
Hoi ik ben Niels en ik ben 13 jaar en zit op de middelbare school

ik hou er van om naar school te gaan met een luier dit doe ik dan ook

ik ga nu vertellen hoe mijn dag er uit ziet

ik heb dislexy sorry

in de ochtend word ik wakker met een lekkere dikke nacht luier met een extra inlegger mijn moeder doe heel vroeg al het licht aan om wakker te worden iedere morgen zegt ze weer heb je lekker weer in je luier gepist
(mijn moeder denkt namelijk dat ik incontinent ben dat is gebleken nadat de school dokter een scheut urine vond tijdens een onderzoekje op school maar dat was omdat ik die dag per ongeluk een ongelukje had gehad bij het afknijpen maar dat hat ik wel vaker en dat vertelde ik dus ook tegen haar dus daarom denkt iedereen dat ik incontinent ben wat ik ijgelijk helemaal niet erg vind omdat ik het lekker vind om in mijn luier te poepen en te plassen) ik draai me om en denk hou toch je mond. wat ik overigens niet tegen haar durf te zeggen,

nadat ik mijn bed uitgekomen ben ga ik naar beneden met nog steeds mijn dikke nacht luier aan wat ik wel lekker vind zitten ga ik eten als ik klaar ben met eten ga ik naar mijn kamer helemaal op zolder dus ik shokkend en nog half slapend naar boven met mijn dikke luier, en ik pak mijn verschoon kleed en leg hem midden in de kamer neer tussen al mijn troep ik ga alvast liggen maar dan bedenk ik me dat ik de sleutel van mijn pyjama ben vergeten ( ik heb een soort van jumpsuit pyjama met een rist op me rug met een slotje omdat ik s'nachts nog wel eens slaap wandel en dan is mijn moeder zo bang dat ik misschien aan mijn luier ga rommelen waardoor hij alsnog gaat lekken.

dus ik ga met nog steeds mijn dikke nacht luier naar beneden en zeg tegen mijn moeder mam waar is de sleutel en die pakt ze dan snel uit het kastje bij het tv en geeft hem dan aan mij dan ga ik alweer shokkend naar boven en ga weer op verschoon kleed liggen en maak mijn pyjama los en ik trek hem uit dan maak ik aan de onderkant mijn rompertje los (die ik perse aan moet van mijn moeder omdat ze bang is dat ik ga lekken) en dan trek ik ook nog mijn plastic broekje uit dat plastic broekje heb ik zelf uitgekozen omdat ik die heel erg geil vond zitten over mijn luier dan trek ik mijn luier uit en gooi hem in de prullen bak, OH shit heb ik ook nog mijn plastic broekje weg gegooid ik snel in die bak graaien zoekend naar mijn plastic broekje die ik vrij snel heb dan loop ik naar mijn luier bak waar mijn moeder altijd mijn luiers in doet pak ik dik keer een dikke nacht luier omdat ik vandaag gym heb en dan vind ik het heel opwindend als alle kinderen in mijn klas zien dat ik een helle dikke luier aan heb.

nadat ik mijn luier aan getrokken heb en mijn plastic broekje en mijn romper weer goed gedaan heb en mijn normalen kleren ga ik naar beneden waar ik al mijn spullen voor school in pak meestal als ik bijna klaar ben met al mijn dingen komt lotte mij ophalen lotte is een leuk meisje waar ik een oogje op heb dat weet zij ook, ik weet ook door andere meisjes dat zij mij ook leuk vind maar, ik vind haar ook heel leuk omdat zij wel echt incontinent is en in de hoop dat ik haar ook een keer mag verschonen. als zij er eenmaal is gaan we samen fietsen naar school dat is ongeveer 30 minuten fietsen,

tijdens het fietsen vind ik het lekker om in mijn luier te plassen omdat dat zo spannend is als je aan het fietsen bent ook met de persoon waar je een oogje op hebt als wij op school aan komen gaan we naar onze kluisjes en naar de les als ik in de les zit denk ik vaak wat kan ik nou doen om het luier dragen nog leuker te makken nadat ik klaar ben met de eerste twee uur ga ik me meestal verschonen maar op dinsdag niet omdat we dan het 3e uur gym hebben en dan vind ik het heel lekker als mijn luier lekker vol is omdat je dan lekker beweegt voordat de les begint moeten we een aantal rondjes rennen ik kijk ondertussen naar lotte en ik zie dat zij wel al een schonen luier aan heeft ik vind rennen altijd heel erg fijn omdat je dan lekker die luier lekker heen en weer laat klotsen als we aan het rennen zijn voel ik ineens een druk op mijn penis ik denk hopelijk mogen we snel stoppen wand ik raakte uitgeput gelukkig mochten we stoppen toen ik weer terug liep kwam ik heerlijk klaar ik werd helemaal rood ik vind dat altijd geweldig als ik klaar kom maar probeer het dan wel te verbergen maar gelukkig kom ik vaker klaar tijdens een les maar meer kinderen werden rood omdat ze hard hadden gerend maar omat ik klaar kwam ging ik naast lotte zitten.

nadat de les klaar was ging ik naar de kleedkamer waar ik mijn schoone luier ging pakken dit keer wel een normalen luier voor overdag maar omdat ik me luier niet ga verschonen waar alle jongens zich omkleden dus zoek ik kijk altijd of er een kleedkamer ergens anders is waar niemand zit (is heel vaak zo) nadat ik naar een andere kleedkamer ben gegaan kleed ik mij helemaal uit en leg ik mijn verschoon kleed neer op zoon klein bankje en ga er op liggen als ik eenmaal lig maak ik mijn romper open en trek mijn plastic broekje uit die nog steeds droog is naadat ik ook mijn luier uitgetrokken heb maak ik mijn penis en mijn kont een beetje schoon daarna poeder ik mij met baby poeder dat zit altijd lekker daarna leg ik mijn luier onder mijn kont.

maar op dat moment komt lotte ineens binnen en ziet dat ik aan het kluzen ben op dat bankje en zegt zal ik anders even helpen. mijn gezicht loopt ondertussen rood aan en ik kan niet weigeren dus ik zeg een beetje stotterend eehhm oke is goed dus ze frijft ondertussen nog een beetje het poeder in en strooid ook nog wat in mijn luier en over mijn pik ik schaam me diep omdat mijn penis plotseling stijf word dan vouwt ze mijn luier dicht en en trekt de plak strips aardig strak aan als de strips zitten geeft ze me een tik boven op mijn pik daardoor kom ik klaar ondertussen trekt ze mijn plastic broekje aan en doet mijn romper dicht en zegt klaar ik sta op en loop richting de deur dan zegt lotte opeens Niels ik zeg ja wat is er zou je mij misschien ook kunnen helpen.

dit was deel een ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik hoop zo snel mogelijk een nieuw deel te kunnen schrijven
 
B

babyluierdrager

Guest
hier is het volgende deel veel lees plezier

ik zeg tegen haar okeeee… dus ik loop naar haar toe en ik zie dat ze zich begint uit te kleeden. en tot mijn verbazing kom ik er achter dat zij ook een romper draagt toen bedacht ik bij mij zelf dat mijn moeder haar moeder kent en dat misschien als tip heeft gekregen, maar ze ging liggen en ik dacht ze trekt alles zelf uit niet dus ik moet haar romper open maken en haar plastic broekje en dan maak ik haar luier open. ik zie dat ze in haar luier gepoept heeft dus denk bij mij zelf dat heb ik weer, het maakt me niet veel uit ik pak een beetje trillend een doekje en veeg haar kond en vagina schoon vervolgens vraag ik haar waar ze haar luiers heeft ze zegt oh shit die ben ik op school vergeten ik zeg tegen haar je kan er wel een van mij lenen dus ik pak ook een luier voor haar maar dan zie ik ook dat ik nu voor vandaag geen luier meer heb maar dat zeg ik niet tegen haar anders zou zij zeggen nee dan hoeft het niet en dat wil ik niet dan kan ik haar niet verschonen dit ik vouw mijn laatste luier open en leg hem onder haar kont dan pak ik de baby poeder en poeder ook haar kont / vagina in en wrijf er nog even overheen om alles te verspreiden dan plak ik de luier dicht en ik trek haar plastic broekje weer aan klik haar rompertje dicht en zeg ook tegen haar klaar ze staat op en trekt haar wijde broek weer aan en haar t-shirt ik doe dat overigens ook.

terwel ze wat sneller weg loopt als normaal laat ze ineens een briefje fallen uit haar hand het was een opgepropt papiertje ik loop naar het briefje toe en maak hem open en er staat :
ik vind je leuk.. kom na school naar het bankje achter de school als je mij ook leuk vind
(wij hebben achter onze school een soort klein watertje met een bankje waar bijna nooit iemand zit.
ik wacht even en loop dan snel weer terug naar me fiets en mijn vrienden ik hoopte dat niemand had gezien dat ik haar had verschoond dat zou zo schamend zijn gelukkig had niemand iets gezien of gezegd dus ik fietste net als normaal terug naar school maar ik merkte wel dat de luier wel lekkerder zat dan normaal als ik het zelf deed toen we terug kwamen op school zag ik een groepje meiden staan met daarbij ook lotte dus ik dacht maar hopelijk heeft ze niks gezegt maar toch wel ze begonnen allemaal een beetje te giechelen en ze keken naar mij.

toen de les weer begon hadden we nederlands en bij nederlands hebben we een stagair die ook niet heel goed in straf geven is. maar we zaten daar en ik keek om mij heen en ik zie steeds meisjes naar mij kijken en opeens krijg ik een briefje van een van die meisjes met: vind jij lotte ook leuk. ik denk bij mij zelf laat ik maar niet reageren en maak er een prop van en stop het in mijn tas na de les komen alle meisjes ineens naar me toe ze gaan in een kring om me staan en vragen dan ben je op lotte.. maar lotte staat er gelukkig niet bij dus ik zeg maar ja omdat het de waarheid is en ze het anders toch de volgende dag weten. na uiteindelijk nog een les uur zit ik in de les en moet ik heel nodig poepen ik denk bij mij zelf laat ik het nog maar even ophouden (meestal poep ik altijd thuis in me luier op tijdens een pauze) maar bijna nooit tijdens de les maar ik kon het niet meer houden en iedereen denkt imers toch dat ik incontinent ben dus ga ik op mijn been zitten en dan laat ik hem komen het is een groote drol gelukkig is iedereen toch een beetje aan het kleuren dus niemand zal het zien wat ik aan het doen ben na dit les uur zijn we toch uit dus ik doe het in me broek tot de hele drol er uit is (ik voel dan altijd eerst even en dan ga ik zitten op me kont waardoor de drol mijn helle luier verspreid dat vind ik altijd zoon lekker gevoel geven dus dat doe ik dan ook maar.

nadat de les afgelopen is ga ik snel naar het toilet om me snel een nieuwe luier aan te doen dus ik loop naar het invaliden toilet waar ik en lotten ons mogen verschoonen daar is de vloer altijd aardig schoon dus daar kunnen we ons verschonen ik leg een plastic zak die ik bineste buiten kan vouwen en dicht kan knopen neer op de grond waarna ik een nieuwe luier wil pakken dus ik zoek in me tas naar een schonne luier maar ik kan er geen vinden dan bedenk ik me OH SHIT die heb ik aan lotte gegeven oh nee en ik moet zo nog naar haar toe met mijn poep luier. nou dat moet dan maar dus ik loop naar buiten met al mijn spullen en mijn poepluier en ik ga zitten op het bankje waar we afgesproken hadden maar lotte is er nog niet.

dan zie ik lotte aankomen lopen ik kijk nog even snel om me heen of er geen vriendinnen mee zijn gekomen maar dat is niet zo. ze komt naast me zitten en ze vraagt vind jij mij ook leuk, ik zeg ja en begin rood aan te lopen dan vraagt ze opeens heel onverwachts: poe wat ruik ik heb je in je broek gepoept
 

Tienerluier

Beginneling
Is dit een verhaal dat echt is gebeurd als je zo jing bent wil ik wel contact met je hebben en mooi verhaal ik wil meer lezen ze
 

matdamper

Beginneling
Ik draag geen luiers maar ik had vandaag expres in mijn broek gepoept en vroeg me af is dit iemand anders overkomen?
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Best leuk geschreven verhaal, ga door! Ik ben ook wel eens stiekem met een luier en plasticbroekje aan naar school geweest. Wat niet zo moeilijk was omdat ik tot m'n 16e in bed plaste, dus die had ik onder handbereik.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Super leuk verhaal ik hoop dat je besluit verder te schrijven. Keep up the good work! !1 !1 !1
 

Martinus

Toplid
echt ik ben gewoon jaloers op jouw verhaal. Ik lees er lekker vlot door. Soms 1 a 2 foutjes maar boeie dat heb ik ook soms. Verder vind ik het ook leuk dat jij ong even oud ben als ik en dat er ook heel veel tieners van onze leeftijd dit lezen

Ga zoo door!
Groetjes,
Martinus (Martijn) dance
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
volleluiers luiers dragen op school Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
T Luiers op school (B) L 0
DL_Michel Luiers op school (A) L 8
D Luiers van de school L 19
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
Similar threads


















































Bovenaan