Luiers zijn cool!

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Zo zat ik na een drukke dag op mijn werk in de bus naar huis. Wie kom ik daar tegen
de buurjongen van 12, met op zijn schoot een groot pak met luiers, niets schamende voor wat de inhoud was
zat hij gewoon in de bus als of hij een nieuwe spelcomputer bij zich had..

Nu weet ik dat hij een lichte handicap heeft en daardoor luiers moet dragen zowel overdag dan wel 's nachts,
is hij verder pienter genoeg om na de vakantie naar het VMBO te gaan. Ik besluit naast hem te gaan zitten en
raak met hem in gesprek hoe cool hij zijn luiers wel niet vind.. Luiers zijn cool begint hij en verteld dat hij nu
nieuwe luiers heeft gekregen. Heb nu small luiers en hoef geen baby Pampers meer aan leuk he!? Dan ben je wel groot
geworden nu. Ja, nog steeds met die grote smile op zijn gezicht. Heb jij ook luiers aan vroeg hij? Nee,, antwoorde ik,
ik kan zelf naar de wc toe.

Ik kan alles gewoon in mijn luiers doen. Ik vroeg hem, zal ik eens wat vertellen. Jij boft nu maar dat luiers tegenwoordig zo mooi
zijn. Toen ik net zo oud was als jij droeg ik ook nog luiers, maar dat was niet fijn. Of je had een katoenen luier, daarin voelde je
gelijk als je nat was dat was echt niet fijn. De Pampers die er toen waren. Die waren niet mooi dun zoals nu. Nee die waren dik, je kon
van veraf al zien of je een luier aan had of niet. Ze maakte geluid, in mijn tijd waren de luiers van buiten met een plastic laagje.
Die kon je horen kraken als je liep. Zo zag of hoorde iedereen dat je een luier droeg. Ze waren ook niet mooi bedrukt zoals nu.
Die Pampers waren helemaal saai wit met alleen op de voorkant een paar beertjes.

Maar nu kan ik alles zelf doen en hoef ik niet als jij nog een luier om. Af en toe zal ik het nog wel eens willen hoor.
Dan moet ik je gelijk geven en zijn luiers cool. Ken je dat niet dat je met het vliegtuig gaat en er turbulentie is en je moet blijven zitten.
Dat je dus ook niet naar de WC mag dat het gevaarlijk is om te lopen.. Ja dat ken ik wel. Ik kan het dan gewoon in mijn luier doen en krijg geen
pijn. Mijn grotere broer wel, die heeft geen luier aan, als die moet plassen moet hij het ophouden. Al duurt het een uur. Luiers zijn echt cool.

Maar ik vroeg toen hoeveel luiers heb je nodig op een dag. Hij vertelde in zijn Pampers tijd na iedere pauze op school dat hij een droge
aan deed en 's nachts kon hij er met een wel de nacht door komen. Met deze luiers kan ik wel een dag deel mee doorkomen vertelde de dokter..
In mijn tijd met die dikke Pampers van toen gebeurde het vaak dat ik s nachts toch nog nat wakker werd en ik dan ook een droge aan moest. Luier
broekjes zoals Drynites waren er nog niet. Drynites zijn niet cool, zij mijn buurjongen heb ik een weekend omgehad toen ik ging logeren, werd midden
in de nacht wakker dat ik nat was. Gelukkig had ik toen nog een luier bij die ik aan kon doen en verder gaan slapen..

Maar wat ga je nu op school straks zeggen als ze vragen waarom je een luier draagt.. Dan vertel ik dat vliegtuig verhaal en zeg ik
dat luiers cool zijn. Verder weet ik het niet, ik wacht af wat er gaat komen..
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
(Vervolg Luiers zijn cool):

De volgende dag, het was weekend, zelf was ik bezig met wat filmbewerking,
wordt er ineens aangebeld. De buurjongen staat op de stoep en vraagt of hij binnen mag komen.
Tuurlijk zeg ik, en laat hem binnen. Hij vertelde dat hij 's nachts bijna niet heeft kunnen
slapen, dit niet omdat hij zoveel geplast zou hebben, maar hij kon niet geloven dat zijn buur
man. Waar hij toch een beetje tegenop keek vroeger ook nog op oudere leeftijd een luier gedragen heeft.

Jij vertelde me gisteren dat jij ook een luier gedragen hebt vroeger en dat dat toen niet cool was.
Ja vertelde ik hem. Maar hoe kan dat dan? Toen ik net zo oud was als jij en misschien nog iets ouder heb ik een
ongeluk gehad en daardoor moest ik tijdelijk in een luier aan. Hoe ben jij dan van die luiers afgekomen? Ik moest
daar over nadenken, maar vertelde dat ik heel lang en heel veel heb moeten proberen droog te blijven / worden.
Nu zijn luiers cool, waarom vroeger dan niet. Ik ging even naar de zolder want ik wist dat ik daar nog ergens een
oud pak Pampers XL had staan uit mijn luier tijd. Na even zoeken vond ik ze en nam er eentje mee naar beneden toe.
Kijk jongen zo zagen de Pampers / luiers eruit in mijn tijd. Plastic dat he hoorde kraken / ritselen, dik, saai van opdruk.
Pfff zij de buurjongen die zijn niet zo cool als mijn luiers. Bleef je niet goed droog in deze luiers dan, vroeg hij verder.
Nee, niet echt vertelde ik verder. Als je een klein plasje had ging het wel een paar keer goed en bleef je mooi droog.
Maar had je een wat grotere plas, dat ging net goed of je werd daadwerkelijk nat en verraadde je zo je luier dragen.

Mijn luiers zijn nu wel cool, ze zijn zacht, je hoort ze bijna niet als je loopt, ik kan bijna heel de dag doorkomen
met eentje, als ik weet dat ik veel ga plassen (als ik de dag ervoor veel drinken op heb) dan weet ik dat ik een extra
luier mee naar school moet nemen, maar anders gaat het goed hoor. En kijk hoe ik loop je ziet de luier bijna niet, ja als je
weet dat ik een luier aan heb kan je wat zien maar verder niets hoor. Je kan hem ook niet horen,, cool he??
Hoe deed jij dat vroeger dan als je nat was geworden? Ik had een luier in mijn rugzak nam deze mee naar de WC en deed daar
mijn droge aan, de natte deed ik in een donkere zak en gooide ik weg in de afvalbak. Maar jij kan echt met deze luier een hele
dag doorhalen. Ja volgens de dokter kan ik er heel de dag op school mee door komen. Dus ik vind mijn luiers cool.

Maar ik ga weer naar huis toe, want wij gaan zo weg. Mag ik die Pampers XL mee naar huis nemen, dan kan ik op school laten zien
hoe cool luiers nu zijn en hoe ze vroeger waren. Ja hoor dat mag van mij. Je moet eens kijken als je nog een babyluier thuis
hebt liggen moet je eens vergelijken. Hoe de babyluier vroeger eruit zag en nu. Dan voor de grap ook vergelijken met jouw luier van nu.
Dan zal je echt zien hoe cool luiers zijn....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 7
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
Similar threads


















































Bovenaan