Luiersexlessen

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 9,1%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 3 27,3%
  • 9

    Stemmen: 1 9,1%
  • 10

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal stemmers
    11

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Henk


Het was voor Paul en Maaike nog steeds een opwindend spel om elkaar luiers en plastic broekjes aan te doen en elkaar te verschonen. Ze hadden de meest opwindende luierseks. Ze kenden elkaar al vanaf de lagere school en deden elkaar toen al luiers om. Maaike hield toen haar bed niet droog en had nog luiers om. Paul speelde veel met haar en ontdekte dat luiers best leuk waren.

Maaike zou vandaag bij Paul komen. Paul wist dat ze weer een heerlijke luiermiddag zouden beleven. Daarom had hij onder zijn korte sportbroek al een plastic broekje aan. Hij wist dat als Maaike zag dat hij alleen maar een plastic broekje aanhad, hij eerst klaar moest komen alvorens hij verschoond zou worden.

Toen de bel ging en Paul de deur opendeed schrok hij even.

"Hoi Paul, dit is Kim, een vriendin van mij. Vind je het goed dat zij ook op bezoek komt?" vroeg Maaike.

"Eh, ja dat is goed. Ik ben Paul" zei hij tegen Kim.

"Hoi ik ben Kim" zei het meisje heel verlegen.

"Kom binnen." zei Paul en keek Maaike een beetje verbaasd aan.

"Ik zal even koffie zetten" zei Paul en ging naar de keuken. Maaike liep hem achterna.

"Ik had je nog willen bellen, maar je was niet thuis" zei Maaike. "Kim is een goede vriendin van me. Ze heeft me laatst verteld dat ze incontinent is en luiers draagt. Ze is wanhopig en depressief omdat haar vriendje haar heeft laten zitten" zei Maaike.

"Vanwege haar luiers zeker?" vroeg Paul.

"Ja, waarschijnlijk wel. Paul, ze heeft het nog nooit gedaan" zei Maaike.

"Wat bedoel je precies?" vroeg Paul.

"Ze heeft nog nooit seks gehad. Ze heeft nog nooit een stijve in het echt gezien. Ze masturbeert volgens mij ook niet. Ze liet mij laatst een seksblaadje zien en vroeg mij hoe dat voelde" Zei Maaike. " Ze is nog zo onervaren en ze denkt dat ze door haar luiers geen seks kan hebben. Ik heb haar van ons verteld en dat wij luiers juist leuk vinden. Als je het goed vindt kunnen we haar helpen" zei Maaike.

"Door haar luiersekslessen te geven?" vroeg Paul.

"Als je het zo wilt noemen, mij best. Ze wil het zelf, Paul" zei Maaike.

"Ok wat moet ik doen?" zei Paul.

"Laat het maar aan mij over en doe maar gewoon mee" zei Maaike.

Toe ze met z'n drieën koffie aan het drinken waren zei Maaike "Vertel eens Kim wat voor luiers je draagt". Kim reageerde een beetje verlegen.

"Nou gewoon luiers " zei ze.

"Met plastic broekjes?" vroeg Paul.

"Ja." reageerde Kim.

"Ik ook" zei Maaike en liet tegelijkertijd haar jurkje zakken waardoor ze alleen nog maar een luier met plastic broekje aanhad.

"Laat jou luier eens zien Paul" zei Maaike. Ook Paul deed zijn korte broek en T-shirt uit en zat nu in een plastic broekje.

"Ik heb ook wel eens alleen een plastic broekje aan. dan kom ik snel klaar" zei Paul.

"Dus jullie vinden het leuk om in een luier te zitten?" vroeg Kim.

"Ja, we vermaken er ons prima in. We verschonen elkaar en hebben de heerlijkste seks samen" zei Maaike.

"Seks kan ik wel vergeten" zei Kim die nu echt loskwam.

"Waarom? Alleen vanwege je incontinentie" vroeg Paul.

"Als ik een vriendje heb loopt hij hard weg als hij hoort dat ik in mijn broek plas" zei Kim.

"Maar dat kan juist opwindend zijn" zei Maaike. "We kunnen je laten zien dat het wel kan" zei Maaike.

"Als je wilt mag je meedoen. Maar dan moet je ook je kleren uit doen" zei Paul.

Paul en Maaike moedigden Kim aan om ook haar kleren uit te doen. Na enige aarzeling zat ook zij in haar luier. "Wat een leuk plastic broekje heb je aan. Mag ik eens kijken?" zei Paul die naar Kim toe liep.

"Vind je? Ik heb deze al heel lang" Zei Kim.

"Ja, maar die leuke randjes zie je niet meer zoveel" zei Paul.

"Doe je blouse ook maar uit " zei Maaike die nu ook bij haar stond.

"Je hebt mooie borsten" zei Paul tegen kim en begon haar borsten lichtjes te strelen. Maaike streelde over het plastic broekje van Paul waardoor hij een stijve kreeg.

"Kijk Kim, dit vindt hij leuk" zei Maaike toen ze zijn stijve uit het plastic broekje liet glijden en er op begon te zuigen.

"Wil jij hem ook eens pijpen" zei Maaike tegen Kim. Kim nam het over en Maaike legde uit hoe ze hem het beste kon pijpen. Opeens zei Maaike:

"Paul wil je haar luier verschonen. Volgens mij is ze nogal nat." Het was de manier waarop ze "nat" zei dat Paul begreep wat ze bedoelde. Kim lag op de bank en Paul trok haar luier uit en maakte haar kutje schoon.

"Even controleren of je wel echt droog bent" zei Paul en hij streelde eerst haar kutje met zijn vingers en begon Kim later te beffen.

"Smaakt dat niet vies?" vroeg Kim.

"Nee hoor, dit is heerlijk " zei Paul. Kim kreunde het uit van genot terwijl Maaike haar uitlegde dat dit beffen was. Paul merkte dat Kim niet alleen nat van opwinding was maar dat ze ook urine verloor. Hij pakte een plastic broekje met drukknoopjes en maakte die open

"Til je billen eens op" zei Paul tegen Kim. Toen ze haar billen optilde schoof Paul het plastic broekje eronder en maakte de bovenste knoopjes dicht. Maaike streelde de borsten van Kim. Paul befte Kim nu terwijl ze het plastic broekje half dicht had.

Maaike had haar luier uitgedaan en ging naast Kim op de bank zitten. "Nu een demonstratie neuken" zei Maaike. Paul liet zijn stijve bij Maaike naar binnen glijden.

"Ohh dat voelt heerlijk" zei ze Toen Maaike klaarkwam gaf ze een gil van genot.

"Wil je ook?" vroeg Paul aan Kim.

"Ja, maar wel voorzichtig hoor" zei Kim. Paul duwde zijn stijve bij Kim naar binnen, langs haar plastic broekje. Heel langzaam neukte hij haar waardoor zij wat maagdelijk bloed verloor en in haar plastic broekje kwam.

"Dat is normaal hoor als je het de eerste keer doet " legde Maaike uit. Kim schreeuwde het uit van genot en besefte nu hoe lekker klaarkomen was. Ook Paul kwam bijna op zijn hoogtepunt. Hij stond voor Kim.

"Trek hem nu maar verder af dan kun je zien hoe hij klaarkomt" zei Maaike tegen Kim. Paul hield zijn stijve voor de borsten van Kim die zijn stijve verder masseerde.

"Oh, ja ik kom" zei Paul en spoot over de borsten van Kim.

"Streel het maar over je borsten dan kun je sperma voelen' zei Maaike. Kim streelde zich over haar borsten en genoot ervan dat ze nu wat meer van seks afwist.

"Nu is het weer tijd voor een paar schone luiers" zei Maaike en begon Paul te verschonen. Paul verschoonde Kim, en Kim verschoonde Maaike.

"Zie je nu wel dat het best leuk is om een luier aan te hebben" zei Maaike. Kim kon zich er nu wel iets bij voorstellen.

Ze zaten de rest van de dag in hun luiers en verschoonde elkaar. Bij het verschonen draaide het steeds weer op een hoogtepunt uit.
 

Jan_53

Nieuw lid
Hoi, ik ben nieuw hier, ik zou ook wel eens luiersex mee willen maken, kunnen jullie me vertellen hoe je hier met andere geinteresseerden in contact kan komen?
 
Bovenaan