Luierverhaal

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 9,1%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 18,2%
  • 8

    Stemmen: 2 18,2%
  • 9

    Stemmen: 5 45,5%
  • 10

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal stemmers
    11

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Robje


Half 2 snachts, ik word wakker gemaakt, ruk word ik op mijn rug getrokken en vastgebonden.. tegelijkertijd wordt er een natgeplaste luier in mijn gezicht geduwd, ik hoor een stem die zegt: hmmm lekker he vieze slet van me?... Dan haalt de stem de luier weg en duwt me ineens n dildo in mijn mond, hij gaat zo diep dat ik bijna moet kokhalzen. Toch begint de dildo te pompen, hij begint me in mijn mond te nemen onder het aanmoedigende gepraat van de stem. De dildo blijft me ongeveer 2 minuten nemen in mijn mond, terwijl dit veel langer lijkt. Ik smeek om te stoppen en op gegeven moment wordt aan mijn smeekbede gehoor gegeven.

“zoooo vind je dat lekker viezerik?” Ik zie dat mijn vriendin op me is komen zitten, ze kijkt me in mijn ogen en vraagt me wat dit te betekenen heeft?.. ik probeer op te krabbelen en zeg dat het niets is. Slechts een hobby. We hebben net 2 weken wat en ze weet nog niet van mijn fetish, ze weet er niets van dat ik graag luiers draag. Maar op de een of andere manier heeft ze ontdekt dat ik vanavond een luier zou aandoen. Ze heeft op me gelet of ze heeft mij in de kaart gespeeld.

Ze deed natuurlijk alsof ze weg ging, en ze probeerde ervoor te zorgen dat ik mijn luier zou aandoen en vervolgens is ze natuurlijk blijven wachten tot ik zou gaan slapen. Ze wist natuurlijk dat ze toch binnen kon en ze wist wanneer ik ongeveer zou slapen aangezien ik weer moet werken morgen.

Ze begint mijn plastic broekje uit te doen en vertelt me dat ze een aantal dignen gaat veranderen.ze heeft namelijk mijn posts op een luierforum ontdekt. Dus daarom wist ze zo precies hoe ik het lekker vind om wakkergemaakt te worden!.. ze heeft me op fetishgebied dus in de gaten gehouden. Ik kijk haar smekend aan terwijl ze de 4 luiers die ik aan heb begint los te maken. Ik probeer nog wat sentiment los te krijgen maar dat gaat me denk ik niet lukken. Vastberaden haalt ze de laatste luier omlaag en kijkt naar het nat geplaste vod binnenin. Snel pakt ze met haar gehandschoende handen de luier en maakt hem vast om mijn gezicht. Dan laat ze me liggen en gaat weg,. Ik kan nogmaals niets doen omda tik lig vastgebonden. I begin te roepen waar ze heen is. Maar ik krijg geen antwoord.

Opeens voel ik iets drapperigs over mijn pik heen lopen. En langzaam maar zeker wordt deze stroom sterket en sterker. Opeens voelt het alsof mijn hele onderlichaam met het spul is bedekt en dan houdt het op. Mijn vriendin trekt mijn luier weer omhoog en doet hem goed strak om. Ze haalt vervolgens mijn luier van mijn hoofd en laat me 2 lege potjes babyvoeding zien. Zie je wat ik in je luier heb gedaan ??? zegt ze. Ik vraag haar waarom ze dat gedaan heeft waarop ze alleen maar antwoordt “tja ik weet wel wat mijn babysletje wil “

Dan begint ze te wrijven over mijn luier en ze maakt me gek. Opeens stopt ze en zegt ze tegen me dat ze me weer gaat laten slapen en dat ze zelf wel op de logeerkamer slaapt, ik kan namelijk nergens heen. Ze zegt me me vooral niet druk te maken over morgen aangezien ik neits meer te vertellen heb in huis.ze gaat alles voor mij bepalen. Hoe ik eet, hoe ik slaap, en natuurlijk hoe ik naar de wc ga zegt ze. “en reken maar niet op dat je die nog te zien krijgt baby!” en daarmee verlaat ze de kamer.

Langzaam val ik in slaap ..

De ochtend daarna ontdek ik dat mijn luier nog droog is, normaal is het me geen probleem om in mijn luier te plassen snachts maar misschien door de stress en het vastgebonden zijn.. dat het daarom niet lukt?..

Na ongeveer anderhalf uur komt mijn vriendin binnenlopen en vraagt ze me of ik al nat ben?. Ik meot helaas met nee antwoorden waarop ze naar me toe komt en zegt: en waarom dan niet sletje?.. ik vind het niet leuk dat jij niet in je luiertje plast! Daar moeten we dan dus wat op vinden nietwaar?

Ze maakt me los en doe tme een halsband om. Vervolgens laat ze me mee naar de keuken kruipen (mag van de trap lopen maar onderaan weer direct kruipen) in de keuken laat ze me op de grond zitten terwijl ze zelf ontbijt maakt... hmm eitjes met spek en geroosterd brood. Ik ga al op de stoel zitten als ze me aansnauwt en zegt! Nee baby! Een stoel is voor volwassenen en niet voor babymeisjes!. Een meisje denk ik?.. zou ze dan alles weten?. En ja hoor op een gegeven moment zie ik dat ze inderdaad alles weet. Ze draait zich om en heeft precies het slabbetje in de handen waar ik altijd van gedroomd heb, een roze slap met heel groot daarop: babyslet. Ik voel mijn piemeltje al stijf worden maar als ze naar me toe komt lopen zie ik dat ze nog iets vast heeft. Een bord met daarop wat ik herken als verschillende soorten babyvoeding. En een paar babyrijstewafeltjes.

Ze laat me gaan knielen en beveelt me te bedelen om eten. Als ik smekend vraag of mag eten kijtk ze me echter smalend aan en zegt ze: nee helaas baby, daar heb ik geen tijd voor, anders is mn eitje koud! Ik kijk zeer bedroefd en kniel en buig in de hoop toch wat te krijgen... opeens krijg n n duw en kijk ik omhoog, daar zie ik mijn meesteres heel boos kijken naar mij,

“had ik gezegd dat je mocht bedelen slet!?”, “ik dacht het toch niet!” .. ik kijk heel bezorgd terwijl ze boos naar me kijkt. Opeens pakt ze een lepel en schept ze een schep babyvoeding op. Ik wil me al oprichten maar ze zegt dat dat niet nodig is.. en gooit de schep op me,.. ze zegt dat k t maar moet aflikken en moet oplikken van mn vingers. Ik begin te eten met mn handen en maak mezelf hier enorm smerig mee... opeens komt er weer een lepel babycoeding op me, ze is blijkbaar klaar met eten.

“kom hier baby” zegt ze tegen me, ik kom omhoog en terwijl ik dat doe begint de voeding naar beneden te glijden... gelukkig ziet ze dit en houdt ze opeens mijn luier open. Tja een beetje extra kan nooit kwaad toch baby?

Ze begint opeens t bordje leeg te kiepen in mn luier en zegt me om om te draaien. Ik ben benieuwd wat er komen gaat maar op dat moment houdt ze mijn luier open en schuift ze al het eten wat ze zelf niet opkreeg in mijn luier. Zo zegt ze, daar kun je er weer even tegenaan morgen!. Ik denk morgen? Ze denkt toch niet dat ik?... nee vast neit denk ik, maar toch maak ik me ongerust.

Nadat ze me bevolen heeft om op te ruimen en de afwas te doen neemt ze me mee naar de woonkamer.

Daar aangekomen doet ze de gordijnen open en zet ze me voor de ruit. Ze bindt mijn handen en voeten vast en laat me daar staan. Na verloop van tijd begin ik moe te worden en wil ik terugstrompelen maar komt ze naar me toe en snauwt ze: “ik dacht het niet, jij bent een vieze slet en jij gaat iedereen laten zien hoe dom je bent! “ dan voel en zie ik die vieze pisluier weer voor mijn ogen verschijnen en voel hoe ze hem weer vasttapet. Ze gebruikt dit keer flink veel tape en laat me weer staan. Na ongeveer een half uurtje trekt ze weer aan mijn halsband. Ze laat me mee kruipen naar het midden van mijn kamer en legt me daar neer.

Dan zegt ze: zo baby, we gaan eens aankleden, meesteres moet dalijk namelijk weg, en daar kan baby niet alleen achter blijven ofwel?.. ik knip heel hard van ja. Maar ben bang voor het ergste. En ja hoor, alsof ze mijn gedachten leest trekt ze een roze babydoll uit de kast.

Vervolgens zie ik dat ze nog met 4 luiers aan komt lopen en begint me aan te kleden. Ik probeer nog om een schone luier te smeken maar dat stopt ze heel abrupt door me in mijn gezicht te spugen en te zeggen dat ze niets met mijn wensen te maken heeft, “ misschien verschoon ik je en misschien ook wel helemaal niet, misschien wel niet deze hele week?” hoe zou je dat vinden vraagt ze?... ik zeg haar dat t me enorm opwindt maar dat k t wel eng vindt... hoe kan ik dat uitleggen op mijn werk of school als ik opeens ga lekken doordat mijn luier vol is?.. en dan zegt ze dat ik me daar niet druk om moet maken en gewoon mijn luiertjes moet dragen wanneer zij dat wilt.

Als ze me de luiers aan heeft wordt lopen al lastig., en dan komt nog t jurkje erover. Er onder mag ik mijn schoenen en witte sokjes met roze lintjes om mijn enkels. Ook doet ze me een bhtje aan waarin ze een aantal natte babyluiertjes stopt.. en als ik vraag waarmee ze die heeft natgemaakt zegt ze : nou dat is voor mij een vraag en voor jou een weet baby!

Ze wrijft nog even zon luier door mn gezicht en doet dan mn jurkje goed. Ze laat me weer achter haar aan kruipen en ik zie dat we naar de deur gaan.. ja hoor hetgene waar ik al bang voor was gaat gebeuren. Ze gaat me mee naar buiten nemen! Op zich vind ik dit idee heel geil maar als het dan echt gaat gebeuren.. ik denk dat ik me dood ga schamen... Ze zet me in de auto vast zonder dat de buren het zien maar ik zie aan de overkant van de straat wel snel een gordijn sluiten... ze zouden toch niet??.. nee vast niet ik verbeeld het me vast maar,... en toch ben ik bang voor wat komen gaat.

We beginnen te rijden en langzamerhand komen we buiten de stad.. dat is al een opluchting. Ik ben blij dat de kans om bekenden tegen te komen al bijna weg is. Dan stopt mijn meesteres aan de kant om mij te voeren zegt ze. Ze pakt een flesje uit haar tas en steekt dat in mijn mond, de speen die ze er uit haalt stopt ze weg. Dan pas proef k wat er in dat flesje zit... het smaakt naar precies datgene waar ik altijd op gehoopt had. Het smaakt naar de nectar van mijn nieuwe meesteres.. maar dan zegt ze “zuig mijn lekkere vocht maar mooi op en dan kun je daarna het kleine extraatje voelen wat er in zit//” en ze is nog niet uitgesproken of mijn darmen beginnen te rammelen... :$.

We gaan weer rijden en tijdens t rijden zegt ze tegen mij dat k t potje babyvoeding dat ze bij heeft maar in mijn bhtje moet gooien, want zegt ze...dat is goed voor de huid... Opeens stoppen we. We zijn bij een natuurgebied wat ik niet 1 2 3 herken. Ze trekt me uit de auto en laat me gaan kruipen. Ik moet stoppen bij een boom waar ze me overeind trekt aan mijn halsband. Ze pakt haar tas en haalt daar een soort sjaal uit, deze doet ze voor mijn ogen en vervolgens vertelt ze me dat ik dit maar beter neit kan zien, anders schaam ik me misschien te veel.. Ze begint me daarna vast te binden aan de boom, benen wijd en handen naar achteren..

Daar sta ik dan, aan een boomgebonden in een bos, niemand die naar me omkijkt.. en dan zegt mijn meesteres: nou baby veel plezier vandaag, ik kom je vanavond ophalen!. Dan loopt ze weg en hoor ik haar in de auto stappen, de motor gaat aan en ze rijdt weg!. Dit kan toch niet denk ik? Ze laat me toch niet alleen?. Nou wel dus.. daar sta ik dan, aan een boom gebonden in een ver bos, in een luier!.

Ik hoor het langzaam stil worden. Maar opeens hoor ik gekraak. Ik hoor iemand aan komen lopen!.. dat zal toch niet?.. nee help, ik wil niet zo gezien worden!!! Ik begin te paniekeren, ik wil in elkaar zakken tegen die boom maar mijn meesteres heeft me te goed vastgemaakt.. ik kan nergens heen behalve trots mijn luier blijven showen!.

Dan hoor ik het geluid vlakbij me stoppen... en voel ik iemand aan mijn plakkertjes van mijn luier zitten... ik begin te smeken, nee please blijf van me af.. ik doe alles wat u wilt.. please help me... maar de hand maakt mijn eerste luier los, En mijn tweede, en mijn derde, tot op gegeven moment ik nog maar 1 luier aan heb.

Dan voel ik die hand langzaam maar gedegen over mijn piemel heen gaan wrijven.. alsof het de eerste keer is dat ze een piemel voelt. Ik begin nu opgewonden te raken en te hijgen.. en ik smeek of de hand wil stoppen, maar daar is geen sprake van. En dan op t moment dat ik bijna klaarkom in mijn vieze natte luier, stopt ze, de hand stopt met mij te wrijven en ik hoor een tas opengaan.

Opeens voel ik een steek in mijn tepel, er is iets van een klemmetje opgezet.. en dan mijn andere tepel. AU dat doet pijn. Ik kerm van de pijn en probeer weer ineen te krimpen, maar dit lukt me nog steeds neit... Dan wordt mijn mond open getrokken en stopt diegene daar een soort lepel in. Ik proef de smaak van babyvoeding!.. zou dit dan?. Nee dit kon mijn meesteres niet zijn, maar dit kon ook niemand anders zijn!. Ik vraag stilletjes.. meesteres?. “eten domme baby! Je praat pas als alles op is!” zegt de stem, daarin herken ik mijn meesteres, maar ze is veel dominanter en bozer als normaal.

Ze voert me dat hele potje babyvoeding, en de laatste lepel wrijft ze af in mijn gezicht... Dan maakt ze de touwen los en laat ze mij meekruipen... ik kruip echt een minuut of 5 over de pijnlijke ondergrond van het bos.. tot ze mij doet stoppen, Ze doet me de blinddoek af, en dan pas schrik ik me rot! We staan voor een soort van groot meer, dat blijkbaar ook dienst doet als recreatieplas!. Ik zie mensen in bootjes varen en op een strandje niet al te ver van waar ik zit zitten mensen te zonnen!.

Dan zie ik dat mijn meesteres een stapel luiers uit haar tas haalt, en ze zegt: doe je kont maar omhoog slaafje!.. ze legt een luier eronder en begint ze me aan te doen, een voor een maakt ze mijn kont dikker en dikker. Als ik uiteindelijk ruim 8 luiers aan heb legt ze een grote roze handdoek neer waarop ze me zegt te gaan zitten!. Ze pakt een mutsje, zoals alle babys die hebben, ook in het roze, en doet me die op, tegen de zon zegt ze.

Dan legt ze me op mijn rug en begint ze me met zonnebrandcreme in te smeren, ik word behoorlijk geil van al dat geaai maar ondertussen trekt ze wel venijnig aan de tepelklemmetjes.. ik kerm van de pijn maar dat doet haar weinig ze laat me kronkelen en ondertussen geilt ze me behoorlijk op met haar handen.

Nadat ze me heeft ingesmeerd zegt ze dat ze even gaat zonnen en dat ik maar braaf een zandkasteel met gaan maken... niet te ver lopen he! Zegt ze. Ik loop naar het water en begin daar te spelen. Ondertussen zie ik dat mijn meesteres haar topje uit doet en zie ik haar mooie ronde borstjes. Ook zie ik haar bikinislipje... dat ziet er zo geil uit..

Na een half uurtje roept mijn meesteres me! BABY KOM HIER! “had ik niet gezegd dat je een kasteel moest maken? En had ik toetstemming gegeven om naar mijn mooie lichaam te kijken?” ze kijkt me boos aan. “nee meesters.. het spijt me meesteres” zeg ik beschaamd. Dan wenkt ze dat ik mee moet komen en terwijl ze alles inpakt vraag ik me af wat er gaat gebeuren.. we lopen langs de waterrand. Maar gelukkig voor we bij het echte drukke gedeelte komen slaan we weer af richting bos, en daar zie ik gelukkig een parkeerplaats!. Nu hopen dat het niet te druk is daar.. Gelukkig valt dit best mee en kunnen we ongestoord naar de auto lopen.. volgens mij vind mijn meesteres dit maar jammer want ze geniet zichtbaar van het mij vernederen.

Ze laat me bij onze auto achterin stappen waarna ze mij vastzet in de gordel. Dan pakt ze mijn vieze luier uit haar tas en plaatst deze voor mijn hoofd waarna ze hem met tape vastzet, Zo zegt ze, dan kun je je vieze bek tenminste houden!.

We gaan rijden en onder het rijden zegt ze herhaaldelijk tegen me hoe dom ik er uit zie en wat mensen wel allemaal niet voor een gezichten trekken als ze me zien!.. ze lacht zich dood, “maarja mijn baby mag wel gezien worden, zo een domme slet als haar tja daar lach je toch ook om?”

We rijden op een gegeven moment een oprit op, en ze zegt ‘ zijn we weer.. “ home sweet home. Ik mag uit de auto kruipen naar de deur. En binnen mag ik doorlopen tot in onze woonkamer. Daar laat ze me liggen. En ze gaat de deur dichtdoen. Ik hoor haar vanalles pakken en op een gegeven moment hoor ik haar 6 luiers losmaken. Ze begint weer te aaien over mijn pik en deze laat zich niet ongeroerd. Ik wriemel onder haar hand maar ze houdt me goed vast, “wil je klaarkomen babytje van me?” ik smeek van ja. Maar daar zegt ze niets op terug...

Ze stopt even snel als ze begonnen was en ze laat me liggen, wachtend op meer.. Dan trekt ze me overeind op een soort van bankstel.. dan begint ze me vast te binden, buik naar onderen, en ze stopt een aantal van mijn net gedragen luiers onder mijn heupen waardoor mijn kont omhoog komt te liggen. Ze maakt met haar handen.. of een ander atribuut een gat bij mijn kontje. En ik denk al dat ik weet wat gaat komen. “zo sletje van me. Gaan we dat kutje van jou eens goed trainen?.. volgens mij zou je wel willen smeken om je meesteres haar lekkere harde paal of niet soms?”

Ik zeg heel voorzichtig, ja meesteres, wilt u me nemen?.. maar dit is voor haar niet genoeg. Ze schreeuwt “SMEKEN BABY! SMEEK ALS DE VIEZE BABY DIE JE BENT!!!” Ik smeek, meesteres alstublieft steek die dildo in mijn kont!., ik wildoor u geneukt worden tot ik erbij neerval meesteres!. Dan voel ik langzaam wat nats en kouds bij mijn kontje.. ze wrijft hem in met glijmiddel.. en dan.. het voelt of ik uitscheur, ik smeek of ze wil stoppen maar het gaat maar door.. de dildo gaat helemaal in mijn kont en ik gil het uit van de pijn. 10 20 centimeter gaan in mijn kont en ik voel het door mijn hele lichaam branden!... Aaaah schreeuw ik, alstublieft meesteres stop!!!!. Maar ze gaat door, en beetje bij beetje neukt ze me. Ze neukt me en ik begin het ook nog lekker te vinden!. Ik kerm en ik schreeuw en ik vraag om vergeving maar het mag niet baten, ze neemt me en ze geniet er van!...

Op een gegeven moment als ik half in trance en half in schok ben stopt ze... ze heeft blijkbaar genoeg gehad. Ik voel de dildo uit mijn kont gaan maar daarvoor komt blijkbaar een buttplug in de plaats.. ze knijpt een paar keer in een pompje en de plug blaast zich op. Ik wordt weer uitgerekt. Dan doet ze me de luiers weer om en lig ik met mijn dikke luierkont te kijk voor iedereen die het wil zien, ik heb ook nog steeds de vieze luier voor mijn gezicht.

Dan neemt ze me mee, ze maakt me los en trekt me de trap op. We komen op een kamer en ik hoor haar met vanalles schuiven. Dan moet ik bukken en kom ik in een soort kooi terecht, ik voel overal tralies.. zelfs boven me. Ik kan niet zitten. Liggen of staan.. En dan komt het ergste. Ze doet mijn blinddoek af, en dan begint ze de luiermmer die in de kamer staat leeg te gooien bovenop me. Alle volgeplaste luiers gooit ze over me heen, gelukkig heb ik er nooit in gepoept.. als ik half bedolven onder de luiers lig dan pakt ze de laatste vieze luier en zegt me mijn mond open te doen!.. ik doe dit en ze stopt deze luier in mijn mond. Ze tapet deze om mijn hoofd zodat hij er niet uitkan en mijn mond niet dicht kan.

Dan bindt ze mijn handen aan elkaar vast en loopt ze naar de deur: Tot over 2 dagen baby! Je meesteres moet even weg!. Maar als je braaf bent zijn die dagen zo om!. En weetje. Dan kom ik je weer verwennen!... mmmmm. Ze doet het licht uit en weg is ze. Zou ze me echt 2 dagen laten liggen? Nee vast niet..

Ik wordt licht paniekerig..

Maar ik vertrouw mijn meesteres, en volgens mij komt het wel allemaal goed.

Of toch niet?

Help!.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Luierverhaal by perasub

je blijft lezen en alles zo kenmerkend voor een luierslaafje of je zelf het luiermeisje bent
 
L

luierjongenyouri

Guest
komt er nog een vervolg?echt een super verhaal

ik snap precies wat dat slaafje denkt,dat is mij ook al eens overkomen en ik snap dat dat niet leuk is maar dat is een ander verhaal,vraag gerust eens dan leg ik het wel uit

groetjes,
luierjongenyouri 8)
 

diaper ed

Gewaardeerd Lid
luierjongenyouri zei:
komt er nog een vervolg?echt een super verhaal

ik snap precies wat dat slaafje denkt,dat is mij ook al eens overkomen en ik snap dat dat niet leuk is maar dat is een ander verhaal,vraag gerust eens dan leg ik het wel uit

groetjes,
luierjongenyouri 8)
nee er kom geen vervolg
dit zijn verhalen die van een anderen site komen die wij een soort van overhebben genomen
deze zijn gepost door: DL_Michèl
en dan staat er bij: Geschreven door:


gr ed
 

robje002

Beginneling
he edje niet voor je beurt spreken he;)

ik wil best nog wel n keer een vervolg schrijven maar zit momenteel in n impasse qua schrijven en tijd dus met goede inspiratie kan k n hele hoop, zet gerust je eigen ervaring neer youri en dan zal ik eens kijken wat ik er mee doe.

(ohja en ja ik heb dit verhaal geschreven:)

grtz
 
Bovenaan