Luierweekendje weg

Optimaliteit

Nieuw lid
(Dit is een fictie. Maar lijkt me superleuk om eens in het echt te beleven, so…. ? ).

Het is vrijdag. Daar staat ze. Na enkele mails spraken we af om op hotel een weekendje met een meisje in luiers door te brengen. We boekten een mooie kamer aan zee. Ze is wat verlegen. Ik stel haar voor om eerst wat te drinken zodat de tongen wat losser kunnen. Ik bestel een cassis, zij een watertje. Niet gemakkelijk om zomaar met een bijna-vreemde te praten over wat je voor iedereen angstvallig geheimhoudt. Maar na het vinden van wat vertrouwen in elkaar kunnen we er meer onomwonden over praten. Daar ontdek ik dat ze best wel een open geest heeft. Verzorgd lijkt ze tegelijk. Ze heeft een broek dat eerder een mengeling lijkt tussen een paardrijbroek en een legging. Met een rolkraagtrui erbij en laarzen lijkt ze stijlvol en tegelijk sportief. Een oesterparelketting en ditto oorbel vervolledigt het plaatje.

We spreken af om tijdens dit weekendje nooit het toilet te gebruiken zonder toestemming van de ander.

Om het weekend meteen een kick-off te geven stel ik haar een wedstrijdje voor.
Het spelletje is zo ondeugend als dat ze simpel is. De eerste die nummer twee in zijn/haar broek doet verliest. Maar allebei zullen het doen. Dit lijkt gemakkelijk? Laten we dan maar de spanning opdrijven door allebei gelijktijdig een laxerende zetpil te gebruiken. En laten we het eerlijk doen door deze elkaar toe te dienen, zo zijn we zeker dat we het kregen. Ze vindt het een vreemd voorstel en ergens twijfelt ze bij dit voorstel maar het intrigeert haar tegelijk wel. Ze overtuigt er zich van dat ze haar tegen de werking van de zetpil wel zal kunnen verzetten. Ze stemt ermee in. De verliezer geeft de winnaar nadien een kleine massage.

Om beurt gaan we op het bed liggen en verzekeren we er ons van dat we elkaar de zetpil geven. Ze doet het eerst bij me maar haar ondeugend kantje zorgt ervoor dat ze er me meteen twee geeft. Ik geef me natuurlijk niet gewonnen en doe het haar gewoon terug. Meteen nadat we deze krijgen toegediend doen we ons ondergoed en broek weer aan. Ze herhaalt dat ze toch wel immuun zal zijn voor de zetpillen.
We leggen ons allebei op ons bed. We vragen ons af als er iets op TV zou zijn. We zappen. Een reportage toont het verloop van een Aziatisch ontwikkelingsproject. We kijken door gebrek aan iets boeienders. M’n buik rammelt een beetje, het gromt alsof ik wat honger heb. Maar ook bij haar hoor ik het niet veel later.

Ik voel de druk in m’n darmen wat opdrijven. Ik vraag haar of ook zij voelt of er wat in beweging is. Ze knikt bevestigend met een halfangstige blik. Ze vraagt zich af of ze wel had moeten instemmen met m’n voorstel maar tegelijkertijd vindt ze het best een avontuur om haar grenzen te verleggen.
Ik voel nu echt wel een aandrang om naar het toilet te gaan. Deze aandrang wordt in vlagen sterker en zwakt dan weer wat af. Wat ik wel merk is dat de sterkere vlagen steeds harder worden. Pijn doet het niet.

Ook zij zie ik wat minder comfortabel op bed liggen. Ik zie aan haar blik wanneer ze zich moet bedwingen en zie haar aanblik dan weer wat ontspannen wanneer ze een zwakkere aandrang krijgt. Het lijkt wel alsof elkaars darmen met elkaar hebben afgesproken dat wanneer ik eens m’n spieren moet opspannen, zij de hare weer wat mag ontspannen.

Ik krijg het lastig om niet aan een verlossende opluchting toe te geven maar voel dat het wedstrijdje nog alle kanten uit kan want ik zie dat zij evenzeer moet vechten om toch niet toe te geven aan de opluchting. Ze zegt me dat ze het nog moeilijk kan houden, ik stel haar gerust dat het bij mij niet anders is. Ik ga rechtstaan en naar haar toe. Bij wijze van elkaar te steunen neem ik haar hand vast. Ze staat ook recht en neemt m’n ander hand ook vast. Ze knijpt wat harder terwijl ik haar blik weer zie uitschijnen ‘dit wordt lastig maar ik wil me maar niet overgeven’, tegelijk geniet ze van haar drang om te winnen. Terwijl ik alles probeer op te houden, voel ik een beetje zich toch een baan te maken richting onderbroek ondanks m’n tegenwerking. Maar gelukkig niet veel. Ik zeg haar: “Oops, daar gaat een beetje’. Ze lacht maar een fractie van een seconde terwijl ze beseft dat doorlachen haar de wedstrijd zal doen verliezen en ze zet haar blik terug in competitiemodus. Ze voelt even aan m’n broek maar beseft dat ze nog zeker niet heeft gewonnen. Ze voelt niets. Ze knijpt terug in m’n hand terwijl ik lichtjes hoor dat ook zij wat weinig laat gaan.

Intussen wordt het bijna ondraaglijk en hoop ik dat ze het alle momenten opgeeft zodat ik het zo snel mogelijk ook kan opgeven. Ik zie ter hoogte van haar slaap een licht druppeltje zweet. Ik houd het echter niet meer en neem gerust vrede dat ik de massage zal moeten geven in plaats van te krijgen. Waarna ik haar zeg dat ik haar gewonnen geef. Ze lijkt gespannen tevreden. Ik los alles en ik vul m’n broek. Hoewel m’n gezicht boekdelen spreekt checkt ze toch even door aan m’n broek te voelen. Zodat ze zeker kan zijn dat ze zonder gezichtsverlies ook zichzelf mag ontspannen. En dat doet ze ook. Ik zie de opluchting zo op haar gezicht. “Eindelijk” zucht ze tevreden. Ik zie haar genieten van de last die letterlijk wegvloeit. Ik neem haar knuffelend vast. We staan nog steeds recht. Elk met een warme opluchtingsbrei in ons broek. Half trillend van de inspanning.

Ik positioneer m’n hoofd in haar nek. Ze fluistert me voldaan toe dat ze het eigenlijk heerlijk vond. Met haar hand glijdt ze naar de buitenkant van m’n broek. Ze duwt het zachtjes aan. Ik glij m’n lippen op de hare. We kussen helemaal intiem-sensationeel terwijl ik haar voldoenend gevoel zo voel doorstromen net zoals ze m’n voldoening helemaal aanvoelt. Ook ik glij m’n hand aan haar tregging. Voelend aan de contouren van de nieuwe bobbel in haar broek. Er is een kleine geur die me doet twijfelen of deze nu vooral van mij of van haar komt. Afschuwelijk kan ik het niet noemen. Misschien omdat het wel van mezelf afkomstig kon zijn?

Ik voel haar m’n bobbel steeds steviger vastpakken. Terwijl m’n ene arm om haar onderrug slaat, neem ik ook haar bobbel langs de buitenzijde van haar broek vast. Ik beweeg ze traag van links naar rechts boven en onder en vraag haar terwijl of ze het lekker vindt. Ze knikt.
Ik duw haar het bed op en ga er langszij liggen. M’n hand glijdt over de legging tussen haar benen steeds meer naar haar kruis terwijl ik achter haar oren zachtjes aan kus. Ze neemt m’n hand vast en leidt me naar haar kruis. Ze trekt me over haar heen en glijdt ook haar hand naar m’n vochtig warme zitvlak. Ze neemt die langs m’n jeans stevig vast en kneedt het zachtjes aan. Ik sleur haar zodat ik deze keer onderaan lig terwijl ze op me ligt. Ik doe haar hetzelfde. Ik masseer haar poepbroek en voel wat uit haar slipje naar haar lies glijden, terwijl ik ook dat langs haar legging heen masseer. Ik zie haar genieten. Iets zegt haar dat het niet hoort om daarvan te genieten. Ze weet niet goed of ze meer geniet van het ondeugende of van de vlucht naar haar peutertijd, ze weet alleen dat ze er stiekem wel van geniet.

Terwijl ik lig vraag ik haar om op me te zitten, nog steeds met de legging aan. Ze zit met haar poepvlak op m’n kruis. Terwijl ze meer zit voelt ze heel wat bewegen in haar broek. Ze geniet van het stoute gevoel dat over haar heen gaat. Ook ik voel het bewegen en het windt me op te weten dat ze er stiekem wel van geniet. Ze beweegt haar poep over m’n kruis van links naar rechts en boven naar onder. De poep voelt ze ook tussen en over haar vagina heen glijden. Terwijl ze haar genot niet kan verbergen vraagt ze me hetzelfde te doen. Ze gaat liggen, ik ga op haar kruis zitten en beweeg zacht maar met volledige voldoening heen en weer. Terwijl ik fantaseer over hoe het voor haar zou kunnen voelen, fantaseert zij over hetzelfde. Ik ga naast haar liggen terug. Met m’n ene been naast het hare, met m’n andere in een kniehoek van 90° over haar heen. We kussen nog wat. We trekken het deken over ons heen. We voelen ons stout terwijl we een rust voelen. We genieten na en drinken een stevig glas softdrink.

Net zoals een mama even in de broek van zoonlief kijkt om te zien of alles nog proper is, checken we even bij elkaar wat een ravage er is aangericht. We besluiten eensgezind dat het leuk was en besluiten ons te wassen. We gaan de douche in en wassen het helemaal van ons af. Wanneer we klaar zijn stap ik uit de douche en houd ik me klaar om haar af te drogen. Wat droog, doet ze hetzelfde voor me. We gooien de vuile kleren in een plastieken zak die we goed dichtknopen. We gooien het later wel weg. We moeten immers wat te eten zoeken.

We kiezen verse kleren. Alvorens zich helemaal aan te kleden vraag ze me om op het bed te gaan liggen. Ze neemt een Tena maxi slip en schuift een deel onder m’n achterste. Ze neemt er de tube zinkzalf bij en de babypoeder. Ze fluistert me toe dat ze geen ongelukken wil tijdens het eten samen met een knipoog en een subtiele glimlach. Ze wrijft de zinkzalf open, de geur doet me naar vroeger terugdenken. Ze strooit er nog rijkelijk babypoeder overheen. Ze plakt alles dicht. Ik voel de zalf tegen de luier en ruik subtiele invloeden van babypoeder. Heerlijk denk ik bij mezelf. Met dezelfde glimlach en knipoog fluister ik haar toe dat ik ook geen ongelukken wil. Ze gaat liggen, ik schuif er een tena maxi onder en zalf en poeder haar rijkelijk in. Ook zij kan zich niet ontdoen van die goede oude tijd waar de geur gelijk stond aan comfort, onschuld en veiligheid. Ik doe de luier strak dicht en verzegel het met een kus net onder de navel. Ze doet er een leuk rokje onder aan dat tot net onder haar knieën komt met dezelfde laarzen. Geen slipje. We overleggen voor het avondeten en komen uit bij een lekkere pasta. Net voordat we vertrekken drinken we nog elk twee grote glazen water. We slaan de deur achter ons dicht. Hongerig en voorlopig nog droog stappen we het restaurant binnen.

Het restaurant straalt gezelligheid uit en is goed gevuld.

Een aperitiefje en een glaasje wijn slaan we bij een vriendelijke bediening niet af. Bij het avondeten drinken we nog een groot glas water. We praten wat bij over de de poepervaring maar wijken vlot af naar wat we van werk/school doen. We hebben het ook over de laatste reis die we elk deden. Intussen smullen we elk van een carbonara en een bolognaise en bestellen we een flesje rode wijn erbij. Zo’n half uurtje later gaan we over tot een dessert. Een creme brulé en een dame blanche nemen we. Tussen het gesprek door zegt ze me dat ze moet plassen. Ik spoor haar aan om het nog even op te houden. Maar ook ik voel stilaan een nood komen. Ik meld het haar maar ook zij is geen jaknikster en wil dat ik het nog even ophoud. We besluiten om af te sluiten met een thee. Ze geeft aan dat ze wel nodig moet. Het restaurant is intussen nog maar voor een vierde gevuld, de achtergrondgeluiden van de andere babbelende mensen verzwakken. Ik zeg haar dat als ze nodig moet gaan, ze het maar moet laten gaan. Ik zie haar blik op oneindig komen en hoor stilletjes een sissend geluid toch wel 15 seconden aan een stuk. Ze zit nog steeds. Ze vraagt me beschaamd of de luier lekt want zo voelt ze het aan. Ik vertel haar dat ze even kort moet gaan staan en ik bemerk dat de luier alles goed opvangt. Ik zie haar genieten van het warme vocht dat haar luier zonet vulde. Ze nodigt me uit om hetzelfde te doen. Ik laat ook alles lopen. Ik voel de luier rond m’n kruis wat dikker aanvoelen. Het lekkend gevoel overweldigt ook mij maar ik vertrouw best wel op die luier. We vragen de rekening en betalen.

Voordat we opnieuw het hotel binnengaan besluiten we nog een klein blokje om te lopen. De vochtige warme luierpulp is goed voelbaar tijdens het wandelen en schuurt zachtjes tegen m’n kruis. Eigenlijk vind ik het heerlijk aanvoelen. We komen aan in het hotel. Gaan de kamer binnen.

Spontaan knuffelen we elkaar, wederom met tedere kusjes in de nek. Onze handen raken elkaars zitvlak en zachtjes overlopen we met onze vingers de contouren van de luier. We wrijven zachtjes over de luier en dan eens wat harder. We verschuiven onze handen naar het kruis en voelen doorheen de broek ook deze contouren. Op de een of andere manier kan ik het gevoel als veilig omschrijven, ondeugend maar veilig. Alsof je alle stress voelt wegvloeien. Ik trek m’n broek uit, zij doet dit ook. Ik ga in bloot bovenlijf. Ook zij zorgt ervoor dat we eigenlijk beiden alleen nog maar een luier aanhebben. Geïntrigeerd gaat ze op haar knieën zitten. Ze inspecteert m’n vochtige luier. Ze voelt eraan, ze ruikt eraan. Een mengeling van babypoeder, natte luier en zinkzalf overheersen. Ze gaat achter me staan. Haar hand tegen m’n luier gedrukt vraagt ze me of ik wat kan plassen. Terwijl ik plas voelt ze de temperatuur van m’n luier stijgen. Hij zwelt nog wat op. Ze slaakt een zucht van voldoening.

Traag komt ze voor me staan. Ze geeft me een uitdagende blik. Haar rug tegen m’n buik. Ze neemt m’n hand en begeleidt deze tot aan haar kruis. Het klamme vocht, de warmte die ik van haar lichaam in het luiervocht voel weerkaatsen. Kleine stoppels van haar laatste scheerbeurt en een ander vocht dat ik eerder als opwindingsvocht zou omschrijven doen me in de 7e hemel wanen. Ik wou dat ik deze tijd stil kon laten staan.
Ze duwt haar lippen tegen m’n lippen en met haar rechterhand steunt ze m’n nek. Ik zie haar ogen sluiten. Ik geniet met haar mee en sluit de mijne ook. Ze plast een hele warme straal door m’n hand in haar luier heen. Zoiets maakte ik nooit mee. Ik voel dat ze scheutjes schiet. Terwijl m’n hand in haar vocht baadt voel ik de vloeistof langzaam in de luier wegtrekken. Haar linkerhand legt ze op haar kruis, over de luier. We voelen beiden de warmte maar ook elkaars hand. Ook al scheidt de luier haar hand met die van mij. Helemaal heerlijk. Ik trek m’n hand stilaan weg. Ze protesteert en houdt m’n hand daar waar ze zat. Zachtjes aan stimuleer ik haar. Ik zie haar helemaal wegzakken van genot. We besluiten te gaan slapen.

Ik zie dat ze geen aanstalten doet om me te verversen. Ik bedenk dan dat ze misschien wel in deze luier wil slapen. Alsof ikzelf eigenlijk niets liever heb neem ik ook geen initiatief om haar te verversen. We poetsen beiden onze tanden en kruipen het bed in. Zij aan zij en prutsend aan elkaars luier horen we elkaars gekraak van de luier. Ze fluistert me dat ze een heerlijke dag achter de rug heeft. Ik knik bevestigend.

We doen het licht uit. Ik knuffel haar nog wat en ga op haar liggen. We voelen elkaars luier tegen elkaar liggen. We kussen nog even.
We liggen terug naast elkaar, het licht is uit en elkaar aankijkend bevestigen we elkaar dat we beiden erg hard van deze momenten genieten. Een vlucht van de drukke alledaagse werksferen die een wellnessend effect op ons hebben. We realiseren ons dat we van veel geluk mogen spreken dat we van deze momenten onbeschaamd kunnen genieten met elkaar. Het gesprek voelt aan alsof we elkaar echt alles kwijtkunnen, nu we ook elkaars diepste fantasieën kunnen delen. Tijdens dit gesprek laat ik m’n blaas nog even leeglopen. Ik vermoed dat ze hetzelfde deed.

Ze gaat op haar zij liggen, ik houd haar in lepelhouding vast. Elke beweging onder het deken doen een walm van babypoeder opwaaien. Ik snuif en geniet. Onze ogen voelen zwaar en starten een diepe, deugddoende slaap.
 

Optimaliteit

Nieuw lid
Om 4u word ik even wakker omdat ik nodig moet plassen. Maar opstaan zal ik niet doen. Heerlijk om het gewoon te lapen lopen en meteen verder te slapen. Als een lief luiermeisje ligt zij zo mooi te slapen. Nieuwsgierig als ik ben voel ik even aan haar luier. Nog steeds even warm heb ik de indruk dat haar luier stilaan verzadigd geraakt. Zou ze hetzelfde gedaan hebben? Even wakker geworden maar de natuur gewoon haar gang laten gaan?

Het is 9u. M’n luier heeft nu een heerlijk gevoel. Het voelt alsof ik ingepakt wakker word. M’n hand glijdt over m’n luier en vind het helemaal zalig aanvoelen. Lekker dik. Ze ligt naast me op haar zij en ook wakker en met haar knie over m’n kruis en haar kruis tegen m’n dij. Ze komt op m’n buik zitten, geeft me een vrolijke zoen. Haar verzadigde luier op m’n buik voelt al wat zwaarder en verzadigd. De plakstrips van haar luier lijken door de nacht heen al wat losser te zitten. Ze glimlacht naar me. Ik voel het een pak warmer worden op m’n buik. Ik hoor zachtjes dat ze haar ochtendplas laat gaan. Sjonge, wat is die lang. Angstig kijkt ze me aan, vrezend dat haar luier gaat lekken. Ik knipperoog haar angst weg. Haar luier lekt wat over m’n buik en voel het langs m’n zij richting matras. Gelukkig legde ik bij aankomst onder het laken een beschermer. Deze lekkage van haar luier windt me op. Het luiermeisje ziet dat ik ervan geniet en lijkt opgelucht dat ik het ok vind. Buik tegen buik knuffelen we wat verder. Ik draai ons om zodat ik op haar lig en laat ook mij volledig gaan. Ergens wist ik al dat ik ging lekken. En dat deed ik ook. Net zoals ik er leek van te genieten doet zij dat ook. M’n luier is helemaal verzadigd maar ze schuift haar hand in m’n luier. Kletsnat, zwaar en lichtjes ruikend. Het windt ons op. Ze speelt wat in m’n luier.

Ze fluistert me dat haar luier vol is. Ik leid m’n vinger naar haar mond als een ssht beweging. Ik neem een Tena plus vast en wat babydoekjes, zinkzalf en babypoeder. Ik schuif de Tena onder haar natte luier door. Maak haar plakstrips los en aanschouw kort en ongemerkt wat ze van haar luier deed. Ik neem de vochtige babydoekjes En maak haar helemaal schoon. Ik rol haar luier op tot een ‘bolleke’ en doe deze in een plastic zak. Ze krijgt de zalf aangebracht. Opnieuw een dikke ‘toef’ babypoeder en de luier gaat dicht. Ze zegt me dat de droogte haar deugd doet. Waarna ze me een koekje van eigen deeg gaf en me dus ook een nieuwe luier omdeed. Ook ik kreeg een Tena plus luier om. Ze doet een leuke broek aan en ik trek me ook een jeans aan. We gaan ontbijten. We trakteren ons op enkele heerlijke croissants, fruitsap, een paar tassen koffie voor me en enkele tassen voor haar. Tijdens het ontbijt bespreken we wat we die ochtend gaan doen.

We besluiten om wat door het dorp te slenteren. Er zijn immers leuke winkeltjes en pittoreske plaatsjes heb ik gezien toen ik toekwam. We verlaten het hotel met een goede mantel en een sjaal. Het is zonnig herfstweer. Na zo’n 40 minuutjes wandelen hebben we zowat de contouren van het dorp afgelopen. Klikkende babbels doden de tijd. Tijd om het centrum in te gaan. Ik voel al enkele scheutjes die ik helemaal in de luier laat gaan. Ze heeft het niet door raad ik. Simpele postkaartwinkeltjes tot een heuse koffie- en theewinkel, zelfs in de plaatselijke Casa houden we halt. We snuisteren rond. Ik schat dat ik elke 8 minuutjes een scheutje laat lopen. De luier blijft lekker vochtig en warm aanvoelen. Stilaan voel ik dat de luier zich wat vult. Heel comfortabel plassen is het niet meer want de Tena plus kan immers niet zo heel veel aan. Ze voelt wel lekker onder kleding want ze is zo discreet dat je zelf bijna vergeet dat je er één om hebt. Ik staak dus het plassen voor een tijdje. Op een gegeven moment, aangekomen op een plein zegt ze me dat ze nodig moet plassen. Kan ik best geloven na 2 fruitsapjes en 3 tassen koffie. Nonchalant zeg ik haar:” ga je gang”. Geconcentreerd kijkt het luiermeisje doelloos over het plein heen. Ik zie ergens een geconcentreerde opluchting dat na zo’n 18 seconden overgaat naar een grote bezorgdheid. Ze kijkt me aan en zegt me “sh*t, ik lek”. Ik zie haar de rest ophouden en vertel haar:”Als ze toch is overgelopen, waarom kwel je je zo?”. Ze repliceert:”je hebt gelijk” en daar gaat de ontspannende blik weer. De mantel zorgt ervoor dat niemand het ziet. Ze vraagt me “Wat’n stomme luier deed je me aan, kon je niets beter aandoen. En jij? jij dronk evenveel, heb jij geen problemen?” . “Wel, ik voel dat hij nogal vol is dus houd ik het verder op en ik deed je deze luier aan omdat ik wist dat zoiets wel kon gebeuren”. “flauw” zegt ze. “En bovendien mag je wat solidair zijn” zegt ze heel uitdagend en ook wat verwijtend. “Je hebt gelijk” keer ik haar terug. Ik ontspan me helemaal en doe me ook deze geconcentreerde doelloze blik aan. Controlerend vraagt ze me: “En? Gelekt?”. Ik knik bevestigend. Ze kan het niet laten om m’n woorden met de realiteit af te toetsen en opent discreet de mantelflap die de buitenwereld van m’n bovenbroek scheidt. Ik zie een stoute voldoenende blik.

Ik stel haar voor om snel naar het hotel te gaan zodat ik haar terug wat droogs kan omdoen. De gedachte dat ze met een ‘baggy’ luier loopt maakt me helemaal wild. Zelf vloekt ze onderweg vooral over de wind die een verkoelend effect over haar benen heeft. Eenmaal aangekomen in de kamer doet ze haar mantel uit. Ook ik doe dat. Met grappige natte broeken vliegen we elkaar in de armen. Ik duw haar luier hard tegen me aan. Ik voel de luier als een spons leeglekken en langs haar benen lopen. Haar lekken voel ik ook over m’n benen vloeien. Blijkbaar bracht ik haar op ideeën want ook mijn luier lekt over haar henen heen nadat ze m’n luier aandrukt. Helemaal vies doe ik haar luier uit. Deze is helemaal verzadigd. Ze duwt me op de grond. Ze staat naakt. En gaat over me staan met m’n middel vlak onder haar kruis. Ze hurkt haar en zet zich op m’n nat en verzadigde luier op m’n kruisstreek. Ze wrijft wat heen en weer met haar kruis tegen m’n kruis. Ze wisselt af met het betere handwerk waarop ze m’n luier helemaal rond m’n kruis masseert. Hier en daar lekt er wat meer. Ze buigt voorover en kust me op m’n mond. Zachtjes. Terwijl ze m’n hoofd wat op hol doet slaan voel ik het plots wat warmer worden in m’n lage-buikstreek. Ik weet wat het is, ik vind het heel ondeugend van haar maar kan me de gedachte niet loslaten dat het heerlijk is en kus rustig verder. Ze trekt me weer overeind. Wat een natte boel zeg. Ze doet m’n kleren uit behalve m’n broek en ze sleept me in de douche. Ze laat warm water lopen. Ik zeep haar lichaam in. M’n broek wordt helemaal nat en ik voel de reeds verzadigde luier alleen maar zwaarder worden door al het lopende douchewater. Nadat ik haar inzeepte spoelt ze zich af. Ze gaat op een hurkje zitten en doet m’n broek uit. Het warme water blijft lopen. Nu ziet ze een heel ongelukkige luier. Als een pro tapet het luiermeisje de luier af en begint ze me in te zepen. De stomende douche is helemaal wat ik me op een herfstige dag inbeeld.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
jonky78 luierweekendje antwerpen 20-8 Contact advertenties 15
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
Daddy88 Ga ik je dan via deze weg ontmoeten? Contact advertenties 1
Daddy88 Ga ik je dan via deze weg ontmoeten? Voorstellen 6
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Luierman58 Ook ik ‘terug van weg geweest’ Voorstellen 20
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Dierentuin Brisbane Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
linteum Terug Van Weg Geweest Voorstellen 16
Littleminnie Niet nieuw maar terug van weg geweest Voorstellen 20
R Waar gooien jullie je vieze luier weg Algemeen 103
babybenz110 Luier langs de weg. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
knolletje Beetje terug van weg geweest:) Voorstellen 11
P Weekje geluierd weg in nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
AB / DL25 Laatste topic over: Niet luisterende leden die nieuwe leden weg jagen Algemene info 130
pietje precies Dagje geluierd weg Pub 3
W niet nieuw maar tijd weg dus opnieuw voorstellen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Lookie Is de ABU lavender weg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Monkeybaby Weekendje weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D Weekendje weg Pub 3
Pup Aandrang om te plassen gaat maar niet weg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
E Weekendje weg met daddy 16+ Verhalen 24
pietje precies Heeft iemand leuk idee dagje weg Aanbevolen 3
D Luiers weg gooien Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
Little Endy smileys en opties voor letters weg bij bericht maken? VVV 1
I Dagje geluierd weg 16+ Board 10
Berth Huggies weg? Luiers 4
misterx Speentjes weg? Vragen & Info Shop 5
luiergek1 Terug van weg geweest Voorstellen 2
misterx Terug van weg geweest (Dd/Cg en DL(?)) Voorstellen 7
Brett010 Prijs weg geven in Rotterdam Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
1 Vieze luier weg doen Broekplassers en Poepers 19
J Een weekendje weg.... W 93
P gratis attends soft4 ong 120 st anders gooi ik e weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
C Een ballenbak voor volwassenen op de openbare weg, ................ Algemeen 6
S een weekje weg W 13
Wil_93 Waterdruk weg in Leeuwarden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
R terug van weg geweest Voorstellen 5
A dagje weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
E Mijn weekendje weg... M 20
kageboshi val je ook eens weg als je muziek luistert? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
diaper ed alles compleet, gevoel weg. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
babybenz110 Luier langs de weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
diaper ed hotdiapergirls.com wie heeft dit weg gehaald en waarom ? moderator talk 2
goeie Weg naar huis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
ShadowDragon Ben weer terug van lang weg geweest ;) Voorstellen 4
gioman ik ben tijdelijk weg (weet niet waar het hoort) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Op weg naar de sneeuw O 11
Similar threads


















































Bovenaan