Luirslavin Lilly.

babybenz110

Superlid
Hallo allemaal. Bij deze een verhaal over weer een zoveelste ervaring in een heerlijk meesteressen huis. Ik mag geen reclame maken denk ik maar wil toch even mijn verhaal kwijt. Ten eerste ben ik geen grote schrijver maar zal mijn best doen. Afgelopen maandag stond ik weer voor de deur van mijn favoriete sm huis. Daar kom ik al sinds 2011, en ben daar meestal voor een slaven rol in natuurlijk een heerlijke luier. Dit is voor mij natuurlijk een wereld die geweldig is met zo een mooie vrouwen die af en toe heel erg streng kunnen zijn. In het verleden had ik meestal een onderdanige rol bij meesteres Fay. Een zeer vakkundige meesteres die me heerlijk kon vernederen in mijn luiertje. Ik hou van zeer natte luiers, en heb al veel geëxperimenteerd. Af en toe een WAM sessie vindt ik ook wel lekker. Nu ben ik in een soort erotische sessie beland met slavin Lilly, die ik dan verneder samen in het luierspel. Ten eerste is lilly een heerlijke vertoning met een zeeeer goed figuur en een lekker luierkontje. Eerste op de tafel met de benen vastgebonden deze lekker ver uit elkaar om een luier om te doen en een dildo in te brengen. Ik pak voor de sessies altijd tena`s met plastieke buitenlaag. Na het inbrengen van de dildo heb ik haar opgetakeld aan de luier. Meestal doe ik ductape rond het middel om de luier en kan haar zo optakelen. Een heerlijk gezicht en kan het niet laten de luier en haar natuurlijk te teasen. Laatst heb ik een plastiek broekje besteld bij de schop die er uit ziet als een tanga slip. Die heb ik haar daarover heen getrokken. Nou. Ik kan je vertellen dat mijn kleine jongen onder de luier een grote jongen werd. Mooi gezicht zo. Daarna even nat gemaakt met 1.5 liter water, waarbij je een mooie dikke luier krijgt. Zelf heb ik me natuurlijk ook lekker nat gemaakt. Na haar los gemaakt te hebben heb ik haar een nieuwe luier omgedaan met een inlegger er in. Samen hebben we de douche bezocht waarbij je een supergeile luier krijgt die super dik wordt. Als laatste heb ik haar aan spreidstangen bevestigd aan de enkels en polsen omhoog getakeld en er een happy end van gemaakt.
Ik geniet er nu nog van en zal er snel weer terug gaan. Natte luiergroet John.
 

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Jammer dat je geen foto's ervan heb hahaha. Wel een leuk verhaal John.
 

babybenz110

Superlid
Als je bij meesteres Zasha kijkt op twitter, hang ik zelf in luier op. december vorig jaar. Heerlijke sessie gehad met een natte happy end. grt John
 

babybenz110

Superlid
Ik vertel je mijn ervaringen liever zelf. Teveel om hier te beschrijven. Ben al wat jaartjes actief met mijn luierfetish. Dus lijkt het me leuk een keer af te spreken. Groet John.
 
Bovenaan