Madeleine

DLPino

Superlid
H10 – Grote verandering

Het was 1400u dat ik mijn fiets aan de zijkant tegen de garage zette en Mathilda mij vanaf het bordes begroette. Ik denk dat ze ook aan lazy Sunday deedt, want ze zei dat ze lekker op haar kamer lag te netflixen en vroeg of ik ‘The Crown’ ook keek, het nieuwe seizoen was net uit. Ik had er wel is van gehoord, maar keek het niet.
Mathilda vroeg of ik buiten of binnen wilde zitten. Ik gaf aan dat het nog heerlijk zacht weer was en dus buiten op het terras in de zon wel goed vertoeven was naar mijn idee. Zij ging thee zetten en zou Madeleine laten weten dat ik er was. Niet veel later kwam ze terug met thee voor ons drieën, heerlijk fruitgebak en volgde Madeleine haar op de voet.
We begroeten elkaar met een enkele zoen en zetten ons comfortabel in het zonnetje.
We kletsten eerst wat, waarna ik het initiatief maar wilde pakken. Ik wist alleen niet of Mathilda iets wist, dus koos mijn woorden zorgvuldig zonder gelijk al te veel los te laten.
Ik begon dat ik over Madeleine haar vraag had nagedacht en dat het mij uiteindelijk niet veel moeite had gekost om tot een beslissing te komen. Ik wilde graag op haar aanbod ingaan.
Ik wachtte even om haar reactie te peilen en deze was opgelucht zag ik.
Madeleine nam het over en zei dat ze dan gelijk, nu Mathilda erbij was, haar maar op de hoogte wilde brengen van wat er tussen ons besproken was en vertelde kort wat het aanbod was waar ik zojuist positief op had gereageerd. Mathilda was duidelijk verrast maar ze vond het ook wel heel leuk zag ik aan haar ogen. Madeleine ging verder dat ze mij nog een aanbod had gedaan, maar dat het haar nog niet duidelijk was of ik daar ook gebruik van wilde maken. Ik knipoogde en zei dat het mij goed leek om dat ook maar te doen, met zicht op de zaken die we onderling al besproken hadden.
‘Dus Christiaan zal hier ook komen wonen’! Nu viel Mathilda even stil, sprong vervolgens op van haar stoel en kwam zijdelings op mijn schoot zitten terwijl ze mij een hug gaf. Ergens verbaasde haar enthousiasme mij niet, maar dit zag ik ook niet helemaal aankomen.
Madeleine moest lachen en zei, ‘kom kom, zo is het wel genoeg dame’.
In het korte moment dat ze op mijn schoot zat, had ik duidelijk gevoeld dat haar luier wel aan een verschoning toe was. Door haar makkelijke dunne broek, zag je hem niet goed, maar het was wel duidelijk te voelen geweest.
Madeleine vroeg Mathilda nog eens thee in te schenken. Zij had ondertussen ook gezien dat Mathilda hulp nodig had en zei tegen Mathilda, ‘Misschien wil Christiaan jou straks wel even helpen met een schone broek na de thee’. ‘Dan kan ik wat spullen pakken en dan kunnen Christiaan en ik daarna in het kantoor wat inhoudelijke zaken doorspreken en voorbereiden’.
Het was natuurlijk niet echt een vraag, dat besefte ik wel, dus ik gaf ook geen antwoord.
We dronken nog een kop thee, Madeleine liet Mathilda even haar enthousiasme uiten en stuurde ons nadat de thee op was naar beneden toe. ‘Als je klaar bent met die jongedame verwacht ik je in de bibliotheek’

Mathilda kon niet stoppen met ratelen, en daardoor vergat ze alle schaamte leek het. Overenthousiast ging ze mij voor de badkamer in beneden en kroop zelf al op de commode. Ze vergat volledig om haar schoenen en broek alvast uit te doen, maar ik liet het maar gebeuren. Ze ging comfortabel klaarliggen en kletste gewoon door.
Ik ontdeed haar van haar schoenen, broek en deed haar truitje omhoog tot net onder haar borsten. Ik streek even over haar zachte buik en maakte toen de 4 plakkers van haar luier los. Het was een flinke plasluier, dus na een grondige reiniging van haar luierstreek met doekjes was ze klaar voor haar verse luier. Ik opende de kast en zocht wat ik passend vond voor nu. Ik zag een mintgroene luier die er vrij basic uitzag. Het leek wel een beetje op zo’n luier die je in het ziekenhuis wel op die karretjes zag liggen. Het plastic was wel zacht en het was een dagluier.
Ik draaide mij om naar de verschoontafel en legde de luier op Mathilda’s buik. Ze pakte de luier vast, streek erover en keek wat beteuterd waardoor ik vroeg wat er was. Ze zei dat ze deze luier ook in het ziekenhuis aankreeg en dat deze haar dus extra bepaalde bij haar ‘probleempje’. Ik zei resoluut dat dat niet erg was en dit een goeie luier was voor nu, ze hoefde zich totaal niet te schamen.
Gezien haar billen wat rood waren, pakte ik toch nog wat zalf en smeerde haar in.
Ook tussen haar billen masseerde ik de zalf goed in, wat haar adem even liet stokken en ze liep zacht rood aan. Ik gaf er verder geen aandacht aan, vouwde de luier dicht en zei haar dat ze klaar was. ‘Je broek en schoenen mag je zelf doen dame, ik ga terug naar boven’. Ik waste mijn handen en verliet de badkamer, om naar de bibliotheek te lopen waar Madeleine al op mij zat te wachten.

Op Madeleine haar verzoek sloot ik de deuren van de hal naar de bibliotheek en nam plaats tegenover haar. Ze schoof het contract over tafel en vroeg mij dit straks na ons gesprek even goed door te nemen. Het was door haar advocaat opgesteld, maar ik moest niet schromen zaken te benoemen die volgens mij niet correct waren of die ik aangepast wilde zien.
Ze kwam direct ter zake over de tijdsplanning hoe we het in gingen zetten. Er kwamen namelijk de komende weken wat zaken aan, waar ze mij erg graag bij wilde betrekken.
Ze vroeg mij wanneer ik dacht te kunnen starten. Ik gaf aan dat ik morgenochtend verslag van mijn 2 reizen uit zou brengen bij mijn directeur en dat ik dan gelijk de boodschap van mijn ontslag zou brengen. Ik had niet echt een idee hoe hij zou reageren. Ik had contractueel een opzegtermijn van 2 maanden vanwege de complexiteit van mijn functie. Daar stond tegenover, dat er ook een stuk gevoeligheid zat in de informatie waar ik over beschikte en dat ik wist dat mensen in vergelijkbare functies waren gevraagd hun zaken zsm over te dragen, waarna ze vrij werden gesteld van werkzaamheden.
Wel had ik nog enorm veel vrije dagen staan die ik ook eventueel nog op kon nemen en ik was zeer zeker bereid om Madeleine al naast mijn huidige werk te gaan helpen met zaken hier. Madeleine onderbrak mij en zei dat we dat dan maar even af moesten wachten, maar vroeg of ik mijn best kon doen zsm over te stappen.
Het volgende maar belangrijkste punt was dat zij over exact 2 weken haar jaarlijkse weekend hier op het landgoed had. Dit begon op vrijdagavond met een diner met alle bestuurs- en directieleden van al haar ondernemingen. Hier wilde ze mij graag voorstellen aan iedereen, omdat mensen vanaf dat moment aan mij zouden gaan rapporteren. Op zaterdag was een dag waarin heel de dag werd vergaderd over van alles, nieuwe lijnen voor het volgende jaar werden uitgezet en verder werd gewerkt aan onderlinge synergie tussen de verschillende bedrijven binnen de groep.
De zondag start met een brunch waarna ook een variëteit aan gasten wordt uitgenodigd.
In de middag vindt er een activiteit plaats, wat dit jaar kleiduivenschieten op het landgoed is. Daarna vindt er een groot afsluitend diner plaats met een feestavond.
Ik gaf aan dat het geen probleem was voor mij om erbij te zijn en dat dat dus geregeld was.
Ik gaf ook nog bij Madeleine aan, dat ik die Woensdag wel voor 5 dagen naar Schotland zou vertrekken met Eric DeBruyne voor de rally. Dat had zij natuurlijk niet in haar agenda staan, maar dat was geen probleem. Ze vertelde dat Eric ook altijd op de zondag aanwezig was tijdens het weekend.
Afhankelijk van wanneer mijn einddatum bij mijn huidige werkgever was, wilde ze graag een reis met mij plannen naar Zuid-Amerika. Ze had een investering gedaan in een medisch bedrijf in Brazilië, waarbij ze gelijk een meerderheidsbelang had en de datum van de aandeelhoudersvergadering werd op haar agenda afgestemd. Daarna zouden we doorreizen naar Argentinië, waar ze een grote investering had gedaan in een nieuw industrieterrein in Mendoza. Ze had hier namelijk een groot belang in meerdere wijnboerderijen. De wijnmarkt van Argentinië zat al lang in de lift, maar hij groeide nog steeds en er zat nog veel meer potentie in.
Het laatste punt voor nu was wanneer ik wilde intrekken bij haar en Mathilda. Wat haar betreft was het hoe sneller hoe beter, omdat we nu toch naast mijn baan al het eea wilden gaan doen. Dit maakte de lijnen kort en konden we effectiever werken naar haar idee.
Ik gaf aan dat ik nog wat zaken wilde regelen, omdat het allemaal wel heel snel ging. Het was nu nog even behelpen en ik kon altijd hier slapen natuurlijk, maar als het lukte was het naar mijn idee een goed plan om een bedrijf de verhuizing te laten doen als ik in Schotland zat. Een deel moest hierheen maar het meeste in de opslag. De Meubels wilde ik achterlaten, om mijn huis zo gemeubileerd te verhuren.
Ze had hier alle begrip voor en stemde in met dit plan. Het verhuisbedrijf kon zakelijk afgehandeld worden, zo ook de opslag en andere kosten mbt de verhuizing bood ze aan.
Ik zou sowieso maandagavond even bellen om te laten weten of ik al meer wist en we planden ook om dinsdagavond wat laatste zaken rond het weekend te bespreken.
Madeleine van haar kant zou zorgen dat ze dinsdagavond een soort presentatie had voor mij, waarop alle structuren en bedrijven stonden met hun activiteiten.
Dit was belangrijk voor mij om mijzelf in te gaan lezen en ook voor te bereiden op het weekend, waar ik alle mensen zou ontmoeten.
Madeleine ging een letter of notice opstellen voor iedereen die van mijn aanstelling op de hoogte moest zijn en zou mij in cc zetten. Ze liet morgen ook gelijk een digitale identiteit maken door haar IT-mensen, voor alles wat ik nodig had in de baan.
Ze gaf aan even bij Mathilda te gaan kijken, wat te drinken te gaan halen en moest nog een paar andere dingen doen, zodat ik de contracten even rustig door kon nemen.
Ik had op diverse manieren wel wat ervaring met contracten in verschillende vormen en durfde het dus wel aan om het te tekenen, toen ik het had doorgenomen en verder geen bijzondere dingen zag die ik niet kon plaatsen.
Toen Madeleine terugkwam met een paar glazen en een fles rode wijn, overhandigde ik haar het getekende contract en schudde we elkaar een symbolische hand. Ik vroeg wel hoe we het deden met de auto die ik tot mijn beschikking kreeg, al vertrouwde ik dat volledig.
Madeleine zei dat het geen enkel probleem zou zijn en dat ik kon kiezen wat ik wilde.
Ik kon de Aston Martin en de Range Rover gebruiken en als ik dat graag wilde kon er ook een nieuwe auto besteld worden. Ze gaf aan dat de km’s hier vrij beperkt waren en we dus ook even aan konden kijken wat goed werkte. Als ik voor zaken op stap moest, zeg maar in de Benelux, dan kon ik altijd een chauffeur meekrijgen zodat ik kon werken onderweg.
Voor transit van en naar het vliegveld was er ook altijd vervoer met chauffeur.
Ik antwoorde dat het mij een goed idee leek om het even aan te kijken en dat ik dacht dat de Aston Martin en de Range Rover dan waarschijnlijk al meer dan voldoende waren.

Mathilda kwam binnen lopen en Madeleine vertelde haar dat alles rond was en dat ik de komende 2 weken hier af en toe zou zijn en dan vanaf eind September als ik terugkwam uit Schotland, hier zou intrekken. Toen Mathilda van Madeleine hoorde dat ik met Eric naar Schotland ging, vroeg ze verrast of ik hem ook al kende. Ik had geen idee waarom, maar het leek erop dat ze behoorlijk op hem gesteld was.
We gingen nog even kijken wat een prettige kamer was voor mij en hierin mocht ik gewoon aangeven wat ik wilde ging Madeleine verder.
We dronken een glas wijn met z’n drieën en Madeleine vroeg of ik bleef eten. Mathilda had gisteren stoofvlees gemaakt en dat was toch veel te veel voor hun tweeën. Ik stemde in, maar gaf wel aan op tijd naar huis te gaan ivm de komende werkweek.
Uiteindelijk was het supergezellig en reed ik om 2000u op mijn fiets de oprit af. Ik besefte het nog niet helemaal, maar binnenkort zou dit mijn thuis worden. Ik zag het eigenlijk best voor mij, met de Aston Martin onder mijn billen. Met een grote grijns reed ik de poort door en zette koers naar huis.

DLPino

Superlid
H11 – Het feestweekend

De maandag dat ik het mijn directeur had meegedeeld dat ik zou vertrekken, was een aparte dag. Ik had toch 16 jaar bij dit bedrijf gewerkt en had hier veel kansen gekregen. Het voelde dus niet helemaal senang, maar ik stond achter mijn beslissing. Het werd verder ook gewoon zakelijk ontvangen, zonder dat het uitliep op een rottige situatie.
Er was wel degelijk een beperking wat ik nog kon en mocht doen ivm gevoelige informatie, dus kwamen we overeen dat ik die week zou gebruiken om al mijn zaken over te dragen en af te ronden. We kwamen overeen dat ik na 1 maand officieel uit dienst zou gaan en dat ik tot die tijd vrijgesteld was van werk, maar wel werd doorbetaald. In principe voor iedereen een win win situatie.
In de avonden bereiden Madeleine en ik de laatste zaken voor, in aanloop naar het feestweekend. Via een bemiddelingsbureau vond ik een huurder voor mijn woning. Het was een Amerikaanse dame van begin 40, die CEO van een logistiek bedrijf was en hier net was komen wonen. Ze wilde mijn huis huren voor een jaar, om in die tussentijd een mooie koopwoning te vinden.
De week voor het feestweekend sliep ik eigenlijk al alle nachten op het landgoed, maar de verhuizing zou zoals gepland plaatsvinden in de week dat ik naar Schotland was.
Mathilda zou mijn huis na de verhuizing schoonmaken en dan zou die week daarna de huurder erin kunnen.

Het was nu vrijdagmorgen en de tweede helft van de middag zouden alle ‘collega’s’ arriveren. De meeste mensen waren gisteravond ingevlogen en een enkeling lande vanochtend nog. Ik was nu voornamelijk druk met de logistiek te overzien en verder was het een komen en gaan van dienstverleners op het landgoed, zoals bloemisten, drank en voedsel leveranciers, enz. De catering was gisteravond al geweest en stond vanmorgen ook om 0900u alweer voor de poort. Mensen van ons eigen IT-bedrijf legden een tijdelijk netwerk aan, met alle mogelijke toepassingen die we eventueel maar nodig konden hebben. Er stond zelfs een satellietauto naast de garage. De directie- en bestuursleden sliepen allemaal in lokale hotels en voor hun vervoer waren een aantal VIP-busjes geregeld die hen op en neer pendelden.
Het was allemaal ontzettend goed geregeld en liep ook erg soepel. Niets was Madeleine en mij ontgaan en we hadden alles in een dik draaiboek staan. Het was wel prettig om te ervaren in deze eerste samenwerking, dat onze overeenkomsten niet alleen in interesses zaten maar dus ook in mentaliteit en werkwijzen.
Mathilda had ook een iets andere rol dan normaal, want ze gaf nu leiding aan voornamelijk de keuken en bediening. Daarnaast was ze een spil in het gebeuren, die mij assisteerde in alles waar het nodig was. Op deze dag was Madeleine vrijgespeeld en kwam het op mij neer met naast mij dus Mathilda.
Om 1600u Druppelden de eerste mensen binnen en begon het groeten en handen schudden. Tussendoor regelde ik de laatste zaken, zodat ik vanaf 1700u rust in kon bouwen voor mijzelf en mij kon focussen op de aanwezige mensen.
Het draaiboek was scherp en aan iedereen zag ik in hun gedrag en reacties dat men groot respect voor Madeleine had. Om stipt 1700u stond iedereen in de bibliotheek en heette Madeleine iedereen een hartelijk welkom. Ze benoemde dat het goed was om iedereen bij elkaar te zien en dat we een nuttig weekend zouden hebben met elkaar. Natuurlijk wist iedereen wel al van mijn aanstelling, maar het voorstellen zou plaats vinden tussen voor- en hoofdgerecht had Madeleine besloten.
Ik kreeg het woord en benoemde wat praktische zaken en liep de planning van het weekend even door. Er was nu nog wat tijd voor iedereen om bij te kletsen. Om 1800u was het officiële aperitief en om 1830u zouden we in de grote salon aan tafel kunnen voor het diner.
Het was een leuk en gemoedelijk gebeuren en toen we aan tafel gingen had ik ondertussen iedereen wel al wat uitgebreider gesproken. Het leek mij een zeer professioneel team aan mensen en wat opviel was dat er een nagenoeg gelijke verdeling tussen mannen en vrouwen was. Ik wist dat Madeleine het belang van deze mix heel hoog had staan.
Er was een proost van Madeleine, waarna we een voorgerecht kregen met Coquilles, een zwart zeewier en een mouse van een lichtzoete paprika. Het was sterrenniveau waardig.
Zoals gepland stelde Madeleine mij voor met een korte uitleg van wat ze van mij verwachte en hoe zich dat verhield tot de aanwezige mensen. Daarna gaf ze mij het woord en hield ik een kort toespraakje.
Het was verder een zeer prettige avond met goede gesprekken, leuke kennismakingen en heerlijk eten. Het belang van de avond kwam gelijk naar voren, doordat iedereen ruim de tijd nam en het erg gezellig had met elkaar. De meeste gesprekken waren low profile en gingen niet tot bijna niet over werk.
Er was een laatste borrel na het diner in de bibliotheek en toen was het al tegen 2300u.
De busjes stonden al een half uurtje te wachten omdat het wat uitliep en uiteindelijk was om 2315u iedereen vertrokken.
In de tussentijd dat wij weer in de Bibliotheek waren, was met man en macht de salon alweer opgeruimd onder toezicht van Mathilda en nu kwam er gelijk een klein leger aan mensen die de bibliotheek zeer grondig opruimden. Ik had Madeleine gezegd dat ze het aan ons over mocht laten en dit nam ze gretig aan. Ze vroeg mij wel of ik goed voor Mathilda wilde zorgen straks en even met haar mee wilde lopen. Ik begreep wat ze vroeg en knikte dat ik dat zeker zou doen.
Ondertussen dat de mensen het laatste opruimden, nam ik met Mathilda nog het draaiboek voor morgen door en specifiek de start van de ochtend. Mathilda moest best veel alleen doen morgen, omdat ik geacht werd deel te nemen aan de sessies.
Mathilda stond zo ongeveer op omvallen, dus ik stuurde haar naar beneden, zei haar zichzelf te wassen en klaar te gaan liggen op de commode. Ik liet al de mensen uit, sloot het huis af en liep naar beneden.
Mathilda lag al op de commode en sliep al half. Ik rook aan haar adem en ze had gepoetst, waarna ik haar begon te verschonen. Ze had alleen een hemdje aan maar geen pyjamabroek, waarvan ik ondertussen wist dat ze het liefst zo sliep. Ik verzorgde haar, deed haar een roze Northshore Megamax luier aan welke ze meestal droeg ‘s nachts en tilde haar op van de commode en legde haar in bed. Terwijl ik naar het bed liep opende ze haar ogen en kuste mij kort en bedankte mij. ‘Je bent zo lief voor mij elke keer, ik vind het heel fijn dat je bij ons komt wonen’. Ik legde haar neer, ze vormde haar kussen naar hoe ze het fijn vond en was binnen 2 minuten weg. Toen ik haar had ingestopt en de badkamer even aan kant had gemaakt, schoot er heel even door mijn hoofd om een luier te pakken en deze aan te doen. Nu zou niemand het merken, en stiekem vond ik het toch wel een prettig gevoel.
Ondanks dat ik beduidend groter was dan Mathilda, pasten we dezelfde maat luiers blijkbaar. Ze had best brede heupen en goed gevormde billen dus dat maakte het, dat zij ook maat L nodig had, net zoals ik aan had gehad toen ik 2 x wakker werd met een luier aan.
Er lagen witte luiers in een pak van het merk BetterDry, die wel heel fijn en zacht aanvoelden. Ze waren ook lekker dik, dus als ik het durfde zou ik die pakken. Ik twijfelde nog en ging eerst mijn tanden poetsen. Toen ik klaar was hakte ik de knoop door en pakte er 1 uit de kast en liep naar mijn kamer ernaast. Ik kleedde mij volledig uit, ging op bed liggen en klungelde wat totdat de luier goed zat. Het gaf een bijzonder gevoel om het nu zo bewust mee te maken en ik woelde nog een poosje terwijl ik maar bleef voelen aan het zachte plastic tot ik in slaap viel.

‘Goeiemorgen slaapkop, het is nu echt tijd om eruit te komen hoor’. Voor ik het doorhad en mijn ogen enigszins open had gedaan, zat Mathilda bovenop mij en keek mij lachend in de ogen. Ik was over het algemeen geen ochtendmens en het moest dus allemaal even doordringen. Ze stak beide handen langs de zijkant onder mijn dekbed en begon mij in mijn zij te kietelen. Op dat moment schrok ik want ik besefte ook dat ik de luier aanhad.
Gelukkig zat ze op mijn heupen en kon ze dus nooit zo laag komen, maar ze zag wel aan mijn gezicht dat er iets gebeurde. ‘Plas je nu per ongeluk in je bed’ zei ze nog harder giebelend en kietelde nog even door. Ik wist niet wat ik moest doen en kon alleen maar een beetje meespelen en hopen dat ze niets zou ontdekken. Ik kon alleen ook niet echt terug gaan kietelen, want als ik zou gaan bewegen en het dekbed kwam van zijn plaats, zou ik zeker de pineut zijn. Maar helaas was Mathilda veel sneller dan mij omdat ze al even wakker was en toen ik niks terug deed, sprong ze van mij af en trok het dekbed mee. Dat was het moment dat het stilviel en ze mij geheel naakt op mijn dikke luier na zag liggen. Ze herpakte zich en vroeg toen serieus hoe het kon dat ik een luier aanhad, Madeleine sliep gister al en zij zelf ook. ‘Heb jij soms zelf een luier gepakt en jezelf er een aangedaan’? ‘Vind je het soms prettig of is er een andere reden voor’? Ik stamelde en vroeg haar even te komen zitten op de rand van het bed. Ik begon tegen haar dat ik gister wat buikpijn had en gezien de belangrijke dag ook goed wilde slapen, daarom had ik uit noodzaak voor de veilige optie gekozen en de luier aangedaan, ook al vond ik het verschrikkelijk. Ik zag dat ze mij niet helemaal geloofde, maar bleef serieus. Ik vroeg haar of dit tussen ons kon blijven, waarop ze reageerde dat ik haar kon vertrouwen en ze het niet door zou vertellen. Ze gaf wel aan het even te moeten laten bezinken, omdat ze het een beetje een bijzonder verhaal vond.
Ze had haar hand op mijn borst gelegd en dat, samen met de aanblik van een mooie meid in haar satijnen pyjama die ze in Singapore ook aanhad, liet mij niet helemaal onberoerd.
Ze zag dit en had de brutaliteit om heel snel over de voorkant van mij luier te gaan met haar hand en masseerde mij heel kort op deze gevoelige plek. ‘Misschien mag je nog wel eens iets voor mij doen als wederdienst voor dit geheimpje’. Ze lachte en stond op. Ze vroeg of ik haar wilde verschonen en zei dat we dan daarna ook aan de slag moesten.
Ik gaf aan dat ik eraan kwam en ze liep weg. Ik moest even 1 minuut bijkomen van de schrik en herstelde mij daarna vrij snel. Ik trok een makkelijke broek en een sweater aan en liep naar de badkamer.
Nadat ik Mathilda verschoond had, begon zij de rest van haar badkamerritueel uit te voeren, maar ik wilde eigenlijk douchen. Ze had dit door en zei tegen mij dat ik gewoon mijn gang kon gaan, want zij had nog wel even nodig. Zo gebeurde het dus, dat ik onder toeziend oog van de ‘huishoudelijke hulp’ mijn luier liet zakken en onder de douche ging staan. Ze hield zich totaal niet in, om af en toe om te draaien en mij uitgebreid te bekijken.
Zij was klaar met zichzelf toen ik uit de douche stapte. Ze pakte een handdoek en begon met mij af te drogen, waarbij ze bij mijn hoofd begon en zo naar beneden toewerkte. Het voelde enorm ongemakkelijk en het werd nog erger toen ze bij mijn kruis aankwam en op haar knieën voor mij ging zitten. Ze zei mij wat door mijn knieën heen te gaan zodat ze ook goed tussen mijn liezen kon komen en haalde haar revanche door tussen mijn billen wat extra druk te zetten en daarbij naar boven mij recht in mijn ogen te kijken. Ze lachte gemeen en ging verder. Na mijn kruis gedroogd te hebben, legde ze de handdoek even over haar schouder en pakte mijn penis met haar 2 handen vast. Haar blik veranderde en ze zei mij een beetje kinderlijk dat ze nog nooit eerder een penis had vastgehad, laat staan dat ze ooit de liefde had bedreven met een mooie man. Ik ging er niet op in, maar vroeg haar wel om door te gaan, want we kwamen in tijdnood en ik had het koud. Ze maakte het af en zei niet zoveel meer, ze was serieus wat uit haar doen zag ik. Ik gaf aan dat de rest wel ging lukken en dat zij alvast ontbijt voor ons kon gaan maken. Ik poetste mijn tanden, sloeg een handdoek om mij heen en liep naar mijn kamer. Ik kleedde mij zo snel mogelijk aan en liep naar boven. Daar kwamen net de jongens van ons IT-bedrijf binnen, die alvast zaken voor gingen bereiden voor vandaag.
Ik liep door naar de keuken en toen ik zag dat alleen Mathilda daar nog maar was, liep ik naar haar toe en gaf haar een hug. Ik hield haar iets langer vast dan normaal en zei haar dat ze zich niet moest schamen en dat als ze iets heel graag wilde, het bijna altijd mogelijk gemaakt kon worden. Ze keek mij een beetje vreemd aan en ik snapte ook dat het wat dit thema betreft wat zakelijk klonk, maar toch geloofde ik daar wel in. Ik gaf haar een klapje op haar billen, met als gevolg een dof geluid wat door de keuken ging toen er net 1 van de IT-jongens iets kwam vragen. Ik geloof niet dat hij het door had en Mathilda hielp hem terwijl ik ging zitten. We ontbijten samen en toen was het bijna 0900u, dus zou de drukte bijna beginnen. Alle mensen van de catering en dergelijke, zouden om 0900u starten en dan was de ontvangst van de gasten om 0930u. We zouden dan starten met koffie, maar wel gelijk in meeting omdat de agenda behoorlijk vol stond en het ook wel een weekend was waarin veel moest gebeuren. Madeleine wilde sowieso graag altijd alles ergens uithalen.
De dag duurde uiteindelijk tot 1900u, waarna we afsloten met een buffet en iedereen rond 2130u vertrokken was. Iedereen was duidelijk moe, maar we hadden echt een super productieve dag gehad en ik stond versteld van de professionaliteit waar alles mee plaats vond.
We namen deze avond even de tijd om met z’n drieën in de keuken na te borrelen, nadat alle mensen zoals de catering en IT ook wegwaren. We hadden een glas wijn op en de dames waren moe, al was ik zelf ook best aan het einde van mijn latijn, na zoveel wat op mij afkwam. Een weekje ontspannen komende week was ik wel ff aan toe.
Ik stelde voor dat de dames even lekker iets makkelijks aan zouden doen, waarna we in de kleine salon nog even gezellig konden zitten, om dan op tijd naar bed te gaan. Toen Mathilda naar beneden liep en vroeg of iemand even wilde helpen, zei Madeleine dat ze eraan kwam. Ik vertelde Madeleine dat ik het idee had dat Mathilda zich wat alleen voelde en dat we daar misschien aandacht aan moesten geven. Zij begreep gelijk wat er aan de hand was en zei dat ze daarvoor ging zorgen.
Ongeveer 10 minuten later waren ze beide weer boven. Madeleine in haar kimono die ik herkende vanuit Singapore en Mathilda had een andere pyjama aan, die iets liever/kinderlijker oogde maar haar nog steeds goed stond. Hij was denk ik ook wat warmer doordat het van gewone stof was en de top was eigenlijk een vestje. Haar nachtluier kon niet gemist worden en helemaal niet toen ze plaats nam op de bank naast Madeleine.
Elke keer dat ze iets ging verzitten klonk het gekraak weer door de kamer, maar niemand gaf er aandacht aan. Ineens was daar een zachte kant van Madeleine die ik nog niet had gezien, toen ze Mathilda tegen zich aantrok, haar op haar voorhoofd kuste en bedankte voor haar enorme inzet. Ze zei erbij dat het grotendeels door haar zo’n enorm succes was en zo goed liep. Ik zag dat ze het meende en het klopte ook, dus ik beaamde het ook. Mathilda vond dit erg fijn zag ik, trok haar knieën op en bleef zo tegen Madeleine aanzitten, totdat laatstgenoemde aangaf dat het slim was om naar bed te gaan.
We liepen met z’n drieën naar beneden, waar Madeleine Mathilda ging helpen en ik naar mijn slaapkamer liep om mij alvast om te kleden. Toen ik Madeleine naar boven hoorde gaan, ging ik de badkamer in en liep na het tandenpoetsen nog even bij Mathilda naar binnen. Ze lag heerlijk in haar dekens gerold en keek verrast toen ik nog even binnenkwam. Ze grapte of ik bij haar kwam slapen, maar ik zei dat mij dat geen goed plan leek.
Ik vroeg haar of ze lekker lag, streek even door haar haar en gaf haar ook een kus op haar voorhoofd. Ik zei haar dat ik wel een beetje met haar te doen had, maar dat het echt wel goed zou komen. ‘Op een dag vind jij ook jouw prins’. Ze lachte schalks en zei; ‘Misschien hoef ik niet eens een prins, maar wil ik gewoon eens weten hoe het is om de liefde met een man te bedrijven’ Hier was ik even stil van, want dit was toch even een nieuwe kant die ik zag van Mathilda. Achter het schattige gezichtje zat blijkbaar ook iets wilds in dit meisje. Haar woorden konden dan wel netjes gekozen zijn, maar het liet niets aan de verbeelding over.
Het enige wat ik nog uit wist te brengen was, dat voor alles het juiste moment zich vanzelf aandiende. Ze lachte nog eens en zei; ‘als dat dan maar niet meer te lang duurt’.
Ik zei welterusten en verliet haar kamer. Ze ‘riep’ mij nog na of ik wel zorgde dat ik beschermd was vannacht, maar de deur was al dicht achter mij. Ik twijfelde heel even, maar besloot om door te lopen naar mijn kamer en te gaan slapen. Ik las nog een hoofdstuk in mijn boek en deed om 2330u het licht uit.

Ik zorgde ervoor dat ik op zondag op tijd uit bed was en dat Mathilda zo geen kans kreeg om mij weer te wekken. Ik zat de krant te lezen toen zij ook boven de keuken binnenkwam en mij goedemorgen wenste. Madeleine kwam gelijk na haar binnen en Mathilda begon het ontbijt te maken.
We hadden even 2 uurtjes over om wat zaken te regelen en even iets voor onszelf te doen. Ik liep een ronde over het landgoed om lekker even buiten te zijn en belde mijn moeder.
Om 1000u deden Madeleine en ik koffie op het terras, terwijl Mathilda overzicht hield over de kamers die werden klaargemaakt voor sommige gasten. Er waren een aantal mensen die al van oudsher bevriend waren, die op het landgoed bleven slapen.
Mathilda nam de gastenlijst met mij door voor deze dag, om even te bespreken wie er nu bijkwamen en wie zij waren en wat ik eventueel met hun van doen zou krijgen.
Ook vertelde ze wie er hier bleven slapen en daar zat tot mijn verbazing Eric DeBruyne ook bij. Ik moest even lachen en zei tegen Madeleine dat ik nu begreep wat er toen gebeurd was, toen ik de ‘Vantage’ meekreeg. Madeleine lachte en vertelde dat Eric al een vriend van haar man was en zij het ook heel goed met hem kon vinden. Ze keek even of er iemand in de buurt was en zei toen zachtjes tegen mij dat Mathilda erg op Eric gesteld was, ‘hou ze maar een beetje in de gaten’. Hier liet ze het bij en ging verder met de lijst.
Nadat we klaar waren en onze koffie op hadden, deed Madeleine een ronde of alles in orde was en friste ik mijzelf nog even op beneden. Vandaag waren we casual chic gekleed en ik droeg dus een beige pantalon, een witte getailleerde blouse en een zeegroen colbertjes met bloemen erop. Ik had champagne kleur suède mocassins met een bijpassende ceintuur.
Terug boven zag ik dat Madeleine een fijn zachtroze jurkje droeg met beige hakken. In de keuken kwam ik Mathilda tegen en die zag er ook om door een ringetje te halen uit. Ze droeg een lichtbruine leren rok die wat langer was tot net onder haar knieën en daarboven een beige coltrui. Het was wel grappig, want zonder dat we het afgesproken hadden, zag je bij ons alle drie het beige terugkomen. Mathilda droeg een laars die ook wat naar het beige neigde en had haar haar mooi opgestoken. Ik keek even goed en ondanks dat het haast niet anders kon dan dat ze een luier droeg, was deze absoluut niet te zien in de rok die toch best strak om haar billen zat. Het was mijn zorg niet dus ik liet het voor wat het was en pakte nog snel een glas verse jus d’orange. Ik denk dat het een kwartiertje later was, dat de eerste mensen binnen kwamen en ik weer kon beginnen om alle handen te schudden. Het weerzien met Eric was leuk en we spraken gelijk even ons enthousiasme uit mbt de rally komende week. Ik was niet vergeten wat Madeleine had gezegd en het viel mij dus op dat Mathilda bijna niemand echt begroette, maar Eric kreeg zeker haar aandacht.
De brunch was weer voortreffelijk en doordat het weer echt nog heerlijk was, konden we deze op het grote achterterras nuttigen. Het was tegen 1330u dat we met z’n allen een korte uitleg kregen over het kleiduivenschieten, waarna we naar de achterkant van het park liepen. Iedereen deed mee wat ik wel erg leuk vond, omdat er ook veel vrouwen bij waren.
Aan de zijkant van het gras onder de bomen, was een lange tafel met drinken en versnaperingen, waar iedereen tussen het schieten door ging staan. Hier stond Mathilda ook om iedereen te helpen waar mogelijk, maar zij deed niet mee met het schieten.
Waar mogelijk zocht ze duidelijk contactmomentjes met Eric en ik denk dat hij het ook wel doorhad en er ook wel een beetje gecharmeerd van was. Het schieten was ontzettend leuk en de activiteit viel ook in goede aarde bij iedereen. Na het schieten was er een moment dat iedereen zich op kon frissen en om 1830u zou dan het diner aanvangen. Het viel mij wel op dat Mathilda vaak even naar beneden verdween, dus ik schatte in dat ze of gokte en geen luier droeg, waardoor ze wel vaak naar de wc ging, of ze had een superdunne luier aan die gewoon niet veel kon hebben en dus moest ze vaak verschonen. Ze ging wel alleen, maar misschien kon ze zichzelf ook wel verschonen als het echt moest.
Ze had bij het diner een plaatsje weten te bemachtigen naast Eric, wat ik denk met wat hulp van Madeleine tot stand was gekomen. Ze konden het duidelijk goed vinden en er werd veel gelachen, wat trouwens over de gehele zaal zo was. Het diner ging vloeiend over in het feest en dat ging goed los. Ik wist het natuurlijk wel, maar hoe beschaafd de mensen ook zijn, de feestjes in de hogere lagen zijn vaak erg onstuimig. Een paar keer viel het mij op dat tijdens het dansen Eric zijn handen meer op Mathilda haar billen lagen dan op haar onderrug en dat leek ze niet erg te vinden. Madeleine bleef correct, maar ik zag haar ook wel plezier hebben en danste een aantal keer met een dame van mijn leeftijd die vannacht ook hier bleef slapen. Ze heette Naomi en gaf leiding aan een klein marketingbureau wat ook van Madeleine was. Ze woonde hier een stad verderop wist ik, dus de andere avonden was ze naar huis gegaan. Waarom ze nu wel bleef weet ik niet, maar daar dacht ik ook niet meer verder over na.
Het was een geweldig leuke avond en de drank vloeide rijkelijk. Ik denk dat het tegen 0100u was dat de laatste mensen vertrokken waren. De meeste mensen die hier sliepen waren ook al naar boven vertrokken, behalve wij drieën, Eric en Naomi. Ik sloot nog eea af en controleerde nog wat zaken, toen ik Eric en Mathilda wat zag staan fluisteren in de hal. Direct daarna wenste Eric iedereen een goede nacht en vertrok ook naar boven.
Toen Madeleine mij vroeg om voor Mathilda te zorgen en tegelijk met Naomi naar boven vertrok, besefte ik dat er iets niet klopte. Ik had eerder niet beseft dat er een kamer tekort was op het aantal mensen wat bleef slapen. Toen ik Madeleine en Naomi zo samen naar boven zag gaan, dacht ik genoeg te weten en glimlachte even. Dit viel Mathilda op en ze vroeg wat er was, waarop ik kort reageerde dat ik een binnenpretje had over vanavond.
We vertrokken naar beneden en het ritueel van verschonen en naar bed gaan herhaalde zich. Iets serieuzer nu probeerde Mathilda mij te overtuigen dat het toch wel slim was dat ik een luier aandeed vannacht. Ik had best veel gedronken en dan kon ik lekker doorslapen.
Ik keek wat raar en vond haar betoog niet heel sterk en snapte ook niet waarom ze zo serieus was, maar liet het voor wat het was en pakte een luier mee uit de kast zodat ze dacht dat ik die aan ging doen. Ik zou later op mijn kamer wel even kijken wat ik deed.
Ik wenste haar welterusten en vertrok naar mijn kamer.

Ik legde de luier op mijn nachtkastje en was bijna gelijk vertrokken toen ik mijn hoofd op mijn kussen legde. Ik denk dat ik een half uur geslapen had toen ik wakker werd en onnoemelijk nodig naar de wc moest. Misschien sloeg het nergens op maar ik maakte op dat moment de afweging om de luier aan te trekken en daarin te plassen ipv naar de wc te lopen. Ik besloot om de luier aan te doen en dan ook aan te houden. Ik stond naast mijn bed terwijl ik mijn plas liet lopen, toen een heel zacht monotoon geluid tot mij doordrong.
Ik luisterde nog wat beter en dacht ook 2 stemmen te horen. Ik trok een sweater en een pyjamabroek aan en opende zachtjes mijn deur.
Ik liep de gang op en de stemmen werden gelijk duidelijker en dat geluid wat ik als eerste hoorde ook. Uit de badkamer kwam licht en daar leken de stemmen ook vandaan te komen, die ik dacht te herkennen als die van Mathilda en Eric. Ik liep voorzichtig die kant op en toen ik hun eenmaal kon zien, wist ik echt niet wat mij overkwam. Dit was wel het laatste wat ik had verwacht.
Mathilda stond voorovergebogen aan het kopse einde van de commode en Eric stond achter haar. Beide waren bijna helemaal naakt en wat ze aan het doen waren was geen twijfel over mogelijk. Het tempo werd langzaam opgevoerd en bij elke stoot, landen Mathilda’s borsten op het plastic van het aankleedkussen. Dit was dus waar het monotone kletsende geluid vandaan kwam. Eric had Mathilda met 1 hand bij haar heup vast en de andere arm had hij om haar buik geslagen. Mathilde hijgde en kreunde diep waaruit ik opmaakte dat ze het fijn vond, maar fluisterde ook wat paniekerig en vroeg aan Eric of echt alle meisjes het dan bij hun eerste keer zoals hun deden. Het was te schemerig dus ik kon het ook niet heel goed zien, maar ik begreep niet wat ze daarmee bedoelde. Eric reageerde dat het niet per se moest maar dat hij het voor Mathilda deed, omdat de eerste keer ‘gewoon’ dan veel fijner zou zijn en makkelijker zou gaan. Dat zou dan ook minder pijn doen, wat er bij veel meisjes voor zorgde dat de eerste keer geen fijne herinnering was.
Op dat moment werd mijn verbazing nog groter, toen Eric kort terugtrok om iets uit een flesje op zijn lid te doen en daarna weer bij Mathilda binnen te dringen. Het kwartje viel nu bij mij, wat Mathilda bedoelde met ‘zoals ons’. Naast dat ik er ook wel wat opgewonden van was geworden, werd ik nu ook ontzettend boos. Waarom hij het deed weet ik niet, maar hij stond gewoon een onzinverhaal op te hangen tegen Mathilda die zo blauw was als het maar zijn kon. Ik kon mij beheersen en dacht na wat ik moest doen. Het was duidelijk wel uit vrije wil voor beide, maar liegen tegen een jonge vrouw voor genot in zo’n extreem kwetsbare situatie vond ik gewoon echt niet kunnen.
Door de dingen die ze eerder vandaag tegen mij had gezegd en dat ze het duidelijk ook prettig vond, besloot ik nu niets te doen maar dit wel te onthouden. Hier zou ik zeker nog op terugkomen. Eric vroeg nu aan Mathilda hoe ze die eerste keer dan voor zich zag en hoe haar droomman eruitzag. Hij vervolgde met de vraag of ik niet de persoon was waar ze die eerste keer mee zou willen delen. Mathilda keek achterom met een verbaasd gezicht en vroeg Eric of hij echt dacht dat ik dat zou willen, dat kon ze haast niet geloven.
Eric reageerde dat ze mij gewoon moest verleiden. Ze was een prachtige vrouw en met een leuke avond en mooie kleding en lingerie garandeerde hij haar dat het zou lukken. ‘Eventueel wat drank erbij dan, oké’ zei hij erachteraan, waarna ze beiden grinnikten.
Ik vroeg mijzelf af, hoe het kon dat ik al zolang niet met een meisje was geweest en nu in een volgeplaste luier hier op een gang stond te kijken naar een Belg die hier onder valse voorwendselen zo’n mooie meid stond te verwennen. Terwijl dit door mijn hoofd schoot, bereikte de twee hun hoogtepunt van de avond op het aankleedkussen van de commode. Het laatste wat ik zag was Mathilda die op haar knieën voor Eric zat, het condoom afdeed en hem met Zwitsal lotiondoekjes schoonmaakte. Ik liep terug naar mijn kamer, kroop terug in bed en merkte dat ik nog eens in mijn luier plaste. Ik viel in slaap en had heftige dromen.

De volgende ochtend was ik op tijd weer wakker. Ik liep naar Mathilda haar kamer, maakte haar wakker en deed net of er niets was gebeurd. Ik vroeg haar hoe ze had geslapen en ze reageerde geeuwend dat het te kort was geweest.
Ik dirigeerde haar naar de commode en zag dat ze wat moeilijk liep. Toen ze eenmaal naakt voor mij lag en ik haar opfriste, vroeg ik haar haar knieën naar zich toe te trekken en besteedde ik extra aandacht aan haar billen en daartussen. De gevolgen waren te zien en ik merkte ook dat het gevoelig was, waar ik verder geen aandacht aan gaf. Af en toe ontsnapte een kreuntje uit haar mond en ik vroeg op den duur of er iets was. Heel stoer zei ze dat het niets was, maar ik wist wel beter.
Mathilda vroeg mij uit het niets of ik nog eens met haar naar de bioscoop wilde, of eventueel iets anders doen op een avond. Ik lachte in mijzelf en dacht, die laat er geen gras over groeien. Ik zei dat mij dat heel leuk leek, maar dat het dan wel na Schotland werd. Ze keek opgelucht en was daarna stil.
Boven aangekomen in de keuken ging Mathilda aan de slag en las ik de krant. Het duurde een minuut of 20 voordat iedereen er was en we nuttigden ons ontbijt op het gemak, waarna de gasten afscheid namen. Het afscheid tussen mij en Eric was joviaal en we groeten elkaar met een ‘tot woensdag’.
Ik sprak eventjes met Madeleine over hoe het weekend was geweest en ze was erg tevreden. Eigenlijk was er niets fout gegaan en het was enorm gezellig geweest, naast de zakelijke dingen waar we ook allemaal aan toegekomen waren.
Madeleine vroeg nog wat ik graag wilde qua kamer, waarop ik aangaf dat ik beneden een ruime kamer had en daar toch nagenoeg alleen sliep, dus dat het wat mij betreft helemaal goed was. Madeleine gaf aan dat het altijd bespreekbaar was, mocht ik het anders willen.
Eind ochtend ging ik naar huis om daar nog wat zaken te regelen en wat dingen te pakken voor mijzelf, die ik hier al heen zou brengen. Daar had ik dan morgen ook nog een poosje voor, waarna ik Dinsdagavond naar Londen zou vliegen met Eric en nog een aantal mensen die uitgenodigd waren.

CeejayDiaperlover

Diaperlicious since the 90’s and happy with it!
Weer veel voer voor speculatie! De Amerikaanse dame van begin 40… Mathilda die de liefde ontdekt heeft… Eric die een dubieuze rol speelt… en dan een hoofdpersoon die op knappen staat :2funny en dat allemaal omlijst met decadentie:cool:

DLPino

Superlid
Weer veel voer voor speculatie! De Amerikaanse dame van begin 40… Mathilda die de liefde ontdekt heeft… Eric die een dubieuze rol speelt… en dan een hoofdpersoon die op knappen staat :2funny en dat allemaal omlijst met decadentie:cool:
Eigenlijk teveel zijweggetjes om te begaan, dus dat wordt toch filteren ben ik bang!

suprima

Superlid
DLPino het was weer smullen zo n goed geschreven verhaal dat je weer hebt neer gezet ik ben nu al benieuwt naar het vervolg top gewoon ;)

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Heb weer genoten van een hoofdstuk waarin je continu heen en, weer geslingerd wordt.
Wordt het wat tussen Mathilda en, Eric en, tussen Christiaan en, de Amerikaanse dame.
Of weet Mathilda Christiaan te verleiden en, bovendien definitief in de ( nacht) luiers te krijgen?
Op dit moment is er maar één die dat weet, tenminste? :zzz:zzz

DLPino

Superlid
Heb weer genoten van een hoofdstuk waarin je continu heen en, weer geslingerd wordt.
Wordt het wat tussen Mathilda en, Eric en, tussen Christiaan en, de Amerikaanse dame.
Of weet Mathilda Christiaan te verleiden en, bovendien definitief in de ( nacht) luiers te krijgen?
Op dit moment is er maar één die dat weet, tenminste? :zzz:zzz
Het verhaal vormt zich nog continue, dus niets is zeker. Suggesties zijn welkom in PM.
Een ding kan ik wel verklappen, de Amerikaanse dame krijgt verder geen rol.

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Het verhaal vormt zich nog continue, dus niets is zeker. Suggesties zijn welkom in PM.
Een ding kan ik wel verklappen, de Amerikaanse dame krijgt verder geen rol.
Duidelijk, heb zelf ook vaak dat als ik aan het schrijven ben het verhaal langzaam ontstaat maar, pas als ik het definitief plaats helemaal vast staat.
Hoewel, er dan nog details kunnen veranderen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan