Madeleine

DLPino

Superlid
Vanaf hier, dient dit verhaal samen gelezen te worden met mijn verhaal ‘Niets is wat het lijkt’ vanaf hoofdstuk 23! Voor de volledigheid adviseer ik om het hele verhaal te lezen.

H14 – Back to work

Madeleine had geregeld dat de aandeelhoudersvergadering van haar bedrijf in Brazilië, volgende week maandag plaats vond. We zouden as vrijdag vliegen, om dan het weekend vrij te zijn en te kunnen acclimatiseren, waarna we op maandag dan de vergadering zouden bijwonen. Ze vertelde dit bij het ontbijt de volgende ochtend toen we even bijkletsten.
Ze vroeg kort hoe de week was geweest, maar besteedde er eigenlijk redelijk weinig aandacht aan, wat ik een beetje raar vond.
Mathilda had een superlekker ontbijt voor ons gemaakt en zei vooralsnog niets over het cadeautje. Ik gaf bij het ontbijt Madeleine haar cadeau. Het was een zijde sjaal van hoge kwaliteit en ze leek er oprecht blij mee. Ze vroeg om straks even een uurtje samen te zitten, om wat zaken door te spreken en ging zich daarna opfrissen en aankleden, gezien ze nog in haar ochtendjas rondliep. Toen Madeleine weg was, kwam Mathilda gelijk naar mij toe, ging op mijn schoot zitten en kuste mij op mijn mond. Ze straalde van oor tot oor en bedankte mij hartelijk voor haar cadeau. Ik grapte dat het was voor als ze groot was, waarop zij zei dat ik daar volgens haar helemaal niet op wilde wachten.
Ik had een heel mooi lingeriesetje voor haar gekocht, wat enerzijds heel chic was, maar door wat rouches en de roze kleur was het ook wel een beetje kinderlijk vond ikzelf.
Blijkbaar beviel het haar wel, want ze was er duidelijk blij mee. Ze vroeg wanneer onze date plaats ging vinden en ik zei dat ik even moest kijken naar de planning van deze week en het dan zou laten weten aan haar. Ze ging hierna vrolijk aan het werk en ik pakte mijn laptop op mijn kamer en ging richting Madeleine’s werkkamer.
Afgelopen week was even rustig geweest, maar er stond wel eea op de planning wat nu opgepakt moest worden en daarom spraken we de zaken even rustig door en maakten we met onze beide agenda’s een planning.
Vandaag zouden we kantoorwerk doen en nog eea op de rit zetten, wat mijn functie betrof.
Morgenochtend wilden we een bezoek brengen aan Naomi haar bedrijf, om kennis te maken met de mensen daar en wat zaken door te nemen. Ik zou Naomi bellen om een afspraak te maken. In de middag had Madeleine een persoonlijke afspraak en ik zou mij inlezen en verdiepen in de bedrijven/projecten in Zuid-Amerika, die we gingen bezoeken.
Vervolgens zouden we hier woensdagochtend samen voor gaan zitten om een strategie door te spreken en de middag bleef voor nu nog even leeg in de agenda.
Madeleine vroeg mij altijd lege blokken te houden in mijn agenda, omdat er altijd werk te doen was, maar als er dan spoedzaken tussendoor kwamen konden die op korte termijn opgepakt worden.
Donderdag was er een vastgoedbeurs in Rotterdam, waar we heel de dag heen zouden gaan en waar we ook wat relaties zouden ontmoeten. In de avond was er een diner geplant met een aantal mensen van een projectontwikkelingsbedrijf, waar we mee zouden spreken om samenwerking te onderzoeken.
De vrijdag zou in het teken staan van zaken op orde brengen en afsluiten, om daarna in te pakken en dan in de loop van de middag zouden we vliegen. We vlogen deze lange afstand met een commerciële vlucht, omdat dat handiger was. Ik beloofde een reisplanning te maken en die nog aan Madeleine voor te leggen en contact op te nemen met onze reisagent, om alles dubbel te checken zodat alles vlekkeloos zou verlopen. We zouden uiteindelijk bijna 1,5 week weg zijn en in die tijd wilden we veel bedrijven bezoeken en afspraken afwerken.
Als laatste vroeg ik Madeleine, wanneer het wat haar betreft het beste schikte dat ik een avond wegging met Mathilda. Ik legde uit dat ze zo graag nog is uit wilde met mij, dus dat ik haar beloofd had om als het lukte, haar nog een avond mee uit te nemen voordat we weer op reis moesten. Wat Madeleine betreft was de woensdag dan het handigst, want als er niks tussenkwam, konden we dan ook vroeg weg omdat de agenda vrij was in de middag.
Ik vroeg haar ook nog of Mathilda mee zou gaan op reis, maar daar twijfelde Madeleine nog over zei ze tegen mij. Verder liet ze zich er niet over uit dus ik liet het erbij.
Madeleine ging aan haar werk en ik vertrok naar de bibliotheek, waar ik ging zitten om wat zaken te regelen en wat dingen voor te bereiden.
Nadat ik mijn email had doorgelopen, was er één die opviel en urgent bleek. Het was een email van een advocatenkantoor uit de stad hier, die een bedrijf ter overname aanboden en daar graag een afspraak over wilde maken. Gezien Madeleine haar grote interesse in zulke zaken als het een goede investering zou blijken te zijn, belde ik haar en vertelde kort het verhaal waarna we besloten dat dit altijd interessant was. Ik zou de email beantwoorden en hen woensdagmiddag bij ons uitnodigen op het landgoed. We vroegen om een korte presentatie en een duidelijk aanbod. Madeleine haar tactiek was om zaken hard en duidelijk te spelen, dus ze kregen 2 uur de tijd. Direct na mijn email kreeg ik antwoord dat ze er zouden zijn.
De dag vloog om en na het avondeten werkte ik nog een poosje door om mijn zaken klaar te hebben voor woensdagmorgen. Morgen was ook best een drukke dag, dus ik wilde niet het risico lopen dat ik zaken niet op orde had. Iedereen was al naar bed toen ik stopte met werken. Ik dronk nog een glas wijn en keek nog even wat tv, waarna ik ook naar bed vertrok.

We konden redelijk rustig opstarten de volgende ochtend, omdat we om 1000u bij Naomi op kantoor werden verwacht. We zouden een presentatie krijgen, wat mensen leren kennen en even samenzitten met Naomi en de rest van het management. Daarna zouden we nog lunchen met z’n drieën, om de toekomst van het bedrijf door te spreken.
Als het enigszins mogelijk was sprak Madeleine niet vroeg af, want ze wilde altijd op het gemak opstarten. Dit beviel mij wel goed, want dat vond ik ook prettig.
Als ik een keer vroeg wakker was, kon ik even rustig wat email bekijken en beantwoorden voor de hectiek van een werkdag begon.
Ik weet niet of Naomi en Madeleine elkaar nog hadden gezien na het feest, maar de begroeting was meer dan hartelijk kan ik wel zeggen. Het was een leuke kennismaking met het bedrijf en het kwam op mij enorm professioneel over.
Ze groeiden ook hard en hadden al behoorlijk wat naam gemaakt in onze regio, met toch drie grotere steden in de buurt.
Uiteindelijk kwamen we rond 1400u pas van tafel, in het restaurant wat Madeleine had geregeld voor een meer dan uitgebreide lunch. Vlak voor we vertrokken hadden de dames nog even een onderonsje, waarna Naomi terugging naar kantoor en wij terug naar huis.
De middag gebruikte ik om wat zaken en afspraken uit de ochtend op papier te zetten en het laatste voor morgenochtend voor te bereiden. Madeleine had een afspraak en had aangegeven niet op haar te wachten met eten, want ze wist nog niet of ze thuis zou zijn.
Ik vond het een beetje lullig voor Mathilda, maar besloot een collega en vriend van mijn vorige werk te bellen, om vanavond een hapje te eten samen en daarna een biertje te doen. Mathilda vond het inderdaad niet echt leuk en keek wat beteuterd, maar toen ik zei dat ik het op onze date goed zou maken lachte ze schalks en gaf ‘toestemming’. Ik moest lachen en gaf haar een knipoog, terwijl ik wegliep naar beneden om mij te douchen en om te kleden.
Het was een gezellige avond waarbij we veel herinneringen ophaalden, aan de tijd dat we samen starten bij mijn vorige werkgever. Eerst gingen we eten bij een Libanees restaurant en daarna belanden we in een leuk biercafé. Ik was van plan om het niet te laat te maken, maar schrok toen ik op mijn horloge keek en het al 2330u was. Ik verontschuldigde mij naar Nick, maar zei dat ik echt moest gaan omdat ik morgen fit wilde zijn voor mijn afspraken. Hij begreep het volkomen en we besloten om deze avondjes er geregeld in te houden. Ik nam een taxi en was binnen een kwartiertje thuis, waar het al stil was.
Ik poetste mijn tanden en liep naar mijn slaapkamer, waar ik mij omkleedde en in mijn bed ging liggen. Het was toen ik mijn wekker op mijn telefoon wilde zetten, dat ik zag dat ik behoorlijk wat appjes had gemist en zelfs een belletje. Het telefoontje was van mijn moeder, die ik morgen wel even terug zou bellen. Misschien was het wel netjes, om nog even bij haar langs te gaan voor ik weer op reis ging. Ik had weinig tijd voor haar gehad de laatste weken, die zo enorm druk waren met alles wat er was gebeurd en veranderd.
Daarnaast waren wat nietszeggende berichtjes, maar ook 1 van Mathilda. Ik opende de chat en zag een foto, waar ik even naar moest kijken omdat het niet doordrong wat het was. Toen ik de tekst erbij las, moest ik behoorlijk lachen in mijzelf en zag nu wat ze had gestuurd. Het was een heel klein detail van de bovenkant en het glimmende schouderbandje van de BH van het setje wat ik haar had gegeven.
Ze had erbij geschreven, dat ze toch even moest proberen hoe het stond en of ik nu geen spijt had, dat ik vanavond weg was gegaan. Ik twijfelde even voor ik mijn bericht stuurde, maar deed het toch. Ik maakte een foto van mijn torso, wat al zeg ik het zelf, er best mocht zijn en stuurde deze naar haar terug. Gelijk daarna het volgende bericht; ‘Bedenk maar goed hoe lief je tegen mij bent vandaag, vanavond maken we de balans op en kijken we wat voor tegenprestatie je dan verdiend hebt’.
Ik wilde nog steeds voorzichtig zijn met verwachtingen scheppen, maar kon dit gewoon niet laten. Ik zette mijn wekker, deed het licht uit en viel in slaap.

Ik was ervanuit gegaan dat ik niet heel vroeg op hoefde te staan, omdat ik eerst vanmorgen met Madeleine zou samenzitten. Ik had dus de wekker op 0800u gezet en kwam zo, fris gewassen en aangekleed, om 0830u boven. Madeleine zat al te eten en las de krant. Vaak at zij alleen wat fruit, soms yoghurt met noten en een verse jus d’orange. Ik ging zitten en zonder dat ik iets hoefde te vragen, schonk Mathilda mij een heerlijk geurende kop koffie in.
Ik nam ook een deel van de krant en las wat terwijl ik mijn koffie dronk. Niet veel later zette Mathilda een bord voor mij neer, met brood en spiegelei met spek. Volgens mij nam ze haar ‘opdracht’ wel erg serieus, maar dat vond ik op deze manier niet erg.
Ze lachte even naar mij, maar voor ik op welke manier ook kon reageren had ze zich al omgedraaid en ging verder met haar ding.
Om 0900u gingen Madeleine en ik samenzitten in haar kantoor, om alles wat we moesten bespreken door te nemen. Ik had nog een paar dingen gevonden in de stukken van Naomi haar bedrijf, wat Madeleine op zou pakken en uit zou zoeken. Om 1000u kwam Mathilda koffie brengen en had er heerlijke zelfgemaakte chocolate fudge koekjes bij, waarvan ze wist dat ik daar gek op was.
Het hele plan voor onze reis was naar haar tevredenheid en daarna had ik nog wat stukken die ze moest ondertekenen. Als laatste had zij voor mij wat belangrijke documenten van haar bedrijven, die ze wilde dat ik door zou nemen om te kijken of er rare dingen in zaten of zaken niet aan klopten. Het ging wederom soepel en Madeleine sprak haar bewondering voor mijn aanpak en werkhouding uit en zei dat ze alleen maar bevestigd zag, wat ze vooraf over mij had gedacht. Ze was erg blij met mij. Hierna hadden we nog een uurtje tot de lunch, waarin we beiden nog wat eigen werk deden en om 1230u zaten we gezellig met z’n drieën aan een broodje. Mathilda had lekkere harde broodjes gemaakt, met allerlei soorten beleg erop.
Madeleine vertelde dat Mathilda deze keer niet mee zou gaan op reis. Mathilda was hier behoorlijk verrast en teleurgesteld over, dat was duidelijk. Madeleine was geen vrouw die haar keuzes of beslissingen uitlegde, maar ze zei wel dat ze begreep dat het een verassing was voor Mathilda en dus dat ze een hele lieve ‘oppas’ had geregeld. Naomi zou de 1,5 week hier in het huis komen, zodat Mathilda niet helemaal alleen was. Daarnaast was er elke dag van 2000u in de avond tot 0800u in de ochtend bewaking aanwezig. Mathilda werd er niet gelijk vrolijk van, maar ze wist wel dat over zulke dingen niet gediscussieerd werd met Madeleine en liet het dus zo. Madeleine grapte dat wij maar een hele leuke avond moesten hebben, want daarna moesten we elkaar dus weer even missen. Hierna zij ze nog wel tegen Mathilda dat ze eind van de middag, voor dat wij samen weggingen, nog even een momentje met Mathilda wilde. Ik denk dat dit iets was waar ik buiten stond, want bij hun beide zag ik herkenning, maar bij Mathilda ook een wat bezorgde frons op haar gezicht.
Om stipt 1330u ging de bel en liep Mathilda naar de telefoon om de poort open te doen. Ik en Madeleine liepen snel nog even naar onze eigen kamer om op te frissen.
Mathilda liet de 2 heren die binnenkwamen plaats nemen in de bibliotheek en bood hun iets te drinken aan. Niet veel later arriveerde ik en stelde mijzelf voor en vlak na mij kwam ook Madeleine binnenlopen. Na een kort informeel praatje, kwam Madeleine tot de orde van de dag en vroeg de heren hun verhaal te doen.
We kregen beiden een map met wat stukken daarin en de heren begonnen hun presentatie.
Ze vertegenwoordigden een bedrijf wat kortgeleden was opgezet door 2 dames en wat volgens hun enorme potentie had. De zakelijke kant was alleen gigantisch fout gegaan en hierdoor waren ze ondanks een groot contract wat ze al binnen hadden gehaald, eigenlijk al min of meer failliet voor ze daadwerkelijk van start konden gaan.
Waarom ze bij Madeleine terecht waren gekomen, was omdat het pand wat de dames huurden, een pand van Madeleine was via haar vastgoed BV. De advocaten waren benaderd door een manager die was aangesteld en in zijn eerste week direct al zag dat er eea gigantisch fout was gegaan en dat er iets moest gebeuren.
De advocaten waren ingehuurd voor advies en eventueel naar een oplossing te zoeken. Zij wisten dan weer uit hun netwerk, dat Madeleine ook investeerde in bedrijven en waren zo bij ons terecht gekomen. Er zat om diverse redenen wel enorme druk achter de situatie. De opzet van het bedrijf was een trainingsbureau, maar met een vrij specifieke doelgroep.
De heren hadden niet eens hun 2 uur nodig. Terwijl Madeleine hun verhaal aanhoorde, had ik de map doorgenomen en gaf na het verhaal van de mannen aan, dat alles aanwezig was om een beslissing te maken. Madeleine kwam overeen met de heren om uiterlijk morgen een beslissing te nemen en een aanbod te doen.
Na 1,5 uur stonden de heren weer buiten en omdat het nog vroeg was, trokken Madeleine en ik ons terug in Madeleine’s kantoor, om daar alles door te nemen.
Qua onderneming was het echt een vernieuwend concept en Madeleine zag absoluut een gat in de markt hiervoor. Ze herkende de noodzaak ook uit haar eigen bedrijven, maar ook van zakenrelaties uit hun bedrijven. Financieel was het inderdaad een zooitje, maar volgens mij vond ze dat niet heel belangrijk. Er was schuld, maar ook al een groot contract en ze zag een enorme potentie. We kwamen overeen dat ik nog wat zaken zou bekijken en dan zouden we het morgen onderweg naar de beurs verder bespreken en de advocaten bellen met ons eventuele bod.
Het was nu ondertussen 1600u en Madeleine wilde afsluiten. Ze vroeg mij om haar en Mathilda even niet te storen, omdat ze even een gezellig vrouwenonderonsje zouden hebben. ‘Over een uurtje is ze wel klaar om met je mee te gaan’, zei ze nog toen ik de deur uitliep.

Om 1715u kwam Madeleine zeggen dat Mathilda klaar was voor vanavond. Ik gaf aan dat ik iets verlaat was, maar dat het restaurant toch pas voor 1830 gereserveerd was. Ik moest nog even wat werk afmaken 5 tot 10 minuten en dan zou ik mij opfrissen en omkleden, waarna we rond 1745u konden vertrekken.
Ik ronde de dingen af die ik nog aan het doen was en liep zsm naar beneden waar ik een douche nam en mij omkleedde. Ik koos voor een leuke hippe pantalon van Pall Mall in een wat donkerder groen en combineerde dit met een leuke blouse met bloemen en vogels erop. Eronder droeg ik suède mocassins in een champagne kleur.
Met een lekker luchtje en een mooi horloge aan mijn pols, liep ik naar boven en verwachte Mathilda in de keuken aan te treffen. Daar was ze niet, dus keek ik even verder totdat ik de deur naar de bibliotheek open zag staan en daarheen liep. In de deuropening stond ik stil en viel ik ook even stil. Mathilda stond voor de spiegel zichzelf te bekijken en nog even wat aan haar haar te frunniken. Wat ik zo al kon zien van de achterkant, was adembenemend voor mij. Haar mooie lange bruine haar hing stijl over haar schouders tot halverwege haar rug. Wat verder naar onder zag ik 2 fantastische lange benen die eindigden in mooie witte hakken. Ze droeg een jurk maar die kon ik nog niet goed zien, totdat ze omdraaide en ik haar helemaal zag. Ze lachte lief en ik geloof dat ik mijzelf voor schut zette, want ik denk dat ik heel even met open mond stond. De jurk was degelijk maar super elegant. Hij was van boven strak, waardoor haar mooie borsten goed uitkwamen. De rok liep behoorlijk wijd uit, wat het geheel een echte jaren 50 look gaf. Ze had ook een bandje in haar haar en hele mooie oorbellen. De jurk was lichtblauw met donkerblauwe accenten.
Ik bood mijn arm aan als een gentleman en zei haar dat ze er fabuleus uitzag en dat ik het een eer vond om met haar op stap te mogen. In de hal stond Madeleine, die het ook wel heel leuk vond had ik het idee. Ze gaf Mathilda een zoen op haar wang en zei haar te genieten van de avond. Tegen mij zei ze voorzichtig op haar meisje te zijn en op tijd thuis te zijn, zodat we morgen fit waren voor het werk. Ik lacht waarna we naar buiten liepen en in de bestelde taxi stapten.
Ik liet de taxi naar een heel lief klein restaurantje net een kwartiertje buiten de stad rijden. Het heette de ‘De zwanenhof’ en was een oude boerderij met binnenplaats, aan de rand van een stuk heide. Het restaurant zelf had denk ik 30 zitplaatsen en was dus super intiem. Het had een Michelin ster sinds vorig jaar, al waren de eigenaren hele leuke en normale mensen. We hadden een plaatsje bij het raam waar we uitkeken over de heide, die zo eind de dag mooi opgloeide van de avondzon die erop scheen.
Ik had nu toch een beetje een andere Mathilda bij mij merkte ik. Ze straalde zelfverzekerdheid en volwassenheid uit en had continue een prachtige lach op haar gezicht. We kletsten over van alles en nog wat en hoefden niet op een kaart te kijken, want ik had een menu laten samenstellen wat in gangen op werd gediend. Kleine hapjes en volwaardige gangen door elkaar, met telkens een bijpassende wijn.
Af en toe hadden we leuke humor, waar ze mij nu ook mee veraste. Ze kon scherp uit de hoek komen, had licht sarcastische humor waar ik erg van hield en maakte ook af en toe bijna fluisterend prikkelende grapjes en opmerkingen. Zo ging de avond op en neer met serieuze gesprekken en deze ondeugende momenten. Ik had eigenlijk totaal niet verwacht dat deze jonge vrouw zoveel lagen en diepte had en had een topavond. Ik denk dat ik zonder het aan haar te vragen wel wist, dat dat voor beiden gold. Af en toe wiebelde Mathilda wat op haar stoel viel mij wel op en ze ging tussendoor 2 keer naar de wc, wat vrij lang duurde, maar dat was op zich niet raar bij een vrouw dacht ik.
Ik had verder niets gepland voor de avond en tegen 0930u had ik afgerekend en de eigenaar hartelijk bedankt. We stapten weer in de taxi die voor ons was besteld.
Ik vroeg Mathilda waar ze zin in had en ze reageerde dat ze het leuk vond om nog wat te gaan drinken in de stad. Zo liet ik de taxi naar het centrum rijden, waar we over de gracht een stukje liepen, in de zwoelte van de avond. Ik nam haar mee naar een wijnbar waar het gezellig druk was en we een mooi plekje aan een soort barretje tegen het voorraam hadden.
We dronken een heel mooi glas Pinot Grigio en kletsten lekker, maar zaten soms ook gewoon wat rond te kijken. Op de duur kwam er een stel aanlopen buiten en zei Mathilda tegen mij, dat ze dat nu een mooie vrouw vond. We hadden daarvoor ook al wat mensen zitten kijken en bespreken, wat we blijkbaar grappig vonden. Het leukste vonden we het wanneer Mathilda haar mening gaf over vrouwen en ik over mannen. Dat was al is op een behoorlijke lachbui uitgelopen. Ik vond het maar een behoorlijk saai en degelijk stel op het eerste gezicht, al hield ik ook wel van vrij natuurlijk. Hij was nog meer standaard en saai dan haar, maar ik snapte nu ze dichterbij kwamen Mathilda’s mening wel. Ze was niet heel lang, vrij degelijk stijl haar, niet overdreven maar wel flinke borsten en billen en gewoon een mooi figuur. Het plaatje klopte zeg maar. Ze droeg laarzen en een wijd rokje en haar jas hing wat open waaronder ik een vrij simpele blouse zag. Ze kwamen binnen en keken rond waar er nog plaats was. Mathilda bood in haar enthousiasme aan, dat ze nog wel aan het barretje bij ons konden staan. Daar bleef het voor dat moment bij, totdat Mathilda naar de wc ging en even later het meisje ook, nadat ze terugkwam van het halen van drinken voor haar en haar vriend. De knul zat net op zijn telefoon en ik zag dat hij naar CL voetbal keek. Het was Ajax-Glasgow Rangers vanavond en ik vroeg dus of hij Ajax fan was. Hij bevestigde en zo raakten we even aan de praat hierover. Eerst kwam Mathilda terug wat weer lang had geduurd. Zoveel make up had ze niet bij te werken, maar goed dat was mijn zaak niet. Een paar minuten later keerde ook het meisje terug. Omdat ik nog wat met Dirk zat te kletsen, Begon Mathilda een gesprekje met Dirk’s vriendin en die bleek Jantine te heten. Op den duur werd er een redelijk populair nummer gedraaid en vroeg Mathilda of Jantine van dansen hield, gezien hun romantische partners nu meer aandacht voor voetbal bleken te hebben. Jantine zei dat ze het niet goed kon maar wel leuk vond. De dames verdwenen naar een klein dansvloertje en als ik af en toe keek, hadden ze een goeie klik. Op den duur stonden ze zelfs met de armen om elkaar heen te slowen, terwijl ze met een ondeugende blik en knipoog onze kant opkeken.
Niet veel later, de voetbal was klaar, kwamen ze weer zitten en dronken we nog een glas wijn met elkaar en kletsten over van alles en nog wat. Zij gaven aan naar huis te gaan, want het was morgen vroeg dag. Gezien het tegen 2330u liep was het eigenlijk voor ons ook al te laat, dus wij liepen ook naar buiten waar we een taxi pakten naar huis. We begroten elkaar voor de deur en zeiden dat het erg leuk was geweest.
In de taxi zag ik dat er iets aan de hand was bij Mathilda, want ze lachte soms wat in haarzelf. Ik vroeg wat er was, maar dat wilde ze straks thuis pas vertellen.
Thuis aangekomen deden we stil in de hal en vertrokken gelijk naar beneden.
Ik zei dat ik even op mijn kamer om ging kleden en dan naar de badkamer mijn tanden zou gaan poetsen. Ze wilde reageren, maar ik was al een paar stappen weg bij haar. Eenmaal terug in de badkamer had ik een shirt en een losse boxershort aan, maar Mathilda had alleen haar haar los en haar schoenen uitgedaan en had haar jurk nog aan. Ik vroeg of ze niet al had omgekleed, maar toen stotterde en haperde ze even en gaf aan dat zo te gaan doen.
Ik begreep het niet echt en zei tegen haar, dat het makkelijker was om haar luier aan te doen als ze haar jurk al uit had. Ik zag dat ze niet wist wat ze moest zeggen, maar op den duur besefte ze dat het niet anders ging dan dat ze haar probleem kenbaar zou maken.
‘Madeleine heeft mij een luier en daaroverheen een kuisheidsgordel aangedaan en nu we dus zo laat thuis zijn en zij al slaapt, kan ik niet anders als wachten op een verschoning tot morgenochtend’. ‘Ze heeft er verder niets over gezegd waarom ze dat deed, maar zoals je begrijpt was een discussie beginnen geen optie’. Ik vroeg mijzelf af of ze het deed om mij te plagen omdat ze een vermoeden had, maar daar kwam ik nu toch niet achter.
Ik zei tegen Mathilda dat het niet uitmaakte en dat ik haar zou wilde helpen om haar jurk uit te doen en vroeg of ze mij dan een nachtluier aan wilde doen. Ze stemde schoorvoetend in en ik deed de rits van haar jurk open en zag direct de gordel zitten. Nadat de jurk uitwas en ik haar BH ook uit had gedaan, ging ik op de commode liggen en begon Mathilda met mij. Ze zei nog dat het mooie lingeriesetje dus bewaard bleef voor een volgende keer en streelde ondertussen zacht over mijn borst. Voordat de luier dicht was, had ze mijn lid al behoorlijk wat aandacht gegeven en had ze hem ook al heel kort in haar mond genomen. De luier bleef uiteindelijk open op de commode liggen en wij belanden samen in haar bed. Ik zette nog wel snel een wekker en daarna begon Mathilda mij op alle mogelijke plekken te zoenen en te strelen en daar bleef het ook niet bij. Nadat ik tot een ontlading was gekomen, ging ze op een van mijn bovenbenen zitten met aan weerszijde een knie en kon ondanks haar schaamte het niet laten om zichzelf daarop naar een hoogtepunt te brengen. Terwijl ze dat deed pakte ze mijn beide handen en legde deze op haar borsten. De gordel over mijn been was uiteindelijk wel wat pijnlijk voor mij, maar ik gunde het haar en zei hier dus niets van.
Toen we nadien in elkaars armen lagen bij te komen, vertelde ze dat ze eerder op de avond op het toilet in de wijnbar, het idee had dat ze iemand een luier hoorde openen en dichtdoen.
Toen ze weer bij mij aan het barretje zat en Jantine terugkwam van de wc, had ze haar conclusie getrokken. Onder het dansen had ze heel langzaam haar handen steeds iets verder laten zakken, net ver genoeg om het boven elastiek van een luier te herkennen. Dit had Jantine niet doorgehad, maar toen Mathilda haar volle hand op Jantine’s billen had gelegd was ze enorm geschrokken. Mathilda had haar direct gekalmeerd en gezegd dat het niet erg was. Ze had gevraagd waarom Jantine een luier droeg en toen had ze met rode wangen bekend dat het voornamelijk was omdat het haar vriend enorm opwond. Daarnaast vond ze het zelf ook wel makkelijk en ze kon ook niet ontkennen dat ze wel is een ongelukje had. Mathilda had heel gemeen niets over zichzelf verteld en raar genoeg had Jantine ook niets gemerkt. Waarschijnlijk kwam dat door het zachte voorpand van haar luier, waardoor ze de riemen van Mathilda haar kuisheidsgordel niet voelde. Het was daarbij gebleven en toen waren ze even later weer bij Dirk en mij komen zitten.
Ik moest grinniken en gaf Mathilda nog een lange zoen, waarna we gingen slapen.

Ik had de wekker vroeg gezet de volgende ochtend en ging een ronde hardlopen voordat de rest wakker werd. Het was een heerlijke, zwoele morgen voor oktober en de zon kwam langzaam op voor een mooie herfstdag. Toen ik terugkwam en de keuken binnenkwam, was er ontbijt en zat Madeleine zoals gewoonlijk haar krant te lezen. Ze vroeg of het gezellig was geweest gisteravond en dook terug in haar krant. Ik denk dat Mathilda behoorlijk blij was dat ze verschoond was, want toen ik vanmorgen wakker werd, zat haar luier echt aan zijn max.
Ze zei nu niet zoveel en ik at snel om vervolgens te gaan douchen. Madeleine was deze keer al aangekleed en ging alleen nog even haar haar en make up doen toen ik ging douchen, zodat we daarna richting Rotterdam konden vertrekken.
Het was uiteindelijk tegen 9 uur dat we vertrokken en zouden er een klein uur over doen. Toen we eenmaal onderweg waren, we reden in de range rover met chauffeur, vroeg Madeleine mij of ik nog bijzondere zaken was tegengekomen in de stukken van het bedrijf ter overname, maar dat was buitenom wat we wisten niet het geval.
Ik benadrukte nog wel aan Madeleine, dat ze wist dat er een inhouse constructie was met een bedrijf wat het souterrain huurde en dat daar wel een samenwerking zat maar dat het een apart bedrijf was. Ik begreep de constructie niet heel erg, maar wilde dit nogmaals benadrukken, zodat dit duidelijk was. Madeleine wilde het bedrijf hebben en gaf aan dat we daar nog wel iets op zouden verzinnen, misschien konden we dat bedrijf ook overnemen later.
Ze zei mij de advocaat te bellen die de leiding had en een bod te doen. Ze wilde het bedrijf overnemen met alle schulden die erbij hoorden. Het geheel als bedrijf, maar ook als concept werd haar eigendom. De manager die erachter was gekomen, mocht blijven op een jaarcontract onder voorwaarden. Van de 2 eigenaren moest er 1 van de 2 blijven voor 3 maanden voor de transitie. In die tijd zou besloten worden of ze in dienst kon komen of niet. Hoe ze dit onderling regelden was hun zaak.
Dit was het aanbod en het was een ja of nee. Ik belde de man die gelijk opnam en mij aanhoorde. Hij was kort van stof en gaf aan, het voor te leggen aan de eigenaren en er dan zsm op terug te komen. Madeleine pleegde een serie telefoontjes tijdens de verdere rit en ik las mij in mbt de beurs. Het was een zeer interessante dag, met meerdere presentaties en seminars. Tussendoor was het een kwestie van mensen ontmoeten en spreken, maar ik bleef voornamelijk aan Madeleine’s zijde.
Het diner ’s avonds was goed, maar dit contact was vooral erg interessant. Madeleine kende deze heren al en ik had wel eerder van hun bedrijf gehoord, maar een samenwerking was er tot op heden nog niet. Madeleine sprak haar intentie uit, om een project met hun te gaan doen en zo te zien of een duurzame relatie opgebouwd kon worden. Na onze trip naar Zuid-Amerika, zouden deze mensen langs komen op het landgoed om verder te praten.
Het was laat dat we thuis waren en Mathilda sliep al. Toch dronken Madeleine en ik nog een glas whisky in de bibliotheek en spraken nog even over de dag.
Gelukkig konden we morgen wat later opstaan, maar om 0030u vertrokken we beide toch richting ons bed.

Het was 0730u dat ik wakker werd van beweging. Ik was nog behoorlijk diep in slaap, al stond de wekker op 0745u, dus ik had maar een kwartiertje meer gehad als ik door had kunnen slapen. Het was Mathilda die bij mij in bed kroop en vroeg of ze nog even bij mij mocht liggen, nu ik weer 1,5 week wegging. Ik sloeg de deken open en ze kroop direct naast mij in bed. Haar schaamte leek totaal verdwenen, want haar luier was alweer behoorlijk nat, maar dat weerhield haar dus blijkbaar niet.
Verder had ze alleen een satijnen pyjamajasje aan, wat heerlijk zacht voelde. Ik lag achter haar en legde mijn hand op haar zachte warme borst en zo lagen we heerlijk tegen elkaar aan totdat mijn wekker ging.
Ik zei Mathilda eerst ontbijt te gaan maken voordat ze te laat was, want Naomi zou komen en mee ontbijten. Ze liep naar haar kamer waar ze ook de pyjamabroek erbij aandeed en liep toen naar boven. Ik waste mijzelf en trok een setje casual kleding aan en liep ook naar boven. Ik moest na het eten nog een uurtje of 2 werken schatte ik en dan kon ik inpakken, om na de lunch gelijk weg te kunnen.
Toen ik boven kwam, zaten Madeleine en Naomi gezellig te kletsen met een bak koffie en Mathilda stond de broodjes nog af te bakken. Ik groette Naomi en pakte het FD erbij, om deze door te nemen. Het was gezellig zo met elkaar aan het ontbijt, maar eerlijk gezegd voor mij ook wel erg druk zo op de vroege ochtend. Ik liet alles dus even aan mij voorbijgaan en las lekker de krant voor mijzelf, dronk een kop koffie en een glas versgeperste jus d’orange en at een croissant met jam.
Ik zat nog lekker, maar de anderen waren blijkbaar al klaar, dus zei Madeleine tegen Mathilda dat ze Naomi even rond kon leiden beneden en dan kon Naomi haar wel even helpen met verschonen. Mathilda schrok hiervan maar gehoorzaamde keurig en Naomi leek nergens van op te kijken. 5 minuten later ging ik ook naar beneden om mijn laptop te pakken en hoorde ik de stem van Naomi uit de badkamer komen, die vrij kinderachtig klonk. Ik wilde even blijven staan om te luisteren wat er gebeurde, maar corrigeerde mijzelf en zei in mijzelf dat ik hier niks mee te maken had. Ik ging boven in de bibliotheek zitten en deed mijn dingen.
We dronken tussendoor nog koffie met z’n vieren, waarna Naomi vertrok en ons een goeie reis wenste en tegen Mathilda zei dat ze om 1800u thuis zou zijn, voor het avondeten.
Ik werkte nog even een uurtje, pakte mijn koffer en mijn werktas in en daarna hadden we een vroege lunch. Om 1300u stapten Madeleine en ik in de auto om naar het vliegveld te gaan. We namen afscheid van Mathilda, die het duidelijk niet leuk vond dat we weggingen.
Het enige wat Madeleine zei, was dat 1,5 week zo om waren en als alles goed zou gaan Mathilda blij zou zijn dat ze thuis mocht blijven. Hierbij keek Mathilda heel raar en ik snapte ook niet wat ze daar mee bedoelde. Ik gaf Mathilda een dikke hug en weg waren we.
We waren net de stad uit en de snelweg richting Amsterdam opgedraaid, toen mijn telefoon ging. Het was een lokaal nummer, maar ik herkende het niet. Ik nam op en toen bleek het de advocaat te zijn, voor de verkoop van het bedrijf. Hij begroette mij en vroeg of Madeleine in de buurt was. Ik bevestigde dit en zette de telefoon op speaker. Hij vertelde dat de deal akkoord was voor de eigenaren en dat ze er ook uit waren wie er nog 3 maanden bleef. Eigenlijk was het dus heel soepel gegaan en konden we het wat hun betreft allemaal gaan regelen. Madeleine bedankte voor het bellen en ik nam het gesprek weer over. Ik vertelde dat we net vertrokken voor 1,5 week, maar dat ik straks vanuit de lounge hem wat gegevens zou mailen en onze advocaten en notaris aan het werk zou zetten, om alles op papier te zetten. Ik zou zorgen dat er vandaag een ‘letter of intent’ zou komen en dat ik hem straks even terug zou bellen om praktische zaken te bespreken, als ik dit met Madeleine had besproken.
Uiteindelijk verbaasde het mij niet, maar Madeleine had al een totaalplan in gedachten. Ze wilde dit bedrijf gaan laten leiden door Mathilda. Ik was verbaasd, maar ze ging verder dat ze zeker wist dat Mathilda de potentie had, alleen zou ze nog begeleiding nodig hebben en dat ging ze voor nu aan Naomi vragen. Als we terug thuis waren, konden we kijken hoe verder.
Terwijl ik de advocaat terugbelde en hem vertelde dat er vanaf maandag iemand van ons aanwezig zou zijn, belde Madeleine met Naomi die de telefoon ook doorgaf aan Mathilda en die hoorde ik bijna gillen van blijdschap.
Ik belde ook met de notaris en onze advocaat dat de letter of intent opgesteld moest worden, binnen nu en 2 uur voordat we zouden vliegen. Na een uur kwamen de e-mails op gang en vlak voor het boarden kreeg ik de email met het getekende document. Dit was heel snel gegaan, wat voor mij weer een teken was, wat er met rijkdom en status allemaal mogelijk is. Voor een leek zou dit een paar weken duren waarschijnlijk.
We stapten in het vliegtuig en ik merkte dat Madeleine blij was met de aanwinst.
Ik snapte nog steeds niet zo hoe bijzonder dit bedrijf nu was, maar het was duidelijk dat ze een plan had hiermee en Mathilda aan het roer zetten, was duidelijk de eerste stap.
We reisden firstclass deze keer, wat echt heel luxe was en dronken champagne op de aanwinst nadat we waren gaan zitten. ‘Zo hier zullen we nog wel het eea aan omhanden hebben tijdens de trip, maar grotendeels hebben we nu tijd om elkaar is wat beter te leren kennen’. ‘Tot nu toe ben ik meer dan tevreden met je, de samenwerking is precies wat ik ervan had gehoopt’. ‘Cheers dus, op een goeie reis en een gezellige tijd samen’.
Ze keek mij een beetje mysterieus aan vond ik toen ze dit zei, maar het was absoluut oprecht voelde ik!

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Geweldig weer, dat wordt nog wat als ook werk en, privé door elkaar gaan lopen.
Benieuwd naar het vervolg, maar, vooral naar hoe beide verhalen samen gaan.

jjcvdk

Gewaardeerd Lid
goedendag heer of dame dl pino

ik vind dit tot nu toe 1 van de beste verhalen die ik tot nu toe heb gelezen en ben reuze nieuwschierig hoe dit verder gaat en hoe het zal gaan lopen tussen mathilda en Christiaan en madeleine en hoop dat dit hele mooie en prachtig vertelde verhaal nog heel lang door gaat voor dat er een einde aan komt

mvg jjcvdk

suprima

Superlid
DLPino heb alle vertrouwen in je of het nou 2 apparte verhalen worden of een combi in een verhaal ik weet zeker dat het vervolg heerlijk zal zijn om te lezen :cool:

inqontrol

Nieuw lid
Sorry mensen, heb even andere prioriteiten op dit moment, busy busy busy zal ik maar zeggen. Er komt een vervolg, maar kan wel even duren.
hoi hoi.

prioriteiten gaan voor, ik wacht geduldig af tot je je vervolg hebt kunnen schrijven,plaatsten.

gelukkig antwoord je met een uitstel bericht en niet met een afstel bericht.

Bovenaan