Malou

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rover

Ik zoek iemand om dit mee te dellen
Dit verhaal gaat over en meisje dat heet Malou erg mager blond haar en bril die last heeft van bed maar het het word van kwaad tot erger
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
Rover zei:
Dit verhaal gaat over en meisje dat heet Malou erg mager blond haar en bril die last heeft van bed maar het het word van kwaad tot erger
Welkom op het forum ! Dat ten eerste.
Over welk verhaal heb je het ?
 

Rover

Ik zoek iemand om dit mee te dellen
Re: Malou

Malou is en 16 jarig meisje dat weer met bed plassen is begonnen werd wakker en dacht wat stinkt het hier zeg ze stapten uit bed en zag dat het nat was ze riep haar moeder,die zij geen probleem kan gebeuren ze ging toen na dat ze gedoucht was gewoon weer naar naar school de drie weken later was het probleem nog steeds niet over ze had het maar een nacht droog gehouden haar moeder was het helemaal zat en ging naar en medische groothandel ze vroeg aan een van de medewerkers hebben jullie luiers voor 16 jarigen ja hoor we hebben tena lady pants slips of flex welken kan ze het beste snachts dragen de slips maar wij adviseren toch dan ook romper we heben drie soorten met gewoon druk knoopjes ook zoals bij baby’s of met druk knoopjes die op slot kunnen of met de rits op de rug
Toen zij haar moeder doe maar met 1 met roze met slot voor als ze niet mee werkt en 1 zonder slot gewoon wit
Ze kwam thuis even wachten tot haar dochter uit school komt haar dochter kwam dood moe uit school onder andere omdat ze zo slecht geslapen had moeder zij ik heb en oplossing voor het nachtelijke probleem


Word vervolgt
 

Rover

Ik zoek iemand om dit mee te dellen
Ze dacht wtf mam ik ben geen baby weet ik dus ga je nou niet als baby gedragen zoals snachts je luier uitdoe tegen stribbelen als ik hem omdoe als je dat doe ga ik maat regele nemen dus ga leker je ding gaan we zo eten ze baalden er de hele tijd van dat ze na het eten gelijk in haar luier werd gehesen want mam moet straks weg voor haar werk als al zuster in en bejaarde tehuis na Het eten liep Malou mee naar boven om zich om te kleden voor de nacht eerst insmeren en poederen en dan de luier
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Leuk begin maar er zitten wel de nodige spellingsfouten in.
Als je die er uit krijgt is het nog makkelijker te lezen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Dit verhaal heeft zeker wel potentie maar probeer wat meer leestekens te gebruiken. Punten, Komma's enz.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Wat betreft dislexy wil ik je via pb wel helpen.
zodat je later via de verander functie fouten kunt herstellen.
Of vraag een vriend(in) om familie om je te helpen.
Laat maar weten, want op zich is het wel een mooi verhaal.
Zoals ook ultimaslip al zei.
 

Rover

Ik zoek iemand om dit mee te dellen
Moeder zij tegen haar ga lekker slapen tot morgen toen ze wist dat haar moeder weg was deed ze de luier af en ging lekker slapen de volgen werd ze niet alt te fijn wakker gemaakt door haar moeder Malou wat heb je nou gedaan voor straf ga jij voor de rest van de de dag in je luier en romper met slot rondlopen en de wc is dus verboden terrein voor jouw mevrouw is dat duidelijk dus Malou werd uit bed gehaald en door haar moeder gedoucht en daarna in de luier gehesen zo gaa nu braaf spellen ik ga met pap praten haar vader is vaak ver van huis want hij werkt in Duitsland voor BMW bij de afdeling MPOWER ze had haar vader aan de lijn vertelde het hellen verhaal en haar vader weet geef haar laxeer middel als extra straf je weet je nog dat portje van toen ze obstipatie had stop dat in haar eten en drinken dus dat deet haar moeder ze riep haar dochter voor het eten met het schaam rood op der kaken kwam ze beneden ze ging zitten en kreeg haar ontbijt na het ontbijt gin ze zigzelf aan kleden en kwam beneden ze stapten in de auto tijdens de rit kreeg ze ineens verschrikkelijk last van buik krapen en dach f*k dit niet ook nog ze vertelden het tegen haar moeder en die zij als je je gedraagt als en baby word je behandeld als en baby en baby’s poepen in hun luier ze waren er ze gingen eerst naar de AH en daarna nog even naar het Kruidvat daar haalden moeder baby doekjes talkpoeder laxeer middel poep verdunner en inleggers. flatsj Malou poepte in haar broek de natte poep verspreide zig over haar hele luier en schaam streek het voelde zo smerig haar moeder merkte het pas op toen ze scheer mesjes pakte en zij voor straf verschoon ik hem vanavond pas dus wen der maar aan
Malou barste in tranen uit haar moed niet huilen kleine meid kom we gaan nu naar de baby winkel eigenlijk de medische groot handel en daar vroeg ze de medewerker en is mijn paket al binnen gekomen en zij jahoor hier is die
De dwangbuis Malou kreeg de schrik van haar leven en licht roze en mint groene dwang buis zo dezen bande gaan door het kruis speciaal voor de luier kom we doen hem even aan kan die gelijk mee naar hui zullen we de roze doen doe gelijk de plastic broek aan tegen scheuren en lekken Malou zij nee ga ik echt niet doen zijn jullie helemaal gek geworde? Als je niet mee werkt trek ik al je kleren uit en laat ik je alleen in en romper en en luier over straat lopen is dat duidelijk dus Malou werkte mee zo staat je goed ik heb hier kleren die er bij passen ze kreeg en soort rokje aan van pvc en paar kousen en weer haar gympy’s zo nu gaan we door lopen naar de afdeling knevels en kettingen sloten en setje kettingen en speen met en ketting en en slot hakken en ogen en ja hoor nog en lading poep Malou stond nu zo erg te schreewen dat ze het buiten de zaak ook hoor nu heb ik er genoeg van ze deed de speen in en deed hem opslot nu nog wat luiers haar moeder en heel aantrekkelijk soort luiers heel dik en supper absorberend
Die neem ik ook nog twee pakken tena’s en we gaan als ze thuis komen word Malou verschoon en krijgt en super absorberende luier en nog twee inlegers zo jij krijgt tot morgen avond geen nieuwe luier.word vervolgt
 

Rover

Ik zoek iemand om dit mee te dellen
Malou werd zoals gewoon lijk waker in haar natte luier iets minder gewoonlijk in haar dwangbuis ze probeerden uit bed te komen na 10 minuten lukten dat eindelijk ik ben helemaal klaar met dat k*t ding haar moeder kwam en zij he niet zo schelden ga jij nog maar even af koelen in de isoleer kelder isoleer kelder ja die heb ik zelf ingericht
ze werd naar de kelder gesleurd zo over 6 uur kom ik je hallen na en uur werd ze al gek geen licht helemaal niks te doen en ze peopte weer in haar luier die vermengden zig met de pas een vieze bende werd het na 6 uur kwam haar moeder weer naar de kelder zo wat geleerd to be continued sorry dat het zo kort was maar beter dan niks toch
 

Rover

Ik zoek iemand om dit mee te dellen
Malou stond stoïscheseinds te keike ik wil Dit niet ,meer nou gedraag je da zo morgen komt pap terug uit München
Dus we gaan no wa boot schappen doen stinkertje ze liepen naar de auto Malou weer in haar dwangbuis en poep luier ze gingen nog even naar de jumbo voor wat lekkers en daarna werd ze nog verschoont en gedoucht moeder zij als je mee werkt mag je zonder dwangbuis slapen ok mam top dus werd naar bed bed gerbracht weer in haar felisia nacht luier en wachten op de volgende ochtend
 

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
Mooi verhaal hoor, dat heb je goed gedaan.
hoop wel dat er nog een vervolg gaat komen.
 

Rover

Ik zoek iemand om dit mee te dellen
De ‘ zijn d a

Ze werd wakker zo'ls gewoonlijk weer in en poep luier ze stond op en ging naar beneden ze waggelde als en gek. En uur later kwam haar moeder en zij zo jij hebt je best gedaanze schoten 'llebei kijhard in de lach toen zij haar moeder kom op mijn knie zitten ik ga iets doen wat ik altijd bij je de toen je nog klein was ze ging op schoot zitten en moeder ging op en neer met haarr knie en zij paartje hop paartje hop de poep verspreiden zig in de luier kom ik ga je verschonen zo te merken heb jij d't nodig ze liepen n''r boven M'lou werd gedoucht en d''rn' weer ''ngekleed en geluierd kom we g''n eerst even inkopen w'nt p'p' komt
V'n'vond thuis en morgen g''n we met p'p It'li''ns eten eerst g''n we is eens leuken kleren voor bij je luier kopen ik d'cht we g''n en rok l'ngen kousen romper en en t shirt w'nt d'n k'n ik je m'kkelijk verschonen ze gingen n''r de st'd om kleren te kopen en d'rn'' n''r de B'rt Smit om en nieuwe pop en el'stiek voor in de h''r d'n g''n ze n''r de medische groot h'ndel om
De nieuwe rompers te kopen en witten en princese romper v'n frozen en en mint groenen met bij p'ssende pl'stic broek d'n g''n ze n''r huis ze bespringt h''r v'der en zegt p'p ik heb jouw zo erg gemist ze gingen gezellig eten sl'ppen de volgende ochtend w's 'lweer de l''tste d'g v'n h''r v'k'ntie ze ging eerst n''r beneden om tv te kijken ze h'd wel en beetje buik kr'mp ook deels door de l'xeer middelen en door de poep verdunners ze gingen gezellig ontbijten en d''rn' n''r het rest'ur'nt in het het rest'ur'nt stond 'lles kl''r 'ntip'sto truffel p'st' kortom echt It'li''ns heerlijk tijden het eten toen h''r v'der over zijn werk en over Duitsl'nd pr'ten poepten M'lou per ongelijk in h''r broek dit w's de l''tste keer w'nt h''r str'f zit erop de volgende d'g ging ze weer n''r
School ze is nu is nu 18 en houd het bed tot vandaag de dag nog steeds niet droog einde sorry voor de a dat zijn de ‘
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
of het niet lastig genoeg te lezen was met de fouten ga je nu ook nog sommige klinkers vervangen door ' ?? Ik haak af.
 

Guest1732

Superlid
De schrijfstijl doet mij (deels) denken aan verhalen van iemand waarbij ik ook gestopt ben met lezen.

De ideeën van dit verhaal zijn leuk, maar niet leesbaar genoeg om door te gaan....

Sorry....

Pappie
 

Ares

Stuur mij gerust een privébericht
Spreeuwtje zei:
Ik zie dat de auteur reeds verbannen is..
Wellicht een idee dan ook dit topic te verwijderen?
Een verhaal is een verhaal, dus dat blijft staan.
Maar de kans op nieuwe delen/hoofdstukken is op dit moment nul, dus dan lijkt een slotje me beter. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Tom & Malou T 9
Similar threads

Bovenaan