Mama trekt jouw broekje uit

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 50,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Annoniem



hallo allemaal. voordat ik begin te vertellen wil ik opmerken dat dit een schoon en hygienisch verhaal is. ieder mens heeft sexuele fantasieen , maar ik kan de mijne gewoon niet loskoppelen van luiers. dat is een vast ritueel.

in mijn fantasie woon ik als klein tenger jongetje bij drie grote forse vrouwen die heel veel van mij houden. als ik smorgens wakker wordt gaat het als volgt , ik wordt uit bed gehaald en gedragen naar de woonkamer. bij een van de vrouwen wordt ik op schoot gezet en zij voert mij lekkere dikke brintapap. mag het niet zelf pakken , daar ben ik te klein voor.

als ik het eten op heb wil ik zonder te vragen van schoot gaan. de vrouw legt mij over de knie , en ik krijg een flink maar liefdevol pak voor mijn broek. daarna draagt ze mij naar de keuken. ik mag mijn gezicht wassen en mijn tanden poetsen. de andere 2 vrouwen kijken toe. en uiteindelijk trekt ze mijn maillot uit , ze wast mijn benen en voeten , ben ik ook te klein voor.

nadat dit klaar is trekt ze heel langzaam mijn witte onderbroekje uit. ze wast mijn bips uitgebreid en doet mij terwijl de andere 2 vrouwen toekijken een nieuw wit onderbroekje aan en een witte maillot eroverheen. daarna trekt ze mij op schoot en doet mij mijn schoentjes aan. er moeten boodschappen worden gehaald en ik wordt achter in de auto gezet.

als we aankomen bij het winkelcentrum moet ik aan het handje lopen. het is een overdekte passage en we gaan naar een drogist. er wordt gekeken naar luiers. geen dure maar vaker blote bips luiers. daarna gaan we koffiedrinken bij het terras ernaast , ze zet mij op schoot en ik mag een gebakje.

vervolgens neemt ze mij mee naar de openbare toiletten, maar loopt een deur verder voor peuters. ze doet de deur open zet mij voor zich half in de deuropening. terwijl er ieder moment iemand langs kan lopen. liefdevol trekt ze mijn maillot op de knieen ,

daarna mijn onderbroekje omlaag. ze smeert mijn bips in met zalf, en ik moet vijf minuten zo blijven staan. daarna doet ze mij een luier om , witte onderbroekje eroverheen. en uiteindelijk de maillot en heb een lekkere warme bips.

als we op de terugweg zijn stoppen ze bij een openbare parkeerplaats. en terwijl iedereen kan toekijken maillot uit onderbroekje omlaag en luier af. ze maakt mijn billen schoon krijg een schone luier onderbroekje gaat weer eroverheen met de maillot. als we terug zijn krijg ik pap en moet ik naar bed.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Strenge mama gezocht Contact advertenties 0
S De mama van UkkieTommy Voorstellen 22
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
ABJori ABJori zoekt mama (deel2) Contact advertenties 8
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
L Mama Mira 16+ Verhalen 3
L Mama gezocht voor vast Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
Mama Suus Mama Suus gaat starten! Voorstellen 54
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Nanny of mama gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
Brenda1986 Little zoekt papa en mama Contact advertenties 11
P Ik zoek mijn mama! Contact advertenties 3
Y Mama of papa (24-28) gezocht Groningen Contact advertenties 23
J Mama dry nursing Contact advertenties 4
Mommy Maaike Mama sarah Contact advertenties 12
L Mama Lisanne stelt zich voor Voorstellen 141
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
MaxxToddlerLife Jongetje 22 zoekt mama of papa Contact advertenties 2
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
littlepit Zoek mama en klein collegas in Limburg / Braband Contact advertenties 2
Terry Gelukkige mama-dag Algemeen 1
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Reppie Kleintje op zoek naar een mama Contact advertenties 49
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
Petertje59-5 Zoek mama Contact advertenties 1
Pamperslove Naar mama marja Contact advertenties 21
ABJori ABJori zoekt mama Contact advertenties 34
Reppie Op zoek naar een Mama Contact advertenties 10
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
B Borstvoedende mama Voorstellen 47
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
Noura Mama zoekt Contact advertenties 15
Mommy Maaike Mama sarah Contact advertenties 6
Inco-plastic-24/7 Online mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M Info gevraagd over een mama/opvang regio Eindhoven Contact advertenties 17
Brenda1986 Lieve mama of mama en papa gezocht Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
lkjhgfd mama appelsap Pub 5
Similar threads


















































Bovenaan