Marina's ongelukje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Marinatje


Marina had altijd al een grote voorliefde voor luiers, maar thuis kom hij deze nooit echt goed uitleven door zijn ouders. Zij was bang om gepakt te worden, en dan zelf voor gek verklaard worden. Maar nu woont Marina al sinds 5 maanden op kamers. Hier kan zij zoveel luieren als ze wild. Wat zij dan ook vol op doet. Zij heeft buiten luier, in alle maten vormen en soorten ook andere dingen over de bekende adultbabysite’s besteld. Al met al heeft de kleine Marina een komplete baby outfit compleet. Hierbij horen kleuren om te spelen en te slapen, maar ook speentjes en flesjes voor grote baby’s. voor een 19 jarig meisje die economie studeert misschien een rare hobby maar Marina is er gelukkig mee. Zij heeft ook buiten zijn luiers nooit echt seksuele ervaringen opgedaan, of ook maar een vriend gehad.

Zo ook vandaag weer. Marina had zich vanmorgen een dikke luier omgedaan en wilde niet wat gaan leren voor proefwerk van over 2 dagen op maandag. Terwijl de bel gaat. Bij het horen hiervan schrikt ze, omdat ze alleen een shirt en zijn natte luiertje omheeft. “ik kom zo”roept ze en gaat snel naar zijn slaapkamer om een broek aan te doen. Wanneer zij deze aanheeft gaat hij naar de deur en opent hij deze. Chantal staat voor de deur. “hallo ik was er gister niet en heb de lessen gemist, zou ik van jouw de aantekeningen over kunnen nemen”. “geen probleem kom maar even binnen.”zou ik eerst nog even je toilet mogen gebruiken, moet namelijk nodig voor kleine meisjes”. “geen probleem deze deur”en ze wijst naar de deur van de badkamer. Op moment dat zij naar de badkamer gaat zoekt hij zijn aantekeningen. Op dat moment denkt zij “o shit ik heb mijn luiers in de badkamer staan”. Meer tijd om erover na te denken heeft hij niet want Chantal komt alweer naar buiten.

Ze schrikt en vraagt zich af “zou ze het gezien hebben’. Chantal let hier verder niet op en vraagt naar zijn aantekeningen. Marina is gelukkig omdat ze denkt dat ze niks gezien heeft en geef haar snel zijn aantekeningen zodat zij ze kan overschrijven. Chantal schrijft zijn aantekeningen over en vraagt tussendoor om uitleg van de dingen die ze niet begrijpt. Deze worden uitgebreid uitgelegd door Marina, die toch wel de lieveling van de leraren is en stuud genoemd word.

Wanneer Marina wild opstaan om zelf voor “kleine meisjes”. Pakt Chantal haar bij haar broek beet en trekt deze naar beneden met de woorden: “jij hoeft helemaal niet voor kleine meisjes baby, gebruik je pampertje maar mooi. O kijk die is al nat, nou een klein plasje kun je er ook nog wel bij maken. Ga maar lief op de mat zitten.” Marina is helemaal overdondert en bang dat ze weg gaat en het iedereen verteld gaat ze zo als bevolen op de mat zitten. In de tussentijd is Chantal op de bank gaan zitten, en zegt: “toe dan maak plasje voor tante Chantal”. Marina zit onrustig op de grond terwijl Chrantal toekijkt, ze weet niet goed wat te doen. Tot ze op bepaald moment haar blaas weer voelt, en haar weerstand opgeeft. Ze laat haar plasje lopen. “Goed zo, heeft kleine Marina plasje gedaan”. Marina knikt beschaamt.

“Laat tante Chantal nu maar eens zien waar je al je luier en baby spulletjes hebt liggen”. Hiervan schrikt Marina toch wel, maar ze heeft geen andere keuze dan langzaam op te staan. Terwijl ze van de grond komt vraagt ze” vertel je het ook echt niemand please”. “Als jij netjes alles doet wat ik van je wil zal ik het aan niemand vertellen goed”. Marina knikt hierop weer en loopt langzaam naar haar slaapkamer. Chantal loopt langzaam achter haar aan en denkt zich hierbij: met dit kleine snotaapje kan ik nog veel plezier beleven, en lacht gemeen voor zichzelf.

In haar slaapkamer aangekomen wijst Marina naar een grote hangkast. Wanneer Chantal deze opent komt iets krijgt ze iets te zien wat iedere Adult babyt en diaper lover als een gechenk van de hemel zou noemen. Ze zegt tegen Marina: “ga jij maar op bedje liggen dan zal tante Chantal je een lekkere schone luier geven”. Zodra Marina op bed licht pakt Chantal vanalles uit de kast. Marina denk het erste en kan niet kiezen tussen huilen, of in de lucht te springen van vreugde iemand gevonde te hebben met haar te spelen. Na een vijf minuten rommelen in Marina haar speelkast komt Chantal met een handvol spullen terug naar het bed. “Gaan we baby Marina eens mooi maken en schone pampers geven, nietwaar”. Marina knikt bedust naar wat Chantal haar verteld.

Ze komt langzaam op Marina af en legt een handdoek onder haar luier. Hierna geeft ze een tikje op der kontje en zegt haar:”Kom spartelen baby”. Wanneer Marina wat met haar benen begint te bewegen gaat Chantal verder. Ze opent de plastrips en Marina haar schaamstreek komt vrij. Chantal bewondert het haar kale schaamstreek en merkt op.”en Marinatje heeft nog niet een haartjes op der poes. O wacht dat hebben baby’s natuurlijk niet. Hop billetje de lucht in”. Wanneer Marina dit doet haalt ze de luier onderhaar uit en begint met schoonmaken van haar luierstreek.

Hierbij heeft ze veel aandacht voor de schaamlippen, zelf zoveel dat Marina hierdoor kermt van opwinding en ongenoegen. “Vind baby Marinatje lekker nietwaar”. Hierna pakt Chantal een nieuwe luier en twee inleggers en legt deze onder Marina. En begint haar schaamstreek in te zalven en te poederen. “Veel beter niet waar kleine meid”. Hierna sluit ze de luier strak om Marina der heup. Hierna pakt Chantal een roze plastic broekje met franjes. De duwt Marina der voeten in de pijpjes, en trekt het broekje omhoog. “kont omhoog”. En trekt het broekje over der kontje.

“Dan is de kleine Marina nu weer veilig verpakt”. Legt Chantal uit. “Nu maken we je nog mooi, kom eens omhoog”. Wanneer Marina rechtop zit trekt Chantal haar t-shirt uit. En laat een leuk geen gekleurt shirtje aan haar zien. “Is deze niet mooi kleine meid”. Marina ziet het shirt en moet slikken. “Please laat me mijn gewone kleren aandoen”. “ Nee schatje, als jij wild dat ik dit onder ons houd moet je mijn spelletje mee spelen, en ik maak een schattige kleine baby van je. Nu kom hier dan kan ik je verder aankleden”. Ze trekt ruw het shirt over Marina der hoofd en haalt de armen erdoor dat Marina het shirt aanheeft. “Nu nog twee mooie vlechtjes in je haren”. En ze heeft nog niet uitgesproken of begint al te vlechten en maakt twee leuke roze strikjes in het haar.

“Kom je mee naar de kamer”. Zegt Chantal tegen Marina. Beiden gaan ze naar de woonkamer van Marina. Chantal wijst weer naar de mat en zegt: “Zitten jij, ik moet zo meteen heel eventjes weg. Dan ben je dus even alleen, in die tijd ga je lief een tekeningetje maken vaan tante Chantal, en geen truckjes want ik heb deze”. En ze laat op haar gsm enkele foto’s zien de ze tijdens het luieren heeft genomen van Marina. Ze kijkt Chantal stom verbaast aan en denkt: “Wanneer heeft ze die gemaakt, hoe kon dit gebeuren”. Maar veel tijd om hierover denken krijgt ze niet want Chantal staat al klaar met de woorden: “Hier heb je kleur potloodjes en wat papier. Ga maar lief tekenen, niks in je mondje duwen en wel op papier tekenen. Tot zo. En o ja als ik terug kom is je pampertje nat, begrepen.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Marina's ongelukje * by werni
Leuk verhaal. Ben benieuwd naar een vervolg.
groetjes
Werni


2 Re: Marina's ongelukje * by janend
Begint goed eindigt hopelijk nog beter ga zo door


3 Re: Marina's ongelukje * by Md
Is inderdaad een goed begin, alleen een paar foutjes

Groetjes, MD.


4 Re: Marina's ongelukje * by xdennisx
kan niet wachten op vervolg
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
klein Marina s straf. M 2
DL_Michel Verhaal Klaar Spannende ervaringen voor marina 16+ Verhalen 0
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
DL_Michel Marina op school M 0
A ene marina moderator talk 2
H Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 6
B Ongelukje per ongeluk express :) Broekplassers en Poepers 10
Pup Period underwear in plaats van luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Help een ongelukje wat nu? AB/DL Filmpjes 9
F Ongelukje gehad Contact advertenties 22
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 36
M Had een ongelukje AB/DL Fotos 6
KatyDLove Geluk bij een ongelukje G 5
C Ongelukje op school O 6
LotteXS Ongelukje op een verkeerd moment. HOOFDSTUK 25 IS AF! NIEUW! O 56
D Het gevoel van een ongelukje Broekplassers en Poepers 8
H Beetje een stom ongelukje Broekplassers en Poepers 4
J Weer een ongelukje gehad Broekplassers en Poepers 3
Luiertje-om Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Ongelukje! O 98
J Ongelukje? Broekplassers en Poepers 13
kevintje10 ongelukje O 29
M Ongelukje 16+ Verhalen 7
K Jim's ongelukje J 16
M een Ongelukje voor de vakantie O 2
K Tim's ongelukje T 13
DL_Michel Ongelukje in de klas O 0
DL_Michel Ongelukje O 3
Bovenaan