Mark en Ilse

G

Grapjas_99

Guest
De oom en tante van Mark gingen een weekendje weg. En zij hadden twee dochters, een van 15 en een van 17. Monique was 15 en Ilse was 17. Monique ging altijd bij een vriendin slapen als haar ouders er niet waren, en Ilse was dan alleen thuis. Dat was geen probleem totdat haar ouders erachter kwamen dat ze dan thuis een feest gaf. En daarom moest Mark oppassen.

Op vrijdag avond belde Mark aan bij het huis van zijn oom en tante. Tante Truus deed open. ‘’Hallo Mark, kom binnen, kom binnen! Alles goed?’’ ‘’Ja, met mij wel’’ antwoordde Mark ‘’Met u en oom Dick ook, hoop ik?’’ Mark hing zijn jas op en ze liepen de kamer binnen. ‘’Jazeker! Zeg, wat ben jij gegroeid Mark, ongelofelijk. Hoe oud ben je nu?’’ ‘’Nou’’ antwoordde Mark ‘’Ik ben al zo’n 8 maanden 22’’ ‘’Nou, dat verklaart een boel’’ zei tante Truus. ‘’De laatste keer dat ik je zag was je nog maar 17. Alweer vijf jaar. Tjee, ’t is me wat’’

Samen zaten ze nog even op de bank te praten. ‘’Zeg, is oom Dick er niet?’’ vroeg Mark. ‘’Nee, nee’’ zei tante Truus ‘’Ik ga Dick ophalen vanuit de brandweerkazerne, waar hij werkt, en dan gaan we gelijk door. We komen zondagavond pas weer terug, dus dan zie je ons wel’’
‘’Als alles goed gaat wel ja’’ zei Mark ‘’En waar gaan jullie heen? Iets leuks doen?’’
Tante Truus moest lachen. ‘’Oh god, nee. Er is weer een bosbrand in Zuid-Frankrijk, wij gaan helpen met blussen dit weekend.’’
Toen kwam Monique de trap af met een tas. ‘’Hoi Mark, dag mam, ik ga naar Saskia’’ ‘’Prima’’ riep tante Truus terug. ‘’Veel plezier dit weekend!’’ ‘’Dank je mam’’

Toen Monique de deur uit was ging tante Truus zacht verder. ‘’Zei logeert dit weekend bij Saskia, dus je hoeft alleen op Ilse te passen. Ik weet dat ze al 17 is, maar toen we haar een jaar terug alleen lieten heeft ze een feest gehouden, en dat was niet de bedoeling. Maar er is nog iets. Ze druppelt regelmatig urine in bed, en eens in de 4 á 6 weken plast ze in bed. Maar ik wil niet dat jij dit weekend dan misschien toevallig plasbedden moet verschonen, dus hebben we wat luiers gekocht. Die heeft ze woensdagavond moeten uitproberen of het goed zat, maar toen had ze ’s nachts de luier uit gedaan en kapot gescheurd, en diezelfde nacht had ze weer in bed gedruppeld. Dus ik heb ook een pyjamapakje gekocht, met armen en benen, en een rist op de rug met slotje, dan kan ze niet haar luier afdoen. Ik vindt het heel vervelend voor haar, maar ze heeft het zelf gedaan. Doe ook maar haar deur op slot, anders kan ze naar jou kamer gaan op het sleuteltje te zoeken. Oh ja, voor je de luier omdoet, vergeet geen crème te smeren. Ze heeft een gevoelige huid. En als ze heel vervelend is mag je haar overdag ook gewoon een luier aan doen, dan kan je de kuisheidsgordel gebruiken, dan kan ze niet zelf de luier af doen. Die gordel ligt in een doos onder je bed, met nog meer spullen om haar te straffen, met luiers voor overdag, maar ik moet gaan nu’’

Tante Truus stond op, pakte haar tas die klaarstond in de hal, en liep naar buiten. Ze zwaaiden elkaar nog even uit en toen reed ze weg in haar auto.

Mark liep naar boven en zei Ilse gedag. Ze zat in de studeerkamer aan een van de twee computers te praten met haar vriendinnen over MSN.

‘’Ilse’’ zei Mark ‘’We gaan over een half uurtje eten, dus houdt je daar rekening mee, in je MSN gesprek’’ Ilse knikte en zei over een half uur beneden te zijn. Als respect voor privacy had Mark haar gesprek niet gelezen, dat is onbeleefd.

Mark ging beneden pasta koken, en net toen hij aan het opscheppen was kwam Ilse beneden. ‘’Oh, mooi, je bent op tijd’’. Samen gingen ze eten en praatte ze wat.

‘’Ilse, ga jij vanavond douchen, of doe je dat morgen ochtend?’’ vroeg Mark. ‘’Morgenochtend’’ zei Ilse ‘’Ik douche namelijk altijd ’s ochtends’’
‘’Oké’’ zei Mark ‘’Zorg dan dat je om elf uur klaar staat, dan kunnen we beginnen met je klaarmaken voor de nacht’’ Ilse kreeg een vuurrood hoofd. ‘’He Ilse, ik vind het heel vervelend, maar het is niet erg, ik ga je er niet op uitlachen, en behalve ik weten alleen je ouders dat van vanavond… Zelfs je zus weet van niks, dus die kan ook niks rondbazuinen.’’ Het gezicht van Ilse klaarde weer wat op. ‘’En er is trouwens een leuke serie om tien uur, en die is precies op elf uur afgelopen, zullen we die gaan kijken dan?’’ ‘’Ja, dat klinkt leuk’’ zei Ilse en ze keek alweer vrolijk.

Om half elf zaten Mark en Ilse voor de buis. Mark had een grote kan limonade gemaakt. Hij schonk glaasjes in. Allebei lurkte ze aan een rietje, en het was dat uur heel gezellig. Ze dronken nog wat limonade en aten wat chips. Door de zoete limonade en chips hadden ze meer dorst gekregen, dus Mark maakte nog een kan limonade aan. Nu had hij weer een deel gemist, dus Ilse praatte hem bij. Kortom, het was heel gezellig.

Toen het om elf uur was afgelopen zei Mark ‘’We ruimen dit morgenochtend wel op voor we ontbijten’’ wijzend naar het lege bakje met chipskruimels, en de lege drinkglazen op tafel. Ilse stemde daarmee in, ze had nu geen zin om het nu nog op te ruimen.

Ze kwamen de slaapkamer van Ilse binnen, en dat was een echte meisjeskamer. Ze had in de hoek een groot tweepersoonsbed met roze lakens, en aan het hoofd- en voeteneind een boog van 30cm hoog met van die spijlen. Ook stond er een kledingkast en een bureau vol met knuffels.

Boven waren ze in de slaapkamer van Ilse, en Ilse moest zich helemaal uitkleden, op haar BH na dan. Toen moest ze op bed gaan liggen en Mark zalfde haar en deed haar een luier om. Ilse keek hem met een zielige blik aan. ‘’Ik heb echt geen luier nodig hoor, mag ik zonder vannacht?’’ ‘’Je moeder zei dat je hem om moest en daarmee uit. En of je hem nodig zien we wel. Als je het vannacht droog weet te houden mag je morgen zonder, omdat je dan hebt bewezen dat je geen nodig hebt. Maar ikzelf weet natuurlijk niet of je het echt niet nodig hebt of dat alleen maar zegt’’. Tot slot werd ze in haar pyjamapak gehesen, en de rits werd met een slotje afgesloten. Mark liep de kamer uit met het sleuteltje van de pyjama en deed toen nog haar slaapkamerdeur op slot.

Hij nam de sleutels mee naar de logeerkamer en legde ze op het nachtkastje. Toen ging hij zelf ook slapen.

Midden in de nacht werd Mark wakker en hoorde een soort geklop. Hij liep zachtjes zijn slaapkamer uit. Het kwam uit de kamer van Ilse. Klop klop…. Klop klop…. ‘’Ilse, wat doen je?’’ ‘’Mag ik uit mijn kamer?’’ Mark zuchtte ‘’Nee, natuurlijk niet, het is twee uur ’s nachts. Morgenochtend om acht uur mag je pas uit je kamer, maar ’s nachts niet’’. ‘’Ja, maar ik moet plassen’’ zei Ilse. ‘’Dan houdt je het op’’ zei Mark weer ‘’tot morgenochtend’’. ‘’Dat gaat niet, ik moet echt heel nodig, laat me nou naar de wc gaan’’ zei Ilse met een snik. ‘’Is goed zei Mark ‘’Morgenochtend mag je naar de wc, maar nu wil ik weer even slapen.’’ ‘’Nee, nee’’ riep Ilse ‘’Ik wil nu, ik moet echt heel erg nodig, ik houd het niet op tot morgenochtend.’’
‘’Je houdt het maar op als een grote meid, anders heb je pech’’

Mark ging weer naar bed, maar ze stopte niet met kloppen en zeuren, en vaag in de verte hoorde hij haar nog praten, maar het geklop kon hij luid en duidelijk horen. Hij liep de gang weer op en klopte twee keer op haar deur. Opeens hield ze op. ‘’Zeg, Ilse, als jij niet stopt met zeuren en herrie maken zorg ik dat je morgen de hele dag een luier omkrijgt.’’ Hij liep weer naar de logeerkamer en vanaf dat moment was het stil.

Mark werd de volgende ochtend al om half acht wakker. Mark kleedde zich aan en ging naar beneden. Daar ging hij wat sinaasappelen uitpersen. Voor een glas sap moest hij twee sinaasappels uitpersen. Na acht sinaasappelen stopte hij. Hij had nu genoeg zodat ze ieder twee glazen bij het ontbijt zouden kunnen drinken. Hij deed het sap in een kan en ging toen twee koppen koffie zetten. Hij nam ze beide mee naar boven. Één voor Ilse en een voor hemzelf. Hij liep naar boven en liep de slaapkamer van Ilse in. Ilse deed haar ogen open en keek op. ‘’Goedemorgen Ilse’’ Ilse keek versuft voor zich uit. ‘’Hè, tisser. Oh, goeiemorgen’’

‘’Ik heb een kop koffie voor je meegenomen, dan kan je rustig wakker worden.’’ Ilse ging nu rechtop zitten. ‘’Oh, dank je wel’’ zei ze en ze pakte de koffie aan.
Mark ging op het voeteneind van haar bed zitten, en samen dronken ze hun koffie op. Toen Ilse haar mok leeg had zette ze die naast het bed neer. Mark had zijn mok pas voor de helft leeg.

‘’Ik hoef niet meer, wil je mijn koffie nog?’’ vroeg Mark. Met een blij gezicht pakte Ilse de koffie aan van Mark. ‘’Oh, dank je wel!’’ en ze dronk ook die koffie op.

Ilse moest een beetje plassen, maar niet nodig. En aangezien ze toch straks haar luier af zou doen, maakte het niet uit. Ze durfde er niks over te zeggen uit de angst dat Mark begon over haar vieze luier van vannacht. Toen ze ook de laatste koffie op had stond Mark op en liep de kamer uit. Ilse begreep het eerst niet, maar wel toen Mark weer terugkwam met een roze, zachte badjas. ‘’Dit is jouw badjas toch?’’ vroeg hij. Ilse knikte. Dat was haar badjas.
‘’Kom maar uit bed, dan doen we je badjas even aan.’’ Ilse stapte in haar pyjamapak het bed uit. Mark hield de badjas open en Ilse deed haar armen erin en knoopte de badjas dicht.

‘’Kom je’’ zei Mark ‘’Dan gaan we ontbijten.’’ Ilse wilde ook graag ontbijten, maar eigenlijk wilde ze ook wel van die luier af. Ze voelde zich vies door die luier. Hij was nat en koud, en bovendien plakte hij. ‘’Mark, mag ik eerst mijn luier af?’’ Mark keek om. ‘’Na het ontbijt mag je luier af, dan kan je ook gaan douchen en aankleden.’’ Ilse moest nog steeds een beetje plassen, maar dat kon ze gemakkelijk ophouden tot na het ontbijt.

Toen ze beneden kwamen pakte mark eerst een potje met vitamine pillen. ‘’Deze nemen jullie elke dag, toch?’’ Ilse knikte. Mark haalde twee pillen uit het potje en schonk twee glazen water in. Hij gaf een pil en glas aan Ilse. Ze namen allebei een pil en Mark dronk zijn hele glas leeg. Ilse nam maar twee slokken en wilde het glas teruggeven aan Mark. ‘’Drink maar op’’ zei Mark. Toen gingen ze nog de rotzooi van gisteravond opruimen. Dat was zo klaar. Toen gingen ze nog de tafel dekken.

Mark had nog een pot thee gezet en zette die naast de kan sap. Ze dekten de tafel en gingen zitten. Mark gaf haar een kop thee en een glas sinaasappelsap en een broodje. Ze zaten gezellig te ontbijten, en elke keer als Ilse haar thee bijna ophad schonk Mark weer bij. Ook namen ze ieder twee glazen sinaasappelsap. Mark at veel broodjes en dronk maar één kop thee, terwijl Ilse juist maar één broodje at en veel koppen thee. Tijdens het ontbijt moest Ilse steeds erger plassen. Door al het drinken moest ze nodig, dus besloot ze even geen thee meer te drinken. Ze ging met haar benen tegen elkaar aangedrukt zitten en at langzaam verder van haar broodje. Mark had het natuurlijk in de gaten. ‘’Is er iets ofzo, Ilse?’’. Ilse legde haar broodje neer. ‘’Ja, ik moet heel nodig plassen, kan jij misschien even mijn pyjama openmaken, dan ik naar de wc.’’ Maar haar hoop werd direct de grond in geboord toen Mark zijn hoofd schudde. ‘’We zitten nu te eten, dan mag je niet naar de wc. Als we hebben afgeruimd doe ik boven je pyjama open en je luier af, dan pas mag je naar de wc. En je hebt ook nog een luier om, dus heel erg is het niet. En trouwens, is je luier nat?’’ Ilse knikte en schaamde zich rot. ‘’Dan is het maar goed dat je die luier om had, kennelijk heb je toch een luier nodig. Wil je niet meer liegen tegen mij, want je zei hem niet nodig te hebben?’’ Nu keek Ilse boos. ‘’Hij is alleen maar nat omdat ik niet naar de wc mocht van jou!’’ ‘’Nee’’ zei Mark. ‘’Je had je plas gewoon de rest van de nacht kunnen ophouden, ook als je slaapt! Het is je eigen schuld dat je in je broek hebt geplast vannacht!’’ ‘’Nietes, het is jouw schuld, verdomme, je had me gewoon even naar de wc moeten laten gaan dan was ik nu niet nat geweest!’’ ‘’Geef mij niet de schuld’’ zei Mark ‘’Als jij als een grote meid je plasje had op gehouden was je nu ook niet nat geweest!’’ ‘’Het is wel jouw schuld!’’ riep Ilse. ‘’Waag het niet steeds mij de schuld te geven van iets wat je zelf hebt gedaan, jonge dame! Anders zal dat consequenties hebben!’’ riep Mark weer. Ilse mompelde wat binnensmonds. ‘’Wat zeg je?’’ vroeg Mark. ‘’Niks’’ zei ze heel kwaad. ‘’Jawel, je zei wat, dus je staat nu alweer tegen mij te liegen?’’ ‘’Oké, oké’’ zei Ilse. ‘’Ik zei rotzak’’. ‘’Dus je liegt tegen mij, je geeft mij de schuld van je eigen daden en je scheldt mij ook nog eens uit. Nou is het helemaal mooi! Ik ga vandaag nog een passende straf voor jou bedenken.’’ Nu schrok Ilse wel en durfde verder niks meer te doen.

Zwijgend aten ze allebei verder. Ilse wist dat ze haar plas toch niet meer op kon houden en liet het lopen. De luier werd weer warm maar voelde nu nog natter. Ze voelde zich vies. Na het ontbijt gingen ze afruimen en toen ze klaar waren zette Mark de vaatwasser aan.
‘’Ga maar even op de bank zitten Ilse, ik wil even met je praten’’ zei Mark.

Ilse deed dat en Mark ging naast haar op de bank zitten. ‘’Sorry dat ik net zo uit mijn slof schoot, Ilse. Dat was niet erg aardig en ook niet wat ik wilde bereiken’’ zei Mark. ‘’Ja’’ zei Ilse. ‘’Ik bied ook mijn excuses aan voor mijn gedrag’’ ‘’Dat waardeer ik heel erg’’ zei Mark weer. ‘’Maar je snapt dat dit niet kan, dus ik ga toch een straf voor je bedenken, snap je dat?’’ Ilse knikte van ja. ‘’En moet je nog naar de wc?’’ vroeg Mark daarna op een vriendelijke toon. Ilse schudde haar hoofd van niet. ‘’Ah, kennelijk heb je niet alleen ’s nachts problemen met je plas ophouden. Als je wakker bent overdag plas je ook gewoon in je broek’’ Terwijl hij dit zei dacht hij aan de doos onder het zijn bed waar zijn tante het over heeft gehad. Dit was een mooi excuus extra om haar overdag een luier aan te doen, wat hij best leuk begon te vinden.

‘’Kom maar mee naar boven, dan kan je douchen’’ zei Mark en ze liepen naar boven. In Ilse haar kamer maakte Mark met de sleutel haar pyjama open. Mark hielp Ilse uit het pyjamapak.

Toen ze dat uit had gooide Mark het in de hoek. Daar stond Ilse, met een duidelijk vieze luier. Hij was erg vol, want hij was aan de onderkant wat geel gekleurd. ‘’Kom maar mee naar de badkamer, dan mag je daar je luier uitdoen’’. ‘’Oké’’ zei Ilse en ze liep naar de badkamer. Mark liep achter haar aan de badkamer en sloot daarna de badkamerdeur. ‘’Maak de plakstrips maar los, Ilse’’ zei Mark en hield zijn hand onder de luier. Ilse deed de strips los en de luier vouwde zichzelf open. Hij viel niet want Mark had zijn hand eronder. Snel pakte hij de luier en hij voelde dat hij best zwaar was door al dat plas. Tegelijkertijd kwam er een zure urinelucht in de badkamer. Mark bekeek Ilse, nu met tranen in haar ogen, en haar armen voor haar borsten en haar vagina glimmend, nat en plakkend. ‘’Ga jezelf maar douchen, ik kom je er zo onder uit halen’’ zei Mark en liep met de luier in zijn handen weg.

Hij gooide de luier weg en ging naar de logeerkamer. Hij ging naast het bed op zijn knieën zitten en schoof een doos onder het bed vandaan. Mark begon met alles uit de doos te halen op te kijken wat erin zat. Als eerste haalde hij twee flessen met speen uit de doos. In een daarvan zat een opgerold stuk papier. Mark schroefde de speen eraf en haalde het papier eruit. Hij rolde het uit en zag dat het een brief was. Er stond het volgende in:

Lieve Mark,
Als je dit leest is Ilse waarschijnlijk stout geweest.
Hier zijn een aantal spullen waar je haar mee kan straffen. Wees niet zachtzinnig, maar doe haar ook geen lichamelijke pijn.
Ik heb de doos gevuld met de volgende spullen :
- Een tiugje tuigje met sleuteltje. Dit moet je om haar bovenlichaam doen, en het tuigje kan je ergens aan vastmaken.
- Viermaal handboeien met sleutel. Dan kan je haar polsen en/of enkels ergens aan vast maken.
- Een spreidbroek, hiermee worden haar benen gespreid zodat ze niet haar plas steeds op kan houden. Deze heeft geen slot
- Tweemaal een zuigfles waar ze uit kan drinken
- Een soort Kuisheidsgordel met sleutel. Dit is de gele gordel. Die moet je om haar middel doen en afsluiten, daarmee voorkom je dat ze haar luier afdoet.
- Een pak met Tena-luiers
- Een pak met Tena-inleggers
- Driemaal een katoenen luier met spelden
- Één laxeerpil, ook op te lossen in water (of in andere vloeistoffen)
- Zesmaal een plaspil, zelfde verhaal, oplossen.
- Een speelkleedje
- Een kort roze jurkje (dan is haar luier goed zichtbaar)
- Een knuffelbeer

Ik zou zeggen; doe wat je niet laten kunt, en straf haar maar flink.
Zorg dat ze extra veel drinkt, dat ik goed voor haar nieren.
Helaas heb ik geen plastic broekjes, maar dat zal niet zo erg zijn.

Groetjes,
Je tante Truus en oom Dick

P.S. Er is maar één sleutel, die past op alle handboeien, het tuigje en de gordel.


Mark haalde de doos leeg en er zat alles in wat de brief vermeldde. Hij ging even uitzoek wat hij straks Ilse aan zou doen. Hij pakte het roze jurkje, een luier en twee inleggers. Met deze spullen ging hij naar de kamer van Ilse en legde deze spullen op haar bed. Hij liep weer terug en pakte de kuisheidgordel en sleutel en verstopte die onder het bed van Ilse. De flesjes zette hij beneden neer en het speelkleed spreidde hij uit in de tuin, en legde de teddybeer er op. Het tuigje verstopte hij in de trapkast, waar hij gelijk een pak appelsap uit haalde dat hij in de koelkast zette.

Nu vond Mark het wel weer tijd om te stoppen met douchen voor Ilse. Hij pakte uit de linnenkast, die op de slaapkamer van zijn oom en tante stond, een handdoek. Hij ging ermee naar de badkamer en liep naar binnen. Mark kon Ilse niet zien, want ze stond achter het douchegordijn. ‘’Zet de douche maar uit, Ilse’’ zei Mark. ‘’Maar ik sta er nog maar heel kort onder!’’ riep Ilse. ‘’Ik zei, douche uit, Ilse, wel luisteren!’’. ‘’Oké dan’’ en Ilse draaide de douche uit. ‘’Goed zo’’ zei Mark. ‘’Stap maar uit de douche’’ zei Mark, en Ilse deed dat, met een hand voor haar schaamstreek en een arm voor haar borsten. Mark legde de handdoek op de badrand. ‘’Ga jij je maar even rustig afdrogen, dan kan je zo naar je kamer komen’’ Ilse knikte dat ze het had begrepen en Mark liep de badkamer uit en ging in Ilse d’r kamer staan wachten.

Toen Ilse klaar was met afdrogen legde ze de handdoek weer terug op de badrand. Ze deed ze badkamer deur op een kiertje open en keek of er niemand op de overloop stond. Er stond niemand en in haar blootje liep ze snel naar haar kamer, waar Mark stond.

‘’Omdat jij gestraft moet worden, maar bovenal je plas niet kan ophouden overdag krijg jij overdag, zolang ik hier ben, overdag een luier aan. En waag het niet om tegen te stribbelen, want dan heb jij een groot probleem en een zware straf te pakken, dus ga maar even op je rug op je bed liggen, dan kan ik je luier omdoen.’’ Ilse ging verschrikt op haar rug op bed liggen, terwijl Mark de crème pakte. ‘’Wat v-voor zware straffen dan?’’ stotterde Ilse. ‘’Nou’’ zei Mark ‘’Ik weet zo wel een paar pijnlijke straffen te bedenken. Bijvoorbeeld naar het winkelcentrum gaan.’’ ‘’Ik vind het niet erg naar het winkelcentrum te gaan’’ zei Ilse, wetende dat er nog iets aan vast zat. ‘’Dat weet ik’’ zei Mark. ‘’Maar misschien wel als iedereen duidelijk je luier kan zien, ook als die nat is.’’ Ilse slikte even. Het was het tegenstribbelen inderdaad niet waard.

Mark smeerde eerst heel uitvoerig alles in met crème. Toen vroeg hij om een bruggetje te maken aan Ilse en schoof de luier met twee inleggers eronder. Maar hij had de inleggers niet op elkaar, maar naast elkaar in de luier geplaatst, zodat de luier een groot, rond geheel werd.
Toen pakte Mark de kuisheidgordel. ‘’Met deze gordel, Ilse, kan je je luier niet zelfstandig afdoen. Ik denk niet dat jij dat zal proberen, maar toch ‘You never know’*’’ Ilse schrok, en wilde eerst weglopen, maar bedacht zich toch maar om gewoon mee te werken toen Mark even zacht het woordje ‘winkelcentrum’ zei. Mark deed haar de gordel aan en sloot het af met het slotje. Tot slot stak hij de sleutel in zijn zak. ‘’Nu krijg je nog je mooie jurkje aan’’ zei Mark. Hij had het jurkje al in zijn handen. Ilse deed zelf het jurkje aan en Mark deed de knoopjes op haar rug dicht. Het was een wijd jurkje en kwam maar tot net onder haar middel. Als ze rechtop stond was haar luier maar een beetje zichtbaar.

‘’Kom maar mee naar beneden, dan krijg je daar wat te drinken. Ze gingen naar beneden, en Mark, die achter Ilse liep, kon bij elke stap de luier van Ilse zien. Ilse ging op de bank zitten en Mark ging wat melk opwarmen. Toen hij terugkwam ging hij op de bank zitten en Ilse moest met haar hoofd op schoot komen liggen. Mark gaf haar melk als een echte baby.

Daarna nam Mark Ilse mee de tuin in, waar het kleed en de beer lagen. Gelukkig was het mooi weer. ‘’Ga daar maar lief zitten spelen, Ilse’’ zei Mark en Ilse ging zitten. Mark liep naar de trapkast en ging het tuigje halen. Hij liep met het tuigje de tuin binnen. ‘’Ilse, ik ga je nu vastmaken. Toch heb ik er vertrouwen in dat je niet zal weglopen, maar toch’’
Mark deed haar het tuigje om en maakte de riem die erbij hoorde vast aan de parasolvoet. Deze was van steen, en ze loodzwaar dat je hem onmogelijk in je eentje kon tillen. Met z’n tweeën is al een zware opgave.

Mark ging naar de keuken en vulde een fles met appelsap. Hij liep ermee naar de tuin en legde de fles op het speelkleed naast Ilse. ‘’Ik ga even boodschappen doen, jij blijft hier lief spelen. Hier is wat appelsap voor de dorst.’’
Mark liep weer naar binnen, liet de achterdeur open. Hij deed zijn schoenen aan. Buiten was het mooi weer, een jas had hij niet nodig.

Ilse zat ondertussen in de tuin. Ze had het best warm in de zon. Naar binnen gaan was haar door het tuigje onmogelijk gemaakt. Ze kneep haar ogen dicht en wenste dat er een parasol in de parasolhouder kwam te staan. Ze deed haar ogen open. Natuurlijk was er geen parasol nu. Door de warmte kreeg ze best dorst. Ze pakte de appelsap en begon aan de speen te zuigen. De appelsap was niet echt lekker, omdat hij al een kwartier in de warme zon had gestaan. Maar Ilse had liever warme appelsap dan hevige dorst. Ze ging op haar rug liggen in het zonnetje en begon te drinken van de appelsap, die ze naar een paar slokjes weer wegzette.

Mark was nu al drie kwartier naar de supermarkt, en nog steeds niet terug. Ilse dronk wat appelsap, en voelde toen plotseling aandrang om te plassen. Ze stopte met drinken en ging maar haar benen tegen elkaar zitten om haar plas op te houden. Ze hoopte dat Mark snel thuis zou zijn. Ze hield het zo lang mogelijk op, maar op een gegeven moment begon het pijn te doen, en Mark was nog steeds niet thuis. Ze besloot de handdoek in de ring te gooien, omdat ze vroeg of laat toch wel moest plassen. Ze voelde haar plas haar luier in stroomde, die het gelijk opzoog als een spons. Ze begon weer verder te drinken. Ze was nu toch al nat.

Ze had haar appelsap al een tijdje op. De luier was warm en plakte van binnen. Ze tilde haar rokje op en keek. De verklikstrepen waren verkleurd, ten teken dat de luier vies was.

Eindelijk kwam Mark thuis, die eerst de boodschappen opruimde. Hij vond nu wel dat Ilse genoeg was gestraft. Hij liep de tuin in en maakte het touw van Ilse haar tuigje los. ‘’Sta eens op’’ zei Mark, waarna Ilse braaf gehoorzaamde. Mark stak zijn hand onder het jurkje en deed zijn wijsvinger langs het elastiek in de luier. ‘’Jij bent nat meisje, kom dan krijg je boven een verschoning.’’ Ilse liep mee de trap op. Hoewel ze niet om de verschoning stond te springen, had ze dit liever dan zo’n vieze plasluier. Toen ze in haar kamer kwam zag ze al een zeiltje op haar bed liggen. Voor ze daar op moest liggen deed Mark eerst de kuisheidgordel, het tuigje, jurkje, schoenen en sokken uit, tot dat daar een 17-jarig tienermeisje stond in een vieze luier.
Mark haalde daarna nog een teil warm water en een washandje uit de badkamer.

‘’Ga maar op het zeiltje liggen, Ilse’’ zei Mark. Ilse liep naar het bed en ging op haar rug erop liggen. Mark maakte de plakstrips los en vouwde de luier open. ‘’Bruggetje maken’’. Ook dit deed Ilse heel braaf. Mark trok de luier onder haar kont vandaan. ‘’Nog niet omlaag komen, dan maak ik je eerst schoon.’’ Mark doopte het washandje in het warme water en ging er vervolgens heel uitvoerig het kontje van Ilse mee schoonmaken. Daarna ook nog haar gaatje schoonmaken, en ook nog haar onderbuik. Ilse liet dit allemaal heel gewillig toe, omdat ze bang was in haar luier naar het winkelcentrum te moeten. Toen Mark klaar was met wassen liet hij Ilse heel even liggen en ruimde eerst alle spullen op. Toen kwam hij terug naar de kamer van Ilse, waar het slanke tienermeisje nog steeds naakt op bed lag.

Mark pakte haar gewone kleren en slipje en gooide dat midden in de kamer. ‘’Ilse, je hebt je netjes gedragen. Volgens mij ben je wel voldoende gestraft voor vandaag, dus mag je je gewone kleding weer aan.’’ Ilse stapte van het bed en deed snel haar slipje aan om haar naaktheid te verbergen. ‘’Oh, dank je wel Mark’’. ‘’Goed zo’’ zei Mark. ‘’Zo wil ik het horen. Netjes en beleefd. Maar je krijgt vannacht toch wel een luier om hoor’’. Ilse leek heel blij te zijn. ‘’Zolang ik overdag maar geen luiers aanhoef is het prima, want het is vreselijk’’ reageerde Ilse hier op.

De rest van de middag en avond werd Ilse weer behandelt als een zeventienjarige tiener. Ze kreeg die dag gewoon te drinken uit een glas en mocht gewoon zelfstandig naar de toilet. Ook hoefde ze geen suffe kleertjes aan of kuisheidgordels meer om die dag. Ze was heel erg bij die middag.

’s Avonds gingen ze weer dezelfde serie kijken op tv, met lekker veel frisdank en zoutjes en chips die Mark vanmiddag allemaal had gekocht.

Die avond moest ze weer naar bed. Het was erg warm in de slaapkamer, dus in plaats van het pyjamapak besloten ze maar de kuisheidsgordel aan te doen bij Ilse, want hoe braaf ze ook was vanmiddag, het was niet de bedoeling dat ze zelf haar luier af zou kunnen doen.

Eerst moest ze zelf weer haar kleren uitdoen terwijl Mark de luierzalf, het zeiltje, een luier en inleggers pakte. Ilse ging daarna op het zeiltje liggen, en Mark smeerde uitvoerig haar hele schaamstreek, kontje, onderbuik en ga zo maar door vol met luiercrème.
Daarna moest ze een bruggetje maken en Mark schoof de luier eronder en legde er wel drie inleggers in. Ilse ging weer op de luier liggen en Mark plakte de luier dicht met de plakstrips. Mark had expres geen katoenen luiers gepakt, omdat hem dat erg onhandig en veel gedoe leek. Toen deed Mark Ilse de kuisheidsgordel om en sloot deze af met zijn sleuteltje.

‘’Ga maar vast in bed liggen, ik kom je zo welterusten wensen’’ Ilse ging in bed liggen wachtte af. Pas na vijf minuten hoorde ze weer iemand de trap op komen. Even later kwam Mark de kamer binnen met een fles met speen met melk erin. Ik heb wat warme melk voor je gemaakt Ilse, daar slaap je beter van.’’ Ilse vond het minder leuk dat het in zo’n grote babyfles zat, maar ze dronk het zonder morren op. Ze wilde niet nog eens overdag een luier aan. Het duurde bijna een kwartier voor ze het op had, maar ze had het dan ook wel op. ‘’Heel goed Ilse. Welterusten’’ zei Mark en gaf haar een kusje op het voorhoofd. ‘’En denk erom. Ik wil je vannacht niet meer horen tot acht uur, dan mag je best je kamer uit, om tv te kijken, of te computeren ofzo, ik laat je deur van het slot.

Daarna deed Mark het licht uit en deed de deur dicht. Nu pas schoot het Ilse te binnen dat ze vannacht vast zou moeten plassen van al die melk en frisdrank van vanavond. Maar erg was het toch niet, het zou het laatste nachtje zijn dat ze een luier om moest. Wat ze alleen niet wist, is dat Mark nog twee plaspillen en een laxeerpil had opgelost in de melk, dus haar luier zou nog behoorlijk vol kunnen raken vannacht.

Ilse was erg moe en viel dus al gauw in slaap. Het duurde echter niet lang want om tien voor twaalf ’s nachts werd ze al weer wakker, en ze voelde krampen in haar darmen. Nee hè, dacht ze, het zal toch niet. Moet ik net nu uitgerekend poepen, en ik moet er nog de hele nacht mee doen! Ze voelde al snel aandrang om de drukken, en die aandrang werd maar erger en erger.
Wanhopig probeerde ze het op te houden, maar het werd erger en erger, en haar darmen begonnen pijn te doen. Ze bedacht dat ze dit spel toch nooit kon winnen, en hoe eerder ze het zou laten gaan, hoe eerder de pijn zou stoppen. Ze probeerde eerst al liggend de poep eruit de persen, maar dat ging niet echt, en haar darmen deden ondertussen steeds meer en meer pijn.

Uiteindelijk stapte ze uit haar bed en ging gehurkt op de grond zitten en begon te persen. De dunne poep stroomde de luier in en voor Ilse leek er geen einde aan te komen. Toen ze weer wilde opstaan kwam nog een keer wat poep haar luier in. Ze ging weer in bed liggen en probeerde haar benen gespreid te houden. Elke keer wanneer ze bewoog voelde ze de poep door haar luier heen bewegen. Toen ze eindelijk in bed lag moest ze ook nog plassen. Nee toch, dacht ze, nu moet ik ook nog plassen tot overmaat van ramp. Mijn luier is nu toch al vies. En al snel stroomde een straal urine haar luier in, die zich vermengde met de zachte poep.

Het duurde lang maar uiteindelijk viel ze weer in slaap. Pas vroeg in de morgen werd ze weer wakker. Ze keek op haar wekker. Zes uur. De druk op haar blaas was gigantisch. Ze wilde uit bed stappen om naar de toilet te gaan, maar voelde toen de dunne poep door de luier een bewegen. Ze was even vergeten dat ze een luier aanhad. Ze liet het lopen omdat ze wist dat ophouden toch geen zin had. Het was nog vroeg, dus kon ze nog wel even gaan slapen.

Ze werd pas weer om kwart over acht wakker. Ze bleef nog even lekker liggen, tot Mark om half negen haar kamer binnen liep. ‘’Goedemorgen’’ zei hij en deed de gordijnen open.
‘’Sta je op, dan kunnen we gaan ontbijten’’ Ilse stond op uit haar bed en deed de lakens van haar bed netjes. ‘’Zo Ilse, heb jij een vieze luier?’’ zei Mark. Ilse had geen pyjama aan, maar alleen de kuisheidgordel, en daardoor was de dikke luier goed te zien. ‘’Kom maar eens voor mij staan’’ zei Mark, dus dat deed Ilse. Mark ging gehurkt zitten en rook aan de luier, die overduidelijk naar poep stonk. Mark pakte het sleuteltje uit zijn zak en ontdeed Ilse van de kuisheidgordel, waarna hij zijn hand op de luierkont van Ilse legde. Hij begon zachtjes te wrijven en te knijpen in de luier en de poep bewoog door de hele luier heen. Ilse vond het niet fijn, maar liet het toch toe. Als ze lief was hoefde ze in ieder geval niet in haar luier naar het winkelcentrum, en ze wist niet hoe ver ze kon gaan na wat gisteren allemaal gebeurd was.
Maar na twee minuten begon het wel erg vervelend te worden. ‘’Eehm, Mark?’’ vroeg Ilse ‘’Kan je daarmee stoppen?’’ Mark hield op. ‘’Natuurlijk, kom dan gaan we ontbijten’’. Mark wilde al weglopen. ‘’Mag ik eerst een verschoning, want de luier plakt behoorlijk in mijn kruis en hij stinkt ook nog heel erg?’’ Mark kwam weer terug. ‘’Ja, is goed. We doen wel even een andere luier om je kont, dan kan je na het ontbijt wassen en aankleden’’. ‘’Oké is goed’’ zei Ilse, die het geen slecht idee vond om even een schone luier aan te trekken.

Ondertussen had Mark het zeiltje gepakt. Ilse ging op haar rug erop liggen en Mark deed de vieze luier open. Ilse maakte een bruggetje en Mark haalde de luier weg. Haar hele kont zat onder met poep, zelf haar onderbuik was vies. ‘’We kunnen deze luier wel even gebruiken’’ zei Mark. Ilse wist niet precies wat hij daarmee bedoelde, maar toen ze haar kont oplaag deed nadat Mark de luier eronder had geschoven wist ze precies wat hij bedoelde. Snel plakte Mark de plakstrips dicht, zonder dat hij Ilse had afgeveegd of schoongemaakt. Dat zou na het ontbijt komen. Toen Ilse haar kont de luier raakte voelde deze koud en klam aan, omdat de luier was die ze gister in de tuin aanhad. Er was dus al in geplast. Mark liep al weg en Ilse ging er maar achteraan. Ze wist dat ze toch na het ontbijt een schone luier aan zou krijgen.

Na het ontbijt mocht Ilse eindelijk douchen en aankleden, en toen was ze weer heerlijk schoon. En de rest van de zondag werd ze weer als normaal behandeld.



* Engels voor: Je weet het maar nooit
 
Bovenaan