Mauds ontdekking

Maud

Nieuw lid
Dit is een waargebeurd verhaal en het is gebeurd in de corona tijd ik ben maud en ben 14 jaar dit is mijn eerste verhaal dus sorry als het niet zo goed is.

Deel 1
mijn moeder riep van beneden dat ik moest wakker worden om naar school te gaan ik had weinig tijd dus ging meteen weg langs mijn vriendin Noor we hadden het eerste uur gym dus ging ik me omkleden toen ging ik met mijn vriendin de gymzaal binnen alleen in die gymzaalis geen wc dus vroeg ik of ik even buiten mog plassen hij is best wel streng en hij zei nee had je maar voor de les moeten gaan ik zat wiebelend met mijn benen op de bank want moest echt nodig mijn vriendin noor zei dat ik gewoon in mijn broekje moest plassen maar dat wou ik niet ze zei ja maar dan kan je gewoon lopen maar toch wou ik het niet we gingen het eerste spel doen alleen toen ging het mis want ik kon niet meer lopen zo nodig moest ik en toen viel ik en toen verloor ik de controle over mijn blaas en piste ik in mijn broek.

er komt een vervolg aan
 

Bijlagen

Guest1732

Superlid
Eh, als je wil dat mensen je verhaal gaan lezen en waarderen, is het misschien handig om minimaal hoofdletters te gebruiken en meer dan 1 punt.

Dan zou het best wat kunnen worden als het wat uitgebreider wordt.

Sowieso bedankt voor het proberen.
 
Komt er nog een vervolg Prima gescheven hoor . mag wel is wel handig aan geen hooftletters stoor ik me niet zo! vraag me nu af hoe dit afloopt
 
Bovenaan