Mijn belevenissen (C)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 9,1%
  • 8

    Stemmen: 1 9,1%
  • 9

    Stemmen: 2 18,2%
  • 10

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal stemmers
    11

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Pantpoo

BELEVENIS 1


Ik ben 12 jaar oud, ik zit in de Brugklas, dit is wat ik vandaag gedaan heb: In het laatste lesuur voordat we vrij hebben voelde ik de druk op mijn darmen steeds groter worden, een ander (normaal) persoon was waarschijnlijk naar de WC gegaan, maar ik had andere plannen. Het was moeilijk om me nog te concentreren op de les, alles waar ik aan kon denken was dat gevoel in mijn buik wat me opgewonden maakte.

Ik wist dat ik straks thuis met mezelf weer stoute dingen kon doen. Eindelijk was de les uit, ik kon niet wachten om thuis te komen. Ik besloot mezelf nog even wat te plagen. Op weg naar huis (een halfuur met de fiets) stopte ik bij een supermarkt om een groot blik cola en een een zak chips te kopen, voor onderweg.

Nou, je kunt je wel voorstellen dat ik toen ik thuis kwam echt heel nodig moest. Bijna thuis voelde ik al een grote keutel tussen mijn billen duwen die er eigenlijk alleen maar niet uit kwam omdat hij tegengehouden werd door mijn fietszadel.

Na even met mijn sleutels gestunteld te hebben, kreeg ik eindelijk de deur open. Ik gooide mijn boekentas in de hoek en rende direct naar de W.C. Elk normaal mens zou denken dat ik direct mijn broek omlaag zou doen en op de pot zou gaan zitten, echt niet! Ik pakte alleen de W.C.-rol, vouwde enkele lange driedubbele stroken, trok toen pas mijn broek omlaag om mijn onderbroek (waar al enige remsporen in zichtbaar waren, ik had echt nog maar weinig tijd) met toiletpapier te bekleden.

Hehe, mijn ondergoed was veilig, ik was klaar om stout te gaan doen. Ik liep naar de woonkamer en zette de TV aan, nu kon ik ontspannen. Ik ging op de salontafel zitten (de bank zou te weinig weerstand bieden en misschien zou mijn moeder het naderhand ruiken in de bekleding) en eindelijk kon ik het laten gaan. Langzaam maar zeker, millimeter voor millimeter gleed de keutel eruit, ik moest voorover buigen om meer ruimte te maken. Toen mijn darmen leeg en mijn broek vol was ging ik achterover zitten in mijn eigen poep. De warme kleiige massa voelde fantastisch tussen mijn billen.

Ik besloot wat te bewegen, eerst schoof ik met mijn kont over de tafel om de massa in mijn broek nog groter te doen aanvoelen. Daarna stond ik op en waggelde ik naar de keuken om iets te drinken te halen. Toen ik langs de spiegel in de gang liep heb keeki k om naar mijn kont, tussen mijn billen had zich een grote bult in de de vorm van een peer gevormd. Ik voelde eraan met mijn hand en kneedde de warme bal, "dit voelt fantastisch, waarom doet niet iedereen dit", dacht ik.

In de keuken schonk ik mezelf een flink glas cola in, waarna ik op een keukenstoel ging zitten om mijn poepbroek nog beter te voelen. Ik moest nu snel zijn om mezelf te verschonen, mijn moeder zou binnen een uur thuis zijn en ik had ondertussen echt wel wat schoon te maken. Nou, ik heb het gehaald, tegen de tijd dat mijn moeder thuis kwam zat ik op de bank TV te kijken, vers gedouched en okselfris met een onschuldige glimlach op mijn gezicht.

Enige tijd later stopte mijn moeder met werken, thuis voor de TV in mijn broek poepen kon ik dus voortaan wel vergeten. Gelukkig hadden wij een hond, die ook uitgelaten moest worden. Dat wilde ik dan wel doen (onderbroek bekleedt met keukenrol). Ik poepte in het bos in mijn broek, liep nog wat rond in mijn poepbroek, ging in de bosjes, dumpte de keutel, veegde mijn kont af en ging naar huis om te douchen. Tot een bepaalde leeftijd was er voor mij eigenlijk niets sexueels aan die broekpoepsessies in de bossen, ik deed het gewoon om me "stout" te voelen, en het voelde gewoon lekker. Toen ik dertien of veertien was veranderde dit gevoel, maar da's een volgend verhaal.
BELEVENIS 2

Ik ben 14 jaar en ik zit op de tweede klas van de HAVO, elke dag na school zorg ik dat ik zo snel mogelijk naar huis omdat er iets is wat ik moet doen. Ja, natuurlijk, ik moet de hond uitlaten, maar dat is niet het belangrijkste.

Wanneer ik thuis kom ga ik stiekem via de keuken om snel een paar stukken keukenrol te pakken. Ik verstop ze onder mijn trui voordat ik naar de woonkamer ga om mijn moeder gedag te zeggen. Direct daarna ga ik naar het toilet om te plassen, ik wil namelijk geen ongelukken als ik mijn hobby uitoefen, ik laat mijn broek zakken en zet me neer op de WC. Terwijl ik mijn blaas ledig, haal ik de stukken keukenrol onder mijn trui uit en leg ik ze in het kruis van mijn onderbroek. Wanneer ik klaar ben met plassen hijs ik voorzichtig mijn broek op, ik stop een prop WC-papier in mijn mouw, ik ben klaar om de hond uit te gaan laten.

Ik trek mijn jas aan, hond aan de lijn en daar gaan we. De bossen zijn dichtbij dus ik hoef niet lang te wachten voordat ik de hond los kan maken en mijn ding kan doen. Ik probeer het altijd lopend te doen, maar dat werkt bijna nooit. De grote keutel lijkt klem te zitten en om 'm eruit te krijgen moet ik stoppen met lopen, ietsje door mijn knieen gaan en persen. Als de keutel er half uit is loop ik meestal nog een stukje door, het voelt echt fantastisch om in de buitenlucht te zijn, terwijl ik langzaam in mijn broek poep.

Wanneer ik een laatste keer flink pers voelt het aan alsof ik een meloen in mijn broek heb zitten, maar als ik eraan voel blijkt het meer de maat van een grote sinaasappel te zijn. Ondertussen heb ik een flinke erectie gekregen, maar ik besluit daar nu nog even niets aan te doen, eerst nog maar een stukje wandelen. Zo wandel ik nog een minuut of tien door, ik kom soms ook nog wat andere wandelaars tegen, met een vreemd gevoel in mijn maag probeer ik zo onschuldig mogelijk te groeten, ik heb gelukkig een lange jas, zodat niemand kan vermoeden wat zich in mijn broek (voor en achter) afspeelt, spannend joh.

Nadat ik een tijdje van het gevoel van de van links naar rechts zwaaiende lading in mijn broek heb genoten, moet ik toch echt iets aan het probleem aan de voorkant gaan doen.

Ik duik ergens op een afgelegen plaats het bos in om het af te maken. Ik open mijn gulp en direct bolt mijn stijve lul (in mijn onderbroek) eruit, ik trek mijn onderbroek net genoeg naar beneden zodat hij onder mijn ballen zit.

Ik sta midden in het bos tegen een boom geleund, ik streel mijn lul aan de voorkant en kneed de bult aan de achterkant, ik voel me fantastisch, ik loos mijn zaad op de zachte bosgrond. Na een minuut of twee nagenieten weet ik dat ik op moet ruimen, iets wat ik intens haat.

Ik doe mijn onderbroek omlaag, ik wip de drol en keukenrol eruit, maak met het meegebrachte WC-papier mijn lul en en kont schoon, trek mijn broek op, zoek de hond op en ga naar huis om te douchen. Ik ben blij dat we een hond hebben.
BELEVENIS 3

Ik ben 18 jaar, en ik woon op kamers. Ik heb een erg grote kamer (8 bij 4) met een keukenblok erin, het gezamenlijke toilet zit naast mijn kamer, de douche zit (helaas) aan de andere kant van het huis. Maar, ik mag niet klagen. Na mijn stoute spelletjes kan ik mijzelf schoonmaken aan het keukenblok, ik heb genoeg ruimte om met een poepbroek rond te lopen. Alleen uitkijken dat ik niet betrapt wordt door huisgenoten.

Zoals de meeste studenten ga ik graag op stap. Niets vreemds, behalve dan dat ik daarna iets doe wat de meeste studenten niet meer doen. Eigenlijk plan ik het nooit van tevoren, het komt er gewoon van, als ik 's nachts rond een uur of vijf de straat in fiets moet ik zonder uitzondering verschrikkelijk poepen. Het zal wel mijn bioritme zijn of zo, dat dan al mijn ochtendpoep eruitmoet, of misschien komt het door de drank ofzo, ik weet het niet.

Als ik echt dronken ben ga ik maar gewoon naar de WC, met mijn dronken hoofd zou ik wel eens onvoorzichtig kunnen zijn en mij laten betrappen. Deze keer ben ik alleen wat aangeschoten en nog niet aan mij bedje toe, dus fiets ik nog een paar blokjes om. Ik blijf rustig doorfietsen tot ik het echt niet meer kan houden, soms knijp ik mijn billen stijf dicht en pers dan even flink (ken je dat?) zodat de situatie echt penibel wordt, nu is dat niet nodig. Wanneer de druk echt te erg wordt stap ik af, loop ik naar een etalageruit en doe alsof ik de spullen in de etalage bekijk, voor het geval er een verdwaalde krantenjongen voorbij komt (wat soms wel gebeurd is).

Intussen druk ik zacht, als het er te snel uit komt is er niets aan. Ik vind het een fijn gevoel wanneer de drol er halverwege uit is, daar geniet ik dan ook graag zo lang mogelijk van. Stukje bij beetje glijdt de poep eruit, mijn broek wordt voller en voller, de poep verspreidt zich langzaam tussen mijn billen en wanneer er geen plaats meer is naar boven naar de broeksband en naar voren tussen mijn ballen. Alhoewel de poep zachter is dan ik zou willen is het toch een erg fijn gevoel.

Maar wat nu komt voelt nog beter, ik moet nog naar huis fietsen. Ik zwaai mijn been over fiets en zet mij neer op het zadel, met een soort 'squelch' geluid verspreid de poep zich, het voelt alsof ik een dikke pannekoek in mijn broek heb zitten. Al fietsend glij ik automatisch over het zadel, wat mijn opwinding (maar ook de 'opruimkater' daarna) alleen maar vergroot. Ik fiets nog een extra rondje, groet de krantejongen (niets te zien hoor), dan is het toch echt tijd om naar huis te gaan.

Voorzichtig de fiets in de berging zetten, snel de trap op naar boven en hopen dat er niemand vroeg op hoeft of onverhoopt de WC moet gebruiken (binnenshuis zouden ze het gelijk ruiken). De deur van mijn kamer achter me dicht trekken....pfft, ik heb het gered.

Tegenover de deur van mijn kamer is een manshoge spiegel, ik draai me om en check hoe ik eruit zie. Zoals ik al dacht, er is verbazingwekkend weinig te zien van de staat waarin ik verkeer, door het fietszadel is de poep alle kanten uit gegaan, en meer dan en kleine verdikking boven tussen mijn billen en onder tussen mijn benen is er in mijn zwarte levi' s niet te zien. Wanneer ik mijn spijkerbroek uittrek wordt het een ander verhaal, in de grijze boxershorts zijn duidelijk de tekenen van een flinke lading te zien. Nu niet meer tegengehouden door de strakke spijkerbroek laat de platte koek tussen mijn billen met een zuigend gevoel grotendeels los en bengelt een paar centimeter onder mijn bilnaad. Gelukkig zijn de pijpjes van de boxer zo strak dat er niets uit kan vallen, dat zou ik vervelend vinden.

Masturberen met zo'n verspreidde lading in je broek is weer een verhaal apart, de normale manier (elastiek onder mijn ballen) zit er echt niet in, dan zou er poep aan mijn lul en aan mijn handen komen, en dat vind ik echt een enorme afknapper. Ik heb voor dit soort situaties een andere manier, ik leg mijn piemel zo dat hij ongeveer 5 cm boven de rand uit steekt (niet slecht geschapen dacht ik zo) nu kan ik eraan trekken (in de broek), maar ook af en toe het topje stimuleren. Terwijl ik dat doe voel ik met de andere hand aan de 'poeppannekoek' (vies woord, nu ik erover nadenk) en duw hem soms even tussen mijn billen. Op deze manier kom ik heerlijk klaar.

Dan volgt het vervelende opruimen, in dit geval een flinke klus (niks bijzonders te melden).

Dat is trouwens nog een reden waarom ik het niet doe als ik dronken ben. Een keer toen ik wel te diep in het glaasje gekeken had, besloot ik dat ik ook wel de volgende dag op kon ruimen, ik heb toen in mijn poepbroek geslapen. Dit was geen aanrader kan ik je vertellen, de poep was 's ochtends helemaal koud en uitgedroogd (en dat voelt echt niet lekker), mijn bed heeft nog ongeveer een week gestonken en 's anderdaags opruimen met een enorme kater is ook niet echt een succes, nooit meer doen dus.

Na een verfrissende douche duik ik mijn bed in, nagenietend van mijn stoute actie, ik kan er weer even tegen aan.
BELEVENIS 4

Het was een lange dag geweest, veel vervelende vakken, en ook veel te warm in de collegezalen om me te concentreren. Ik zat het laatste lesuur al niet echt lekker in de collegebanken, er zat mij iets danig dwars wat eruit moest, niet vreemd op zich, ik had al twee dagen niet gepoept. Door na de les tijdens het plassen op het toilet even een klein beetje te persen kwam ik er al snel achter dat het hier om een flinke, stevige keutel ging. Ik liet snel het kopje weer naar binnen glijden, dit prachtexemplaar kon ik natuurlijk niet zomaar door de WC weg laten spoelen, dit moest gevierd worden met een poepbroek.

Snel ging ik naar mijn fiets. Ik kon het tegenover mijn klasgenoten niet maken om er gelijk na school tussen uit te knijpen, dus nog maar even napraten en een sigaretje roken bij de fietsenstalling. Het kon mij eigenlijk niet kort genoeg duren, aangewakkerd door het shaggie stond ik nu echt op springen. Ik moest mij met vlagen echt fysiek inspannen om niet voortijdig van mijn lading te bevallen (en echt in het openbaar, dat zag ik toch niet zitten).

Eindelijk dan ging iedereen naar huis, nu moest ik toch op gaan schieten. De beweging van het fietsen maakte het er niet beter op, met mijn billen zo goed mogelijk tegen elkaar geklemd kon ik al zwetend de monsterkeutel toch nog de baas blijven.

Nog maar 3 straten, nog maar 2, ik reed de straat in. Oeh, ik hield het bijna niet meer, nog even op je tanden bijten jongen, dadelijk mag je ! Toen ik heel voorzichtig de fiets in de berging zette (vooral niet bukken, dan gaat het mis), kwam Moniek (het meisje van de kamer naast mij) ook binnen. Ook nu weer kon ik het niet maken om niet even een praatje te maken, ik dacht dat ik knapte, ik stond nog net niet van mijn ene been op het andere te wippen maar het scheelde niet veel.

Samen liepen we de trap op (ook al zo'n vervelende actie als je nodig moet), ze bleef maar doorpraten zelfs op de gang voor de kamerdeur, hield dat mens nou nooit haar kop. Het duurde toch zeker 10 minuten voordat ik eindelijk mijn kamer inkon. Eindelijk....ik mocht !

Terwijl ik over mijn schouder in de spiegel keek ontspande ik me, ik hoefde niet eens te drukken, de enorme keutel gleed er vanzelf soepel uit. In mijn spijkerbroek begon zich direct een enorme bult te vormen. Deze keer was de poep zelfs zo stevig dat ik even mijn broek los moest maken en een stukje omlaag trekken om wat ruimte te creeeren, oh wat een enorme lading. Toen alles eruit was trok ik mijn broek weer omhoog en maakte hem dicht, en alhoewel de enorme keutel aardig geplet werd kreeg ik de knoop van mijn gulp maar ternauwernood dicht. Langzaam wreef ik over mijn poepbroek, ik probeerde de bult te omvatten met mijn hand maar de lading was te groot, dit was absoluut de grootste en lekkerste poepbroek die ik ooit gemaakt had, lekker veel en lekker stevig, just as i like it !

Net op het moment dat ik mij neer zette op een keukenstoel om het volle effect te ervaren, ging de telefoon op de gang.... De telefoon gaat, DE TELEFOON GAAT, geen paniek, we wonen per slot van rekening met tien mensen in het huis, het is vast niet voor mij, dacht ik nog.

Mijn buurmeisje nam de telefoon op en tot mijn grote schrik hoorde ik: 'Dennis, ja die is er wel' (nogal een gehorig huis, eigenlijk kon je vanaf iedere kamer bijna letterlijk de telefoongesprekken volgen, lekker prive ook), en gelijk daarna: 'DENNIS....TELEFOON'. Fuck, hoe kwam ik hier nu onderuit, doen alsof ik er niet was had geen zin, ze had me per slot van rekening een paar minuten geleden zelf binnen zien komen.

Het hart klopte mij werkelijk in de keel, met een bibberende stem riep ik 'JAHA....KOM ZOHO'. Tijd om mij van de poepbroek te ontdoen was er niet, ik was er per slot van rekening al in gaan zitten. Ik besloot te wachten tot Moniek weer op haar kamer was en het er dan maar op te wagen. Toen ik de deur van haar kamer dicht hoorde vallen, zette ik eerst maar even mijn deur op een kiertje om te kijken of er niet toevallig nog meer huisgenoten rondliepen. Gelukkig, niemand te zien. Ik haalde nog een keer diep adem en sprintte toen zo snel als ik kon naar de telefoon, ik zette mij neer op het krukje wat daar voor lange telefoongesprekken stond. Zo, nu kon in ieder geval niemand meer zien wat ik gedaan had. Nu nog even het raam open om de geur te camoufleren en ik was klaar om degene aan de andere kant van de lijn even snel af te wimpelen.

Ik nam de telefoon op, het bleek Marieke (mijn toenmalige vriendin) te zijn, nog voordat ik kon zeggen dat ik eigenlijk geen tijd had/iets anders te doen had/whatever begon zij al een verhaal af te steken over hoe een rotdag ze wel niet gehad had.

Ik probeerde er met alle macht nog tussen te komen, maar het mocht niet baten, zij moest en zou mij vertellen over die toets die ze verknalt had vanwege die kutleraar die de verkeerde hoofdstukken opgegeven had. Normaalgesproken kan ik in zo'n geval best goed luisteren, maar dit was wel even een heel vervelende situatie. Schichtig keek ik om mij heen om alle deuren in de gaten te houden, als nu maar niemand naar buiten kwam...

Toen ging tot mijn grote schrik de deur van Moniek open, ik wist niet hoe ik het had, het koude angstzweet brak mij uit. 'This is it' ,dacht ik: 'ik wordt betrapt in een enorme poepbroek, stom, stom, stom'.

Terwijl ik mij in de hoek bij de telefoon enorm op zat te vreten en mijn vriendin aan de andere kant van de lijn maar doorratelde over het onrecht wat haar was aangedaan, liep mijn buurmeisje voorbij richting WC, ze keek wel even vreemd mijn richting uit, maar dat was dan ook alles. In een laatste wanhoopspoging om Hilda stil te krijgen schreeuwde ik bijna in de telefoon: 'KUN JE NU EVEN NAAR MIJ LUISTEREN' (wel lomp, maar je snapt de situatie), toen was het even stil, eindelijk. Ik heb toen maar tegen haar gezegd dat ik heel nodig naar de WC moest en dat ik haar later wel terug zou bellen (eigenlijk ook nog waar ook), toen heb ik opgehangen.

Snel rende ik naar mijn kamer, deur op slot, zodat ik niet verrast kon worden, aan het werk. De mood was nu toch echt verpest. De drol in een stuk keukenrol, even wachten tot de WC weer vrij is, drol doorspoelen, zo goed en zo kwaad als het kan mijn billen schoonvegen, de onderbroek uitspoelen, nog even wassen aan het keukenblok en klaar is kees (of Dennis in dit geval). Gelijk daarna heb ik Marieke teruggebeld om de rest van het verhaal te horen, ik was er weliswaar niet helemaal met mijn hoofd bij, maar ik geloof niet dat zij iets gemerkt heeft.

Wel jammer dat ik niet langer in die prachtige poepbroek (zo maak je ze niet vaak mee) rond heb kunnen lopen. Moniek sprak mij er trouwens later op de avond nog wel over aan: 'Goh, vervelend dat je vriendin zo doorkletste terwijl jij naar de WC moest, ik kon het wel ruiken ook, je zat daar flink scheten te laten, of niet dan ?', zei ze plagend. Met het schaamrood op mijn kaken heb ik maar ja gezegd, ze moest eens weten wat zich daadwerkelijk in mijn broek afspeelde toen ik daar op het krukje zat.

Achteraf is dit een van de meest opwindende poepbroeken die ik ooit gehad heb, maar op het moment zelf was het echt een hel, zoals je begrijpt. Nu moet ik er nog vaak aan terug denken, wat als ik terwijl ik met mijn buurmeisje praatte 'per ongeluk' even gedrukt had (ik had natuurlijk altijd kunnen doen alsof het een ongelukje was). Wat was er gebeurd als Moniek me echt betrapt had, misschien had ze dan ook wel plagerig gezegd "heb jij een poepie in je broek gedaan" of "stoute jongen" en mij billekoek gegeven, of misschien zelf wel niet doorgelopen naar het toilet en daar....op de gang...in haar broek......
 

Diaperado

Ik poep en plas graag lekker in mijn luier
Goed verhaal! Heb je meer verhalen van dat kaliber? Lekker om in mijn volgepoepte luier op mijn gemakkelijk zulke opwindende verhalen te liggen lezen. dance
 

poepbroek

Gewaardeerd Lid
Thanx, grappig na al die jaren! Ik heette op de vorige site (luierverhalen) Pantpoo, als je daar op zoekt vind je een aantal van mijn verhalen! Sommige andere verhalen volgens mij onder mijn huidige naam :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Mijn belevenissen (B) M 2
DL_Michel Mijn belevenissen (A) M 0
Similar threads


Bovenaan