Mijn Eerste luier

Wat vond je van het verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 11,1%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 5 55,6%
  • 8

    Stemmen: 1 11,1%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal stemmers
    9

DL-Tomtom

Superlid
Mijn eerste luiers.
Dit is een fictief verhaal!
Deel 1
Ik was heel zenuwachtig, ik had dit al weken lang zitten plannen. Vandaag was dan eindelijk het moment daar om mijn plan uit te voeren. Wat mijn plan is: Luiers kopen bij de apotheek, omdat ik geen baby-luiers meer pas. Ik had tot nu toe alles heel secuur voorbereid. Er waren in mijn plan 2 problemen: Mijn ouders en Geld. Die twee spelen ook samen een rol, want ik kan niet pinnen, want dan zien ze dat ik dik 20 euro bij de apotheek heb uitgegeven en dat is vreemd. En als ik in een keer zoveel geld op neem, willen ze ook weten waarom. Nou heb ik de perfecte dekmantel. Het zit namelijk zo, dat ik geld op mijn schoolpasje moet zetten om iets te kunnen kopen. Dus heb ik over meerdere weken verspreid telkens 5 euro opgenomen en dat bewaard. Nu had ik voldoende geld en was ik alleen thuis.
Ik loop naar de schuur en pak mijn fiets. Op mijn rug een rugzak voor het pak luiers. Ik heb van te voren gebeld met de vraag of ze nog Tena Slip Maxi Medium op voorraad hadden, dit was het geval. Deze werden dan ook weggelegd op mijn naam.
Eenmaal bij de apotheek aangekomen kwamen de zenuwen sterk naar boven. Ik wilde eigenlijk weggaan, maar de luiers waren al weggelegd… ,,Rustig David, je loopt met een pokerface naar binnen en haalt je bestelling op. Helemaal niet raar, gewoon kalm blijven’, zeg ik in mezelf. Een diepe zucht … en daar ga ik. Ik was meteen aan de beurt, want: Er was niemand anders in de apotheek! Zegt u het maar: ,, hallo, ik kom de bestelling van David de Jong ophalen’’. Ik zal het even opzoeken meneer, een moment alstublieft.’’ 2 Minuten later komt de vrouw aanlopen met het pak in haar handen. Ik begin van binnen te gloeien, maar wordt ook nerveuzer. ,,Dat wordt dan 25 euro alstublieft’’. Ik geef haar het geld, wens haar een goede dag en met de luiers in mijn tas loop ik snel weg! Eenmaal op de fiets kan ik mij wat meer ontspannen, het is me gelukt!

Thuis aangekomen krijg ik de schrik van mijn leven: Ik zie dat mijn moeder al thuis is gekomen. Ik raak in paniek. Wat moet ik doen?: Ik kan niet wegblijven.. Dan maar met een smoes en een pokerface naar binnen… ,,Hoi mam, wat ben je vroeg thuis?’’ ,,Ja, klopt. Ik voelde me niet zo lekker. Maar waar kom jij vandaan? Ik was bij een vriend van me, mam. Maar waarom heb je dan je tas bij je? We gingen huiswerk maken! Oke, maar even hè. Ik zag op je rekening dat je tegenwoordig wel heel vaak geld opneemt, Heb je soms iets te verbergen? Nee mam, echt niet. Oke, maar laat ik er niet achter komen hè. Snel loop ik naar boven, waar ik even op mijn bed ga zitten. Ik besef me dat dat op het nippertje was. Ik stop de luiers snel weg en ga weer naar beneden.

Een week later ben ik weer alleen thuis. Voor mij de kans om mijn luiers eindelijk aan te trekken. Als iedereen een 10 minuten weg is, speer ik naar mijn kamer en pak mijn luiers. Uit het pak pak ik een luier. Het valt me op hoe groot en dik ze zijn. Na enig geklungel zit mijn luier dan toch goed en helemaal voldaan ga ik weer aangekleed naar beneden. Daar pak ik veel drinken en ga een film kijken op tv. Na een tijdje voel ik dat ik moet plassen. Ik laat het dan ook lekker lopen en ik zit te genieten, maar met de plas komt ook de aandrang om te poepen en per ongeluk poep ik in mijn luier. Dit had ik eigenlijk niet gewild, want dan gaat het hier zo stinken. Snel verschoon ik mijzelf en ga weer heerlijk verder met de film in mijn luier…

Dit was een begin, ik maak denk ik nog een vervolg als jullie dat willen. Geef maar wat ideeën om te gebruiken in het vervolg!
Groetjes
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Een goed begin is het halve werk.
Goed bezig!
Ga zo door zou ik zeggen.
 

DL-Tomtom

Superlid
Hier is dan eindelijk deel 2.
Deel 2.
… Toen ik de volgende dag thuis kwam, werd ik door mijn ouders naar de woonkamer geroepen. Gelijk zat me hart in mijn keel en ik dacht dat ze mijn luiers hadden gevonden. Maar het ging over iets heel anders… ,,David, je weet dat wij heel erg vermoeid zijn door het werken en dat we aan een vakantie toe zijn. Nou hebben wij dus besloten dat wij een weekje naar Turkije gaan en dat jij alleen thuis blijft. Denk je dat je dat aan kunt’’? Nogal verbaasd hiervan antwoordde ik: ,, Natuurlijk kan ik dat aan, ik ben toch al 16?’’ Ja, dat weten we wel maar toch…. ,,Weet ik mam, maar ik red me wel. Als jullie gewoon wat geld achter laten dan red ik me wel, ook qua eten en alles’’. Oke, dat is dan geregeld. Wij leggen 50 euro voor je klaar, maar het moet je wel duidelijk zijn dat je geen rotzooi mag trappen en het huis moet netjes blijven..
2 weken gingen voorbij zonder problemen. Vandaag zouden mijn ouders dan toch eindelijk op vakantie gaan. Het was dan ook nog eens zo, dat ik vakantie had. Ik had dus mij plannen al klaar, ik zou deze hele week lekker gaan luieren, letterlijk!
Toen mijn ouders eenmaal wegwaren vloog ik naar boven en trok een luier aan. Ik besloot met mn luier aan naar de winkels te gaan om het een en ander te kopen. Ik kocht eerst lekkers e.d. en daarna kocht ik dingen als: een romper, een flesje en een speen. Ook kocht ik billendoekjes. Toen ik op de weg terug naar huis was, voelde ik een plas opkomen welke ik lekker liet lopen. Thuis aangekomen trok ik mijn romper aan en ging toen een flesje pap klaar maken voor mezelf. Die heb ik toen liggend op de bank opgedronken. Tijdens het drinken liet ik mijn poep ook gaan. Na een poosje hebben liggen genieten besloot ik mezelf te verschonen en te douchen. Ik heb me toen heerlijk verwend.
’s Avond in een luier eten klaar gemaakt en na het eten een goede film gaan kijken. Vlak voordat ik naar bed ging heb ik mijzelf nog eens verschoond en ben met een speen in mijn mond heerlijk in slaap gevallen.
Dit ging een paar dagen goed, tot de laatste dag…. Mijn ouders zouden ’s avond thuis komen. Ik had het huis al opgeruimd, maar was toen met mijn vieze en volle luier aan in slaap gevallen op de bank, met een speen in mijn mond. Op een gegeven moment wordt ik wakker van het gerommel van de sloten van de deur. Ik schrik op en kijk op de klok: shit, dat zijn pa en ma. Kut, wat moet ik nou doen….???..... Ik besluit snel de trap op te rennen, maar voordat ik de trap oploop gaat de deur al open. Verder dan : ,,heey Da…’’’ komen mijn ouders niet. Enkele seconden staan we elkaar in stilte aan te kijken. Van alles vliegt er door mijn hoofd. Wat nu?Hoe kon ik dit laten gebeuren?Wat zullen ze ervan zeggen?Wat kan ik zeggen? ,,David, wat heeft dit te betekenen?,’zegt mama. Ik … ik … oké, ik zal het uitleggen, maar eerst ga ik me verschonen. ,,Nee, doe dat straks maar, kom nu meteen naar de woonkamer. Wat ongemakkelijk ga ik tegenover mijn ouders zitten, ik voel de poep zich verspreiden in mijn luier….
,,Kijk, het zit zo… Ik ben erachter gekomen dat ik het fijn vind om luiers te dragen en daar, zoals jullie merken, er mijn behoeften in te doen. Toen jullie dus wegwaren heb ik dus de hele tijd in luiers rond gelopen. Allleen ben ik in slaap gevallen en wakker geworden toen jullie de deur open deden…’’ Maar waarom heb je het ons niet verteld? Misschien hadden we je kunnen helpen. ,,Weet ik, maar ik durfde het niet, ik was bang dat jullie het niet zouden begrijpen en me uit zouden lachen…’’ Nou, begrijpen doen we het inderdaad niet, maar vind je het zelf niet ook een beetje gek. Zijn er eigenlijk meer mensen die dit hebben?? ,, Ja, tuurlijk vind ik het gek en ja, er zijn veel meer mensen die dit ook hebben’’’. Kijk David, we zullen je niet tegenhouden, als je wilt, zullen we je helpen. We kunnen bijvoorbeeld luiers voor je kopen? Dat zou heel fijn zijn mam.. ,,Dat is dan afgesproken, maar laten we duidelijk stellen, je gaat niet de hele tijd er zo bij lopen. Alleen in je vrije tijd. En nu mee naar boven, zal ik je even verschonen.
Geheel overdonderd ga ik mee naar boven en laat me verschonen. Gehuld in een luier met romper ga ik weer mee naar beneden. Dit zou nog heel veel goeds beloven…

Er komt zeer waarschijnlijkk nog een derde deel;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
K Luier af doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
M Luier en rolstoel Polls 5
J Luier date omgeving Betuwe Contact advertenties 1
D Luier vrienden gezocht. Contact advertenties 3
A Incontentie luiers Lidl Luiers 22
M Luier nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Luier Date thuis Contact advertenties 2
P Vulling luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Dave158102 Dikke Luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G lekkende luier Luiers 8
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 4
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 15
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 21
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads


















































Bovenaan