Mijn grote baby

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 33,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 66,7%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

Babydre

24/7 luier discipline met plastic broek
geschreven door: Wim

Ik heb een vriend die een grote baby is. Ik woon nu iets meer dan een jaar met hem samen. Toen ik hem net leerde kennen moest hij luiers dragen omdat hij een probleem had: bedplassen. Ik vond het maar niets dat hij luiers droeg, maar toen ik Uw blad gelezen had over grote babies en het dragen van luiers raakte ik er wat meer aan gewend. Daarna begon ik het zelfs leuk te vinden om hem een luier te zien dragen. Het was toen dat ik ontdekte dat hij wat met een ander meisje probeerde te beginnen. Dat maakte me natuurlijk behoorlijk kwaad.

Ik had geschreven met zijn moeder en zodoende ontdekt dat ze hem eerst al tot zijn zesde jaar luiers had laten dragen en dat ze hem, toen hij tien jaar oud was, weer luiers had omgedaan omdat hij op een nacht weer in bed had geplast. Het viel me ook op dat hij soms overdag een luier omdeed naar zijn werk, maar dat hij daar nooit in plaste. Ik besloot te kijken of ik dingen kon veranderen.

Op een avond deed ik hem een luier en plastic broek aan in plaats van dat hij dat zelf deed. De volgende morgen deed ik hem ook weer zijn natte luier af. Toen deed ik hem een schone luier om en trok hem een schone plastic broek aan. Ik vertelde hem dat als hij dan zo graag luiers en plastic broeken droeg, hij ze ook maar moest gebruiken waar ze voor waren bedoeld.

Hij smeekte me hem niet zo te werk te sturen en hem niet overdag te laten plassen, maar ik gaf niet toe. Daarna ging ik naar de winkel om meer luiers, een babyfles en andere babyspullen te kopen. Twee weken lang ging hij door met smeken om hem niet als een baby te behandelen en hem niet te dwingen in zijn luier te plassen.

Het meisje waar hij mee flirte ontdekte dat hij nog luiers droeg toen ze, op een avond dat ik niet thuis was, met hem naar bed wilde gaan. Ze besloot om dat niet te doen toen ze eenmaal zijn luiers zag. Sindsdien is hij een hele lieve baby en vindt hij het zelfs fijn dat ik hem als een baby behandel.

De training heeft echt geholpen. Hij kan niet meer buiten zijn luiers en hij vraagt zelfs om zijn flesje. Hij geniet ervan als ik hem verkleed als een baby en hem zo meeneem. Ik trek hem dan een T-shirt aan dat niet in zijn broek past, zodat je zijn luier en plastic broek kunt zien. Soms moet hij vertellen dat hij een grote baby is, moet hij met zijn fles in de hand lopen en soms loop ik naast hem met de luiertas in mijn hand.

In en om het huis draagt hij altijd een luier, zodat de hele buurt kan zien wat een grote baby hij eigenlijk nog is. Ik neem hem zelfs mee naar kinder- en babykledingzaken. Daar draagt hij alleen een luier en een T-shirt en iedereen kan zien wat ik koop voor mijn grote baby. Eerst schaamde hij zich hiervoor maar nu is hij eraan gewend en geniet hij er erg van.

Ik denk niet dat het verkeerd van me was om een grote baby van hem te maken, want hij is een grote baby voor mij. Hij is volledig van mij nu, geen ander meisje zou hem trouwens nog moeten. Sinds ik hem in een grote baby heb veranderd hebben we natuurlijk geen sex meer. Ik kan eigenlijk niet zonder sex en zou graag een vrouw of volwassen babymeisje willen hebben om sex mee te hebben. Het lijkt me heel fijn om een vrouwenborst te likken en zuigen of om haar poesje te verwennen. Om én mijn grote baby én een andere vrouw te hebben voor de sex zou mijn leven compleet maken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
DL_Michel Klein jochie, Grote baby K 1
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
P Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
P Groot zit gemak gezocht met grote luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Kleine_Lottie De grote Luierwereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Ivy Grote broer of Kleine zus G 4
BabyJake Het Grote Disney+ Topic Pub 7
DL-boy86 Het grote Kerstsfeer topic Pub 31
P GROTE WAGENS, GROTE LUIERS G 17
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
B Ik ben op zoek naar grote luierbroekjes met leuke jongens print Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
P Grote fopspeen Product & Winkel Testverslagen 0
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Uiteindelijk spijt van grote wens U 3
D Luiers Openbaar in grote stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K zoek luiers grote maat Voorstellen 18
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Dips N' Bricks Zijn er nog meer grote OWL CITY fans op dit forum? Pub 11
V Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
stefanbosje Het Grote Luier Overzicht ! Product & Winkel Testverslagen 7
nijntje Grote ZWITSAL poll Polls 32
A Grote stap G 2
ar grote luiers Luiers 5
G Grote kinderluiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
LBV Grote schoonmaak! moderator talk 5
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Sparrow Een grote verandering G 5
W Het grote (on)zindeljkheidsspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
scenekid Grote schoonmaak Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
Peuter Matt grote van de postpakketen van Cos'n dry Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Sardonyx Spelletje doen: De grote verhalenquiz Pub 4
Similar threads


















































Bovenaan