Nog niet klaar Mijn kleine biograffie

Luiertje 22

Beginneling
Hallo abdl’ers ik wilde een soort verhaal maken over mezelf wat ik dan heb meegemaakt in een luier.
hier ga ik geen fantasie in voegen ik vertel het verhaal hoe het daadwerkelijk is gebeurd.
Ik heb dyslexie maar probeer het zo goed mogelijk.

Disndag de dag dat we lifegaurd hebben. En 1 les waar we niks van boeken nodig hebben. Mijn klas heeft wel geteld 6 leerlingen. En gek genoeg ben ik de enige van het mannelijk geslacht. Dus ik kwam op het idee om in mijn zwemtas in de handdoek een luier te verstoppen en als ik me terug zou omkleden de luier omdoen. Dit was voor mij al een spannend idee want buiten dragen doe/ durf ik eigenlijk nooit. Dit plan kon niet falen.

Dus zo gezegd zo gedaan. Half 7 werd ik wakker, en ging vervolgens een blokje om met de hond, nog met mijn nacht luier om want ik woon nogal afgelegen. Deze heb ik onderweg dan even volgeplast en ben bij aankomst thuis gaan douchen. Daarna tas in pakken: Oke handdoek, zwembroek, luier, en mijn theorieboek voor lifegaurd. Ik heb dan ook extra geen droog ondergoed mee genomen, want ik zwem dan met zwembroek en boxer. En dan zou ik geen keus hebben voor het aandoen van de luier.

Op school vond ik het wel spannend, dan loop je daar weetend met een luier in je tas de school rond. Maar er gebeurde niks na de lessen gingen we zwemmen. Maar toen was ik wel heel stom geweest. Ik was €0,50 vergeten voor het kluisje, dus moest ik een kluisje delen met iemand. Maar ja ook waardevolle spullen zit in die tas dus ja. Maar ik vertrouwde de persoon met wie ik ben kluisje deelde en gelukkig werd dat vertrouwen ook niet beschaamd.

bij afloop van de zwemles pakte ik mijn tas en
Droogde ik me af. Dan de luier, trillend maakte ik de tapjes staand vast. (Tena Ultima slip activitie fit) eenmal vast moest ik in het warme weer een vest aan. Keken me daarom wel een beetje raar aan, want de luier kon je helemaal niet zien. Dus ben daarna mijn auto ingestapt en naar de plus gereden. Want ik had nog talkpoeder nodig. Toch weer even spannend, om dan in de winkel met een luier aan te staan. Maar niemand heeft het gelukkig gezien. Hierna heb ik de weg naar huis vervolgt en heb nog lekker in die luier gezeten.

EINDE.

Januca

Toplid
Leuk eenvoudig verhaaltje. Dit is iets waar velen van ons ook mee begonnen zijn.
Ga lekker door zo met je leven en vertel af en toe nog iets van je belevenissen.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Homo kleine gezocht 16+ Board 12
P Dukttape een goede optie om de rekband van (te) kleine luiers groter te maken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K Te kleine luiers toch gebruiken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D Ervaren Daddy zoekt... zijn kleine meid Contact advertenties 0
Ivy Grote broer of Kleine zus G 4
S Gezocht iemand die van mij kleine baby kan maken (ik ben 18 jaar geworden) Contact advertenties 8
S Gezocht iemand die van mij kleine baby wil maken ik ben 18 jaar geworden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
S Kleine luier baby Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
M Babysitter aangeboden om op te passen op kleine prinsesjes Contact advertenties 0
Twanmann Oplossing te kleine luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
A Adres luiers kleine maten (kiwisto, seni kids, libero 7) Winkels 2
fem boi ideeën voor leuke dag met de kleine Algemeen 1
nina15000 moeder en haar kleine meisje madelon M 62
incobaby Van papa naar kleine jongen. Contact advertenties 0
L matt en Jai en het kleine meisje M 4
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
N Een kleine lynx stapt het forum binnen, half verscholen achter een dekentje... Voorstellen 16
L Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
K Het kleine kereltje Voorstellen 9
S verzendkosten kleine bestelling Vragen & Info Shop 2
Winnie de Poep Open minded en Veelzijdige kleine ziel stelt zich voor Contact advertenties 1
P papa op zoek naar zijn kleine meid Contact advertenties 13
Daddy88 Opzoek naar een kleine meid. Contact advertenties 5
C nieuwgierige kleine :) Voorstellen 9
snarf_boy Kleine Frans 16+ Verhalen 3
Little Alexia Mammies kleine prinsesje M 4
kleine-toby foto's van mijn kleine meid AB/DL Fotos 6
Lollifantje Kleine voorstelling dan Voorstellen 13
Bovenaan