Mijn luierdagboek

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 25,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 25,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Meesteres Gwen

(deel 1)


Introductie


Mijn naam is Tom, Thomas Parker. Ik ben een 23 jarige, student. Ik woon op het moment samen met me vriendin, Sharon, die 2 jaar ouder is dan ik en al een paar jaar terug van school is gekomen. Omdat ik niet werk leven wij van haar inkomen en dat lukt goed, eigenlijk best al zeg ik het zelf.

In elk geval, hou ik van me vriendin. Meestal is ze lief en verzorgend. Ze heeft in elk geval de leiding. Ze gaat heel goed met geld om, maar ze is gul naar mij, daar ik eigenlijk geen inkomen heb. Maar soms kan ze ook best streng zijn.

In 1 ding is ze heel precies en dat zijn me cijfers. Ze denkt waarschijnlijk, dat ik omdat ik niet werk en dus alle tijd voor school heb en dus geen probleem zou moeten hebben met het halen van zeer goede resultaten, en ik bedoel dan ook zeer goede resultaten. Ze is zeer teleurgesteld als ik "B"s haal, en ze is verontwaardigd als ik met minder dan een "B" thuis kom. Dit is dus wat mij tot de huidige situatie bracht..
Dag 1 (Donderdag)