Mijn luierdagboek

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 25,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 25,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Meesteres Gwen

(deel 1)


Introductie


Mijn naam is Tom, Thomas Parker. Ik ben een 23 jarige, student. Ik woon op het moment samen met me vriendin, Sharon, die 2 jaar ouder is dan ik en al een paar jaar terug van school is gekomen. Omdat ik niet werk leven wij van haar inkomen en dat lukt goed, eigenlijk best al zeg ik het zelf.

In elk geval, hou ik van me vriendin. Meestal is ze lief en verzorgend. Ze heeft in elk geval de leiding. Ze gaat heel goed met geld om, maar ze is gul naar mij, daar ik eigenlijk geen inkomen heb. Maar soms kan ze ook best streng zijn.

In 1 ding is ze heel precies en dat zijn me cijfers. Ze denkt waarschijnlijk, dat ik omdat ik niet werk en dus alle tijd voor school heb en dus geen probleem zou moeten hebben met het halen van zeer goede resultaten, en ik bedoel dan ook zeer goede resultaten. Ze is zeer teleurgesteld als ik "B"s haal, en ze is verontwaardigd als ik met minder dan een "B" thuis kom. Dit is dus wat mij tot de huidige situatie bracht..
Dag 1 (Donderdag)

Ik was angstig en bang toen ik naar binnen ging bij ons goed ingerichte, 2 slaapkamer appartement. Ik heb donderdag een lange dag zodat me vriendin allang thuis was toen ik thuis kwam. Ik kuste haar,zoals het gewoon was, en ze vroeg hoe mijn dag was. Omdat ze het nieuws aan het kijken was op tv keek ze verder niet naar mij en zag dus niet de angstige blik in mijn ogen. Anders was die vraag overbodig geweest. Ik zette me rugzak op de grond en pakte de repetitie er uit die ik een week terug gemaakt had. Nu had ik tegen haar kunnen liegen en het niet aan haar kunnen laten zien, maar daar had ze toch achter gekomen. Ze wist namelijk dat die repetitie er was, en ze hield er van om ze te zien, zodat ze me eventueel kon prijzen, of wat positieve kritiek kon geven. Ze pakte de repetitie van me aan en ze zag meteen het resultaat in grote rode letters aan de bovenkant er van.

Ze keek me kwaad aan.

"Wat is dit?" Vroeg ze me met doordringende blik.

"Sorry, schat," zei ik. "Ik heb heel hard voor die repetitie gestudeerd, maar het is niet een vak wat mij ligt."

"Dat betekent dat je beter je best had moeten doen," antwoordde ze scherp. "Je hebt al een 'C' voor dit vak en deze brengt het resultaat op 2."

Het enigste wat ik kon doen was beschaamd naar beneden kijken. Zij zat daar stilzwijgend, wat leek een eeuwigheid terwijl ik stil naar me schoenen keek. Ik durfde het niet aan om naar haar te kijken, want ik kon mij voorstellen wat er door haar hoofd ging.

"Juist," Zei ze, terwijl ze op stond. "Ik denk dat ik je meer moet aanmoedigen, en ik weet hoe."

Ze greep me pols en nam me mee naar de slaapkamer, waar ze in het midden van de slaapkamer stopte. En ze me aankeek. Onmiddellijk daarna maakte ze het boord van me hemd los, liet mij me handen in de lucht steken, en trok mij me shirt uit. Daarna maakte ze me korte broek los, en trok hem uit over me sokken en schoenen. Daarna moest ik me schoenen en sokken uittrekken, wat ik snel deed.

Ik was perplex. Want wat ging ze doen? Wilde ze seks? Wat ik gezien de situatie me niet indenken kon.

Ze trok me toen me slip uit en nam me toen mee naar de badkamer. Daar moest ik in de badkuip gaan staan. Onderwijl liep ze naar het medicijnenkastje en pakte daar een grote fles uit. Ik herkende die fles als haar ontharingscrème die ze gebruikte bij haar bikinilijn. Ze begon me kruis en achterste kompleet mee in te smeren en werkte toen naar beneden.

"Wat doe je?" Vroeg ik.

"Opschieten!" Antwoordde ze als enigste.

Ze bedekte elk plekje van me nek tot aan beneden met een dikke laag van die crème. Wanneer ze daar mee klaar was, liep ze snel naar de kraan om haar handen te wassen, ze af te drogen en ging weg. Ik was te bang om ook maar iets te doen en bleef dus staan waar ik stond. Ik wist dat ze kwaad zou worden als ik zou bewegen of ook maar iets met die ontharingscrème zou doen. En zo bleef ik daar staan. 5 minuten later kwam ze terug en pakte de handdouche en begon me af te sproeien. De kracht van de straal verbaasde me want die spoelde al me haar weg, en toen ze me na gekeken had dat er niks geen crème meer achtergebleven was, zette ze de douche uit en begon me nu haarloze lichaam af te drogen.

Toen ze me afgedroogd had greep ze me weer bij een pols en moest ik mee naar de slaapkamer. Daar aangekomen zag ik dat ze op het bed een wit onderlegger had gelegd. Daarnaast stond een pak "Depend" luiers voor de nacht en daarnaast stond nog een pak "Depend" inleggers.

Ik had al jaren een luier fetisj. Me vriendin wist dat, maar deed er niet aan mee. Ze wist dat ik zelfs op internet naar dat soort sites zocht en bekeek, en ze vond het goed dat ik af en toe een pak luiers kocht en mee nam voor het weekend. Eigenlijk merkte ze er nauwelijks wat van, en ik dacht dat ze het simpelweg negeerde.

"Omdat ik dacht dat je het goed deed op school," Begon ze, "Had ik besloten om jou een leuk luier weekend te geven om zo je goede resultaten te vieren. Maar blijkbaar was ik een beetje te snel met die beslissing. Dus, heb ik nu maar besloten, om je te straffen. Dus liggen."

Ik was nog steeds een beetje bang, maar was ook wel nieuwsgierig naar wat ze nu ging doen, en was er inmiddels ook wel opgewonden van. Terwijl ik ging liggen zag ze me groeiende erectie. Waarop ze me groter wordende penis een harde klap gaf, maar die was niet hard genoeg om echt zeer te doen.

"Dat zal je niet helpen!!" Zei ze koud. "En je zal hem niet gebruiken voor een lange tijd."

Terwijl ze het pak luiers open maakte, begon ze me de regels van de straf uit leggen. Ze begon met, dat ik 2 maanden luiers moest dragen, wat dus gelijk het eind van dat semester was. Ik mocht niet meer naar het toilet. Overal waar ik heen zou gaan inclusief school, zou in luiers zijn, als constante herinnering aan dat ik beter me best moest doen op school. Ze zou me elke dag om ongeveer 8:00 uur 's morgens en 8:00 uur 's middags verschonen. Ik was niet eens geoorloofd om me eigen luiers te verschonen of af te doen om welke reden dan ook. Als ik een slecht resultaat boekte in welke studie richting dan ook, dan moest ik die luier voor 24 uur dragen.

Ze wilde geen seks met me tijdens die 2 maanden, en als ze me betrapte dat ik masturbeerde en dacht ze erover om een nog zwaardere straf te gebruiken, die dus zou bestaan uit een kuisheidsgordel voor de rest van de straf. Als ik iets anders zou halen dan "A"s tijdens dit semester dan moest ik luiers dragen voor de hele zomer. Thuis mocht ik geen broek aan, tenzij ze me uitdrukkelijk toestemming gaf, en er om vragen had ook geen zin, want ik kreeg er toch geen toestemming voor.

Ze opende toen de 2 verpakkingen, en pakte uit de ene verpakking 3 luiers en uit de andere 4 inleggers. Ze pakte 1 luier en stopte er 2 inleggers in, daarna moest ik me kont op tillen. Ik was nog steeds te bang om niet te gehoorzamen, dus greep ik me beide benen en trok zo me achterste omhoog. Ze legde die luier onder me, en toen mocht ik me achterste weer laten zakken, maar ik moest wel me benen spreiden. Ik deed dat en zodoende hingen mijn onderste benen over de rand van het bed. Ze trok snel het voorste eind van die luier tussen me benen door omhoog, en plakte toen strak me luier vast met de 6 plakstrips. Toen pakte ze een vlijmscherp mes, en maakte daar vele verticale gaatjes mee in het plastic in de voorkant en kruis van de luier. Waarna ik weer me achterste op moest tillen, zodat ze ook aan de achterkant diverse gaatjes kon maken.

Dit hele gebeuren, herhaalde ze me de 2de luier. Ze pakte de luier, stopte ook daar 2 inleggers in, en nadat ze me die ook weer had omgedaan prikte ze daar ook weer overal gaatjes in. Daarna pakte ze de 3de luier. Die deed ze over de andere 2 luiers, zonder inleggers. Daarna mocht ik op staan en moest ik even een rondje draaien zodat ze haar werk kon bekijken

"Dat moet genoeg zijn. In elk geval voor overdag. Voor 's nachts moet het misschien dikker worden, maar dat zien we nog wel." Zei ze.

Ik dacht toen; Ik ben klein en slank met een middel van 75 cm. De luiers puilden 10 tot 15 cm uit naar voren en een goeie 4,5 cm op me rug. Me middel was in elke geval 7,5 cm groter. Hoe kon ze dit van me verwachten dat ik dit zou dragen overdag waar ik ook naar toe zou gaan?

Ik moest toen me weer aankleden, wat ik deed. De korte broek die ik had gedragen, was normaal lekker ruim, bulkte nu zichtbaar uit naar voren en achteren. Het was duidelijk dat ik luiers droeg. Toen me shirt waarvan ik hoopte, dat als ik het los zou dragen, het me luiers zou verbergen. Dat deed die dan ook een beetje, maar ik was nog steeds heel dik in me kruis en me haarloze armen en benen waren duidelijk zichtbaar.

Toen ik de woonkamer in liep zag ik dat ze haar tas en autosleutels pakte.

"En nu weg." Zei ze.

"Waar naar toe?" Vroeg ik gedwee.

"Winkelen," Antwoordde ze streng. "Kom mee!"

Ik volgde haar naar buiten, met een rood en naar beneden gebogen. De 3 luiers dwongen me om met een lichte maar waggelende gang te lopen, en ik hoopte maar dat niemand van de buren me zo zou zien lopen naar de auto.

Toen we bij de Wal-Mart aankwamen zo'n 10 minuten later had ik een vreemd brandend gevoel in me onderbuik. Ze stapte snel uit en zei dat ik mee moest naar binnen. Ik liep achter haar aan terwijl zij snel de winkel in liep. Onderwijl werd het gevoel in mijn buik sterker terwijl ik achter haar aan liep. Nerveus keek ik om me heen, om te kijken of er iemand was die zag in welke toestand in verkeerde. Toen we binnen in de winkel waren, moest ik van haar een karretje mee nemen, waarna we naar de afdeling gingen waar de luiers en accessoires voor volwassenen.

Ze begon het winkel karretje te vullen met Depend Medium en Large voor de nacht.

"Je gebruikt 6 tot 7 luiers per dag," Zei ze hardop, luid genoeg zodat iedereen het daar kon horen. "En dat betekent dat we een paar pakken per week gebruiken, denk ik."

Ze stopte 8 pakken Depends Medium in het karretje en 2 pakken Large. Daarna gingen we naar de naast gelegen gang, waar diverse mensen waren die ons aanstaarden daar ze haar commentaar wel hadden gehoord. En het leek wel alsof iedereen naar me kruis keek. En ik voelde me oren en wangen branden van schaamte terwijl ik me luiers probeerde te verbergen, door het karretje zo dicht mogelijk tegen me aan te trekken, en zodoende het meeste van mijn onderlichaam te verbergen voor degene die ons tegemoet kwamen.

Sharon stopte diverse bakken met babydoekjes, een paar flessen met babylotion, vaseline, babypoeder, en luiercrème in het karretje met luiers. En de mensen die langs ons heen liepen keken achter en voor naar mij tussen de spullen in het karretje en mij. Ik kon me er niet toe zetten om ze aan te kijken. Want ik was nog nooit zo vernederd in me leven.

Me vriendin leidde me door de winkel door nog diverse andere gangetjes om nog meer diverse dingen te pakken die al dan niet met me straf te maken hadden. Wanneer we dan eindelijk na een 30 minuten bij de kassa kwamen interesseerde me de andere mensen niet meer die naar me keken. Want alles waar ik aan kon denken was het branden en de krampen onder in mijn buik, wat steeds erger werd. Ik kon de pijn onder controle houden tot we weer vlak bij de auto liepen.

Terwijl ik het karretje duwde, zei ik zachtjes tegen haar. "Liefje, Ik moet hoog nodig naar de wc."

Ze stopte en draaide haar om. "Nou, wat houdt je tegen? Daarvoor heb je nu een luier om!" Ze zei het luid genoeg dat mensen die binnen 10 meter van ons af waren stopten en in onze richting keken.

Een traan begon langs me wang te lopen.

"Maar, schat het doet zeer," jammerde ik.

"Doe het!" Zei ze geïrriteerd.

Uiteindelijk, kon ik het niet meer houden. En toen ik onvrijwillig door mijn hurken ging in het midden van de parkeerplaats, voelde ik dat 'puur uit zichzelf' een warme, vochtige massa zich in me luiers perste. Ik had die dag nog niet gepoept, zodat me complete darm inhoudt, zich in me luier drukte. Ik voelde dat de warme kleffe massa, zich tussen me kruis verdeelde en langs me achterste gleed. Ik was dan ook blij dat ik het kwijt was.

Een stel tieners die nog geen 3 meter van me af voorbij zouden lopen, bleven plotseling staan, toen ze me zagen. Ze lachten en wezen naar me.

"Die jongen heeft net in zijn broek gepoept!" Schreeuwde er 1.

Tegen die tijd stroomden de tranen over me gezicht. Me gezicht rood deels van de inspanning als wel van de schaamte vanwege dat het gebeurde voor een aantal onbekende.

Me vriendin hurkte naast me en veegde me tranen weg.

"Kom, kom," Zei ze zachtjes. "Dat is mijn baby. En nu, opstaan en op naar huis."

Ik stond op maar liep nog wel voorovergebogen, daar ik nog steeds krampen in mijn buik had. En terwijl we het winkelkarretje leeg haalden, moest ik af en toe even stoppen, daar ik nog meer poepen moest. En toen we eindelijk klaar waren, bracht ik het winkelkarretje naar de voorkant van de winkel terug. Waarna ik terug liep met een meer waggelende gang naar de auto, en aan de passagiers kant in stapte en heel voorzichtig ging zitten. Toen ik zat voelde ik de kleverige massa, aan de voorkant omhoog komen en achterkant zo bij me rug omhoog glijden. De eerste stank vlagen van me poepluier bereikte me neus.

Terwijl we onderweg waren moest ik 2 keer omhoog komen, zodat ik makkelijker nog meer in me luier kon poepen. Me vriendin keek me grijnzend aan, toen ik weer poepen moest.

"Ik denk dat ik maar een aantal plastic broekjes voor je bestel, zodat de stank beter binnen blijft," zei ze. "Als we thuis zijn zal ik eens op internet zien of ik er nog wat kan bestellen."

10 minuten later waren we thuis en hielp ik met uitladen. Gelukkig was er geen van de buren, die ons gezien heeft met uitladen van de luiers en dergelijke spullen. En toen we daarmee klaar waren gingen we naar binnen, en moest ik naar de andere slaapkamer gaan, en moest ik mij ontkleden.

En zo ging ik naar de slaapkamer, terwijl zij andere dingen deed in de keuken. Ik wilde niet gaan zitten, vanwege de rommel in me luier, zodat ik dus bleef staan. Na een paar minuten voelde ik dat ik moest plassen. En ik dacht als ik toch moest wennen aan luiers kon ik dat er net zo goed in doen, en daarom probeerde ik er in te plassen. Het was moeilijk omdat ik niet echt nodig moest en ik droeg te weinig een luier om te plassen wanneer ik wilde. Ik heb daar een tijdje stevig aan lopen denken toen ik eindelijk een stroompje voelde komen. En toen dat eenmaal op gang was hoopte ik dat het niet een grotere stroom zou worden, en op die manier me luiers zouden overstromen, omdat ik wist dat luiers niet ontworpen waren om grote hoeveelheden snel te kunnen verwerken..

Het bleef een klein stroompje voor een paar minuten en toen me vriendin binnen kwam, was de voorkant van de binnenste luier klets nat.

"Bedtijd," zei Sharon vrolijk toen ze binnenkwam. En terwijl ze binnenkwam zag ik dat ze een stuk 4kant plastic open vouwde. En toen ze het had opengevouwen kon ik zien dat het een witte plastic matras hoes was, die ze toen ze het bed had afgenomen, over het matras deed. Waarna ze zich omdraaide en me aankeek.

"Ik wil niet dat je het hele bed vies," begon ze, "En omdat ik niet zo op het plastic wil slapen, slaap jij hier. Maar je krijgt ook geen lakens, daarvoor zal ik zien of ik wat plastic of rubberen beddenspul via het internet zal kunnen kopen en ik denk wel dat dat lukt. Ik zal ook voor een matras hoes kijken, waarvan de onderkant van plastic is voorzien zodat je wat makkelijker slaapt. Totdat ik het gevonden heb, zal je zo op het plastic moeten slapen. En om ervoor te zorgen dat je niet van je bed tocht, zal ik het raam meer dicht doen."

Toen wees ze op het bed, "En nu, liggen."

Dat deed ik zwijgend, en voelde de poep in me luier zich meer verspreiden toen ik op het matras ging liggen.

Toen ik goed en wel lag, pakte Sharon me rechterarm en bond het ene eind van een laken aan me arm.

"Wat doe je?!" Vroeg ik hardop.

Daar gaf ze me toen geen antwoord op, terwijl ze het andere eind van het laken aan het hoofdeind van het bed vast maakte.

"Ik zorg ervoor dat je vannacht niet opstaat en dan vannacht gekke dingen met je luiers gaat doen," zei ze.

Ik lag daar en keek boos naar haar, terwijl ze me andere hand vastbond met een laken aan de andere kant van het bed. Daarna liep ze naar de onderkant van het bed, en greep een been. Toen ik me verweerde door me been terug te trekken, sloeg ze me kwaad op me kuit.

"Niet tegenstribbelen, of ik maak je straf nog erger!" zei ze.

Onder protest werkte ik er aan mee en al snel lag ik, met lakens "spread-eagled" op bed vastgebonden. Ze liep om het bed heen tot ongeveer op de helft waarna ze op het bed klom. En ze op me buik ging zitten, om zachtjes over me haarloze borst te strelen.

"Jij wilt dat ik vies doe, hè baby?" Vroeg ze zachtjes.

Daarop begon ik opgewonden te raken en voelde ik me groeiende erectie tegen me luiers aandrukken. Ik glimlachte en knikte naar haar.

Ze kwam langzaam voorover en voorzichtig streek ze met haar zacht, vochtige lippen over mijn voorhoofd, wangen en lippen. Nadat ze me zachtjes had gekust, fluisterde ze in mijn oor: "Nou, dus niet."

En toen stapte ze snel van me af en terwijl ze van het bed af klom, stopte ze haar hand bij mij in me luiers. Ik denk dat het was om me luiers te checken, en deels om me te pesten.

"Zo te voelen komt het wel goed met je tot morgen."

Ze ging staan om me te verlaten, en kwam nog 1 keer voor over om me een nachtzoen te geven. "Welterusten, baby."

Ze draaide haar om, liep naar de deur en vlak voor de deur, draaide ze zich naar me toe. "Als laatste nog, ik hoop dat je genoten heb van het laxeermiddel dat ik je vanmiddag heb gegeven."

"Je bent een kreng, weet je dat?" Zei ik met een glimlach.

Ze giechelde en glimlachte terug, toen ze het licht uit deed. "Dat weet ik."

Ik lag daar en overdacht mijn situatie voor een paar minuten. Anders dan de stinkende luier die ik droeg was het eigenlijk niet eens zo slecht. Ik lag niet strak vast, maar ik wist ook dat het grote moeite zou kosten om mezelf los te maken. Het plastic overtrek laken was niet echt comfortabel en ik was niet te heet en niet te koud. Ik ging nog eens wat beter liggen, en toen duurde het niet lang meer of ik sliep.
Dag 2 (Vrijdag)

Ik werd wakker en toen ik me ogen opende wist ik even niet waar ik was. Want ik was zo gewend om in de andere slaapkamer te liggen met me vriendin haar warme lichaam naast me. Maar dat veranderde al snel toen ik me de gebeurtenissen van gisteren herinnerde. Ik ging een beetje verliggen, belemmerd door de boeien. De poep en urine in me luier waren 's nachts afgekoeld en dat liet me ene beetje rillen. Me billen en kruis waren begonnen te jeuken en stak een beetje daar ik het begin van een luieruitslag voelde. Ik tilde me hoofd op om beter naar de wekker te kunnen kijken die op het nachtkastje stond. Daar ontdekte ik dat het bijna 6 uur 's morgens was. Toen ik daar zo eens over nadacht, kwam ik er achter dat ik bijna al 10 uur in die vieze natte luiers rondliep. Ik was inmiddels klaar wakker en wist dat ik niet verder zou slapen.

Ik merkte ineens dat ik heel nodig plassen moest, maar ik had nog nooit liggend geplast. Nadat ik er genoeg druk op had gezet, begon het te stromen. De warme vloeistof liep door me kruis naar het achterste van me luier, waar het werd opgenomen. Het gevoel van de urine, rond mijn ballen, en dan daarna bij me billen en de poep in de luier was heerlijk. Ik had bewust de stroom urine, vertraagt, omdat ik niet wilde, dat er ook maar iets uit me luier liep. En 5 minuten later was me blaas leeg zonder dat me luier was overgelopen.

Nadat ik geplast had, werd ik een beetje opgewonden van het gevoel, wat dat natte, kleffe stinkende massa rondom me veroorzaakte. Ik bewoog me heupen heen en weer in die soppende massa in me luiers. En terwijl ik opgewonden was en een groeiende erectie had, was er geen manier om mijzelf tot een hoogtepunt kon brengen. Uiteindelijk ontspande ik, en besloot op me vriendin te wachten zodat zij me kon helpen. Terwijl dat nog een half uur zou duren, voordat ze op zou staan.

Toen herinnerde ik ineens dat ik vandaag voor het eerst naar school zou gaan met een luier om. Daar baalde ik van. Ik kon niet zeggen dat ik niet van luiers hield, zelfs niet van vieze of natte luiers, maar ze te moeten dragen terwijl ik naar school moet ging zelfs voor mij te ver. In een luier naar de supermarkt was al erg genoeg, maar op school was ik tussen duizenden mensen van me eigen leeftijd. En er was geen mogelijkheid, om ze ten alle tijden te verbergen voor iedereen, vooral als ik had gepoept.

Ik was kompleet verzonken in gedachten toen Sharon het licht aan deed en binnen kwam met een armvol luiers, poeder en baby lotion.

"Goedemorgen liefje," zei ze. "Goed geslapen?"

"Ik denk het," zei ik zacht.

Nadat ze alles wat ze op haar arm had aan het voeteneind van het bed had gelegd maakte ze me los en ging naast me zitten. Waarna ze de tapes van de buitenste luier los maakte. De eerste luier was niet eens echt nat. Er zaten wel wat kleine, vochtige plekjes in, maar dat was het dan ook. Toen ze me de 2de luier afdeed was die zichtbaar. Hij was niet kompleet doorweekt, en waarschijnlijk hield die nog wel een keer plassen, maar nat was die wel zeker. De urine plekken in het kruis en aan de achterkant hadden een bruine tint van de poep uit de 3de en binnenste luier.

Uiteindelijk, maakte ze de derde luier los. De lucht die eerst als een hinderlijke lucht in de kamer hing, werd nu een haast ondraaglijke stank. Sharon walgde van de stank toen ze de inhoudt van me luier rook en zag.

"Pfff, dit is erg!" Zei ze. "Dat laxeermiddel heeft zijn werk goed gedaan, of niet dan?"

Ze gebruikte toen de doorweekte voorkant van die luier om de meeste viezigheid weg te vegen, wat inmiddels omhoog was gekomen, tot waar me penis aan me kruis vast zat. Daarna moest ik me achterste optillen, waarna zij die 3 luiers onder mij weg kon halen. Ze vouwde ze zo dat de inhoudt er binnen bleef en pakte toen een aantal vochtige, baby doekjes om mij schoon te maken. Wat ze grondig deed om de poep van me geslachtdelen, kruis en heupen te verwijderen.

Dat nam een lading babydoekjes en zo'n 5 minuten in beslag. Toen ze eindelijk klaar was pakte ze een schone luier van de stapel. Vouwde hem open, stopte er een paar inlegluiers is, en zei dat ik me kont op moest tillen. Waarna ze die luier onder me legde. Ze pakte de babylotion en poeder en smeerde ze enkel of dubbel uit over de plek wat de luier zou bedekken, voordat ze me de eerste luier omdeed. Onderwijl sprak ze een beetje.

"Volgens de klok," begon ze, "heb je deze luiers minder dan 12 uur gedragen en het lijkt alsof er nog veel meer absorberend vermogen is overgebleven. Wat goed is, en ik zal bijhouden hoeveel je luiers kunnen hebben zodat ik weet of ik je meer of minder vaak verschonen moet.

Oh Nee! Kon ze werkelijk overwegen om me nog minder te verschonen?

Ze doorliep weer het hele ritueel, van gaatjes prikken in het plastic van de binnenste luier en dat 2 keer, totdat ik weer drievoudig geluierd was. En dat binnen 10 minuten.

"Oh, en ik dacht aan een andere regel," zei Sharon toen ze me liet opstaan.

Ik keek naar haar, en vroeg mij verwonderd af, hoe ze mij nog anders kon straffen.

"Om er zeker voor te zijn, dat je gezond blijft, moet je gepoept hebben elke keer als ik je luiers verschoon. Als dat niet gebeurd, krijg je een zetpil. Ik wil namelijk dat je het regelmatig blijft doen."

"Maar als je me een zetpil geeft, Dan moet ik de hele tijd in een vieze luier lopen, totdat je me verschoont." Zei ik.

"Ik weet," antwoordde ze, terwijl ze de rommel van me verschoning opruimde. "Dat zal jou aanmoedigen, om op tijd je luiers vies te maken zoals elke goeie baby dat doet. Want je hebt nu bijna 12 uur in een vieze luier doorgebracht, en ik weet zeker dat je dat niet weer wilt."

Ik schudde mijn hoofd en liep de kamer uit, en besloot dat dit straf gebeuren, me toch wel heel erg snel me keel uithing. Ik ging naar de badkamer, en doorliep mij normale ochtend routine: scheren, tanden poetsen, deodorant. Er was maar 1 ding echt anders, en dat was dat ik nu niet meer hoefde te plassen. Tenminste, ik dacht dat ik dat 's morgens al eerder in me luier had gedaan

Ik liep toen naar de kast om me aan te kleden. Het begon al weer warm te worden, zodat ik besloot om maar in extra grote broek, en een beetje te groot t-shirt heen te gaan. De broek was van een dik nylon dat geluid maakte wanneer je er mee liep, daar ik hoopte dat, die het meeste geluid van mijn luiers wel zou over stemmen. Mijn andere probleem was toen nog, dat ik met een lichte maar zichtbare waggelende gang liep, waar ik nog iets aan moest doen..

Daarna liep ik naar de keuken, waar Sharon ons het ontbijt had klaar gemaakt wat bestond uit pap met stukjes aardbei en banaan, toast, koffie en sinaasappelsap.

"Eet op," zei ze. "Je moet binnen een uur op school zijn."

Ik keek op mijn horloge en knikte. Ik moest snel weg anders moest ik zoeken naar een goed parkeer plekje. Ik at snel zonder met Sharon te praten die de krant aan het lezen was. Ze hoefde pas om 9 uur te beginnen, en mijn school begon al om 8 uur. Ik dacht er over om een poging te wagen om mijn luierstraf te verminderen, maar dacht dat het me niet verder zou helpen en eventueel nog erger zou maken.

Toen ik klaar was, zette ik de borden in de gootsteen, gaf Sharon nog snel een kus, pakte me rugzak en liep naar de deur. Wetende dat ik me moest haasten om op tijd te komen.

Die dag besloot ik dat ik bij elke les extra vroeg zou zijn, voordat de anderen er waren, zodat de kans op ontdekking van mijn luiers klein zou zijn. Zodat ik niet in de klas hoefde te lopen, met grote kans dat ze me luiers zouden horen, en ik kon zittende me luiers verbergen onder het bureau.

De eerste klas ging prima. Ik zat echt stil, zodat me luiers geen geluid zouden maken. Het enigste probleem wat ik had was om wakker te blijven, bij de professor zijn slaapverwekkende lesgeven. Eindelijk, was de tijd om. Snel pakte ik me spullen bij elkaar, en liep de klas uit, hopende dat de drukte van mensen die spraken over de les, het krakende geluid van mijn luiers wel zouden over stemmen.

De 2de en 3de lessen gingen voorbij zoals de eerste. Ik maakte me zorgen over de derde les, die om 10:00 uur was. Dat was normaal de tijd dat ik nodig poepen moest. Maar, toen ik in die klas zat, merkte ik weinig, van enige aandrang. Ik denk dat het ook kwam door het gebeuren van de dag ervoor, zodat ik niet echt meer hoefde te poepen. Toen de klas was afgelopen, liep ik naar de binnenplaats en vond een bank om op te zitten. Ik moest nodig plassen, en zocht een manier om het zo discreet mogelijk te doen tussen de mensen. Ik zat daar voor een aantal minuten, net te doen alsof ik een boek zat te lezen. Onderwijl probeerde ik mij voor te stellen dat ik op het toilet zat thuis of op school. En eindelijk na 15 minuten, begon er een klein stroompje te lopen en daar was ik al blij mee, want ik wilde niet dat ik een overstroming kreeg.

Vijf minuten later, was ik klaar en ging naar de volgende klas. Daar ging ik zitten op me normale plek, en voelde nu het nieuw soppende van de nu natte luiers. Ondanks dat ik het niemand kon vertellen, voelde ik mij vernederd om zo in de klas te zitten, met me heupen omringt door me eigen urine.

Die klas kwam ik ook weer zonder problemen door en tegen 1 uur, was ik klaar en kon naar huis. Ik liep naar mijn auto en stapte in. Ik moest weer nodig plassen en zo reed ik van de parkeerplaats af en reed naar huis onderwijl hard proberende om te kunnen plassen. Uiteindelijk, toen ik halverwege thuis was, lukte het om een beetje te plassen. Ik begon er steeds meer aan te wennen om regelmatig in me luiers te plassen, maar het bleef moeilijk voor me om het zittende te doen.

Al snel toen ik thuis was, parkeerde ik de auto, en ging naar onze appartement, waar ik naar huis waggelde en binnen gekomen de sleutels op de keukentafel legde en me rugzak tegen de keuken tafel zette. Daarna liep ik naar de koelkast om wat te eten. Bij de koelkast aangekomen, zag ik dat me vriendin een briefje op de koelkastdeur had gehangen. Toen ik dat eraf gepakt had, las ik:

"Hoi, mijn kleine luier jongen. Ik ben vanavond om de gewone tijd thuis, en breng gelijk het eten mee. 1 ding: GEEN TV OF INTERNET. Je moet studeren. Ik verwacht dat ik je op die manier zal aantreffen als ik thuis kom. En, vergeet niet: dat je gepoept hebt in je luier, voor ik je vanavond verschoon. Liefs, Sharon."

Shit, daar had ik totaal niet meer aangedacht. Na het gebeuren van gisteren, dacht ik dat ik niet meer hoefde te poepen voor een aantal dagen. Ik besloot toen om veel te eten, om er voor te zorgen dat ik hopelijk op tijd poepen kon.

Ik liep naar de woonkamer en nam me rugzak en voor de zekerheid de doos met meelkoekjes maar mee. Tegen die tijd herinnerde ik mij dat ik geen broek in huis mocht dragen, zo dat ik me schoenen en me broek uittrok. Het maakte me niet uit dat ik geen broek droeg als niemand me maar in me luiers zag. Ik ben toen op de bank gaan zitten en pakte toen me studieboeken. Ik studeerde voor een tijdje, ik denk een uur maar verveelde me al snel. En besloot toen om een beetje vals te spelen, en tv te gaan kijken. Sharon zou het toch niet te weten komen. Ik zou er een tijdje naar kijken en dan de tv uitzetten voordat ze thuis zou komen. Want ik verwachtte haar toch niet eerder dan half 7 of 7 uur, en het was nog maar 3 uur. Dus ik had tijd genoeg..

Ik greep de afstandsbediening en zette de tv aan. Na enig zappen vond ik 1 van de shows over rechtszaken, met 1 of andere Spaanse rechter. Ik mocht haar. Nadat er 2 shows voorbij waren, begon ik toch wel slaperig te worden van de grote maaltijd die ik pas geleden genuttigd had. Gelukkig voelde ik me darmen ook, en tegen half 5 voelde ik dat ik poepen moest. Ik kon het niet terwijl ik zat en liep wat rond, waarna ik naar de keuken liep en me aan de hoek van de bar vasthield en zoiets voorover boog. Toen ik daarna druk zette, voelde ik dat er best een lading poep uitkwam, die snel de lege ruimte tussen mijn kont en mijn luiers opvulde, en zich verspreide over me billen en kruis.

Het duurde ongeveer een minuut om alles eruit te persen, en liep daarna weer naar de bank. Het deed me niks om rustig aan te doen, toen ik er bij ging zitten. Want dacht ik, ik moet er ook aan gewend raken dat ik in een vieze luier om loop. Ik liet me vallen en voelde de massa zich onder mij verspreiden. En juist toen rook ik de vieze damp. Het was niet veel, daar me luiers te dik waren en te strak waren, zodat de ergste stank binnen bleef, maar het gaf een aardig idee van wat er nog komen moest.

Ik zat daar voor een paar minuten, en voelde de kleffe massa in me kruis. Het voelde smerig en heerlijk tegelijk. Ik hield van het papperige gevoel in mijn kruis, en begon zelfs aan de geur te wennen van die kleffe massa. Een paar minuten later, besloot ik om even een beetje slaap in te halen. Ik ging op de bank liggen en zette de tv uit, waarna het heel even duurde voordat ik sliep.

Ik werd een paar uur later wakker, doordat me vriendin me zachtjes wakker schudde.

"Hoi, baby," begroette ze me. "Hoe was je dag?"

Ik lag daar alleen half wakker. Ik had niet diep geslapen en voelde me daarom een beetje wankel en gedesoriënteerd zodat ik niet echt in de stemming was om op te staan.

"Goed, schatje," antwoordde ik.

"Ben je lief geweest?" Vroeg ze daarna. "Zo te ruiken heb je goed je best gedaan in je luiers."

"Ja, schat. Ik heb gegeten en ben toen aan het leren gegaan. Ik denk dat ik daarna in slaap gesukkeld ben zo tegen 5."

"Echt waar?" Antwoordde ze. "Dat is het enigste, eten, leren en geslapen?"

Toen werd ik echt wakker. Ze vertrouwde het niet.

"Ja schatje, dat was het."

"Maar waarom heb jij dan de afstandsbediening nog in je hand?" Vroeg ze boos.

Oh nee. Toen was ik gelijk klaar wakker. Ze had me betrapt. Ik moest zo moe geweest zijn, dat ik zelfs vergeten had om de afstandbediening weg te leggen. Toen zat ik dus wel ineens rechtop, en wist dat ik op heterdaad betrapt was. Hier was geen manier om me hier uit te liegen, een andere verklaring dan dat ik tv had zitten kijken was er niet. Ik schudde met me hoofd en gelaten wachtte ik af wat er stond te gebeuren.

"Sorry, schat," begon ik oprecht. "Ik heb voor uren gestudeerd en besloot toen om voor een half uurtje tv te gaan kijken."

"Ik heb nog zo gezegd Geen TV!" Antwoordde Sharon boos toen ze naar de keuken liep. Ze begon af te wassen zonder ook maar 1 woord met me te wisselen. Dat deed ze altijd als ze boos was, schoon maken, en wat het nog erger maakte, was dat ze zweeg als ze kwaad was. Ik zat daar bewegingloos voor wat een paar minuten moet zijn geweest. Zou ik opstaan en helpen? Zou ik weer gaan studeren? 1 ding wist ik heel zeker, dat ik nu niet met haar aan de praat wilde. Ik wist namelijk dat als ze zweeg, ze niet verder wilde praten... tenminste voor dat moment in elk geval. Ik wist zeker dat ze later genoeg te zeggen had. Ik besloot om buiten de gaande storm te blijven die in de keuken woede, en pakte me boeken om verder te studeren.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
(deel 2)


Ik schoof een beetje heen en weer op me stoel. Ik had nu een paar uur in die vieze luier gezeten en die was koud en beslist niet comfortabel. Die kleffe massa gaf me een nog meer ongemakkelijk gevoel.

"Kom eten!" Riep Sharon uit de keuken.

Ik stond snel op en liep naar de tafel. Ze bracht 2 borden met chinees mee. Ze was onderweg bij onze favoriete chinees gestopt en had wat opgehaald. Dat deden we normaal op vrijdag en zaterdag gingen we uit eten. Ik denk dat Sharon niet onze dagelijkse routine wilde veranderen ook al had ik straf. We aten samen, maar het was heel stil. Ze wilde me zelfs niet eens aankijken. En daar was ik eigenlijk blij mee, want als ik in haar ogen zou kijken zou ik alleen maar woede zien.

Toen we klaar waren met eten, ruimde ik de tafel af zonder dat ze het vroeg. Ik hoopte namelijk dat ik weer bij haar in een goed blaadje kon komen, door de tafel af te ruimen. Onderwijl was ze op gestaan en liep naar onze slaapkamer. Tot ik klaar was met de afwas in de vaatwasser te doen. Terwijl ik voor het aanrecht stond, nam ik van de gelegenheid gebruik om weer in me luier te plassen. Daarna liep ik naar de bank terug en ging zitten, waar ik verder ging met leren voor een uur of zo.

Later, toen ik op me horloge keek zag ik dat het na 8 uur was, en het dus tijd voor mijn verschoning was. Maar toen vroeg ik mijzelf af of ik mijn vriendin zou vragen of ze me wilde verschonen of niet. Uiteindelijk, ben ik opgestaan en naar de slaapkamer gelopen, want ik wilde graag rust in deze toestand en wilde vergeving vragen voor wat ik gedaan had.

Ik naderde de deuropening langzaam en voorzichtig. Ik stopte zowat om te kloppen, maar toe herinnerde ik mij dat het ook mijn slaapkamer was.

"Schatje?" Vroeg ik zachtjes. "Wat doe je?"

Ze lag op ons bed een boek te lezen. Waarvan ze met 1 oog even opkeek naar me, maar ze zei niks. Daarop liep ik naar mijn kant van het bed en bleef staan puur om naar haar te kijken.

"Sorry schat. Ik meen het," zei ik smekende. Waarop ik me langzaam zou laten zakken, om op het bed te gaan zitten.

"Niet gaan zitten!" Zei ze abrupt. "Je kan lekken."

"Sorry," zei ik neerslachtig, terwijl ik weer opstond.

"Het is na 8en," probeerde ik zo nuchter mogelijk te zeggen.

"Oh," zei ze. "Ga naar je kamer. Ik kom ook zo."

"Okay," zei ik sip, en draaide me om, om de deur uit te lopen.

Mijn kamer. Dus het was nu mijn kamer. Ik ging dus naar mijn kamer en ben op de rand van het bed gaan zitten wachtend op wanneer zij me zou verschonen, wat waarschijnlijk zeer snel zou moeten gebeuren daar ik al 6 keer geplast had en alle 3 me luiers waren waarschijnlijk nat. De buitenste 2 waren misschien nog niet kletsnat maar de binnenste was verzadigd en lekte zwaar zo niet de andere.

Een paar minuten later kwam Sharon binnen meet 3 luiers op haar arm tezamen met dat mesje om de luiers te perforeren. Ik was er niet zeker van, maar het leek. Dat de luiers die ze nu droeg groter waren dan degene die ik normaal droeg.

"Uitkleden," commandeerde ze. Ik deed het redelijk snel, en ben er maar bij gaan liggen, omdat dat waarschijnlijk haar volgende commando zou zijn. Ze liep om het bed heen en bond me handen weer aan het bed vast zoals ze de afgelopen nacht ook had gedaan. Ik stond er niet eens bij stil, want ik verwachte eigenlijk niet anders, verwachtte eigenlijk dat ik elke nacht wel vastgebonden zou worden. Wanneer ze klaar was liep ze naar het voeteneind van het bed, zodat ze me recht aan kon kijken.

"Ik denk dat je weet hoe teleurgesteld ik in je ben, Tom," begon ze streng. "Ik ben niet alleen teleurgesteld in je om dat je me ongehoorzaam was, maar dat je het ook voor me verborgen wilde houden. Je hebt me vertrouwen beschadigd, en omdat ik je niet kan vertrouwen, zal ik naar een andere regeling zoeken. Ik weet nog niet hoe we het doen, maar onderwijl heb je wel extra straf verdiend om je te herinneren aan niet mijn vertrouwen te misbruiken.

"Dat betekent in elk geval dat je nu niet verschoond wordt, in elk geval niet binnen 24 uur, of langer, maar dat heb ik nog niet besloten.."

Ik werd zeer bevreesd. "Maar, ik moet verschoond worden schat. Anders begin ik zo te lekken."

"Daarom heb ik deze 3 luiers bij me," antwoordde ze. "Die doe ik over je luiers, die je nu draagt. En als extra, krijg je huis arrest voor het weekend. En morgen ochtend maak ik je handen weer los, zodat je kan studeren, maar dat is het dan wel."

Terwijl ze dat zei, nam ze haar mesje en begon gaatjes in me buitenste luier te prikken. En 5 minuten later droeg ik dus 6 disposable luiers om me heupen. Waarvan 5 gaatjes in zaten om het vocht door te laten naar de anderen. Me achterste was zo 'opgeblazen' dat hij wel een 15 cm van het matras af moest liggen. Maar wat me nog het meest zorgen maakte, was dat ik niet wist hoe lang het kon duren voor me luier weer verschoond zou worden.

Nadat ze klaar was met me luiers bond ze me benen weer in spreidstand aan het bed zoals ze afgelopen nacht had gedaan. Daarna kwam ze naar het hoofdeind om me kussen beter te leggen en daarna richting de deur te lopen..

"Welterusten," zei ze terwijl ze het licht uit deed en de deur achter haar dicht sloot.

Ik keek nog een hele tijd naar de deur, waardoor ze was verdwenen. Geen goedenacht kus. Geen "welterusten, baby." Niks. Ik wilde haast gaan huilen. Ik wist dat ik het deze keer goed verbruid had.

Ik keek naar boven naar het plafond, en dacht aan me situatie. Hier lag ik, vastgebonden in vieze, natte, stinkende luiers voor wie weet hoeveel uren. Ik kon zelf al het begin van luieruitslag voelen nu ik al meer dan 12 uur was in dezelfde luiers. En ik wist dat in de volgende paar uren dingen alleen maar erger zouden worden. Ik verschoof een beetje om beter te gaan liggen gezien de situatie. Ik voelde dat door de bondage me spieren begonnen te verstijven. Plotseling, voelde ik mij zeer slaperig worden. En normaal ging ik niet eerder naar bed dan tegen 12en maar vanavond werd ik ineens tegen 9en slaperig. En dat was het enigste waar ik nog aandacht voor ik in slaap viel.
Dag 3 (Zaterdag)

Ik werd wakker na een hele nacht door geslapen te hebben en dat was voor mij doen een beetje vreemd daar ik meestal wel 1 of 2 keer wakker werd. Al was het maar dat ik er een keer uit moest om te gaan plassen. Natuurlijk was dat nu niet meer aan de orde, sinds dat ik luiers droeg, maar ik verwachte nog steeds dat ik wakker zou worden om te plassen. Ik keek naar de wekker en zag dat het half 8 was en dat betekende dat ik dus meer dan 10 uur had geslapen.

Nadat ik een beetje om me heen had gekeken voelde ik een lichte kramp in me darmen. Dat Chinese voedsel van gisteren, had toch wel een lange nawerking. Sharon had nog wel me favoriet, Kung Poa Garnalen gehaald, welke natuurlijk kruidig was en soms had ik last van verstopping. Toen ging ik nog eens wat verder 'kijken'. Ik merkte dat me luiers dikker waren als ik meer naar de achterkant keek, en toen ik nogmaals keek zag ik dat het veel dikker was. Ik bewoog mijn heupen een beetje in de rondte. De massa in me luier was veel dunner dan de nacht ervoor, en er was een stuk bijgekomen. Ik kon het bijna horen soppen als ik naar voor en achter bewoog.

Plotseling schrok ik, want had ik werkelijk in me luiers gepoept zonder het te weten? Ik heb daar een tijdje over na liggen denken om een verklaring te vinden, maar de enige logische verklaring die ik kon vinden was dat ik gepoept moest hebben in me slaap. Hoe had dat kunnen gebeuren? Ik heb nog nooit een ongelukje in mijn slaap en volgens mijn ouders, was ik eenvoudig en rond de 2 jaar zindelijk geworden. Zou Sharon soms iets met me gedaan hebben of me iets gegeven hebben. Ik was ongewoon moe afgelopen nacht. Misschien had ze me iets van drugs gegeven, zodat ik niet alleen dieper zou slapen dan normaal, maar ook makkelijker zou kunnen poepen en plassen. Ik besloot toen om dat haar straks meteen te vragen.

Alsof ze me gedachte kon raden kwam Sharon iets later binnen.

"Goeiemorgen slaapkop," zei ze. Ze was in elk geval beter 'gemutst' dan gisterenavond.

"Goed geslapen?" Vroeg ze me.

"Ja," zei ik. "Wat heb je me gisterenavond gegeven?" Besloot ik om dan maar meteen met de deur in huis te vallen.

"Wat bedoel je?" Vroeg ze onschuldig.

"Ik bedoel welke drugs. Wat heb je in mijn eten gedaan?

"Niets," antwoordde ze. "Maar ik heb een slaapmiddel met een laxeermiddel in je drinken gedaan. Ik dacht dat je met dit dikke luierpakket wel een probleem zou hebben om in slaap te vallen dus heb ik je enigszins geholpen. En het laxeermiddel, was er voor om je te helpen, dat je een geregelde ontlasting zou hebben. En zo te ruiken had ik het gewenste effect. Poe-hé, je stinkt."

"Ik denk dat ik heb gepoept in me slaap," zei ik.

Sharon haalde simpel weg de schouders op, "Nou, en?"

"Je had dat niet moeten doen," antwoordde ik tegelijk als test.

"Jij had niet tegen me moeten liegen," zei ze boos.

Ik besloot dat dit niet de tijd was om ruzie te maken zeker niet gezien de situatie waar ik in verkeerde. Er was geen mogelijkheid dat ik het nu zou winnen, en het zou mijn positie alleen maar erger maken.

Toen verliet Sharon de kamer. Even later kwam ze weer met een dienblad vol met wat eten leek. Ze ging naast me op het bed zitten. Er stond een schaaltje op met pap, wat toast, een glas melk en een glas met sinaasappelsap. Ze maakte me armen wat losser, maar niet genoeg om mezelf los te maken, maar genoeg om ruimte te krijgen om een kussen onder me rug te leggen en een extra kussen onder me hoofd. Daarna ging ze naast me zitten, en pakte een lepel. Toen nam ze een lepel vol pap, en bewoog het naar me mond. Waarop ik wist dat ze me wilde voeren.

"Wat wil je doen?" Vroeg ik. "Ik kan mezelf voeren."

"Je gedroeg je zo straks als een baby, en daarom zal ik je daarna naar gedragen. Dus, mond open."

Ik hield me mond gesloten en keek haar aan voor dikke 30. Eindelijk, besloot ik om op Sharon's wensen in te gaan en opende me mond. Snel schoof ze me de lepel vol met pap in me mond. Ze gaf me heel even om te slikken want toen had ze alweer een lepel vol voor me. Daar er maar iets suiker in zat was het niet echt lekker. Maar 15 minuten later was alle pap en toast op. Ondanks dat ik me zelf niet in de spiegel kon zien, merkte ik aan me gezicht dat het vol met pap moest zitten. Daarna voerde ze me de melk en sinaasappelsap, en onderwijl voelde ik een druppel langs me kin en nek lopen. En ik wist dat ze dat expres deed.

Wanneer ze klaar was, zette ze het dienblad op het bed, en glimlachte naar me. "Je bent zo schattig!" Zei ze met leedvermaak.

Vlug stond ze op haastig liep ze de kamer uit, en binnen een minuut was ze terug met een fotocamera.. Ik denk dat de schrik duidelijk op me gezicht te zien was, nu ik daar zo naakt op bed lag op me dikke luiers na, en me bovenlichaam met me gezicht onder de pap, sinaasappel sap en melk. Ze maakte diverse foto's van me uit diverse hoeken, terwijl ik gespreid vastgebonden was op bed..

"Dit zijn leuke foto's voor het privé album wat ik maak," zei Sharon.

Daarna kwam ze naar me toe en maakte me los. Ze liet me opstaan, en ik een korte tijd kreeg om mijzelf schoon te maken, te wassen, scheren, me tanden te poetsen en wat deodorant te gebruiken. Doordat ik vanaf donderdagmorgen al niet had gedoucht voelde ik me een beetje smerig. Ik stond op en liep naar de badkamer en terwijl ik daar heen liep merkte ik dat me luier veel dikker was geworden. Ik stopte na 3 meter en keek toen naar me luier. Me kruis was goed 24 tot 30 cm groter geworden, en het ergste was dat ik de inhoudt van me luier heen en weer kon horen gaan. Ik moest daar een knappe hoeveelheid van dunne poep in hebben. Ik schudde mijn hoofd van afkeer en vervolgde mijn weg naar de badkamer.

Toen ik daar was, keek ik eens verlangend naar het toilet. Terwijl ik best wel van luiers hield zo nu en dan, wilde ik nu heel graag weer van het toilet gebruik maken. Want ik droeg nu luiers voor meer dan 36 uur en wat eens, lekkere warme plas en poep was, werd meer en meer een jeukende, stinkende kwelling.

Ik probeerde er maar niet meer aan te denken, en door te gaan met me ochtend routine. Onderwijl ergens tussen het scheren en me tanden poetsen, plaste ik nog een keer in me luier. Ik merkte wel dat het steeds makkelijker ging om het zo maar in me luier te doen, ongeacht wat ik aan het doen was en wanneer. Ik was klaar en liep snel terug naar de slaapkamer binnen de tijdlimiet die ze me gesteld had. Daar aangekomen vond ik mijn vriendin zittende op het bed, die onderwijl de borden van het ontbijt had opgeruimd en een grote bak met wat leek zeepachtig water naast haar had neergezet. Op het matras lagen ook nog een stel handdoeken.

Sharon klopte op het midden dan handdoeken, als gebaar dat ik daar kon gaan zitten.

"Ik dacht dat jij je nu wel een beetje vies voelde," zei ze. "En omdat ik jou niet ruiken wil... wel... Ik denk, ik bedoel, dat ik je niet graag ruik. Maar ik denk dat we weinig aan de lucht van je luiers kunnen doen. In elk geval dacht ik, om je maar een beetje af te sponsen. Zit."

Ik deed wat ze vroeg zonder vragen. En eerlijk gezegd was ik blij dat ze dit voor me deed. Ze pakte een zachte spons uit de bak met water, en nadat ze het een beetje had uitgeknepen, begon ze me lichaam te wassen, waarbij ze vanaf me nek begon en zo langzamerhand naar beneden ging. Het water was heerlijk warm en verzachtend. Zachtjes streelde ze me borst, rug, schouders en armen, terwijl ze me waste. Ik voelde me werkelijk er een stuk beter door, en werd er zelfs opgewonden van, door de liefdevolle aandacht die ze me gaf. Me penis groeide, en nam snel de lege ruimte in tussen mijn dijen, en ik voelde me niet prettig door het ongemakkelijke gevoel wat het me gaf. Na ongeveer vijftien minuten, was ze klaar met me te wassen van hoofd tot tenen. Ze pakte een handdoek en droogde me liefdevol af.

Nadat ze klaar was, trok ze mij een schoon wit t-shirt aan, en ruimde de rommel op die ze had gemaakt.

"Dank je, schat," zei ik zachtjes, "Dat had ik nodig."

"Ik wilde je laten weten, dat ook al heb je straf, ik nog steeds van je hou," zei ze terwijl ze voorover leunde en me een kusje gaf.

"Maar, als je nu belooft dat jij je gedraagt en begint met studeren, dan bind ik je nu niet vast."

"Doe ik," antwoordde ik meteen. "Ik zal me gedragen, dat beloof ik."

Ik stond meteen op en liep naar de woonkamer, waar ik me boeken had gelaten. Ik pakte daar al me schoolspullen en nam ze mee naar de slaapkamer, waar ik al snel aan het werk ging. Ergens was ik blij, dat ik kon studeren, daar ik nogal veel huiswerk had. Al snel had ik me wiskunde klaar en toen begon ik aan geschiedenis voor een tijdje. Ik had binnenkort een schriftelijke overhoring met een paar weken zodat ik daar ook maar een tijdje aan werkte. En terwijl ik zo bezig was plaste ik nog 2 of 3 keer in me luier.

Ongeveer een uur later voelde ik dat ik weer moest. Het was een heftige kramp, en ik hoorde en voelde de inhoudt van me darmen bewegen. En met een paar minuten, kon ik het niet langer meer houden. Alsof het vanzelf ging, liep de dunne, zure poep zo me toch al volle luiers in. Dit duurde enkele minuten. Het laxeermiddel wat ze me gisteren had gegeven in combinatie met dat Chinese eten, had me blijkbaar goed te 'pakken'. Na ongeveer 15 minuten verdwenen de krampen en ging ik verder met studeren. Onderwijl verwonderde ik mij erover, dat al de 6 luiers, het vast hield zonder ook maar 1 drup te lekken.

Een aantal uren later kwam me vriendin binnen met een dienblad met eten voor mij. Ze maakte voor mij een paar boterhammen, en ik zag dat er nog een paar wortels lagen. Sharon wist dat ik wortels lekker vind. Gelukkig mocht ik zelf eten. En terwijl ik daar mee bezig was verliet Sharon de kamer. Ondanks dat het weinig eten was, beviel me dit beter dan die vieze pap van die ochtend. En 15 minuten later was ik klaar met eten en zette het dienblad naast het bed neer en ging verder met studeren.

Twintig minuten later kwam me vriendin weer terug de kamer in. "Slaapjes doen," zei ze, terwijl ze binnen kwam.

Ik fronste me wenkbrauwen toen ik dat hoorde. "Slaap tijd?" Dat had ik al jaren niet meer gehoord. Ik denk het laatst toen ik 5 of 6 was.

Ze liep om tot aan het voeteneind van het bed, en greep 1 van me enkels, waarna even later me beide voeten gebonden waren.

"Ik zal je een kans geven om mijn vertrouwen terug te winnen," zei ze tegen me. "Ik moet een paar dingen doen en denk met een uur of 2, 3 terug te zijn. Ik verwacht van je dat je gaat slapen. Ik bind niet je armen vast, maar laat ik het niet merken dat je weg geweest bent, want ik merk het wanneer je los geweest bent."

"Waar ga je naar toe?" Vroeg ik.

"Dat zie je wel, wanneer ik terug ben," was alles wat ze zei.

"Welterusten," zei ze terwijl de het licht uit deed en de deur uit liep.

Ik pakte me studie boeken en me papieren en legde ze opgestapeld naast me op de vloer. Ik pakte me kussen en legde me hoofd erop, want ik was van dat gestudeer toch wel moe geworden. Ik was van het al het lezen al die uren, een beetje dizzy geworden en onder me luier voelde ik dat het heftig begon te steken. En ik begon te beseffen, dat zich daar een heftige luieruitslag aan het ontstaan was. Door een beetje te gaan verliggen, probeerde ik om het mezelf wat comfortabeler te krijgen, maar dat bleek niet te werken. Ik voelde dat de poep van boven aan me achterste tot boven aan me geslachtsdelen zat. Ik sloot mijn ogen en probeerde het irriterende, brandende gevoel in mijn luier te negeren en te gaan slapen, wat na 15 tot 20 minuten ook lukte.

Ik werd een paar uur later wakker, nadat ik een nachtmerrie had gehad, over dat ik alleen in me luier naar school was gegaan. Ik riep me vriendin, maar ze was blijkbaar nog niet terug. Ik keek op de klok en zag dat het even na 16:30 uur was. Ik ging wat meer rechtop zitten, terwijl ik me met mijn ellebogen ondersteunde en dacht voor een tijdje nergens aan. Dat kwam ook doordat ik nog niet echt wakker was en dus even nodig had om echt wakker te worden. Tijdens die tijd plaste ik weer in me luier en was zeer benieuwd hoe veel me luiers het nog zouden houden en hoe lang ik dit luierpakket nog moest dragen zonder verschoning. Niet alleen voelde ik een gigantische luieruitslag ontstaan, maar de stank van me luiers was ook haast niet meer te houden. Dagen oude poep gemixt met oude urine gaven een gigantische stank die zelfs 6 luiers niet meer vast konden houden.

Dertig minuten later kwam Sharon thuis. Door de ritselende geluiden die uit de keuken kwamen wist ik dat ze een aantal plastic zakken met groenten of andere dingen had mee genomen.

"Schat?" Riep ik naar me vriendin.

Een paar minuten later kwam ze de slaapkamer binnen.

"Hoi schatje," zei ze vrolijk.

Maar een moment later stond ze stil.

"Poe!" Zei ze terwijl ze in haar neus kneep en grapte. "Ben je overrijp?"

Ze kwam naar me toe en gaf me een kus. "Heb je goed geslapen?"

"Ja," antwoordde ik. "Waar ben jij naar toe geweest?"

Ze liep naar het voeteneind van het bed, en maakte me voeten los. "Kom maar mee naar de keuken, dan kan je het zien."

Ik gleed van het bed af maar kromp in elkaar toen die beweging, me groter wordende luieruitslag raakte. Ik waggelde achter me vriendin aan door de woonkamer naar de keuken. Bij elke stap die ik nam, klotste de inhoudt van me luiers, die me extra pijn bezorgde. Eindelijk kwamen we in de kleine keuken aan. Daar stonden een hele stel zakken met groenten en ook een stel zakken van damesmode zaken. Sharon had blijkbaar ook eens tel dingen voor haarzelf gekocht.

"Kijk eens wat ik voor je heb," zei Sharon. Ze pakte een zak van de groenteboer en pakte ere en aantal dingen uit, waaronder een paar babyflessen en een fopspeen.

"Waar zijn die voor?" Vroeg ik haar, eigenlijk al wetende wat haar antwoord zou zijn. "Nou, omdat je de eerst komende tijd een soort van baby bent, dacht ik je daar maar een beetje bij te helpen," antwoordde ze glimlachend. "Waarom zullen we geen pret maken als jij straf hebt."

"Maar ik ben geen baby," zei ik. Ik wist dat toen ik het zei, het maar half gemeend klonk. Dat komt ook doordat ik niks met adultbabies heb, maar wel opgewonden werd bij de gedachte dat ik als een baby behandeld zou worden.

"O, echt waar?" Grapte Sharon. "Baby's gebruiken luiers, en jij gebruikt luiers. En in mijn zienswijze maakt jou dat tot een baby.

"Ok," veranderde ze van onderwerp. "Laten we het eten klaarmaken."

"Schat, ik moet nodig verschoond worden," huilde ik zachtjes. "Ik heb luier uitslag en dat doet echt zeer."

Ze draaide zich naar me en je kon zien dat ze over me verzoek nadacht en op haar horloge keek.

"Juist, het is bijna anderhalve dag, ik denk dat ik je verschoon en in bad doe tegen 8. Ik wilde je in die luier laten voor 48 uur, maar omdat je zo goed bent geweest vandaag, en ik wil niet dat je zware luieruitslag krijgt."

"Dank je, schat," zei ik glimlachend.

Daarna maakte we samen het eten klaar. We maakten kippenborst, rijst pilav (Turks gerecht), gewokte groente, en sla. Het was een eenvoudige maaltijd, die we veel aten, ook omdat we best wel gezonde eters waren. Terwijl ik kookte, ruimde Sharon alle overgebleven spullen die we hadden gebruikt weer op. Daarna aten we rustig, en was ik blij dat we vanavond niet weg gingen. Nadat we gegeten hadden, ruimde we de tafel af. En tegen zevenen gingen we naar de woonkamer, en omdat Sharon vond dat ik lief geweest was, mocht ik tv kijken voor die avond.

Terwijl we zaten te kijken naar onze gewoonlijke programma's, was ik er niet met me gedachte bij. Me luieruitslag was zo erg dat ik eigenlijk alleen maar daar aan me eigen ongemak kon denken. Ik kon mij alleen maar voorstellen hoe rood en geïrriteerd mijn achterste er uit moest zien.

Eindelijk, toen ik eigenlijk alle hoop al had opgegeven, werd het 8 uur. En Sharon nam me mee naar de gasten badkamer net naast de woonkamer. Ik wist niet waarom ze naar hier bracht, want deze badkamer gebruikten we eigenlijk niet, behalve als we visite hadden..

"Ik wil niet dat deze lucht onze badkamer vervuild, en daarom baad ik je hier, en als ik je niet in je slaapkamer verschoon doe ik het hier, want ik wil niet dat het hele huis naar vieze luiers ruikt."

"Maar overall waar ik kom met een vieze luier ruikt het ernaar," zei ik.

"Niet als je een luierbroekje draagt," antwoordde Sharon. "Ik heb een paar latex luierbroekjes besteld. En de website garandeerde dat ze goed afsloten, en de lucht zouden vast houden en geen lekkage meer. Zodat je dan geen spoor van stank meer overal verspreid."

"Maar tot dan?" Vroeg ik.

"Zullen we de lucht op de koop toe moeten nemen" antwoordde ze. "En nu je shirt uit."

Ik trok me T-shirt uit en moest op de grond gaan liggen. Ik rilde van de kou toen me rug de koude vloer raakte, en duwde me snel weer iets omhoog met me ellebogen, zodat me rug die koude vloer niet raakte.

"Oh da's waar ook," zei Sharon terwijl ze opstond en de badkamer voor een moment verliet.

Even later kwam ze terug, en vouwde ze en baby-verschoonmatje open, die ze waarschijnlijk ook vandaag had gekocht. Het had een zeer babyachtige opdruk, allemaal wolkjes met veelkleurige regenbogen, waarbij kleine bruine teddyberen rond zweefden die luchtballonnen vast hielden. Het zag er zo schattig uit, dat ik kon er wel van overgeven.

Ze kwam naast me zitten, en zei me dat ik me achterste op moest tillen, zo dat zij dat matje onder me kon leggen.

Toen ze dat klaar had begon ze de eerste luier los te maken, wat dus nog wel een hele tijd in beslag kon nemen, voor ze klaar was daarmee. Want elke van de 6 luiers had ook 6 plakstrips, wat dus betekende dat ze 36 plakstrips moest losmaken. Bij elke luier die ze opende, werd de stank erger. De eerste luier, die ze losmaakte was haast kompleet droog, met een paar kleine natte plekjes. De 2de luier die ze opende was natter, maar daar had ik nog wel 2 keer in kunnen plassen. De 3de en 4de luier waren nat, vooral aan de voorkant. De 5de luier was compleet doorweekt van bovenvoor tot bovenachter. Er was ook een beetje poep in de luier, wat blijkbaar uit de binnenste luiers had gelekt langs de benen.

Uiteindelijk, begon ze heel voorzichtig de plakstrips los te maken van de laatste luier, die inmiddels tot een ietwat, verschrompeld, overwerkt ding was geworden. Het leek wel of de luier uren geleden de strijd al had opgegeven. Had ik alleen deze luier gedragen, had ik waarschijnlijk al meer dan een dag een lekkende luier gehad.

Nadat Sharon deze luier had losgemaakt opende ze de zesde luier. Tegelijk trokken we onze neus op van de stank en wat we zagen. De roodbruin achtige poep bedekte me, en begon ongeveer 3 cm boven me navel en ging dan door tot op me rug waar me billen overging naar me rug. Mijn penis was kompleet bedekt door die smerige laag.

"Dit is walgelijk," zei Sharon tegen me. "Ik hoop dat je me dit niet weer flikt."

"Geloof me maar, dit wil ik echt niet weer, schat, dat beloof ik je," zei ik vol overtuiging.

Voorzichtig pakte ze de smerige luiers onder me uit en liet de meest buitenste luier onder me liggen om het verschoonmatje niet smerig te laten worden.. Ze gebruikte de voorkant van de eigenlijk droge luier om de meeste viezigheid, van me kruis en dijen te verwijderen. Daarna pakte ze een stel babydoekjes en begon me schoon te vegen. Daarbij begon ze bij de navel en toen zo langzamerhand naar beneden naar me geslachtsdeel, en zo verder naar me achterste. Het ging prima totdat ze bij me klootjes kwam, want toen de zeepachtige doekjes mijn kruis raakte, kromp ik ineen van de pijn.

"Au! Schat dat doet echt pijn," snikte ik, terwijl ze me klootjes en poepgaatje schoonmaakte.

"Ok," antwoordde ze. "Zo te zien heb je een beste luieruitslag."

Ze stond op om een washandje te pakken uit de linnenkast. Die ze bij de wastafel nat maakte en uitwrong.. Daarna knielde ze weer naast me neer, en gebruikte het washandje om me achterste schoon te maken. Het warme washandje, irriteerde wel, maar niet zo erg als die zeepachtige doekjes.

Eindelijk, toen ze me grotendeels schoon had, zei Sharon dat ik moest opstaan en in de badkuip moest gaan staan. Terwijl ik daar stond, kon ik zo in de spiegel zien dat de huid van me achterste kapot en rood was. De poep op me penis en lager gelegen dijen, had daar niet lang genoeg gezeten om luieruitslag te veroorzaken, maar het was welgevoelig en geïrriteerd.

Sharon zette de kraan aan en spoelde het vieze washandje uit, waarna ze de sproeier pakte en me verder begon af te spoelen. Toen ze dat gedaan had deed ze de 'stop' in het putje en liet water in het bad lopen, waarna ik moest gaan zitten, en ze me begon te wassen met zeep en een schoon washandje. Ze gebruikte een plastic kopje om warm water over me heen te gieten, terwijl ze me schoon waste. Nadat ze klaar was met me van boven te wassen moest ik opstaan, en ging ze verder met de onderkant. Ze zorgde ervoor dat de plek waar de luier gezeten had, extra schoon werd. Tegen de tijd dat ze bij me geslachtsdelen kwam, had ik een knots van een erectie. Ik hield er namelijk niet van om uitgebreid te gaan baden, en ik kon me niet herinneren dat iemand me in bad gedaan had. Het stimulerend effect dat een ander persoon me in bad deed wond me heel erg op.

"Gedraag je," zei ze streng grappend, terwijl ze mijn penis en de omgeving waste.

Na ze me grondig gewassen had, moest ik weer in het water gaan zitten en in bad gaan spelen, totdat ze de spullen in de slaapkamer had klaar gelegd voor me verschoning. Ik deed wat me gezegd werd terwijl Sharon me vieze luiers oppakte, en er mee de badkamer uitliep. Ik wist niet hoe ik nu in bad zou spleen, want er was geen speelgoed omdat we (gelukkig) geen kinderen hadden. Ik dacht er aan om met mezelf te gaan spelen, maar ik wist dat het niet mocht. Me vriendin had de badkamer deur opengelaten toen ze weg liep, en ik had geen idee wanneer ze terug kwam. Ondanks dat ik heel weinig masturbeerde sinds we regelmatig seks hadden, en we dus nu een paar dagen geen seks hadden gehad, was ik nu wanhopig om klaar te komen.

Ik kwam net weer een beetje tot mezelf toen Sharon terug kwam. Ze zei me om weer op te staan, waarna ze me met een dikke handdoek begon af te drogen en daarna uit het bad liet stappen. Daarna mocht ik in de woonkamer gaan zitten, om nog beter op te drogen. Ze zei dat de frisse lucht me luieruitslag sneller zou helpen te genezen. En zogezegd, zo gedaan, liep ik naar de kamer, en wilde op de bank gaan zitten, maar toen me kapotte huid de bank raakte, had ik last van helse pijnen. Onmiddellijk stond ik weer op om de pijn te verminderen en begon rond te lopen in plaats van te proberen met pijn te verzachten.

"Problemen, schat?" Vroeg Sharon toen ze de woonkamer binnen kwam.

"Het doet zeer als ik er bij ga zitten," antwoordde ik.

"Och, arme schat," zei ze terwijl ze naar me toe liep. Ze ging op de bank zitten en sloeg op de plek naast haar. "Kom liggen, schatje en leg je hoofd maar op je schoot."

Ik deed wat ze me zei, en ging liggen, met me hoofd op haar schoot en met opgetrokken knieën, zodat me achterste meer lucht zou krijgen. Ze begon zachtjes over me korte bruine haar te strelen. Daarvan werd ik al snel opgewonden en me penis sprong op. Ik kon maar niet beslissen of ik het haar zou vertellen of ik zou afwachten en dan maar zien wat er gebeurde. Ik wist dat ik niet ver van klaarkomen af was als ze door zou gaan.

"Schat, je maakt me te opgewonden. Ik denk dat je beter kunt stoppen."

"Oh," zei Sharon terwijl ze naar me volle erectie keek. "Ja laat ik daar maar mee op houden. Ik zou niet graag willen dat je nog meer problemen kreeg."

Ze stopte met over me haar te aaien en trok haar hand weg. We zaten daar stilletjes, en na ongeveer een uur tv te hebben gekeken zei ze, dat het tijd werd voor een schone luier.

Ik zuchtte, omdat ik niet wilde opstaan, maar ik stond op en liep achter haar aan naar de slaapkamer. Ze had van tevoren al een aantal luiers klaar gelegd, op het met plastic overtrokken matras. Sharon pakte me bij me hand, en leidde me naar het bed. Daar aangekomen wilde ze dat ik op het bed ging liggen met me benen over de rand. Ze spreidde me benen en tilde ze op zodat ik met me voeten in de lucht stak. Toen pakte ze de tube met luiercrème, en begon me van onderen dik in te smeren vooral die plekken die kapot waren. Daarna smeerde ze me nog met wat baby lotion in en strooide er nog wat babypoeder overheen. Toen ze daarmee klaar was, begon ze me een luier om te doen. Ik merkte dat ze sneller en nauwkeuriger was met mij te luieren. Want ze was zo klaar, met mij die 3 luiers om te doen.

"Klaar, schatje," zei Sharon. Ze pakte me handen en trok me omhoog tot ik zat en kwam me voorover om me een kus te geven.

"Dank je, schat," zei ik, en was verrast dat ik me vriendin bedankte voor het voortzetten van me straf en me luiers liet dragen. Oh nee, dacht ik nog. Begon ik me straf leuk te vinden? Ik hoopte van niet.

Nadat ze de spullen opgeruimd had, trok Sharon me een schoon T-shirt aan en gingen toen terug naar de woonkamer waar we dicht tegen mekaar aan kropen en verdergingen met tv kijken. En terwijl we zo lagen te kijken plaste ik in me luier. Ik had het een tijdje opgehouden, omdat ik naakt was en dus nodig moest. Ik dacht nog, van wat me vriendin er van zou denken als ze wist dat ik, terwijl ik haar dicht tegen me aan hield, in me luier plaste.

Om half 12 eindigde de film waar we naar zaten te kijken en Sharon zette de tv uit, waarna ze me bij de hand nam en mee nam naar de slaapkamer. Enkele minuten later had ze me weer vastgebonden in de voor mij inmiddels bekende positie voor de nacht. En daarna kwam ze naast me zitten. Ze boog voorover en gaf me een zoen die wel enkele minuten lijken te duren. Het begon in werkelijkheid als een 1zijdige vrijpartij. Ze ging wijdbeens op me borst zitten, zodat ze er beter bij zat. Ik werd hierdoor al snel opgewonden en voor de zoveelste keer deze avond kreeg ik weer een erectie. En daar ik hoorde dat Sharon sneller begon te ademen, wist ik dat zij ook opgewonden moest zijn.

Juist toen ik dacht, dat ze de kleren van me lichaam zou scheuren, wat mij werkelijk niks kon schelen op dat moment, stopte ze en ging ze van me af. Ik kon het wel uitschreeuwen van frustratie. Daarna masseerde ze de voorkant van me luiers nog voor een paar seconden, en dat was precies de stimulatie die ik nodig had. Me penis begon plotseling te tintelen, en het leek wel alsof er elektrische stroompjes door me lichaam liepen. Ongewild hield ik me adem in en trilde er over toen ik heftig klaar kwam. Het voelde aan, alsof ik nog nooit zoveel sperma ineens had geloosd, want ik voelde me sperma zo in me luiers spuiten en toen langs me lichaam naar beneden lopen. Nadat ik was klaargekomen, ontspande me lichaam en lag ik daar na te hijgen van de inspanning.

"Wat heb jij gedaan?" Vroeg Sharon een beetje boos terwijl ik wist dat zij wist wat ik had gedaan.

"Sorry, schat. Ik kon het niet helpen," zei ik eerlijkheidshalve. "Jij had me daar niet moeten aanraken."

"Schaam je!" Zei ze terwijl ze met een vinger dreigend op en neer schudde.

"Het lijkt niet eens op mezelf aftrekken," verdedigde ik mijzelf. "Jij hebt er evenveel schuld aan als ik, zo niet meer."

Ze stond daar met op elkaar geperste lippen en haar handen stevig in de zij.

"Ok," zei ze eindelijk met een kleine grijns, "voor deze keer zal ik je niet straffen."

Ze leunde voorover en kuste me op mijn voorhoofd, "Maar denk maar niet dat het vaker gebeurd. Welterusten, baby."

"Goeienacht, schat," antwoordde ik, terwijl zij haarzelf omdraaide om weg te lopen.

Al snel viel ik in slaap. Ik moest uitgeput zijn geweest door dat stuk seksuele activiteit die avond.
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Na ongeveer 5 en een half jaar tijd kom ik met de eerste reactie. Wat een eer. Goed verhaal. Ik hoop dat er een vervolg komt.
 
Bovenaan