Mijn luierverhaaltje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 3 75,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Luierbroekje


Het is al en paar jaar terug toen ik mijn liefde voor luiers en plastic broeken ontdekte, ik was 16 jaar en per toeval kwam ik bij een echtpaar met kleine kinderen die nog in de luiers liepen. Nadat ik er en paar keer was geweest vroegen ze me of ik wilde oppassen. Dat wilde ik wel maar ik had en probleem: ik wist niet hoe ik en luier moest verschonen. Dat werd me snel geleerd.

Daar stond ik met een luier in mijn handen en strikslip. Ik deed het kind een luier om en terwijl ik dit deed vroeg ik me af hoe dat moest voelen, dus nam ik de proef op de som en nam een van de strikslips mee naar huis en heb hen om gedaan. Dit wond mij zo op dat ik een stijve kreeg en kwam al snel klaar en spoot voor het eerst in een strikslip en dat was LEKKER!

Ik vond het gebruiken van het strikslipje zo fijn dat ik op zoek ging naar een plastic broekje, deze kocht ik in een babywinkel. Ik kocht de grootste maat die er was en vroeg of het kon worden in gepakt als een kadotje. Thuis gekomen verstopte ik de broekjes zo dat niemand ze kon vinden en als ik allen thuis was met MIJN plastic broekje kon spelen.

Ik moest altijd uitkijken dat ik niet betrapt werd, dat veranderde toen ik op mijzelf kwam te wonen. Dat was luier vrijheid, dat dacht ik, ik had al wat luiers en plastic broeken thuis en droeg ze vaak ook op die dag dat Jan bij me langs kwam. Ik liep zoals wel vaker in en plastic broekje met daar over een sportbroekje. Ik dacht dat niemand zo iets kon zien, maar dat had ik fout, heel fout.

Jan kwam binnen en ging zitten. Na wat praten over ditjes en datjes vroeg hij: "He, wat heb jij daar aan is dat en luier?" "Ja," zei ik met een rood hoofd en zei dat ik het lekker vond. Jan stond op en ik dacht: die wil naar huis, dus stond ik ook op en op dat moment trok Jan het sportbroekje naar beneden. Zo zei hij dan wil ik wel eens zien hoe lekker je het dan wel vind.

Daar stond ik in mijn plastic broekje en Jan merkte op dat mijn pikje nog slap was en zei: nou zo opwindend vind je het ook niet, he? Hij voelde aan mijn luier met het slap pikje, hierdoor werd mijn pik zo snel hard, harder dan anders. Ja, ik was zeer opgewonden daar maakte Jan gebruik van. Hij vroeg me of hij me mocht klaar maken ik zei: nee ben jij maf, maar ik wil het heel graag maar liet dat niet merken.

Toen Jan weer weg was speelde ik met mijzelf en onder het fantaseren over het hoe het moest zijn om door Jan klaar gemaakt te worden kwam ik klaar en spoot mijn geile zaad ik het plastic broekje.

Een paar dagen daarna kwam ik Jan weer tegen en naar wat gedronken te hebben zijn we naar mijn huis gegaan, ik dacht onder het lopen steeds zal hij me nog eens vragen. De gedachte alleen al wond me op. Toen we thuis waren vroeg Jan of ik weer en plastic broekje aan had en ik zei: dat zeg ik niet. Nou, zei hij, dan kijk ik toch ff en liep op me af en streek met zijn hand over mijn broek. Hij moest mijn stijve hebben gevoelt want hij zei lekker He! En even later trok hij mijn broek uit daar zat ik dan in plastic broekje.

Hoe voelt dat nou in zo'n broekje? Nou, doe er een aan dan weet je het. Ok zei Jan tot mijn verbazing en liep naar mijn slaapkamer. Ik volgde hem. Nou, doe jij hem maar bij me aan, jij weet hoe het moet, niet waar? OK, ik deed Jan zijn broek naar beneden en ook zijn onderbroek en tot mijn schrik had Jan een stijve pik, dus wond het hem op dat ik hem een plastic broekje aan trok. Ik zei: zo die is stijf en zei dat hij in het broekje moest stappen en deze deed ik langzaam om hoog.

Daar stond Jan in het plastic, ik vond het zo geil dat ik bijna spontaan klaar kwam dus zei ik: kom we gaan eerst wat drinken en liepen naar de kamer, maar ik kreeg geen tijd om af te koelen. Jan pakte mijn pik en zei, zo nu zal ik je eens verwennen en begon aan mijn stijve te trekken. Ik kreunde van genot en dat werd noch heftiger toen Jan mijn pik door het plastic broekje heen begon te pijpen.

He enig, zo liggen dat het een standje 69 werd en daar lagen we elkaar te pijpen en na een tijdje kwam ik klaar en spoot mijn sperma in mijn broekje. Niet veel later kwam Jan ook klaar. Ik voelde hoe hij zijn sperma in het plastic broekje spoot. Dit was lekker zei hij en zei dat hij dit wel vaker wilde en dat gebeurde ook. Voor dat ik het wist had Jan weer een stijve en hij kroop achter me en trok mijn plastic broekje naar onderen en stak zijn harde met sperma besmeurde pik in mijn kontje.

Onder het neuken nam hij mijn pik in zijn hand en maakte hem weer stijf na een tijdje kwam Jan in mij klaar en niet veel later spoot ik voor de tweede keer in mijn heerlijk gevulde plastic luier broekje.
 
Bovenaan