Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1

luiernl

Toplid
Dit verhaal is voor een klein deel gebaseerd op ervaringen maar over het algemeen fictie. Het bevat delen met SM (spanking en bondage), Chastity (kuisheid), luiers/babyplay.

Ik heb het verhaaltje met veel plezier geschreven, ik hoop het allemaal nog eens mee te maken maar vrouwelijke partners die er ook zo inzitten zijn uiterst zeldzaam. Daarbij kunnen sommige dingen beter een wens of fantasie blijven, je moet tenslotte ook wat te wensen hebben.

Het schijven van dergelijke verhaaltjes is veel werk, leuk om te doen maar erg tijdrovend. Opbouwende kritiek m.b.t. schrijfstijl zijn welkom, op gemekker er gezeur zit ik echter niet te wachten. Vind je het niets, lees het dan niet, even goede vrienden.

PM ik post dit verhaal in twee delen, dit vanwege het maximum aantal tekens in één post.


Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1

Inhoudsopgave
Hoofdstuk 1 - inleiding
Hoofdstuk 2 – in chastity
Hoofdstuk 3 – terug in luiers
Hoofdstuk 4 – Straf spanking
Hoofdstuk 5 – in luier en chastity op bezoek
Hoofdstuk 6 – Transformatie naar baby rol
Hoofdstuk 7 – Keuze, klein of groot zijn
Hoofdstuk 8 – Marja en Patrick komen eten
Hoofdstuk 9 – Toch nog lekker sexen
Hoofdstuk 10 – Hele harde straf en de eerste keer in de bench
Hoofdstuk 11 – Met een dikke luier naar het werk
Hoofdstuk 12 – Spelen met Marja en Patrick
Hoofdstuk 13 – Tenslotte


Hoofdstuk 1 - inleiding
Mijn naam is Henk, inmiddels 55 jaar en bijna 25 jaar gelukkig getrouwd met Carla. Carla is 4 jaar jonger en ziet er vreselijk lekker uit. Het krijgen van kinderen is ons niet gegeven maar wij hebben 2 mooie kortharige Visla’s (honden).

Al zolang ik mij kan herinneren voel ik mij aangetrokken tot luiers. Vroeger toen ik nog op de lagere school zat en nog de plasticbroekjes paste welke bij Albert Heijn te koop waren experimenteerde ik geregeld met een handdoek als luier in de pastelkleurige plasticbroekjes. Maar als mijn moeder hier achter kwam verdween alles weer in de prullenbak. Later, op mijn 18e jaar en ik op kamers woonde kocht ik mijn eerste pak ‘echte’ luiers. Internet bestond toen nog niet en ik wist van het bestaan van luiers voor volwassen niet af. Totdat ik bij de dokter in de wachtkamer een folder zag staan van Attends. Ik wist niet wat ik zag en pakte zo onopvallend mogelijk een folder uit het rekje en was vastbesloten zo’n pak luiers te kopen. Een paar dagen later stond ik met lood in mijn schoenen en een vuur rode kop in de apotheek en vroeg naar een pak Attends in mijn maat. De dame in de apotheek vroeg of ik even mee wilde lopen naar de spreekkamer, het liefst was ik hard weggerend maar ben haar toch braaf gevolgd. In de spreekkamer hadden zij verschillende soorten luiers en zij vroeg mij naar mijn klachten. Ik vertelde dat ik met name ’s nachts nog wel eens in bed plas. Zij probeerde mij op mijn gemak te stellen en legde het e.e.a. uit over incontinentie en de verschillende producten welke zij daarvoor hadden maar adviseerde mij ook hiervoor naar de dokter te gaan. Grote kans dat er wat aan te doen zou zijn vertelde zij mij. Zij liet mij verschillende inlegluiers zien maar ook de broekluiers met plakstrip. Ik vertelde dat ik liever zo’n broekluier had, dat zou in bed beter op zijn plaats blijven verzon ik ter plekke. Nadat ik beloofd had naar de dokter te gaan rekende ik de luiers af en liep ik als een haas de winkel uit met het zojuist gekochte pak luiers. Een straat verderop stond ik trillende van de zenuwen bij te komen van alle spanning. Snel naar mijn kamer en niet veel later had ik dan eindelijk een echte luier aan. Ik heb hem de hele middag en nacht aangehouden en er voorzichtig in geplast. Deze eerste keer dat ik een echte luier droeg zal ik nooit vergeten.

De behoeft om een luier te dragen kwam en ging, had ik het druk met de studie dan had ik er weken geen behoefte aan. Ook als ik weer eens een date had, had ik geen behoefte aan het dragen van een luier. Zo rommelde dat mijn studenten leven door totdat ik mijn eerste baan had en ’s avonds wat meer tijd had. Het verlangen naar een luier was er toen weer geregeld.

Ik was 27 jaar had een leuk appartement in de stad waar ik werkte toen ik Carla voor het eerst ontmoete. Zij werkte in een van de bedrijven in het gebouw waar ik ook werkte. We kenden elkaar wel van gezicht maar verder niet, toen wij een keer samen in de lift stonden raakte wij aan de praat en spraken wij af die middag wat te gaan drinken in het barretje om de hoek van kantoor. Daar sloeg de vlam bij mij over, ik was tot over mijn oren verliefd. Het luieren verdween weer naar de achtergrond en wij hadden het erg naar onze zin. Na 3 jaar zijn wij getrouwd, ons sexleven was zeer actief maar luiers kwamen daar de eerste jaren niet aan te pas, dat kwam pas een paar jaar later.

Het werd allemaal wat minder spannend en om ons sexleven wat op te peppen had Carla het idee opgevat het in onze slaapkamer wat meer kinky te maken. Van de boeken en films van fifty shades of grey had nog niemand gehoord maar internet was in opkomst en bood genoeg informatie voor ons om een beetje een weg te vinden in touwen, boeien, zweepjes ed. Webshop waren in Nederland nog geen gemeengoed maar goed geoutilleerde sexshops waren in Amsterdam wel te vinden.


Hoofdstuk 2 – in chastity
Nadat Carla zichzelf had verdiept in de duistere wereld van SM en zich goed had laten voorlichten in een speciaal zaak was het tijd om het in praktijk te brengen. Wij hadden de laatste tijd wat sm videobanden gehuurd en bekeken om wat inspiratie op te doen. Carla zag het wel zitten de rol van meesteres op zich te nemen. Daarmee was bepaald dat ik het ‘lijdend’ voorwerp zou zijn. Het begon allemaal onschuldig en we moesten er ook om lachen. Het was wat experimenteren maar na een paar weken ging het er steeds serieuzer aan toe. Geregeld lag ik vastgebonden op bed of stond ik voor straf met geboeide handen in de hoek om Carla dan als excuus voor mijn slechte gedrag oraal te bevredigen. In eerste instantie speelden wij ons sm spel in de slaapkamer maar als snel hadden wij daarvoor een aparte kamer ingericht. Wij hadden wat zaken gekocht maar omwille van de kosten ook diverse meubels zelf in elkaar geknutseld. Naast een bed stond er een spankingbank, andreaskruis en aan het plafond hing een takel met spreidstang. Aan de muur hingen diverse zweepjes en spanking attributen alsmede buttplugs, blinddoeken en gelaatsmaskers, boeien voor armen en benen en nog wat overige zaken. Deze ruimte gebruikte wij in het begin voor ons sm spel maar geregeld werd ik ook gewoon in onze slaapkamer vastgelegd en gestraft voor mijn vermeende slechte gedrag.

Geregeld verdween er een buttplug in mijn kontje en naarmate de tijd vorderde werden deze steeds dikker en langer maar ik genoot er met volle teugen van. Ook werd mijn kontje geregeld genomen door Carla met haar strapon voorbinddildo. Onder de petsen op mijn billen duwde Carla de strapon lekker diep in mijn kontje. Als zij merkte dat ik wellicht klaar zou komen sloeg zij mij met een plak keihard op mijn billen en zei mij dat dit sletje nog niet mocht klaarkomen. Ons sexleven was weer top on! Een SM lifestyle zagen wij beide niet zitten maar om zo af en toe in de rol van meesteres en slaaf te kruipen vonden wij een prima afwisseling om de spanning er een beetje in te houden.

Na een paar weken kwam Carla heel enthousiast thuis, ze had een peniskooi voor mijn jongeheer gekocht. Het leek haar heel leuk om met mijn kuisheid te spelen. Zij had daar op internet spannende verhalen overgelezen. Zij vertelde daar vol enthousiasme over en ook ik zag dat wel zitten om Carla zo nu en dan de controle over mijn pik te geven, ik vond dat wel spannend. Net zoals met onze SM belevenissen hadden wij wel afgesproken dat dat niet 7/24 zou zijn, dat zag ik echt niet zitten. Geregeld werd op zaterdagmiddag mijn pik opgesloten waarna wij gezellig de stad in gingen voor een drankje en een hapje. Zij genoot intens van deze macht en deed dan haar best mij op te geilen, hetgeen resulteerde in een opkomende erectie die pijnlijk vocht om wat ruimte.

Ik herinner mij nog dat wij samen naar een lingeriewinkel gingen, ik gekooid en zij de meest sexy pakjes passen welke zij dan vol trots aan mij kwam showen. Mijn lul vocht om de schaarse ruimte maar het was reuze opwindend. Na het aanschaffen van wat spannende lingerie gingen wij wat drinken in een barretje. Ik zat net een beetje bij te komen met een lekker biertje toen zij een behoorlijk buttplug uit haar tas haalde en zei mij deze in het toilet in mijn kontje te schuiven. Publiekelijk in mijn chastitykooi rond te lopen was ik inmiddels wel gewend maar dit was weer een stapje verder maar ik vond het reuze spannend en liep onopvallend naar het toilet. Terwijl ik de plug naar binnen schoof vroeg mijn pik om aandacht maar ik kon de druk er helaas niet afhalen. Opgewonden ging ik weer zitten en voelde de plug nog dieper binnendringen. Pff dat was even wennen, ik was zo geil als boter. Ik wilde graag naar huis om Carla vreselijk hard te neuken maar Carla wilde nog wat eten in de stad, ik moest mij maar even beheersen zei ze. Gelukkig ebde de opwinding wat weg en hadden wij een gezellige avond. Toen wij thuis kwamen werd ik in onze speelkamer aan het andreaskruis vastgezet. Carla ging zich even opfrissen en nam het tasje met de nieuwe lingerie mee de badkamer in. Niet veel later kwam zij in een mooie body met jarretels de badkamer uit en keek mij zeer geil aan. Zij kwam voor mij staan en begon mij uit te kleden, zij stropte mijn broek naar beneden en zag een grote natte plek in mijn broek. Van alle opwinding was er heel wat voorvocht uit mijn pik gelopen. Zo viezerik, heb je nu in je broek geplast grapte Carla, ik zou je een luier moeten aandoen. Beelden van mijn luier verleden spookte door mijn hoofd, ik had daar de laatste jaren af en toe wel aan gedacht maar nooit de daad bij het woord gevoegd maar nu borrelde dat weer op.

Carla maakte mijn boeien los, bevrijde mij pik uit de kooi en verloste mijn kontje van de plug. Zo jochie laat jij maar eens zien of jij dan een grote jongen bent. Mijn bevrijde pik was binnen no-time zo hard als een heipaal. Carla speelde wat met mij en ik kreeg her en der wat tikken met een zweep. Een uitgebreid SM spel werd het niet en al snel maakte Carla mij los en gingen wij naar onze slaapkamer. Ik masseerde Carla op haar favoriete plekjes, likte heerlijk aan haar kutje, en sloten deze dag af met een vreselijk lekkere vrijpartij.



Hoofdstuk 3 – terug in luiers
We lagen op zondagochtend nog lekker in bed, geen haast deze dag. De opmerking van Carla om mij een luier om te doen kwam weer naar boven. Ik kreeg weer dezelfde kriebels als jaren geleden. Ik voelde een golf van opwinding maar ik schaamde mij hiervoor en durfde dit niet met Carla te bespreken. Hoewel zij zeer ‘open minded’ is durfde ik dit stukje van mij zelf op dat moment niet te openen.

Het verlangen weer een luier te dragen bleef in mijn hoofd zitten en werd naar mate de week vorderde alleen maar sterker. Ik googelde wat op internet en was al snel beland op de talloze ABDL gerelateerde pagina’s. Het zag er allemaal erg opwindend uit, ik wist zeker dat ik dit ook weer wilde. Ik verlangde ernaar weer een luier te dragen.

Gaande de week besloot ik langs de apotheek te rijden voor een pak luiers. Niet meer zo nerveus als vroeger maar toch wel een beetje gespannen vroeg ik zo nonchalant mogelijk om pak Tena Slip Maxi. Ik smokkelde het pak luiers naar binnen en verstopte het in mijn werkkamer. Nu was het wachten op een gelegenheid een luier aan te doen. Carla zou op vrijdagavond met een vriendin wat gaan drinken en naar de bioscoop gaan. Ik kon niet wachten tot het zover was. Ik denk dat ze nog op de hoek van de straat reedt toen ik het pak luiers al tevoorschijn had gehaald. Ik haalde er een uit en voelde het heerlijk zachte plastic. Ik voelde een kriebel van opwinding door mijn lichaam en ook mijn pik liet zich gelden. Gelukkig had Carla mijn peniskooi niet omgedaan dus hij had alle ruimte om te groeien. Snel liep ik naar de slaapkamer en kleedde mij uit. Naakt lag ik op het bed en deed mijzelf een luier aan. Vroeger zorgde ik er voor dat mijn pik tussen mijn benen naar beneden gedrukt was voor ik de luier sloot, mijn ervaring was dat dit voor de minste lekkages zorgde maar met deze harde paal zou dat vandaag niet lukken. Ik stond op en bekeek mijzelf in de spiegel. Ik schaamde mij, een volwassen vent in een luier terwijl zijn vrouw even weg is maar ik was ook ontzettend opgewonden. Ik wreef of mijn keiharde lul en binnen no-time spoot ik de hele luier vol. Heerlijk heb ik nog 2 uurtjes in deze luier rondgelopen en er diverse plasjes in gedaan. Het liep tegen tienen en ik wilde voorkomen dat Carla opeens binnen zou komen als ik zo in mijn luier rond liep. Ik ging nog even lekker op bed liggen, liet nog een plasje lopen en genoot van het oh zo vertrouwde gevoel wat ik zo lang gemist had. Ik maakte de bovenste plakkers los en trok nog even lekker aan mijn pik. Oh wat was dat zalig, met mijn andere hand streelde ik mijn billen in de natte luier. Niet veel later lagen er dikke klodders sperma op mijn buik. Ik liep naar de badkamer, deed de luier uit en waste mijn kruis en maakte alles weer schoon en fris. Even later zat ik weer aangekleed nagenietend op de bank met een biertje wat tv te kijken. Na een klein uurtje kwam Carla thuis, ze had een gezellige avond gehad en ik kreeg de groeten van Joyce. We dronken nog een glaasje en gingen toen ook naar bed.

Carla had wel zin in een avontuurtje en ontdeed zich uitdagend van haar kleding. Niet veel later stond ze in haar mooie lingerie voor mij en knoopte mijn overhemd los. Wat had ik toch een mazzel dacht ik bij mijzelf Carla is nog steeds een bloedmooie, lieve en geile vrouw. We stonden lekker te zoenen toen zij mijn broek los deed en met haar hand in mijn onderbroek verdween. Normaal is dit het stadium dat, als ik niet gekooid ben, mijn pik voel opzwellen maar nu bleef het rustig daar beneden. Ik had mijn zaad vanavond immers al 2 keer verschoten. Carla duwde mij op bed en trok mijn broek en onderbroek geheel uit. Onder het zoenen speelde zij verder met mijn pik, er kwam wel leven in maar een keiharde paal zo als te doen gebruikelijk bleef uit. Carla zakte naar beneden om mijn pik in haar geile mondje te nemen en rook mijn fris gewassen jongeheer en zag mijn verschrompelde ballen. Oh nu begrijp ik het, jij hebt jezelf ook een gezellige avond gegeven. Tjonge jonge ben ik even weg lig jij gelijk te rukken als een geile tiener. Ik zal je voortaan maar op slot zetten als ik alleen weg ga. Ik kreeg een rood hoofd en wist niet veel te zeggen. Of ben je soms vreemd geweest vroeg zijn mij, nee natuurlijk niet was mijn reactie. Waar was je dan zo geil van geworden dat je aan het rukken bent geslagen, heb je je soms staan aftrekken in mijn lingerie. Zij keek mij streng aan terwijl zij dit vroeg, nee ook dat niet schat antwoordde ik.

Ik probeerde de aandacht af te leiden door haar lekker te masseren en overal te kussen. Dat leek goed te werken, zij ontspande en ging lekker op haar rug liggen. Ik ontdeed haar van haar slipje en dook tussen haar benen. Ik likte als Lassie, stak mijn tong lekker diep in haar, schokkend kwam zij klaar en ik voelde haar lekkere sappen in mijn mond lopen. Zij trok mij zachtjes aan mijn haren naar haar toe, pakte mijn hoofd tussen haar handen, keek mij doordringend aan en vroeg mij “nou Henk, vertel mij nou eens, waarom moest je nu zo nodig stoom afblazen vanavond”. Als zij in deze flow is weet ik uit ervaring dat het ontwijken van de waarheid niet de beste keuze is. Ik durfde haar niet aan te kijken en sloeg mijn ogen neer. Wat heb jij mij op te biechten Henk vroeg zij nogmaals. Ik voelde dat mijn hoofd nog roder werd dan hij al was. Kom op Henk, je weet toch dat je mij alles kunt vertellen, als er iets is zeg het dan. Ik had het bloedheet en stotterend zei ik dat ik een luier aan heb gehad. Wat zeg je? Vroeg Carla vol ongeloof, een luier? Ik knikte bevestigend met mijn hoofd en wist niet waar te kijken.

Carla liet mij los en ik ging naast haar liggen. Een luier, waarom in vredesnaam, je bent toch niet incontinent of zo. Nee, dat niet maar ik vind het een opwindend gevoel, ik droeg voor wij een relatie kregen ook af en toe een luier. Dat gevoel van de luier en het plastic geven mij een heerlijke opwindende gevoel. Carla kon niet geloven wat ik zojuist had gezegd en keek mij met grote ogen aan. Ik weet even niet wat ik hoor en wat ik moet zeggen zei zij. Zij ging recht op zitten en keek mij aan. Waar komt dat dan opeens vandaan vroeg zij mij. Ik vertelde haar dat haar opmerking over het dragen van een luier voor mijn lekkende piemel in de peniskooi de trigger was. Dat dit bij mij het verlangen een luier te dragen weer aan wakkerde. Pff, oke, als dat is wat jij wilt had je dat toch ook kunnen zeggen antwoordde Carla. Ik durfde dat niet, antwoordde ik schuchter.

Wat deed je dan vroeger met die luiers, vroeg Carla, plaste en poepte je er ook in en wanneer droeg je ze dan een luier. Ik vertelde Carla over mijn tiener jaren, de jaren dat ik op kamers en zelfstandig woonde. Ik vertelde dat wanneer ik een luier droeg er dan ook in plaste. Poepen heb ik wel eens geprobeerd maar het schoonmaken ervan is voor mij de reden dat ik dat bij een paar keer gelaten heb. Pff gelukkig hoorde in Carla zeggen. Ik vertelde dat ik ze soms weken lang bijna dag en nacht droeg maar op andere momenten er weer weken geen behoefte aan had. Ik droeg ze tijdens mijn studie gewoon naar de universiteit en later ook op mijn werk. Het luchtte mij echt op dat ik dit diep begraven geheim met Carla kon delen en zij mij er niet om veroordeelde.

Nadat ik alles had verteld keek Carla mij meelijwekkend aan, ach jongen waarom heb je dat nooit eerder gezegd. Ik zie aan je dat het allemaal erg diep heeft gezeten. Hoe komt het dan dat je de laatste jaren nooit de behoefte heb gehad een luier te dragen en nu opeens wel. Ik lag nog steeds poedelnaakt op bed maar het gesprek met Carla voelde goed en vertrouwd. Ik voelde dat zij oprecht interesse toonde en mij niet veroordeelde. Ik antwoordde dat ik het eigenlijk nooit heb gemist omdat ons sexleven goed, spannend en lekker is en ik erg geniet van onze SM spelletjes maar dat haar opmerking van vorige week het sluimerende vuurtje aanwakkerde. Nou Henk dat moest dan ook zo zijn, ik ben blij dat je hier mij nu deelgenoot van hebt gemaakt. Ik weet zo één, twee drie niet wat en hoe we hier mee verder moeten maar heb je nog meer luiers in huis. Hoe kom je daar eigenlijk aan, vroeg zij. Ik antwoordde dat ik ze bij de apotheek had gekocht en dat ik het pak boven in mijn werkkamer had liggen.

Ga ze eens halen zei Carla. In mijn blootje liep ik de trap op naar boven, pakte het pak Tena luiers en liep terug naar onze slaapkamer. Carla had intussen haar sexy nachthempje aangetrokken en keek mij nieuwsgierig aan. Tjonge dat is nog al een pak zeg, zei zij toen ze het uit mijn handen pakte. Ze pakte er een luier uit, voelde en bekeek deze aandachting. Jeetje wat een grote luier, heel wat anders dan die schattige pampertjes welke baby’tjes dragen. Ze vouwde de luier open en wreef over de binnen en buitenkant. Wel lekker zacht hoor. Wil je deze vannacht aan vroeg zij terwijl ze mij onderzoekend aankeek. Mmm weet niet antwoordde ik een beetje onverschillig. Hé van mij hoeft het niet hoor maar ik dacht dat je dat leuk zou vinden antwoordde Carla. Verlegen en met een rood hoofd zei ik dat ik dat erg fijn zou vinden. Nou laat maar een zien dan hoe je dat doet zei zij terwijl ze mij de luier overhandigde. Onzeker pakte ik de luier aan, legde deze op bed en ging er op liggen. Ik bracht de luier in positie en plakte de plakstrips dicht. Ik vind het wel een vreemd gezicht om mijn man zo in een luier te zien liggen maar aan de andere kant ziet het er ook wel lief en onschuldig uit. Ik weet niet hoe dit verder moet maar als jij vannacht zo wilt slapen vind ik dat voor nu geen probleem. Ik bevestigde dat ik dat ook wel wilde. We liepen nog naar de badkamer om onze tanden te poetsen. Carla liep nog even naar het toilet, toen zij de badkamer inliep wreef zij over mijn geluierde billen en zei dat ik er lief uit zag. Jij hebt het eigenlijk wel makkelijk zo, jij hoeft niet meer naar het toilet plaagde zij mij. Ik voelde dat ik kleurde maar zei verder maar niets.

We kropen onder de dekens en wenste elkaar een goede nacht.


Hoofdstuk 4 – Straf spanking
Na een toch wel onrustige nacht werd ik de volgende ochtend vroeg wakker, mijn luier was uiteraard gewoon droog. Carla sliep nog, ik pakte een boek van mijn nachtkastje en lag nog wat te lezen, ik moest eigenlijk wel plassen maar wist nou niet of ik dat nu wel in mijn luier moest doen, ik besloot het toch maar gewoon te laten lopen. Ik voelde de warme urine zich verspreiden in mijn luier, dat blijft toch een heerlijk gevoel.

Na een half uurtje was Carla ook wakker en vroeg of ik goed geslapen had in mijn luier en of ik het nog even over gisterenavond wilde hebben. Ik gaf aan dat ik wel een paar keer wakker was geworden maar verder prima geslapen heb. Ik bedankte haar voor haar begrip en zei dat ik er op dit moment niets aan toe te voegen had. Carla schoof naar mijn kant van het bed, ik voelde haar hand over mijn luier wrijven. Oh ik voel het je hebt geplast, hij is nog warm, zei zij enigszins opgewonden. Ik voelde dat ik kleurde en keek haar ongemakkelijk aan. Ja daar hebben we het eigenlijk niet over gehad maar ik heb er niet zoveel moeite mee hoor. Als je dan toch een luier draagt gebruik hem dan ook maar denk ik dan. Wat mij betreft is dat prima als je het bed maar niet vies maakt. Oke, dat is goed antwoordde ik. Wat is vandaag de bedoeling vroeg Carla mij, het is zaterdag, we moeten nog wat boodschappen doen en even lekker met de honden weg maar verder hebben we niets op de planning staan. Wil jij eerst je luier uit en douchen of gaan we eerst ontbijten. Wil je vandaag ook een luier aan of is zo klaar voor nu. Pff dat was even een hoop informatie ik moest het even ordenen, ik zei dat ik liever eerst ging douchen en dat ik vandaag niet zo zeer een luier aan hoefde. Prima, ben je vandaag mijn grote jongen zei Carla plagend tegen mij. We lagen zo lekker ontspannen nog wat te kletsen terwijl Carla zachtjes over mijn luier wreef. Ik voelde dat ik een stijve kreeg en voelde de schaamte weer opkomen. Mmm zei Carla, daarbinnen is wat aan het groeien geloof ik, ga maar snel douchen voor het een kliederboel wordt. Mmm klonk het wat teleurgesteld uit mijn mond. He kom op niet gelijk zo, geef mij ook even de tijd om aan deze situatie te wennen. Ja sorry, zei ik terwijl ik haar dankbaar een dikker knuffel en kus gaf. Ik stapte uit bed en liep in mijn luier naar de badkamer. Carla keek mij glimlachend aan.

Na een frisse douche liep ik eerst even een klein rondje met de honden, na het ontbijt en koffie moesten er boodschappen gehaald worden. Wij reden naar de supermarkt bij ons in de buurt en pakten onze boodschappen. Toen wij door het pad met baby artikelen liepen vroeg Carla of ik hier nog wat van nodig had, babypoeder, zalf of zo. Ik kon wel door de grond zakken, het is natuurlijk een onschuldige vraag maar ik voelde dat er wat Carla betreft meer achter schuil ging. Zonder op mijn antwoord te wachten pakte zij een busje Zwitsal babypoeder en een potje Sudocrem billenzalf. Ik keek haar vragend aan maar zei verder niets. Carla heeft graag de regie over zaken, dat heb ik in de loop der jaren wel ervaren. Carla liet mij zo merken dat zij mijn luiers wel akkoord vond maar dat zij daar wel deelgenoot van wilde zijn en nog liever de regie in zou willen voeren.

Na de boodschappen een heerlijke strandwandeling met de honden, we dronken en aten wat bij een van de strandtenten en genoten van het heerlijke weer. ’s Middags thuis lekker een wijntje en wat kokerellen en ’s avonds een mooie film.

Carla was in een geile bui en wilde even lekker genomen worden, zij had dit nog tegoed van gisterenavond zei zij mij in niet mis te verstane bewoording. Ik werd of 20 minuten boven verwacht, zei zij mij toen zij de kamer uitliep. Ja ook dat is Carla, zo hangen wel lekker cosy op de bank bij een filmpje en even later evalueert zijn in de meesteres die in haar zit.

Ik liep nog een blokje met de honden, ruimde de glazen ed op, deed de deur op slot, het licht uit en ging naar boven. Ik was erg benieuwd wat ik daar boven zou aantreffen, stiekem hoopte ik erop dat Carla mij een luier aan zou doen. Ik liep de slaapkamer binnen en zag mijn mooie meesteres in een super spannend zwart lederen pakje met mooie kousen en laarzen. Ik glunderde van oor tot oor toen ik haar daar stralend zag staan. Mooi slaaf, ik hoop dat je straks ook nog zo lacht als ik klaar met je ben. Ik keek op het bed, er lag helaas geen luier maar wel een set pols- en enkelboeien, een ring-gag en de oh zo bekende strapon. Ik zou weer eens lekker in mijn kontje worden geneukt. Ik voelde hoe mijn lul al direct reageerde op hetgeen zou komen. Uitkleden en op bed was het commando, binnen no-time lag ik poedelnaakt en met een half harde pik op bed. Tevreden pakte Carla mijn pik, dat lijkt er al meer op dan gisteren, ik moet je denk gewoon meer opsluiten in je peniskooi want jij schijnt te vergeten dat ik de baas ben over dat kleine baby pikkie van je. Zij streelde mijn pik met haar zweep en gaf mij een paar tikken onder mijn ballen. Jouw lul is mijn bezit en moet mij dienen, vergeet dat niet. Zij keek mij streng aan, verdere aansporing had ik niet nodig en braaf antwoordde ik ‘ja Meesteres’. Mooi, laten we je nu eerst maar een goed vastleggen zodat ik ongestoord mijn gang kan gaan. Niet veel later lag ik met vastgebonden enkels en met mijn handen op mijn rug met mijn billen omhoog terwijl Carla wat glijmiddel op mijn sterretje smeerde en een middelgrote buttplug in mijn kontje duwde, ik kreunde van genot. Ik kan er altijd intens van genieten, het gevoel van iets in je kontje is zo opwindend. Ik moest mijn mond goed openen en als laatste kreeg ik een ring-gag in mijn mond welke met een riempje in mijn nek werd vast gemaakt. Carla stond inmiddels naast mij en tergend langzaam gespte zij de strapon om haar slanke lijf. Ik keek het met lede ogen aan. Als ik dat ding dan zo zie bengelen met de wetenschap dat dat straks in mijn poepertje verdwijnt krijg ik het altijd wel even benauwd. Het is best wel een apparaat.

Zij wenkte mij en onder aansporing van een paar stevige tikken met de zweep liet zij weten dat het tijd was om de dildo te pijpen. Ik bood mijn door de ring geopende mond aan en voelde hoe Carla de kunst lul rustig heen en weer in mijn mond bewoog, steeds een stukje dieper. Mijn grote hobby zal het nooit worden maar ik was inmiddels wel instaat het ding tot diep in mijn keel te ontvangen zonder gelijk te hoeven kokken. Maar als Carla mijn hoofd vastpakte en die kunst lul dieper in mijn keel stak en hem daar hield kreeg ik het altijd wel moeilijk. Goed zo slaafje, goed nog heel even stelde Carla mij dan gerust. Gek genoeg werd ik hier altijd bloedgeil van en aan mijn dikke kloppende lul hingen de plakkerige druppels voorvocht. Zie je wel ik weet wel wat jij lekker vindt, jij bent gewoon een sletje die van sabbelen houdt. Carla trok zich terug en ging achter mij staan, zij haalde de buttplug uit mijn kontje en hield deze voor mijn mond en dreigde deze er in te stoppen als ik te veel geluid zou maken. Ik keek haar angstig aan, ik rilde bij de gedachte de plug in mijn mond te krijgen welke net uit mijn kont kwam. Terwijl Carla de plug voor mijn hield zei zij dat ik straf had verdient omdat ik mijn liefde voor luiers nooit eerder heb gedeeld en omdat ik stiekem zonder haar een luier had aangedaan en mijn zaad had verschoten.

Ondertussen liet zij met haar andere arm de zweep door de lucht suizen. Hoeveel heb je er verdient slaaf vroeg zij mij terwijl zij met de zweep voor mij op bed sloeg. Ik mompelde nauwelijks verstaanbaar door de gag in mijn mond ‘vijf meesteres’. Wat zeg je slaafje, hoorde de meesteres nu echt dat jij vijf zei, meen je dat, voor al die misdragingen. Vroeg zij mij terwijl zij mij doordringend aankeek. Ik denk dat 25 meer op zijn plaats is. Carla genoot van de angst in mijn ogen. Ik vind een beetje billenkoek altijd wel lekker. Ook van de riem of paddle kan ik nog genieten, mits niet te hard. Maar de zweep of cane trek ik echt niet. Dat doet zo vreselijk pijn. Oke slaaf, we doen het als volgt, twintig met de riem en vijf met de zweep maar wel een paar stevige tikken, je bent echt stout geweest vergeet dat niet! Kreeg ik streng te horen. Nou slaaf wat zeg je dan tegen je meesteres. Ik wist heel goed dat er nu maar één antwoord mogelijk was en dat was ‘dank u meesteres’, met de ring in mijn mond mompelde ik deze woorden. Dat dacht ik ook zei Carla. Zij liet mij de plug nog even dreigend zien en zei mij vooral niet te gaan schreeuwen maar mijn straf te accepteren.

Zij stond weer achter mij en wreef met haar hand over mijn billen. Ik wachtte gespannen op de dingen die zouden volgen. Carla liet nog wat glijmiddel op mijn kontje lopen en stopte de plug weer terug in mijn kontje. Pff heerlijk, ik was van het voorgaande spel bloedgeil geworden en mijn lul was keihard hetgeen ook Carla was opgevallen. Zo zo, je vindt het allemaal nog al opwindend geloof ik, zei zij mij terwijl zij zachtjes aan mijn lul trok. Mmm was het enige wat ik kon uitbrengen. Nou kijken of hij straks ook nog zo hard is, klonk het gemeen uit Carla haar mond. Carla had de riem en de zweep op bed klaar gelegd en warmde mijn billen wat op door en met haar vlakke hand een paar stevige klappen op te geven. Ahh mooi slaafje dat ziet er al mooi uit. Zonder verdere toelichting voelde ik de eerste klap met de riem, ik schokte met mijn hele lichaam maar kon mij amper bewegen. Ik kreunde, het was best wel gevoelig. Tellen slaaf hoorde ik de meesteres zeggen. Één bracht ik kreunend uit, plats daar was nummer twee al. Zo ging dat door tot tien. Ik kreeg toen even pauze. Goed zo slaafje, dat gaat heel goed. We gaan verder, de volgende vijf waren goed te doen maar de laatste vijf met de riem deden goed zeer en toen moest de zweep nog komen. Hijgende telde ik de twintigste slag met de riem. Carla kwam naast mij zitten en streelde door mijn haar. Heel goed slaafje, grote jongen. Kom op, op naar de finale zei Carla. Zij streelde mijn vuurrode billen die voor mijn gevoel in brand stonden. Ontspan slaaf en tellen! Kreeg ik te horen. Pats één stotterde ik, de tranen kwamen op in mijn ogen maar veel tijd om te herstellen kreeg ik niet, ik hoorde de zweep door de lucht suizen en pats daar was nummer twee. Na de vijfde slag liepen er tranen over mijn wangen en haalde ik schokkend adem. Zie je nu wat er gebeurt als je stout bent, vroeg Carla mij. ‘ja Meesteres’ snikte ik. Mooi onthoudt dat dan goed en geen stiekem gedoe meer.

Carla wreef zachtjes over mijn vuurrode billen en gaf mij even de tijd bij te komen. Waar is nu die grote stijve piemel van mij slaafje gebleven. Even zoeken en plagend voelde Carla aan mijn pik, oh ik voel wat maar dat is weer dat kleine baby piemeltje, de Meesteres wil straks wel een grote dikke pik slaaf, denk daaraan.

Na zo’n tien minuten verwijderde zij de plug weer uit mijn kontje, smeerde de dildo in met glijmiddel en zette hem op mijn sterretje. Zij duwde hem rustig maar resoluut naar binnen. Oh dat was zo lekker, ik voelde de kunst lul langs mijn prostaat schuiven en ik voelde het bloed weer naar mijn lul stromen. Wat was dit lekker, heerlijk. Ik lag heerlijk te genieten terwijl Carla mij nam als een gewillige hoer. Ik stond op het punt klaar te komen toen Carla stopte. Nee nee, nog niet slaafje. Zij liet mij even bijkomen terwijl zij de strapon weer afdeed. Zij ging met haar benen wijd voor mij op bed zitten, deed de drukkertjes van haar body los en verwijderde de gag uit mijn mond. Zonder een woord te zeggen werd mij te verstaan gegeven het mooie kale kutje van mijn Meesteres te likken. Ik likte haar zorgvuldig en deed erg mijn best. Af en toe werd mijn hoofd past gepakt en drukte zij mijn gezicht hard tegen haar kut. Terwijl ik te horen kreeg mijn tong vooral diep in haar grotje te steken. Oh dit was goddelijk. Na een minuut of 10 kon ik bijna niet meer maar gelukkig kwam zij heerlijk kreunend klaar. Nadat zij was bijgekomen werden mijn boeien losgemaakt en mocht ik mijn meesteres bedanken met een massage welke ik afsloot met een keiharde neukbeurt waarbij wij beide heftig klaar kwamen. Het was lang gelden dat ik zo heftig was klaargekomen.

Ik hielp Carla met het uitdoen van haar laarzen en Carla deed haar mooie body uit. Nagenietend van deze opwindende seks partij lagen wij lekker bij elkaar. Carla vroeg hoe het met mijn billen ging, ik zei dat ze behoorlijk brandde en ik hoopte dat ik morgen nog kon zitten. Tja dat is dan wel je eigen schuld, je had het echt verdiend. Carla vroeg mij of ik niet liever een lekkere zachte luier om mijn pijnlijke billen wilde, zij zou mijn billen dan lekker insmeren met crème. Ik kleurde weer, ik schaamde mij toch wel. Ik was niet gewend zo open over mijn luier liefde te praten, het was al zo lang een diep weggestopt geheim. Carla zag dit en merkte dat ik mij erg ongemakkelijk voelde en stelde mij gerust. Lieverd, ik wil dit graag samen met jou doen, ik accepteer dit van jou, echt geloof mij nou. Zij wachtte mijn verder reactie niet af en ging uit bed. Liep naar de badkamer en kwam terug met crème en poeder. Het pak luiers stond nog in de slaapkamer, zij pakte er één uit en zat op haar knieën naast mij op bed. Ik wilde het aanpakken maar Carla zei, laat mij maar. Ik wil je even lekker vertroetelen. Zij sloeg de deken van mij af, vouwde de luier open. Zij pakte mijn enkels en duwde mijn benen omhoog en schoof de luier onder mij, maar goed dat ik vroeger veel heb opgepast zei Carla, dat komt nu mooi van pas. Ik tilde mijn billen nog iets verder op zodat Carla de luier goed onder mijn billen kon schuiven. Trek je knieën even in vroeg zij mij, dan kan ik je billen even goed insmeren. Even later voelde ik de verkoelde crème op mijn gloeiende billen. Zo mannetje die gloeien aardig, maar ja je hebt het ook verdiend, zei Carla toen zij liefdevol mijn billen insmeerde. Als laatste strooide zij er een dun laagje baby poeder overheen. Zo dan plakt het niet zo aan je luier. Ruik je dat, hoe lekker fris dat ruikt, dat ruikt naar baby’tjes, dat doet mij denken aan vroeger toen ik nog oppaste op kinderen uit de buurt. Ik hoorde het blozend aan, ik kreeg kriebels in mijn buik en genoot van het worden geluierd door Carla. Kom maar doe de beentjes maar naar beneden, Carla begeleide mijn benen en even later lag ik wijdbeens op mijn luier. Ik voelde de zachte luier heerlijk op mijn pijnlijke billen. Carla strooide vervolgens poeder op mijn piemel en zei dat het maar goed is dat mijn piemeltje altijd zo mooi kaal geschoren is, dat is wel zo lekker fris in je luiertje. De manier waarop Carla sprak, de verklein woordjes en de lieve woordjes deden mij goed. Ik genoot er met volle teugen van hetgeen ook Carla op viel. Jij vindt het wel lekker zo he Henkie, zei zij toen zij mijn pik dikker zag worden. Kom snel je luiertje dicht, zij drukte mijn licht opgezwollen pik naar beneden en sloot de voorkant van mijn luier. Zo veilig opgeborgen.

Plagend kneep zij in mijn zij en in mijn wang. Ik moet nog even wennen aan dit alles, zo ben je mijn stoere man, dan mijn gewillige slaaf en nu weer mijn lieven baby’tje. Ik werd vuurrood en kreeg tranen in mijn ogen toen Carla dit zo tegen mij zei. Ach Henk, wat is er vind je dit niet leuk zo, vroeg Carla bezorgd. Nee nee dat is het niet, ik vind het juist ontzettend fijn en lief dat je dit wilt doen. Het geeft mij zo’n heerlijk gevoel. Oh gelukkig dan is het goed antwoordde Carla. Maar nu ben ik toch wel benieuwd waarom je dan zo emotioneel wordt, vind je het nu wel of niet leuk als ik zo tegen je praat, vroeg Carla. Verlegen vertelde ik Cara dat ik niet wist wat er met mij gebeurde, ik vertelde dat ik wist dat het dragen van een luier iets is dat ik erg opwindend vind. Maar om door jou een luier om te krijgen en zo toegesproken te worden is nieuw voor mij en dat vind ik er fijn. Ach Henkie, ik denk dat jij gewoon stiekem een klein baby’tje wilt zijn, klopt dat, vroeg Carla. Ik weet het niet antwoordde ik verlegen.

Nou laten we nu maar lekker gaan slapen, nog wel even de tandenpoetsen en dan lekker naar bedje zei Carla mij. Precies zoals ik Carla ken, zij pakt dan ook direct door en laat geen reden voor twijfel. Voor haar was het al klaar, ik was de baby Henkie en zij mama Carla. Zo tandjes gepoetst gaat mama nog even plassen kruipt Henkie alvast in zijn bedje, jij hebt je luiertje al om. Ik wist niet zeker of ik dit zo allemaal wel wilde maar voor nu voelde het goed. Ik kroop lekker onder de dekens. Carla stopte mij nog even lekker in en gaf mij een dikke kus op mijn voorhoofd, welterusten knulletje zei zij terwijl zij door mijn haren streek. Ik voelde mij op dat moment echt heel klein, het was een heerlijk gevoel.


Hoofdstuk 5 – in luier en chastity op bezoek
Ik had echt heerlijk geslapen en heerlijk liggen dromen. Carla was al wakker en keek toe hoe ik wakker werd. Zo slaapkop, het is half 10. Luiertje nog droog zo te voelen zei Carla toen zij over mijn luier wreef, grote jongen. Hoe is het met de billetjes vroeg Carla. Gaat wel volgens mij, antwoordde ik, ik voel ze nog wel maar dat valt wel mee. Mooi zei Carla, schiet jij even wat aan en loop even een blokje met de honden, zij moeten er nodig uit. Oke zei ik, ik sloeg de dekens open en wilde mijn luier uit doen. Nee laat die nog maar even aan, hij is nog helemaal droog. Ja nog wel maar ik moet wel plassen. Dat is mooi doe je dat maar terwijl je de honden uitlaat. Kom, straks plassen ze in huis, zij hebben geen luier om. Carla vond haar grapje erg leuk en moest er smakelijk om lachen. Door haar aanstekelijke lach moest ik er ook wel om lachen. Ik trok mijn joggingbroek aan en keek nog even in de spiegel of mijn luier niet heel erg opviel. Nee joh rustig nou maar dat ziet niemand, ga nu maar snel hoorde ik Carla achter mij zeggen.

Ik liep een rondje door het park en zocht de meest stille paadjes, ik was er niet helemaal gerust op dat mijn luier niet opviel. Vroeger droeg ik luiers naar de universiteit en mijn werk en dat ging altijd prima. Maar nu voelde het alsof ik alleen in mijn luier door het park liep, het zal wel een kwestie van wennen zijn en vertrouwen krijgen dacht ik. Ondertussen moest ik nog steeds nodig plassen. Lopend plassen lukt mij niet dus ik moest even stilstaan. Ik zocht een plekje, een beetje uit het zicht, en liet mijn plas lopen. Ik voelde het direct door de luier verspreiden. Door de stortvloed was ik bang dat de luier zou gaan lekken als ik zo staand mijn hele blaas in één keer zou legen dus ik probeerde het wat te doseren maar de druk was groot en dat ging moeizaam. Uiteindelijk was mijn blaas leeg maar ik voelde het nog in de luier bewegen, de luier kon het zo snel niet absorberen. Ik durfde amper te lopen. Met kleine stapjes liep ik weer naar huis maar waar ik bang voor was gebeurde. Ik voelde natte plekken aan de randen van mijn luier en als snel was mijn licht grijze joggingbroek op deze plekken donkergrijs. Ik versnelde mijn pas naar huis, deed de honden weer aan de lijn en ging linea recta naar huis, ik kwam gelukkig niemand tegen. Toen ik binnenkwam was Carla in de keuken bezig met het ontbijt. Henk riep zij verschrikt, je bent drijfnat, wat heb je gedaan. Ik voelde mij erg klein worden alsof ik werd betrapt, ik vertelde dat geplast had en niet meer kon stoppen en het kennelijk te veel was voor de luier. Carla moest wel lachen, zie je wel je bent echt nog een klein kindje. Kom snel naar boven dan help ik je. Nee schat dat hoeft, ik doe mijn luier uit en ga gelijk douchen. Oke dat is ook goed, als ik moet helpen roep je maar.

Ik liep snel naar boven de badkamer in. Deed mijn joggingbroek in de wasmand, mijn zware drijfnatte luier hing afgezakt om mijn middel. Ik trok de plakstrips open, vouwde de luier dicht en stapte onder de warme douche. Het warme water voelde aangenaam, ook voor mijn nog gevoelige billen. Fris geschoren en gewassen stapte ik onder de douche vandaan, kleedde mij aan en liep naar beneden. Het ontbijt stond al op tafel.

Zo weer lekker fris vroeg Carla, ja heerlijk antwoordde ik. Na het ontbijt dronken we nog een kopje koffie. Wij zouden vandaag nog even bij beide onze ouders langs gaan, met de honden wandelen en vanavond lekker uit eten.

Carla wilde graag dat ik mijn peniskooi en een luier zou dragen maar ik had wel even genoeg gehad de laatste dagen. Ik probeerde nog te zeggen dat dat niet zo handig is al wij bij onze ouders zijn maar dat was tegen dovemans oren. Ik probeerde het nog met straks krijg ik weer een lekkende luier en met de kooi in mijn luier heb ik daar dan best wel een grote bult. Dat valt echt wel mee, zeker als ik je die gordel van Neosteel om doe, daar zit je piemeltje tussen je benen. Dat valt echt niet zo erg op en ik neem voor de zekerheid schone luiers mee was haar resolute antwoord. Ik begon nu echt te twijfelen aan mijn openbaring van mijn luier liefde. Dit had ik niet direct voor ogen. Hup naar boven en broek uit zei Carla fel terwijl zij van tafel liep en richting de trap op mij wachtte. Boven in de slaapkamer ontdeed ik mijn van mijn broek en onderboek. Carla had die mooie Neosteel belt al gepakt. Een paar jaar geleden hebben wij die laten maken omdat ik in die periode soms één of twee weken achter elkaar zat opgesloten en deze belt dan lekkerder zat dan een kooitje. Het langdurig dragen is er op den duur ook weer vanaf gegaan, dat was niet zo ons ding. Net zoals SM was dit een spel wat wij speelden maar de chastity lifestyle was niet ons ding. Ik ging voor Carla staan en zij deed de stalen band om mijn middel en trok de andere band vanaf mijn rug tussen mijn benen naar voren. Vervolgens smeerde zij wat glijmiddel op mijn piemel en probeerde hem in de stalen koker te stoppen hetgeen niet echt lukte. Ik was toch wel opgewonden van hetgeen mij deze middag en avond te wachten zou staan en mijn pik was half stijf. Carla grapte of zij de zweep nog even moest pakken om mijn jongeheer te doen slinken. De gedachte alleen al was kennelijk genoeg want hij gleed in één keer in zijn gevangenis. Zij schoof de koker op zijn plaats en bevestigde deze aan de voorzijde van de band. Vervolgens de afdekplaat welke ook mijn ballen afdekte en als laatste sloot zij het slotje. Zie je wel zo plat als een meisje lachte Carla. Moeten we je kontje ook nog vullen of laten we het bij je pikkie en de luier. Zo is het goed bracht ik snel uit. Oke zei Carla, zij pakte een luier uit het pak, legde deze op bed en zei mij er op te gaan liggen. Carla sloot de plakstrips van de luier keek tevreden naar het resultaat. Je ziet er mooi uit schat, ik vind die luier zo leuk bij je staan. Het heeft iets vertederends. Doe die donker blauwe spijkerbroek maar aan, die staat je goed en die zit ruim genoeg voor je luier. Met dat zwarte jasje erop dan valt het allemaal echt niet op.

Eenmaal aangekleed bekeek ik mijzelf kritisch in de spiegel, het viel inderdaad erg mee allemaal. Ook het geritsel van de luier was nauwelijks hoorbaar. Carla stond achter mij en wreef over mij billen, oh schat ik vind dit zo leuk zei zij enthousiast.

Niet veel later zaten we met de honden in de auto op weg naar Carla’s ouders. Haar ouders wonen op circa 3 kwartier rijden van ons huis, onderweg stopte wij bij een natuurgebied en maakte een lekkere wandeling met de honden. Het was een mooie dag, strak blauwe lucht en amper wind. Met de ervaring van vanmorgen dacht ik er aan om zoveel mogelijk kleine plasjes te doen en niet alles op te sparen. Rijdend in de auto lukte dat echter niet en ook wandelend ging dat moeizaam. Ik kon mij van vroeger herinneren dat naar mate ik een periode langer luiers droeg dit steeds makkelijker ging. Oefening baart kunst. Zo af en toe tijdens onze wandeling bleef ik even stilstaan, Carla had al snel door waarom. Jij staat gewoon in je luier te plassen he. Een beetje verlegen antwoordde ik dat het mij beter leek telkens een klein plasje te doen dan straks in één keer een grote. Prima schat, jij bent de expert op dit gebied, zei zij met een grote glimlach.

We hebben een dik uur heerlijk door het park gewandeld en genoten van het heerlijke weer, mijn luier was nat maar de kuisheidsgordel en luier voelde prima aan. Ik genoot er van zo opgesloten te zijn in mijn luier, dit had ik een week geleden niet kunnen vermoeden.

Terug in de auto vervolgende wij de weg naar Carla haar ouders. Tijdens de koffie ging het ging over allerhande dagelijkse zaken, hoe het ging op het werk en met de broers en zussen, eigenlijk de standaard praat. Carla haar moeder had nog broodjes en soep gemaakt waarna wij om een uurtje of twee weer richting mijn ouders vertrokken.

Zie je wel schat, allemaal goed gegaan, niemand heeft iets gezien, zei Carla. Nee gelukkig niet maar voor we naar mijn ouders gaan wil ik wel graag een schone luier aan, ik wil daar niet met een lekkende luier zitten was mijn reactie. Dat begrijp ik en dat is natuurlijk prima, moeten we alleen even kijken waar we dat kunnen doen. Bij jouw ouders thuis lijkt mij niet erg handig zei Carla. We stoppen wel even bij een wegrestaurant. Even later liep ik met een luier onder mijn jas naar de toiletten van het Van Der Valk wegrestaurant. Ik vond het allemaal wel erg onwennig om mij zo in het openbaar te verschonen. Vroeger had ik daar beduidend minder moeite mee. Staand in het toilet heb je het idee dat het lostrekken van de plakstrips en het openvouwen van de schone luier een vreselijk kabaal maken wat buiten het toilet goed te horen is. Helaas stond er in het toilet zelf geen prullenbak dus moest ik de luier in de toiletruimte weg gooien. De prullenbak stond naast de wasbak en juist daar stond iemand zijn handen te wassen. Zo nonchalant mogelijk liet ik de luier in de bak vallen en waste mijn handen.

Gelukt vroeg Carla toen ik weer in de auto stapte. Ja helemaal antwoordde ik maar we moeten wel zo’n pakje schoonmaakdoekjes kopen, nu kon ik mij niet opfrissen. Nemen we van de week mee als we boodschappen doen antwoordde Carla.

Niet veel later zaten we bij mijn ouders aan de thee, later gevolgd door een biertje. Altijd leuk weer even thuis te zijn en te zien dat het goed gaat met je ouders. Zittend op de bank liet ik mijn blaas leeglopen. Ik vroeg mij af wat mij moeder hiervan zou vinden, haar zoon weer in een luier bij haar op de bank. Mijn vader vindt het altijd leuk om even met de honden te spelen en te wandelen dus liep ik samen met hem een blokje om. Na de standaard praat stapten wij weer in de auto en gingen naar huis.

Thuis aan gekomen de honden eten gegeven en nog even uitgelaten alvorens wij naar de stad zouden gaan voor ons dinertje. Terug van de honden vond Carla het beter mijn luier hier thuis te verschonen dan dat ik dat ergens op een toilet zou doen. In de badkamer friste ik mij zo goed als dat ging met die belt een beetje op waarna Carla mij een schone luier aandeed. Ik vroeg nog of de chastitybelt af mocht, de luier alleen was toch wel genoeg maar daar werd afwijzend op gereageerd door Carla.

Om half acht liepen wij het restaurant binnen, na een lekker aperitiefje zaten wij aan een heerlijk diner met een lekker flesje wijn te kletsen over van alles en nog wat. Na de gesprekken over onze dagelijkse werkzaamheden ging het al snel over mijn luiers. Carla wilde weten waar en hoe dat ooit begonnen is en hoe ik dat dan vroeger deed. Ik moet even diep graven maar al pratend kwam het toch weer allemaal terug. Ik kan mij niet echt een moment voor de geest halen waarvan ik opslag verliefd werd op luiers, ik weet niet beter dan dat ik mij aangetrokken voel tot luiers. Ik was als kind ook niet laat zindelijk of zo en was ook geen bedplasser. Wat ik nog wel weet dat mijn 4 jaar jongere broertje toen hij zo in de tweede klas zat (tegenwoordig heet dat dan groep vier) een paar keer in zijn bed had geplast. Na de zoveelste keer was mijn moeder het zat en vertelde zij hem dat als het nog één keer zou gebeuren hij een luier aan kreeg. Ik kan mij niet herinneren dat mijn broer daadwerkelijk een luier heeft moeten dragen maar gek genoeg kan ik mij dat voorval nog goed herinneren. Ik vertelde Carla dat ik als kind geen luiers had maar wel een paar van de pastelkleurige plasticbroekjes die ik bij Albert Heijn had gekocht en ik dan een handdoek als luier gebruikte. Naar mate ik groter werd paste ik de broekjes helaas niet meer en heb toen bij een drogist twee dorpen verder een patiënten broek gekocht. Dat waren gewone witte plasticbroeken, deze heb ik in de jaren dat ik thuis woonde af en toe gebruikt ook in combinatie met een handdoek.

Het dragen van echte luiers begon pas toen ik op kamers woonde en heeft zo tot mijn 27e geduurd, dus tot ik jou leerde kennen. Het is toen naar de achtergrond verdwenen totdat jij vorige week die opmerking over die luier maakte. Dat was kennelijk de trigger voor dat diep gekoesterde verlangen om een luier te dragen. Carla vroeg hoe ik mij dan voelde als ik een luier droeg, of ik mij dan een volwassen man of een baby voelde. Deze vraag kwam wel even binnen, ik voelde dat ik kleurde en slikte. Oh ik zie dat ik een gevoelig onderwerp raak, uit jouw reactie maak ik op dat je met je luiertje liever een baby’tje bent dan een volwassen man, klopt dat vroeg Carla. Ik staarde zonder iets te zeggen voor mij uit. Ik wist het oprecht niet, dat vertroetelen en verschonen spraak mij wel aan maar ik zag mijzelf niet met blokken spelen of naar tekenfilm kijken. Dit waren voor mij nieuwe gevoelens. Vroeger ging het mij puur om het dragen van een luier. Ach schat, ik heb je van de week al gezegd dat je open en eerlijk moet zijn, geen geheimen weet je nog. Dit gaat je weer straf opleveren, reken daar maar op, maar nu wil ik dat je gewoon eerlijk verteld wat je voelt en wat je graag zou willen, zei Carla. Aarzelend vertelde ik het verzorgende aspect van een baby zijn mij wel aansprak maar ik zag mij niet een hele dag in de box zitten spelen met speelgoed. Ik vertelde dat toen ik vorige week op internet naar luiers zocht ik mijn ogen uitkeek naar alles wat er te koop is voor grote baby’s. Allerlei luiers met leuke en vrolijke prints, leuke plasticbroeken, rompers en heel veel kleding en dat ik dat wel leuk zou vinden. Ik vertelde dat ik een babyspel wel leuk zou vinden, net zoals wij samen SM beleven. Een leuke luier om krijgen, lekken in bad worden gewassen, toegesproken en vertroeteld te worden als een baby leek mij wel leuk maar dat ik daarbuiten toch wel gewoon een volwassen man zou zijn, los van welke luier ik dan zou dragen. Net zoals wij geen SM lifestyle aanhangen zou ik dat ook voor mijn babyrol zo zien. Oké zei Carla, goed dat je dat verteld, ik heb daar wel eens iets over gelezen maar veel weet ik daar niet van. Daar zullen we ons dan maar eens in gaan verdiepen. Had je die luiers ed vroeger ook al, vroeg Carla. Geen idee, antwoordde ik, ik had alleen de luiers die je bij de apotheek kon kopen, dat er ook volwassen baby luiers zijn heb ik vorige week pas ontdekt. In mijn jeugd had ik geen internet, tegenwoordig is het wel een stuk eenvoudiger om aan informatie te komen.

Het voelde goed mijn gevoelens met Carla te kunnen delen, hoe anders was dat vroeger als tiener en later als jong volwassenen. Ik heb jarenlang gedacht dat ik de enige op de wereld met deze ‘afwijking’ was en heb mij vroeger wel eenzaam gevoeld. Je zou het bijna vergeten maar de middelen om tegenwoordig aan informatie te komen zijn dan toch wel een welkome ontwikkeling.

Wij sloten het diner af met een lekker kopje koffie waarna wij weer naar huis gingen. Mijn luier was inmiddels behoorlijk nat. Je drinkt dan best wel wat op zo’n avond. Thuis gekomen liepen wij samen nog een blokje met de honden en gingen wij naar bed. Boven in de slaapkamer had ik mijn broek uitgedaan en zag Carla mijn dikke opgezwollen luier welke tussen mijn benen hing. Zo je bent goed nat zie ik. Wat wil je, vroeg Carla, wil je vannacht weer een luier aan? Van mij mag de kuisheidsgordel wel af hoor, je hebt je zo goed gedragen vandaag voegde zij daar aan toe. Oh dat is wel fijn, bedankt. Aan de belt moet ik toch wel weer wennen, voor de luier weet ik het nog niet was mijn reactie. Kom eerst maar even mee naar de badkamer dan doe ik je luier en de belt af. Niet veel later stond ik in mijn blootje en voelde de koele lucht langs mijn billen en ballen. Ga eerst maar even douchen zei Carla, lekker fris ruikt het allemaal niet. Even later liep ik heerlijk fris gewassen de slaapkamer weer in. Carla lag al in bed en aan mijn kant van het bed lag een opengeslagen luier, Carla vond het kennelijk niet nodig mijn antwoord daarover af te wachten. Kom ga maar lekker liggen dan zal ik je even lekker verwennen. Een beetje onwennig stapte ik in bed en ging op de luier liggen. Carla kwam overeind en streelde mijn lichaam. Mmm je ruikt weer lekker zei zij terwijl zij mij overal kuste. Terwijl zij dit deed streelde zij met haar hand mijn pik. Na een dagje opgesloten in de kuisheidsgordel en luier stond deze binnen no-time fier omhoog. Zo die heeft er zin in zei Carla. Zij schoof naar beneden en nam mijn pik lekker diep in haar mond. Haar lippen gleden over mijn paal, oh wat een genot was dit toch. Zij streelde en kneep in mijn ballen terwijl zij het tempo met haar geile mondje opvoerde. Normaal mag ik nooit zo snel klaarkomen en stopt zij op tijd maar nu bleef zij door zuigen en binnen 2 minuten spoot ik haar hele mond vol. Zij sabbelde nog even lekker aan mijn slapper wordende pik en keek mij glunderend aan. En vond mijn jochie dat lekker vroeg zij met een onschuldige blik. Ja heerlijk, bedankt. Ik hou van je zei Carla en ga mij een dikke tong zoen. Ik proefde nog het zilte zout van mijn eigen sperma in haar mond, altijd wel een vreemde gewaarwording maar echt heel smerig vond ik het niet. Zeker niet als ik in een geile bui ben.

Kom ik zal je klaarmaken voor de nacht zei zij. Carla pakte het busje babypoeder en strooide dit over mijn pik en ballen en wreef dit liefdevol uit. Trek de beentje maar even op dan doe ik ook de billetjes zei Carla. De wijze waarop Carla mij aansprak deden mijn pik weer dikker worden. Zo zo, jij vindt dit wel leuk zo te zien, zei zij terwijl zij mij een knipoog gaf. Carla sloot de voorkant van de luier en plakte de tapejes dicht. Zo veilig opgeborgen en nu lekker slapen, het is al laat en we moeten morgen weer aan het werk.


Hoofdstuk 6 – Transformatie naar baby rol

Na een heerlijk nachtrust starten wij deze nieuwe werkweek. Met de drukte op het werk, sporten en de sociale contacten vlogen de eerste dagen van de week alweer snel voorbij. Op woensdagavond na het eten zat Carla met de laptop op haar schoot op de bank en vroeg mij even te komen. Zij had zich wat ingelezen over de AB/DL community en zag dit ook voor ons wel zitten. Met name sommige aspecten van een MdLB relatie spraken haar erg aan. Zij zag zich zelf wel in een (dominante) moeder rol en vroeg wat ik daar van zou vinden. Ik gaf aan dat ik dat op zich wel leuk zou vinden maar ik geen behoefte had mij dagen achter elkaar als een baby te gedragen en ik niet met babyspeelgoed zou gaan spelen en kruipen over de grond. Het dragen van een luier, plasticbroek en romper zag ik wel zitten en voor ’s nachts een leuke pyjama zou ik ook nog leuk vinden maar verder was het voor mij ook iets seksueels. Eigenlijk net zoals wij SM beleven en ik zou gewoon op het toilet de grote boodschap doen, zei ik. Oke dat lijkt mij ook prima, jouw lekker af en toe vertroetelen en kan ik toch nog een beetje moeder zijn antwoordde Carla.

Kom dan bestellen we gelijk wat spulletjes, zoek maar wat luiers uit zei Carla, jij bent tenslotte de expert. Ik stopte een pak Tena Slip Maxi in het winkelwagentje, samen met Carla zocht ik ook nog twee pakken luiers uit met een leuke print. Carla vond het helemaal geweldig, zij zou er bijpassende plasticbroekjes en rompers bij zoeken. Ik schonk een drankje in, keek nog wat televisie en liet Carla haar gang gaan. Zij ging er helemaal in op. Ik mocht niet zien wat zij besteld had, dat zou een verrassing zijn.

Ik realiseerde mij wat een geluk ik had dat Carla hierin mee wilde gaan maar ik was ook wel een beetje onzeker hoever zij hierin zou willen gaan. Carla kan met sommige dingen zo doorslaan, het kostte mij dan altijd veel moeite haar af te remmen. Ik was benieuwd wat er binnen zou komen maar kon mij nu al verheugen op het dragen van zo’n leuke dikke print luier met plasticbroek en romper.

Toen ik vrijdagmiddag thuis kwam hoorde ik Carla boven roepen dat ik maar snel moest komen kijken. Op het bed lagen vier setjes met een luier, plasticbroek en romper. Van één set was de luier, plasticbroek en romper fris wit, twee andere setjes hadden leuk prints en figuurtjes en waren overwegend blauw van kleur. Het vierde setje had een romper met de tekst “I (hartje) mommy”.

Naast de setjes op bed lagen ook 2 grote spenen en 2 baby flesjes met een grote speen, ik pakte het speentje en keek Carla vragend aan. Ja leuk he, dan kan lekker op je speentje sabbelen als ik je verschoon en krijg je ’s avonds nog een flesje voor we gaan slapen. Ik antwoordde dat ik heel blij was dat ik een luier mag dragen maar dat laatste van mij nu niet heel hard hoeft. Ja joh dat is toch leuk drong Carla aan. Ga nu eerst maar lekker douchen dan doe ik daarna lekker een luier aan, welke setje wil je vandaag aan, vroeg Carla enthousiast. Kies jij maar antwoordde ik en liep naar de badkamer.

Onder de douche ging het door mij heen dat ik straks door Carla in een luier, plasticbroek en romper gestoken zou worden. De gedachte hieraan deden mij pik zwellen, het kostte wat moeite maar ik negeerde mijn geile gevoelens en waste mij lichaam en haren. Carla kwam de badkamer en gaf mij mijn scheermes, scheer het daar nog maar weer even lekker glad zei zij mij.

Niet veel later kwam ik weer lekker fris de slaapkamer ingelopen. Carla had een grote handdoek op bed gelegd en zei mij daar op te gaan liggen. Zei had een wit blauwe luier met allemaal baby tekeningentjes, blauwe plasticbroek en een romper met blauwe biesjes en licht gele konijntjes en beertjes klaar gelegd. Goed zo grote jongen, wat ben je weer lekker fris, zal mama jou lekker een schone broek geven zei Carla tegen mij toen zij naast mij op het bed kwam zitten. Dat Carla zo tegen mij sprak vond ik ontzettend opwindend maar ook wel beschamend. Ik lag hier op bed, ik als volwassen man die zo wordt toegesproken door zijn vrouw, waar ik seks met heb, welke mij geregeld vastbind en straft in ons SM spel. Het kostte mij wat moeite dit los te laten, ik schaamde mij en kreeg een rood hoofd. Carla zag mijn worsteling en streek met haar hand door mijn haar, lieve jongen laat het nu maar los, laat het gebeuren en geniet er van. Ik houd van jou en wil je graag verwennen, ik vind het leuk. Terwijl zij mij bemoedigend toesprak en door mijn haar streek pakte zij het speentje en hield deze voor mijn mond. Zonder enige aanmoediging opende ik mijn lippen en stopte Carla het speentje in mijn mond. Als of ik jaren niets anders heb gedaan begin ik op het speentje te zuigen. Ik werd hier heel rustig van en voelde hoe mijn lichaam zich totaal ontspande. Goed zo kleintje laat het maar los, mama is er voor jou sprak Carla mij rustig toe. Zij pakte de luier, vouwde deze open en het heerlijke gekraak en geritsel van het plastic klonk als muziek in mijn oren. Carla pakte mijn enkels en begeleide mijn benen omhoog. Ik hielp wat zodat Carla de luier onder mijn billen kon leggen. Vervolgens werd ik lekker ingesmeerd met babypoeder. Carla drukte mij piemel naar beneden en sloot de voorzijde van de luier. Oh wat staat deze luier je leuk, kom eens van het bed en ga eens staan zei Carla. Oh wat leuk, zo schattig zei Carla enthousiast. Kijk eens Henkie wat een leuke luier je aan hebt. Ik keek naar mijzelf in de spiegel en zag mijzelf in deze leuke luier met een speen in mijn mond. Verlegen haalde ik het speentje uit mijn mond. Kom maar geef die maar aan mama zei Carla terwijl zij haar hand uitstak. Carla had intussen de plasticbroek gepakt en zei mij mijn rechterbeentje op te tillen, goed zo Henkie. Nu je andere beentje. Knappe jongen hoor hoorde ik haar zeggen toen zij de plasticbroek omhoog schoof. Als laatste trok Carla mij de romper aan en sloot de 4 drukkertjes in mijn kruis. Oh Henkie, je bent een schatje zei Carla terwijl zij over mijn dik geluierde billen wreef. Wil je zo naar beneden of kleed je je liever aan vroeg Carla. Ik antwoordde dat ik graag een broek en shirt zou dragen. Het idee dat ik zo in mijn romper door het huis zou lopen is wel leuk maar niet wanneer de gordijnen open zijn. Prima schat, doe je dat zelf of moet mama daar even bij helpen vroeg Carla. Nee dat lukt zelf wel. Nee wat Henkie. Vragend keek ik Carla aan. Zij herhaalde de vraag ‘nee wat’ en liet een stilte vallen. Ik twijfelde of ik nu nee Carla of nee mama moest zeggen maar besloot voor ‘mama’ te kiezen. Goed zo jochie, grote jongen. Ik zie je zo beneden zei Carla toen zij de trap afliep.

Ik bekeek mijzelf nog eens goed in de spiegel, ik voelde mij heerlijk. Het was wel wennen aan de nieuwe rol van Carla, ik moest dat voor mijzelf nog een plaats geven. Als zij de rol van Meesteres aannam was dat altijd alleen maar tijdens ons SM spel. De rol van moeder zou zij wellicht ook aannemen in ons babyspel maar zo’n spel kon wat haar betreft een paar dagen duren en hoe zouden onze verhoudingen zich gedurende dit spel verhouden. Ik als baby wanneer ik een schone luier aankreeg of als wij in de slaapkamer waren vond ik prima maar ik wilde wel gewoon ‘volwassen’ zijn als ik beneden zou zijn. Dat ik dan een (baby)luier, plasticbroek en romper zou dragen met of zonder boven kleding zou daar in mijn belevening niets aan af doen. Ik wilde wel gewoon mij leven als volwassen man en echtgenoot leven. Ik had dat in mijn belevening ook wel zo met Carla besproken.

In mijn kast had ik geen broek die over deze dikke luier paste dus trok ik mijn joggingbroek maar aan. Over de romper trok ik een t-shirt en liep naar beneden. Carla was in de keuken en had voor zichzelf een wijntje ingeschonken en vroeg wat ik wilde drinken. Doe mij maar een biertje antwoordde ik, ik opende de koelkast en pakte wat blokjes kaas en een stukje worst. Altijd lekker om iets te eten te hebben bij een biertje. Carla schok intussen het biertje in een glas, zij kon het niet laten en vroeg mij met een grote grijns op haar gezicht ‘of heb je het liever in een tuitbekertje of flesje’. Zij moest hartelijk lachen om haar eigen grapje. Nee is goed zo, antwoordde ik met een gezicht als een oorwurm. Schat, ik heb toch diverse malen aangegeven dat dat niet zo mijn ding is, reageerde ik een beetje geïrriteerd. Ja ja, je hebt gelijk, het was een flauw grapje niet gelijk zo fel reageren, denk erom je heb nog straf staan als je je zo blijft gedragen komt daar nog wat bij. Ik kreeg een stevige klap op mijn geluierde kont. Carla begon met het maken van het avondeten, er stond een lekkere pasta op het menu. Ik maakte het eten voor de honden klaar en dekte de tafel. Ik opende een lekker flesje wijn en een klein uurtje later zaten we gezellig met een wijntje aan tafel en bespraken we de plannen voor dit weekend. Wij hadden afgesproken met Marja en Patrick, vrienden waarmee wij al ruim 25 jaar bevriend zijn. Zij kwamen morgenavond eten, daarvoor zouden we met hun en de honden nog een lekkere strandwandeling maken. Voor zondag stond er verder niets op de agenda.

Wil je het hele weekend een luier dragen, ook als Marja en Patrick hier zijn vroeg Carla. Ja op zich wil ik dat wel maar dan overdag en als zij er zijn wel een Tena Slip Maxi en niet zo’n dikke baby luier antwoordde ik. Daar kan ik mij iets bij voorstellen antwoordde Carla, als je al een broek zou hebben die er over past valt het wel erg op en laten we het voorlopig maar even voor ons zelf houden. Dat ‘voorlopig maar even voor ons zelf’ baarde mijn wel zorgen. Carla is, zeker als zij een wijntje op heeft, altijd erg loslippig en open tegen onze vrienden. Dat wij af en toe een SM spel spelen is dan ook geen geheim meer maar dat is toch min of meer maatschappelijk wel geaccepteerd. Dat is het AB/DL gebeuren helaas nog niet.

Na het eten ruimde ik de tafel af en ruimde de vaatwasser in. Daarna liepen we samen een blokje met de honden. Weer thuis een lekker bakkie koffie en later op de avond tijdens de televisie nog twee biertjes. Carla maakte verder geen toespelingen meer over mijn baby zijn en ook ik dacht daar verder niet meer aan maar genoot intens van het dragen van deze luier en plasticbroek. Ik heb gedurende de middag en avond telkens plasjes laten lopen en merkte dat mijn luier nu toch wel goed nat was.

Het was inmiddels tijd om naar bed te gaan, boven aangekomen nam Carla de mama-rol weer aan. Het blijft voor mij verbazingwekkend hoe makkelijk zij zo kan omschakelen, het kostte mij wat meer moeite maar met haar lieve kleine woordjes en het speentje was ook ik snel in mijn andere wereld en genoot volop van de aandacht welke ik van Carla kreeg. Oh gossie gossie heeft mijn Henkie zo’n grote plas gedaan, zal mama jou maar snel een schone broek geven. Ik hoorde het allemaal met rode konen aan. Carla maakte mijn romper los en deed mijn plasticbroek uit. Vervolgens trok zij de plakstrips van de luier los en maakte mijn kruis schoon met Zwitsal baby doekjes. Na deze opfrisbeurt kreeg ik weer een lekkere dikke luier om. Ook mijn plasticbroek en romper gingen weer aan. Carla pakte het speentje weer uit mijn mond en nam mij mee naar de badkamer. Daar poetste zij mijn tanden en waste mijn handen en gezicht. Ik liet het allemaal over mij heenkomen en genoot van de liefdevolle behandeling welke Carla mij gaf. Zo Henkie is klaar, nu moet mama zich nog even klaarmaken, gaat Henkie alvast naar bedje zei Carla. Ik liep naar de slaapkamer en kroop lekker in bed. Niet veel later kwam ook Carla de slaapkamer binnen. Zij ging tegen het hoofdeind van het bed zitten en zei mij op haar schoot te komen liggen met mijn hoofd. Kijk eens wat mama voor Henkie heeft, een lekker flesje, kan Henkie straks lekker slapen. Enigszins terughoudend voldeed ik aan het verzoek van Carla en niet veel later drukte zij het speentje van de zuigfles in mijn mond. Kennelijk verleer je niet hoe dat werkt want als snel lag ik als een baby’tje aan het flesje te zuigen en werd er helemaal rustig en rozig van. Grote jongen hoorde ik toen het op was, ga nu maar lekker slapen. Carla stopte mij lekker in, gaf mij het speentje en een dikke kus. Bedankt mama zei ik en tevreden viel ik in slaap.


voor deel 2 zie:
deel 2 - vervolg - Mijn-meesteres-mama
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
R De switch tussen mama en meesteres 16+ Verhalen 14
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
Diaperman Beginselen van BDSM via meesteres Contact advertenties 7
B Meesteres gezocht Contact advertenties 1
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
S Meester/meesteres gezocht 16+ Board 16
Sissy Charlotte Een sessie met meesteres Petra 16+ Verhalen 7
N Meesteres sue VVV 1
N meesteres 16+ Board 6
R Ik als meesteres 16+ Verhalen 13
N Mijn eerste ervaring met mijn meesteres 16+ Verhalen 15
Luierman1983 Meesteres bezoek 16+ Board 8
Luierman1983 Meesteres bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Luierman1983 Meesteres Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
N afspraak gemaakt met meesteres jennifer 16+ Board 6
babybenz110 Meesteres Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
P Strenge mama gezocht Contact advertenties 0
S De mama van UkkieTommy Voorstellen 22
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
ABJori ABJori zoekt mama (deel2) Contact advertenties 8
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
L Mama Mira 16+ Verhalen 3
L Mama gezocht voor vast Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
Mama Suus Mama Suus gaat starten! Voorstellen 54
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Nanny of mama gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
Brenda1986 Little zoekt papa en mama Contact advertenties 11
P Ik zoek mijn mama! Contact advertenties 3
Y Mama of papa (24-28) gezocht Groningen Contact advertenties 23
J Mama dry nursing Contact advertenties 4
Mommy Maaike Mama sarah Contact advertenties 12
L Mama Lisanne stelt zich voor Voorstellen 141
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
MaxxToddlerLife Jongetje 22 zoekt mama of papa Contact advertenties 2
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
littlepit Zoek mama en klein collegas in Limburg / Braband Contact advertenties 2
Terry Gelukkige mama-dag Algemeen 1
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan