Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2

luiernl

Toplid
Vervolg: Mijn meesteres, mama – terug in luiers

Voor deel 1 zie:
deel 1 - begin - Mijn-meesteres-mama



Hoofdstuk 7 – Keuze, klein of groot zijn
Ik heb de hele nacht in één keer heerlijk doorgeslapen en werd zaterdagochtend om 8 uur wakker. Ik leegde mijn blaas rustig in mijn nog droge luier. Met de plasticbroek erbij was ik niet zo bang voor een lekkage. Na een half uurtje werd ook Carla wakker en voelde ik haar hand op mijn luier. Zo zo jij bent al weer goed nat Henkie, hoorde ik Carla zeggen. Mmmm ja moppelde ik. Ik was in een geile bui, ik voelde mijn pik dikker worden maar hij zat in mijn luier naar beneden dus echt lekker de ruimte had hij niet. Ik rolde een beetje naar Carla toe en streelde haar lichaam. Haar armen, benen, borsten en liet mijn hand in haar broekje verdwijnen. Zij opende haar benen zodat ik goed bij haar lekkere kale spleetje kon. Ik streelde haar schaamlippen en voelde hoe zij nat aan het worden was. Ik streelde haar inmiddels natte kutje en gleed met één vinger naar binnen en masseerde haar clitoris. Heerlijk zachtjes lag Carla naast mij te knorren en te kreunen. Ik duwde mijn hand steeds harder tegen haar kutje en als een geile slet begon zij op mijn hand te rijden. Niet veel later kwam zij luid kreunend klaar. Ik wilde nog even lekker doorpakken en ging op haar liggen maar ik merkte dat Carla daar anders in zat, zij liet merken het zo wel goed te vinden. Schatje, we kunnen toch wel even lekker vrijen vroeg ik haar. Luister lieverd ik vind het prima en ook leuk als jij je luiertje aanhebt maar ik zit dan in een andere flow. Seks met jou in een luier daar ben ik nu nog even niet aan toe en zeker niet als jij zo’n drijfnatte luier aan hebt. Ga eerst maar eens lekker douchen zei zij terwijl zij in mijn wang kneep. Beteuterd keek ik haar aan, mijn geile bui verdween als sneeuw voor de zon. Teleurgesteld liep ik maar richting de douche. Oh oh is het mannetje nu boos hoorde ik Carla zeggen. Nee niet boos maar ik snap het even niet.

Henkie, riep Carla, denk erom niet met je pipi spelen anders krijg je vandaag weer de piemelriem om. Nors liep ik richting de douche, deed mijn romper uit en gooide deze samen met mijn plasticbroek in de wasmand. Mijn luier rolde ik op en legde ik op de grond, deze zou ik zo wel weggooien. Ik durfde niet even lekker te rukken onder de douche, ik had echt geen zin weer een hele dag die chastitybelt te dragen en Carla kennende zou zij wel een paar keer ‘spontaan’ binnen wandelen.

Carla had mij kennelijk goed opgevoed of afgericht want tijdens mijn douchebeurt is zij niet binnengekomen maar ik had ook niet het lef gehad om even lekker te rukken. Zo weer een beetje bijgekomen hoorde ik Carla zeggen toen ik de slaapkamer inliep. Ja hoor, alles weer prima was mijn reactie. Goed zo kom dan maar even bij mama dan doe ik je een schone luier aan. Ik lag weer op bed en Carla pakte een Tena luier, witte romper en plasticbroek. Wil Henkie een graag luier aan of is hij vandaag een grote jongen, vroeg Carla met een gemeen glimlachje. Grote jongens kunnen misschien vanavond vrijen, baby’tjes worden nu en vandaag lekker geknuffeld, vertroeteld en verschoond. Dat was een duivels dilemma, wat moest ik nu kiezen, vanavond een lekkere vrij partij of vandaag heerlijk de hele dag in een luier en door Carla worden verschoond maar dan géén seks.

Nou wat wordt het Henkie, grote jongen of mama’s baby’tje, vroeg Carla. Ik lag daar zo in mijn blootje op bed en Carla stond daar met een luier in haar hand. Ik voelde mij niet erg op mijn gemak en schaamde mij in deze toch wel vernederende situatie. Enigszins verlegen mompelde ik dat ik vandaag graag een luier wilde dragen. Carla genoot van mijn situatie en ging en er nog even lekker op door. Wat zeg je Henkie, vraag jij nu aan mama of jij vandaag haar baby’tje mag zijn, vroeg zij mij. Ja mompelde ik. De vernedering was kennelijk nog niet groot genoeg want Carla ging nog even verder, ‘hoe vraag je dat dan Henkie’ hoorde ik Carla zeggen. Met het schaamrood op mijn kaken zei ik uit eindelijk ‘mama, ik wil vandaag graag een baby’tje zijn’ en ik staarde verlegen naar het plafond. Ah lieve jongen dat kan toch, zei Carla en zij kriebelde over mijn buik en benen, je bent toch ook nog maar een kleine jongen. Kom eens hier, zei zij en zij drukte mij heerlijk tegen haar borsten. Of het nu nog mijn geile ochtendbui was of deze vernedering maar ik kreeg een stijve piemel toen ik zo tegen Carla aanzat. Ooh kijk je piemeltje eens Henkie die is groot geworden, zullen we daar even wat aan doen vroeg Carla. Verlegen knikte ik ja. Carla stond op en pakte pols en enkelboeien en bond mij met gespreide armen en benen vast aan het bed. Met mijn billen lag ik nog steeds op de luier maar mijn pik stond fier overeind en het voorvocht liep al uit mijn eikel. Ik was zo geil als boter. Zo zo hoorde ik Carla zeggen, die heeft er echt zin in, je bent zo te zien braaf geweest onder de douche, hele grote jongen. Carla omsloot met haar hand mijn harde paal en begon mij zachtjes af te trekken. Ik sloot mijn ogen en genoot intens van dit moment. Carla trok rustig verder met haar andere hand pakte zij het speentje en drukte deze op mijn lippen. Als vanzelf opende ik mijn lippen en zonder er echt erg in te hebben lag ik heerlijk op het speentje te zuigen terwijl Carla mij aftrok. Zij versnelde het tempo en masseerde met haar andere hand mijn ballen, niet veel later spoot ik mijn sperma op mijn buik. Goed zo, grote jongen, even de druk eraf halen bij mijn lieve mannetje zei Carla. Zij pakte vervolgens wat Zwitsal doekjes en maakte mijn piemel en buik schoon. Ik moest mijn billen wat optillen waarna Carla de luier onder mijn billen goed legde, mijn piemel naar beneden drukte en de luier stevig dichtplakte. Zo ga ja nog maar even nagenieten, gaat mama lekker douchen zei Carla. Carla stapte van het bed en liet mij daar vastgebonden liggen. Met het speentje nog in mijn mond genoot ik nog na van deze treksessie. Ik mocht dan wel niet neuken maar dit was in ieder geval iets, hier kon ik voor vandaag wel even op teren.

Na 15 minuten kwam Carla weer de slaapkamer in maar maakte geen aanstalten mij los te maken. Zij trok een heel erg sexy lingerie setje met jarretels aan. Ik keek genoegzaam hoe zij de kousen tergend langzaam over haar benen trok en deze aan het gordeltje vastmaakte. Zij keek mij met een geile ondeugende blik aan, ik voelde weer een geile golf door mijn lijf trekken. Het liefst had ik haar nu nog even keihard geneukt maar meer dan van het schouwspel genieten zat er voor mij helaas niet in. Carla trok een leuk kort jurkje aan en maakte vervolgens mijn boeien los en deed mij een plasticbroek en romper aan. Ik streelde nog over haar kont en voelde de jarretelles onder mijn vingers door haar jurkje heen. Kom Henkie zo is het wel genoeg, mammie gaat het ontbijt klaarzetten en jij gaat jezelf netjes aankleden, zei Carla. Zij klopte op mijn geluierde kont en zei mij een grote jongen te zijn. Ik had toch wel moeite om mijn positie te bepalen, had ik nu echt gezegd dat ik liever een baby wilde zijn en dan maar niet wilde vrijen vanavond. Ik kon bijna niet geloven dat ik dat zelf zojuist gezegd had. Ik kleedde mij verder aan, liep de trap af naar en ging een stuk wandelen met de honden. Even in de frisse lucht mijn gedachten ordenen.

Toen ik weer terug kwam had Carla het ontbijt en de koffie klaar. Zo weer een beetje bijgekomen vroeg zij mij. Zij had dus ook wel in de gaten dat het in mijn hoofd alle kanten op ging. Ja beetje antwoordde ik maar ik wil het er toch ook nog wel over hebben. Je weet dat het dragen van een luier voor mij ook iets seksueels is, ik vind het dan ook wel een beetje raar wat er vanmorgen gebeurde, zei ik. Ja dat wil ik best geloven, zei Carla maar ik ben voor mijzelf ook nog zoekende naar mijn rol en hoe ik met dit alles om moet gaan. Ik ben er wel achter dat ik het erg leuk vind om jou als baby te verzorgen maar als wij in die verhouding zitten zie ik dat helemaal los van seks met jou. Mmm mompelde ik, dus als ik een luier draag kunnen we niet vrijen vroeg ik haar. Ja daar komt het wel op neer, ik vind het heel leuk jou zo te verzorgen maar dat roept bij mij geen seksuele gevoelens op. Ik wil je best af en toe aftrekken of pijpen maar dat doe ik dan echt voor jou. Op andere momenten kan ik wel weer lekker met je vrijen of ons SM spel spelen maar ik zie dat niet in combinatie met jouw als baby’tje. Maar als ik alleen een luier zou dragen, kunnen we dal wel seks hebben, vroeg ik Carla. Misschien, antwoordde Carla maar dat is toch allemaal niet aan de orde, jij wil graag baby luiertjes dragen met rompertjes en plasticbroeken dat is prima geniet daar gewoon lekker van. Jullie mannen denken te veel in zaadlozingen maar kijk eens wat breder en denk aan momenten dat je wordt vertroeteld en verschoond. Dat is toch allemaal meer waard dan die 15 minuten seksen. Mmm ja als je het zo schetst wel maar feit blijft dat ik er opgewonden van word er dat ik daar nu niets mee mag doen, ook zelf niet antwoordde ik. Tja zie dat dan maar als een onderdeel van het spel, als je je kuisheidsgordel draagt kun je er tenslotte ook niets mee maar je weet dat de ontlading later oh zo fijn is, denk daar dan maar aan.

De ochtend brachten wij thuis door en na de koffie was het tijd voor een schone luier, daarna zouden wij even naar de stad gaan en boodschappen doen. Ik moest twee broeken hebben welke wat ruimer over mijn luier zouden vallen zodat het allemaal wat discreter te dragen zou zijn. Daarbij vond Carla het belangrijk dat ik eventueel ook een dikkere luier zou kunnen dragen voor als we langer op pad zouden zijn. Carla zei mij mee te komen naar boven voor een schone broek. Ik volgde Carla de trap op en halverwege stak zij haar hand uit, geef mama maar een handje zei zij. Dit voelde allemaal zo fijn en niet veel later lag ik met speentje en al op bed. Carla deed mijn broek uit, de romper los en de plasticbroek uit. Zo knulletje je bent goed nat, maar goed dat we je nog even verschonen. Toen Carla mijn luier opende sprong mijn pik gelijk weer keihard de lucht in. Henkie zei Carla op strenge toon, nu is het wel genoeg zorg dat je piemeltje klein wordt anders zorgt mama daar wel voor. Ik hoorde Carla’s boosheid maar kreeg eigenlijk alleen maar een dikkere pik. Oh dat gaat niet werken, zei Carla geïrriteerd, zij pakte mijn enkels beet en duwde mijn benen omhoog richting mijn hoofd. Mijn billen werden daarmee gespannen en omhoog geplaatst. Pets pets pets, binnen enkele seconden had ik drie hele harde klappen op mijn blote billen te pakken. Pijnlijk keek ik haar aan maar kreeg geen reactie. Carla keek naar mijn pik en zei, oh oh, wat ziet mama nu, hij is nog steeds stijf. Hierop kreeg ik nog 5 harde klappen en voelde ik mijn billen branden. Billenkoek in deze positie is behoorlijk pijnlijk en gelukkig verdween mijn stijve snel. Veel meer klappen had ik niet kunnen hebben. Zo zei Carla die is weg, kunnen we lekker je luiertje aan doen. Zij streelde mijn warme billen en gaf er een kusje op. Tja zo doen we dat met stoute kindjes, dus denk erom geen grote piemel tijdens je verschoning anders krijg je billenkoek. Ik werd lekker ingesmeerd met Zwitsal babypoeder. Mijn piemel verdween naar beneden in de luier en deze werd strak dichtgeplakt. De plasticbroek en romper maakte mijn baby zijn voor nu compleet.

Toen wij weer beneden waren vroeg ik Carla waarom ik net zulke harde klappen kreeg. Carla zei dat baby’tjes niet denken aan seks als zij een luier om krijgen. Jij doet dat nog wel, ik zal je moeten helpen dat af te leren. Mij dat af te leren vroeg ik, daar is het wat mijn betreft ooit om begonnen, nogmaals ik vind het dragen van een luier nu eenmaal opwindend, reageerde ik toch wel wat feller. Henkie rustig aan, antwoordde Carla anders gaan we nu naar boven en ga je over de knie. Je kunt gewoon met mij praten hoor je mij. Ja sorry dat was niet de bedoeling, sorry. Ik ben je echt dankbaar voor wat je doet, ik moet er gewoon aan wennen denk ik. Zo is dat, zei Carla. Met de opmerking ‘kom schoenen aan we gaan weg’ was deze discussie wat haar betreft voorbij. Ik wist in ieder geval hoe ik er voorstond. Lekker een luier aan betekend geen seks.


Hoofdstuk 8 – Marja en Patrick komen eten
In de stad waren de broeken snel gevonden en na een lekkere lunch deden we de boodschappen. De middag bestede wij aan de voorbereiding van het avond eten.

Kort voor wij Marja en Patrick zouden ontmoeten had Carla mij nog verschoond waarbij ik ook gelijk de grote boodschap op het toilet heb gedaan. Ik was wat dat betreft klaar voor een gezellige avond. We ontmoeten Marja en Patrick op de parkeerplaats bij het strand en hebben heerlijk 1,5 uur over het strand gewandeld. Altijd heerlijk zo langs de zee, de honden leven zich dan ook helemaal uit. Na de wandeling nog een lekker drankje op een terras waarna we richting ons huis gingen.

Thuis aangekomen dronken wij nog een wijntje waarna wij gezellig aan tafel gingen. De sfeer was ontspannen en de gesprekking gingen over het werk, familie en de stand van zaken in politiek Den Haag. Tijdens de koffie vroeg Patrick of hij een persoonlijke vraag mocht stellen. Ik voelde mij direct kleuren in mijn nek en was als de dood dat hij in de gaten had dat ik een luier droeg. Ik keek Carla angstig aan maar die antwoordde, natuurlijk wij hebben toch geen geheimen voor jullie. Met het angstzweet op mijn voorhoofd hoorde ik Patrick aan. Hij vertelde dat hij wist dat wij af en toe een SM spel spelen en hij dat altijd reuze spannend heeft gevonden. Hij en Marja hadden ook de eerste stappen gezet en inmiddels wat geëxperimenteerd. Zij waren nog zoekende maar hij vertelde dat wel duidelijk was dat hij zich meer de dominant voelde en dat Marja zich goed voelde bij de onderdanige rol maar ook wel dominante trekjes had. Verder dan wat vastbinden en billenkoek waren zij nog niet echt gekomen maar zij hadden het plan opgevat eens naar een SM club te gaan en vroegen zich af of wij dat al eens gedaan hadden en wat onze ervaringen waren. Oh wat leuk antwoordde Carla, altijd goed binnen de relatie wat spanning te zoeken. Leuk ook dat je dit aan ons vraagt, zei Carla. Wij hebben er nooit echt een geheim van gemaakt dat het er in onze relatie soms ook kinky aan toegaat maar een SM club hebben wij nog nooit bezocht hoorde ik Carla zeggen. Ik keek Marja aan, zij keek gespannen en met rode wangen naar Patrick. Patrick vroeg ons of wij soms eens samen met hun naar een SM club wilde gaan. Zo alleen vonden zij dat toch wel een grote stap en met zijn vieren is het wellicht gezelliger en wat vertrouwder. Phoe reageerde ik, lijkt mij op zich wel leuk maar ik kan mij daar zo één twee drie geen beeld bij vormen hoe zo’n avond er dan uit moet zien. Carla onderbrak mij met de mededeling dat ik mij daar als slaafje ook niet druk over hoefde te maken. Zij zou dit wel samen met Patrick regelen, wij subjes, en daarmee keek zij ook Marja aan, moesten maar gewoon volgen. Oké antwoordde ik, dat is dan duidelijk lijkt mij, de Meesteres heeft gesproken, grapte ik. Iedereen moest lachen en het ijs was voor wat betreft dit onderwerp gebroken. Carla en Patrick spraken af elkaar nog te bellen om e.e.a. verder te bespreken en het maken van een afspraak.

Carla vroeg Marja wat zij zoal voor kleding en spulletjes hadden. Zij had een leren korset met open borsten en een latex en leren slip, Patrick had een leren broek. Verder hadden zij wat touwen, pols en enkelboeien, zweepje, binddoek, tepelklemmetjes, ball gag, dildo’s, magic wand en nog wat spulletjes welke zij ooit in zo’n starters set op internet hadden gekocht. Oh dat is al een hele uitrusting reageerde Carla. Wij hebben dit ook zo’n beetje maar voor Henk hebben wij ook nog een kuisheidsgordel en verder nog wat spulletjes voor in zijn kont. Onder andere wat buttplugs en een voorbinddildo waarmee ik Henk zo nu en dan lekker verwen. Hoewel het geen geheim was voelde ik mij niet erg comfortabel met al deze ontboezemingen. Ik voelde de ogen van Patrick en Marja op mij gericht en keek maar een beetje schaapachting voor mij uit.

Willen jullie onze speelkamer soms even zien vroeg Carla. Daar hadden zij wel zin in antwoordde Patrick. Enthousiast liet Carla onze speelkamer zien en gaf de nodige uitleg bij de meubels en spulletjes die in de kamer hingen en lagen. Patrick was direct enthousiast en vertelde dat hij het wel zag zitten zijn subje Marja hier eens onderhanden te nemen. Marja kleurde van deze opmerking en stond er wat verlegen bij. Ach schat, vind je het spannend vroeg Carla haar. Zonder iets te zeggen knikte Marja bevestigend. Nergens voor nodig, wij kennen jullie nu al zo lang en ik denk dat jij een heel goede slavin voor Patrick zal zijn en jullie een hele leuke tijd tegemoet gaan.

De verdere avond verliep verder prima en was erg gezellig. Met de afspraak dat Carla en Patrick nog zouden bellen vertrokken zij om een uur of twee richting huis.

Wij ruimden de rommel een beetje op, liepen nog een klein blokje met de honden en gingen naar boven. Het was mijn duidelijk dat er niet geneukt zou worden dus na een schone luier was het tandenpoetsen en naar bed. In bed bedankte ik Carla nog voor het feit dat zij mijn luier liefde niet op tafel had gelegd. Haar reactie was dat zij na de ontboezeming van Marja en Patrick hun moment niet wilde verpesten door de aandacht op mijn luiers te verplaatsen, dat zou later wel komen, zei zij. Pff niet echt het antwoord waarop ik had gerekend, Carla kan op sommige momenten zo efficiënt en zakelijk zijn. Ik had daar klaarblijkelijk niet veel over te zeggen. Zin in een discussie had ik verder niet en liet het er maar bij zitten.

Hoofdstuk 9 – Toch nog lekker sexen
De zondag overdag nog heerlijk doorgebracht in mijn luier, plasticbroek en romper, Carla heeft mijn twee keer verschoond. Na het eten vroeg Carla mij naar boven te gaan mijn luier ed uit te doen en te gaan douchen en vooral mijn kont goed te spoelen. Daarna moest ik geknield met recht rug en met mijn handen in mijn nek in de badkamer wachten tot Carla mij kwam halen. Oh ja lekker sexen straks ging er door mijn hoofd. Wat had ik hier ontzettend veel zin in. Ik dacht nog even terug aan de vorige SM sessie en herinnerde mij mijn pijnlijke billen, ik hoopte dat het deze keer iets minder hard zou zijn.

De douche was heerlijk, ik had mijn aars goed gespoeld en zat in mijn slaven houding naar mijn gevoel al 20 minuten te wachten tot mijn Meesteres mij zou ophalen. Uiteindelijk ging de deur open, ik durfde niet omhoog te kijken, ik wist inmiddels wel hoe ik mij als sub moet gedragen. Ik zag haar mooie benen in de laarzen en hoopte dat Carla mij zou toestaan haar te bewonderen. Volg mij slaaf, zei Carla en op handen en voeten krop ik achter haar aan naar onze speelkamer. Ga staan en kijk naar je Meesteres hoorde ik haar zeggen. Ik stond op en bewonderde mijn mooie vrouw, mijn mama maar die nu de komende uren mijn Meesteres zal zijn. Zij droeg strakke zwarte laarzen tot onder haar knie, haar benen in zwarte kousen en een leer/lak achtige jarretelgordel hielden de kousen omhoog. In tegenstelling tot andere keren had zij verder hij zij niets aan en kon ik haar mooie lichaam goed bewonderen. Ik keek met verlangen naar haar mooie kale kut en zag haar mooie borsten stevig vooruit staan, mijn lul werd dikker en sprong omhoog. Goed zo slaaf, ik zie dat het je bevalt, hoorde ik mijn Meesteres zeggen. Zij greep mij lul vast, trok de voorhuid naar achter en keek of mijn pik goed schoon was. Keurig slaafje daar wordt de Meesteres blij van.

Ik hoorde de Meesteres zeggen “Neem plaats op de spankingbank”, oh nee dacht ik dat wordt weer een stevige straf dacht ik. Opgewonden maar ook wel een beetje bang nam ik mijn positie op het bankje in. Niet veel later voelde ik de leren banden om mijn armen, benen en rug en lag ik stevig vastgesnoerd op het bankje te wachten op hetgeen mijn Meesteres voor mij in petto had.

Oke slaafje, wat voor straffen had je nog te goed, dan beginnen we daarmee hoorde ik de Meesteres zeggen. Ik was mij van geen straf bewust en antwoordde, niets Meesteres, volgens mij was ik braaf geweest de afgelopen tijd. Pats, dat was een behoorlijk harde klap met een spanking paddle. De Meesteres pakte mijn kin en dwong mij haar aan te kijken en zei toen “probeer je nu onder je straf uit te komen, vieze slet dat je bent”. Nee echt niet Meesteres maar ik weet het gewoon niet. Denk maar even terug aan ons etentje van vorige week, je was toen niet eerlijk, weet je nog. Ik herinnerde mij weer dat ik niet had verteld dat ik het leuk vond om als baby behandeld te worden. Carla zag aan mij dat ik het mij weer herinnerde. Weet je het weer, hoorde ik haar zeggen. Ik knikte bevestigend, wat zeg je, ik verstond het niet goed zei Carla. Ja Meesteres ik weet het weer, antwoordde ik. Mooi en er komt ook nog wat bij van je norse bui van van de week toen je je geile bui niet kon beheersen. Ik stel voor 25 met de paddle en 15 met de riem, vind je dat ook niet een milde straf, géén zweep deze keer. Ja Meesteres, dank u antwoordde ik maar snel, het was mij in al die jaren nog nooit gelukt mijn opgelegde straf naar beneden te krijgen en geen zweep vond ik allang prima.

Carla ging achter mij staan, wreef om mijn billen, gaf mij een paar petsen met de hand op mijn billen om op te warmen en zei mij vooral goed te tellen want als we de tel kwijtraken moet het opnieuw. Uit eerdere strafsessies wist ik maar al te goed dat opnieuw ook écht opnieuw zou zijn dus ik concentreerde mij op hetgeen mij te wachten stond. De eerste 5 waren rustig maar naar mate de 25e in zicht kwam werden de klappen harder en harder. Ik had echt het gevoel dat mijn billen in brand stonden. Na de 25e klap kreeg ik even rust en werd ik van het bankje losgemaakt.

Ga op bed liggen slaafje, commandeerde Carla mij. Op je rug liggen en biedt mij je billen aan, net zoals wanneer je luier wordt verschoond, zei Carla. Ik ging op mijn rug liggen en trok mijn knieën op.

Carla bond mijn polsen met stalen boeien achter mijn benen weer vast waardoor ik weinig anders kon doen dan te wachten op mijn straf. De riem welke Carla graag gebruikte was een gewone broekriem welke zij dubbel deed en dan afhankelijk van mijn straf hard of keihard op mijn billen of rug liet landen. Doordat de riem dubbel zat voelde het altijd of je twee klappen tegelijk kreeg.

Zo sletje, waar is nu je grote pik gebleven, ik zie daar alleen maar weer dat baby piemeltje. Ik dacht dat jij zo graag wilde seksen zei zij met een gemeen lachje. Niet veel later ontving ik de 15 slagen van mijn Meesteres, zij haalde goed uit, met nog 3 te gaan liepen de tranen over mijn wangen en moest ik moeite doen om het niet uit te schreeuwen. Heel goed gedaan sletje hoorde ik Carla zeggen. Zo dat was de straf, ja sletje die moet je natuurlijk wel voelen anders heeft het geen zin en blijf je je misdragen. Ik knikte van Ja Meesteres en nam mij heilig voor mij de komende tijd heel goed te gedragen.

Zij streelde mijn vuurrode billen welke voor mijn gevoel in brand stonden. Ach sletje heb je zo pijn aan de billetjes, vroeg Carla. Ja Meesteres antwoordde ik. Wil je misschien even lekker op een piemel sabbelen, vroeg Carla. Zij wachtte mijn antwoord niet af en stopte een dildo in mijn mond. Zij ging naast mij zitten en zei mij deze pik lekker diep af te zuigen zoals sletjes dat zo graag doen. Carla liet de dildo halverwege mijn mond zitten en zei mij hem er vooral niet uit laten vallen. Carla stond op, pakte een buttplug, smeerde er een goede klodder glijmiddel op en liet hem rustig maar resoluut in mijn kont verdwijnen. Dat voelt lekker he sletje, lekker je kontje gevuld en een pik in je mondje, zo hebben sletjes het graag he, vroeg Carla. Ik knikte en mompelde Ja Meesteres met de dildo nog in mijn mond. Kom nog even goed oefenen, misschien mag je dan binnenkort de pik van Meester Patrick mag verwennen. Ik schrok van deze opmerking, ik zag dat echt niet zitten om een man te pijpen. De dildo was prima en de voorbindpik op Carla haar kutje vond ik geweldig maar een echte pik afzuigen zag ik echt niet zitten. Dat moest ik Carla echt uit haar hoofd praten nam ik mij voor. Carla ging naast mij zitten, pakte de dildo en duwde deze dieper en sneller in mijn mond. Goed zo sletje, neem hem maar lekker diep in je keel, ik denk dat Meester Patrick dat ook lekker zal vinden, moedigede Carla mij aan. Ik schudde ‘nee’ met mijn hoofd, Carla trok hierop de dildo uit mijn mond. Wat wil je zeggen slet, wil jij Meester Patrick niet verwennen. Is de pik van Meester Pascal soms te min voor jouw pijpmondje. Luister sletje, als jouw Meesteres zegt dat je een pik pijpt dan doe je dat vol overgave en toewijding of moet ik de riem nog even pakken. Nee nee Meesteres, alstublieft niet, ik zal mijn best doen antwoordde ik snel. Goed zo sletje dan heb ik het goed begrepen.

Carla haalde de buttplug uit mijn kont en de dildo uit mijn mond. Slet, ik hoop dat je je anus goed schoongemaakt hebt, mondje open. Ik begreep wat Carla wilde doen, maar ik wilde echt dat ding uit mijn kont niet in mijn mond. Ik kreeg een harde pets in mijn gezicht, mond open slet, hoorde ik Carla streng zeggen. Met tegenzin opende ik mijn mond en Carla liet de plug in mijn mond zakken. Ik was echt blij dat ik mijn anus zorgvuldig gespoeld had maar met tegenzin sloot ik mijn mond met dat ding erin. Keurig sletje, zo hoort dat, sletjes zuigen graag. Weet je gelijk dat je je spoeling altijd zeer zorgvuldig moet doen, je weet tenslotte maar nooit waar het goed voor is en de Meesteres houdt van schone slaafjes, zei Carla. Zij had ondertussen de voorbind dildo gepakt en gespte deze bij haar om. Ik vind dat altijd een reuze geil gezicht, mijn mooie Meesteres met die kustlul voor haar lekkere kutje. Ik zal het sletje eens goed belonen voor haar harde werk zei Carla. Zij ging achter mijn kont staan en duwde de dildo rustig maar gestaag mijn sterretje in. Oh wat is dat toch lekker, ik kan hier zo van genieten als mijn mooie Meesteres mijn kontje neukt. Nu helemaal, zij stond daar met alleen dat lak/leren jarretelgordeltje en met blote borsten. Mijn pik was inmiddels weer keihard. Carla trok mijn harde lul tussen mijn benen naar haar toe en begon mij lekker af te trekken terwijl zij rustig verder ging met het neuken van mijn mannenkutje. Mede door de luier houding waarin ik nog steeds lag kon Carla mij lekker diep neuken. Het duurde dan ook niet heel lang of ik kwam luid kreunend klaar, dikke klodders sperma volgen in het rond. Zo sletje dat moest er even uit zo te zien. Zij stopte met trekken maar neukte mij gewoon door, kennelijk gaf dit haar kutje ook een geweldig gevoel want aan haar ademhaling te horen stond zij te genieten terwijl zij mijn kontje neukte. Zij ging langzamer en dieper en zocht draaiend naar het meeste genot voor haar kutje. Dan weer sneller om uiteindelijk heftig hijgend klaar te komen. Oh sletje dat was fijn he, zij trok zich terug uit mijn kont, deed de voorbindpik af en legde deze op een handdoek, gelukkig kreeg ik dat ding niet in mijn mond. Carla maakte mijn boeien los en krop naast mij op bed en speelde wat met mijn pik. Enkel een blik op mijn mooie meesteres deed mijn pik weer steigeren. Mmmm dat ziet er goed uit sletje, leef jij je maar eens helemaal uit op het kutje van je Meesteres, laat haar gillen van genot. Dat liet ik mij geen tweede keer zeggen, ik kroop naar haar kutje en proefde en rook het vocht van haar zeer natte kut, heerlijk. Ik beetje zachtjes op haar schaamlippen en duwde mijn tong in haar grotje, aan het gekreun te merken was ik goed bezig. Na een paar minuten werd ik aan mijn haren omhoog getrokken, “genoeg gelikt neuken nu en hard zijn mijn Meesteres op strenge toon”. Ik kroop naar boven en zette mijn keiharde neukpaal voor haar glinsterende kut. Op het moment dat ik naar binnenschoof werd mij te verstaan gegeven beslist niet te snel klaar te komen, de Meesteres wilde lang genieten. Ik zo vreselijk mijn best moeten doen maar het lukte mij om de Meesteres tijdens het neuken twee keer te laten klaarkomen. Kom maar sletje schiet je zaad maar lekker hard en diep in je Meesteres, jij geile pijpslet. Meer aanmoediging had ik niet nodig en twee tellen later had ik het gevoel dat er een lading duiven uit mijn lul vloog. Ik kan mij niet herinneren ooit zo heftig te zijn klaargekomen. Drijfnat van het zweet en helemaal uitgeput liet ik mij op Carla zakken en gaf haar een dikke tongzoen. Ik zei tegen Carla dat het echt heel lekker was, lang geleden dat we zo heftig en lekker gevreeën hebben. Tja schatje ik heb er ook erg van genoten, hier kan ik weer een paar dagen op teren antwoordde Carla. Mmm dat betekende voor mij dus automatisch een paar dagen geen seks. Naarmate de geilheid uit mijn lichaam wegtrok voelde ik mijn billen meer en meer branden. Ik wreef voorzichtig over mijn pijnlijk billen en vreesde dat deze nog wel een paar dagen erg gevoelig zullen zijn. Ach schatje doen de billetjes zo’n pijn, we gaan eerst even lekker douchen dan doe ik er daarna wat crème op, zei Carla.

Na een heerlijk douche lag ik niet veel later op bed en smeerde Carla liefdevol mijn billen in. Ach jochie, ik heb je wel te pakken gehad zeg, maar ja straf moet je natuurlijk wel voelen anders is het geen straf. Zonder het verder aan mij te vragen liep Carla naar de kast pakte een luier, plasticbroek en mijn speentje. Hier jochie neem maar lekker je speentje dan doet mama je snel een luier aan voor je het bed nat plast. Ik probeerde nog te zeggen dat ik echt niet incontinent of zo was maar Carla legde haar vinger op mijn mond en stopte het speentje erin. Ssst maar jochie, mama weet wat goed voor jou is, lekker je luiertje en plasticbroekje aan en naar je bedje, maakt mama nog een flesje dan kun je lekker slapen en dromen.

Carla stopte mij in bed en liep naar beneden voor mijn flesje. Ik lag lekker in bed, de pijn in mijn billen viel mee, de crème deed wonderen en zo’n lekkere zachte luier voelde ook fijn aan. Ik bedacht mij wat een heerlijke vrouw ik toch had, het ene moment wist het slaafje in mij te temmen en het andere moment, nog geen 30 minuten later, wist zij het baby’tje in mij weer wakker te maken. Carla kwam de kamer inlopen met een kop thee en mijn flesje. Carla kroop op bed en zat tegen het hoofdeind, ik kroop lekker op haar schoot. Carla gaf mij het flesje melk, ik had alleen mijn luier en plasticbroekje aan en Carla speelde wat met mijn tepels en streelde mijn borst en buik. Lieve Henkie, zei Carla, ik heb een kadootje voor je, mama vind het zo ontzettend leuk wat wij de laatste weken doormaken en vind het zo leuk jou als baby’tje te verzorgen en te vertroetelen. Zij haalde het flesje uit mijn mond en gaf mij het pakje. Nieuwsgierig pakte ik het uit, het was een heerlijk zacht geel konijntje, heerlijk om mee te kroelen. Dank je wel mama antwoordde ik terwijl ik het konijntje lekker in mijn nek legde en er aan frummelde stopte Carla het flesje weer in mijn mond. Terwijl ik met het konijntje kroelde dronk ik het flesje en liet ondertussen een plas in mijn luier lopen, wat was het toch heerlijk om af en toe weer even lekker klein te zijn, nergens aan te hoeven denken en lekker vertroeteld te worden. Na het fles moest ik van mama nog even mijn tanden poetsen en daarna lekker slapen.



Hoofdstuk 10 – Hele harde straf en de eerste keer in de bench
Maandag en dinsdag was het allemaal gewoon en druk met werk, de honden en het huishouden. Woensdagochtend werd ik wakker met een vreselijk harde lul, ik wist werkelijk niet waar ik het zoeken moest, ik was zo geil als een beer. Carla was in de badkamer en ik dacht aan het geluid te horen onder de douche, kan ik mooi even een rukje geven dacht ik. Ik lag net lekker te rukken toen ik opeens een gevloek hoorde, het was Carla, Zij brulde iets van Jezus Henk je ligt je hier gewoon weer af te rukken als een tiener, kennelijk heeft de straf daarvoor niet geholpen. Ik schrok mij rot en van mijn harde paal was pardoes niet veel meer over. In ons sm spel moet ik mij soms verplicht aftrekken terwijl de Meesteres toekijkt dus masturberen onder toezicht lukt mij op zich wel maar dit was toch wel een andere setting. Ga maar snel douchen, kleuter je kunt je toch wel even beheersen. Je hebt geluk dat ik haast heb anders had ik je hier gelijk over de knie gelegd en je billen vuurrood geslagen. Carla was goed boos, beschamend als een betrapte kleuter liep ik zonder iets te zeggen naar de badkamer.

Toen ik aangekleed beneden kwam zat Carla al aan het ontbijt. Nog redelijk geïrriteerd zei zij, zo trekpop uitgespeeld. Dit gaat je straf opleveren jochie reken daar maar op en dat zal meer zijn dan de laatste keren want kennelijk werk dat niet. Ik moet nu weg, ruim jij even op dan zie ik je vanavond. Ze gaf mij een kus en weg was zij.

Verbijsterd zat ik aan tafel, ik had het weer even goed verpest, ik moest niet denken aan wat Carla nu onder straf zou verstaan. De laatste straffen waren geil om te krijgen maar deden ook goed zeer. Ik smeerde een boterham, ruimde de tafel leeg en zette de borden en glazen in de vaatwassen. Nog even een korte blokje met de honden en dan snel naar mijn werk. De honden uitlaatservice zou ze rond de middag weer oppikken voor een lekkere wandeling.

Op mijn werk was het voorval van vanmorgen weer snel vergeten, daar dacht is pas weer aan toen ik naar huis reed. Thuis aangekomen was Carla al aan het koken, ik begroete haar met een kus. Zij reageerde zoals zij altijd reageert maar vroeg nog wel of ik mijn vandaag verder wel heb kunnen beheersen. Verder gaf zij mij de opdracht naar boven te gaan en mijn pik op slot te zetten, met de chastitybelt of de peniskooi mocht ik zelf kiezen maar het zou zeker tot vrijdagmiddag zijn. Dan zou ik weer mijn luier aankrijgen. Meer dan “oké dat is goed”, wist ik niet uit te brengen en ik liep de trap op naar boven. Ik waste mijn pik nog maar even, ik had geen idee wanneer dat weer mogelijk zou zijn en wurmde mijn pik in het kooitje. Met spijt over mijn actie van vanmorgen klikte ik het slotje dicht. Ik kleedde mij weer aan en gaf Carla het sleuteltje. Laat zien commandeerde zei. Geschrokken liet ik mijn broek een stukje zakken waarna Carla goedkeurend knikte en wenkte dat mijn broek weer omhoog mocht.

De avond verliep verder zonder incidenten, we gingen bijtijds naar bed. Ik heb nog redelijk geslapen met de kooi om mijn lul. Wennen doet het bij mij niet echt, daar draag ik hem denk ook te weinig voor. Gelukkig maar dacht ik nog, ik vind het leuk als we hem gebruiken in een spel sessie en dat mag dan ook best ruim van te voren maar nu zo opgesloten zitten en niet wetend tot wanneer voelt niet heel lekker. Het was donderdag en dan ging ik na het werk vaak squashen met wat collega’s. Aan het ontbijt vroeg ik Carla of ik het kooitje misschien af mocht, dat zou met omkleden en sporten wat handiger zijn. Geen denken aan zei zij resoluut, je verzint er maar wat op. Ben je vergeten waarom je hem nu draagt vroeg Carla. Nee schat sorry, het is goed zo ik verzin er wel wat op. Goed zo, veel plezier en succes in ieder geval zei Carla met een gemeen glimlachje.

Het werken ging vandaag prima, als je zo bezig ben vergeet je dat je piemel gevangen zit, af en toe als je gaat verzitten wordt je er opeens aan herinnerd en ook natuurlijk op het toilet. Plassen is dan wat meer werk, je moet de boel toch weer een beetje droog zien te krijgen. Tot wel een beetje nerveus vertrokken wij naar de squashbaan we aten daar wat en na een kopje koffie liepen wij naar de kleedruimte. Ik zocht een rustig plekje in een hoek van de kleedkamer, het omkleden en ook het sporten verliep gelukkig zonder problemen. Na het sporten zei ik dat ik haast had en thuis wel zou douchen. Opgelucht reed ik naar huis, ik hoopte dat hij er morgen af zou gaan als ik weer lekker geluierd zou worden.

Thuis aangekomen was Carla al naar boven. Ik liet de honden nog even uit en zou dan ook lekker naar bed gaan. Na een lekkere frisse avond wandeling kwam ik boven in onze slaapkamer, Carla lag wat te lezen maar ik schrok mij rot van het gevaarte wat naast het bed stond. Daar stond een grote bench, net zo’n kooi die wij voor honden hadden maar deze was nog even grote. Wil je de honden voortaan bij ons op de slaapkamer vroeg ik Carla. Nee Henk, deze is niet voor de honden maar voor stoute kinderen die niet van hun piemel kunnen blijven. Voortaan als ik ga douchen ga jij geboeid in de bench, ik wil gewoon geen geruk meer. Jij schijnt te vergeten hoe de rollen hier zijn en dat moet ik je dan maar op deze wijze bij brengen. Nou schat ik ga echt niet in een kooi zitten hoor, dat is toch niet nodig. Luister Henk wat wel en niet nodig is bepaal ik. Nu ga je eerst naar de badkamer, doet die peniskooi af en gaat douchen. Ik wil dat je hier over zeven minuten fris gewassen voor mij staat, begrepen. Carla gaf mij het sleuteltje en zei mij vooral op te schieten.

Mijn pik weer in vrijheid voelde heerlijk, ik waste hem grondig want echt lekker fris rook hij niet na zo’n tijdje in die kooi. Fris gewassen liep ik de slaapkamer weer binnen. Goed zo Henk, keurig binnen de tijd zei Carla. Op het bed lag een luier en plasticbroek, beide in babyprint. Oh gaan we nu al met ons spel beginnen dacht ik. Ik voelde mijn lul opzwellen maar vermoede opeens dat dit anders zou gaan lopen. Hier komen gebood Carla mij en zij trok mij over haar schoot. Als een klein kind lag ik nu met mijn blote billen omhoog op haar schoot. Met rechterhand pakte zij de paddle en sloeg een paar keer zachtjes op mijn billen. Zo Henk waarom krijg je deze straf denk jij, ik staarde zonder wat te zeggen naar de grond eigenlijk niet wetend wat te zeggen. Pats daar volgende een harde klap op mijn blote billen, ik hoorde je niet zei Carla streng. Omdat ik stout ben geweest antwoordde ik snel. Ja dat klopt zei Carla maar je bent de laatste tijd wel heel veel erg stout, je billen zijn net bijgekomen van zondagavond lachte Carla. Wat heb je nu dan voor stouts gedaan vroeg Carla mij. Ik heb mij afgetrokken meer niet schreeuwde ik. Henk, niet zo’n grote mond zei Carla en zei zette haar woorden kracht bij door 2 keiharde klappen met de paddle op mijn kont. Ik schreeuwen het uit. Rustig Henk, beheers je, zei Carla. Luister goed, je krijgt 25 klappen met de paddle, raak je de tel kwijt worden het er 30 met de zweep dus ik zou maar heel goed en duidelijk tellen. Ik kreeg geen tijd om te antwoorden en voelde direct de houten paddle hard op mijn kont neerkomen. Drie telde ik hard op. Drie zei Carla, dit is één, die eerste tellen we niet mee, die waren om op te warmen. We beginnen opnieuw. Halverwege kreeg ik even rust om mijn ademhaling weer onder controle te krijgen maar veel tijd werd mij niet gegund. Na de 25e klap hield ik het niet meer en lag ik te huilen als een kleuter. Carla liet mij opstaan van haar schoot en vertelde mij te gaan liggen. Benen omhoog en stil liggen, kreeg ik er nog achteraan te horen. Als een geroutineerde moeder plakte Carla de luier snel en strak dicht. Plasticbroek en pyjama aan en handen op je rug was het volgende korte bevel van Carla. Als een geslagen hondje stond ik niet veel later met een luier en met plasticbroek onder mijn pyjama met mijn handen op mijn rug voor Carla, de tranen stonden nog in mijn ogen. Ik durfde haar niet aan te kijken en staarde naar de vloer.

Net toen ik weer een beetje bijgekomen was kreeg ik te horen dat ik als extra straf nog twee uur in de bench moest. Alsjeblieft Carla smeekte ik, ik heb de boodschap begrepen. Pats, ik kreeg een vrij harde klap in mijn gezicht. Luister goed Henk, ik begin het echt zat te worden die grote mond, die twee uur zijn er nu drie duidelijk. Hup kruip er in. Met geboeide handen krop ik door de opening van de bench, veel ruimte bad ik niet. Opgepropt zat ik op mijn knieën in de bench toen Carla hem met een slot afsloot. Gelukkig lag er wel een matrasje in zodat ik nog klein beetje comfort had. Carla keek mij streng aan en zei, tja Henk, dat is kennelijk nodig om je van straf te laten leren, de voorgaande straffen hebben kennelijk weinig effect gehad. Het is nu negen uur dus om 12 uur haal ik je er uit en mag in verder slapen in bed. Als je begint te jammeren en klagen blijf je er de hele nacht in, heb je dat begrepen, vroeg Carla mij. Ja antwoordde ik. “Ja wat” was het gelijk weer. Gek werd ik daar soms van, altijd maar zeuren om de twee worden. Ik dacht even na, was het nu ’ja mama’ of ‘ja Meesteres’. Ik gokte voor de laatste, in haar mama rol zou zij mij nooit zo hard straffen gokte ik. “Ja Meesteres” zei ik tenslotte, goed zo Henk, probeer er maar van te genieten, ik wil je in ieder geval niet horen zei Carla toen zij vervolgens naar beneden liep, mij alleen achterlatend geboeid in de kooi.

Mijn gevoelens schoten alle kanten op, enerzijds vond ik het ook wel erg geil allemaal, hoe vaak had ik hier vroeger niet over gefantaseerd als ik mij als jonge man weer eens lag af te trekken met dergelijke beelden in mijn gedachte. Gestraft en geluierd te worden was altijd een grote fantasie voor mij geweest maar nu ik het zo aan den lijven meemaakte en mijn billen brandde in mijn luier dacht ik daar totaal anders over. Ik voelde mij geil maar ook weer niet, kon ik hier van genieten. Was dit onderdeel van het spel van Carla of was het gewoon keiharde wraak en straf. Ik overzag het allemaal niet meer. Mijn billen deden vreselijk pijn, ik zat daar in een vreemde houding en mijn lichaam begon pijn te doen. Gelukkig had ik een luier en kon ik mijn plas gewoon laten lopen.

Ik probeerde op mijn zij te gaan liggen maar dat was allemaal niet veel beter. Ik zat er nu al ruim twee uur in en het werd mij allemaal te veel. Waar ging dit eindigen, was Carla echt zo boos of was het spel. Ik raakte een beetje in paniek voelde mij erg eenzaam en begon te huilen. Niet keihard maar ik snotterde en de tranen liepen over mijn wangen.

Niet veel later kwam Carla met een babyfoon in haar hand binnen gelopen, ach Henk wat is er nu heeft de Meesteres je te hard aangepakt of ben je je gewoon aan het aanstellen. Het feit dat Carla direct was gekomen toen zij mijn gesnotter hoorde deed mij goed en ik begon nog harder te huilen. Ach Henk dat is toch ook allemaal niet nodig, ik ben wel boos en je hebt zeker straf verdient maar misschien is het allemaal een beetje te veel. Carla maakte de bench open, deed mijn boeien af en zei mij er uit te komen. Acht jochie kom eens bij mama, zei Carla en zij drukte mij teder tegen haar lekkere borsten. Ik kon amper stoppen met snikken. Ik weet niet wat het was maar ik was behoorlijk overstuur. Ach lieverd dat was nu ook weer niet de bedoeling, kom laat mama maar even voor haar jochie zorgen. Doe je grote jongens pyjama maar uit dan pakt mama een leuk rompertje en ga je lekker in bedje liggen met je speentje en je konijntje. Ik liet het allemaal over mij heen komen. Ik stond maar wat voor mij uit te staren toen Carla mijn pyjama uit deed en mij een romper aandeed. Hoe is het met je luiertje, zei Carla toen zij haar vinger bij mijn liezen naar binnen deed oh die is amper nat, daar kan Henkie de nacht wel mee door. Zij sloeg het dekbed open en liet mij erin stappen. Gaf mij het speentje en legde mijn konijnen knuffel lekker in mijn nek. Blijf even lekker liggen, haalt mama even een flesje voor je. Niet veel later kroop Carla lekker tegen mij aan en gaf mij een flesje met lauwe melk. Het sabbelen aan het speentje, mijn knuffel en het zuigen aan de fles maakte dat ik weer een beetje kon ontspannen. Mijn ademhaling werd rustiger en ik keek Carla aan. Goh jochie, wat was dat nou allemaal, dat leek wel een hoop opgekropte angst. Zo heeft mama het echt niet bedoeld, grote Henk kreeg straf omdat hij heel stout is geweest. Ik knikte bevestigend en even dacht ik dat grote Henk een ander persoon was maar mijn brandende billen verraadde dat dit dezelfde billen waren welke deze Henkie in zijn dikke luier had zitten. Kom laten we maar lekker gaan slapen dan hebben we het er morgen nog over.


Hoofdstuk 11 – Met een dikke luier naar het werk
De volgende ochtend werd ik wakker en had vreselijke pijn in mijn billen. De spanking van gisterenavond was ongekend hard geweest. Mijn luier was doorweekt maar ik kon mij gek genoeg niet herinneren dat ik hem bewust heb vol geplast. Carla was al wakker en keek mij liefkozend aan. Zo slaapkop het is al half acht he, we moeten opschieten. Kan mama even gaan douchen, moet ik Henkie in de kooi doen of gaat hij geen stoute dingen meer doen, vroeg Carla mij op kinderlijke toon terwijl zij mij onderzoekend aankeek. Nee mama, ik zal lief zijn, antwoordde ik braaf.

Helaas moest ik er ook uit, laatste dagje werken deze week. Toen Carla onder de douche stond deed ik mijn romper en plasticbroek in de wasmand. Mijn luier hield ik nog even aan, ik wilde mij eerste scheren en kan dan misschien nog wel een plasje laten lopen dacht ik. Nadat Carla uit de douche stapte deed ik mijn luier uit en rolde deze op. Ik wilde er onder stappen en keek ik nog even naar haar lekkere lichaam. Kom eens hier jochie, gaat het weer een beetje, je billen zijn echt nog vuurrood onthoud maar goed wat er gebeurt als je stout bent schatje zei zij mij en gaf mij een innige tongzoen. Gelukkig als een klein kind stapte ik onder de douche. Het warme water deed mij goed.

Afgedroogd liep ik de slaapkamer weer in en schrok een beetje toen ik op bed een dikke print luier, plasticbroek en witte romper zal liggen. Schat ik moet vandaag gewoon werken hoor zei ik. Ja dat weet ik maar ik wil je alvast lekker vertroetelen en voor je pijnlijke bipsje is een zachte luier fijner dan een onderbroekje lijkt mij. Carla zat weer helemaal in haar mama rol. Zij klopte op bed ten teken dat ik moest gaan liggen, ik voldeed braaf aan dit verzoek. Carla smeerde mijn billen in met een lekkere crème, gevolgd door een laagje babypoeder. Mijn piemel werd strak naar onder gedrukt en de luier stevig dichtgeplakt. Carla vertelde dat ik er zo mooi uitzag in mijn mooie luiertje maar dat er nog wel een plasticbroekje over aan moest. Dan weten we zeker dat het luiertje vandaag niet gaat lekken want Henkie moet de hele dag met dit luiertje doen, mama kan je vanmiddag pas weer verschonen. Als laatste trok zij mij een witte romper aan en aaide liefkozend over mijn pijnlijk billen. Zo Henkie jij bent er weer kaar voor, zal mama je verder aankleden of kan deze grote jongen dat al zelf vroeg Carla. Zij zat weer helemaal in haar rol en ik begon er ook steeds meer van te genieten, helemaal als zij mij zo toesprak. Die kleine woordjes hadden een direct effect op de groei van mijn piemel in mijn luier. “Nee mama, dat kan ik zelf wel” antwoordde ik braaf. Goed zo grote jongen, gaat mama boterhammetjes maken, tot zo. Zij gaf mijn nog een liefkozend klopje op mijn dik geluierde billen.

Het was maar goed dat we laatst die broeken hadden gekocht want deze luier was best wel dik. Een overhemd met een colbertje maakte mijn outfit voor vandaag compleet. Ik hoopte maar dat het jasje een beetje over mijn billen zou vallen zodat mijn luier niet heel erg zou opvallen.

Beneden aangekomen stond er voor mij een bordje met een boterham met hagelslag klaar. Carla had de boterham in kleine stukjes gesneden, zij wilde mij voeren maar dat ging mij even te ver en ik zei dat ik dat zelf wel kon. Je hebt je netjes aangekleed Henkie, je luiertje valt bijna niet op zo in die nieuwe broek. Maar goed dat we die vorige week nog gekocht hebben zei Carla. Nou vooruit dan Henkie maar wel netjes eten dan, niet knoeien zei zij en keek mij strak in de ogen. Ik voelde mij nu echt een kleine jongen die door zijn moeder werd toegesproken. Dat gevoel had ik hier beneden in ieder geval nog niet eerder gehad. Wellicht kwam het door de ervaring van gisterenavond maar ik voelde mij er heerlijk onder. “Ja mama” antwoordde ik zonder er erg in te hebben. Goed zo grote, jongen.

Luister eens Henkie, mama heeft nog een verrassing. Weet je nog dat tante Marja en ome Patrick hier waren en wat wij toen hebben afgesproken. “Ja mama” antwoordde ik. Nou ik heb ome Patrick van de week gesproken en we hebben afgesproken dat zij eerst een keer bij ons thuis komen spelen voordat we naar een club gaan. Eerst maar een beetje aan elkaar wennen, vind je ook niet. Nu heb ik met ome Patrick afgesproken dat zij hier morgenavond komen spelen. Dat is leuk he! Moeten we alleen nog even kijken of jij dan als grote Henk of als kleine Henkie meespeelt. Grote Henk doet mee maar kleine Henkie kan niet meespelen. Klein Henkie mag wel kijken als hij dat wil. Denk daar vandaag maar even over na.

De angst sloeg mij om het hart, ik wilde liever niet dat zij van mijn luiers af zouden weten, ik was als de dood dat ik straks bij vrienden en bekenden bekend zou zijn als baby Henkie, de rillingen liepen over mijn rug. Carla zag de onrust in mijn ogen, rustig maar jochie het komt allemaal goed, laat mama dat nu maar regelen. Kom op nu tandjes poetsen.

Carla vertrok naar haar werk, ik liep nog een blokje met de honden maar kon niet echt de rust vinden. Er spookte van alles door mijn hoofd maar ik moest eerst maar eens deze dag op mijn werk zien door te komen en dat was al uitdaging genoeg met zo’n dikke luier om mijn kont.

De dag op het werk verliep gelukkig zonder problemen, ik heb mij overal maar een beetje afzijdig gehouden en sloop langs de muren door het kantoor er goed oplettend dat er niemand achter mij zou lopen. Ik was er niet helemaal gerust op dat die dikke luier onzichtbaar zou zijn. Ik durfde ook amper wat te drinken omdat ik niet te veel wilde plassen, bang voor lekkages en dat dan de luier nog dikker zou worden. Vlak voor ik naar huis ging dronk in nog even 2 glazen water om mijn vochthuishouding weer wat op peil te brengen. Onderweg in de auto liet ik mijn blaas rustig leeglopen in mijn luier. Wat was dat toch een heerlijk gevoel, de warme plas die zijn weg zocht in mijn luier. Ik verbaasde mij erover dat mijn luier het zonder problemen allemaal absorbeerde, kennelijk had ik mij druk gemaakt om niets. Het zal ook wel een kwestie van wennen zijn en vertrouwen krijgen in die luiers.

Thuis aangekomen vroeg Carla hoe het was gegaan. Zij pakte mijn hand en nam mij mee naar boven. Kom eerst maar even je luiertje verschonen, die zal wel goed nat zijn, zei Carla. Ik liet mij heerlijk meevoeren en liet het allemaal lekker gebeuren. Ik lag te genieten van de verzorging en liefde welke Carla mij gaf. Ondertussen pratend wat zij allemaal gedaan had vandaag. En jij Henkie, hoe is het gegaan met je luiertje vandaag, hebben de grote mensen op jouw werk gezien dat je eigenlijk nog maar een klein lief baby’tje bent, vroeg Carla mij. Hoewel ik het heerlijk vind als zij zo tegen mij praat voel ik mij er toch ook nog steeds erg ongemakkelijk bij. Carla had dit feilloos door en genoot van het overwicht dat zij had in deze situaties. Ach jochie, dat geeft toch helemaal niet, mama zorgt gewoon heel graag voor jou, jij bent mama’s lieve kleine jochie. Kom doen we deze kleding uit en doe je lekker je joggingpakje aan. Ga jij mama dan helpen met eten maken vroeg zij mij. “Ja” antwoordde ik enthousiast.

Terug beneden wilde ik toch weer even ‘groot’ zijn en vroeg Carla wat zij wilde drinken. Carla wilde een lekker wit wijntje en zelf nam ik een lekker koud biertje. We maakte het eten samen af en gingen aan tafel. Aan tafel kwam het nog even op het spelen met Marja en Patrick en Carla stelde voor dat ik als grote Henk zou meespelen maar misschien wel voor straf een luier om zou krijgen. Dat vond ik een goed idee, kon ik lekker meedoen in het sm spel en toch een luier dragen. Dat zouden zij dan waarschijnlijk gewoon zien als een onderdeel van het spel. Bij langdurige bondage is een luier tenslotte ook erg handig praatte ik het voor mijzelf goed.

Na het eten samen even lekker met de honden weg, daarna een mooie film en op tijd naar bed, wij wilden uitgerust zijn voor morgenavond en ik had was nog moe van alle spanningen van gistrenavond. Voor het slapen gaan had Carla mij nog een lekkere schone luier aangedaan, mij lekker ingestopt met speentje en mijn knuffel dus ik lag heerlijk in mijn bedje. Carla kroop lekker tegen mij aan en ik voelde mij heerlijk beschermd.


Hoofdstuk 12 – Spelen met Marja en Patrick
We hadden afgesproken dat Marja en Patrick om een uurtje of vier zouden komen. Dronken we een drankje aten we wat en zouden we zo rond zeven uur naar boven gaan. Carla had mij vanochtend nog gewoon een baby luier, plasticbroek en de romper met de tekst “I (hartje) mommy” aangedaan. Zo richting vier uur vroeg ik aan Carla of ik mij niet beter even kon gaan verkleden. Nee hoor Henkie dat hoeft nog niet dat komt wel, dat kan ook wel als zij er straks zijn.

Van deze laatste opmerking kreeg ik het weer Spaans benauwd, ik had Carla in al mijn bekentenissen laatst ook verteld dat het dragen van een luier ook een vernederend effect kan hebben en dat dit het juist zo spannend maakt. Maar dat ik daarmee nu de deur openzette voor Carla om dit vandaag in praktijd te brengen was niet mijn bedoeling geweest. Ik probeerde Carla normaals op andere gedachten te brengen maar met een boze blik kreeg ik te horen dat ik een lieve jongen moest zijn en niet zo moest zeuren. Ben je nu de straf alweer vergeten Henkie, nog zo’n pak op je billen en je kunt drie dagen niet zitten, denk daar goed aan, vertelde Carla mij in niet mis te verstane bewoordingen.

Ik wilde Carla niet de gelegenheid geven mij straks weer zo hard te straffen dus hield mijn mond en keek een beetje treurig voor mij uit. Kom op jochie, niet gelijk zo, zei Carla. Mama is bij je en zal heel goed op jou passen en daarmee was voor Carla de kous af.

Niet veel later ging de bel en stonden Marja en Patrick voor de deur. Zij hadden twee tassen en een bloemetje bij zich. Zo zo, jullie zijn nogal wat van plan zei ik tegen Patrick. Ja zeker Henk, we gaan er een gezellige avond van maken, wij hebben er reuze zin in, wij hopen jullie ook. Zeker reageerde ik. Ik nam de jassen aan en kuste Marja gedag, zij keek mij wat onzeker aan, ik pakte haar even lekker vast. He schat, het komt allemaal goed, we doen alleen dingen die we willen, niets moet alles mag. Ja ja zei Marja, dat weet ik maar het is alleen zo spannend om dit met anderen te doen. Ja dat vind ik ook antwoordde ik, zeker voor ons als onderdanige is het maar afwachten hoe het loopt. Kom lekker naar binnen nemen we eerst een drankje zei ik. Ik schonk voor iedereen een drankje in en Carla had een lekkere borrelplank met lekkere tapas gemaakt. De start was in ieder geval goed en ontspannen, het gesprek ging over van alles behalve over wat wij vanavond zouden gaan doen.

Na een anderhalf uur deed Carla de gordijnen dicht en vroeg of iedereen er zeker van was en dit wilde doorzetten. Iedereen bevestigde deze vraag waarna Carla de spelregels nog eens uitlegde en dat alles wat er straks zou volgen onderdeel van een spel is en geenszins bedoelt is om iemand te kwetsen of daadwerkelijk te beledigen. Ook het stopwoord en de kleurencode voor de pijn aanduiding werden nog even doorgesproken. Iedereen was op de hoogte en straalde zin uit. Carla vroeg aan Marja en Patrick of zij zich boven klaar wilde gaan maken. Als zijn dan weer beneden waren zouden wij ons verkleden. Mooi dacht ik, doe ik straks mijn luier uit en ben ik er helemaal klaar voor.

Na een klein half uurtje kwamen Patrick en Marja de kamer weer binnen, echter nu als Meester Patrick en slavin Marja. Patrick had een zwart lederen broek en een zwart T-shirt aan. Marja stond daar in haar lederen korset met blote borsten en lederen slip met een open kruis. Ik zag haar kale kutje door de opening van het broekje, haar haar strak naar achter in een staartje. Oh wat zien jullie er mooi uit riep Carla enthousiast. Marja wat staat dat korset jou goed je prachtige borsten komen zo mooi tot zijn recht en dat mooie broekje zit als gegoten om je strakke kontje. Je ziet er erg lekker uit, vind je ook niet Henk vroeg Carla mij. Zeker antwoordde ik heel mooi, Meester Patrick stond te glimmen van trots naast zijn mooie slavin. Ga jullie nog even zitten dan gaan wij ons ook zo omkleden. Ik stond al op toen ik Carla hoorde zeggen dat Henk, ik dus, nog wat wilde zeggen. Misschien is het handig als je dit nu eerst doet schat hoorde ik Carla zeggen. Ik hapte naar adem en wist niet waar ik het zoeken moest, ik staarde Carla vol ongeloof aan en wist dondersgoed waar zij op doelde maar ik wist niet wat ik moest doen. Carla zag mijn worsteling, kwam naast mij zitten en legde haar hand op mijn knie. Misschien moet je het anders gewoon laten zien schat, kom kleed je hier maar even uit, zei Carla. Ik had nu de volle aandacht van Meester Patrick en slavin Marja en stond aarzelend op. Ik wilde naar boven rennen en roepen naar Carla dat dit niet de bedoeling was maar ik weet zeker dat Carla hier lang over heeft nagedacht en voor haar het spel allang begonnen was. Zij wist dat ik dit doodeng maar ook reuze spannend en geil zou vinden. Daarbij was ik bang dat verder treuzelen mij straks weer een paar pijnlijke billen zouden opleveren. Schuchter liet ik mijn broek zakken en deed mijn shirt uit. Meester Patrick en slavin Marja keken mij ongelovig en vragend aan. Ja zei Carla, onze stoere Henk is naast mijn lieve man en af en toe mijn slaafje de laatste weken in het weekend ook mijn kleine lieve Henkie. Hij draagt dan een luiertje met een plastic broekje en een rompertje. Hier beneden is hij dan gewoon Henk met een luier aan maar boven is hij dan mijn lieve kleine Henkie en verschoon en vertroetel ik hem als een kleine jongen. Hij vindt het heerlijk, he Henkie, zei Carla terwijl zij liefkozend over mijn luier kontje streek. Meer dan een beetje glazig voor mij uit kijken en met mijn hoofd knikken deed ik niet. Marja verbak de stilte door te zeggen, joh Henk dat is toch prima, als jij dat leuk vind wie zijn anderen dan om daar over te oordelen. Ik heb er echter nog nooit van gehoord dus ik moet er wel even aan wennen. Zo’n grote man met zo’n dik luier kontje en zo’n mooi rompertje. Wat vind u ervan Meester vroeg Marja aan Patrick. Tja zei Patrick ik vind het prima als Henk dat leuk vind moet hij dat vooral doen.

Draai maar even een rondje en laat je luier kontje maar eens zien, zei Carla. Is het niet schattig. Kom schat laat mij eens voelen of je verschoond moet worden. Als een mak lammetje liet ik Carla haar vinger bij mijn liezen in mijn luier stoppen. Zo dit is goed nat, liefkozend klopte Carla op mijn geluierde billen, wat denk jij Marja. Carla duwde mij in de richting van Marja zodat ook zij mijn luier kon voelen. Oh ja hij is wel nat zo te voelen, heb je er in geplast vroeg Marja mij. Verlegen knikte ik van ja. Ah lieve jongen, dat is toch niet erg daar zijn luiers volgens mij ook voor.

Ik ging weer zitten maar voelde mij niet erg op mijn gemak. Zo Henk, zie Meester Patrick, ik wist dat jullie een kinky relatie hadden en Carla dominant is en ik kon wel een beetje raden hoe dat er aan toe zou gaan maar dit had ik niet verwacht.

Carla vertelde dat zij er ook wel aan moest wennen maar het nu wel erg leuk vond en dat zij nu ook hele leuke grote mensen baby luiers, plasticbroekjes en rompertjes hadden gekocht.

Ik ga mij nu even omkleden zei Carla, komen jullie zo naar boven vroeg zij ons. Marja wil jij even op Henkie passen, hij doet soms nog stoute dingen. Carla streek door mijn haar en liep naar boven. Ja hoor zei Marja wat onwennig.

Marja probeerde mij op mijn gemak te stellen en vroeg hoe ik zo bij luiers gekomen was. Ik vertelde haar in het kort hoe het zo gekomen was en waar wij nu staan. De laatste weekenden ben ik eigenlijk alleen maar in de baby rol geweest vertelde ik. Ik weet niet wat Carla voor straks in gedachten heeft want zij wil geen seks met mij als ik in mijn babyrol zit. We hadden eigenlijk afgesproken dat ik tijdens ons spel een luier om zou krijgen maar dan meer als straf. Maar ja dat is nu dus allemaal anders. Zit daar maar niet over in zei Meester Patrick, jouw Meesteres kennende heeft zij daar vast wel over nagedacht. Hoe voel je je nu, vroeg Marja, wat zou jij graag willen. Wil jij straks slaaf Henk zijn of baby Henkie. Voor zover ik nog roder kon worden gebeurde dat en antwoordde ik timide dat ik na alles wat er net gebeurd was liever in mijn veilige baby wereld wilde blijven. Terwijl ik dit zei werd ik toch wat emotioneel en de tranen stonden in mijn ogen. Ach arme Henkie, zei Marja. Zij kwam naast mij zitten en sloeg haar arm om mij heen. Als jij dat graag wilt kan dat toch, zullen we dat dan straks aan mama vragen, vroeg Marja. Verlegen knikte ik ja. Wat vindt u ervan Meester vroeg Marja aan Patrick. Mij maakt het niet uit, als Henk liever zo meedoet vind ik dat prima, ik moet er wel even aan wennen maar dat komt wel goed. Het is niet iets wat bij mij op komt als ik het over een SM sessie heb maar ik laat mijn graag verrassen, we zien wel hoe het loopt.

Na 15 minuten gaf Meester Patrick ons de opdracht naar boven te gaan. Carla kwam net uit onze slaapkamer er zag er vreselijk geil uit. Mijn meesteres / mama droeg een zwarte leren strapless korset welke strak om haar lichaam zat, daar onder een zwart leren slip en stay-up kousen. Ik had deze outfit nog nooit eerder gezien maar kreeg gelijk de kriebels aan mijn lul. Wellicht moest ik toch maar als slaaf Henk deze avond ingaan. Meesteres Carla wat ziet u er fantastisch uit riep slavin Marja terwijl zij Carla van top tot teen bekeek.

Genoeg gekeken slaven, kom we gaan naar de speelkamer. Slaaf Henk doe jij je luier en plasticbroek uit en fris je even op, zei Carla. Mama vroeg ik, ik wil liever als baby Henkie meespelen, mag dat. Nee jochie dat weet je dondersgoed zei Carla streng. Als jij baby wilt zijn prima maar dan kun je niet meespelen maar mag je kijken. Ach Meesteres vroeg Marja, wij vinden het niet erg hoor, toch Meester, zei Marja. Nee wat mij betreft prima antwoordde Meester Patrick. Nee we doen het niet antwoordde Carla resoluut. De afspraak is geen seks in de babyrol, het is aan Henk wat hij wil. Hij mag kijken vanuit de bench als baby of meedoen als slaaf Henk. Ik wil wel met je afspreken dat je nu als slaaf meedoet en daarna weer baby Henkie mag zijn. Misschien wil Marja je dan wel helpen met aankleden en je luiertje aandoen maar meer keuzes zijn er niet, zei Carla. Oke Meesteres dan doe ik mijn luier uit en kom ik er aan. Vergeet je vooral niet goed te wassen Henk en spoel ook je anus. Ja Meesteres zei ik braaf.

Kom gaan wij alvast beginnen, zei Carla. Met zijn drieën liepen zij naar de speelkamer. Zelf deed ik mijn toch wel erg natte luier uit, waste mijn billen en pik en spoelde mijn anus. Heerlijk fris liep ik de speelkamer in.

Ik zag Marja als vaststaan aan het andreaskruis, aan haar tepels hingen tepelklemmen met een klein gewichtje en ook op haar beide schaamlippen zat een klemmetje. Het zicht werd haar ontnomen door een ogen maskertje wat alleen haar ogen afsloot maar haar gezicht verder niet bedekte. In haar mond zat een ballgag. Zo dacht ik bij mijzelf, die laten er geen gras over groeien met zijn tweeën. Ha slaaf Henk, keuring op tijd. Meester Patrick en ik hebben besloten dat je toch maar even in de bench moet dus ga jij die nu even samen met Meester Patrick uit onze slaapkamer halen. Teleurgesteld dat ik werd opgesloten en niet direct mee mocht doen gaf ik onder de strenge blik van Meesteres Carla maar snel gehoor aan de opdracht.

Niet veel later zat ik met mijn armen achter mijn rug geboeid in de bench en keek jaloers tot hoe de Meester en Meesteres met hun slavin Marja bezig waren. Marja scheen er in ieder goed van te genieten en ook ik beleefde toch wel plezier aan het schouwspel. Ik had me daar toch een harde lul, niet normaal. Ik probeerde op mijn buik te gaan liggen zodat ik lekker tegen het matras kon rijden maar de herrie die mijn bewegingen in de kooi maakte trokken de aandacht van Meester Patrick. Wat ga jij doen slaafje, gewoon blijven zitten. Hij opende de deur van de kooi deed mij een halsband om en klikte de ring met een dubbele musketonhaak vast een de boven zijde van de kooi. Nu kon in mij helemaal niet meer bewegen en moest geduldig op mijn beurt wachten. De Meester en Meesteres hadden totaal geen haast en speelden op alle gemak met Marja. Om beurten voelden zij aan het kutje van Marja en vingerden haar telkens tot aan de rand van een orgasme. Marja stond te schudden en te trekken aan haar boeien en wilde denk ik heel graag klaarkomen. Als laatste zag ik Meesteres Carla knielen voor de mooie en natte kut van slavin Marja en zag ik mijn eigen Meesteres de glinsterende kut van slavin Marja likken. Woh wat was dat een geil gezicht. Beide dames genoten met volle teugen van deze nieuwe ervaring. Meester Patrick verwijderde de ballgag en het ogen masker en toen Marja zag wat zij denk al vermoede kreunde zij nog harder. Meesteres Carla verwijderde de klemmetjes op haar schaamlippen hetgeen kreunend van pijn of genot door slavin Marja werd ontvangen. Hartstochtelijk verwende Meesteres Carla het kutje van slavin Marja en na vijf minuten smeekte zij om klaar te mogen komen hetgeen Meester Patrick goedkeurde. Oh ja Meester en Meesteres dank u dank u, het dank u ging over in een wild gegrom en veel geruk aan de boeien en eindigede met een hele harde schreeuw. Slavin Marja was denk klaargekomen zoals zij nog nooit is klaargekomen. Uitgeput liet zij haar hoofd naar voren hangen. Meester Patrick liep naar haar toe, goed zo sletje, jouw Meester is trots op jou. Marja genoot van het compliment en straalde van geluk.

Zo slaaf, zei Meester Patrick zit jij even op de eerste rij. Genoten van het schouwspel, Ja Meester antwoordde ik snel. Ik zie het, het vocht loopt uit je pik, kijk nu eens naar je matras. Lig je vannacht in je eigen sperma, vind je dat soms lekker, vieze geile slaaf, zei Meester Patrick terwijl hij met een zweep op de kooi sloeg. Nee Meester, sorry Meerster, ik kan er niets aan doen. Nee natuurlijk niet, jij draagt luiertjes en dan heb je daar geen controle meer over he. Vieze lek slet. Meesteres kunnen we deze lekkende slaaf in ieder geval een luier aandoen, straks is alles smerig van deze gore slet. Dat is een heel goed plan Meester Patrick. Ik zal slavin vragen dit in orde te maken. Carla had Marja intussen los gemaakt en overhandigde haar een luier, een witte, zonder print maar wel een hele dikke.

Meester Patrick haalde mij uit de kooi en niet veel later lag ik met vastgebonden gespreide armen op bed. Marja probeerde met de instructies van Meesteres Carla mij een luier om te doen. Meesteres Carla zei dat mijn pik, welke nog keihard was, tussen mijn benen door naar beneden moest. Marja probeerde mijn harde paal naar beneden te drukken maar de aanraking van haar geile handen en de aanblik op haar lekkere tieten met de tepelklemmen erop werd mijn lul alleen maar harder. Laat maar slavin, dat gaat zo niet werken. Gelukkig weten de Meester en Meesteres daar wel wat op.

Meester Patrick had intussen tepelklemmen gepakt en bevestigede deze op mijn tepels. Ik vind die dingen nooit lekker om te dragen, het doet bij mij behoorlijk pijn maar ik was nu zo vreselijk geil dat het meeviel. Meester Patrick bevestigde een kettinkje aan beide klemmen en vroeg slavin Marja deze vast te houden en er aan te trekken. Marja keek mij zielig en verontschuldigend aan en durfde amper aan het kettinkje te trekken. Meesteres Carla pakte haar hand en liet even zien hoe dat moest. Een venijnige pijn trok door mijn tepels. Meester Patrick sloeg mij ondertussen met een zweepje onder mijn ballen en mijn harde lul werd al iets minder hard.

Slavin wil jij de benen van deze slet richting zijn hoofd omhoog houden zodat zijn billen goed bereikbaar zijn, zei Meesteres Carla. Deze slaaf moet nog leren alleen hard te worden als hij daarvoor toestemming krijgt. Marja krop op bed en zat naast mij en drukte mijn benen richting mijn hoofd. Mijn slavenkont kwam omhoog van het bed en was klaar om te ontvangen. Zo slet jij vind het allemaal wel lekker he, je leert maar niet dat die slaven pik alleen groot mag worden als je toestemming hebt. Je bent gewoon een vieze geile slet. Angstig keek ik Carla aan, ik wist wat er ging komen. Door de tepelklemmen en de tikken onder mijn ballen was mijn pik al een stuk slapper maar de setting was gewoon te geil. Carla in haar mooie outfilt, Marja vlakbij mij met haar mooie tieten en natte kut. Ik probeerde aan andere zaken te denken maar het lukte mij gewoon niet.

Voor ik er erg in had kreeg ik een snoeiharde klap met een houten paddle. Het deed goed pijn op mijn toch al gevoelige billen. Meesteres Carla haalde nog drie keer vol uit en na vier klappen waren mijn billen vuurrood en mijn harde lul geheel als verdwenen. Slavin Marja leek enigszins geschrokken van de hardheid waarmee ik werd aangepakt. Ook Meester Patrick keek een beetje onwennig. Ja dit zal voor jullie wel even wennen zijn maar ik weet heel goed hoe ik dit slaafje moet aanpakken. Rustig maar mooie slavin, dit gaan we op jou mooie billetjes echt nog niet doen maar deze slet is inmiddels wel wat gewend en anders krijgen we die stijve pik echt niet weg. Meester Patrick wil jij die buttplug even in die slaven kont steken. Meester Patrick had de plug gepakt welke Meesteres Carla had aangewezen. Hij kreeg een tube glijmiddel waarmee hij mijn aars en de plug insmeerde en duwde dat dit rustig maar resoluut naar binnen. Oh dat gaat makkelijk, zei Meester Patrick. Dit sletje is zeker gewend wat in zijn kontje te hebben. Nou slet, geef eens antwoord, zei Meesteres Carla. Ja Meester dat klopt, antwoordde ik schuchter. Ik kende Patrick en Marja al zo lang en nu lag ik hier vastgebonden voor hem en schoof hij een dikke buttplug in mijn reet en werd ik zo in een luier gelegd door zijn vrouw. Ik zette deze gedacht maar gauw uit en genot van het spel.

Zo slavin, wil jij jouw opdracht afmaken zodat deze slet niet de hele kamer bevuilt. Met liefde en zorg deed Marja mij mijn luier om. Meester Patrick maakte mijn boeien los en nam mij mee naar het spankingbankje. Met riemen werden mijn benen, armen en lijf goed vastgezet, ik kon mij amper nog bewegen. Meesteres Carla had slavin Marja meegenomen en opgedragen in de slavenhouding te gaan zitten. Meesteres Carla leerde Marja hoe zij als een mooie slavin klaar moest zitten voor haar Meester. Op de knieën, billen op de enkels, benen uit elkaar zodat haar kutje goed zichtbaar en bereikbaar was en handen in haar nek zodat haar mooie borsten fier vooruit stonden. Hoofd op en blik op de grond. Meester Patrick keek met verlangen en trots naar zijn mooie slavin.

Meesteres Carla had Marja schuin voor mij gepositioneerd en ik had een mooie aanblik op haar glinsterende kut. Onze blikken kruisten elkaar waar wij beide verlegen van werden. Ach zie je dat Meester Patrick, onze slaafje hebben nog wat gêne en schaamte voor elkaar, schattig he, zei Meesteres Carla. Inderdaad bevestigde Meester Patrick, zij moeten elkaar nog wat beter leren kennen in deze setting.

Meester Patrick stond voor mij en greep mij bij mijn kin en dwong mij hem aan te kijken, zo slaaf zit jij je een beetje op te geilen op deze mooie slavin. Nee Meester antwoordde ik vlug. Volgens mij wel, hij liep naar achter en voelde met zijn hand tussen mijn benen. Ja hoor, slet, ik voel zelf door je luier dat je vieze slaven pik weer dikker is. Wat had de Meesteres daarvan gezegd. Zonder op een antwoord te wachten sloeg Meester Patrick mij met zijn zweepje op mijn benen en rug. Sorry Meester riep ik in de hoop dat hij zou stoppen, na nog een paar venijnige tikken stopte hij gelukkig.

Hij kwam voor mij staan, greep mijn kin weer en zei. Luister luierslet, ik hoorde van jouw mooie Meesteres dat jij zo graag iets in je kontje hebt en dat je ook zo graag op een pik zuigt, klopt dat slet, vroeg Meester Patrick mij. “Ja Meester”, dat klopt antwoordde ik. Hij liet mijn hoofd weer los en ik zag dat Marja mij voor onbegrip aankeek. Meester Patrick deed zijn broek los en gulp open en een half harde, gelukkig kale, lul kwam tevoorschijn. Luister slet, je vraagt nu eerst aan jouw Meesteres of jij deze pik mag zuigen. Ik wist niet wat ik moest doen, wilde Carla nu echt dat ik zijn lul ging zuigen. Ik pijpte met liefde de voorbindpik van Carla maar dit was in mijn beleving toch wel wat anders. Vragend keek ik Meesteres Carla aan. Zij knikte bevestigend waaruit ik begreep dat zij dit al hadden afgesproken en ik het maar te doen zou hebben. Het niet voldoen aan deze opdracht zou mij ongetwijfeld een straf opleveren. Ik zou er zelf niet om gevraagd hebben maar zo als opdracht vond ik het ook wel geil. Ik haalde twee keer diep adem en vroeg “Meesteres mag ik de pik van Meester Patrick zuigen?”. “Ja sletje dat is goed, zuig jij die mooie pik van Meester Patrick maar een goed af” hoorde ik Carla zeggen. Meester Patrick ging voor mijn staan en ik hapte naar zijn half stijve pik en zoog hem naar binnen. Terwijl ik de eikel met mijn tong streelde en mijn mond langs de schat heen en weer bewoog werd zijn pik harder en harder. Meester Patrick werd geiler en geiler, hij hield met twee handen mijn hoofd vast en neukte zijn harde lul nu in mijn mond, hij stootte steeds harder en dieper. De tranen liepen over mijn wangen maar dit en het luide kokhalzen deden hem niet stoppen. Het dikke slijm uit mijn mond vermengde zich met het pikvocht van de meester en hing als dikke slierten aan mijn kin. Meester Patrick was nu vreselijk hard, ik voelde de aders in zijn lul aanzwellen. Ik hoorde hem zeggen “Meesteres wat heeft u dit sletje goed getraind, wat een heerlijk neukmondje heeft deze slet”. Dank u Meester Patrick antwoordde Carla. Meester Patrick bleef lekker doorstoten en niet veel later spot hij een krachtige straal sperma mijn keel in. Goed zo sletje, zij Meesteres Carla, ik wist wel dat jij dat goed en lekker zou vinden. Doorslikken en lik de pik van de Meester nog maar even goed schoon. Zelf was ik ondertussen ook bloed geil geworden en likte en zoog de pik van Meester Patrick helemaal schoon. Hijgend liep Meester Patrick naar achter en keek ik in de grote ogen van slavin Marja. Zij zat daar met grote ogen, open mond en rode wangen en had met grote verbazing zitten kijken naar hetgeen zich net voor haar heeft afgespeeld. Kennelijk liet het haar niet onberoerd want ik zag slierten kutvocht aan haar kutje hangen. Ik vroeg mij af of Meester Patrick haar ook zo hard en diep in haar slaven mondje zou neuken. De gedachte dat er een pik diep in dat mooie mondje zou verdwijnen bezorgde mij geile rillingen.

Zo slavin geniet jij er zo van als jouw meester door een slaaf wordt gepijpt en hij de mond van die slet neukt, vroeg Meesteres Carla haar. “Ja Meesteres, ik denk het wel” antwoordde slavin Marja braaf. “Goed zo”, zei Meesteres Carla.

Meesteres Carla maakte mijn los van het bankje en zette mij vast aan het andreaskruis. Ik was zo vreselijk geil maar mijn lul had in mijn luier amper de ruimte om te groeien. Carla ging op bed liggen en vroeg slavin Marja haar kutje eens lekker te verwennen. Onwennig en vragend keek zij naar Meester Patrick. Hij nam haar mee naar het bed en met zijn tweeën zaten zij nu naast mijn Meesteres. Ik baalde vreselijk dat ik niet mee mocht doen. Meester Patrick masseerde de kut van Meesteres Carla welke hier heerlijk van lag te genieten. Meester Patrick deed de slip van mijn Meesteres uit en vingerde haar kletsnatte kut. Als die tijd zat Marja ernaast en zij speelde ondertussen met haar eigen kutje. Genoeg gespeeld slavin, zij Meester Patrick lik de kut van de Meesteres maar een lekker klaar. Ik zag dat Marja wat onwennig keek, zij had dit waarschijnlijk nooit eerder gedaan maar vol overgave stortte zij zich op de kut van mijn Meesteres. Sabbelend op de schaamlipjes, haar tong in en uit stekend en met gebruik van haar vingers wist zij mijn meesteres tot een zeer heftig orgasme te brengen. Ik keek met bewondering naar het werk van Marja. Ik dacht dat ik dat zelf ook redelijk kon maar kennelijk kunnen vrouwen dat gewoon beter. Die weten als geen ander wat echt lekker is en wat er moet gebeuren. Ik zal haar eens vragen mij wat bijles te geven zodat ik mijn Meesteres beter kan dienen. Toen Meesteres Carla weer was bijgekomen gaf zij Marja een diepe innige tongzoen. Dank je wel slavin, zo’n lekkere likbeurt heb ik nog nooit gehad. Je moet mijn slaaf maar eens wat training geven. Glunderend van trots keek Marja naar Carla en Mij.

Slavin, maakt slaaf Henk maar los en kruip samen maar even op bed. Even later lagen wij samen op bed en vroeg Meesteres Carla of mijn luier nog droog was. Ik heb er niet in geplast Meesteres, hij is denk wel een beetje nat van het voorvocht. Dat is goed slaafje, antwoordde Meesteres Carla.

Slavin wil jij zijn luier open doen en zijn pik stijf maken. Marja trok de plakkers van mijn luier los en klapte de voorzijde open. Mijn pik hoefde niet stijf gemaakt te worden, hij zwiepte als een raket overeind en stond hevig kloppend te wachten op de verlossende zaadlossing. Ach slavin zie je dat, zijn pik wil heel graag spuiten, zou jij daarvoor kunnen zorgen. “Ja Meesteres, heel graag” antwoordde Marja gulzig. Tjee wat een geil sletje is dat zeg, het lijkt zo’n net onschuldig mooi meisje maar het is een wilde, ging er door mijn hoofd. Marja pakte mijn keiharde paal beet en trok mij zachtjes af. Na een paar minuten zei Meesteres Carla, ga maar op zijn paal zitten met je natte slavinnen kut, ik zie dat je nog hunkert naar een orgasme. Ja Meesteres dank u. Ik had Marja graag door de opening van dat geile broekje geneukt maar zij vroeg haar Meester of haar broekje uit mocht. Dat is goed slavin neuk de pik van die pijpslet maar een goed klaar met je strakke kutje. Meesteres Carla gaf Marja nog een innige en diepe tongzoen en stond ondertussen zelf lekker met haar kut te spelen. Meester Patrick spoorde slavin Marja aan mijn lul vooral diep te rijden. Hij verloste ons daarna van de knellende tepelklemmen. Het verwijderen van een tepelklem geeft bij mij altijd een extra prikkel en pijnsensatie en nu mijn lul zo lekker gereden werd door deze mooie slavin duurde het ook niet lang of ik spoot haar kut helemaal vol. Slavin Marja had echter nog niet genoeg en bleef doorrijden. Ik wist niet wat ik mee maakte, oh slaaf Henk niet verslappen, niet verslappen, neuk me riep slavin Marja smachtend opzoek naar een orgasme. Ik pakte haar lekkere tieten en speelde er mee. “Kom op slaaf je hoort wat slavin Marja van je vraagt. Als je haar goed verwend doet ze jou misschien straks wel je luiertje, plasticbroekje en rompertje aan en geeft ze je een flesje”, zei Meesteres Carla. Deze vooruitzichten brachten mijn pik binnen no-time weer terug naar een keiharde heipaal. Slavin Marja begon zwaarder te ademen en kneep met haar kutje, ik voelde haar sappen langs mijn lul over mijn ballen lopen. Ik kon het ook niet meer houden en kwam weer klaar. Ik spoot wel minder heftig dan de eerste keer maar het heerlijke gevoel was er niet minder om.

Uitgeput liet Marja zich naast mij op het bed vallen. Na genietend keken wij elkaar aan, ik werd er een beetje verlegen van, ik bedankte haar met een dikke kus op haar wang. Graag gedaan Henk, ik vond het echt heel leuk vanavond. Dank u Meester en Meesteres, zei Marja. Is goed lieverd wij vonden het denk allemaal een zeer geslaagde eerste keer. Kom nu lekker douchen dan drinken we nog wat en praten we nog even na, zie Carla.

Twintig minuten later lag ik fris gewassen op bed en werd ik door een nog blootte Marja weer lekker in een dikke print luier, plastic broek en romper gestoken. Nou dat heeft tante Marja goed en lief gedaan voor jou he Henkie zei Carla toen zij de kamer binnen liep. Als mama ooit een oppas nodig heeft weet ik wel wie ik ga bellen. Ik kleurde rood, ik genoot volop van de aandacht maar schaamde mij ook wel een beetje. Joh gekkie, je hoeft je niet te schamen, ik vind het heel leuk om jou te verzorgen. Ik zou ook wel zo’n lief beby’tje willen maar ik denk niet dat ik Patrick zover krijg zij Marja net toen Patrick binnen kwam. Nee, schat zeker niet, ik vind het fijn voor Henk dat hij en Carla dit samen hebben maar ik ga echt niet in een luier lopen, zei Patrick. Hoeft ook niet schat, ik houd ook heel veel van je als mijn strenge Meester, zei Marja terwijl zij hem geil aankeek.

Kom wij kleedden ons ook aan dan gaan we naar beneden. Carla vond het niet nodig dat ik over mijn romper nog wat aandeed. Carla schonk nog een drankje in en gaf Marja een flesje warme melk welke ik heerlijk op de bank op haar schoot opdronk terwijl zij door mijn haren streek.

Ik heb een top avond gehad, jullie ook, vroeg Carla. Iedereen knikte bevestigend. Ik vond het heel goed zo voor de eerste keer, lekker ontspannen, ik zou het graag binnenkort nog eens overdoen zei Patrick. Ja graag zei Marja enthousiast. Mmmjaa mompelde ik met de zuigfles nog in mijn mond. Prima zei Carla dan zullen Patrick en ik dat plannen maar slaafjes onthoud goed dat het er dan wel strenger aan toegaat en er straffen gegeven gaan worden voor alle fouten en stoute dingen die jullie begaan de komende tijd. Patrick en ik zullen dat goed bijhouden. Marja en ik knikte angstig van ja en namen ons voor ons heel goed te gedragen. Vanavond was het een beetje aftasten en aan elkaar wennen.

Na circa twee uurtjes napraten wilden Patrick en Marja naar huis maar Marja wilde baby Henkie heel graag naar bedje brengen. Een schone luier geven en lekker in bedje stoppen. Carla vond dat goed en aan de hand van tante Marja liep ik naar boven. Welterusten jochie riep Patrick, tot de volgende keer. Tot kijk antwoordde ik en liet mij verder meevoeren. Boven op bed werden mijn billen en piemel door Marja lekker in gewreven met talkpoeder en kreeg ik een lekkere dikke schone luier aan. Zij deed ook mijn plasticbroekje en rompertje weer aan en nam mij mee naar de badkamer waar zij liefdevol mijn tandjes poetste. Ik genoot met volle teugen van deze liefdevolle behandeling. Hierna stopte Marja mij lekker in bedje, gaf mij het speentje en mijn knuffel. Als laatste kreeg ik een dikke kus. Welterusten lieve Henkie, ik vind jou echt een hele lieve baby, tot de volgende keer lieverd.


Hoofdstuk 13 – Tenslotte
Met deze lieve worden viel ik snel ik slaap en droomde heerlijk over deze fantastische avond, ik heb niet eens gemerkt dat Carla later ook in bed stapte. De volgende ochtend werd ik wakker en liet ik mijn plas heerlijk in mijn luier lopen en dacht nog even terug aan gisterenavond. Ik vroeg mij wel af hoe dit nu verder zou gaan. Ik genoot steeds meer van mijn babyrol maar wilde ook mijn grote mensen leven niet opgeven, ook niet de seks en het sm spel, zeker niet nu we aan een nieuw ontdekkingsreis met Marja en Patrick waren begonnen.

He piekeraar waar lig jij allemaal aan te denken, hoorde ik Carla naast mij zeggen. Carla deed wat zij eigenlijk elke ochtend deed als ik geluierd was, zij voelde aan mijn luier, zo mannetje die is goed nat. Wat is er wat jou zo bezig houdt vroeg zij mij. Ik vertelde dat ik mij afvroeg hoe het verder zou gaan met mijn babyrol. Ik zei dat ik er steeds meer van genoot en vertelde waar ik bang voor was. Luister goed naar mama Henkie, dat zijn dingen waar jij je geen zorgen over hoeft te maken. Dat zien we vanzelf wel zolang jij en ik het leuk vinden gaat dat vanzelf goed, wellicht gaan we er steeds verder in maar misschien wordt het na een tijdje minder leuk of spannend en doen we het net als met sm af en toe als een spel.



#####

Dit is voorlopig het einde . . . .

Hier moeten jullie het voorlopig even meedoen. Is er interesse in een vervolg en zijn er ideeën voor het vervolg laat het weten.
 
Laatst bewerkt:

Baby Freddy

Nieuw lid
Een prachtig verhaal en spannend tot het einde, ik zou dit ook wel willen meemaken. ik hoop dat er nog een vervolg komt met veel verrassingen, kijk er naar uit.
 
Als idee: een ( alleen door Carla geplande thuis sessie met Marja en Patrick), maar waar Carla nog één paar ( of twee andere kinky paren) komen die nog niets van de luier situatie van Henk weten. ( schaamte en vernedering )
 

luiernl

Toplid
Hi Jona, bedankt voor het compliment.
Verder schrijven zou ik wel willen maar de tijd ontbreekt mij op dit moment. Het staat zeker op het lijstje om er nog een stuk aan toe te voegen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
R De switch tussen mama en meesteres 16+ Verhalen 14
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
Diaperman Beginselen van BDSM via meesteres Contact advertenties 7
B Meesteres gezocht Contact advertenties 1
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
S Meester/meesteres gezocht 16+ Board 16
Sissy Charlotte Een sessie met meesteres Petra 16+ Verhalen 7
N Meesteres sue VVV 1
N meesteres 16+ Board 6
R Ik als meesteres 16+ Verhalen 13
N Mijn eerste ervaring met mijn meesteres 16+ Verhalen 15
Luierman1983 Meesteres bezoek 16+ Board 8
Luierman1983 Meesteres bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Luierman1983 Meesteres Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
N afspraak gemaakt met meesteres jennifer 16+ Board 6
babybenz110 Meesteres Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
P Strenge mama gezocht Contact advertenties 0
S De mama van UkkieTommy Voorstellen 22
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
ABJori ABJori zoekt mama (deel2) Contact advertenties 8
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
L Mama Mira 16+ Verhalen 3
L Mama gezocht voor vast Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
Mama Suus Mama Suus gaat starten! Voorstellen 54
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Nanny of mama gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
Brenda1986 Little zoekt papa en mama Contact advertenties 11
P Ik zoek mijn mama! Contact advertenties 3
Y Mama of papa (24-28) gezocht Groningen Contact advertenties 23
J Mama dry nursing Contact advertenties 4
Mommy Maaike Mama sarah Contact advertenties 12
L Mama Lisanne stelt zich voor Voorstellen 141
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
MaxxToddlerLife Jongetje 22 zoekt mama of papa Contact advertenties 2
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
littlepit Zoek mama en klein collegas in Limburg / Braband Contact advertenties 2
Terry Gelukkige mama-dag Algemeen 1
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan