Mijn schoonmoeder

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
ben benieuwd naar het vervolg. Vind het wel leuk dat hij nu een meisje is ik houd erg veel van dit soort verhalen
 
De volgende dag werd ik door mijn mama wakker gemaakt. Ze tilde me uit bed en verschoonde me onmiddellijk. Na het verschonen van de luier kreeg ik mijn plasticbroekje weer aan en weer een roze rompertje. Ook kreeg ik mijn roze speen weer in de mond. "we gaan vandaag even lekker wandelen, dus ik pak even je nieuwe kleertjes" ze deed een kastdeur open en daar kwam roze t-shirt te voorschijn met een hartje en of dit nog niet erg genoeg was, kreeg ik ook nog een rokje aan! Ze tilde me op ging met mij voor de spiegel staan, zodat ik mezelf goed kon bekijken en wat ik zag was dat mij mama lief lachte met een meisje in de armen. Dat meisje was ik!!!
Nog bijkomend van de het beeld voor spiegel was, ik intussen al in de wandelwagen gezet en was mijn mama intussen al met me buiten aan het lopen. Het was lekker weer en we gingen weer het parkje in. Ik keek nog wat verward naar mezelf (voor zover ik kon). Intussen waren we voordat ik het wist opnieuw in de kliniek. Ik zag zuster Yvonne weer. Ze was blij me te zien en vond me zo'n mooie babymeisje geworden, maar mijn mama vond het nog niet mooi genoeg. "Hier heb ik ze bij me" zei ze tegen zuster Yvonne. Ik kreeg een flesje van drinken van mijn mama, waarna ik al snel alle stemmen hoorde vervagen. In de verte hoorde ik nog mijn mama zeggen "zo te zien is Bianca bijna zover". Daarna werd alles zwart, toen ik weer wakker werd, zat ik op schoot mijn mama. "zo lekker geslapen schatje" Je ziet er nu heel mooi uit. Ze stopte me in de wandelwagen en we gingen richting huis.
Thuis kreeg ik een badje en werd ik op de commode gelegd. Ik kreeg een roze luier om en ook het plastic broekje was weer in het roze. Ik kreeg nog een extra baby ruikende parfum op. "wat ruik je nu lekker" Daarna kreeg een combinatie aan waarbij het shirt en rokje één geheel is. Ik zag er weer prachtig uit volgens mijn mama. Ik werd weer opgetild en ik mocht mezelf weer voor de spiegel bekijken. ik zag een meisje met een mooie kleding en...... Ik zag oorbellen in. Kleine gouden oorbellen. "Ja schat, zie wel dat je als meisje veel mooier bent" We gingen naar beneden, waar ik in de stoel werd gezet. Het was een tijd geleden dat ik hier in de kamer had gezeten en ik merkte in tegenstelling tot de laatste keer dat ik zo verslapt was dat ik niet eens meer op eigen kracht rechtop kon zitten. Mijn mama had koffie gezet en keek op haar horloge. Ze keek uit het raam. Verwachtte ze iemand? De deurbel ging, ja dus. Mama liep naar de gang en toen de deur open ging hoorde ik een bekende stem, die van mijn vriendin. Nier veel later ging de deur van de kamer open en ik hoorde mama zeggen "Kijk daar zit ze dan" Ik zag mijn vriendin! Ze keek niet verbaast, maar eerder zeer blij. "Oh wat is ze mooi geworden" en ze liep op me af. Ze tilde me uit het zitje en nam me op schoot. "wat is Bianca een mooi meisje geworden" Ze gaf me een kus en kreeg het flesje met melk aangereikt, die ze me vervolgens gaf. Al drinkend werd het steeds verwarrender voor mij. Nu zat ik bij mijn (uiteraard ex) vriendin op schoot en ze vond het me de gewoonste zaak dat ik bij haar het flesje leegdronk en dat ik eruitzag als een meisje.
Nadat het flesje op was, ging ze met de hand onder het rokje en voelde aan mijn luier. "Is je luier weer bah?" Kennelijk had ik alweer geplast. Ze nam me mee naar de commode en ging me verschonen. Toen ze luier af had keurde ze me eerst helemaal. De operatie had zijn werk goed gedaan, begreep ik. Hoe wist ze dat? Nadat ze me een schone luier had aan gedaan en vervolgens me helemaal had aangekleed, begon ze met uitleggen. "zo Bianca, ik zie dat je veel vragen hebt, maar ik zal je het allemaal uitleggen" Ze pakte haar beurs en liet me foto's zien. Allemaal foto's van mij, vanaf het begin, dat ik luier om had en nog vastgebonden was in een ontkenningsfase dat ik baby wilde zijn, tot aan de hulpeloze baby, die bij mama op schoot zat en lekker een flesje zat te drinken. Ze pakte vervolgens haar telefoon en maakte een foto van mij met haar samen. "Kom ik laat je nog meer zien" Ze tilde me op en ik ging met haar naar een andere kamer, een kamer waar ik nog nooit was geweest. Ik zag tot mijn verbazing dat dit ook een babykamer was en dat daar ook een man in een luier lag, vastgebonden en met blinddoek op. Ik ging naar een andere kamer waar ook weer een man in bed lag met een luier, niet meer vastgebonden maar wel met masker op. Ik zag dat mijn vriendin even aan de luier voelde. Daarna kwamen we nog op een kamer. Deze man was al weer in een verdere fase als baby zijn.
Daarna ging ik weer naar beneden en zat op mijn schoot van mijn (ex) vriendin. "Zo Bianca, zoals je ziet ben je niet de enige die verliefd op me is geworden. Voordat ze verder ging vertelde ze tegen mijn mama dat Leo een schone luier nodig had. Mam ging naar boven. "Kijk Bianca, vroeger was mijn moeder, jouw mama nu, een meesteres waar veel mannen graag voor een uurtje baby wilde zijn, tot we een advertentie in Spanje zagen waar ze dit soort mannen wilde testen, voorwaarde was dat ze minimaal een jaar baby moesten zijn. Daarom gaan wij nu van mannen leuke babytjes maken. Ik verleid de mannen en mijn moeder doet de rest" Ik hapte naar adem. Ik zat al in het hele plan om baby te worden!!!! Maar ze ging verder "we verdienen er heel veel aan en alle mannen zijn toch sukkels. Jij dacht toch ook dat ik vaak naar het buitenland moest" Dus ik was gewoon door haar geselecteerd. "Maar schatje, jij gaat niet naar Spanje hoor, we vonden jouw te leuk en ik hoorde dat je zo lieve baby was, dat we hebben besloten jouw te houden. alleen ik hou niet van jongetjes, dus moest je een meisje worden. Is ook beter voor je, want misschien kan ik dan in de toekomst ooit echt verliefd op je worden" Ik keek haar een beetje glazig aan, ze drukte me tegen haar borsten en pakte het flesje dat op tafel was gezet. Ze gaf me het flesje. Ik begon te drinken en dacht na, alles was van te voren zo gepland en ik was één van de mannen die door hun nauwkeurig was uitgezocht en vervolgens tuinde ik er in en was verliefd geworden op een vrouw, die dus lesbisch was! Nooit iets van gemerkt, hoe kon het toch? Het flesje was intussen leeg en mama was beneden gekomen. Ze tilde me op en vroeg aan mijn (ex) vriendin "heb je haar alles verteld?" Ze knikte. "Mooi dan breng ik Bianca even naar bedje, want ze zal wel moe zijn" Toen ik op de commode werd gelegd en mijn kleertjes uit werden gedaan, pakte ze nog een doosje. Daar kwam een armbandje uit. "Zo schatje hier heb je een armbandje met je naam, een cadeautje van ons" Ik kreeg mijn pyjama aan en werd vervolgens in bed gelegd "En nu zoet slapen" Niet veel later en nog helemaal ontdaan keek ik mijn kamertje rond. Hoe is het mogelijk, ik was in al die tijd gewoon een nummertje waar ze geld aan konden verdienen. Alles was zo goed in scene gezet, eerst het verliefd worden, daarna langs mijn schoonmoeder, daarna zogenaamd luiers testen om vervolgens helemaal tot baby te veranderen, van (stoere) man tot kleine baby jongen tot.......... babymeisje.
Ik keek naar mijn armbandje, waar ik mijn naam op zag staan BIANCA.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
wouw ben benieuwd hoe dit verder gaat . dikke duim
 
Ik pak dit verhaal begin volgend jaar weer op, ik ga nu eerst een ander verhaal schrijven, ik moet eerst weer inspiratie krijgen voor een vervolg, ik heb wel een vervolg in gedachten maar bepaalde delen daarvan wil ik graag eerst spelen met mijn meesteres (ze gaat heel ver met mij in mijn baby zijn), uiteraard is niet alles na te spelen :)
 

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Het is toch mooi zo. Anders krijg je weer van die ellelange verhalen. Deze was erg leuk om te lezen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
lovediaper Schoonmoeder Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads

Bovenaan