Mijn schoonmoeder

fritsje

Nieuw lid
Het begon met een simpel smsje “kun je morgen om 10 uur bij mij langskomen”. Het was een smsje van mijn bazin, mijn vroegere schoonmoeder. Ik had geantwoord met ja, ik ko langs. Toen ik naar haar toe ging vroeg ik me nog af wat ik moest. Oke ze was mijn baas en ik werkte voor haar, maar we mochten elkaar niet. Althans ze mocht mij niet. Ik denk dat ze nooit heeft geaccepteerd dat ik 14 jaar ouder was dan haar dochter. Vorig jaar vroeg ze of ik in haar bedrijf wilde werken en hoewel ik nog wel wat bezwaren had heb ik het toch mee ingestemd. Ze is ijzig koud, hard en als baas heel erg streng. Maar ze was ook heel mooi. Door haar uitstraling sprak je haar nooit tegen. Ook niet toen ze dus vroeg of ik langs kon komen.

Ik belde aan en ze deed de deur open. Ze was vriendelijk en heel erg mooi. Nog mooier dan op haar werk. Ze schonk thee in en begon aan mij te vragen of het werk me nog beviel. Ik bevestigde dat ik het naar mijn zin had. Ze stelde nog meer vragen en schonk een 2e en een 3e bakje thee in. Na het3e bakje kwam ze plotseling op mijn schoot zitten. Ze deed me een blinddoek om en fluisterde dat ze een verrassing voor me had. Ik mocht iets testen en of ik dit wilde. Wat kon ik nog zeggen, natuurlijk wilde ik. Ze nam me mee naar een kamer en bond me vast op een bed. Ze deed al mijn kleren uit en deed een luier om. Deze gaan we verkopen en jij moet deze even testen, hoe die zit. Ze deed ook nog even babypoeder op mijn intussen gezwollen penis. Dan lijkt het echt zei ze. Vervolgens maakte ze de luier vast. Ze begon me te kietelen. “zo jongen volgens mij vind je dit heel erg lekker” .
Ik werd er helemaal gek van. Ze stopte met kietelen en ik was buiten adem. Ze gaf e een dikke knuffel en zei dat ik maar even moest uitrusten, kon zij intussen even de was doen Ze verliet de kamer en daar lag ik dan helemaal alleen in een kamer van mijn schoonmoeder! Wat zou mijn vriendin zeggen als ze dit zag? Maar voordat ik antwoord hierop kon geven, stond mijn blaas intussen op knappen en lang kon ik het ook niet ophouden. Eerst kwamen er een paar drupjes. Als ze dit maar niet zou merken en waar bleef ze toch? Ik lag hier intussen toch al een tijdje. Nog geen paar minuten later volgde er al een tweede plasje en een derde… Mijn luier was helemaal vol. Wat voelde ik me vies.
Maar wat nog erger was, wat zou mijn schoonmoeder hiervan denken? Niet veel later hoorde ik geklik van haar hakken… Ze kwam boven en ze deed de deur open…. “Zo jongen, of moet ik mijn babytje zeggen? Laat mij eens voelen of je nog droog bent”
 

fritsje

Nieuw lid
Weinig tijd voor schaamte was er niet bij, want voor ik het wist voelde ze mijn luier. “och jongentje toch, dus toch een baby, ik wist het wel hoor!” Het was raar, ik was helemaal in de war geraakt. Ik moest op (wat achteraf) een commode was liggen. Ik werd daar ook weer vastgemaakt. Ze wilde tenslotte niet dat ik viel. Ze ging de kamer even uit… Wat moest ik doen vluchten kon ik niet en ook had ik geen benul van de tijd. Hoe lang had ik gelegen, mede door het blinddoek masker die ik op had, was ik alles kwijt.

Ze kwam weer terug.. “zo jongentje moet ik je eerst maar even schoonmaken” Ze deed de vieze luier af en begon me met koud water te wassen. Na het wassen kreeg ik weer een luier om, maar niet voordat ik ook weer allemaal babypoeder op mijn piemel kwam. Dit was nog niet alles. Ik kreeg ook nog een plastic broekje om en vervolgens een rompertje aan. “Zo nu lijk je ook op een baby”.
Ze liet me even liggen en ging het bed verschonen. Nadat ze de vieze lakens wegbracht kwam ze weer terug met een flesje drinken. Deze moest ik opdrinken. Ik was nog eens steeds helemaal in de waren dronk het babyflesje leeg. Ik mocht weer naar bed.
Nadat ze me weer vast had gebonden, kreeg ik nog een flesje drinken. Tijdens het drinken aaide ze me over het hoofd en zei tegen me: “zo jongentje, je mag nog een keer bewijzen dat je een stoere jongen bent, en zo niet dan zal je voorlopig mijn baby zijn, dus dan ben ik niet meer je schoonmoeder, maar je mama” .
Ik dronk snel het flesje leeg en knikte dat ik zal bewijzen dat ik geen baby was. Ze knuffelde me nog even en ging vervolgens de kamer uit, niet voordat ze nog even tegen me zei dat ik braaf moest blijven liggen een uur moest volhouden en dat zij in die tijd boodschappen ging halen.
Ik hoorde de voordeur , ze ging dus weg. Wat moest ik doen? Ontsnappen was niet mogelijk e stel dat het me lukte, waar moest ik heen, in een rompertje kon ik toch moeilijk over straat lopen. Het beangstigde me een beetje. Ik was overgeleverd aan de grillen van mijn schoonmoeder en niet veel later kwam alweer het akelige gevoel van plassen. Het vreemde was dat ik me er niet eens tegen kon weren dit keer, het plasje kwam al voordat ik het doorhad. Niet veel later gevolgd door een 2e plasje. Als ze dit ontdekt was gaat ze met me doen? Ik hoorde de deur weer, ze liep binnen. Ik hoorde haar hakken weer de trap oplopen en deur ging open.

“En?? Mijn baby of een stoere jongen? “ ze voelde mijn luier en lachte. “je hebt dus gekozen om baby t e blijven” Ze maakte me los en ik mocht weer op de commode liggen. Ik werd weer gewassen en kreeg een schone luier om. Ook het plastic broekje en het rompertje kreeg weer aan en ze stopte me weer in bed, maakte me vast en ik kreeg weer 2 flesjes. Ze aaide me nog een beetje. Ik dacht dat ze weer met rust zou laten door de kamer te verlaten. Plotseling rukte ze me het masker af, ik deed mijn ogen dicht. Wat een licht in een keer. Heel langzaam begon aan het licht te wennen en ik zag dat ik in een echte (grote) babybed lag. Tot mijn verbazing zag ik een commodo en een box! Zelfs een babystoeltje was aanwezig. Ik zag mijn schoonmoeder op een stoel zitten vlak bij mij en half boven mij uitkomen. Ze lachteen straalde een macht uit. “Kijk maar goed mijn schatje, dit is je nieuwe kamer en voortaan ben ik je mama”
Ze vertelde me dat ze mijn kleding had weggegooid en ook de telefoon had uitgezet, niemand zal mij missen, want op het werk zullen ze denken dat ik voortaan in het buitenland werk (net zoals mijn vriendin). Ik was helemaal overdonderd en begreep dat ik nu echt aan haar was overgeleverd. Ik kreeg weer een masker op en dus werd alles weer donker. “Ga maar even slapen schatje, je zult wel moe zijn nu je zo veel nieuwe prikkels krijgt” Ik hoorde haar weer weglopen en voordat ze deur achter haar sloot zei ze nog” Oh ja, voortaan mag je niet meer praten, alleen nog mama tegen mij zeggen” De deur ging dicht en ik besefte dat ik voortaan als baby door de wereld moest.
 

fritsje

Nieuw lid
De volgende ochtend werd ik wakker met een natte luier. Ik keek in de kamer nog eens rond. Hier moet ik dus voortaan leven dacht ik. Mijn schoonmoeder heeft alles zeer goed gepland. Doordat ik lange dagen op het werk van haar moest maken, waren mijn sociale contacten tot het nulpunt gedaald, mijn vriendin en ik zagen elkaar niet vaak doordat ze in het buitenland werkte en zij op het werk ging vertellen dat ik ook naar het buitenland ging, zou niemand mij missen. Hoe moest ik hier uit ontsnappen?
Mijn schoonmoeder was intussen wakker geworden en kwam naar mijn kamer. “Zo jongentje lekker geslapen?. O O ik zie het al.. weer een beetje bah gedaan, hindert niks hoor, ik zal je even lekker verschonen” Voordat ze me ging verschonen, kreeg ik eerst nog flesje en een bord pap (en volgens haar vitamine pilletjes). Nadat de pap op was, mocht ik weer op de commode liggen en werd mijn vieze luier afgedaan, ook mijn werd ik ontdaan van mijn rompertje. Ik lag nu helemaal naak en werd weer gewassen. Het begon al te wennen. Na het wassen dacht ik weer veilig mijn luier om te krijgen, maar helaas. “Zo mijn jongetje is weer schoon” en ze wreef over mijn intussen weer stijf geworden piemel. “Maar je ziet er niet uit als een baby, een baby heeft geen haartjes “ Ik wist niet wat ik hoorde, meende ze dit nu? Ze gaat me toch niet?
Ja ze ging me wel. Ze had de tondeuse al in de hand en ze begon eerst mijn oksel haren er af te scheren, vervolgens mijn borsthaar en daarna mijn beenharen en mijn haren op de arm. Voor mijn schaamhaar pakte ze een scheermesje. Alles was eraf. Ze glimlachte. Zo nu ben je lekker glad, zo glad als een baby. Ik kreeg een olie over mijn lichaam heen gesmeerd. Dit brandde en rook enorm naar een baby. “je moet ook ruiken als een baby” ze pakte een schone luier en deed deze om. Ze wachtte even met het plastic broekje. Ze keek me aan en zei “je hebt nog te veel haar voor een baby” Ze pakte de tondeuse weer en ze begon mijn hoofdhaar te scheren. Alles ging eraf, ik kon wel janken, maar nog was het niet genoeg, zelf mijn wenkbrauwen moesten er aan geloven.
Ze pakte een spiegel en ik zag daar een mezelf, maar het leek wel een compleet andere persoon. Al mijn mannelijkheid was eraf, al mijn haar. Geen haar mijn op mijn hoofd, geen wenkbrauwen, nergens meer haar. Ik kon niet meer, de tranen kwamen in mijn ogen. Natuurlijk zag mijn schoonmoeder dit en ze kwam als een echte mama bij me en troostte me. “Toe maar jongentje’ laat je maar gaan, jank maar lekker uit bij mama, SSSTTTTT stil maar ik ben er toch voor je?” Met mijn hoofd tegen haar aan jankte ik alles bij elkaar.
Ze had het voor elkaar, ik was helemaal geknakt! In nog geen 24 uur heeft ze me weten te veranderen van een man naar een hulpeloze baby, die jankend troost zoekt bij “zijn mama” Ik beseft dat ze vanaf nu mijn mama was. Er kwam een heel vreemd gevoel in mij op, ik gaf me over, ik gaf me over om voortaan als baby bij mijn nieuwe mama door het leven te gaan. Ik kroop haar nog meer aan. Glimlachend troostte ze me, ze wist dat ze haar schoonzoon voorgoed had laten verdwijnen en een baby er voor terug had gekregen.
 

fritsje

Nieuw lid
Twee maanden later……..
Mijn leven als baby ben ik intussen gewend. Elke ochtend wordt ik door mijn mama wakker gemaakt en krijg ik een badje. Daarna krijg ik een schone luier om en vervolgens mijn flesjes drinken, mijn papje en 3 vitamine pillen. Daarna mag ik in de box spelen, terwijl mijn mama naar het werk gaat. Tussen de middag komt ze thuis om mij weer van een schone luier te voorzien. Na mijn flesjes drinken, mijn papje en mijn vitamines, wordt ik in bed gestopt en mag ik mijn middagdutje doen. Mijn mama gaat weer naar het werk en als ze thuis komt van werk, ben ik intussen weer wakker. Ze verschoont me weer en ik mag de box in tot dat ze haar eten op heeft. Dan komt ze bij me en krijg weer mijn flesje, mijn papje en vitamines. Daarna spelen we nog samen en mag ik bij haar liggen, terwijl ze een verhaaltje voorleest. Daarna voelt ze nog even of mijn luier schoon is en daarna mag ik weer het bed in om te slapen. Dag in dag uit.

In het begin probeerde ik nog te ontsnappen, maar ik kreeg geen enkele kans, elk moment van de dag was ik geboeid en in de box zat ik zelfs opgesloten en zelfs al had het me gelukt, waar moest ik dan heen? In een rompertje over straat? Langzaam verdween de behoefte om te ontsnappen. Intussen werden mijn babygevoelens steeds sterker. Het plassen in een luier werd de gewoonste zaak, na verloop van tijd ging het plassen zo vanzelfsprekend dat ik het niet eens meer aan voelde komen. Mijn mama was heel lief voor me. Ze gaf me alle aandacht en moederliefde die een baby nodig heeft. Het weekend als ze thuis was, was een groot feest voor mij. Ik kreeg alle aandacht. De handboeien maakte plaats voor een speen en aan ontsnappen dacht ik al lang niet meer. Een baby heeft een zorgeloos leven ik begon te genieten van het baby zijn. Alleen doordat ik weinig eten kreeg en veel vitamines kreeg, bleef ik wel gezond, maar viel ik wel enorm af. Mede hierdoor voelde ik mijn krachten wegnemen. Zorgen maakte ik me er ook niet over. Ik verbleef toch alleen maar op de babykamer, behalve wanneer ik een badje kreeg dan mocht ik kruipend achter mijn mama aan. In het begin kreeg ik elke keer een halsband om, maar ook deze hoefde ik niet meer om. Mijn mama was tevreden over mij, alleen maakte ze haar wat zorgen over mijn piemel. Ze vond dat een baby geen stijve mocht hebben.

Het was weekend, althans daar ging ik van uit. Mijn mama had mij namelijk weer wat extra aandacht gegeven en hoorde dat ze nog beneden was. Ze had me een half uur geleden nog verschoond en ik mocht in de box spelen. De deurbel ging en ze deed open. Ik hoorde een vreemde vrouwenstem. Ze gingen koffiedrinken. Ik was teleurgesteld, behalve dat ik weer een tijd stil moest zijn, wist ik ook dat mijn mama nu niet gelijk bij me kwam om met me te spelen. Het stil zijn bij visite was ik intussen gewend. Intussen had ik alweer in mijn luiertje geplast, toen ik plotseling stemmen hoorde die de trap op kwamen. De deur ging open en tot mijn grote schrik zag ik naast mijn mama een wildvreemde vrouw. Ik hoorde haar zeggen tegen mijn mama “ het is inderdaad wel een schatje” Mijn mama deed de box open en ik kroop gelijk tegen haar aan. Ze gaf me een knuffel en zei tegen de vrouw dat dit bij iedereen gebeurde die ik zag. Waarom zei ze dat? Behalve mijn mama had niemand mij zo gezien. Ik kroop nog meer tegen aan. Ze had intussen mijn natte luier gevoeld. Ik moest op de commode gaan liggen om verschoond te worden. Ze bond mij vast. “even voor de zekerheid, nu je weer nieuwe prikkelingen krijgt, wil ik niet dat je valt” Ze zei tegen de vrouw dat ze mij wel mocht verschonen en dat ze even moest bellen. Nu snapte ik waarom ik vastgebonden was, ik voelde me heel angstig, daar lag ik dan met een vreemde vrouw die mij ging verschonen!
 

fritsje

Nieuw lid
Ze zei tegen mij dat ik niet bang hoefde te zijn. Ze deed mijn rompertje af en vervolgens mijn uier af. Ook trok ze mijn hemdje uit. Ze pakte een washandje en begon me te wassen. De onzekerheid sloeg langzaam om in genegenheid. Ze was me van top tot teen en toen ze piemeltje ging wassen zei ze heel zoet: "dit je fijn he mijn lieve kleine schatje". Mijn piemeltje werd een piemel. Uiteraard bleef dit niet onopgemerkt. "Dit wil ik niet meer hebben hoor mijn kleine schatje, je bent een babytje" Ze pakte vervolgens iets uit de la en smeerde iets op mijn piemel. "Zo dit krijg je ervan als je piemel zo stijf wordt" Al heel snel voelde het heel erg koud aan. Ze deed daarna een luier om en gaf me een kusje. "Zo nu weer braaf blijf liggen, ik haal even een flesje voor je op" Vrij snel kwam ze boven met een flesje warme melk. Ik dronk het flesje snel leeg. Ze zag dat ik dorst had en ze ging naar beneden om een 2e flesje te halen. Toen ze boven kwam, aaide ze me en vond dat ik eerst maar kleertjes aan moest hebben. de boeien werden afgedaan en ik kreeg mijn rompertje aan en mijn kleertjes. Ze pakte een hoge stoel en ging er op zetten met haar flesje in de hand. Ze zei dat ik wel even naar haar toe mocht kruipen dan kon ik op haar schoot zitten. Vlak voordat ik bij haar was tilde ze me op en zette ze me op schoot. Ik was een beetje verward. Ben ik nu zoveel afgevallen? Of is zij zo sterk? Ze tilde me op als een baby en zette me op schoot en voordat ik het wist drukte ze mijn hoofdje tegen haar borst en kreeg ik het flesje met melk. Tijdens het drinken, vroeg ik me weer af hoe kon ze me zo gemakkelijk optillen? Ik had weinig echt gegeten veel vitamine pillen gehad en uiteraard wel veel drinken. Ik was weer een stap dichter bij een echte baby! Voordat ik verder kon denken, was het flesje op. Ze tilde me op en liep met mij in de arm naar beneden. Ik keek verdwaasd om me heen. Terwijl ze met mij van de trap af liep, besefte ik dat ik hier al maanden niet meer was geweest. In de keuken aangekomen stond mijn mama naar mij te lachen en gaf me een kus. Ze had koffie ingeschonken en ik mocht bij de vreemde mevrouw op schoot blijven zitten. Ik kreeg een speen in mijn mond. de vreemde mevrouw vertelde dat ze zeer tevreden over mij was. "Al een echte baby aan het worden, ik denk dat hij volgende week wel er klaar voor is". er klaar voor is??? Wat bedoelt ze nu?
Voordat ik verder kon nadenken, legde mijn mama mij alles uit. "Deze vreemde mevrouw is Yvonne en je nieuwe tante. Ik moet volgende week op zakenreis en je tante zal dan op je passen. Ik ben blij dat ze zeer tevreden over je is" Mijn nieuwe tante gaf mij een kus, dronk haar bakje op en bracht me vervolgens weer naar boven in mijn bedje. "Droom maar lekker over mij, volgende week kom ik hier en kunnen we een helle week samen spelen" Ze gaf me nog een knuffel en sloot de deur. Verward door alle nieuwe prikkelingen, waren mijn emoties zo hevig, dat voordat ik ook maar iets door had mijn luier alweer onder had geplast. Ik begon te janken. Mijn mama kwam boven en voelde aan mij luier. "hindert niks hoor, mama zal je even lekker verschonen, alles is ook zo nieuw voor je" Ze deed een mij een schone luieren om ik kreeg nog een flesje. Ik begon te gapen. Deze hele situatie was kennelijk zo inspannend voor me geworden dat ik moe was. Mij mama zag het en stopte me lekker toe in mijn veilige bedje. "slaap lekker en droom maar zoet" Mijn oogjes sloten snel en volgens mij sliep ik al voordat mijn mama de deur uit was.
 

fritsje

Nieuw lid
Een paar dagen later kwam mijn tante me weer eens opzoeken. Ze mocht van mijn mama mij uit bedje halen. Ze lachte vrolijk. “oh mijn kleine jongen, wat zie je er weer mooi uit” Ze deed mij een schone luier om en vervolgens deed ze mij kleertjes aan. Ze tilde me op en liep met mij naar beneden. Mijn mama had al een flesje klaarstaan. “Geef hem maar zijn flesje, hij zal wel dorst hebben” . Mijn tante aaide me over het hoofd en ik mocht tegen haar vorst aanliggen. Ze gaf me het flesje. “Waar heb je hem trouwens staan?” vroeg mijn mama. “O gewoon in de hal, bij de deur, lekker makkelijk” wat lekker makkelijk dacht ik en dronk het flesje leeg. “Goed zo knulletje van me” Mijn tante gaf me een aai. “Ik zie het al het begint al te werken”. Wat begint al te werken? Voordat ik hier verder over kon nadenken, begon mijn hoofd te duizelen. De stemmen van mijn tante en mijn mama vervaagden en alles werd zwart.
Ik weet niet hoe lang ik heb geslapen, maar toen ik wakker werd, keek tegen een gordijntje aan. Ik hoorde veel lawaai en 2 vertrouwde stemmen. Ik probeerde te bewegen, maar ik merkte dat ik weinig bewegingsruimte had. Ik was vastgebonden. Mijn voeten waren vastgebonden aan mijn billen en mijn handen waren vastgebonden aan mijn schouders. Ik maakte kennelijk een geluidje want mijn mama zei “Volgens mij is hij wakker, ik zal eens kijken” Ik zag het gezicht van mijn mama, ze glimlachte. “lekker geslapen schatje? Wees maar niet bang hoor, we zijn boodschappen aan het doen en jij mag vandaag mee” Ik wist niet wat ik hoorde, de paniek sloeg toe, maar ja wat moest ik doen? Door alle paniek plaste ik in mijn luier (sinds een paar weken zat er totaal geen rem meer op mijn plassen). De dames hadden dit onmiddellijk door. “Gelukkig hebben we een schone luier bij ons” Het is niet waar, ik wordt toch niet verschoond hier in het winkelcentrum!
“Hier kan het wel, pak jij hem er even uit” hoorde ik mijn mama zeggen. Mijn tante tilde me op en legde mij vervolgens op een tafeltje neer. Ik keek om me heen. We waren in een invalide wc. Mijn tante kleedde me uit en mijn mama verschoonde me, deed baby poeder op mijn intussen weer stijf geworden piemel en deed een luier om. “wat een schatje he” zei mijn mama “Alleen dat stijve piemeltje vind ik wel vervelend” Mijn tante aaide me over de bol en tilde me weer op “Ach dat veranderd wel in de toekomst” Nu zag ik pas dat ik in een kinderwagen had gelegen. Ik werd weer in de kinderwagen gelegd en de gordijntjes werden weer dicht gedaan. De wagen kwam in beweging en ik hoorde ze tegen elkaar zeggen dat ze weer naar huis gingen.
Niet veel later hoorde ik het geluid van de straat. Na een paar minuten stopte ze met lopen en gingen de gordijntjes open. Mijn mama kwam met een flesje drinken aanzetten pakte mijn speen uit mijn mond en deed het flesje in mond. Ik wilde niet drinken, stel dat er weer een slaapmiddeltje in zat… Mijn mama had dit door “Luister eens heel goed naar je mama, of je drinkt nu het flesje zoet op, of we gaan op een bankje zitten en je mag op mijn schoot zitten zodat iedereen kan zien hoe schattig babytje je bent en je blijft bij me zitten tot je het flesje leeg hebt” Ik had dus geen keuze en besloot braaf het flesje op te drinken. “Goed zo schatje, je moet altijd braaf naar je mama luisteren” Ik kreeg mijn speen weer in mijn mondje. Nog geen 2 minuten later vervaagde alles om me heen weer en viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd, lag ik tegen mijn mama aan. Ik was intussen weer “los”. Ik had mijn pyjama intussen al aan en mijn mama gaf me nog een flesje melk. “Drink maar lekker op” Ze knuffelde me en gaf me een kusje. Mijn hele lichaam tintelde, ik voelde een soort genot. Ik vond het heerlijk om bij mijn mama te zitten in mijn eigen kamertje. Ze merkte dat ik helemaal tegen haar aan kwam. “Ja schatje, het was weer een spannende dag voor je, maar je hebt je keurig gedragen” Het flesje was leeg en ik kreeg nog een kleine beloning van haar. Ze legde me in bed en gaf me een baby massage. Dit had ik wel verdiend volgens haar. Ik kronkelde van genot. Ze bleef maar doorgaan, massage ging langzaam over in kietelen. Ik kronkelde nog meer. Ik werd helemaal gek.de controle over mijn eigen lichaam was ik helemaal kwijt door al dat gekietel. Ik voelde mijn luier alweer nat worden. Mama stopte met kietelen toen ze merkte dat de luier nat was. Ze legde me op de commode waar ik nog steeds bij moest komen van het kietelen. Terwijl ze me een schone luier gaf en me nog steeds hijgend zag liggen zei ze “kleine babytje worden snel moe als ze inspanning doen. Ik zal je in bedje stoppen” Ik werd opgetild en in bedje gelegd. Ze gaf me nog een kusje en ging de deur uit. Kleine babytjes worden snel moe, het spookte nog door mijn hoofd. Ze had gelijk. Ik was al bijna een echte baby. Lopen deed ik al niet meer en eigenlijk kroop ik de laatste dagen ook al niet meer. Mijn mama en mijn tante Yvonne tilden me en ook de conditie was helemaal weg. Laat staan dat ik vandaag in een kinderwagen lag en dat er totaal geen remmingen meer zijn als ik moet plassen. Mijn schoonmoeder, nu mijn lieve mama, had me bijna in alles helemaal veranderd in een baby en om heel eerlijk te zijn, ik begon er steeds meer van te genieten………. Daarna viel ik snel in slaap.
 

Babydre

24/7 luier discipline met plastic broek
Leuk dat je het weer op hebt gepakt, ben benieuwd hoe verder. Krijgt de baby ook weer een plastiekbroekje aan?
 

fritsje

Nieuw lid
De volgende dag stond mijn mama alweer vroeg bij mijn bedje en maakte wakker. Ik werd ontdaan van mijn pyjama en luier. Ze tilde me op en ik kreeg een badje. Het was dit keer een uitgebreid badje, ik had het wel verdiend volgens haar. Ze wast me overal en zelfs mijn piemeltje, die al snel een piemel werd sloeg ze niet over. Sterker nog ze maakte deze extra schoon. Ze merkte dat ik hier van genoot. Nadat heel erg goed gewassen werd en extra goed was afgedroogd, kreeg babyolie ingesmeerd over mijn hele lichaam. Wat rook ik fris naar baby! Vervolgens werd een stevige luier omgedaan, nadat er ook al extra veel babypoeder was gebruikt.

Mijn mama nam me mee naar de keuken en nam me op schoot. Ze vertelde dat tante Yvonne de kinderwagen nog had laten staan en dat ze heel graag met mij nog wilde wandelen. Het was mooi weer. Ik kreeg eerst een flesje thee en vervolgens stond er nog een flesje dat ik nog herkende van de vorige keer. Ze legde uit dat ik deze moest opdrinken en dat ik dan een paar minuten zou slapen zodat zij mij rustig en gebonden in de kinderwagen kon stoppen. “Schatje van me, het zijn buiten allemaal nieuwe prikkelingen en ik wil niet dat er dan rare dingen gaan gebeuren, daarom moet ik je wel vastbinden” Ik begreep het en dronk het flesje zonder tegenstribbelen leeg.
Toen ik wakker werd en mijn ogen opdeed zag ik tot mijn verbazing dat de gordijntjes niet dicht waren. Ik zag een gedeelte van mijn mama en ze duwde aanlopend mij voort, maar waar? Ik zag bomen en ik hoorde mensen en kinderen. Was ik in een park? Ik wist nog dat een paar minuten lopen van haar huis een mooi groot park was. Plotseling besefte ik dat het mooi weer was en warm was. Ik besefte dat ik dan toch al langer baby was, dan ik had gedacht. Ik was namelijk “gevangen genomen” als baby in de winter. Het moest intussen al zeker voorjaar zijn of nog later.
Mijn mama keek intussen of ik wakker was. “Geniet maar van vandaag, het is hier zo lekker” Zee gaf me een aai over mijn hoofd en ging met haar hand speels naar mijn buik en wreef even over mijn luier, “nog steeds lekker droog” Misschien wordt je toch al eerder een grote jongen dan ik dacht” Daarna duwde ze de kinderwagen weer voort. Ik keek naar haar lichaam, nu kon ik kijken iets wat ik al die tijd als baby in haar bij zijn nog nooit had gedaan. Ik durfde niet. Ze straalde macht uit een echt dominante, maar ook zeer lieve moeder, In het begin had ik altijd een blinddoek voor en kon ik niet kijken en later keek haar altijd weg, altijd naar beneden, ook als ze me op schoot nam. Ik voelde me altijd zeer klein bij haar. Nu kon ik stiekem kijken.

Het viel me op dat ze een mooi boven lichaam had, met mooie borsten. Raar dat ik dit voor het eerst besefte dat ik er zo naar keek, waarom niet eerder? Ik was tenslotte al een hele tijd bij haar. Ik besloot om naar haar de hele rit te blijven staren, ze zag het toch niet. Ik kroelde nog wat in de wagen zodat ik nog lekkerder lag en genoot van mijn “uitzicht”
Helaas duurde dit veel korter dan ik had gehoopt, we waren alweer thuis. Ze tilde me op en nam me mee naar mijn kamertje. Ik ging op haar schoor zitten en keek direct weer langs haar heen naar beneden. “zo schatje, mama heeft een cadeau voor je gekocht, je bent jarig vandaag” Ik schrok, dat betekent dat ik al meer dan een half jaar baby ben!! Ze gaf me een teddy beer, “hier kan je mooi en lief mee spelen” Nu is het tijd voor het belangrijkste!
Ze legde me in bed. Ze ging pakte een stoel en ging naast mijn bedje zitten. “zo schatje, vandaag is een belangrijke dag voor je, je bent jarig en je moet vandaag je belangrijkste keuze uit je leven maken” Ze keek me indringend aan en ging verder: “keuze 1 je blijft voor de rest van je leven een kleine baby en ik zal je voortaan altijd vertroetelen, maar je zult je ook als een echte baby gedragen, dus alleen nog babytaal spreken en ook kruipen is er niet meer bij, je zult alleen nog via een mij of iemand anders worden opgetild en vervoerd en je zult er voortaan ook als baby uit gaan zien, voor altijd!” Ik schrok een beetje, niet zo zeer van de woorden voor altijd, maar met name voor het feit dat ik een keuze had, wat zou de andere keuze zijn.
Hier kan ik snel achter. Ze deed haar truitje uit en ook haar rok deed ze af. Ze stond ineens heel erg sexy voor me. Alleen nog een bh om en een slipje had ze aan. “Kijk maar eens zeer goed.. Ik had wel door dat je in het parkje naar mij keek” Ik wilde weer wegkijken, maar ze beviel me om haar aan te kijken. “En dan nu optie 2. Je kan weer een leven als een normale persoon, maar dan wel onder mijn voorwaarden. Je zal langzaam weer op krachten en tot die tijd zal je mij mooi kunnen dienen. Tot je weer op krachten kan je mij mooi de hele tijd verwennen” en vervolgens kwam ze met haar mond naar mijn oor en fluisterde zacht “en met verwennen bedoel ik dan ook in alles verwennen”
Ze bond me vervolgens vast en deed een blinddoek voor. Ik lag er nu totaal reddeloos bij. Deze nieuwe verrassende ontwikkeling en keuze, die ik moest maken verwarde me helemaal. “Zo nu kan je even helemaal rustig tot jezelf komen” Ze ging met haar hand naar mijn luier toe, die nog steeds droog was, ze wreef even over mijn intussen alweer stijf geworden piemel. “ik ga zo douchen en over een kwartier ben ik bij je terug, dan moet je je beslissing hebben gemaakt, als je bah in je luier doet dan wil je baby blijven, voor de rest van je leven, mijn baby” ze stopte even en aaide me over mijn bol. “je bent zo schattig mijn kleintje” daarna vervolgde ze “en als je luier droog blijft, dan mag je weer volwassen worden”
Ik hoorde haar naar de deur lopen en ze ging weg. Richting de badkamer. Ik draaide nog na. Ik moest in 15 minuten een beslissing nemen! Iets wat ik, achteraf al een half jaar niet meer had gemaakt! Wat zou ik doen?
 

fritsje

Nieuw lid
Ik hoorde de deur van de douche opengaan. Mijn schoonmoeder ging douchen. Wat moest ik doen? Het dreunde nog door mijn hoofd, ik mocht haar verwennen!! Met die woorden gingen de gedachten naar mijn schoonmoeder. Ze zag er mooi uit, dat kon ik niet ontkennen. Ze wist exact alle zwakheden van mannen goed uit te spelen. Wat op het werk resulteerde in schitterende verkoopresultaten. Iedereen deed (ongewild) wast ze wilde. Ook mijn zwakheden wist ze. De laatste tijden waren mijn knuffels met haar intenser geworden. De rillingen liepen over mijn lichaam. Ik was er wel uit, ik wilde haar dienen en in alles verwennen en dan eindelijk weer man worden. Hoe kon het toch zijn dat ik ineens met deze gedachten rondliep. Ik besefte dat ik de laatste weken iets andere drankjes heb gehad en ook de vitaminne pilletjes had ik niet meer gekregen. Zou daar mijn drang en lust voor vrouwen en zeker voor zo’n mooie krachtige vrouw als mijn schoonmoeder weer naar boven zijn gekomen? Hoe lang was het wel niet geleden dat ik met mijn vriendin heb…….
Ineens schrok ik. Mijn vriendin, het is al een half jaar geleden dat ik haar heb gezien. Hoe zou ze reageren en stel je voor dat als ze bij haar moeder op visite komt en ze ziet mij? Ik kan toch nooit aan haar uitleggen wat er allemaal is gebeurd. Trouwens wie weet heeft ze intussen al een andere man, wat me niet zou verbazen. In haar ogen zou ik haar hebben laten stikken en mijn schoonmoeder heeft daar vast wel een heel mooi verhaaltje over vertelt. Behalve zij wist niemand meer iets van mij af. Er zijn nog wel veel onzekerheden hoe het verder gaat. Hoe staat het met mijn woning? Ik kan toch moeilijk op straat leven,
Ik hoorde de douche….. Wat nou als ik baby bleef Het was veilig, ver weg van de boze wereld, heerlijk geknuffeld door mijn lieve mama, heerlijk verzorgd, geen zorgen, nooit meer iets hoeven te beslissen, maar ja wil je dit voor altijd?
De douche was uitgegaan.. ik had nog een paar minuten…. Ik was eruit. Eigenlijk wist mijn schoonmoeder wel wat voor keuze ik zou maken. Ik had een keuze maar eigenlijk ook geen. Ze wist dat ik veilig wilde zijn, ze wist dat ik te laf was om weer bekenden onder ogen te komen, ze wist dat ik nu ging beseffen dat ik in alles afhankelijk van haar was geworden en dat ik, en eerlijk is eerlijk, baby wilde zijn, haar baby. Alleen nu zou alles anders worden, namelijk ik zou de keuze hebben gemaakt en niet meer gedwongen zoals het ooit was. Ik plaste in mijn luier een hele grote plas. Ik voelde de warmte van de plas en merkte dat ik genoot van dit moment. Mijn schoonmoeder had het voor elkaar. Het laatste verzet om ooit als man terug te keren in deze wereld had ze in 15 minuten tijd omver geworpen. Ik was nu ook geestelijk 100 % er aan toe om baby te zijn. Ik plaste opnieuw in mijn luier. Ze kon nu ieder moment binnenkomen.
 

Natje87

Beginneling
Oh en dan op dit moment stoppen met schrijven.... laat weten hoe het verder gaat, ik ben benieuwd :D !1
 

fritsje

Nieuw lid
De deur ging open en ik hoorde haar stem, ze was aan het bellen. “Ik ben nu bij hem, ik zal even voelen” Ze voelde mijn luier. “Hij heeft gekozen…. Ja, ik had ook niks anders verwacht… is goed, ik zie je over een half uur” Ze maakte mij los en deed mijn blinddoek af. Ik zag een lachend gezicht. “Ik wist het wel schatje, Kom maar bij mama” Ze tilde me op en droeg me naar de commode en kleedde me uit. Ze bond me weer vast. Ze legde het uit , “Voor je eigen veiligheid, ik wil niet dat je valt met al die nieuwe prikkelingen”. Ze pakte de tondeuse en begon al mijn borsthaar af te scheren, vervolgens mijn schaamhaar (waar overigens niet heel veel op zat). Al mijn haar werd er afgeschoren, behalve mijn hoofdhaar dit keer.

Toen dit gedaan was zag ik mijn mama een potje pakken en legde deze vlak bij me neer. De bel ging. Mijn mama verliet de kamer en ging naar de deur. Ik hoorde een bekende vrouwenstem toen deur openging. Het was de stem van mijn tante Yvonne. De vrouwen kwamen naar boven gelopen en daar kwamen ze binnen. Mijn mama voor op en daar kwam tante Yvonne in een zusterpakje! Mijn mama zag mijn verbazing “ja schatje, tante Yvonne is eigenlijk een zuster van een kliniek voor babytjes net zoals jij” Ze legde me uit dat ik niet bij haar hoefde te logeren en dat ze de laatste dagen testjes met me deed of ik er aan toe was om voor de rest van mijn leven als baby te blijven. Dat ik er voor zou kiezen dat hadden de vrouwen al lang door. Nu mocht ik haar voortaan zuster Yvonne noemen, maar tante vond ze niet erg.

Terwijl mijn mama het potje zalf opende en mijn lichaam ging insmeren hing zuster Yvonne boven mijn hoofd en streelde met haar wijsvinger over mijn wangetje. Daarna pakte ze ook zalf uit het potje en smeerde mij ook in. Wat een heerlijk gevoel, heel erg sterk ruikend naar baby, maar intussen ingesmeerd worden door 4 vrouwen handen. Het wond me enorm op. Mijn piemel werd helemaal stijf, wat natuurlijk mijn mama niet ontging. “Zal ik mijn schatje nog 1 keer verwennen nu het nog kan?” “Ja, doe maar, maar dan wel met luier om” hoorde ik zuster Yvonne zeggen. Ik kreeg een luier om en vervolgens voelde ik een hand over mijn piemel wrijven. Eerst rustig en daarna steeds heviger. Ik kronkelde van genot en kon me niet meer bedwingen. Ik spoot mijn hele luier vol. Wat een genot en genot wat ik lang niet meer had gehad. Ik hijgde nog na. “Lekker he schatje, ben blij dat je hebt genoten, het was je laatste keer” Mijn luier werd afgedaan en ze maakte mijn piemel helemaal schoon.

Ik had verwacht dat ik een schone luier om zou krijgen, maar mijn handen werden losgemaakt. Ik zag zuster Yvonne papieren pakken. “Je moet nu nog wel wat formaliteiten tekenen schatje, nu je baby wilt blijven” legde mijn mama uit. Ik kreeg een pen in mijn hand en voor ik goed kon nadenken tekende ik (met behulp van mijn mama) de papieren. De papieren werden opgeruimd. “Zo we kunnen beginnen” zei mijn mama. Ik zag zuster Yvonne spuiten pakken. Zo ging een lange naald richting mijn piemel. Er kwam een spuit in. Na deze spuit kreeg ik een schone luier om. Mijn piemel werd gevoelloos. Mijn mama gaf me een kusje “geen zorgen, die heb je verder niet meer nodig” Vervolgens kwam er een spuit in mijn mond, ik voelde een naald in mijn tong komen en ze spoot er wat in. Ik voelde mijn tong zwellen. Mijn mama vroeg me of ik hallo kon zeggen, maar dit lukte me niet meer, er kwam alleen een kreetje uit. Ze lachte “ja schatje een baby kan ook niet praten en ik weet wel dat je heel lief bent en al een tijdje niet meer praat, maar ik wil dat je nooit meer praat”
Vervolgens zag ik haar schudden aan een babyflesje en mocht deze helemaal opdrinken. Terwijl ik aan het drinken was, deed zuster Yvonne mij een plastic broekje aan. Daarna kreeg ik een rompertje aan en werd ik opgetild door mijn mama. “Prima schatje, ik ben trots op je”. Ik werd in de box gelegd.
De deur ging dicht en ik lag alleen in de box. De luier werd al snel vochtig. Raar, maar waar, ik had helemaal niks gevoeld dat ik het had laten lopen. Het maakte me ook niet uit, weer een stapje dichterbij om definitief baby te zijn.
 
De volgende maanden veranderde er niet veel in mijn baby leventje. Ik was alle controle over mezelf kwijt en praten kon ik niet meer. ik ging gedwee mee naar het park voor een wandelingetje. Als de kust veilig was werden de gordijntjes helemaal geopend en kon ik alle daglicht zien en kon ik zien dat mijn mama zeer vrolijk was. Ook zij had kennelijk veel plezier dat ik helemaal baby was geworden.
Ik kon me een ander leven amper nog voorstellen. Ook het leven ging gewoon voorbij. Niks wat opvallend was, op een paar kleine dingen na.
Het eerste wat me altijd bij zou blijven is de stem van mijn vriendin, die ik duidelijk tijdens een bezoek had gehoord, de eerste keer spannend, de2e keer minder, ik hoorde een duidelijke vreemde mannenstem. had ze weer een andere man? Mijn mama vertelde me nooit over mijn vriendin en tja ik kon niet praten, dus ik kon haar ook niks er over vragen. Een aantal maanden later kwam ze weer eens langs met weer een mannenstem, maar of dit dezelfde was?
De 2e wat me opviel was het roze drankje dat wekelijks moest drinken. In het begin gaf zuster Yvonne dit en hield me stevig daarna stevig vast, kijkend hoe mijn reactie was. In het begin heftig een enorme tintelend gevoel kreeg ik na het drinken, ik schokte heftig maar werd altijd goed gekalmeerd door zuster Yvonne. Later diende mijn mama dit toe. De reacties waren al minder en de laatste eren zelfs geen enkele, dit tot goedkeuring van mama (en ook zuster Yvonne). Na het nemen van de drankje namen injecties ook af, zowel voor mijn piemel als voor mijn tong. Verschil maakte het niet uit, mijn piemel bleef gevoelloos en behalve wat kreetjes kon ik niet meer praten.
Het 3e wat mij bij bleef, was het "spelletje" wat mijn mama regelmatig met me heeft gespeeld. Het begon onschuldig. Ze vond dat ik af en toe ook borstvoeding nodig had. De eerste keer was het spannend. Ze had me op schoot met alleen een bh om en deed het bh aan een kant naar beneden. Ik zag haar borst en mocht er aan sabbelen. Veel erotische gevoelens had ik hier al niet meer bij, die waren me met "het roze drankje allemaal wel afgenomen. Maar lekker zacht bleef de borst wel. Na 1 minuut deed ze vervolgens het babyflesje met heerlijke warme melk naar mijn mond en deze dronk ik gulzig op. Elke dag herhaalde dit zich. Tot op een dag dat ze eerst een spelletje met me wilde doen voordat ik de fles kreeg. Nu ging de bh helemaal af en zag ik beide borsten. Ze wilde het spelletje raden spelen. Ik mocht alleen met ja en nee antwoorden. Ze wreef over haar rechter borst, als ik hier aan ging zuigen dan betekende dat ja en als ik aan de linkerborst ging zuigen dan was het antwoord nee. Maar ik moest eerlijk zijn.
Ze pakte mijn pinpas en ze wilde raden wat voor pincode ik had. Begint de eerste getal met een 1? Ik zoog aan haar linkerborst. Een 2? weer zoog ik aan linkerborst. Totdat ze bij het eerste getal kwam wat goed was. ik zoog aan rechterborst. Ze glimlacht en gaf mee een knuffel "morgen spelen we verder schat" en ik kreeg melk. Elke dag werd dit spelletje gespeeld en zo nam ze alles wat ik bezat over. Mama moest overal nu voor zorgen en denken en moest overal toezicht in krijgen. Dit betekende dat ze alle accounts van me had (de meeste zou ze overigens direct verwijderen) en ook werd duidelijk dat ze steeds meer betaalde met mijn rekening. Ik kreeg er wel wat voor terug, nieuwe kleertjes.
Overigens veel deed het me niet. Wat kon ik als baby nu nog met geld. Ze verzorgde met alle liefde die een moeder voor een kind heeft.
Zo moeten er zeker maanden voorbij zijn gegaan, toen ze me weer eens naar het park meenam. Toen we daar aan waren gekomen legde ze een deken uit en pakte me en legde op de deken. Ze voelde mijn luier, die natuurlijk alweer nat was geworden. Ze ontdeed me van mijn natte luier en maakte mijn bips en piemeltje helemaal schoon. Ze strooide flink wat babypoeder en deed vervolgens een schone luier om. "Zo nu is mijn schatje weer helemaal droog en stinkt ook niet meer" ze pakte de vieze luier op en ging naar een vuilnisbak om deze weg te gooien. in die tussentijd lag ik helemaal alleen op het dekentje. Ze wist dat er niks kon gebeuren, ik had alle energie verloren dat zelfs kruipen niet meer mogelijk was. Alleen liggen en opgetild worden, zo zag mijn babyleven er uit. Ze kwam niet veel later alweer terug en pakte haar boek en ging lezen. Af en toe keek ze op, voelde even aan mijn luier en ging weer verder lezen. Dit heeft zeker zo'n 2 uur geduurd. In die tussentijd heeft ze me één keer weer verschoond. Al die tijd was er niemand langs gekomen, wat ik wel vreemd vond. Ik lag even na te denken. Ja ik was alle macht energie van een mens kwijt, wat over was gebleven een lichaam die alleen nog maar als baby functioneerde, ik at niet meer, kreeg een soort pap in flesje, ik had geen controle meer over mijn over lichaam, ik kon alleen nog maar een paar (baby) kreetjes uitslaan en ik was dus volledig afhankelijk van mijn mama. Alleen mijn geest was nog volwassen, maar zelfs die protesteerde nergens meer tegen. Maar dan kwam ook weer het heerlijk gevoel naar boven dat ik blij was dat ik baby was. Ik was zo blij met mijn mama. Ik......

Verder denken kon niet meer. Mijn mama had haar boek dicht gedaan en tilde me op in mijn kinderwagen. "Zo schatje, het is tijd.. het wordt weer een volgende spannende stap in je baby leven"
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Wouw in 1 ruk gelezen ben benieuwd naar een vevolg
 
Mijn mama tilde mij op, zonder dat ze de rest van de spullen pakte, liep ze met me naar een gebouw. Daar stond het zuster Yvonne ook al op me te wachten. “Het is eindelijk zover” lachtte ze. We liepen door een gangetje en vervolgens nam mijn mama plaats op een stoel in een (lege) wachtruimte, met mij op schoot. Ik keek haar vragend aan, eigenlijk wist ze wel wat ik wilde vragen, maar ze gaf een hele afwijkende uitleg. “wees maar niet bang schatje, Het is hier afgelegen, jouw spulletjes pak ik straks wel” Ze wel dat ik dit niet wilde weten, maar kreeg ik niet te horen. Wel gaf ze me nog een flesje drinken (met een vreemd smaakje). Ik begon wat weg te dommelen. Ik hoorde in verte nog een andere vrouwenstem. Ik kreeg een kapje van haar over mijn mond en neus en voor ik het wist sliep ik.
Toen ik wakker werd, zag mijn mama aaiend over mijn hoofdje lief te lachen naar me. Ze sprak wat zoete woordjes, die voor mij nog wat onverstaanbaar was. Naast haar stond een andere zuster. Zuster Anna, ze zei tegen mijn mama “alles is goed gegaan, de baby mag weer mee, maar je moet dagelijks deze medicijnen blijven geven en pas na een week afbouwen”. Wat is goed gegaan? En wat voor medicijnen? Ik ben niet ziek!! Ik ben alleen een baby.
Zuster Anna tilde me op en gaaf me een kus voordat ik weer veilig in de armen van mijn mama was. Vervolgens werden we door haar meegenomen naar haar auto. Ze zou ons wel even thuis afzetten. Alles ging er door mijn hoofd heen ik was totaal in de war, dus ik besloot niks te denken en lekker tegen mama op schoot aan te leunen en wachten tot we thuis waren. Intussen volede ik mijn luier alweer vochtig worden.
Nadat we thuis aan waren gekomen, werd ik meteen mee naar boven genomen en op de commode gelegd. Ik moest maar een nieuwe luier om hebben. Nadat ze mijn luier af had gedaan hoorde ik haar een vreugdekreet uitslaan. “O wat ben je mooi geworden” Ze tilde mijn hoofdje een beetje omhoog en toen zag ik het… Mijn piemel(tje) was verdwenen, was er helemaal af!!! “Je bent mijn mooie meisje geworden” riep ze blij. Ik was helemaal perplex. Wat? Hoe? Waarom? Verder kon ik niet denken en verder dan een kreetje kwam het ook niet. Ze deed me weer een luier om. Deed me vervolgens een plasbroekje om. “Deze heb je nu zeker nodig, je zal eerst wel alle kanten naar toe plassen” Daarna kreeg een nieuwe rompertje aan, een roze. “Wat schattig” en ze gaf me een kusje.
Daarna kwam ze met een flesje, die ik moest opdrinken, daar zaten ook de medicijnen door. Tijdens het drinken legde mama uit. “schatje van nu af aan heet je Bianca, ik heb je een nieuwe id voor je. Niemand weet meer van je bestaan als man/jongentje af. Al je accounts zijn verwijderd. Niemand, maar dan ook niemand weet nog iets van je bestaan af. Dus voortaan ben je Bianca, mijn dochter”
Het flesje was leeg en mama stopte me in bed. “Slaap maar lekker mijn schatje” PFFFF Bianca dacht ik. Leuk vond ik het niet, uiteraard was ik geschrokken , maar heel erg vond ik het ook niet. Mijn piemel had ook al heel lang niet meer gewerkt en een baby was tenslotte een baby, of het nu een jongentje was of een meisje. Het enige was dat ik nu definitief geen volwassen man meer kon worden, maar ach ik was al zo vernederd en daardoor gevoelloos geworden dat ik ook tenslotte een baby wilde blijven voor de rest van mijn leven.
Ik hoorde de deurbel gaan, opnieuw hoorde ik een mannenstem toen de deur openging. Ik dacht nog even na… Een voordeel was er, verder dit dan dit kon ze me niet meer veranderen, verder dan dit kon ze me niet meer vernederen, met die gedachten viel ik met een lach in slaap. Helaas ik had ongelijk.. (maar dat komt in de volgende hoofdstuk)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
lovediaper Schoonmoeder Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads

Bovenaan