Mijn Tiener Baby

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 5,9%
  • 4

    Stemmen: 1 5,9%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 11,8%
  • 7

    Stemmen: 1 5,9%
  • 8

    Stemmen: 5 29,4%
  • 9

    Stemmen: 2 11,8%
  • 10

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal stemmers
    17

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Patricia


Suzanne stond in de slaapkamer van haar dochter en keek naar de natte plek in het laken.

Ze kon er niets aan doen maar altijd als ze de plaskringen in het laken van haar dochters bed zag of in haar matras werd ze warm van binnen en duurde het niet lang of ze raakte er enorm opgewonden door. De geur van haar dochters urine en het bedzeiltje prikkelde haar gevoel voortdurend.

Vaak kleedde ze zich dan uit om op het natte bed te gaan liggen, de koude van het natte laken en het zeiltje voor lief nemend. Het was die zelfde kou waardoor ze al snel moest plassen, en dan liet ze haar plas gaan en voelde de kou verdwijnen door de warme straal van haar plas.

Zo ook nu stond ze heerlijk te genieten van het natte bed en dacht aan haar achttienjarige dochter. ,, Mam niet dat het veel helpt maar wil je me nog even laten plassen voor je naar bed gaat?” had ze gisterenavond gevraagd toen ze naar bed ging. ,, Ja natuurlijk, wil ik dat doen schat” had ze geantwoord en had haar daarbij direct een dikke nachtknuffel gegeven.

Hoe vaak had ze dit zelf ook niet aan haar ouders gevraagd en hoe vaak hadden zij haar niet in een nat bed aangetroffen. Maar zowel haar moeder als haar vader hebben daar nooit iets van gezegd, alsof het heel normaal was als je bed nat was. Misschien waren haar ouders ook wel heel lang bedplassers geweest dat ze daarom er niets over zeiden. Ze wist het niet.

Toen ze Hanna; zo heette haar dochter of eigenlijk heette ze Johanna maar dat is Hanna geworden; wakker wilde maken lag ze met haar ene hand in haar luier en plasticbroekje te slapen en met haar duim van haar andere hand in haar mond. Haar T-shirt en onderlaken waren al nat. Ze keek een tijdje naar dit tafereeltje en zag zichzelf hierin weer terug.

Ze zag weer hoe ze als 20 jarige, in dezelfde houding lag ze zoals haar dochter nu lag en wist nog precies hoe dat voelde. Heerlijk opwindend was dat altijd, nog net geen orgasme maar wel er tegenaan zitten en dit zo lang mogelijk volhouden totdat ze heerlijk klaar kwam.

Ze bleef naar haar dochter kijken en ze vond zichzelf helemaal terug in haar en voelde wat zij nu voelde. Ze maakte haar maar niet meer wakker want dit had toch geen zin meer.

Ze ging terug naar de computer terug naar internet. Sinds twee dagen hadden ze internet en ze was verbaast wat er allemaal te vinden was. Er was een totaal nieuwe wereld voor haar open gegaan. Het ene onderwerp na het andere passeerde de revue en de tijd ging ongemerkt aan haar voorbij. Het was al ver over tweeën voor ze in de gaten had dat het al zo laat was en ook naar bed ging.

Hanna was ’s morgens altijd eerder op omdat ze al vroeg op haar werk moest zijn. Ze wilde pertinent niet dat haar moeder er voor haar uit kwam om een ontbijt voor haar te maken. Dat kon ze zelf wel. Na het douchen; wat ze elke ochtend deed vanwege haar natte bed; maakte ze haar ontbijt en ging dan zachtjes de deur uit. Haar moeder hoorde haar ’s morgens nooit weggaan.

En hoewel ze er samen nooit een afspraak over gemaakt hadden, verschoonde Suzanne dagelijks als vanzelf sprekend Hanna haar bed.

Onbewust had Suzanne een luier uit haar dochters pakluiers getrokken die aan het voeteneind van haar bed stond en was op haar knieën voor haar bed gaan zitten. In haar ene hand had ze de luier en haar andere hand lag op het natte onderlaken. Ze rook de urine en voelde zich al snel warm worden in haar kruis. Langzaam trok ze de zijflap van het zeiltje onder de matras vandaan en snoof de specifieke geur van het rubberen zeiltje in zich op, terwijl haar kruis al aardig nat begon te worden.

Ze stond op en begon zich rustig uit te kleden. Naakt liep Suzanne naar Hanna haar kledingkast en pakte een plastic broekje van de staspel. Ze waren haar eigenlijk net iets te klein maar voor het doel waar ze het voor wilde gebruiken was het best geschikt. Ze trok een fixeer broekje aan dat eigenlijk ook iets te klein was en stopte de luier erin en deed het plastic broekje erover en ging op het bed liggen.

Met haar ene hand weer op het natte laken en tegelijk voelend aan het zeiltje en haar andere hand in de plasticbroek, de luier en haar liefdesgrot liet ze haar plas gaan. De warme stroom urine die over haar hand liep gaf haar het summum van gevoel en langzaam liet ze zich gaan

ruikend fantaserend over een partner waarmee ze dit festijn samen beleefde. Genietend van haar heerlijke orgasme toen ze voelde hoe haar plas uit de luier het natte laken vulde.

,, Mams wat ben jij in hemelsnaam aan het doen?” Het was Hanna die in haar kamer naar het hele gebeuren van haar moeder had staan kijken. Ze wachtte het antwoord niet af maar ging verder. ,, Het ziet er eigenlijk best leuk uit, jij in een plasticbroekje en een natte luier in dat natte bed.”

Suzanne die zich nog steeds bewust was van het lekkere gevoel schrok van haar dochter maar haar gevoel won het van de schrik. Ze wilde iets zeggen maar kon zo snel niet de juiste woorden vinden. Gelukkig hernam Hanna het woord weer. ,, Je lijkt wel een

,, Dat is een volwassene die graag weer een baby wil zijn en zich daar naar kleed en gedraagt,” vertaalde Hanna de vraag van haar moeder waarvan ze wist dat ze geen woord Engels kende.

,, Maar die voel ik helemaal niet, ik heb hier helemaal geen babygevoelens bij en een

Ondertussen was Hanna naar het bed gelopen en op de grond gaan zitten. Ze kon niet ontkennen dat het er iets deed haar zo te zien liggen en ze voelde hoe haar sappen zich een weg wilde banen haar broekje in.. ze legde haar hand op de plasticbroek en voelde met de andere hoe nat het bed was. ,, Kom mam ga je douchen je bent drijf, of moet ik je even wassen,” grapte ze, maar dat werd niet echt door Suzanne gewaardeerd.

Even later stond Suzanne luid zingend onder de douche genietend van de warme stralen en haar lekker ruikende schone lichaam. Ze rook dat Hanna met de koffie bezig was en even later kwam ze heerlijk fris de woonkamer in terwijl Hanna de koffie inschonk. Beiden staken ze een sigaret op beiden wachtend op wie het gesprek zou openen. Ze keken elkaar aan en moesten beiden lachen. Dit was het gelukkige resultaat dat er zich geen taboes tussen moeder en dochter bevonden.

,, Doe je dit vaak mam ?”was het Hanna die het gesprek opende terwijl ze een slok koffie nam.

,, Ik vond het best een lekker gezicht zoals je met jezelf bezig was en zo als je lag moest ik aan mezelf denken zoals ik ’s avonds in mijn bed lig”. Suzanne begon te grinniken ,, zo’n moeder zo’n dochter,”zei ze ,, want toen ik zo oud was als jij lag ik ook zo in bed een hand in mijn luier de andere met mijn duim in mijn mond.”

,, Je vroeg me gisterenavond of ik je wakker wilde maken om je te laten plassen als ik naar bed ging.”

,, Ik ben bij je geweest en je lag precies zo in bed, zoals ik vroeger in bed lag en was al nat, dus heb ik je niet wakker gemaakt omdat je slaap ook hard nodig hebt. ,, Maar onbewust bracht het me terug, naar mijn eigen jeugd en mijn gevoelens van toen, zoals je lag te slapen en ja, dat brengt ook seksuele gevoelens in je omhoog zo werkt dat.”

,, Toen ik vanmorgen je natte bed wilde verschonen, zag ik dat plaatje van vannacht weer voor me en dacht terug aan de tijd dat ik ook nog in bed plaste terug naar mijn eigen jeugd en terug naar mijn gevoelens van toen en de rest heb je gezien.

,, En u hebt daar niet het gevoel bij dat u weer een baby zou willen zijn mam ?” vroeg Hanna.

,, Nee kind dat gevoel heb ik echt niet.” ,, Ik geniet van de natte plek in het laken de geur en het gevoel van het bedzeiltje het nat zijn en de plasticbroek dit alles brengt emotie en erotiek in me naar boven. ,, Heeft u daar nog steeds verlangens naar, terwijl u allang niet meer in uw bedplast

Mam?”

,, Ja Hanna als ik die natte lakens zie en voel ik heb het je al verteld dan komen al die gevoelens weer naar boven tegelijk met de lust.” ,, Je weet hoe ik daar over denk we hebben onze lust niet voor niets gekregen dus geef ik me daar helemaal aan over en daar schaam ik me niet voor.”

,, Net zomin hoef jij je voor mij niet te schamen voor je gevoelens dat weet je.”

,, Toen ik u zo zag liggen in dat hele natte bed had ik zou ik zo bij u willen kruipen,” ,, zo fijn vond ik het.” Hanna ging verzitten om beter bij de koffie te kunnen terwijl ze zich verdraaide hoorde Suzanne dat Hanna een plasticbroekje aan had en vroeg zich af of Hanna er ook een luier bij omgedaan had. Suzanne besloot het meteen te vragen. ,, Heb je ook een luier om ?” en vroeg

Suzanne en Hanna knikte ja.

Suzanne overdacht de hele situatie en vroeg zich af hoelang Hanna al kickte op luiers net zoals zijzelf of dat het nu gebeurde nu ze haar moeder zo gezien had.

,, Waarom was je zo vroeg thuis,” vroeg Suzanne om toch het gesprek wat gaande te houden.

,, Ik kreeg vanmorgen vrij omdat ik vanmiddag naar een klant moet waar ik vanavond ook nog werken moet, vandaar.” ,, Ik had niet verwacht dat ik je zo aan zou treffen maar vond het wel gaaf.” ,, Hoelang heb jij al iets met luiers,?” vroeg Suzanne zo voor de vuist weg. ,, Al zolang als ik bewust ben van mijn bedplassen winden luiers en de plasticbroekjes mij op en ook het bedzeiltje op mijn blote huid vind ik het einde.” Soms niet vaak doe ik ook overdag wel eens een luier om en laat ik bewust mijn plas gaan, zalig is dat soms.”

Als ik ’s avonds ga slapen doe ik mijn duim in mijn mond mijn andere hand in mijn luier en streel mezelf langzaam en droom dat ik weer een kleine baby ben en dat ik door jou verzorgd wordt.” ,, Je verschoont en verzorgt me dan weer door mijn natte luier uit te doen me te wassen

te poederen en in te smeren met zalf en me weer aan te kleden door me een schone luier aan te doen met een plasticbroekje en zo val ik dan in slaap.” Als ik nat wakker wordt droom ik dat je me uit bed haalt en me knuffelt.” ,, Ik vindt het eigenlijk niet zo erg om nat te zijn het is wel lekker warm en ik vind mijn plas ook lekker ruiken maar eerlijk ik plas nooit expres in bed.



Suzanne luisterde aandachtig, dit was “geheel nieuw voor haar, haar dochter weer eens als een b

Hanna knikte. Suzanne liep naar de keuken en vulde een teiltje met warm water. Haalde een handdoek een schone luier en een plastic broek. Toen ze dit alles een plaatsje had gegeven liep ze naar Hanna en voelde aan haar luier in haar plasticbroekje of ze erg nat was.

Kom hier maar liggen schat zei Suzanne en wenkte haar dochter naar de divan.

Ze ontdeed Hanna van haar plasticbroek en natte luier en waste zorgvuldig en liefdevol het onderlijfje van haar dochter die kirde van genot. Na het afdrogen kleedde Suzanne haar dochter weer aan. En de eerlijkheid moest gezegd worden dat ze het zelf ook erg leuk gevonden had.

Ze gaf haar dochter een kus en een klapje op haar geluierde kontje en zei dat ze er zo weer even tegen kon. Hanna gaf haar moeder een kus en bedankte haar. ,, Mams ik heb dit heerlijk gevonden,”zei Hanna in alle eerlijkheid. ,, Ik heb het graag voor je gedaan schat en ik vond het ook héél fijn schat,” was haar moeders reactie..

Verder spraken ze er niet meer over.

Na het eten gingen ze allebei de deur uit de Hanna naar haar werk Suzanne naar de stad.

Hanna was die avond laat thuis gekomen en wilde nadat ze nog iets gedronken had direct naar bed. Suzanne liep met haar dochter mee en merkte dat Hanna nog steeds de luier van vanmorgen aan had alleen was hij nu super zwaar van haar dochters plas. Snel trok ze het plasticbroekje uit en deed haar, haar drijfnatte luier af. Snel haalde ze weer wat warm water in het teiltje en waste haar lieve mooie moede dochter snel. Snel kleedde ze Hanna aan haar schone luier om plasticbroekje daar overheen en stopte haar als verrassing een speentje in haar mond. Hanna was te moe om wat te zeggen en sliep al sabbelend met haar ene hand in haar luier en de andere nu op haar borst in terwijl haar moeder haar nog aan het instoppen was.

Even later las ze allerlei verhalen over adult babies, ze glimlachte en ze wist dat ze niet eens hoefde te kijken om te weten dat haar grote baby al nat was. Ze liep naar Hanna haar slaapkamer

en de grote donkere plek in het laken gaf aan dat ze gelijk had, ze was na een uurtje al nat.

Weer was het half twee eer Suzanne klaar was met het internet en naar bed ging.

Op haar bed stond een grote doos en daarbij een briefje. Ze las.

Lieve mams

Bedankt voor vanmorgen onwijs gaaf was dat.

Ik denk dat ondanks je ’s nachts niet meer in bed plast

De behoefte ervan nog wel bestaat en laat het dan gewoon gebeuren.

Plas lekker, laat het gaan.

Ik hoop dat je van die pakje genieten kunt Mijn Lieve Mammie.

Ik hoop dat ik snel eens bij je in bed mag komen slapen.



Een dikke knuffel van je babymeisje.

Suzanne maakte het pak open, ze moest aan sinterklaas denken want in de doos waren alle pakjes ingepakt. In het eerste pak wat ze openmaakte zat een groot roodbruin bedzeil voorop een tweepersoonsbed. Er zat nog een groot los stuk zeil bij en op het briefje stond. Hier kan je luiers van maken voor op je blote huid. Echt Lekker.

Uit het tweede pakket kwamen twee pakken luiers een pak voor overdag en een pak voor de nacht. Precies in haar maat.

Het laatste pak bevatte diverse merken plasticbroekjes.

Suzanne haalde nog snel het grote aankleedkussen uit de garage en legde daar alle verzorg artikelen bij.

Ondanks dat het al laat was schoof ze snel het zeiltje onder haar molton maar stopte bewust één kant van het zeiltje niet in. Ze deed een luier om en een plastic broek aan en schoof onder de dekens.

Haar ene hand ging in de luier van de andere deed ze de duim in haar mond en het duurde niet lang of haar warmte van haar plas vermengde zich met de luier die langzaam dikker werd.

Suzanne wist niet hoe laat het was maar ze voelde dat een hand in haar luier voelde of ze nat was.

Het was Hanna die bij haar was komen liggen en wilde weten of haar moeder al gebruik maakte van haar cadeautje. Zelf had Hanna zich verschoond zodat ze droog naast haar moeder in bed lag en even later lekker sliep, zich in haar slaap bewust dat ze veilig bij haar mammie sliep.

Het was Suzanne’s hand die in de luier voelde of Hanna nog droog was die Hanna wakker maakte.

Ze leek verbaast dat ze in haar moeders bed lag maar al snel wist ze het weer. Ze voelde dat ze evengoed weer nat was en genoot van de warmte van haar moeders hand in de luier.

,, Kom meisje opstaan mammie wil je even wassen,” gehoorzaam kwam Hanna het bed uit en liep achter haar moeder aan die naar het grote aankleedkussen liep. ,, kom ga maar liggen schat dan zal mammie je lekker wassen.”

Hanna was verrast toen ze het grote aankleed kussen zag, ze ging gehoorzaam op het kussen liggen terwijl haar moeder het teiltje water alweer klaar had staan. Ze trok haar natte kleren uit, haar plasticbroekje en haar natte luier en begon haar zacht en ritmisch te wassen terwijl ze haar dochter steeds liet weten dat mammie van haar hield. Het was de babyolie die Suzanne weer terugbracht naar Hanna’s babytijd. Ze was vergeten hoe lekker ze Hanna altijd vond ruiken als ze als baby uit haar badje kwam.

Ook Suzanne genoot van dit spel en speelde met haar lippen met Hanna’s huid iets dat Hanna ook opwond ze ging er echt voor liggen en terwijl ze haar moeder zei dat ze hier al jaren naar verlangde overviel haar een gigantische huilbui. Suzanne hield haar naakt op schoot en merkte niet eens dat Hanna haar plas zich een uitweg zocht. Ze liet haar dochter lekker uit huilen en was blij te horen hoe blij Hanna met haar was.

De zaterdag werd van nu af aan hun dag en er volgde nog twee avonden waarbij moeder en dochter hun luierliefde samen beleefde.

Terwijl Suzanne in de slaapkamer van haar dochter stond en keek naar de natte plek in het laken voelde ze dankbaarheid voor zo’n eerlijk lieve dochter en was blij dat Hanna haar zo in Hanna’s bed had aangetroffen.

adult baby mam en echt je ziet er best wel leuk uit zo.” ,, Een adult baby wat is dat,” vroeg Suzanne aan haar dochter.adult baby ik heb daar nog nooit van gehoord.”abytje te verzorgen had volgens haar ook wel leuke kanten. ,, Ben je nu nat?, vroeg ze aan Hanna.
 

Super ANONIEM Konijntje

Vóór discussie, tegen dictatoriaal censuur!
Er ontbreken stukken in het verhaal, waar zinnen abrupt eindigen, soms zelfs midden in een woord. De algemene verhaallijn is leuk, maar het ontbreekt een beetje aan detail naar mijn zin.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Konijntje zei:
Er ontbreken stukken in het verhaal, waar zinnen abrupt eindigen, soms zelfs midden in een woord. De algemene verhaallijn is leuk, maar het ontbreekt een beetje aan detail naar mijn zin.
Dat dacht ik precies toen ik uiteindelijk helemaal naar beneden bleek te moeten scrollen voor die ontbrekende zinnen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Tiener jongen wordt baby meisje T 10
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Handdoek Chatten Contact advertenties 15
A opzoek naar een (mede)tiener om te praten over ab/dl rondom Uden Contact advertenties 12
I zijn er hier andere mensen met autisme? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
R Ontmoetingen in de tiener-chat? Tiener board 26
vanbartje broekplassen als tiener B 23
M de tiener die in zijn broek poept en dus een luier wil T 7
R Volwassen of Tiener VVV 8
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
tbdlA14 Tiener Forum Tiener Baby's / Luierliefhebbers 66
Bedplasser91 Verhaal Klaar Angry Young Tiener ( JL NL WL BP PB 18- ) A 13
A Tiener in luiers T 11
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
B Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Similar threads


















































Bovenaan