Mijn tienerbabyleven

Bab Diap

Toplid
Hallo allemaal,

Hier een verhaal over hoe ik in dit wereldje ben beland;
Hou je vast het wordt best veel (denk ik);
Ik zal nu een eerste deel schrijven, het is al laat en dit babietje had eigenlijk allang in bedje moeten liggen.

Vroeger
Vroeger had ik altijd al een speciale voorkeur om klein te zijn.
Ik weet nog goed toen ik een jaar of 4 à 5 was en met mijn vriendinnetje vader en moedertje gingen spelen.
En, je raadt het al, ik was de baby.
Mijn zusje droeg toen nog luiers en ik pakte er eentje uit de la en kroop achter haar ledikant en trok deze aan.
Ik zal dat nooit vergeten hahaha.
Verder wilde ik altijd een grote zus, die voor me zou kunnen zorgen en mee te spelen.
Verder waren er vast nog veel meer dingen, maar daar kan ik nu ff niet opkomen.

Bedplassen of incontinentie?
Ik ben niet door bedplassen of incontinentie het babyleven ingekropen. Uiteraard heb ik vroeger wel eens in bed geplast, maar heel zelden, 5 keer ofzo.
Ik zou eigenlijk aan m'n ouders moeten vragen hoe snel ik zindelijk ben geworden, want volgens mij was dat al best snel.
Ik moet binnenkort ook maar even mijn babyfilms terug gaan kijken voor inspiratie (idee, ff opschrijven)
Maar goed ik heb dus zelden in bed geplast, mijn nicht wel.
Dat weet ik ook nog heel goed, toen logeerde ik bij haar en toen deed mijn tante mijn nicht een luier om en zei tegen mij dat, dat was omdat ze nog af en toe in bedplaste.
Achteraf had ik toen moeten zeggen, mag ik er ook één anders vind ik het zielig voor haar.
Balen dat ik dat niet heb gezegd toen!!

Voor het eerst een Tienerbaby (2010)
Op zondagavond 30 mei 2010 begon het.
Ik lag in bed en ik weet niet meer waarom, maar ik pakte m'n pyama en wikkelde dat om mijn middel als een luier.
En dat voelde best fijn.
Waarom ik opeens interesse in luiers had wist ik niet.
Maar ik zat toen in de brugklas en alles was wel wennen en een beetje eng.
Maar misschien kwam het ook doordat een jongen uit m'n klas telkens dat gecoverde nummer van Justin Bieber zong:
Balhaar, waar die jongen zingt:
(...)
Ik ben te jong, zegt iedereen.
Ze hebben gelijk, waar is mijn speen?
En waar is mijn luier en waar is mijn fles?
Ik moet nog naar pianoles.
(...)
Van dat stukje, raakte ik dus een soort van opgewonden.
Maar toen wist ik dat nog niet.

Dus ik herhaalde het pyama omwikkelen bijna elke avond en zoog af en toe weer op m'n duim.
Een paar dagen daarna pakte ik wat luiertjes uit de babyborndoos van mijn zusje.
En deed deze in mijn onderbroek en dat voelde nog fijner, ondanks dat de luiertjes veel en veelste klein waren.
Toen ben ik op internet gaan zoeken, hoe ik aan luiers kon komen.
Uiteindelijk heb ik voor dry nites gekozen.
Op een dinsdag (dan was het harstikke rustig zei mijn ma) liep ik naar de Dirx vlakbij.
En pakte daar de dry nites van 8-15 jaar.
Ik liep naar de kassa en er stond een mevrouw voor me.
Dat moment dat ik daar stond te wachten zal ik ook nooit vergeten:
Het leek wel een eeuwigheid te duren en ik werd steeds zenuwachtiger en zenuwachtiger.
De pinautomaat bleek het blijkbaar niet te doen en daar was een hoop gedoe over.
En die mevrouw stond ook te wachten tot dat ding het weer zou doen en ze was wat aan het praten met de kassière die probeerde dat ding te maken.
En toen zei de mevrouw (waardoor ik door de grond kon zakken van schaamte):
'Ach die arme jongen staat daar zo te wachten met z'n luiertjes.'
Ik schaamde kapot!!
Toen ik eenmaal aan de beurt was (dat ding was nog steeds niet gemaakt).
Vroeg de kassière vriendelijk: 'Jij hoeft hoop ik niet te pinnen?'
'Nee hoor' zei ik.
Ik betaal liever contant omdat als ik pin m'n ma dat op zo'n lijst van mn bankrekening kan zien en er moeilijke vragen over gaat stellen.
Eenmaal met een bonkend hart thuisgekomen maakte ik de verpakking over en haalde er een adsorberend broekje (ik noem ze gewoon luiers) uit. Ze roken best lekker naar drogisterij dat me al een beetje opgewonden maakte.
Ik trok hem aan en het voelde best bekend en deed met gek genoeg denken.
Aan een peuterspeelzaal of crèche, hoe die banden aan de zijkant mijn heupen zaten.
En het zat verrukkelijk!!
Ik probeerde ze daarna zo veel mogelijk te dragen, maar dan alleen thuis!
Op school dacht ik er ook alleen maar aan, zovan: Yes, nog twee uur en dan ik kan ik m'n luier aantrekken.
Gelukkig was het aan het einde van het schooljaar anders had ik wat moeite gehad met leren, denk ik.
In de zomervakantie was het WK 2010 in Zuid-Afrika, wat ook wel voor afleiding zorgde.
Ik weet nog dat ik in mijn luier, naar de liedjes van dat WK luisterde en als ik die liedjes dan weer terug hoor denk ik daar dan weer aan terug.
Het was een zeer warme zomer en doordat ik die luier aanhad, wat me ook wel weer zenuwachtig maakte, zweette ik enorm.
En er verscheen ook zo'n vieze soort korstlaag op de beenrandjes, die zo om je billen heel sluiten en de plas zeg maar tegen houden.
Toen gingen we op vakantie naar Zwitserland en voor de zekerheid liet ik m'n luiers thuis in de kast liggen veilig verstopt.
Het was een hele leuke vakantie, maar omdat ik vaak moest terugdenken aan m'n luiers, vond ik het niet de allerleukste vakantie.
Wanneer we op vakantie boodschappen gingen doen, liep ik altijd een paar rondjes langs de luierafdeling en zag daar dan ook m'n luiers er tussen staan. De luiers waren bij de speelgoedafdeling, dus dat was telkens wel een goed excuus om er langs te lopen.
Ik overwoog ook om ze te kopen, maar de betraprisico vond ik te groot, dus liet dat idee gaan.
Eenmaal weer thuis deed ik gelijk m'n luier weer aan.
Ik had af en toe wel problemen, dat ik iets verkeerd gepland had of niet goed had opgeruimd.
Zo wilde ik mijn luier aantrekken, maar toen kwam m'n pa binnen. -slik-
Snel dook in bed.
Ik zag dat mijn broek, die ik had uitgedaan op de grond lag en dat was al verdacht.
'Wat doe jij nou?'vroeg m'n pa
'uhm, ik was best moe en dacht ik ga ff in bed liggen' zei ik 'mag dat?'
'Nou ja, het is wel een beetje gek!'zei m'n pa
Ik zag toen op het voeteinde mijn onderbroek liggen, ik dacht als hij dat ziet, ben ik helemaal de sigaar!
Dus nonchelant probeerde ik m'n onderbroek te verstoppen, wat lukte.
M'n pa gaf het op en wist dat ik toch verder niet zal antwoorden en liep weg.
Ik slaakte een zucht van verlichting snel deed ik m'n luier af en trok m'n onderbroek en broek weer aan.
Dit gebeurt me dus nooit meer, nam ik me voor!
Een paar dagen later, was ik alleen thuis en wilde ik mezelf als een baby, lekker verwennen.
Ik pikte het babyflesje uit de babyborndoos van m'n zusje en een slabbetje.
Deze vulde ik met melk en deed deze in de magnetron.
Toen het flesje gereed was, nam ik een slok.
En verbrande keihard m'n bek, waar ik nog een paar dagen last van heb gehad.
Snel zette ik het flesje in de koelkast en wachte tot deze was afgekoeld.
Weer terug in mijn kamer, maakt ik van mijn bureaustoel en wat k'nex een kinderstoel.
Als blad gebruikte ik een dambord en plaatste dat op de leuningen.
Ik nam m'n deken en legde dit als stoelstof op de stoel.
Wat ik toen, en nu nog steeds, erg belangrijk vond, was dat ding tussen je benen.
Dat rubbere ding.
Dat maakte ik van een band van m'n badmintontas.
Ik ging er in zitten en voelde me trots.
Ik zat in een heuse kinderstoel, maar dat was maar voor even.
Wat niet veel later storte de hele kinderstoel in mekaar.
Het flesje met melk vloog van het dambord af en belande op m'n dekens.
Het flesje begon te lekken en er kwam een vlek op m'n dekens.
Ik wist zeker dat m'n ma dat zou ontdekken, snel waste ik met water de melk eraf en hing m'n dekens aan de trapleuning.
Snel ruimde ik alles op en dacht dat ik weer veilig was.
Toen kwam m'n ma thuis en ze liep, zoals altijd, naar boven om te kijken hoe het met me was.
En toen vroeg ze: 'wat is er gebeurd met je dekens?'
Ik dacht: ******, neeeee, vergeten!
Wat moest ik zeggen?!
Uhm...
'Had je een natte droom?' vroeg m'n ma.
Wat? Nee, natuurlijk niet! zei ik. (achteraf had ik gewoon ja moeten zeggen, maar ik was toen 13, en was daar nog helemaal niet mee bezig en dacht dat het heel vies enzo was. Later als ik over luiers droomde of dat ik aan het plassen was (heel gek), voelde ik een kwakkie in m'n onderbroek belanden, maar dat vertel ik later nog wel wat meer over).
Ik was dus bijna weer betrapt.
En sindsdien controleer ik alles tichtig keer voordat ik zeker weet, dat er geen 'sporen' meer te vinden waren.

Ik ging toen op de computer opzoeken waar ik nou eigenlijk 'last' van had en kwam op sites zoals deze.
Vooral luiers.org heeft me goed geholpen.
Blijkbaar was ik een teenbaby.

Later in die zomervakantie van 2010 ging ik met de tieners op kamp en ik dacht dat God het zeker zou afkeuren dat ik weer een baby was.
Dus ik gooide al m'n dry nites weg.
Ik had er slechts een stuk of 4 echt gebruikt, terwijl er 10!!! in een pak zaten.
Ik baalde er maanden later echt heel erg van dat ik dat toen had gedaan!!
Op kamp hadden we het uitgerekend weer over geheimen vertellen of dingen waarmee je mee zat.
Maar ik heb alles voor me gehouden.

Verder dat jaar, kan me er niet al te veel van herinneren.
Ik zal waarschijnlijk af en toe wat zakdoekjes/keukenpapier of een handdoek in mijn onderbroek hebben gedouwd.
En op internet zitten zoeken naar verhaaltjes of plaatjes.
Maar ik heb niks gekocht of iets heel speciaals gedaan.

Dit was dus het eerste deel, hij is langer geworden dan ik had verwacht.
In het volgende deel, gaat over het jaar 2011, wat voor mij een superjaar was, maar dat heeft niet alteveel te maken met de luiers.
Het volgende deel, zal snel volgen!

Groetjes!!!!
 

Bab Diap

Toplid
Mijn tienerbabyleven deel 2

Hallo allemaal,

Hier deel 2 over mijn leven als tienerbaby.
In het vorige verhaal ging het over 2010, het jaar waarin het voor mij allemaal begon.
Nu ga ik verder in 2011!
Veel lees plezier!!!

Begin 2011
Ik wist dus van mezelf dat ik een tienerbaby was en vond dat aan de ene kant best eng en aan de andere kant weer een heel fijn gevoel.
Maar ik moest het in m'n eentje doen.
Niemand wist er nog vanaf.
Al dacht ik wel dat m'n ouders iets door begonnen te krijgen.
Dat was achteraf totaal niet zo, waar ik van baalde, want in januari vroeg ik aan m'n moeder om mee naar boven te komen, want ik wilde haar wat vertellen.
Ik was doodszenuwachtig!
Ik hoopte natuurlijk dat ze het niet erg zou vinden en me misschien te helpen of mee te spelen, maar ik kende mijn moeder al langer dan die dag, dus ik wist dat dat er waarschijnlijk niet in zou zitten.
Ik liet haar wat teksten van luiers.org lezen en ik liet haar het wikipediadocument over infantilisme lezen.
Ze werd spontaan bleek.
Ik probeerde het nog een beetje bij te praten, maar dat hielp niet echt.
Ik werd bekogeld met vragen, waar ik zelf ook nog mee zat.
Het eerste wat ze ook zei was dat ze het ook aan m'n vader moest vertellen.
Ik schrok, 'dat nooit'!! dacht ik.
Dat ligt toch wat anders als vader-zoon-relatie dan moeder-zoonrelatie.
Ik smeekte haar dat niet te doen.
Uiteindelijk stemde ze ermee in.
Ze was ook helemaal overstuur en wist niet wat ze moest doen.
Ze zat vol met vragen en moest zelfs ook wat tranen wegpinken.
Ik schaamde me kapot en voelde me rot!
Ik probeerde het nog goed te praten met: misschien is het maar tijdelijk en als de puberteit voorbij is, zal dit ook wel over zijn.
Dat stelde haar wel een beetje gerust, maar ik wist dat wat ik zei niet waar was.
Ik had immers gelezen dat het levenslang is.
Maar mijn moeder was minder geschokt.
Vaak daarna heeft ze me even apart genomen met hoe het er nou mee gaat.
De eerste paar keren ben ik eerlijk geweest en die keren daarna niet meer.
Ik wilde haar tevreden houden.
Dus terwijl ik wist dat ik vanmiddag uit een flesje heb gedronken zei ik dat ik er al een lange tijd geen last van had.
Daar was ze dan tevreden mee.
Een leugentje om bestwil vond ik.

Een baby of een man?
Ik heb vaak gedacht van: waarom ik?
Dan zag ik mezelf in gedachten als een baby en schaamde me dan.
En ik werd weer heel onzeker en kreeg nog meer van zulke puberteittrekken.
Wanneer je in de puberteit ben, ben je onderweg naar volwassenheid.
En dat betekende voor mij dat ik van een jongetje naar een man moest veranderen.
En dan zaten de luiers in de weg.
Ik dacht ook vaak aan mijn toekomst.
Welke meid wil nou met een baby trouwen?
Ik heb periodes gehad dat ik elke avond m'n spieren trainden en muziek van New Kids ofzo luisterde.
Dan voelde ik me mannelijk worden ofzo.
Maar er waren ook periodes dat ik minder nadacht over de toekomst of een vriendin en me gewoon bezig hield met wat er nu speelde en dat waren de luiers.
Ik heb vaak overwogen om weer luiers te kopen, maar ik had met mezelf afgesproken dat ik:
-geen geld mocht uitgeven aan luiers
-geen luiers mocht stelen
Dus dat ik ze alleen kon krijgen als iemand ze gratis aan me gaf een kans van 1 op 1000000000 dus!
Ik probeerde me aan mijn eigen afspraken te houden, maar wist toch dat ik me er op een dag niks meer van aan zou trekken.

Natte dromen
Af en toe had ik dan wel weer een handdoek om m'n krent gevouwen, wat ik ook op vakantie had gedaan, wat risicovol was omdat ik samen met m'n zusje op een kamer lag.
Maar die handdoek kon ik als excuus gebruiken, omdat ik ook de laatste tijd heel veel last had van natte dromen.
En in die dromen droomde ik niet van sexy meiden of sex zelf, maar over dat ik luier aanhad of op een wc zat.
In mijn droom plaste ik dan of in een luier of gewoon op de wc en hoewel in mijn droom urine uit m'n penis kwam, kwam er in het echt een scheut sperma uit. Soms droomde ik ook dat ik op een heel aparte wc zat (ik droom zelden, maar als ik droom zijn het de aller allergekste dromen ever) en ik heel nodig moest en dat ik dan eindelijk m'n blaas kon luchten op die wc en dan kreeg ik weer in erectie met een zaadlozing en zat er weer wat plakkerigs in mijn onderbroek.
Op vakantie zaten we in een stacaravan en als ik dan een zaadlozing had, liep ik naar de douche om me op te frissen.
En de volgende ochtend zei me ma: 'Waarom was je er vanacht uit?'
'Heel de caravan was aan het schudden, alsof er een olifant binnen liep.'
Dus dat was wat minder, maar met het antwoord een natte droom was ze al snel tevreden.

De grootste afleiding!
2011 was voor mij een super jaar!
En dat had totaal niks te maken met luiers ed.
Jullie zullen daar waarschijnlijk minder geïnteresseerd zijn, dus zal ik hier snel door heen gaan.
Ik won dus een superfantastische prijs!!!
En door die prijs ontmoette ik ook een supermeid!
Waar ik totaal smoor op was en tot begin 2012 van gehouden hebt, maar helaas zonder succes.
Ze was twee jaar ouder en had totaal geen interesse in mij.
We spraken wel veel af, maar dan zei ze altijd op precies het laatste moment af!
Ik verheugde me er dagen op en had me enorm goed voorbereid en ik stond klaar om weg te gaan.
En dan kreeg ik een sms....:
'Sorry, ik kan helaas niet meer.'
Boos, verdrietig alles was ik, ik heb toen een duidelijke sms gestuurd met hoe het allemaal zit.
En toen zei ze dat ze dat niet wist en ze niet graag met andermans gevoelens speelde, hoe ik het wel ervaarde.
Op twitter zette ze ook allemaal dingen waarbij ik me heel erg aangesproken voelde.
Twitter heeft achteraf alles alleen maar erger gemaakt, daarom heb ik het bijna verwijderd.
Maar buiten dat het enorm stom en slecht eindigde was dit de beste tijd uit mijn leven!

Af en toe
Verder dit jaar bleef het bij verhaaltjes lezen en een handdoek omdoen, niet veel bijzonders dus.
Ik had ook vaak genoeg met mezelf af gesproken om het nooit meer te doen, maar daar hield ik me dan weer niet aan.
Ik vond en vind het nog steeds enorm lastig om toe te passen in mijn echte leven en om er mee om te gaan.
*zucht*

Nou, dat was alles uit 2011.
2012 komt er gelijk achter aan!
Groetjes!!
 

Bab Diap

Toplid
Mijn tienerbabyleven deel 3

Hallo allemaal,

Deze topic gaat over mijn leven als tienerbaby in de periode van begin 2012 tot nu.
Veel leesplezier!

Ik weet nog dat ik als goede voornemen voor 2012, mezelf had voorgenomen om nooit meer luiers te dragen.
Maar zoals het met de meeste voornemens gaat, ging deze na een tijdje verloren.

Ik was 15 en zat in de 3e
De 3e klas was voor mij het leukste schooljaar tot nu toe!
We hadden een keileuke klas!
En in die periode was ook nog smoorverliefd op die ene meid, wat uiteindelijk niks is geworden.
Doordat ik zoveel afleiding had, dacht ik weinig aan de luiers.

Maar ik weet niet hoe of wanneer het kwam.
Maar het begon op een gegeven moment toch weer een beetje naar boven te komen.
En ik begon er weer naar te verlangen.
Of het kwam omdat ik ging helpen bij de crèche van de kerk of ik in een supermarkt ging werken en telkens een erectie kreeg, wanneer ik dichtbij de luierafdeling kwam.
En het was/is helemaal een feest als ik de luiers mocht vullen!

OH wacht ik weet misschien waarom het terug kwam.
We waren op vakantie en ik lag met m'n zusje op dezelfde kamer.
En we waren tot laat in de nacht aan het praten over haar liefde en demijne.
Ik was blij dat ik eerlijk kon zijn tegenover haar en zij tegenover mij.
En toen schoot het me te binnen dat ik niet alles aan haar had verteld.
Die volgende nacht vertelde ik over mijn tienerbabyleven.
Dit was makkelijker dan toen met m'n ma, omdat ik nu wat meer ervaring heb en al eens eerder het verteld had.
Net als m'n ma raakte m'n zusje ook een beetje overstuur.
Ze was een lange tijd stil en begon toen zachtjes te snikken.
Ik had gelijk spijt dat ik het haar verteld had.
Ze zei dat ze het zo zielig voor me vond.
Ik moest toen lachen en zei dat er helemaal niks zieligs aan is.
Ze begreep er weinig van en ik probeerde het haar zo goed mogelijk uit te leggen, maar ze bleeft het zielig vinden.
Ik zei dat ma er ook vanaf wist en dat als we thuis waren ze er evt. over mocht praten met haar.
Maar ze moest beloven dat pa niks erover te horen kreeg, dat bleeft een gevoelig punt.
(later heeft ze me nog proberen chanteren met als ik iets niet deed, dat ze het dan tegen pa zal zeggen, ik wist dat ze dat never nooit zal durven en won uiteindelijk toch, maar gaf haar ook wel een beetje haar zin)
Verder heel de vakantie nam m'n zusje me soms apart en zei ze dat ze weer dat ze het zo zielig voor me vond.
Ik werd er een beetje pissig van en dacht als ik nou boos en irritant tegen haar doe, dan zal ze me waarschijnlijk niet meer zielig vinden. (Oh ja dat zei ze toen ook nog, dat ze dacht dat ze nooit meer boos op mij kon worden vanwege dat, ik vond dat wel z'n voordelen hebben.)
Maar ik ben goed in boos en irritant doen tegen m'n zusje maar toen wilde dat niet zo goed lukken, maar na een paar dagen leek het erop dat ze het allang vergeten was.
Maar dat was niet zo: een paar weken na de vakantie sprak m'n ma me op eens daarover weer aan en dat ze van m'n zusje alles gehoord had. Ze was boos, ze zei dat het ongehoord is om je kleine zusje al met zulke dingen te betrekken en dat ze dat met mij had moeten overleggen. Ook zei ze dat pa de enige in huis was die het nog niet wist.
Ik schrok me te pletter, dat nooit dacht ik.
M'n ma zei dat ze hem een mail zal sturen met erin dat ik wat ter vertellen heb.
Ik heb het weten tegen te houden, maar de kans dat ze het alsnog zal doen, is er nog steeds.
Maar ik draag nu ook luiers, maar dat laat ik natuurlijk zo min mogelijk merken en doe juist het tegendeel.
Ik ben hard bezig met spieren kweken en dat laat ik dan ook an m'n ma zien.
Ik doe gewoon aardig en normaal tegen haar zoals altijd en probeer er als zij er bij is niet aan te denken.

(oh dat schiet me nu te binnen wat eigenlijk bij deel 1 hoorde:
wat er ook voorzorgde dat ik een tienerbaby werd is dat ik vaak tvprogramma's keek en af en toe ging het dan over zo'n hoofdpersoon die dan een baby wordt of zo wordt behandeld of er wordt wel eens het woord luier genoemd en dat zorgde er ook voor om gemotiveerd te raken om bij die mensen te horen en ook een luier om doen en weer een baby zijn.
Ik kreeg ook er een lekker vrije en onafhankelijke gevoel van.)

Wat nog een reden was dat het verlangen terug kwam, dat ik met een goede vriendin van me over in je broek plassen aan het praten was. Het begon als een grapje, want we zouden in de vakantie naar het tikibad gaan en ik zei dat ik mijn broek waarschijnlijk niet droog kan houden, zei vond dat hilarisch enzo hadden we daar hele gesprekken over tot laat in de nacht.
Tot grote vreugde van mij begon zei ook over luiers en andere baby spullen, wat ik ook wel een beetje aan het uitlokken was.
Uiteindelijk kwam het zo ver dat we via de chat een heel verhaal over een stoere bedplasser hadden geschreven en daar een boekje van maakten.
Ik genoot er echt van en besloot om maar luiers te gaan kopen.
Ik wilde nu verder gegaan dan anders.
In 2010 had ik dry nites, maar ik vond dat geen echte luier, omdat die geen plakstripjes had en was het eigenlijk gewoon een onderbroek van papier en watten.
Dus besloot ik voor het bekendste luiermerk te gaan: Pampers!
Op dinsdag 7 augustus ging ik met een soort vermomming en heel veel voorbereid te hebben op pad.
Ik reed naar de kruidvat en haalde daar een pak Pampers Baby Dry 6, want ik vond deze het beste passen bij mijn voorkeur, ik kocht er gelijk ook een speentje bij.
Ik had voor een dinsdag gekozen, omdat ik dan alleen thuis was en het dinsdag altijd rustig is bij de winkels.
Ik kon die nacht ook niet slapen van de zenuwen en was blij toen het ochtend was.
Ik had die nacht totaal niet geslapen en alleen maar aan de volgende dag gedacht.
De kruidvat ging om 9 open en ik moest ook nog een brief in de brievenbus op m'n werk doen, dus stond ik vroeg op, m'n ouders en zusje waren ook al vroeg het huis uit gegaan.
Ik had daar geen moeite mee, want ik was toch heel de nacht wakker dus om wakker worden was voor mij geen probleem.
Alles liep gesmeerd en de kassière keek ook helemaal niet raar en was reuzevriendelijk.
Ik zou me gelijk afvragen wat zo'n jongen met zo'n pak luiers moet, maar gelukkig deed zij dat niet, tenminste merkte ik er niks van.
Anders had ik wel een smoes klaar om er onder uit te komen.
Snel reed ik naar huis en enmaal thuis maakte ik de oude verstopplek voor de luiers klaar en het luierdagje kon beginnen!
Ik deed die dag vanalles maakte een flesje klaar, deed mezelf een luier om probeerde er ook gelijk in te plassen en te poepen, maar dat viel nog niet mee.
De pamper paste me op zich wel alleen schoten de plakripjes steeds los of ze scheurden af.
(later heb ik daar een oplossing voor gevonden)
Ook trok ik een pamper aan en ging er mee onder de douche waardoor hij enorm zwaar en nat voelde.
Wat ik geweldig vond.
Alleen toen deed ik iets heel doms: ik ging met mijn volle luier zitten.
En al die natte wattenkorrel dat alles adsobeert vloog alle kanten uit van het gewicht van mij op de volle luier zorgde er voor dat de luier knapte!
Ik was dus ook al een tijdje bezig geweest met alles opruimen.
Verder heb ik een hele fijne dag gehad!!
De dinsdag kwam ook goed uit, omdat de volgende dag de vuilnismannen langskomen en je dan gelijk je vieze luiers weg kan gooien en niet een hele week moet wachten, omdat m'n ouders het anders ontdekten.
Het was een geweldige dag.

Verder heb ik nog veel gechat en ging elke avond met een luier naar bed en met een speentje in mijn mond.
En toen begon school weer en elke dag moet ik er wel aandenken en probeer ik weer wat nieuws te verzinnen als ik thuis ben.
Zo heb ik een verschoonkussen proberen na te maken (tuinstoelkussen) of een kinderstoel.
Ook heb ik nog een banaan geprakt en met een lepeltje netjes opgegeten.
Lekker warme melk gedronken uit een flesje.
En ik wilde eergister nog met een luier onder de douche stappen, m'n pa was ff weg, m'n ma was heel de avond weg en m'n zusje sliep al, dus geen probleem dacht ik.
Maar pa kwam blijkbaar eerder thuis dan ik had verwacht: paniek!!
Wat moest ik doen!
Ik probeerde de volle, zware luier zo goed mogelijk te verstoppen om het hoekje in de douche en zo nonchalant mogelijk de luier mee naar boven te smokkelen.
En gelukkig is m'n pa niet zo'n opletter of heeft hij snel argwaan, dus heb ik het op een paar hartverzakkingen na overleefd.

En dan zijn we bij het heden.
Ik draag nu elke avond m'n luier.
En ben sinds kort ook lid van deze site.
En daarom blijf ik elke avond/nacht tot een uur of 2 à 3 op!
Wat ik totaal niet erg vind en er de volgende dag gek genoeg totaal geen last van heb.
Ik heb gister ook een heerlijke fotosessie gedaan van mezelf en ik kijk ze heel vaak terug, ik heb ze hier ook geupload.
Ik hoop nog veel plezier hierzo te hebben en als tienerbaby natuurlijk.
En misschien dat deze site me daarbij gaat helpen!

En dit was dan mijn tienerbabylevensverhaal.
Ik hoop dat je het leuk vond!
Reacties zijn hartelijk welkom!!

Groetjes!!!
 

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
Zeer moedig van je om je levens/luier verhaal hier te posten , heb het met veel genoegen gelezen en vind het knap dat je er zo mee om kunt gaan !1

m.v.g. , Baby Brendie ^-^
 

Bab Diap

Toplid
Bedankt voor je reactie! ^-^
Leuk dat je de tijd ervoor hebt genomen om het te lezen. !1
Thx!! ;)

Groetjes!!!
 

Mistery

Luiers dragen vindt ik leuk
Erg moedig van je om jou verhaal hier neer te pennen en ook heel leuk om te lezen !1 !1 !1
 

Winfield

Privé berichten ontvangen vind ik prima en leuk
Leuk om je levens verhaal zo te lezen. En sorry ik moest echt even lachen dat je je mond verbrande aan de melk hahaha. Sorry.
Hoewel ik zelf geen TB ben geweest maar enkel een DL, herken ik toch erg veel in jou verhaal. Ik zou er alleen zelf nooit voor gekozen hebben om zulke persoonlijke gevoelens aan mijn moeder te vertellen. Respect hoor dat jij het wel aan je moeder hebt verteld, maar ik hielt het liever voor me. Tot op de dag van vandaag heb ik het nooit aan iemand verteld niet.
Nogmaals leuk verhaal!
 

Bab Diap

Toplid
Hahaha bedant voor je reactie.
Fijn dat je mijn verhaal leuk vond.

Hihihihi, ja het was ook best stom, achteraf heb ik er ook helemaal krom om gelegen.
Zou een goed iets zijn geweest om in zo'n lachfilm te zetten.
Maar dat maakt niet uit, lachen is gezond!! (en melk trouwens ook :p)

Ja, ik dacht dat al dat ze iets doorhad en ik wilde het gewoon aan iemand kwijt.
Achteraf was dat ook wel stom, want nu weet ze er iets van af en moet ik wat voorzichtiger zijn.
Ik denk nu ook van, had ik het haar nooit maar verteld!
Maar ach, vroeg of laat was ze er toch achter gekomen.

Thx!
Maar zit je er dan nooit mee, dat je alles opkropt en het gewoon aan iemand kwijt wil of doe je dat via deze site?

Groetjes!!!
 

battlefield

Geen behoefte aan mannelijk contact
Ik ben zelf DL maar ik vind het geweldig om te zien hoe ik ook allemaal diezelfde "stages" doorlopen heb.

Vind het ook leuk dat je zo'n verhaal kan schrijven over slechts 2,5 jaar tijd.

Ik ben begonnen rond mijn 10e en we zijn inmiddels 10 jaar verder, inmiddels al de nog verdere stap genomen?

Want ik heb het ook lang gedaan met drynites/pampers maar een tena was voor mij toch echt het ultieme.

Blij dat ik dat nu al jaren lang mag ervaren :)
 

Bab Diap

Toplid
Bedankt voor je leuke reactie. !1
Ja, ik denk dat ik dit verhaal niet meer ga upgraden.
Een vervolg op dit verhaal was Mijn Dagboek, maar daar ben ik ook mee gestopt.
Ben van plan binnenkort voor het eerst met iemand af te spreken en misschien iets te bestellen via internet. ,./
Aan incontinentieluiers heb ik nog geen behoefte en nog geen lef om die te gaan halen. :p
 
Bovenaan