Mijn verhaal (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Arnold


In opdracht van mij vrouw moet ik mijn belevenissen van de afgelopen periode vertellen met het verzoek dit verhaal op je website te publiceren.

Ik ben een getrouwde man van 43 jaar. Tot mijn vijftiende jaar plaste ik regelmatig in mijn bed en moest daarom van mijn ouders 's nachts een luier om en een plastic broek aan. Na mijn vijftiende kon ik het 's nachts droog houden, zodat het dragen van een luier werd afgeschaft. Verleden jaar kwam ik bij toeval op jouw site (www.geocities.com/peterwest_70) terecht en ik realiseerde me dat ik het indertijd helemaal niet zo erg vond om een luier om te hebben. Ik besloot weer luiers te gaan kopen en als mijn vrouw een nacht weg was, wat regelmatig voorkomt, een luier te gaan dragen.

Na de eerste nacht dat ik weer een luier om had werd ik 's morgens wakker in een kletsnatte luier. Ik moet zeggen dat ik dat een fijn gevoel vond. Daarna heb ik nog vaak een luier omgehad en werd 's morgens altijd wakker met een natte luier. Ik dacht dat mijn luierdragen voor mijn vrouw verborgen is gebleven, maar ze heeft mijn voorraad gevonden. Daar kwam ik zo achter.

Toen ik laatst op een vrijdagmiddag thuis kwam en me gedoucht had, waren mijn schone kleren uit de badkamer verdwenen. Ik riep naar mijn vrouw of zij ze had weggelegd. Zij antwoordde: kom maar naar de slaapkamer, daar heb ik kleren voor je. Naakt liep ik naar de slaapkamer en daar stond mijn vrouw met een luier in haar hand. Deze wil je toch zo graag dragen? Ga maar liggen, dan zal ik je hem omdoen. Verbaast en overdonderd ging ik liggen en had even later de luier om en een plasticbroek aan. Ik moest gaan staan en werd verder aangekleed.

Ze moest al lang van mijn luierliefhebberij hebben geweten, want ze trok mij een rompertje aan, een T-shirt en een korte tuinbroek, alles in mijn maat. Ze had een en ander dus goed voorbereid. Ik voelde me zeer vernederd, maar toch ook erg opgevonden. Dit was eigenlijk wat ik al lang wou, maar niet wilde toegeven. Ik protesteerde wel tegen de behandeling, maar zei zij dat ze dan aan collega's zou vertellen dat ik 's nachts stiekem luiers droeg.

Ik moest naar beneden in deze kleren en op de grond gaan zitten. Ik mocht van mijn vrouw alleen nog maar op de grond zitten en kruipen. Ondertussen maakte zij het eten klaar. Voor mij had ze het eten geprakt. In moest bij de tafel gaan zitten, kreeg een slab om en werd door haar gevoerd. Ook kreeg ik te drinken uit een zuigfles. Daarna ging zij lekker eten. Ik merkte dat ik moest plassen. Ik zei dat tegen mijn vrouw, maar die antwoordde dat ik niet voor niets een luier omhad. Even later voelde ik mijn plas in mijn luier stromen.

Na het eten moest ik in mij natte luier op de grond gaan zitten, voor de TV. Ik mocht Sesamstraat kijken. Wat voelde ik mij vernederd, maar toch ook voldaan. Dit was wat ik al lang in stilte wou. Ik merkte niet dat mijn vrouw intussen een paar foto's van mij nam. Na Sesamstraat moest ik bij haar komen en voelde ze aan mijn luier of ik nog een grote knul was. Dit bleek dus niet zo te zijn. Ze vond de luier echter nog niet nat genoeg om mij te verschonen. Ze dwong me in mijn natte luier rond te kruipen.

Nadat zij het journaal had gekeken, moest ik met haar naar boven naar de badkamer om verschoond te worden. De plasticbroek werd uitgetrokken en de luier werd afgedaan. Daarna werden mijn billen gewassen en moest ik mee naar onze slaapkamer. Hier moest ik op bed gaan liggen en kreeg in plaats van een wegwerpluier een dikke katoenen luier om. Deze had ze besteld via internet. Hierover kreeg ik weer een plasticbroek aan. Ik moest gaan staan en mij werd als pyjama een hansop aangetrokken met voetjes en een sluiting op de rug. Zo'n wegwerpluier om was al een lekker gevoel, maar bij deze dikke katoenen luier merkte je pas goed dat je wat om had. Ik kon mijn benen niet meer bij elkaar doen en moest wijdbeens lopen.

Ik moest zo mee naar de logeerkamer en op het eenpersoonsbed gaan liggen. Ik kreeg een tuigje om dat aan het bed vastgemaakt. Ik kon me wel bewegen, maar met geen mogelijkheid van het bed komen. Ook kreeg ik een speentje in mijn mond. Mijn vrouw stopte me onder. Welterusten, knulletje zei mijn vrouw, slaap maar lekker. Natuurlijk kon ik niet gelijk slapen, daarvoor was er te veel gebeurd. Een en ander overdenkend besloot ik het spel tot morgen mee te spelen en dan maar verder te zien. Even later viel ik in slaap.

De volgende morgen werd ik door mijn vrouw gewekt. Tot mijn schrik had ik in mijn luier geplast en deze was kletsnat. Het tuigje werd losgemaakt en ik moest in mijn hansop mee naar beneden. Daar moest ik op een stoel aan tafel gaan zitten. Aan de stoel was ook een tuigje bevestigd. Het gedeelte om mijn middel werd bevestigd aan een riempje in mijn kruis. Zo zat ik vastgebonden en kon niet wegglijden. Voor mij werd een kleine stukjes gesneden boterham gezet. Ik werd weer gevoerd en kreeg ook weer een flesje met melk te drinken. Mijn vrouw maakte een paar foto's. Dit is voor als je niet mee wilt werken zei ze. Ik had dus geen keus dan haar te gehoorzamen.

Na het eten werd ik losgemaakt en mee naar de badkamer genomen. Ik werd uitgekleed en door haar gewassen. Daarna kreeg ik weer een luier om en een rompertje. Verder een T-shirt en een pofbroekje met kabouters er op en lichtblauwe gebreide babysokjes. Jochie, wat zie je er nu lief uit. Ik voelde me klein en vernederd, maar aan de andere kant ook best lekker. Het is best een lekker gevoel, zo'n luier om. Zo als baby gekleed moest ik mee naar beneden en op de grond gaan spelen. Ze had wat babyspeelgoed op de grond gelegd, a.o. blokken. Even later was ik en toren aan het bouwen met de blokken. Ook hiervan maakte mijn vrouw foto's. Rond elf uur ging mijn vrouw koffiedrinken. Ik mocht naast haar komen zitten op de bank en kreeg weer een flesje melk.

Ik werd door haar geknuffeld en terwijl ze aan mijn luier voelde of ik nog een grote knul was vroeg ze me hoe ik het vond om als baby behandeld te worden. Ik antwoordde naar waarheid dat ik het dragen van een luier erg plezierig vond en blij was dat zij nu van mijn liefhebberij wist. Ook vertelde ik haar dat ik het best leuk vond om zo door haar vernederd te worden en geheel afhankelijk van haar te zijn. Zij vertelde me dat ook zij het leuk vond om mij als baby te behandelen. Ik werd nog even lekker geknuffeld en moest toen bepaalde werkzaamheden doen, die ik anders ook 's zaterdags deed.

Even later stond ik als baby gekleed af te wassen en daarna te stofzuigen. Omdat er ook boodschappen moesten worden gedaan en mijn luier nat was, moest ik mee naar boven. Ik werd uitgekleed en kreeg een schone luier om en mijn rompertje. Daarna mocht ik mijn gewone kleren aan. Omdat ik nogal wijde broeken en truien draag, viel het niet op dat er onder mijn broek een luier zat. Ik voelde het echter zelf wel. Zo gekleed moest ik samen met mijn vrouw mee boodschappen doen.

Weer thuis gekomen werden mijn gewone kleren weer uitgedaan en werd ik weer als baby aangekleed. Mijn luier was nog droog, hetgeen mij een complimentje opleverde. Het was intussen etenstijd geworden en mijn vrouw maakte voor mij weer een prakje klaar. Ik werd weer in het tuigjes op de stoel vastgezet, kreeg een slab om en werd door mijn vrouw gevoerd. Ik kreeg ook weer een flesje melk en moest toekijken hoe mijn vrouw at. Na het eten moest ik eerst helpen met de afwas. Intussen had ik weer behoorlijk in mijn luier geplast. Mijn vrouw voelde aan de luier en zei dat het hoogtijd werd om mij te verschonen.

We gingen weer naar boven en ik werd door haar uitgekleed. Ik zal je maar gelijk in bad doen zei ze. Ze liet het bad vollopen en ik moest in bad stappen en werd door haar gewassen. Nadat ik door haar was afgedroogd zei ze om je nog meer op een baby te laten lijken zal ik je scheren, want ik heb nog nooit en baby gezien mij haar op z'n pikkie en balletjes. Ik sputterde tegen, maar zij zei als je niet meewerkt heb al een paar leuke foto's om aan je collega's te laten zien. Ik had dus geen keus. Ze pakte een bus met scheerschuim en mijn kruis werd geheel ingezeept. Daarna werd al het haar vanaf mijn navel met een mes afgeschoren. De restanten scheerschuim werden afgespoeld en ik stond even later geheel geschoren voor mijn vrouw.

Daarna moest ik op bed gaan liggen en werden mijn billen en kruis met babylotion ingesmeerd. Ik kreeg weer een dikke, katoenen luier om en een plasticbroek aan. Daarover een schoon rompertje en mijn hansop. Zo aangekleed mocht ik nog een uurtje mee naar beneden, waarna mijn vrouw me naar bed bracht. Ik kreeg weer een speen in mijn mond en werd weer met het tuigje aan bed vastgemaakt. Na door haar te zijn ondergestopt kreeg ik nog een zoen en wenste me welterusten.

De volgende morgen werd ik al vroeg wakker. Mijn luier was al nat, maar ik moest nu poepen. Daar was ik wakker van geworden. Omdat ik met het tuigje in bed was vastgebonden kon ik niet uit bed. Ik moest dus mijn behoefte in mijn luier doen. Het koste me wel veel moeite, maar na enige tijd lag ik in bed met een volgepoepte luier. Ik ben weer in slaap gevallen en werd gewekt door mijn vrouw.

Zo, knulletje, heb je lekker geslapen en is je luier nog droog? Ze voelde aan mijn luier en zei, foei toch jochie, je luier is niet allen nat, maar je hebt ook bah gedaan in je luier. Wat voelde ik me opdat moment klein en vernederd, maar gek genoeg maaakte ook een fijn gevoel zich van me meester. Het tuigje werd losgemaakt en ik mocht uit bed komen. We gaan eerst maar even eten, daarna zal ik je lekker in bad doen en verschonen. Ze liet me dus nog een poosje in mijn vieze luier lopen.

Ik moest naar beneden lopen en werd weer in de stoel met een tuigje vastgezet. De viezigheid van mijn luier werd zo naar voren geperst Ik kreeg weer melk in een zuigfles en kreeg mijn brood in kleine stukjes gevoerd. Daarna moest ik me naar boven en werd door haar uitgekleed. Mijn hele kruis zat onder de stront. Dit werd eerst met doekjes schoongemaakt en daarna werd ik door haar in bad gestopt.

Toen ik schoon was werd ik op bed gelegd en werden mijn billen en kruis lekker ingesmeerd met babyzalf en werd ik weer als baby aangekleed met een luier om, rompertje aan, T-shirt en een pofbroek. Zo jochie, nu gaan we eens op internet kijken of we nog wat leuke babyspullen voor je kunnen vinden, want je zult voortaan ieder weekend, als we niets bijzonders hebben, door mij als baby behandeld worden. Het idee vond me erg op. Ik vond het best wel lekker om zo overgeleverd te zijn aan mijn vrouw en door haar als baby behandeld te worden en verzorgd te worden.

We bestelden dikke katoenen luiers, plasticbroekjes, rompertjes en nog een paar hansopjes. Broekjes en zo zal ik zelf wel voor je maken, zei ze. We gaan van de week wel samen leuke stof uitzoeken. De hele zondag werd ik door haar als baby behandeld, moest op de grond spelen, kreeg mijn drinken uit een fles en werd door haar gevoerd. Wel mocht ik op de grond liggend lezen. Regelmatig werd aan mijn luier gevoeld of ik nog en grote knul was en indien noodzakelijk werd ik door haar verschoond. Dit gebeurde gewoon in de kamer, waarbij ik op de grond moest gaan liggen en daar en schone luier omkreeg. Gelukkig wonen we in een vrijstaande woning, buiten de bebouwde kom, zodat ik niet bang behoefde te zijn dat mensen me zo zagen.

's Avonds werd ik weer door haar naar bed gebracht. Ik werd door haar uitgekleed, mijn kruis werd gewassen en werd lekker met babyzalf ingesmeerd. Ze vergat daarbij mijn pik en ballen niet en mijn pik werd knoerthard. Omdat je zo lief hebt meegespeeld zal ik je eens lekker verwennen en begon me heerlijk af te trekken. Even later kwam ik klaar.

Ik werd door haar aangekleed in een dikke katoenen luier, een schone plasticbroek, een rompertje en mijn hansop. Ik moest wel weer in de logeerkamer slapen, maar werd niet in het bad vast gebonden. Zo, zei mijn vrouw, je mag er morgen zelf uitkomen en je wassen, zodat je op tijd naar je werk kunt. Ik zal je wekker halen. Verder maken we de volgende afspraak: ieder weekend zal ik je als baby behandelen, behalve als we iets bijzonders hebben. Verder draag je iedere nacht een luier, maar mag je gewoon bij mij in bed liggen. Als je niet meewerkt, zal ik een paar foto's van jou als baby naar je baas sturen. Ik weet niet hoe het dit weekend hebt gevonden, maar ik heb ervan genoten om jou als baby te behandelen.

Ik antwoordde dat ik het ook geweldig had gevonden om als baby door haar te worden behandeld en dat ik niet meer stiekem luiers behoefde te dragen. Ik zei verder dat ik graag akkoord ging met haar afspraken.

De week daarop gingen we samen naar een stoffenzaak en daar werd stof uitgezocht voor mijn nieuwe broekjes. Een aantal lappen met figuurtjes erop, lekker kinderachtig, maar ook een paar lappen voor, zoals mijn vrouw zei, stoere jongensbroeken.In een andere winkel kocht mijn vrouw voor mijn een kinderdekbedovertrek met figuren van Bob de Bouwer. Echt iets voor een jongen zei ze tegen mij.

Na een paar weken had mijn vrouw voor mij een complete babygarderobe gemaakt. Ook waren de bestelde babyspullen gekomen, zodat we heerlijk ons spel, want zo hebben we het ervaren, verder konden spelen.

Ik wordt nu al een paar maanden tot beider genoegen door mijn vrouw als baby behandeld. Ik draag ieder nacht en luier, die zij mij omdoet, maar die ik zelf 's morgens mag afdoen. Sinds een week draag ik overdag pyjamapants van Huggies. Deze vallen niet op onder mijn kleren, maar ik wordt er zelf wel steeds aan herinnert dat ik eigenlijk nog maar een klein jochie ben.

Tot zover mijn belevenissen als baby. Misschien dat ik later nog eens meer over mijn babybehandeling vertel.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan