Mijn vriend veranderd in mijn baby meisje

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Mijn vriend veranderd in mijn baby meisje

Info
Samen liepen we hand in hand mijn vriendin Laura en ik. Wie ik ben? Goed, goed ik zal het je laten lezen ik ben Roy. Ik ben niet zo groot ik ben maar 1 meter en Laura is in mij ogen een reus zij is 1 meter 61. Ik was dan wel klein maar net begonnen met werken. Ik werkte bij een groot installatie bedrijf als ondersteunend administratief. Zeg maar het manusje van alles. Ik ging nog 1 dag in de week naar school om het verder te schoppen. Ik was niet zo’n goede leerling nooit geweest, Laura wel die was nog aan het studeren ze kon goed leren en studeert rechten ze wil uiteindelijk advocaat worden. Goed ik weet ik zie er uit als een 3 jarige en door een groei stoornis ben ik nooit verder gegroeid en heb ook geen vergroeiingen. Mijn lichaam is ook net dat van een 3 jarige ik weeg ook maar 15 kilo en ja dat is te zwaar voor een 3 jarige ik weet het . Lichamelijk is alles oké en geestelijk ook . ik ben 23 overigens en Laura is ietsjes ouder zij is 26. Ze wil dol graag een dochtertje ze loopt mijn kop gek te zeuren dat ze graag een kind wil maar realiseert zich wel dat het nog ietsjes aan de vroege kant is. Goed zo ver de info over ons.

Hoofdstuk 1

Een nationale feestdag kwam er aan dat betekende niet alleen een lang weekend omdat de feestdag op vrijdag viel maar alle winkels gaven aan open te zijn. Dat betekende niet alleen dat zoals ik Laura kende we weer naar de babywinkels gingen maar dat ik weer aan alle kanten kon gaan uitleggen dat ik zo klein was of alle blikken op mij gericht waren. In dat laatste heb ik het minste trek naar die winkels gaan eigenlijk ook niet maar ik hield nu eenmaal van Laura en zij ook van mij. Dus toen ik thuis kwam van een dag hard werken en ik de vermoorde onschuld speelde en vroeg wat in het lange weekend zouden gaan doen was ik dan wel verbaasd toen ze zei dat iets speciaals in gedachten had voor mij. Ik informeerde wat dit dan wel was. Ze antwoordde alleen dit heeft alles te maken met de vraag van een jaar geleden toen ik vroeg of je, je haar wilde laten groeien wat je ook gedaan heb en gaf me een kus op mijn mond. Daar mocht ik het mee doen. Mijn haar was al best wel lang tot op mijn schouders als ik het los had maar meestal had ik het in een kloetje achter op mijn hoofd. We hadden een huis samen met vier kamers 1 van de kamers had ze al helemaal ingericht als baby kamer helemaal roze. De kast was al helemaal ingericht met kleertjes netjes gerangschikt op grote en kleur maar de meeste had ze in de maat 86, die had ik 1x moeten passen en ze vroeg het zo lief aan mij en ik paste er perfect in. Die avond heeft ze me dan ook flink verwend. Ach ik gunde het haar zo als zij maar gelukkig was dan was ik het ook. Door mijn kleine lichaam kon ik helaas geen rijbewijs halen. Ik had een kinderfiets en daar mee kon ik redelijk uit de voeten. Door mijn klein zijn konden mensen mij wel eens als een klein kind behandelen zo in de trant van”hallo ben jij verdwaald? “ Dan antwoordde ik mestaal rustig:”nee hoor ik ben onderweg naar mijn werk. Of je kreeg de vraag waar mijn moeder was. Tja ik vertelde de waarheid dat die mij helaas was ontvallen en meestal zei ik er maar achteraan dat mijn vader dat ook was. Leuk is het niet maar ik ga er niet om zwijgen. De meeste mensen hadden dan wel door dat ze met een volwassene te maken hadden en niet met een kind en hielden het daarbij. Dus nu ook de politie mij weer eens zag en ik kende de agenten, zo langzamerhand wisten ze wel wie ik was maar vroegen ze toch een identiteitsbewijs nadat een bezorgd persoon had gebeld dat ik waarschijnlijk was weg gelopen of zo iets en dus gaf ik het en zij gaven het terug en daar mee was de kous af. Ik was dus weer eens opgehouden en kwam net te laat op het werk. Mijn klein zijn had ook zo zijn lichamelijke beperkingen ik moest vaak naar toilet soms resulteerde dat ik te laat kwam en had ik weer een natte broek. Meestal gebeurde dat als ik langer als een uur onderweg was. Laura had me wel eens geplaagd door te zeggen dat ik een luier om moest doen ze had een keer luiers gekocht en mij omgedaan . De luier paste perfect een maat 4 luier en ik voelde me weer een baby. Voor ons beide was dat weekend perfect ze vond het geweldig om voor mij te zorgen en ik vond het geweldig om als kleintje door haar behandelt te worden. Maar dat alles was al meer dan 2 jaar geleden daarna is ze kleding gaan verzamelen en hebben we een baby(meiden)kamer gemaakt. Ik was dus laat op werk. Ik was 45 minuten onderweg geweest normaal zou ik met gemak het toilet gehaald hebben want dan voelde ik aandrang maar nu voelde ik hoe mijn broek warm werd gelukkig was hij zwart en was het niet zichtbaar. Ik voelde me rot en ongelukkig en wilde eigenlijk niet naar huis maar wilde ook niet met een natte broek blijven lopen. Mijn leidinggevende wist van mijn conditie en had begrip voor de situatie en zond me naar huis. Ik had voor het gemak maar de rest van de dag vrij genomen.
Eenmaal thuis was er niemand en ik liep gedachteloos en vond mij zelf ineens terug in de baby kamer met een luier om ik lag op de commode te fantaseren hoe ik als baby’tje een luier om kreeg. Ik wilde de kleertjes aan die daar hingen. Zonder verder na te denken over de gevolgen klom ik van de commode af ik had een stoel tegen de commode aangezet en er blijkbaar op geklommen en zo kon ik er ook weer af. Makkelijk kon ik bij de kleertjes die er hingen allemaal jurkjes en in kast op de onderste plank lagen rompertjes ik deed er 1 aan samen met een bijpassend jurkje en had behalve een hele sterke drang om lekker te poepen in mijn luier lekker te gaan spelen wat ik dan ook deed ik ging op mijn hurken zitten en bijna automatisch begon ik mij van mijn uitwerpselen te ontdoen. Ik vond een speen en deed die ook in mijn mond.

Helemaal vergeten het alarm er af te halen was de beveiligingsdienst gewaarschuwd. Zij troffen een klein meisje aan van hooguit een jaar 2 a 3 en belde Laura die met spoed naar huis was gekomen. Ik kon niet als volwassen reageren en ging gewoon veder met spelen . ik weet nog niet hoe ze het opgelost had maar Laura stond ineens naast mij tilde mij op zette me op haar heup en zei tegen de beveiligingsmedewerker ik ga gelijk de kleine verschonen. Ze legde me op de commode dit was voor de beveiligingofficier genoeg om weer weg te gaan maar niet zonder een stevige waarschuwing aan het adres van Laura.

Laura vroeg toen weer alleen waren wat mij bezielde en hoe ik er zo op kwam om dit te doen? Ze vroeg dit best wel op een lieve toon dus niet belerend of verwijtend meer op een soort koerende toon. Daar lag ik dan op de commode. Ik keek Laura aan zoals ik wel vaker gewend was haar aan te kijken maar er leek wel of er iets veranderd was en toch ook weer niet. Ik was de dezelfde als daar even daar voor net als Laura maar ze sprak anders met mij en ik voelde me anders. Ik bekeek haar niet meer als geliefde maar als ouder van een kind. Dit alles gebeurde zo snel dat ik niet of nauwelijks in de gaten had dat ze me maillot had uit gedaan met romper had los geknoopt en me nu handig en als volleerd ouder van een baby met een hand mijn benen omhoog hield en met de ander de luier aan het weg halen was om vervolgens mijn billen te gaan vegen met babydoekjes die ze op de commode had liggen.

Ze wachten rustig mijn antwoord af. Ik hoorde mij zelf zeggen op slissende en onduidelijke toon dat ik ook niet wist wat mij bezielde en wilde vertelen van vanochtend toen Laura de speen uit mijn mond haalde en vroeg weer op bijna lieve rustige toon of ik opnieuw wilde beginnen. Onder tussen had ze mijn billen schoon gemaakt en zonder te vragen een schone luier omgedaan en weer aan gekleed als of het de gewoonste zaak van de wereld was nadat ze mij liezen en billen had ingesmeerd met een of ander iets.

Ik begon dus opnieuw en begon dit keer te vertellen van ochtend dat ik te lang met de tram onderweg was en dat ik daar door in mijn broek had geplast ik gedachteloos thuis was (nadat ik naar huis was gestuurd door mijn leidinggevende) gekomen en mij zelf zo terug vond toen er een beveiliger voor mijn neus stond. Wat vind je er van begon Laura nu als je het hele weekend zo bent als je nu bent en ik je verzorg als klein meisje?

Hoofdstuk 2

Gompie wat moest ik zeggen. Ik ga eerlijk zijn hoorde ik mij zelf zeggen. Aan de ene kant heel graag en aan de andere kant liever niet. Een luier draag je al zei Laura en meisjes kleding draag je ook al. Ik zal graag met jouw naar de kapper willen jij als mijn kleine meid en ik als jouw mama. Thuis kunnen we gewoon tegen elkaar doen maar 1 maal buiten zal je toch mama tegen mij moeten zeggen. Weer hoorde ik mij zelf zeggen dat ik maar al te graag met haar naar de kapper wilde als haar kleine meisje. Nu duwde Laura mijn speen terug in mijn mond. Ik moet weer terug zei Laura ik heb straks een belangrijk tentamen wil je dat ik je in het (baby)bed leg of ga je lief spelen. Weet je wat voegde ze er aan toe ik leg je in het baby bedje en koppel de babyfoon aan mijn mobiel en als je lief je luier bevuild zoals baby’tjes dat doen ga ik met jouw naar de kapper.

Laura legde mij in het babybedje deed iets met haar mobiel en de babyfoon en liep met een grijns om haar mond weg. Mij een beetje overdonderd en in een luier gekleed als klein meisje in een babybedje achter latent. Laura’s eerste stap was gezet mij een luier laten dragen en laten bevuilen de volgende stap was mij van de luier afhankelijk te maken en ze had hulp van hypnose en medicatie en van andere vriendinnen maar dat wist ik niet natuurlijk.

Goed daar lag ik dan wat moest ik nu doen. Ik kon niet veel doen behalve afwachten. Ik zag de babyfoon en wist dat Laura na haar toets terug zou komen maar hoe laat was het nu en hoe lang duurde dat nog. Het deuntje van het mobiel wat boven de het babybedje of wieg hing stopte er mee. En ik kon er niet bij. Laura had me gezegd dat als braaf in bedje bleef tot ze thuis kwam ik dan weer mijn eigen kleren aan mocht. Gelukkig had ze wel een muziekje op gezet. Alleen ik had haar moeten vragen of ik kon plassen want ik moest toch wel een beetje toen ik na een tijdje en langzaam de behoefte hoger werd moest ik aan de woorden van Laura denken dat alle baby’tjes hun behoefte deden in hun luier. Maar hoe moest ik dat dan doen. Hoe ik ook lag het lukte me gewoon niet en het begon nu toch wel lichtelijk pijn te doen. Iets wat ik nog nooit had meegemaakt. Ik begon me nu toch echt af te vragen hoe baby’s dat zouden doen toen ik ineens een warme straal voelde in mijn kruis. Gelijk een gevoel van opluchting maar de stroom leek wel niet op te houden. Het gevoel van opluchting nam plaats voor die van zorgen. Zou de luier het wel houden en wat als ik nou moest poepen wat dan. Zo bleef ik malen tot ik het ineens niet meer voelde was ik nu aan het plassen of was ik nu opgehouden? Ik voelde aan mijn romper en voelde warm en dat de luier was gezwollen , maar verder kon ik niks voelen behalve dat mijn kruis die door luier nog verder uit elkaar werd gedrukt. Het voelde niet vies zoals het voelde toen ik in mijn luier had gepoept. Ik kon verder hier niets mee en bestede er dan ook geen aandacht meer aan.

Nu daar lag ik nog steeds malend te denken wat moest ik nu? Langzaam realiserend dat ik nu bewust geplast had in de luier en het voelde goed. Man wat was dit lekker. Opnieuw had een gevoel plaats gemaakt voor het ander. Nu was het euforie en ik voelde zo bedacht ik me hoe een baby zich voelde nadat het zich had bevuilt. Ik was best wel een beetje trots op mezelf en vond dat ik dit mocht zijn. Nu pas realiseerde ik me dat hoe die kleintjes dit soort dingen beleven en dat er eigenlijk best wel saai was als je zo in je bedje ligt. Ik merkte niet dat mijn oogleden vanzelf dicht gingen en werd overmand door moeheid en langzaam naar dromenland aan het verhuizen was. Wat ik niet wist was da Laura een hypnose tape had opgezet waar ik maar het mooiste baby meisje kon zijn wat ik me kon bedenken.

Ik zag Roze olifanten dansen op een koord en clowns waarvan eentje mij een ballon gaf die mama aan mij vast maakte zodat de ballon niet weg kon vliegen. Mama was ineens weg en ik zag een meisje ze leek op mij ze had ook dezelfde kleren aan als ik en een ballon in zelfde kleur als ik en als ik zwaaide , zwaaide ze terug ze deed alles omgedraaid. Bijvoorbeeld haar ballon zat om haar linkerarm de mijne om mijn rechterarm en als ik rechts zwaaide, zwaaide zij links en als ik een stap naar achter nam deed zij het ook. Ik vond het raar wie was dat meisje. Mama stond achter het meisje en tilde haar op toen ik merkte dat ik opgetild werd zo werden wij uit elkaar gedreven niet nadat ik nog gezwaaid heb.

Met de woorden “Hallo kleintje” en een hand op mijn borst werd ik wakker gemaakt door Laura. Niet voordat ze gecheckt had of mijn luier nat was zonder het mij te laten merken. Ik zie dat mijn kleine baby meisje nog steeds haar speen in haar mond heeft. Dit verbaasde mij een beetje maar besteed er verder geen aandacht aan. Ik voelde een warme gloed toen Laura dat zei of was ik nu aan het plassen? Veel aandacht kon ik er niet aan besteedden want ze tilde mij uit bed en legde me op de commode. Mama gaat wat vragen stellen en Mama gaat jouw de antwoorden geven wil jij die antwoorden altijd herhalen zodra mama jouw deze vragen stelt. Ja hoor zei ik. Dan is hier de eerste vraag ? Wat ben jij van mama. Zeg dat jij mama’s babymeisje ben. Ik deed wat mij gevraagd werd. Dan hier de tweede vraag , wat dragen babymeisjes? Zeg dat babymeisjes luiers dragen. Weer deed ik wat mij gevraagd werd en beantwoordde de vraag. Goed nu de volgende vraag? Wat doen babymeisjes in hun luier. Zeg dat zij poepen en plassen zolang zij in luiers passen. En weer deed ik wat er van mij gevraagd werd. (niet wetende dat dit een soort van hersensspoelen was) en dan vraag je nu aan mama of dit baby’tje een schone luier mag. Mama vroeg ik nu . ja antwoorden zij. Mag dit babymeisje een schone luier. Mama stak haar vinger in mijn luier bij mijn beentjes. O ja baby’tje heeft heel goed haar best gedaan en nu gaat mama haar luier verschonen mama is trots op haar baby’tje dat ze al zo goed in haar luiertje heeft geplast ze gaf me een kusje op mijn voorhoofd. Ik was zo overdonderd door het goede gevoel wat ik mama kon geven dat ik helemaal vergeten was dat ze had beloofd dat ik mijn gewone kleren aan zou mogen.

Plotseling blies ze op mijn buik waardoor ik moest lachen. Ze begon me te kietelen onder mijn benen en ik schopte omdat ik er niet tegen kon. Mama ziet dat baby’tje zich als een echte baby gedraagt en zou graag willen dat baby’tje van af nu alleen nog maar huilt als ze honger of dorst heeft of als ze zich vies voelt tot mama haar vragen stelt aan baby’tje. Ze deed mij, mijn luier af nadat ze uiteraard mijn romper had los gemaakt en de rest van mijn babykleding. Begon ze mij met doekjes af te vegen van voor naar achteren en mama sprak op koerende toon met mij. Ik vond het allemaal prima.

Hoofdstuk 3

Ik zat in de wandelwagen en mama was aan duwen. Als je van een afstand zou kunnen zien dan zag je moeder en dochter. Ik hield een pop beet ze had vlechtjes in het haar en de pop heet Ellie. Vanaf nu zei mama ga ik je Royce noemen . Ja mama. Antwoordde ik. Het was vrijdag en de nationale feestdag . Mama vertelde dat ze vandaag niet naar de kapper kon met mij omdat die dicht was maar als ik me als goed baby’tje zou gedragen en vandaag minimaal 1 keertje weer in mijn luier had gepoept dat ze me morgen mee zou nemen naar de kapper. Toen mama dat zij wilde ik alleen nog maar mama helpen door heel snel in mijn luier te poepen echter zo werkt de natuur niet.

Nadat ze me van ochtend uit bedje had gehaald en ik braaf had gehuild omdat ik honger had. Had ze me luier verschoont en de vragen gesteld die ik moest beantwoorden. Ik moest soms wel bij nadenken maar de antwoordden kwamen uit mijn mond en de laatste vraag was toch wel moeilijk voor mij of ik een schone luier mocht. Het gevoel wat Laura mij had gegeven tijdens verschoning was heel speciaal en maakte mij trots dat ik mijn luier mocht bevuilen voor mama. Mijn luier was nat hoe dat nou kwam weet ik niet want ik had nog nooit eerder in mijn slaap geplast. ( Wat ik niet wist was da Laura met een slangentje mijn luier had in geduwd en zo haar eigen urine door een spuit in het slangetje en zo mijn luier had ingespoten buiten het feit dat ik wakker werd ik bijna gelijk voelde hoe mijn luier warm werd en ik me goed voelde omdat ik van die nare druk in mijn buik af was.) Ze gaf me de fles en toen ze die gaf vertelde ze dat als ik een goed baby’tje was ik netjes de fles zou leeg drinken. ( ik wist niet dat ze er spierverslappers had ingedaan en een middel tegen obstipatie) wat ik ook deed. Daarna duwde ze me tegen haar borst en begin te lopen en wiegde me van boven naar beneden. Ze had een doekje voor mijn hoofd gelegd zeg maar op haar schouder. Plots liet ik een boer en prees ze weer dat ik al zo’n goed baby meisje was. Ik voelde me goed en ik realiseerde me dat ik dit gevoel van klein zijn en zo behandelt worden eigenlijk niet meer kwijt wilde.

Goed ik zat dus in de wandelwagen en mama was aan het duwen. Ik voelde me geweldig en dacht even een poepje te kunnen laten. Voor dat ik het wist had heel mijn darminhoud zich geleegd in mijn luier en tot overmaat van ramp voelde ik zonder dat ik wat kon doen mijn luier warm worden. Mijn goede gevoel verdween als sneeuw voor de zon en de glimlach op mijn gezicht veranderde en al snel en begonnen er traantjes over mijn wang te biggelen wat zich nog sneller omzetten in een hard huilen. Op een of nader manier kwam dit alles vanzelf. Ik dacht er niet bij na het gebeurde gewoon. Als of ik een baby was. Ik voelde me zo vies .Mama stopte het karretje, liep naar voren hurkte en vroeg mij op oog hoogte wat is er meisje. Ik keek haar aan en zei toch maar “Royce bah” hopende dat mama de hint zou begrijpen. Heeft mijn babymeisje in haar luiertje gepoept? Vroeg mama en zonder het antwoord af te wachten zei ze tegen mij jij hebt mama heel trots gemaakt. Mijn gehuil werd er bijna gelijk door gestopt er verscheen in ieder geval weer een glimlach op mijn gezicht. Mama gaat jouw een schone luier om zodra mama dat kan. Oh dat gevoel weer ik voelde me zo gelukkig. Ik zweer het je ik had me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Wat ik niet zag was dat Laura het zelfde voelde ze was zo blij dat ze voor een klein meisje kon zorgen namelijk mij. Ze had eindelijk haar lang verwachte dochtertje. Mama kwam nog wat bekende tegen en introduceerde Royce als haar dochtertje wat ze had geadopteerd. Een van de vrouwen vond dat Royce wel veel weg had van haar vriend Roy zich niet realiserend dat die 2, 1 en de zelfde waren.

We kwamen bij een groot winkelcentrum en bij en van de winkels en mama nam mij mee naar de wc op de vrouwen afdeling want daar was een verschoontafel, op de heren trouwens ook hoor. Ze tilde mij uit de het wandelwagentje en legde mij op de verschoon tafel. Ze begon op een toon tegen mij te praten die ik heel rustgevend vond en die ze vaker gebruikte. Terwijl mama mijn jurkje omhoog deed en mijn maillot uit deed lag ik lekker aan mijn speen te zuigen. Ik wilde me concentreren maar mijn hoofd was allemaal warrig een grote pluizige massa. Ik zag een vrouw binnen komen ze liep voorbij en ging snel een deur door. Plots hoorde ik mama vragen wat ben jij en bijna automatisch kwam er uit een mama’s babymeisje. Toen vroeg mamma weer en wat dragen baby meisjes? Dus weer antwoorden ik bijna automatisch dat babymeisjes luiers dragen. Goed nu de volgende vraag? Wat doen babymeisjes in hun luier vroeg mama nu weer. Dus weer antwoorden ik bijna automatisch dat zij poepen en plassen zolang zij in luiers passen. En wat ga je nu aan mama vragen ? Mama? “magge ikke een sjone juier “ vroeg ik al lispelend met de speen in mijn mond op kinderlijke toon. Mama prees me weer dat ik al zo goed baby’tje was en dat ik het al zo goed kon vragen. Mama was bijna klaar toen de vrouw weer voorbij kwam de vrouwen keken elkaar aan terwijl mama bezig met mijn luier te verschonen was de andere vrouw haar handen aan wassen. De vrouw verbrak de stilte en vroeg hoe oud is u dochtertje. Mama vroeg de vrouw hoe oud denkt u dat ze is. De vrouw antwoordde ik denk een jaar of 3 a 4 . Nee zei mama ze is pas 2 en half. Even kruiste de blikken van mama en ma met mij als vragend gezicht. Ze ziet er echt als dametje uit hoor. Dank u zei mama tegen de vrouw en tegen mij zeg is netjes dank u wel. “Djank u wjel , zei ik zoals me was bevolen. De vrouw liep weg met een breed glim lach maar niet zonder tegen mij te zeggen als je blieft meisje.

We liepen weer met mij in de wandelwagen een winkel in. Ik keek om mee heen als of het mijn eerste keer was in een winkel centrum. Alles was indruk wekkend. Ineens stond mama voor mij en zei tegen mij terwijl ze me los maakte en uit de wandelwagen haalde dat deze mevrouw mijn haartjes ging knippen . de andere vrouw zei:”hallo ik ben Monique en ik ga jouw haartjes knippen maar jouw haartjes zijn vies dus ga ik ze wassen.” We liepen door de salon heen en ik zag andere vrouwen zitten. Eentje zat met een kap over haar hoofd en weer een ander had allemaal dingen in haar, haar. Ik vroeg wat die mevrouw op haar hoofd heeft naar haar wijzend. Monique zei dat het niet zo netjes was om zomaar naar ander mensen te wijzen maar dat de vrouw krulspelden in haar, haar had zodat ze er uitkwam te zien als een mooie vrouw en ze vroeg gelijk jij wil toch ook een mooi meisje zijn. Terwijl we een spiegel passeerde zag ik mezelf met mijn speen in mijn mond van wel schudde. Nou zei Monique dat gaan we met jouw ook proberen. En zette me in een stoel maar niet voordat ik een extra kussen onder mijn billen kreeg. Ik kreeg een handdoek om mijn nek ik werd naar achteren begeleid en de vrouw begon te verteleen dat ze een kraan aan ging doen met warm en koud water den dat ze met een douche kop net als ik die thuis had mijn haartjes nat ging maken en als ik het water te koud vond of te warm ik het moest zeggen maar daarvoor moest ik wel even mijn speen uit mijn mond doen. Ik mocht mijn eigen speen vast houden. Het water liep eventjes en ineens voelde ik water over mijn hoofd komen maar de stem van Monique zei dat ik niet moest schrikken en dat het water er aan kwam. Het voelde allemaal goed en terwijl Monique mijn haartjes nat maakte. Zei tegen mij dat ik mijn oogjes dicht moest doen en pas weer open als ze het zei. Ik voelde hoe ze me haar waste. Ineens was het klaar en mocht van Monique mijn oogjes weer open doen. Wat ik ook deed. Ik werd aan de hand van Monique mee genomen naar een speciale kappersstoel . Een auto. Ik vond het niks. Ik vond het iets meer voor jongetjes niet voor mij en stak dit nauw niet bepaald onder stoelen of banken. Iedereen moest het weten. Nadat mama mij had gezegd dat het genoeg was.

Ze begon met knippen en na voor mij wel honderdduizend keer gehoord te hebben dat ik stil moest zitten waren we klaar. Ik had voor het eerst in mijn leven een pony. Ze had twee (kleine) paarden staartjes in mijn haar gedaan met elastiekjes. Voor ze mij uit de stoel tilde zag ik een meisje met een meisjes kapsel en kleding inclusief speen in de mond. Mijn jurk ging bij het optillen iets omhoog zodat mijn geluierde kruis goed zichtbaar was. Ik kreeg een spekkie van Monique die aangaf dat ik toch wel een heel lief meisje was. Ik stopte het spekje in mijn mond en vond het heel lekker. Ondertussen stond mama af te rekenen. Ik stapte nadat mama het had gezegd weer in de wandelwagen. Ik pakte me pop op die ik de wandelwagen had achter gelaten. Ook Ellie was geknipt daar had Monique voor gezorgd ze had Ellie er helemaal bij betrokken en ik was helemaal gebiologeerd op Ellie net als nu ik had ook helemaal niet in de gaten dat wij bij een juwelier na binnen waren gegaan. Wat ik niet wist was dat mama Laura mij een luier had omgedaan die speciaal was geprepareerd ze had een slangetje in mijn luier verstopt en die had ze gekoppeld aan een flesje waar ze plas had in gedaan terwijl we daar liepen had ze gecontroleerd of de fels nog steeds 37 graden was en nu had ze het kraantje open gedraaid. Ik voelde hoe mijn luier warm werd. Opeens voelde ik de drang om te poepen . Ik was vergeten hoe mama mij had gehypnotiseerd en haar trigger zin had gebruikt “moet het baby’tje niet poepen?” en dat 2 maal snel achter elkaar. Ik voelde hoe wel ik het niet wilde begon mijn lichaam zich van mijn fecaliën te ontdoen en voelde hoe ik langzaam als een baby mijn luier begon te bevuilen. En toen ik klaar was had ik de behoefte om te huilen als een baby die haar luier verschoont wilde hebben. Wat gebeurde er allemaal met mij? Ik deed al mijn behoefte als een klein babymeisje in haar luier ik zoog op mijn speen of flesje als een klein babymeisje ik was gekleed als een baby meisje ik zag er uit als een babymeisje .

Hoofdstuk 4

Maar mijn misère was nog niet kompleet. Want mama ging mij nu als klein babymeisje mijn meisjes luier verschonen. Mijn jurkje was afgezet met katoenen kanten randjes (dit alles om een extra vrouwelijke indruk op mij te maken)alles was ik aan had was vrouwelijk en mama wreef dit nog eens extra onder mijn neus. Zelfs tijdens het verschonen had ze gezegd dat ze me lipjes ging schoonmaken en dat ik al zo mooi gleufje had en een echt meisje was/ben met mijn speciale meisjes luier (roze) en ze liet het ook niet na de vragen te stellen. Wat ben jij van mama. Ik ben mama’s babymeisje kwam er automatisch uit mijn mond. Dan hier de tweede vraag , wat dragen babymeisjes? Babymeisjes dragen luiers. Weer. Goed nu de volgende vraag? Wat doen babymeisjes in hun luier. Zij poepen en plassen zolang zij in luiers passen. Heel goed meisje zei mama. En ineens horde ik mij zelf vragen aan mama of ik als je blieft een schone luier om mocht. Wat mama ook deed.

De dag verliep zoals die van een klein meisje kan verwachten af en toe kreeg ik de fles en of iets te eten ( al dan niet gevoerd) en daarna werd weer de vragen gesteld en moest ik weer vragen om een schone luier die ik dan ook kreeg.

Het weekend kwam tot een einde en ik wist heel goed dat het nu maandag was . ik had mijzelf waker gehuild en mijn luier was nat. Ik had het ritme wat mama zo nauwgezet had gedaan om mij in de nacht automatisch te laten plassen overgenomen. Dat was niet het enigste wat ik had overgenomen. Dat nam niet weg dat ik vast besloten was vandaag niet te vragen om een schone luier maar te vragen om te stoppen en mij weer gewoon mij zelf te laten zijn. Zoals ik inmiddels gewend was werd ik uit bed gehaald kreeg een fles in mijn mond geduwd. Mijn lichaam had zich aangepast aan het ritme van mama en automatisch voelde hoe ik niet alleen hoe ik in mijn luier plaste maar ook hoe ik automatisch poepte om tijdens de voeding te gaan huilen voor een schone luier. Mama stelde weer de vragen die ik netjes beantwoorden. Blijkbaar was ik al zo gehersenspoeld dat ik zonder dat ik het wilde vroeg om een schone luier om te realiseren te ik nu te laat was om het spel te stoppen moest ik het dus doen bij de volgende verschoning. Mama bleef mij zo behandelen en ik bleef zo antwoord geven tot ik een keer het dan toch vroeg nadat ik weer had gevraagd of ik een schone luier om mocht. Toen stelde mama een vraag terwijl ze doorging met het verschonen van mijn luier. Wat ben je van mama? Ik antwoordde mama’s babymeisje. Toen vroeg ze wat dragen babymeisjes . ik antwoordde babymeisjes dragen luiers. En toen vroeg mama en wat doen babymeisjes in hun luier? Ik antwoordde die poepen en plassen zolang ze in luiers passen. Nou zij mama daarom heb jij een luier om omdat jij mama’s babymeisje ben en zo was ik gevangen en moest ik wel als babymeisje leven. Ik was mama’s babymeisje en verloor op die manier mijn realiteit en leefde van verschoning voeding en van voeding naar verschoning. Mama had er inmiddels ook voor gezorgd dat ik was geopereerd en een op en top meisje was met echte lipjes in mijn kruis.

Het Einde
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Gezocht: (AB)DL vriend om mee te chillen Contact advertenties 9
J Luier vriend/vriendin gezocht nijmegen Voorstellen 21
broekie Jona en Broekie zoeken serieuze plastic broekjes vriend/meester. Contact advertenties 30
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
L abdl vriend gezocht Contact advertenties 6
S Vriend vertellen over dl Algemeen 15
Kleine Gruffalo Gruffalo 3.0? Wie weet word ik nog mijn grootste vriend? Voorstellen 12
Jeroen0181 Zoek een DL of Broekpoe/broekplas vriend(in)ï Broekplassers en Poepers 3
D dl zoekt vriend in noord-nl Contact advertenties 4
ABtwente Mijn vriend en ik. Voorstellen 9
A Mijn vriend en ik Voorstellen 8
dirkje87 Luiergeheim vertellen aan vriend Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Ivy Verander mijn vriend in mijn babymeisje V 12
SNOOPY_ hoe zouden jullie aan je (nieuwe) vriend/vriendin/ uitleggen dat je ABDL-er bent VVV 57
SNOOPY_ heb je ooit je partner,vriend/vriendin vertelt dat je AB/DL bent? VVV 24
C RELATIE - VRIEND LUIERFAN - WAT NU ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
P vriend toevoegen VVV 2
B vriendinnen & baby vriend V 1
I vriend/vriendin gezocht Contact advertenties (T) 5
gommu hoe mijn vriend mijn beste vriend werd H 64
luierfan_boy "Van je vriend(en) moet je het hebben!" (18- DL) V 10
Daandinges Waarom ik m’n profiel naam veranderd heb. Voorstellen 17
Ivy Verhaal Klaar Veranderd (Time for a change) V 3
Ivy veranderd in een (baby) Meisje V 4
Dips N' Bricks Is/word de Tena Slip veranderd Luiers 4
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
B Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan