Mijn vriendin antwoorde ja

Romer+zwemluier

wanne be wet but i cant
Ik ben Sander een 16 jarige jongen. Mijn broertje was paar jaar geleden nog niet zindelijk. Hij moest Drynites dragen om zijn bed droog te houden. Ik Sander , Wist toen pas net dat ik AB en DL gevoelens had. Stiekem pakte ik dan wel eens een drynite en trok die aan. Bang dat mijn ouders het ontdekken had ik nooit lang een luier aan. Ook waren ze een beejte klein en kreeg ik ze nooit goed aan. Nooit het echte gevoel gehad. Na een aantal maanden na mijn eerste luier werd mijn broertje zindelijk. Het was juli 2012 ik had Havo 3 niet gehaald door Duits en Frans. Ik had nu de keuze en ik dit jaar overdoen of naar Mavo 4. Ik koos voor Mavo 4. Maar dan moest ik wel examen inhalen. Die zomervakantie had ik een vakantie naar Tanzania. Ik had leeuwen gezien en vele andere dieren. Het was een van mijn meest bijblijvende reizen in mijn leven. Ik begon in Mavo 4 mijn examens gingen goed. Ik vond al snel vrienden in mijn nieuwe klas. Voorral een Meisje genaamd Silvia. Ze had rood haar en bruine ogen. Ze droeg een casual jackje. Ze deed de sector economie net zoals ik.
Maanden verstreken en onze band werd steeds sterker. Ik begon langzaam verliefd op haar te worden. Ik zat nog steeds zonder luiers en mijn gevoel was er nog steeds. Toen ontdekte ik ab-dl-tb club. Ik begon mijn gevoelens meer begrijpen. Ik kwam in contact met lotgenoten op de chat en leerde daar Pieter kennen een adult baby uit Tilburg. Hij wilde me uitnodigen voor een luiersessie maar ik durfde niet. Het was 15 januari 2013 en ik was een week geleden 16 geworden met eerste biertje vloeide me lichaam binnen en school was weer begonnen. Mijn liefdesverlangen voor Silvia werd steeds groter. Het was 25 januari 2013 en ik had het lef om haar om verkering te vragen. Beide hadden we het 5 uur uit en ik vroeg haar of ze mee wou naar het park. In het park gingen we op een bankje zitten. We keken allebei een beetje in de verte. Ik ging het haar nu vragen. Ik ging er eens goed voorzitten. Ik zei.’’Mag ik je iets vragen Silvia’’.’’Natuurlijk Sander wat is er’’. ‘’’ We kennen elkaar nu al een half jaar en we zijn goede vrienden’’.’’Ja, wat probeer je daar mee te zeggen ‘’. ‘’Nou, ik wil verder dan vrienden. Wil je verkering met me Silvia’’. Ik was blij dat ik het had gezegt een hele druk veel van mijn schouder. Silvia keek nadenkent naar mij.’’Ja’’. antwoorde ze ik was dolblij maar liet dat niet zo merken. ‘’Maar ik gaan heb tennistraining’’. Ze gaf me kus om me mond. Ik kreeg een klein beejte een rood hoofd.’Tot ziens,vriendje’’. Dagen volgende en me andere vrienden wisten ook al dat ik nu een vriendin had en vandaag had ik het tegen mijn ouders vertelt. Het is een paar weken later en mijn relatie heeft al paar nieuwe stappen gehad. Een week nadat ik haar vroeg om verkering hebben we gezoend. Gisteren hebben we ook getongzoend. Deze intieme stappen deden me ook meer denken aan sexs. Ik ontdekte dat mijn AB en DL engels gelinkt stond aan opwinding. Ik had mijn fetisj gevonden. Dagenlijks mastubeerde ik op de gedachte van luier, rompers, plasticbroeken. Ik kon er geen genoeg van krijgen
Het was Zaterdag het was weer onze maandelijkse uitje naar het zwembad. We kleden ons om. Ik kom in mijn zwembroek naar uit het verkleedhok en ik liep naar de douches. Silvia kwam aan in haar bikini. Ik keek mijn ogen uit. Ze zag er goed uit in de bikini.We zwommen in het zwembad. We deden paar races. Ik verloor maar ja ik sport niet zei wel. Ik speelde wel de bas en zong. Samen gingen we op onze handdoeken zonnen. We begonnen te praten en uiteindelijk. Kwamen we op het thema fetisj. Ze begon te vertellen over allemaal verschillende fetisjen die ze op tv gezien had. Van SM tot plasseks. Silvia vroeg.’Heb jij een fetisj’’. Ik wilde haar niet vertellen dat ik opgewonden werd van luier etc. Dus snel antwoorde ik.’’Nee, man ik vind het niet fijn om geslagen te worden of dat iemand over me heen pist’’. ‘’Ik heb er geen problemen mee hoor ik zal het gewoon waarderen en misschien wil ik je wel helpen’’. We vetrokken allebei naar huis. We namen afscheid met een tongzoen. Waarschijnlijk door het onderwerp. De woorden die ze zei spinde nog steeds in mijn hoofd. Wie weet wilde ze me wel helpen maar ik durfde niet. Het was een maand nadat ze het had gezegd en ik was op de chat met Pieter. We praatte over wat Silvia had gezegd. Pieter zei vertel het haar. Ik gaf aan dat ik niks in huis had en mijn ouders zijn continu thuis. Pieter gaf aan dat hij met genoegen zijn Adult baby ruimte wilde zou willen delen met mij. Hij gaf aan dat je gewoon moest zeggen dat je een weekendje naar Tilburg gaat met je vriendin. Pieter had mij over de streep geholpen ik ging het haar vertellen. Het was Donderdag en het was de eerste keer dat ik Silvia weer zag naar het chat gesprek met Pieter. Ik was bij Silvia thuis en ik we lagen op bed. We zaten wat te praten en gaven elkaar wat kusjes. Het was even stil. Ik dacht nu is het tijd om het te vragen.’’Silvia, wist je nog toen we zaten te praten over fetisjen’’. zei ik.’Ja, natuurlijk hoezo’’. ‘’Nou ik vind een beetje lastig om te vertellen’’.’zei ik.’’Je kan me alles vertellen Sander je bent me vriend’’. Zei Silvia en gaf een kus op mijn lippen. ‘’Nou ik heb dus wel een fetisj. Ik vind het fijn om als baby behandeld te worden en luiers te dragen’’. Zei ik. Silvia schrok even.’’Ik vroeg me af of je me wil helpen een fetisjvriend pieter van mij heeft alles wat we nodig hebben’’. Silvia vroeg wat het inhouden. Ik legde haar uit dat ik haar baby was en zij mijn mammie. Dat ze me moesten verschonen en behandelen als baby. Silvia keek met me aan met een nadenkende maar gefascineerd gezicht.’Oke, als jij dat zo graag wilt doe ik het wel voor jou.’. Ik kon niet blijer worden we namen afscheid met een tongzoen en ik alarmeerde Pieter dat ze meewerkte. Pieter zou ons met zijn busje ophalen naar zijn huis. Ik mailde haar dat alles was geregeld en dat ze moest zeggen dat ze een weekendje naar Tilburg gingen naar een vriend van Sander. Beide ouders keurde dit goed want ze waren allebei vrij flexibele ouders. Het was Vrijdag en er stond een wit busje voor het huis van Sander. Silvia kwam aanlopen en begroeten me met een tongzoen. Pieter die uit het raam van het busje keek zei.’’uuuh kijk die twee eens’’.
Silvia en ik lachte we stapte in en we reden naar Tilburg. Sander dacht nu eindelijk kan ik mijn verlangen stillen.
 

Diaper_loving

Beginneling
Ik zou toch eens wat beter opletten bij de les Nederlands. Ik ben halfweg je verhaal gestopt met lezen om dat het gewoonweg niet te doen is!
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Diaper_loving zei:
Ik zou toch eens wat beter opletten bij de les Nederlands. Ik ben halfweg je verhaal gestopt met lezen om dat het gewoonweg niet te doen is!
Beetje overdreven reactie.

Toen ik vijftien was, schreef ik ook zo. Daarnaast is te zien dat hij er zijn best op heeft gedaan. Het is nog wel wat slordig, dus, Romer, mijn tip is om het een paar keer goed door te lezen voordat je het post. Dan komt het vast goed. :)

Trouwens, Diaper_loving: Als je toch zo van het Nederlands bent, is het 'halverwege' en niet 'halfweg'. Om nog maar niet te spreken over 'Overijsel', lol. ;)
 

Paddy

Superlid
Snakebite zei:
Diaper_loving zei:
Ik zou toch eens wat beter opletten bij de les Nederlands. Ik ben halfweg je verhaal gestopt met lezen om dat het gewoonweg niet te doen is!
Beetje overdreven reactie.


Toen ik vijftien was, schreef ik ook zo. Daarnaast is te zien dat hij er zijn best op heeft gedaan. Het is nog wel wat slordig, dus, Romer, mij tip is om het een paar keer goed door te lezen voordat je het post. Dan komt het vast goed. :)

Trouwens, Diaper_loving: Als je toch zo van het Nederlands bent, is het 'halverwege' en niet 'halfweg'. Om nog maar niet te spreken over 'Overijsel', lol. ;)
Touché
 

exlid10

Beginneling
wat een gezelligheid weer hier.. kritiek is niet erg, als het maar opbouwend is en niet afkrakend ;)

romer+zwemluier leuk verhaaltje!

wel een kleine tips, probeer alinea's te maken dit leest wat makkelijker naar mijn mening.
 

Diaper_loving

Beginneling
Nee ik ben ook geen spellingsexpert. Maar even een keer nalezen kan geen kwaad...

opbouwende kritiek is idd beter. Mijn excuses voor de botte opmerking.
 

ikkuh!

Superlid
Diaper_loving zei:
Ik zou toch eens wat beter opletten bij de les Nederlands. Ik ben halfweg je verhaal gestopt met lezen om dat het gewoonweg niet te doen is!
jouw opmerking maakte mij eens nieuwschierig naar jouw berichten op dit forum.

dat JIJ deze opmerking plaatst is toch wel de grap van de maand :-X

naast wat bijles nederlands zou ik mij ook eens verdiepen in sociale vaardigheden.botweg opmerkingen naar anderen plaatsen kan elke anoniem ::)

leuk verhaal...verdiend idd iets aandacht,maar dat leren de kenners jou hier wel.zie graag een vervolg
!1
 

stefanbosje

Gewaardeerd Lid
Was wel een leuk verhaal op te lezen :) Alleen is dit echt gebeurd of is dit verzonnen.
Verder vond ik het qua gramatica iets minder , maar dat verminderde niet echt het verhaal.

Ga zo door ! !1

Groetjes,
STB
 

sophie

Gewaardeerd Lid
Leuk verhaal heb het goed gelezen, ik denk dat het fantasie is, of niet? Een mooie droom.

Keep going!!

(Verder altijd fijn als iemand een beetje onaardig, dat op dit forum dan direct degene wordt aangesproken, houden we sfeer goed, dat is belangrijk, daarom kom ik hier graag.)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
J Mijn vriendin wilt het eens proberen Broekplassers en Poepers 17
B gezocht ABDL broekplas vriendin Contact advertenties 9
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
J Luier vriend/vriendin gezocht nijmegen Voorstellen 21
W vriendin heeft in luier geplast Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
M Samen met vriendin ;-) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
G Luier vriendin Contact advertenties 0
Babygirlsara36 Transgendertje (37) hihi jong hè , op zoek naar lieve mama vriendin Contact advertenties 5
TedWheel Wanneer jij mijn vriendin zou zijn: Plastic broekjes liefhebbers 5
D Mijn beste vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Redheaddiaper Vertellen aan vriendin? 16+ Board 19
Wanheda97 Vriendin verteld dat ik luiers draag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
H Eindelijk mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
B Spannend Luier contact gezocht voor mijn vriendin en ik Contact advertenties 11
G vriendin gezocht Contact advertenties 1
MessydiaperLover TBDL vriendin gezocht. lees dit Contact advertenties 1
F vriendin werkt in de zorg, Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
little baby boy Wie ik ben en zoek een vriendin Contact advertenties 3
little baby boy Wie ik ben en zoek een vriendin zoek Voorstellen 1
J Zoektocht naar abdl vriendin Contact advertenties 0
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B zoek een DL of broekpoe/broekplas vriendin Broekplassers en Poepers 0
lovediaper Verteld aan vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
TedWheel Nog niet klaar Inmiddels heeft mijn vriendin mij een plasticbroek aangedaan. 16+ Verhalen 0
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
W Net aan mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
G DL gevoelens ontedekken met mijn vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Blondeboy 3e keer luier om in bijzijn van mijn vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Blondeboy 2e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Blondeboy 1e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Luierliefde89 Belgie vriendin/vrouw Polls 12
Luierliefde89 Vertel je nieuwe vriendin Polls 11
Blondeboy Mijn vriendin accepteerd mijn fetisch Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
RuudL1993 vriendin in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Marco de Wit Nieuwe vriendin verteld. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Offline Mijn goede vriendin Daphne 16+ Verhalen 15
G Nieuwe vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
wetboy1985 'Geheim' verteld aan Vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
B hoe vertel ik het aan mijn vriendin? Voorstellen 8
A Het was mijn beste vriendin... W 46
SNOOPY_ hoe zouden jullie aan je (nieuwe) vriend/vriendin/ uitleggen dat je ABDL-er bent VVV 57
D DL gevoelens gedeeld met goede vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Robbie_DL Comfortabele kuisheidsgordel voor vriendin gezocht (ADVIES NODIG) 16+ Board 10
Luiert Vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Bab Diap Mijn vriendin de babysitter M 4
Similar threads


















































Bovenaan