Mijn vriendin de babysitter

Bab Diap

Toplid
Ik woon nu al tijdje op kamers en dat bevalt me prima. Ik heb ook een leuke meid leren kennen, Cindy, waar het goed mee klikt. Alles verloopt goed zou je zeggen, behalve dat ik ’s nachts nog in bed plas en ik elke nacht een luier om moet. Op zich vind ik dat niet zo erg, want ik ben tenslotte een volwassen baby en vind het heerlijk om een luier te dragen. Maar er komt een moment dat ik het aan Cindy moet vertellen en daar zie ik best tegen op. Ik pieker heel vaak of ik het moet vertellen of gewoon wachten tot ze iets zelf merkt. Mijn kast ligt vol luiers en andere babyspullen, dus als ze mijn kast zou willen onderzoeken val ik gelijk door de mand. Gisteren nodigde ze mij uit om vannacht bij haar te blijven slapen. Natuurlijk heb ik daar ja op gezegd, maar in mijn achterhoofd was ik al aan het malen hoe ik het bedplassen kan verbergen. Ik besluit om het haar vlak voordat we naar bed gaan te vertellen en als ze dan niet meer met mij om wil gaan, zegt dat meer over haar dan over mij.
Het is zover, nadat we eerst samen een filmpje hebben gekeken, is het tijd om naar bed te gaan. Ik pak mijn tas met mijn logeerspullen, waaronder mijn luiers, op en loop achter haar aan de trap op. Ik verzamel al mijn moed en spreek haar aan. ‘Cindy, ik moet je nog wat vertellen.’ Zeg ik. ‘Oh wat dan?’ vraagt ze. ‘Nou, ik plas soms nog in bed’ zeg ik. ‘Oh,’ zegt ze een beetje geschrokken. ‘Dus ik moet nog een luier om ’s nachts, vind je dat erg?’ ‘Nee hoor,’ zegt ze, ‘dat vind ik niet erg, wat dapper dat je het verteld.’ We staan even sprakeloos tegenover elkaar, maar dan zegt Cindy: ‘Nou, zal ik je luier dan maar om doen.’ Ik kijk haar stomverbaasd aan. ‘Of wil je dat liever niet?’ vraagt ze. ‘Nee, is goed, graag zelfs,’ zeg ik. ‘Oké, ga maar op bed liggen dan.’ Zegt ze. Ik ga op haar bed liggen. Ze loopt naar mijn tas toe en pakt daar een luier uit. ‘Zo, til je benen maar op’ zegt ze. Ik doe dat en ze schuift de luier onder mijn billen en doet de plakstrips dicht. ‘Zo,’ zegt ze. ‘Bedankt,’ stamelde ik. ‘Het staat je eigenlijk best schattig,’ zegt ze. Ik lach. Dan geeft ze mij een zoen en ik zoen terug.
 

Bab Diap

Toplid
De volgende dag wordt ik naast Cindy wakker met een volle luier. Cindy is al wakker en kijkt me lachend aan. ‘Goeiemorgen,’ zegt ze. ‘Laat mij eens je luier bekijken.’ Ze trekt het dekbed van mij af en voelt aan mijn luier. ‘Zo die is goed vol,’ zegt ze. ‘ik trek hem wel uit.’ Ze verwijderd de plakstrips en ontdoet mij van de luier. ‘Kom, dan gaan we samen douchen,’ zegt ze.
Na het douchen vraagt ze of ik overdag eigenlijk ook een luier moet dragen. Ik schud nee. ‘Maar dat wil ik wel,’ wilde ik bijna zeggen, maar ik kon mij net op tijd bedwingen.
We hebben vandaag vrij van school, dus hebben we heel de dag een beetje tv gekeken.
’s Avonds vlak voordat ik naar huis wilde gaan zegt Cindy: ‘Ik zal binnenkort wat luiers voor je kopen, zodat je vaker hier kan blijven slapen.’ ‘Dat is een lief gebaar,’antwoord ik. We zoenen en ik neem afscheid van haar.
In de weken daarop blijf ik nog een aantal keer bij Cindy slapen. En elke avond doet zij mij een luier om en verschoont mij in de ochtend.
Maar na een aantal weken wil ze ook wel eens bij mij blijven slapen. Ik kan dat niet weigeren, dus ik stem ermee in. Die avond verloopt alles normaal, alhoewel ik wel stiekem mijn kast in de gaten houd. En snel met de kastdeur op een klein kiertje een luier uit mijn kast pak, zodat ze niet mee kan kijken.
Alleen de volgende ochtend gaat het mis. Nadat Cindy mijn luier afdoet, loopt ze richting mijn kast om schone kleren te pakken. Ze doet de kastdeur open en schrikt. ‘Wat is dit allemaal?,’ vraagt ze. Ze draait zich om met een speen en een babygetinte luier in haar handen. Ik weet niet wat ik moet zeggen. ‘Ze loopt nu zeker weg,’denk ik. ‘Ze zal mij een weirdo vinden en denken dat ik gek ben.’ Maar dan lacht ze. ‘Dus jij wilt nog graag een baby zijn, met al je schattige babyspullen,’ zegt ze. Ik knik zachtjes. ‘Nou, dan ben ik voortaan dus een babysitter,’ lachte ze. Ik moet opgelucht ook lachen. ‘En babies dragen overdag ook luiers, dus ga maar weer liggen,’ zegt ze. Ik gehoorzaam haar en ga weer op bed liggen. Ze pakt de talkpoeder en een schone luier en doet deze verzorgend bij mij om. ‘Zo, even kijken wat ik nog meer vind ik je babykast,’zegt ze. ‘Ahw, wat een schattig rompertje.’ En ze trekt mij de romper aan. Ook pakt ze een speentje. ‘Hier, sabbel hier maar lekker op, baby’tje van me.’ Zegt ze.
In de dagen erna verzorgt ze mij als een echte baby, inclusief flesje en babyhapjes, die we samen in de supermarkt kopen.
En in de weken erna kopen we allemaal grote babykledij voor mij, zodat ons spel helemaal compleet is. Ik geniet er telkens vol van en voel me de gelukkigste op aarde.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
meandiaperman Verhaal: Mijn vriendin wordt babysitter, ik wordt slaaf! 16+ Verhalen 10
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
J Mijn vriendin wilt het eens proberen Broekplassers en Poepers 15
B gezocht ABDL broekplas vriendin Contact advertenties 9
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
J Luier vriend/vriendin gezocht nijmegen Voorstellen 21
W vriendin heeft in luier geplast Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
M Samen met vriendin ;-) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
G Luier vriendin Contact advertenties 0
Babygirlsara36 Transgendertje (37) hihi jong hè , op zoek naar lieve mama vriendin Contact advertenties 5
TedWheel Wanneer jij mijn vriendin zou zijn: Plastic broekjes liefhebbers 5
D Mijn beste vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Redheaddiaper Vertellen aan vriendin? 16+ Board 19
Wanheda97 Vriendin verteld dat ik luiers draag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
H Eindelijk mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
B Spannend Luier contact gezocht voor mijn vriendin en ik Contact advertenties 11
G vriendin gezocht Contact advertenties 1
MessydiaperLover TBDL vriendin gezocht. lees dit Contact advertenties 1
F vriendin werkt in de zorg, Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
little baby boy Wie ik ben en zoek een vriendin Contact advertenties 3
little baby boy Wie ik ben en zoek een vriendin zoek Voorstellen 1
J Zoektocht naar abdl vriendin Contact advertenties 0
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B zoek een DL of broekpoe/broekplas vriendin Broekplassers en Poepers 0
lovediaper Verteld aan vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
TedWheel Nog niet klaar Inmiddels heeft mijn vriendin mij een plasticbroek aangedaan. 16+ Verhalen 0
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
W Net aan mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
G DL gevoelens ontedekken met mijn vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Blondeboy 3e keer luier om in bijzijn van mijn vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Blondeboy 2e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Blondeboy 1e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Luierliefde89 Belgie vriendin/vrouw Polls 12
Luierliefde89 Vertel je nieuwe vriendin Polls 11
Blondeboy Mijn vriendin accepteerd mijn fetisch Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
RuudL1993 vriendin in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Marco de Wit Nieuwe vriendin verteld. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Offline Mijn goede vriendin Daphne 16+ Verhalen 15
G Nieuwe vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
wetboy1985 'Geheim' verteld aan Vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
B hoe vertel ik het aan mijn vriendin? Voorstellen 8
A Het was mijn beste vriendin... W 46
SNOOPY_ hoe zouden jullie aan je (nieuwe) vriend/vriendin/ uitleggen dat je ABDL-er bent VVV 57
D DL gevoelens gedeeld met goede vriendin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Robbie_DL Comfortabele kuisheidsgordel voor vriendin gezocht (ADVIES NODIG) 16+ Board 10
Luiert Vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Similar threads


















































Bovenaan