Mijn weekendje weg...

exlid10

Beginneling
Aangenaam allemaal, ik ben Iris een meisje/vrouw van 20. Ik ben DL en woon in het oosten van het land bij mijn ouders die niks van mijn luierliefhebberij afweten. Na talloze gespreken heb ik besloten om een weekendje naar Bart te gaan. Hij is een man van 28, bedplasser & DL en woont in het noorden van het land.

Het is een koude regenachtige vrijdag in januari. Ik heb om 21u afgesproken met Bart in zijn huisje om samen dit aankomende weekend door te brengen. Ik heb Bart pas 1x ontmoet maar het klikte gelijk, daarom hebben we besloten om samen een keer in zijn nieuwe huisje te gaan luieren.

Ik kijk op me horloge, het is pas half 5. Ik loop naar boven, kleed me uit en ga nog even douchen voor dat ik straks naar Bart ga. Na me helemaal ingezeept te hebben spoel ik de zeep van me lichaam af.
Loop naar m’n slaapkamer en droog me daar af. Na mezelf afgedroogd te hebben ga ik op bed liggen.
Pak de sudocreme en zwitsalzalf en smeer mezelf in. Ik leg een dikke molicare luier onder me billen en plak deze dicht.
Met Bart had ik de afspraak gemaakt, dat wanneer ik naar hem zou gaan ik geluierd zou komen.

Na mezelf verder aangekleed te hebben loop ik naar beneden, zet m’n tas in de gang en loop naar binnen. Mijn moeder zit op de bank achter haar laptop. Hopelijk hoort ze het gekraak van mijn luier niet. Ik loop naar de keuken en smeer een paar sneetjes brood, om die straks onderweg in de auto op te eten. M’n moeder blijft ongestoord naar het beeldscherm van haar laptop staren, ik heb geluk ze lijkt me niet te horen. Ik loop naar de koelkast pak nog een blikje drinken en zeg me moeder gedag en loop de deur uit. Tegen mijn moeder heb ik gezegd dat ik een weekendje bij een vriendin ga logeren, want als ik zeg dat ik naar Bart ga zal we willen weten wie dat is en wat ik daar ga doen.

Ik sluit de deur achter me en loop richting de auto, het kraken van de luier is duidelijk hoorbaar.
Even zoekend in me tas vind ik de sleutels van de auto. Ik open de auto en ga achter het stuur zitten.
Eindelijk is het zover, na maanden van msnen en Whatsappen gaat het nu echt gebeuren, ik ga naar Bart.

Om bij Bart te komen moet ik bijna 2uur rijden. Na een halfuurtje rijden zie ik in de verte dat de matrixborden beginnen te knipperen ‘’70’’, nee he volgens mij is er file. En inderdaad een paar honderd meter knipperen de borden’’ 50’’ en is er ook echt file. Gelukkig ben ik op tijd weggegaan, ik pak een snee brood en eet deze rustig op. Dan hoor ik op de radio het 7u nieuws en de file informatie, op de A1 staat een file van ongeveer 10 km, door een ongeval met een vrachtwagen. De file levert ruim een uur vertraging op. Pfff dat heb ik weer, zal Bart maar eens een berichtje sturen dat het wat later wordt.

Ik merk dat de auto’s langzaam aan weer wat sneller gaan rijden, gelukkig maar want anders ben ik vannacht nog niet bij Bart. Ik zit nu al ruim anderhalf uur in de auto, en ben vergeten om nog even naar de wc te gaan voor ik wegreed. Ik begin nu wel te merken dat mijn blaas redelijk vol zit. Ik zie een bord volgende tankstation is nog 56km. Dit ga ik echt niet redden. Ik twijfel, zal ik het heel ongegeneerd in me luier laten lopen of met pijn in me buik het ophouden en hopen dat ik het ga redden totdat ik bij een wc ben.
Na 10 minuten wordt de pijn ondragelijk, ik besluit om de knop om te zetten en mijn gehele blaasinhoud in de luier te laten lopen.
Geleidelijk aan voel ik mijn luier dikker en dikker worden, het gevoel is heerlijk. Maar wat nog fijner is, is dat ik van mijn buikpijn af ben.

Ik kijk op de TomTom, nog 5 minuutjes en dan ben ik de op de eindbestemming, of te wel dan ben ik bij Bart.
Ik rij een wijkje in ga een paar keer links en rechts, en daar is het, het huis van Bart.
Ik zoek een parkeerplekjes, zet de auto daar neer en stap uit. Ik loop richting de deur van Bart, zal ik eerst maar een berichtje sturen voor ik aanbel of zal ik meteen aanbellen?
Ach, Bart weet dat ik onderweg ben, ik bel wel gewoon aan.

Trrrrrriiing……..!!

Het licht in de gang gaat aan, ik hoor de sleutel in het slot omdraaien en zie dat de deur open wordt gedaan.
En daar staat....

Een vrouw, met lange blonde haren. Ik gok dat ze ergens begin in de 30 was.
Op de achtergrond hoor ik kinderen schreeuwen en een baby huilen. 1 ding wist ik heel zeker, dit is niet het huis van Bart. De vrouw keek me vragend aan, volgens mij verwachtte ze op dit tijdstip geen visite meer. Ik stelde me voor: ‘’ hallo mevrouw, ik ben Iris. Woont Bart hier ?’’
De vrouw keek me chagrijnig aan en schudde met haar hoofd : nee.
De vrouw zei: ‘’ Bart woon op nummer 69, en dit is nummer 96 kun je niet lezen?’’ En de vrouw gooide de deur dicht. Ik stak de straat over, zoekend naar nummer 69. Ik zag een lichtje branden naast de deur, op het bordje stond 69. Dit moest het goeie huis zijn.
Trrrriing… de deur ging open. In de deuropening stond een man, normaal postuur en ik denk ongeveer 1,80m. Deze man herkende ik meteen, dit was Bart.

Bart liet mij voorgaan in z’n huis. Ik liep voor hem uit richting de woonkamer. Bart gaf me een klap op me billen, hij moet nu wel gevoeld hebben dat ik een luier aan had, zoals beloofd. Meteen werd ik er ook aan herinnerd dat ik nog steeds mijn drijfnatte luier omhad. Ik kreeg een rood hoofd, en Bart vroeg wat of er aan de hand was. Ik durfde hem niet te vertellen dat ik onderweg al in m’n luier had geplast, en zei : ‘’er is niks hoor.’’
Ik ging in de woonkamer zitten, en Bart liep naar de keuken. Hij riep: ‘’ wat wil je drinken?’’’
Een kopje koffie met melk en suiker, antwoorde ik.

Terwijl Bart bezig was met de koffie riep ik: ‘’Bart waar is het toilet?’’
Bart riep terug: ‘’ waarvoor heb je die nodig, ik heb net gevoeld dat je zoals beloofd een luier om hebt, die kun je toch gebruiken?’’ Ik mompelde in mezelf, zal ik het nou wel of niet zeggen dat mijn drijfnatte luier op lekken staat. Ik besloot om maar niks terug te roepen.

Bart kwam er aanlopen met 2 kopjes koffie. Suiker en melk was het toch, zei hij. Ik knikte, ja.
Bart vroeg waarom ik wilde weten waar of het toilet was. Ik mompelde met een rood hoofd: ‘’omdat mijn luier vol is.’’ Wat?? vroeg Bart.
ik zei: ‘’ omdat mijn luier vol zit. Op weg hier naar toe heb ik file gehad, en kon het echt niet meer redden tot de wc.’’ Ik schaamde me dood, ik was een volwassen vrouw van 20, en had op z’n zachts gezegd echt geen luier nodig. Maar stiekem was ik toch wel blij dat ik met Bart de afspraak had gemaakt om geluierd naar hem toe te komen. Bart glimlachte. Nou ga maar na boven, naar de badkamer, daar kun je je natte luier afdoen. Er liggen plasticzakjes om je luier in te doen, anders gaat het zo stinken.

Ik liepen naar boven, de badkamer deur stond open. Ik liep naar binnen en keek om me heen. Overal zag ik zwitsal spulletjes staan. Shampoo, douchegel, bodylotion, crème, zinkzalf, billendoekjes. Je kon het zo gek niet bedenken. Ik deed me broek open en liet deze zakken. 1 voor 1 maakte ik de plakstrips van me luier open. Deze viel met een doffe klap op de grond. Ik pakte een paar billendoekjes en friste mezelf op. Wat was dat een fijn gevoel. Ik deed de natte luier in een zakje en knoopte deze dicht.
ik ging op de wc zitten om me broek weer aan te trekken, maar toen hoorde ik me telefoon. PLING het was een berichtje. Ik pakte me telefoon uit me broekzak en keek.

Het was een berichtje van Bart.
“ Omdat je nu je natte luier hebt afgedaan betekend dit niet dat je nu geen schone meer aan hoeft te doen. in het rechterkastje liggen schone luiers, pak er maar 1 en doen deze om. P.S. vergeet je niet in te smeren tegen de luieruitslag. xxx Bart’’


Ik keek in het rechterkasje en zag daar allemaal verschillende merken luiers liggen, van dag luiers tot nachtluiers. Ook lagen er plasticbroekjes in allerlei verschillende kleuren. Met en zonder slotje.
Ik besloot om een Abena abri form X plus te nemen in de maat L, met een plastic buitenlaag.
Ik smeerde mezelf in, eerst een beetje zinkzalf en daarna nog een beetje crème. Deed de luier tussen me benen en plakte de plakstrips dicht. Pakte m’n broek, trok ‘m omhoog en deed ‘m dicht. ik liep de trap af richting Bart. Vanuit de gang zag ik hem op de bank zitten, de televisie stond aan.

Ik liep de woonkamer in, Bart vroeg ik of ik naast hem kwam zitten. Ik installeerde mezelf naast hem op de bank. Bart sloeg een arm om me heen en gaf me een kusje op m’n voorhoofd. Spontaan ging ik ervan blozen. Bart vroeg: ‘’ zullen we een filmpje opzetten? ’’ ik vond het een goed idee dus stemde er in mee. Bart liep naar boven hij had daar een kamer vol met allemaal dvd’s staan. Hij riep vanaf boven:’’ Iris kom je helpen uitkiezen?’’ Ik liep naar de trap op naar de kamer.

Honderden verschillenden dvd’s allemaal op alfabetische volgorde. Ik keek rond, en wees een film aan, het was een horrorfilm. Bart pakte hem van de schap, keek naar de dvd en legde hem weer terug. Bart liep naar de andere kan van de kamer, er stond een witte ladekast met een slotje erop.
Hij graaide in de kontzak van z’n broek. In zijn hand zag ik een klein zilverkleurig sleuteltje.
Hij stak de sleutel in het slot, en opende een lade. Ik zag allemaal Disneyfilms. Van sneeuwwitje tot rapunzel, alles lag er. Bart glimlachte en zei: ‘’ ik denk dat dit meer bij jou leeftijdscategorie past.’’
Stiekem vind ik Disneyfilms nog heel erg leuk, vooral de Lion King. Ik had geen zin om Bart tegen te spreken en rommelde in de lade opzoek naar de Lion King. Ik had hem gevonden.

Samen liepen we naar beneden. Bart liep voorop, de trap af en ik volgde hem. Ik kon het niet laten om het terug te pakken, ik bedacht me nix en kneep in z’n kont. Bart het duidelijk ook een luier aan.
En zo te voelen zat hij behoorlijk vol. Bart verrekte geen spier en liep de woonkamer in. Pakte de dvd uit het hoesje en stak hem in de dvd speler. Samen gingen we op de bank zitten en keken de dvd. Zo hebben we onze vrijdagavond door gebracht.

VERVOLG...


Het was al bijna 12u en Bart vond dat het tijd was om me naar bed te brengen. hij liep naar de keuken en begon wat te rommelen. Ik hoorde de koelkast open gaan, een keukenkastje dichtvallen en het gezoem van de magnetron. Een paar minuutjes laten kwam Bart weer aanlopen.
In zijn handen zag ik een roze babyflesje gevuld met melk. Bart zei op een strenge toch dringende toon: ‘’ Ga liggen en stribbel niet tegen.’’ Ik deed wat hij zei en ging op me rug liggen op de bank.
Hij kwam erbij zitten, deed mijn hoofd omhoog zodat ik half ik zijn armen, tegen zijn borstkas op lag.
Hij liet een druppeltje van de warme melk op zijn pols vallen. “Nog even wachten de melk is nog te warm voor je.’’ Zei Bart.

Nadat Bart me de melk uit het flesje had laten drinken wat het tijd om naar bed te gaan.
Ik liep voorop de trap op, dit geen nogal lastig want na die uren in me luier was deze al behoorlijk vol geraakt. Bart gaf een tikje op mij luier, ik keek achter om en hij glimlachte maar zei niks.
Ik wist wel zeker dat hij gevoeld had dat me luier op knappen stond. Op de overloop vroeg ik welke kamer we in moesten voor de slaapkamer. ‘’Loop de volgende trap ook nog maar op, de slaapkamer is op zolder’’ zei Bart. Vanaf de trap kon ik de slaapkamer in kijken, er stond een reusachtig tweepersoonsbed, een gigantische inloopkast, en in de hoek van de kamer zag ik opgestapelde luiers liggen.

Ik had al een vermoeden wat me te wachten stond. Dat vermoeden werd al snel bevestigd. Bart pakte mijn hand vast, en trok me mee naar het bed. Bart zei: ‘’ ga maar liggen, het is tijd om die natte luier af te doen.’’ Ik ging op bed liggen, Bart hielp me bij mij broek uittrekken. Daar lag ik dan op het bed van Bart in me luier die nog voller was dan ik dacht. Ik schaamde me, en begon te blozen.
Bart zei: ‘’ ik ga je nu verschonen.” Ik kwam overeind van de schrik, ergens wist ik wel dat Bart dit bij me wilde gaan doen, maar aan de andere kant vond ik het doodeng om door iemand verschoont te worden want tot op de dag van vandaag had ik dat altijd nog zelf gedaan.
Bart duwde me terug op het bed en zuchtte, ‘’ als je het niet wil moet je het eerlijk zeggen dat zal ik het niet bij je doen, vind je het eng maar wil je het wel dan moet je je grenzen moeten verleggen. Ik zal ten alle tijden voorzichtig met je zijn en alles precies uitleggen wat ik ga doen, het je er genoeg van dan zal ik direct stoppen.’’
Even dacht ik na, starend naar het plafond gingen er allemaal scenario’s door mijn gedachten.
Ik besloot om het toch toe te laten, Bart had immer toch beloofd om te stoppen als ik er echt genoeg van had.

Bart maakte de plakkers van me luier open, eerst de bovenste 2 en toen de onderste. Hij legt alles stap voor stap uit, maar ik ben te gespannen om het tot me door te laten dringen. Ik voel dat hij de luier openvouwt, het wordt koud tussen m’n benen en voel een soort van koel briesje over m’n koude, klamme huid. Ik deed me billen omhoog zodat Bart de luier onder me uit kon halen.
Hij pakte een pakje billendoekjes en maakte me schoon, eerst van voren en toen ik daarna op m’n zij lag ook nog mijn billen. Hij pakte de talkpoeder en begon mijn billen te poederen, en niet zo’n klein beetje ook. Bart schoof een dikke Tena Maxi, met plastic buitenlaag onder m’n billen en ik ging weer op me rug liggen. hij pakte een kloddertje sudocreme en smeerde dit in me liezen en wreef het goed uit. Daarna deed hij nog wat crème over mijn venusheuvel en bepoederde deze ook. Bart trok de luier goed tussen mijn benen door en begon deze dicht te plakken, eerst de onderste 2 en daarna de bovenste 2 goed strak. Bart liep naar de kast, rommelde tussen de kleding en kwam met een roze plasticbroek, en deed mij deze aan. Ik was doodmoe, en ging onder het dekbed liggen, even later kwam Bart naaste me liggen, ik kroop tegen hem aan en viel als een blok in slaap.
 

exlid10

Beginneling
thnxx Edje! ik doe me best...

ook even een reactie op me pm's het is niet waargebeurd, het is pure fictie.

Groetjes Badgirl
 
N

natte-broek

Guest
Leuk verhaal! Fijne schrijfstijl ook! Leest goed door. Echter even n klein detail;

badgirl01 zei:
Ik heb Bart pas 1x ontmoet maar het klikte gelijk, daarom hebben we besloten om samen een keer in zijn nieuwe huisje te gaan luieren.

Trrrriing… de deur ging open. In de deuropening stond een man, normaal postuur en ik denk ongeveer 1,80m. Ik wist het zeker, dit was Bart.
Je hebt Bart al n keer ontmoet en vervolgens doe je alsof t de eerste keer is. Klein beetje verwarrend :)
 

exlid10

Beginneling
natte-broek zei:
Leuk verhaal! Fijne schrijfstijl ook! Leest goed door. Echter even n klein detail;

badgirl01 zei:
Ik heb Bart pas 1x ontmoet maar het klikte gelijk, daarom hebben we besloten om samen een keer in zijn nieuwe huisje te gaan luieren.

Trrrriing… de deur ging open. In de deuropening stond een man, normaal postuur en ik denk ongeveer 1,80m. Ik wist het zeker, dit was Bart.
Je hebt Bart al n keer ontmoet en vervolgens doe je alsof t de eerste keer is. Klein beetje verwarrend :)

een kleine aanpassing, hoop het dat nu duidelijk is.
 

exlid10

Beginneling
zal aankomende maand eens gaan nadenken over een vervolg.. momenteel even de tijd nie voor.

gr Badgirl
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
Monkeybaby Weekendje weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D Weekendje weg Pub 3
E Weekendje weg met daddy 16+ Verhalen 24
J Een weekendje weg.... W 93
A Weekendje weg W 0
Woutertje1980 Weekendje Amsterdam Contact advertenties 1
V Weekendje Drenthe, alleen. VVV 10
K vreemd weekendje oppassen V 6
D weekendje bij oppasouders Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
Daddy88 Ga ik je dan via deze weg ontmoeten? Contact advertenties 1
Daddy88 Ga ik je dan via deze weg ontmoeten? Voorstellen 6
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Luierman58 Ook ik ‘terug van weg geweest’ Voorstellen 20
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
N Dierentuin Brisbane Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
linteum Terug Van Weg Geweest Voorstellen 16
Littleminnie Niet nieuw maar terug van weg geweest Voorstellen 20
R Waar gooien jullie je vieze luier weg Algemeen 103
babybenz110 Luier langs de weg. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
O Luierweekendje weg W 7
knolletje Beetje terug van weg geweest:) Voorstellen 11
P Weekje geluierd weg in nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
AB / DL25 Laatste topic over: Niet luisterende leden die nieuwe leden weg jagen Algemene info 130
pietje precies Dagje geluierd weg Pub 3
W niet nieuw maar tijd weg dus opnieuw voorstellen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Lookie Is de ABU lavender weg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Pup Aandrang om te plassen gaat maar niet weg? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
pietje precies Heeft iemand leuk idee dagje weg Aanbevolen 3
D Luiers weg gooien Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
Little Endy smileys en opties voor letters weg bij bericht maken? VVV 1
I Dagje geluierd weg 16+ Board 10
Berth Huggies weg? Luiers 4
misterx Speentjes weg? Vragen & Info Shop 5
luiergek1 Terug van weg geweest Voorstellen 2
misterx Terug van weg geweest (Dd/Cg en DL(?)) Voorstellen 7
Brett010 Prijs weg geven in Rotterdam Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
1 Vieze luier weg doen Broekplassers en Poepers 19
P gratis attends soft4 ong 120 st anders gooi ik e weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
C Een ballenbak voor volwassenen op de openbare weg, ................ Algemeen 6
S een weekje weg W 13
Wil_93 Waterdruk weg in Leeuwarden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
R terug van weg geweest Voorstellen 5
A dagje weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
kageboshi val je ook eens weg als je muziek luistert? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
diaper ed alles compleet, gevoel weg. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
babybenz110 Luier langs de weg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
diaper ed hotdiapergirls.com wie heeft dit weg gehaald en waarom ? moderator talk 2
Similar threads


















































Bovenaan