Milli en Katy

Lolaxxx

Beginneling
Hoi lieverdje. Heb je een rustige of een onrustige nacht gehad?
Milli zei een beetje verlegen onrustig. Lieverdje dit was echt de laatste keer.
ik vind het al speciaal dat een meisje van 13 nog een luier aan moet.
maar mam ik draag slips hoor. Nu niet meer! Milli slikte even hevig en zei
toen vastberaden: nee mam ik ga geen luier aan doen. Goed. Zei ze Haar moeder zij in zichzelf
dat zullen we nog wel zien! Lieverd ik ga zo naar de drogist voor medicijnen, is dat goed?
kom je mee? Nee mam ik blijf op mijn kamer nog even op de wii. Dat is goed. Dag!
doei mam.

Aangekomen bij de drogist…
Hallo mevrouw, hallo wat wilt u hebben?, vroeg de vrouw achter de kassa.
graag 2 pakken met tena maxi luiers en een hoestdrankje.
goed, alstublieft hier zijn de luiers en het hoestdrankje. Dank u.

Thuis….
Lieverd ik ben thuis! Hoi mam!, gilde Milli terug. Ik kom even naar boven.
dat is goed! Aangekomen op de kamer zette ze de luiers even uit het zicht en zei dat ze even rustig op het bed moest gaan liggen en dat ze anders een zware straf zou krijgen. Trek je kleren maar uit. Waarom? Omdat ik dat zeg jonge dame. Goed., zei Milli. Ook die onderbroek. Milli trok gauw haar slipje naar beneden. Ze pakte een Tena luier en verborg hem achter haar rug. Ze haalde de billen van Milli gemakkelijk omhoog en zei lieverdje ik doe je een luiertje en rompertje aan zodat je niet weer gaat lekken. Dit zijn goede luiertjes, dus voor jou zijn ze perfect! Ze legde handig een luier onder haar billen. Nee!, gilde Milli. Ze sloeg zo hard als ze kon maar haar moeder bereikte ze niet. Haar moeder werd toen pas echt kwaad en zei tegen haar anders krijg je een pak voor je broek! Milli vond het niet leuk. Marie de moeder van Milli zei vanaf nu draag jij luiers de hele dag door en is het toilet een plek die op slot gaat. En nu ga jij ook zo naar je school. En met gym draag je alleen een luier en een hemdje. Milli keek vol ongeloog naar haar moeder. En trouwens alleen op school loop je nog want sinds nu is voor jou lopen ook verboden. Morgen heb je school en gym dus dan kan je vast wennen aan de luier. En al raak jij je luier aan he! Kom we gaan lunchen. Je krijgt ook een bed voor baby’s en een stoeltje voor baby’s. en een hele kamer voor jou met baby spullen, lieve baby van me. Ik zal eerst je pampertje en je rompertje vast doen en dan ga je mee naar beneden. ik moest rustig blijven liggen. Mama deed de plakstrips goed vast en pakte een grote roze romper met een bloem erop. Hier ze gaf haar dochter een speen. Toen mama alles had vast gedaan moest ik in alleen mijn luier en romper naar beneden waar papa ons l op zat ze wachten. Hallo kleine Milli zei hij. Hier hij zette een flesje met melk erin. Het was warme melk! Iel dacht ik. Lieverdje je kan nog zeker 2 bekers warme melk op. O nee dacht ik mijn bff Katy zou vandaag komen logeren. Ik zei nog maar even niks. Na het eten kreeg ik de drang om te gaan plassen. Ik hield het een hele tijd op ik wil het niet laten lopen dacht ze. ze ging veel vreemder lopen. Ze hoorde de bel en kroop snel achter de bank.
hallo mevrouw. Hallo Katy zei mama. Milli zit achter de bank. Ik wil je wel even zeggen dat milli dag en nacht weer luiers draagt en rompers dus daarom zit ze achter de bank. Katy keek vreemd en liep toen toch maar naar binnen. Ze zag me achter de bank en zei dat ze het al wist van mijn moeder. Voorzichtig kroop ik achter de bank vandaan. Het enige wat ze zei was wat schattig! Ja he. Zei mama opgetogen. Katy liep gauw naar me toen mijn moeder zei dat het toilet een verboden plek was voor Milli. O dat is goed zei ze. en mam zei ook nog dat ik niet meer mocht lopen! O ja dat hoort er bij ja. Katy tilde me op de bank en keek naar mijn pamper. Ze zei wat zie je er schattig uit in die pamper! Ik kreeg nu echt de drang om te plassen en deed het per ongeluk in de luier. Ik ging gauw anders zitten. Katy zag het en melde het bij Marie. Die zei ach wil jij haar luier even verschonen? Ik moet naar mijn cursus. Ik ook zei haar vader ik kroop achter Katy aan de trap op en zei legde me op het verschoon kussen en zei: ik zal jou even een lekkere pamper aan doen! Dat is niet nodig hoor Katy ik hoef geen luier aan. Ja ja vast. Katy! Weet je wat je spartelt te veel tegen ik maak je vast. Toen Milli vast zat. Zei Katy: je hebt ook nog een rompertje nodig die pak ik even uit de kast. Katy had er ook een luier bij. Ze pakte de luier vast die ik nu aan had en maakte de plakstrips los. Katy vroeg Milli jij hebt er veel verstand van hoe komt dat? Ik moet eerlijk tegen je zijn zei ze. ik kijk graag naar hoe mensen pampers om doen bij baby’s. Milli kreeg een grijns op haar gezicht. Doe je mijn luier nog aan? Ja zei ze. toen hij vast zat moest mijn romper vast. Milli zei: ga liggen op het kussen. Waarom? Mam en pap blijven daar tot 1 uur snachts! In die tijd moet je van me een luier aan doen! Katy keek geschokt maar…. Wat als ehm ik naar de wc moet? Het toilet mag je niet naar binnen! Mijn moeder heeft hem afgesloten. Ze is je vast vergeten. Ga liggen! Katy ging liggen op het kussen en ze werd uitgekleed. Toen kwam haar onderbroek. ze trilde een beetje maar dat zag Milli niet. Ze pakte een luier en deed hem bij haar om. Toen Katy er af wou stappen zei ze nu de romper nog! Om 00.00 uur vielen ze allebei in slaap in een romper en luier. Om 01.00 uur kwamen hun vader en moeder omhoog en zagen hun liggen. Ik ga even kijken of Milli gelekt heeft. Toen Marie naar boven ging en de dekens openvouwde zag ze dat ook Katy een luier aan had. Ze glim lachte en liep naar haar kamer. Toen Katy en Milli wakker werden schrokken ze. Marie stond bij het verschoon kussen en zei: jullie hebben allebei flink gelekt! Dus ik ga jullie even verschonen! Katy kom je ook nog uit bed? Ik moet jou zo ook verschonen anders moet je in een natte pamper naar school! Katy kom je nog? Volgens mij heb jij wel het ergste gelekt Katy! Toen Katy uit bed kroop verschoof haar luier heen en weer. Maar ik heb geen pamper nodig. Jawel dat heb je vannacht bewezen. Wie heeft haar die pamper aan gedaan? Ik zei Milli. Goed gedaan Milli! Trouwens je moeder is in gelicht. Milli ga jij maar eerst. Toen Milli klaar was kreeg ook Katy een dikke pamper aan. Nog dikker dan die van Milli. Jij hebt een dikkere. Die absorbeert meer. Ze kreeg ook een romper aan. Toen kleden hun moeder hun aan. Milli had een jogging broek aan. Milli die had alleen maar jeans dus die kreeg ze ook aan. Je kon hem dan heel goed zien.
o man we hebben vandaag gym!
 

Lolaxxx

Beginneling
ik zal graag willen weten wat er beter moet aan dit verhaal. ik ben pas vandaag begonnen.
en dit is pas mijn eerste verhaal dus... :D
 

wetter_pete

Beginneling
Hoi Lolaxxx!

Ik vind het best een goed geschreven verhaal voor de eerste keer! Duidelijk en direkt in ieder geval ;).....Er zit flink wat tempo in het verhaal; er ontbreken eigenlijk alleen de'.....' tekentjes als iemand iets letterlijk zegt, dus bijvoorbeeld; 'Mamma zegt dat je je nu moet aankleden' bijv. maar dat zijn veel gemaakte fouten hoor!
 

Lolaxxx

Beginneling
toen we in de auto zaten verscheen er een natte plek bij de dikke luier van Katy.
ik zag dat ze niets in de gaten had. ik keek in mijn gymtas maar er zat echt geen broekje in!
toen pakte ik Katy's gym tasje maar daar zat ook niets in. mijn luier kon je amper zien wel een
beetje maar die van Katy scheen er gewoon doorheen. toen we op school aankwamen
was de broek van Katy ook door weekt. mama ging mee naar binnen om het te zeggen tegen hun
juf. mama ging weg en Katy en ik moesten mee lopen. ik controleer jullie luier even.
eerst voelde ze bij mij maar daar zat niks in en ik mocht lopen naar de klas.
Katy je luier en je broek zijn nat maar we hebben geen nieuwe broek voor je maar
de moeder van Katy heeft wel al wat meegenomen. maar dat zijn alleen maar luiers dus ik ga alleen
je luier aan doen en verschonen en dan mag je de klas in. zonder broek?
ja we hebben hier geen broek zei juf Mila.
Katy en juf liepen samen de klas in. tot mijn grote schrik lachte iedereen Katy uit.
we hebben 2 geluierde meiden in de klas Katy en Milli. iedereen begon kei hard te lachen.
maar juf zei dat ze misschien iets aan onze blaas was.
we waren niet van plan het echte verhaal te vertellen en we stemde er
mee in. Logan stak zijn hand omhoog en vroeg of hij ons is mocht verschonen.
 

Lolaxxx

Beginneling
juf begon te lachen.'' ja hoor''! cool!, zei Logan. Koko een vriendin van mij wou dat ook doen.
ik wierp haar een kwade blik toe. alleen ze zag het niet.
toen het half 11 was gingen we naar de gymzaal. elk meisje in de kleedkamer
wou de luier van Katy aanraken. toen ik en Katy de zaal binnen liepen kwamen de
jongens naar ons toe en ze lachte allemaal aardig naar ons. nu zat Milli ook alleen in een luier.
we gingen over de bok springen tikkertje en kat en muis.
ik was enorm nerveus. wij begonnen met over de bok springen.
Katy sprong eerst en daarna ik pas. Katy's luier lekte al wat.
ik dacht na dat zei hiervan al had gedroomd. en dat ze wist dat ze niet meer naar het toilet mocht.
Logan die achter mij stond keek goed alleen hij ging uit de rij naar juf.
ik kon niet verstaan wat hij zei. maar Katy werd geroepen naar juf.
Logan gaat je verschonen en hij gaat je naar de peuter bedden brengen.
daarover krijg je ook een romper en een nacht pamper.
Katy moest met Logan mee lopen. hij was de liefste jongen van de klas.
en ook de coolste. Katy vroeg waar het was aan Logan. hij zei dat we nog even moesten lopen.
toen we aankwamen zag ik een verschoonkussen en peuterbedden staan. hij pakte een
nacht pamper en een romper en ging me verschonen.
 

Lolaxxx

Beginneling
hij rolde me op en legde de dikke nacht pamper onder me.
hij legde me rustig op de pamper en hij deed de plak strips
dicht. toen moest ik opstaan en pakte hij de romper. ik kon nog amper lopen.
daarom viel ik gelijk. hij stelde voor dat ik anders gewoon op de grond ging liggen.
ik vond het best. toen moesten de knoopjes nog dicht. en moest ik naar mijn bed toe.
het was een baby bed met van die houten dingen. ik wist niet wat het waren. maar
ik kon er niet uit komen. hij deed het deurtje dicht. hij bleef nog even tot ik in slaap viel.
en toen ging hij weer weg.
 
Bovenaan