Modeshow

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 33,3%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 33,3%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Luist


Een kennis van mij had gevraagd of ik in zijn plaats als model kleding wilde showen. Het was wel geen alledaagse kleding volgens hem maar ook niet iets extreem. Toen ik op het aangegeven adres aankwam werd de deur opengedaan door een mooie donker harige mevrouw. Die vroeg waar ik voor kwam want zij had niets met mij afgesproken, toen ik haar vertelde dat ik de plaats van mijn vriend had ingenomen omdat hij verhinderd was. Wilde ze weten of hij had verteld om wat voor kleding het ging. Ik vertelde haar dat hij alleen had aangegeven dat het geen alledaagse kleding was, maar dat ik verder niet wist wat er van mij werd verwacht.

Er werd mij verteld dat het ging om kleding voor mensen die zich graag als baby kleden en dat het enerzijds een modeshow was en anderzijds een fotosessie.

De kleren die ik moest showen waren nagemaakt van kleding die gebruikt werd voor baby's. En omdat men wilde zien of alle kledingstukken goed uitkwamen en wat het voordeel was van verschillende sluitingen zou ik er een luier onder moeten dragen. Ook zou ik verschillende luiers moeten showen. Ze wilde weten of ik er bezwaar tegen had dat de luiers a publiek werden verwisseld, wat zou betekenen dat ik er in mijn blootje zou liggen. Ofschoon ik dit niet had verwacht had ik er geen bezwaar tegen.

Ik werd naar een ruimte gebracht waar ik mij kon omkleden, maar omdat ik nog nooit een luier bij me zelf had omgedaan zou ze mij helpen. Toen ik bloot was moest ik op een kussen gaan liggen en werd er een wegwerpluier onder mijn kont geschoven en met plakstrips dicht gemaakt, hierover kreeg ik een pak aan dat uit een stuk bestond. Hier zat ik helemaal in van mijn voeten tot aan mijn hals. Zo gekleed moest ik wachten tot de show begon intussen was er weer gebeld en kwam er een meisje binnen dat de baby kleding voor meisjes zou showen. Toen zij zich uitkleedde bleek zij al rekening te hebben gehouden met haar opdracht want ze had al een luier aan. Toen ze daar zo'n zelfde pak over wilde aandoen zij de gastvrouw laat eerst maar eens kijken want ik geloof dat je nat bent meid. Zij moest nu op het kussen gaan liggen en de luier werd verwijderd en deze was inderdaad nat. Nadat ze verschoond was mocht ze het pak aan doen.

Omdat we toch moesten wachten hebben we even zitten praten, ze vroeg aan mij of dit de eerste keer was dat ik meewerkte aan deze show. Want aan mijn verbaasde blik had ze wel gezien dat ik op dit terrein geen ervaring had. Ik vertelde haar wat mijn vriend me had verteld en wat ik van de gastvrouw had gehoord. Zoals je wel gezien zult hebben zei ze liggen er hier geen kleren voor ons klaar zoals bij een normale mode show. Omdat we geacht worden een baby te zijn worden we in de zaal waar de kleding geshowd wordt omgekleed door enige aanwezigen. Zodat je verschillende keren alleen in een luier gekleed te kijk zal staan. Als je het alleen doet als model is dit misschien vervelend, maar zij beleefde er ook plezier aan, en wilde zich ook af en toe gedragen als een baby, zoals ik al gezien had gebruikte ze de luier voor het doel waar hij voor was ontworpen.

Ik vroeg of wij de hele tijd in dezelfde luier zouden lopen. Dit was niet het geval dacht ze want er moesten ook stoffen luiers geshowd worden en deze moesten voor de dag en de nacht op verschillende dikten gebracht worden.

Na een kwartiertje kwam de gastvrouw ons halen en werden wij naar een deur gebracht waar achter de zaal lag waar wij de kleding moesten showen. Toen we de deur waren door gegaan kwamen we inderdaad in een grootte zaal, maar daar konden we niet ver ingaan want de ruimte achter de deur was afgezet met een hekwerk van ongeveer 1 meter 50 hoog en twee meter in het vierkant. Wij waren in een box terechtgekomen. Deze stond met een aantal meubels op een podium. Aan een kant stond een kast met daarin verschillende kleding stukken en in het midden een soort commode met een aankleedkussen er op. Ik dacht nog als ze ons daarop willen omkleden kan niemand in de zaal iets zien. Maar daar was aan gedacht, boven de commode was een spiegel opgehangen en door de hoek kon iedereen in de zaal zien wat er op de commode gebeurde. Doordat wij op een podium zaten konden we niet zien hoeveel mensen er in de zaal zaten.

Als eerste werd ik uit de box gehaald, en moest op de commode klimmen daar werd ik voor de dag gekleed. Eerst het pak uit de luier hoefde nog niet want die had ik pas aan. Ik kreeg een romper aan die in het kruis sloot, deze had lange mouwen. Hierover kreeg ik een soort tuinbroek die op de schouders werd vastgemaakt. Nu werd ik in een kinderstoel naast de commode gezet en was het de beurt aan mijn nieuwe vriendin. Ook zij werd uit haar pak geholpen. Als kleding kreeg ze een maillot aan en een pakje waaraan een rokje was genaaid. Dit werd over haar benen aangetrokken en op de schouders gesloten. Ook zij kreeg een stoel. Nu werd bij ons voor gedaan wat de diverse vormen van slabbers er waren. Slabbers die met een strik werden vast geknoopt maar ook die waar je, je hoofd door moest steken. Ook was er een knoei slabber van hard plastic met onderaan een bakje.

Nu zou er andere luiers getoond worden, want het was de bedoeling dat men duidelijk kon zien wat de kleuters onder hun kleren aan hadden en de papieren luiers die wij aan hadden waren zo dun dat ze bijna niet te zien waren. Voor haar was er een voorgevormde luier die men met inleg dubbel dik maakte. Om deze bij haar om te doen werd ze uit de stoel gehaald en moest ze weer op de commode klimmen haar kleren hoefde echter niet helemaal uit men maakte het pakje in het kruis open en schoof dit tot boven haar middel. De maillot werd tot op haar knieën geschoven en de luier verwijderd nu kreeg ze het dikkere exemplaar om met daar over heen een plastic broek die met druk knopen sloot.

Terwijl de verschoondpartij bezig was werd de manier waarop het pakje werd gesloten aangeprijsd. Na te zijn verkleed verdween ze in de box, nu was het mijn beurt. Voor mij hadden ze een grootte lap stof die in een bepaalde vorm werd gevouwen. Nadat ik op de commode was geklauterd werd mijn pak langs de benen losgetrokken en omhoog geschoven. Toen de luier was verwijderd lag ik daar in mijn blote kont. Niet voor lang want de nieuwe luier werd al onder mij geschoven, het voorstuk tussen mijn benen omhoog gehaald en de zij stukken werden daar met spelden op vastgezet, hierover kreeg ik een plasticbroek aan die men omhoog moest trekken. Hierna werd de drukknoopsluiting langs mijn benen weer dicht gemaakt. Ik kon duidelijk voelen dat de prop textiel tussen mijn benen dikker was en dat het pakje over mijn billen strak stond waardoor de luier dus duidelijk zichtbaar moest zijn.

Ik mocht zo gekleed op de grond rond kruipen. Door de kruipbewegingen voelde ik pas goed wat het was een luier aan te hebben. Deze hing tussen mijn benen naar beneden en bij iedere beweging voelde ik de plastic broek langs mijn bovenbenen glijden, wat wel een opwindend gevoel gaf. Daar er al enige tijd verstreken was sinds ik aangekomen was, ging de natuur zich op spelen en moest ik naar het toilet, ik probeerde de aandacht van de gastvrouw te trekken, daar ik wilde gaan plassen. Toen ik haar aandacht eenmaal had en vertelde dat ik naar het toilet wilde zij ze daar hebben we nu geen tijd voor, als je zo hoognodig moet dan laat je het maar in je luier lopen.

Ik heb het nog een tijd proberen op te houden maar op een gegeven moment moest ik het toch laten lopen. Dit gaf een heel eigenaardig gevoel eerst werd de luier aan de voorkant warm en nat en dit spreidde zich uit tot in het kruis. Door het gewicht van het vocht ging de luier nog meer naar beneden hangen en streek er bij het kruipen steeds iets warms langs mijn benen.

Nu zouden er wat zomerse kleren geshowd worden. Mijn pak werd uitgedaan en ook de romper werd verwijderd, en daar stond ik dan in een natte luier, wat iedereen naar mijn gevoel kon zien. Wat ook zo was vertelde mijn nieuwe vriendin mij later. Verschonen was er op dat moment nog niet bij over deze luier kreeg ik een strakke korte broek aan zodat de natte luier duidelijk zichtbaar bleef. Pat, mijn nieuwe vriendin, werd uit de box gehaald en kreeg ook een zomerse outfit aan. Dit bestond uit een rokje waarin een luierbroekje was genaaid een kort hesje dat net over haar borsten viel. Zo moesten wij in de zandbak gaan spelen die in een hoek op het podium was ingericht. Hier werden de eerste foto's van ons gemaakt.

Na deze foto sessie werden we weer verkleed ik kreeg eerst een droge luier dat was zo'n kant en klaar model dat met klitten banden sluit en waar de waterdichte laag al in was verwerkt. Hierover kreeg ik een Tshirt aan en een soort pofbroek die met een voorstuk dat met linten in de nek werd vastgemaakt. Zij kreeg een jurkje aan met verhoogde taille en over haar luier een broek met kantjes, als ze recht stond stak deze al een stukje onder haar jurkje uit, als ze bukte of moest kruipen had je een vol zicht op de in luiers gehulde billen. Zoals ze daar rond kroop wond mij dit ontzettend op wat ik niet verwacht had. Op een gegeven moment kon ik zien dat ook zij haar broekje weer nat geplast had want de kanten broek met daarin de luier hing duidelijk lager tussen haar benen dan eerst.

Nu werden we weer meegenomen naar de commode waar wij in de stoelen naast gezet werden. Aan het publiek werden nu verschillende soorten luiers getoond en gevraagd door wie die moesten worden geshowd. Er waren gewone luiers die men met inleg dikker kon maken maar ook luiers die men vooraf al heel dik had gemaakt deze bleven door de dikte al in de vorm van het lichaam staan. Ik kreeg er een om die zeker drie centimeter dik was. Als je die aan had kon je niet meer gewoon staan, maar stond en liep je met gespreide benen. Doordat deze zo dik en groot was moest er ook een extra grote maat plastic broek over heen. Voor Pat was er ook zoiets, maar zij kreeg er geen plastic broek over maar een luierpak dat van binnen geheel was gevoerd met plastic. De luier die zij aanhad was zo groot dat de bovenkant tot net onder haar borsten kwam.

Bij haar werd getoond hoeveel vocht deze luier kon bevatten hier voor waren twee literflessen water gehaald die men door middel van een trechter leeg goot in de luier. Toen men het pak uit deed kon men wel zien dat de luier nat was maar de volledige capaciteit was nog niet gebruikt er waren nog droge stukken. Met deze luier zo werd verteld kon men een baby 24 uur laten lopen zonder te verschonen.

Nu liet men zien wat voor plastic en rubber broeken er waren voor over de luiers. Men begon met een strikslip, als men die over een gewone luier knoopte stak deze er aan de zijkant onderuit, men moest de luier vouwen tot een lap van ongeveer 20 cm breed en 80 cm lang. Deze werd in de strikslip gelegd en die werd dan met twee strikken opzij gesloten. Dit werd voorgedaan bij Pat. Voor mij werd er een Zweedse luierbroek gepakt dit is zo'n exemplaar waar aan de boven kan een flap zit waar de luier werd ondergeschoven en aan de zijkant werd hij gesloten met drukknoppen. Ook hier legde men een op dezelfde manier gevouwen luier in als bij de strikslip. Maar dit broekje kon ook over een gewone luier worden aangedaan. Ook waren er broeken die men gewoon kon aantrekken. Deze plasticbroeken waren er in diverse kleuren en met opdruk of helemaal doorschijnend.

Nu liet men een aantal trainingsbroekjes zien, die waren volgens mij om kleuters zindelijk te maken, maar hier had men de zaak omgedraaid, deze waren om volwassen baby's te verplichten hun behoeften in de luier te doen. Men deed deze aan over de in luiers gehulde babybillen en in de taille band zat er naast elastiek een ketting die men met een hangslotje dicht maakte. Waardoor uitrekken onmogelijk was. Deze waren er in de vorm van een gewone luierbroek maar ook die op de bovenkleding van de baby's leken. Door dat het slot nu duidelijk zichtbaar was, moest dit voor de jongen en meisje die het moest dragen extra vernederend zijn. Bij mij en Pat werd zo'n broek aangedaan en men liet weten dat er nu een pauze in het programma was.

Wij gingen samen naar de kamer waar we eerst waren binnen gekomen en wilden ons uitkleden, want wij hoefden na de pauze niets te showen en konden in de zaal kijken hoe het publiek de waren bekeek en bestelde, maar men had de slotjes niet losgemaakt en wij waren gedwongen zo te blijven rondlopen tot de hele avond achter de rug was. Wat voor ons betekende dat wij echt nog wel een keer met een natte luier rond zouden lopen.
 
Bovenaan