Myrthe, het meisje van de dansvloer.

WOW, jullie zijn geweldig!

ik heb het erg druk deze week. heb nog een klein stukje klaar dus bij deze!

Na een kort stukje wandelen door de binnenstad waren we voor de markthal aanbeland.
los van de bonkende muziek en alcohol van de club gister had ik nu pas echt de kans haar goed in me op te nemen.
Het hupje in haar lopen zag er super schattig uit.
Allerhande kleine dingetjes kwamen ter spraken, de muziek waar ze naar luistert haar vrienden en een hele boel over haar opleiding.

:Zullen we anders gewoon een frietje halen? Ik heb niet echt honger…

:yeah sure, kijken of we in de haven een mooi plekje kunnen vinden?

De zaterdagmarkt was in volle gang dus na een frietje te hebben gehaald op de markt liepen we richting de oude haven voor wat rust van de winkelende menigte.

:kijk, hier studeer ik!

Het oude gebouw van de Willem de Kooning academie stak af tussen de moderne architectuur van Rotterdam. Een soort kleine oase die aan de voorkant verstopt is achter grote kastanjebomen waar alternatieve types ronddolen. De achterkant was als een poort de museumhaven van Rotterdam in.
Ze plofte neer op het bankje en ging snel weer als een dametje zitten, knieën tegen elkaar, haar rug los van de rugleuning van het bankje en de handen op haar schoot.
Verbaasd door de manier waarop ze plots als een nette dame neerstreek op het bankje in de haven lette ook ik iets meer op mijn houding dan normaal.

We deelden een zakje friet en ik had twee flesjes cola erbij.
Ze begon over zichzelf te vertellen, pas sinds twee jaar woont ze in Rotterdam. Hiervoor woonde ze nog thuis in Scheveningen. Eigenlijk vind ze Rotterdam veel leuker, veel meer kunstenaars, veel leukere cafeetjes en al met al veel meer het gevoel bij de stad.
Haar telefoon ging af, de laat komende vriendin was eindelijk op het station.

:Ik moet eigenlijk weer gaan, Rosanne is op het station. Kom ik je komende vrijdagavond weer tegen, zelfde plek zelfde tijd?

:Ja is goed, dan kan ik het wat later maken.

Een glimlach verscheen op haar gezicht, ik keek haar diep aan en nog voor ik door had wie er mee begon gaven kusten we elkaar, de kus werd zoenen.
Even was het alleen Myrthe en ik, geen stadsgeluiden, geen verplichting. Ik had alleen nog oog voor haar.
Weer ging haar telefoon af…

:Ik moet nu echt gaan, ik bel je vanavond!

Ik keek haar na toen ze richting het station liep, Nu al zin in komende vrijdag!
Weer kwam de gedachte naar voren aan die grote witte onderbroek of wat het ook was.
Wie weet, krijg ik vrijdag een beter beeld droomde ik bij mezelf. Snel kwam het gezond verstand weer terug, “ZET HET UIT JE HOOFD DYLAN!” Niet zo denken, je bent geen viespeuk…
Buiten dat, het huppeltje, de verhalen die ze vol enthousiasme vertelde ik wil wel meer dan alleen dat.
Volgens mij vind ik haar leuk, zijn dat nou vlinders in mijn buik, nu al?!
Vrijdagagavond haalde ik haar op, ik had geen flauw idee maar myrthe woont nog geen drie straten verderop.
De deur ging open, myrthe was gekleed in een khaki panthalon, zwart hemdje met daarover een groen legeroverhemd van de dump, ze zag er stoer uit.

:Volgens mij zie jij de dansvloer niet zo zitten vanavond?
 
weer een klein stukje, ik ben echt veel te druk met afstuderen etc..

Die avond hebben we doorgebracht op een terrasje in plaats van de discotheek. Bij een heater was het goed te doen. Heel de avond hebben we daar gezeten. Rode wijn op tafel en iedere zin voelde ik me meer vertrouwd raken met haar.
Met een geweldig enthousiasme vertelde ze over haar opleiding. Ik begon het te merken, af en toe droomde ik een beetje weg als ze praatte. Het enige wat me opviel waren die prachtige diepe ogen die in een glinstering lieten zien hoe graag ze over haar opleiding vertelde.
Was het nou de wijn of was ze echt zo leuk?
Het lijkt echt alsof ik verliefd begin te worden.

De eerste fles ging leeg, man wat had ik een zin in een peuk maar goed, als ik die nu op steek vind Myrthe dat 10 tegen 1 helemaal niks… Het koelde rap af in de stad, de wijn en frisse bries begonnen op mijn blaas te werken, jezus wat moet ik zeiken….

:Wacht even, ik ben heel even naar het toilet.

Eenmaal aangekomen op het toilet deed ik mijn ding en nam de tijd eens goed in de spiegel te kijken.

Toch ff een snel berichtje naar mijn maten die zo naar de club gingen.
‘yoo gasten, ze is echt super, Ik denk dat dit nog wel eens wat kan worden!’
Mijn haar zat goed, zijkantjes lekker kort, bovenop lang gehouden en alles over een kant naar achter, een klassieke look met een eigen twist. Geen zweetlucht, een frisse adem. Toch nog heel ff een tweede keer kijken. Ik zou haar toch graag zoenen zo, zou ze dat willen?

Ik kwam weer naar buiten, in de tussentijd had Myrthe een watertje besteld voor erbij en de volgende fles rood kwam ook al op tafel.
Ik ging weer naast haar zitten en keek eens goed, wat was ze mooi, lang wild haar en onverwacht lichte ogen, bijna kattenoogjes leken het wel. Ik keek haar die aan, zij mij en voor we weer in gesprek waren was daar onze tweede zoen samen.
Dit voelde goed, heel goed.
Na de tweede fles wijn te hebben gedeeld vervielen we van praten meer in zoenen en knuffelen.
Zo goed en zo kwaad als dat op een terras ging kwam ze steeds dichter tegen me aan kruipen.
Inmiddels was het bijna wel koud geworden en lag Myrthe tegen me aan gekropen op de loungebank.

:heb jij ook zin in een hapje?

:ja eigenlijk wel!

De keuken bleek helaas al dicht dus het was verkassen of niks.

:zullen we dan maar iets halen in de stad?

Met een klein huppeltje sprong ze op.

:Kapsalon it is!

Iets harder dan gepland riep ze het uit over het terras waardoor het me pas op begon te vallen dat myrthe eigenlijk wel iets meer gedronken had dan goed voor haar was.
Ik rekende af en we gingen naar het oude tramhuis, een plek om de hoek waar de beste turkse pizza`s E.D. van heel de stad te halen vallen.
Wachtend op ons eten stond Myrthe een beetje te huppelen van links naar rechts, voor de grap dacht ik het te vragen.

:Ooh meisje , moet je naar het toilet?

Ze schrok een beetje van mijn opmerking, met een kleine blos keek ze me aan en zei zachtjes.

:ja eigenlijk best wel…

:thuis eten dan maar?

Daar schrok ik zelf weer van, Nodigde ik haar nou bij mij thuis uit of ik bij haar?!
Shit, ik had nog helemaal niets opgeruimd!
Ons eten was klaar en we gingen weer door, in mijn achterhoofd weten dat ze nodig moest hield me wel bezig. Wat nou als ze het niet red…stel je voor dat ze het op onze eerste echte date in haar broek zou doen….
Met die ongemakkelijk gedachte in mijn achterhoofd liepen we stug door.
Myrthe vertelde me dat ze dichtbij woonde dus haar huis misschien beter zou zijn.
Snel liepen we naar haar huis, haar huisgenoten waren niet thuis dit weekend dus we waren helemaal alleen in huis.
Toen we de trap op liepen viel mijn oog op haar billen, man wat waren die mooi
Onverwacht stelde ze voor om eerst te eten, we hadden er beiden een lekker slokje in zitten dus ondanks dat het voor haar misschien niet het beste idee zou zijn stemde ik maar wat graag in.
We namen het eten en twee blikjes bier mee het balkon op en namen plaats op de rieten tuinset op het balkon aan de straatkant.
Als eerste trok ze het biertje open en nam gelijk een paar flinke slokken

:Moest je niet naar het toilet?

Myrthe keek even naar het eten , nam en hap en met halfvolle mond zei ze.

:Hmmm….Misschien vind je me nu wel heel raar ofzo maar ik vind het eigenlijk wel spannend, als ik nodig moet.

:Nou ja , het verklaart wel waarom je heel de avond nog niet naar het toilet bent gegaan…maar…euhh….gaat dat nooit fout?

Ik moest dit even laten landen, vertelde ze me nou dat ze het leuk vind om zo laat mogelijk naar de WC te gaan? Betekent dit dat ze wel eens i nhaar broek plast?

:Bedoel je of ik wel eens ongelukjes heb? Hmmm….ja soms….i guess…

:pas maar op jij, anders wil ik dat je de volgende date een luier draagt voor de zekerheid ;)

Even was ze weer van haar stuk gebracht.

:Is goed, als dat betekent dat er een volgende date in zit!

Nu was ik weer van mijn stuk gebracht, werd ik nou mee op date gevraagd?
Inmiddels zaten we al zeker een half uurtje op het balkon, de drukte van de stad beneden ons en myrthe stak een sigaret op.

:ik dacht dat je niet rookte?

:nee, niet tijdens het uitgaan maar erna af en toe wel om de avond af te sluiten

Ik nam ook een sigaret en een slok van mijn biertje.
Haar benen waren gekruist en het ongemak van haar volle blaas was duidelijk te zien.
:Je gaat echt nog in je broek plassen zo!


bedankt voor het lezen iedereen!
volgende deel kom ik op gang, ik beloof het :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Voorstellen 6
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje zoekt een papa of mama Contact advertenties 3
Pamperslove Zoek een meisje die ook van pampers houd Contact advertenties 0
pikkel Op zoek naar een meisje/dame met wellicht zelfde intresse. Regio twente oost. Liefst onder 25 Contact advertenties 2
TinusABDL Luier Meisje gezocht (max leeftijd 30) Contact advertenties 0
bartjanssens943 luier meisje Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan